انتخاب بهترین و مناسب ترین شرکت باربری در تهران

 

انتخاب بهترین و مناسب ترین شرکت باربری در تهران

 

رپورتاژ - شرکت های باربری با هدف کاهش استرس و زحمت افراد در زمان اسباب کشی خدمات خود را از مرحله بسته بندی لوازم منزل و شرکت تا انتقال بار به خانه یا دفتر جدید گسترده کرده اند. فرقی نمی کند که قصد اسباب کشی داخل شهری یا حمل بار به شهر یا کشور دیگری را دارید، یک شرکت باربری معتبر در تهران تمام نیازهای شما برای یک باربری ایمن را برآورده می کند. اهمیت شرکت های باربری تهران علاوه بر پایتخت بودن این شهر به دلیل وسعت مناطق شهری و جمعیت زیاد ساکن در آنها می باشد. قطعا در چنین شهر بزرگی اتوبارهای فراوانی خدمات خود را به ساکنین هر منطقه ارائه می کنند و افراد می توانند علاوه بر مقایسه خدمات ارائه شده، هزینه های درخواستی این مجموعه ها را با هم مقایسه کنند. در واقع می توان گفت تعداد شرکت های باربری و خدمات ارائه شده آنها در تهران نسبت به شهرستان ها بیشتر بوده و این مجموعه ها تجهیزات و روش های اسباب کشی مدرنی را ارائه می کنند که می تواند باعث افزایش سرعت جابجایی شود.

 

شرکت های باربری تهران

با توجه به توضیحات ذکر شده می دانیم که شرکت های باربری تهران خدمات متنوع و به روزتری نسبت به باربری ها در شهرستان ارائه می کنند، اما این خدمات چه هستند؟

  1. مشاوره پیش از اقدام به اسباب کشی در زمینه انتخاب زمان و ماشین مناسب اسباب کشی
  2. ارائه لوازم مورد نیاز برای بسته بندی
  3. بسته بندی لوازم منزل و شرکت توسط تکنسین با تجربه و ماهر
  4. حمل بار از هر نقطه شهر تهران به سایر مناطق شهر یا کشور
  5. داشتن کارگران حرفه ای در زمینه جابجایی لوازم منزل یا ادارات
  6. ارائه انواع خودروهای باربری با توجه به نیاز مشتری
  7. در اختیار داشتن رانندگان حرفه ای و مسلط به مسیر
  8. ارائه بارنامه و بیمه باربری
  9. داشتن شعبات مختلف در مناطق مختلف شهر
  10. تضمین سلامت لوازم در حین بسته بندی و حمل بار

شرکت های باربری تهران به دلیل وسعت شهر و شلوغی مسیرها، در صورتی که بخواهند در زمان مقرر در محل حاضر شوند یا بار را در مناطق مختلف شهر جابجا کنند باید شعبات مختلفی در هر قسمت از شهر تهران داشته باشند. به عنوان مثال یک شرکت باربری غرب تهران اگر بخواهد از محله ای در شرق باری را جابجا کند هم زمان زیادی برای رسیدن به آنجا نیاز دارد و هم ممکن است به دلیل عدم تسلط راننده به خیابان ها و کوچه ها در زمان توقف برای بار زدن خودرو دچار مشکل شده یا نتواند در زمان مقرر به مقصد برسد.

 

بهترین باربری تهران چه ویژگی هایی دارد؟

برای اینکه یک اسباب کشی آسان و بدون دغدغه را داشته باشید باید یک شرکت باربری معتبر را انتخاب کنید، این انتخاب به خصوص در شهری به بزرگی تهران و با وجود تعدد شرکت های باربری کمی مشکل تر خواهد شد. اما باید این نکته را در نظر بگیرید که استفاده از خدمات بسته بندی و حمل بار یک شرکت باربری خوب در تهران می تواند مزایای فراوانی از جمله آسودگی خیال از سلامت لوازم، سرعت بالای اسباب کشی و صرفه جویی در هزینه های نهایی را به همراه دارد. در صورتی که اقدام به اسباب کشی به صورت شخصی کنید ممکن است به خودتان یا لوازم منزل آسیب وارد کنید که نیاز به صرف هزینه برای جبران دارد، اما استفاده از خدمات بهارین باربری تهران می تواند از بروز اینگونه مشکلات جلوگیری کند. قطعا سوالی که اینجا برایتان پیش می آید این است که بهترین باربری تهران چه ویژگی هایی دارد؟

به طور کلی برای انتخاب بهترین باربری تهران باید به نکات زیر توجه کنید:

     اولین ویژگی بهترین اتوبار تهران در اختیار داشتن کارگران حرفه ای و مجرب می باشد، چرا که در غیر اینصورت احتمال آسیب به لوازم وجود دارد که می تواند هزینه های گزافی را برایتان به همراه داشته باشد. کارگران با تجربه در امور اسباب کشی، علاوه بر آشنایی با نحوه صحیح حمل هر وسیله، با نحوه انتقال لوازم بزرگ و سنگین از قسمت های مختلف خانه برای جلوگیری از ضربه به دیوارها و در آشنا هستند.

    در اختیار داشتن و ارائه انواع خودروهای باربری برای حمل هر دسته از اثاثیه با توجه به حجم و نوع لوازم نیز یکی دیگر از ویژگی های یک باربری خوب در تهران است. برخی از لوازم به عنوان مثال لوازم شرکتی نیاز به خودروهای بزرگ برای جابجایی ندارند و یک اتوبار خوب نباید برای دریافت هزینه بیشتر خودروهای بزرگ خود را پیشنهاد دهد. همچنین در حمل بار به شهرستان که مسیر بسیار طولانیست باید از خودروهای جدید و کاملا ایمن استفاده شود تا سلامت لوازم تضمین شود.

انتخاب بهترین و مناسب ترین شرکت باربری در تهران

 

♦    یکی از ویژگی های مهم یک شرکت باربری معتبر در تهران داشتن مجوزهای مورد نیاز از اتحادیه باربری تهران می باشد که علاوه بر داشتن حداقل استانداردهای یک باربری خوب، مسئولیت پذیری بیشتر مجموعه اتوبار را نشان می دهد. همچنین شرکت های باربری دارای مجوز موظفند از نرخ های رسمی اتحادیه پیروی کنند، چرا که هزینه های باربری شمال تهران و شرق یا جنوب با هم متفاوتند و به عوامل مختلفی از جمله مسیر، میزان بار، نوع خودرو و بسیاری دیگر بستگی دارند.

♦     ویژگی دیگر یک باربری خوب در تهران وجود شعبات فراوان آن در سطح شهر می باشد، زیرا همانطور که گفته شد برای آشنایی با تمام جزئیات محله های تهران و جلوگیری از نگرانی هایی از این دست انتخاب شرکت اتوبار از همان منطقه بهترین کار می باشد. همچنین بیشتر افراد تمایل دارند تا نزدیکترین باربری به خود را انتخاب کنند تا در وقت خود نیز صرفه جویی کنند.

♦     ویژگی مهم دیگر در انتخاب بهترین باربری تهران داشتن لوازم و وسایل مورد نیاز برای بسته بندی و حمل بار می باشد. شرکت های باربری با در اختیار داشتن لوازم مورد نیاز بسته بندی مانند انواع کارتن مناسب هر دسته از وسایل، فوم و پلاستیک حبابدار، چسب محکم و ماژیک یا لیبل می توانند بسته بندی اثاثیه را به درستی و با تضمین عدم آسیب رساندن به آنها انجام دهند. همچنین در اختیار داشتن لوازمی همچون hand truck برای حمل ایمن لوازم بزرگ یا وجود پتو یا موکت در خودرو برای جلوگیری از آلودگی لوازم و کاهش فشار به آنها نیز بسیار موثر می باشد.

 

با در نظر گرفتن معیارهای ذکر شده و بررسی های دقیق به این نتیجه رسیدیم که باربری تیک بار از بهترین باربری های تهران است که علاوه بر ارائه خدمات با کیفیت، سعی در دریافت قیمت های کم و متناسب با تعرفه اتحادیه باربری دارد. اتوبار تیک بار تهران کارگران ماهر و باتجربه را در اختیار دارد که در کنار خودروهای مجهز و متنوع با رانندگان حرفه ای تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی به مشتریان انجام می دهند. برای ارتباط و دریافت مشاوه از شرکت تیک بار می توانید از راه های زیر اقدام کنید:

شماره های تماس: 02188875794 – 02188101539

وب سایت شرکت تیک بار: www.tikbar.com

 

 

 

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , باربری در تهران






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
مرتضی : سلام دوستان عزیز خسته نباشید میخواستم بکم فکر نکنم هنوز اریسان ارتقا یافته را بیرون داده باشن چون موتورش کلان عوض موتور جدیدی روی اریسان انجام دادن بخاطر واشر سر سیلند که کمتر بزنه قدرت شتاب ماشین واقعان عالی شده من روی حرف پسر عمو که مهندس کنتورو فنی هست ثبت نام کردم گفت واقعان تغییر اساسی کرده در ضمن بیرون بیاد مردم سوار بشن فکر کنم قیمت خوبی بازار آزاد داشته باشه بنده ۲۰اشفند ثبت نام کردم هنوز فاکتور نشود
15بهمن اطلس : همچنان منتظر فاکتور هستیم، سفید مشکی
رادمر : نام نویسی برای خودرو اطلس خرداد ۱۴۰۲ پیش فروش دعوت نام اول ۱۴ دی ۲۰۰ میلیون تکمیل وجه ۱۵ اسفند ۲۰۰ میلیون ...۵ میلیون ارزش افزوده بیمه پلاک....قرار بوده ۳۰ روزه خودرو تحویل بدن هنوز فاکتور نشده...‌چه مملکتی چه مجلسی چه دولتی که اصلا هیچ رسیدگی نیست دست مونم به هیچ کجا نمیرسه... ((طرح جعمیت جوانی مادران))
همایون : در قرداد ۹۰ روز ذکر شده ولی عموماً ۹۰ روز کاری محاسبه میشود که حدود ۱۲۰ روز ممکنه طول بکشه متاسفانه
زینب : میشه شماره همین کارشناسی که میگی بزاری اینجا تا بواش دمش بدیم
محمد : دوستان نا امیدتون نکنم ولی با خبری که امشب اعلام شد در مورد جلوگیری از تخصیص ارز به خودروهای وارداتی نو و دست دوم. میتونم بگم شاید تا زمستان هم برای کسانی که تکمیل وجه نزدن خبری نباشه. چون تعداد کمی ماشین وارد کردن و ثبت نام ده برابر شده و یک عده را به دلایل واهی رد کردن و مابقی را اگر اواخر خرداد پیام واریز بیاد تا زمستان تحویل نمیدن.
نازی : خدا همه بیماران را شفا بده. هنوز طرحی اعلام نشده و هیچی معلوم نیست جو گیر شدید؟؟؟😂😂😂
امیر : من رفتم سایپا گفتن که تا اخر اردیبهشت cs55 دعوتنامه مجدد میفرستیم بعد فاکتور میشه جریمه تاخیر هم دارد به گفته خودشون
شاهین اتومات : چرا پذیرش 19فاکتور نمیشه
محمد s3 : سلام منم ۱۵ آبان ثبت‌نام کردم طلا گرمی ۲۴۰۰ بود خدا لعنتشون کنه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
محمد : کافی نت سخا انجام میدن
ساینااس دوگانه : سلام منتظران ظهورساینا.اخرهفته یاشنبه،سایناهایی تحویل بهمن ماه فاکتورمیشن.
Xerxes : اسفند هم هنوز نیومده فعلا
Xerxes : اسفند هم هنوز نیومده فعلا
ساینااس دوگانه هفته چهارم بهمن : سلام بردوستان.اخرهمین هفته یاشنبه،اونایی که بهمن ماهی هستند به ترتیب فاکتورمیشن.
رانا تیر 1403 : سلام دوستان برای کسانی که خرداد ماه هستن پیامک تکمیل وجه ارسال شده یا نه؟ اگر خبری هست لایک کنید.
پارس سفارشی $ : سلام چند روز بعد از واریز فاکتور میشه
حسین : سلام کاکو از دیزل حرف نزن ولش کن بره گم بشه نه سوختش گیر میا نه قطعات دیزل همیشه خراب ومشکلات زیادی داره دردسر برا خودت درست نکن مشتری پسند نیس اگر یبار خواستی بفروشی باید دوسال بزاری توی گروه اونم با قیمت پایین بفروشی ما که از دیزل خیری ندیدیم
Farshid fx : پاسخ به آریزو 5 : وقتی ماشین تحویل پیمانکار حمل میشه از یک روز تا یک هفته بسته به توان پیمانکار حمل و تعداد خودرو بر و جور شدن بار تریلی به شهر شما زمان میبره که ماشینتون از کارخونه بزنه بیرون. قبل از عید داشتیم مواردی که این مدت حتی 10 روز شده. بعد که تریلی میرسه به شهر شما که فکر کنم 3 روز بشه چند روز هم نمایندگی باید ماشین رو تست کامل بکنه و آماده تحویل به مشتری . شما روی 15 روز حساب کتید دوست عزیز
ااسد : من پول ندارم واریز کنم سهمیه میسوزه یا نه کسی خبر داره