آنچه در مورد جلوبندی برلیانس H320 باید بدانید

 

آنچه در مورد جلوبندی برلیانس H320 باید بدانید

 

رپورتاژ - جلوبندی برلیانس H320 شامل بخش جلو و زیر ماشین می‌شود که خود دربرگیرنده قطعات بسیار متنوع و حساسی است. مزیت‌های جلوبندی خودرو برلیانس اچ ۳۲۰ به ‌راحتی خود را در روزهای اول نشان می‌دهد و شما می‌توانید حس راحتی و نرم بودن خودرو در هنگام عبور از موانع را احساس کنید. در ادامه به بررسی بخش‌های مختلف جلوبندی خودرو برلیانس H320 به ‌صورت جزئی پرداخته خواهد شد.

سیسم تعلیق جلو خودرو برلیانس اچ320

تکان‌ها و ارتعاشات خودرو برلیانس H320 مستقیما به‌ وسیله سیستم تعلیق کنترل می‌شوند و شما در هنگام تهیه این خودرو لازم است بدانید که چه تفاوتی میان قطعات این سیستم با دیگر خودروها وجود دارد. کمک‌فنرها از جمله شناخته‌شده‌ترین قطعات جلوبندی برلیانس H320 هستند که کیفیت ساخت این محصول بر تجربه شما از کنترل خودرو تاثیر مستقیم خواهد داشت. شما می‌توانید از طریق سایت یدک مارکت، با اطمینان در مورد خرید کمک‌ فنر اصل خودرو برلیانس H320 اقدام کنید.

آناتومی کمک‌فنرها عموما شبیه به قلم است اما تفاوت چشم‌گیری بین ایده طراحی و ساخت این قطعه در میان تولیدکنندگان وجود دارد. کمک‌ فنر اصل برلیانس اچ ۳۲۰ از آلیاژ باکیفیت و طراحی ظریفی برخوردار بوده و پریدگی، مات بودن فلز یا حالت سوختگی در بدنه آن مشاهده نمی‌شود. تولیدکنندگان نمونه‌های کپی این محصول لزوما تعهد کافی به حفظ کیفیت ساخت مواد اولیه را نداشته و می‌توانند ریسک آسیب دیدن قطعات دیگر خودرو را نیز افزایش دهند.

 

آنچه در مورد جلوبندی برلیانس H320 باید بدانید

میل تعادل یا موجگیر برلیانس H320 اصل

از دیگر بخش‌های جلوبندی برلیانس H320 می‌توان به میل تعادل یا موجگیر اشاره کرد که از جنس فلز ساخته‌ شده و برخلاف برخی خودروهای هم‌ ردیف خود دارای پوشش و کیفیت ساخت بالاتری است. استفاده از نمونه اصلی کمک‌فنر خودرو اچ ۳۲۰ به شما کمک می‌کند تا در هنگام عبور از پیچ‌وخم‌های جاده، حرکتی کاملا کنترل‌شده داشته باشید و از رانندگی ایمن خود مطمئن شوید. در ادامه به بررسی بلبرینگ‌ها و توپی چرخ‌ها خواهیم پرداخت.

 

آنچه در مورد جلوبندی برلیانس H320 باید بدانید

 

اهمیت خرید بلبرینگ و توپی چرخ خودرو اچ320 از یدک مارکت

این بخش شامل قطعاتی مثل بلبرینگ کلاچ، بلبرینگ چرخ جلو، دیسک و صفحه برلیانس و توپی چرخ است. بلبرینگ کلاچ این خودرو آناتومی کم‌حجم و طراحی ساده‌تری نسبت به اغلب خودروهای موجود دارد و شما می‌توانید شیارهای بسیار ظریفی را بربدنه این محصول مشاهده کنید. جنس این محصول از آلیاژ باکیفیت است و در صورت نیاز به تعویض نیز می‌توانید با قیمت مناسب، مجددا نسخه اورجینال آن را از فروشگاه لوازم یدکی خودرو یدک مارکت خریداری کنید.

در حالت عادی عمر این بلبرینگ بالا است و به خصوص در خودرو دنده اتوماتیک نمی‌تواند به‌ راحتی دچار فرسودگی شود. خراب شدن این قطعه نیز سریعا عملکرد جلوبندی برلیانس اچ 320 خودرو را تحت تاثیر قرار داده و خودنمایی می‌کند. به ‌طور مثال متوجه خواهید شد که پدال کلاچ مانند گذشته کار نمی‌کند یا صداهای ناهنجاری را از سمت جلوبندی خودرو می‌شنوید.

روغن‌کاری مرتب این بخش می‌تواند نقش چشم‌گیری در بهبود عملکرد و جلوگیری از فرسودگی و حرکت خشک آن داشته باشد. به همین منظور می‌توانید به‌ طور دوره‌ای در مورد روان‌کاری جلوبندی برلیانس اچ ۳۲۰ خود اقدام کنید.

بلبرینگ چرخ جلو برلیانس H320 اصل نیز به لحاظ ظرافت و شفافیت، مشابه مزیت‌های ذکرشده در تولید بلبرینگ کلاچ است. شما می‌توانید آلیاژهای درخشان‌تری را در طراحی نمونه اورجینال این محصول مشاهده کنید. در اغلب موارد نیازی به تعویض یک ‌باره بلبرینگ چرخ‌ها نیست و شما می‌توانید خود به معاینه این موضوع بپردازید.

علائم خرابی و شیوه معاینه بلبرینگ

تایری که بلبرینگ آن دچار مشکل شده است به علت چرخش نسبتا کندتر، سریع‌تر نیز دچار ساییدگی می‌شوند و شما می‌توانید صاف‌تر شدن سطح تایر را با یک معاینه چشمی نیز تشخیص دهید. در این مواقع صرفا بلبرینگ چرخ آسیب‌دیده را عوض کنید. این قطعه از آلیاژهایی بسیار باکیفیت درست می‌شوند و امکان فرسودگی و آسیب دیدن آن بسیار دور است.

به‌ علاوه در حین خراب شدن بلبرینگ چرخ، صدای جلوبندی خودرو برلیانس H320 تحت تاثیر قرارگرفته و شما صدای حرکت خشک صفحات درونی بلبرینگ را به ‌راحتی خواهید شنید. در حین شنیدن این صدا حتی می‌توانید تشخیص دهید که کدام ‌یک از چرخ‌های خودرو به معاینه یا تعویض بلبرینگ نیاز دارد.

شیوه دیگر معاینه جلوبندی برلیانس H320 این است که خودرو خود را با بالابر هیدرولیکی برای بررسی نحوه چرخیدن چرخ‌ها کمی معلق است. چرخ نباید در حین چرخاندن در این حالت معلق، از محور خود جابه‌جاشده یا اصطلاحا لق باشد. همچنین نباید حتی اندکی به عقب و جلو تاب بخورد؛ چراکه نشانه‌ای از آسیب‌دیدگی بلبرینگ چرخ است.

 

معاینه و تامین قطعات دیسک و صفحه برلیانس H320

در هنگام خرید قطعات دیسک و صفحه برلیانس اچ 320 شاهد 2 بخش جداگانه خواهید بود که از طراحی ظریف و پر جزئیاتی نیز برخوردارند. این قطعات در امتداد یکدیگر سوار شده و شیوه رانندگی شما تاثیر قابل‌توجهی بر میزان دوام این قطعه خواهند گذاشت. نیم کلاچ گرفتن‌های طولانی، فشار زیادی را به این قطعه از خودرو وارد کرده و بخش زیادی از انرژی سیستم خود را به صفحه کلاچ تحمیل می‌کند.

همچنین اگر عادت به رها کردن یک ‌باره پدال کلاچ را دارید، بهتر است به‌ تدریج آن را کنار بگذارید تا این بخش از جلوبندی برلیانس H320 به ‌راحتی دچار فرسودگی نشود. خودروی خود را در حین عبور از سربالایی‌هایی با شیب قابل‌توجه تحت‌فشار قرار ندهید. اجازه بدهید که خودرو حرکتی نرم و سنگین داشته باشد.

در نهایت از حمل بیش ‌از حد بار این خودروی شخصی خودداری کنید. بلبرینگ‌های خودروهای شخصی برای حمل میزان متعادلی از بار طراحی ‌شده‌اند و برای کارهای سنگین و فرسوده کننده بهینه‌سازی نشده‌اند.

در صورت آسیب دیدن این بخش نیز، حتما از نمونه‌های اورجینال و قابل‌اعتماد محصول که از فروشگاه معتبر یدک مارکت به فروش می‌رسند استفاده کنید؛ چراکه یک صفحه کلاچ فیک و بی‌کیفیت، در بازه زمانی کوتاهی مجددا هزینه‌های قابل‌توجهی را به شما تحمیل خواهد کرد و سبب فرسایش زودهنگام دیگر قطعات خودرو نیز خواهد شد.

توپی چرخ جلو بلریانس

حساسیت توپی چرخ جلو نسبت به دیگر بلبرینگ‌های خودرو در میان حلقه‌ها یا بلبرینگ‌هایی که در جلوبندی برلیانس اچ 320 مورداستفاده قرار می‌گیرند، بیشتر است. همچنین ارزش این قطعه نیز بیشتر بوده و این موضوع بیشتر به آلیاژها و نحوه طراحی این محصول باز می‌گردد.

در نسخه اورجینال توپی چرخ جلو برلیانس H320 به ‌راحتی می‌توانید برش‌های درخشان و جنس باکیفیت آن را تشخیص دهید. در صورت آسیب دیدن این قطعه، چرخ خودرو عملا قادر به حرکت نیست. بدیهی است که آسیب دیدن توپی چرخ حتی در اثر آسیب‌های شدید نیز بسیار بعید است. اما در صورت آسیب نیز خرابی خود را به ‌صورت صدای زائد از قسمت چرخ‌ها و مشکل و گرفتگی در حین ترمز گرفتن نشان می‌دهد.

فروشگاه لوازم‌ یدکی برلیانس خود را داشته باشید

برای تعویض قطعات جلوبندی برلیانس H320 صرفا کافی است به فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو یدک مارکت مراجعه کنید. امروزه شیوه خرید و فروش قطعات یدکی نیز مانند انواع خودرو بهینه‌سازی و پیشرفته شده است و منحصربه‌فرد یا کمیاب بودن یک خودرو به معنی به دردسر افتادن شما برای تهیه لوازم‌ یدکی نخواهد بود. ما در تیم یدک مارکت، کیفیت، تحویل به ‌موقع و اصالت محصولات اورجینال برلیانس H320 و دیگر خودروهای چینی و ایرانی را تضمین می‌کنیم.

آدرس سایت: https://www.yadakmarket.com

اینستاگرام یدک مارکت: @yadak.market

 

 

 

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , جلوبندی برلیانس H320






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهین اتوماتیک 90 روزه دی 402 : بله، دوستانی بودن که قبلا گرفتن. مثل اینکه حدود یکی دوماه طول می کشه
شاهین اتوماتیک 90 روزه دی 402 : سلام، اینجوری که من از طریق یه ویس توی یکی از گروه ها شنیدم، تولید شاهین اتوماتیک به خاطر ایراد نرم افزاری گیربکس قطره چکانی شده ولی تولید شاهین G و GL مثل قبل ادامه داره. و سایپا داره روی ایراد نرم افزاری کار می کنه.
هفته چهارم اسفند : دوستان باز دعوتنامه پیشنهادی تمدید کردن اما تا آخرین لحظه ما جز ماشین خودمون چیزی نخواهیم گرفت و کوتاه نیاین فقط پیگیر باشین به هر جا که تونستین زنگ بزنین تا این بی شرف ها ماشین بدن
سانیا : بنظرتون اطلس تولید انبوه بشه قیمتش میرسه به ۵۲۰ ۵۳۰ ؟
J4 : چ ماشینی؟ احتمالا همین روزاس ک تحویلت بدن
امیررضا : شما از سامانه یکپارچه ثبتنام کردید؟
تارا : وقتی تاریخ پرونده تغییر کنه یعن میخواید فاکتور بشید
اطلس بهمن : سلام چرا فاکتور نمیکنن کسی خبری داره اخه تو سال جدید اصلان فاکتور نکردن تا امروز حتما جریانی هست لطفا کسی خبر داره مارا هم در جریان بزاره سپاس
سعید8 : نمونه ش همین مدیران خودرو که از همه گرون فروش تره و x55 پرو هم که گندکاری جدیدشونه. فروش اقساطی هم متوقف کرده تا قیمت بره بالا
امیر j7 تهران : من هم شکایت ثبت کردم. حداقل کار ممکن هست. هرچند تو این خراب شده اگر نظارت و رسیدگی بود اینا این کارو با مردم نمیکردن.
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
اسفند دوگانه : نکنه اینا می‌خوان قیمتو ببرن بالا که دعوت نامه تک سوز می‌فرستن
دنا پلاس 6 دنده جدید تحویل 2 خرداد : سلام من هم منتظر پلاکم شنیدم از روز یک شنبه شروع به پلاک میکنن صبر کنیم خدا کریمه ❤️🌹
تبدیلی : تبدیلی رانا بودی، کسی هست تبدیلی بهمن ماه رانا به تیوتری فاکتور شده باشه لایک کنه
اسفندماه دوگانه : سلام آقا پرهام بخدا مدیران سایپا رواعصاب مردم رفتن 401ثبت نام کردیم الان 403 مردم گرفتار شدن خدا ازشون نگذره
رانا : سلام دوستان کسی هست یکشنبه فاکتور شده باشه و خبری از پلاکش نباشه مثل من مثب بزنن
سحر : سلام عزیزان کسی پلاک شده تو این چند روز لطفا کامنت کنید
سورن جدید : مگه جمعه ها هم فاکتور میکنن؟!!!
امیرعلی : سلام به همه دوتا سوال دارم اگه کسی میتونه جواب بده لطفا اول. از کجا بدونیم که خودروی ثبت نامی ما چه کد هست دوم.تفاوت کد 707وکد710 و712 چیه
ایکس 33 اتومات اسماعیل : تحویل شما کی هست ازمن 10 مرداد
ساینا زمستان : ما که ساینا را با قیمت زمستان دادن سود بازار و کارخانه 150 میلیون بیشتر نبود و الان هم ساینا افزایشی نخورده چون اختلاف بازار و کارخانه خیلی کم هست ولی مال شما پارس زمستان اختلاف بازار و کارخانه زیاد بود و هنوز هم داره همین الان هم افزایش پارس خورده باز هم از ما بیشتر سود میکنید یعنی 250 میلیون سود میکنید صد میلیون از ما بیشتر سود میکنید