کرایه خودرو BMW چه مزایایی دارد؟

 

کرایه خودرو BMW چه مزایایی دارد؟

 

اجاره بی ام و، یکی از بهترین گزینه ها برای افرادیست که توانایی خرید این خودرو را ندارند و دوست دارند تجربه رانندگی با این ماشین را بچشند.

 

امروزه، با پیشرفته شدن تکنولوژی و افزایش جمعیت، ماشین های زیادی وارد بازار شده اند. دسته ی عظیمی از این ماشین ها، ماشین های لوکس و مدل بالا هستند.

یکی از خودروهای لوکس و محبوب، کرایه بی ام و است. این وسیله نقلیه ی لاکچری،آرزوی هر شخصی است که برای یکبار هم که شده با آن رانندگی کند. در دنیای کنونی و مدرن، شما میتوانید با یک ماشین مدل بالا مانند بی ام و، نوع نگاه مردم را نسبت به خود تغییر دهید. شما می توانید در یک زمان خاص و یا مناسبت خاص ماشین لوکس و درخواستی خود را رنت و از خدمات آن بهره ببرید. اجاره ماشین بی ام و بهترین گزینه برای کاهش هزینه های شما می باشد.

خودروهای محبوب اجاره ماشین بی ام و

همانطور که در بالا اشاره کردیم، برخی از خودروهای بی ام و از محبوبیت بالایی برخوردار هستند.

  • بی ام و آی۳

این خودرو، یکا ماشین هیبریدی در کلاس بدنه خودروهای هاچ بک است. در ساخت بدنه نیز از الیاف تقویت شده فیبر کربن استفاده کرده اند و همین موضوع باعث کاهش وزن آن و بالا بردن مقاومت این خودرو شده است.

کابین بسیار مجهز و مدرن، از دیگر آپشن های این خودرو می باشد.

  • ب ام و 428

این مدل، به یکی از زیباترین و وحشی ترین خودروهای بی ام و معروف است. این خودرو از پیشرانه ی 2 لیتری توربو استفاده می کند. این موضوع باعث شده تا این ماشین لوکس، صفر تا صد سرعت خود را در کمترین زمان ممکن پر کند.

کرایه خودرو بی ام و و رانندگی با آن، می تواند یکی از بهترین و بزرگترین اتفاقات زندگی هر شخصی باشد.

اجاره ماشین در تهران و دیگر شهرهای ایران

یکی از بهترین گزینه ها برای سفرهای شما و یا انجام کارهای شخصی و یا اداری، رنت ماشین است. اجاره بی ام و یکی از بهترین گزینه ها برای شما می باشد. شما می توانید در شهرهای مختلف ایران از جمله اصفهان، شیراز، کیش، از رنت خودرو استفاده کنید و از سفر خود لذت ببرید.

کرایه خودرو به صورت با راننده و بدون راننده، اقتصادی و لوکس، ماشین عروس، ون و اتوبوس امکان پذیر است. شما می توانید با توجه به بودجه و علاقه ی خود، ماشین مدنظر خود را کرایه کنید و از رانندگی با آن لذت ببرید.

اجاره ماشین در تهران

اجاره ماشین در کیش

رپورتاژ - کرایه ماشین در کیش، یکی از بهترین گزینه ها برای سفر به این منطقه آزاد می باشد. جزیره‌ کیش یکی از مهم‌ترین جزایر خلیج فارس بوده و یکی از مراکز اصلی گردشگری در جنوب کشور به حساب می‌آید. جزیره‌ی کیش جزو استان هرمزگان و شهرستان بندر لنگه است. شما می توانید از کرایه بی ام و در این شهر نیز استفاده کنید.

برای رنت خودرو در کیش و دیگر شهرهای ایران، شما نیازمند مدارک و شرایط خواسته شده شرکت اجاره ماشین، هستید. قبل از اقدام برای رنت خودرو، با شرایط شرکت مدنظر آشنا شده و پس از آماده سازی مدارک و تایید آن ها توسط کارشناسان بخش فروش شرکت، ماشین موردعلاقه ی خود را کرایه کنید.

شرکت اجاره خودرو سعادت رنت، با آسان ترین شرایط و ارزان ترین قیمت، در خدمت شما می باشد. شما می توانید برای کرایه بی ام و در تمامی شهرهای ایران و یا شهرهایی مانند استانبول و دبی، از اجاره خودرو استفاده کنید. در بالا، با مزایا و انواع کرایه ماشین بی ام و آشنا شدیم. شما می توانید پس از رزرو، خودرو محیوی خود را در مکان مورد نظر خود، تحویل بگیرید و پس از اتمام قرارداد، آن را عودت دهید.

اجاره خودرو در کیش

مزایای اجاره بی ام و

کرایه بی ام و مزایای بسیار زیادی دارد.

تمامی خودروهای این برند، مزایای متفاوتی دارند. برخی از این خودروها قیمت مناسبی دارند و برخی دیگر از امکانات رفاهی بالایی برخوردارند.

اجاره بی ام و به صورت با راننده و بدون راننده در تمامی شهرها امکان پذیر است. یکی از مهمترین مزمیت محصولات بی ام و، طراحی زیبا و فوق العاده شیک آنهاست.

بی ام و در سری های مختلف، با موتورهای متنوعی تولید می شود. به طور مثال، بی ام و سری ۵ با موتورهای متنوعی تولید می شود که در کنار آنها یک جعبه دنده هشت سرعته بی نقص قرار دارد و این مزیت، فروش و اجاره این ماشین را بالا برده است.

یکی از محبوب ترین خودروهای بی ام و، بی ام و ( ام 5 2005) می باشد. در جایگاه دوم بی ام و سری ۳ سدان ۲۰۰۸ و در جایگاه سوم بی ام و سری ۵، ۲۰۰۷ قرار دارند.

تاریخچه اجاره ماشین بی ام و

بی ام و، کارخانه ‌ایست که در سال 1913، شروع به ساخت موتور هواپیما کرد. نام این شرکت به ایالت باواریا در آلمان تعلق دارد و همچنین نشانگر طیف گسترده محصولات این برند، یعنی تولید موتور برای هر نوع نیاز و استفاده است.

این برند خودروسازی، از همان ابتدا به محبوبت و فروش بالایی رسید. اولین موتور شش سیلندر خطی ب ام و در سال ۱۹۳۳ با مدل ۳۰۳ به بازار عرضه شد و قبل از آن، در دهه ۱۹۳۰ ب ام و، مدل‌های مختلف سدان، کوپه و کانورتیبل تولید می‌ کرده است.

در سال ۱۹۷۸ ب ام و با همکاری لامبورگینی یکدیگر توانستند به توسعه بسیار زیادی برسند.

نشان کارخانه بی ام و از شکل پره های در حال چرخش هواپیما الهام گرفته شده‌ است. این نشان در سال ۱۹۲۹ مورد تأیید این کارخانه قرار گرفت و از آن زمان، یکی از نشانه های محبوب برندهای خودروسازی می باشد.

موتورها و امکانات رفاهی خودروهای بی ام و، از بیشترین و بهترین آپشن ها برخوردار هستند.

 

 

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , کرایه خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
ممم : این مدیر کل بی پدر سایپا ،یک اطلاعیه نمیزنه که مشخص کنه کی تحویل میدهند ،فقط آن موقع که پول میخواند برای ثبت نام در دو سه روز پول مردم را می‌گیرد. حالا باید بدوی تا جونمان در آید. کجای دنیا اینطوری خودرو می‌فروشند. عذر میخوام از همه ( تا ابلح در جهان مفلس در نمیماند).
محمد : سلام کسی تونست ثبت نام کنه ؟ پنج نفر امتحان کردیم هیچکدوم موفق به ثبت نام نشدیم از ساعت 10,,تا 3 بعد از ظهر
علیرضا ترک زاده : سلام من امروزتماس گرفتم گفتن تاراوی ۴دارن نیمه دوم اسفندوفاکتورمیکنن
ساینا دوگانه اسفندی : باید از دست سایپت شکایت کرد
عمار : منم تابستان ۱۴۰۳ هستم ولی هنوز خبری نشده
محمد : سایپا برای عرضه خوب پشت سرهم پشت سرهم پیام میده برای عرضه خودروهای، اما وقتی پول مردم بیچاره گرفت دیگه جواب گو نیست . ببنید صبح تا حالا چندتا پیام آمده که عرضه خودرو تا دوروز دیگر تمدید شو ،چون میخواد پول بگیرد.
سجاد اس تری مشکی : این اس تری چرا فاکتور نمیشه خسته شدیم دیگه
عباس - تهران - اس تری سفید : سلام خدمت عزیزان واریز وجه: ۱۴۰۲/۰۸/۱۳ تأیید سیستمی مدارک: ۱۴۰۲/۰۸/۲۱ شاسی: ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ امروز مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ با شماره تماس ۰۲۱۴۴۹۸۷۰۱۸ از اداره تحویل تماس گرفتن و گفتن شنبه ساعت ۱۴ برای تحویل مراجعه کنم. انشاألله زودتر همتون به خودروهاتون برسید. حق نگهدار همتون
تاراv4 : والا اینها غیراز دروغ گفتن دیگه چیزی بلد نیستن بگن ....منم ۲۱ اسفند تحویل بوده هنوز فاکتور نشده دو روز قبل زنگ زدم گفت نیمه دوم داره فاکتور میشه
اس فایو : از وقتی شاسی میشه چند روز بعد بیمه و پلاک‌میشه کسی میدونه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
سود تاخىر : در مورد سود تاخیر حدود یک ماهو نیم تا دو ماه بعد از تحویل گرفتن ماشینت اس ام اس میاد میرى نمایندگیت فیش میده میبرى بانک پولو میریزى به حساب تمام
سجاد : دوستان خبری از اولویت پاییز 403 نیست ؟کی باید واریز کنیم
نجفی : دوستان سلام ببخشید این پراید وانت ها ضبط دارن یاندارن؟
ساینا 85 گانه واریز 11بهمن : سخا رو 11 بهمن تحویل دادم برادر
4723 : پیامک برات اومده؟
سورن دوگانه : سلام من تکمیل وجه 23 آذرهستم ولی هنوزم فاکتور نشدم
پرهام : سلام ما که خرداد 1402واریز داشتیم چقد دیگه باید بدیم
سورن جدید موعد تحویل 14فروردین : تاریخش عوض میشه،
سورن دوگانه دیماه تبدیل 207 : سلام 19هم تبدیل زدم امروز حمل به نمایندگی تیک خورد24رم پلاک شد
شهید🍂 : سلام به همه ببخشید امروز نشد اصلا سر بزنم اینجا. فردا مجدد در خدمتم.