چگونه پراید را ضد سرقت کنیم

 

چگونه پراید را ضد سرقت کنیم

 

رپورتاژ - پراید را می‌توان ناامن‌ترین و ارزان‌ترین خودرو موجود در ایران معرفی کرد؛ همین موضوع باعث شده تا این خودرو به طعمه‌ای ساده برای سارقان تبدیل شود. باتوجه‌به قیمت روزافزون اتومبیل، اقشار کم‌درآمد جامعه توانایی خرید خودرویی جز پراید ندارند. به همین خاطر در این مطلب با هم به این موضوع می‌پردازیم که چگونه پراید را ضد سرقت کنیم. اگر شما هم به‌دنبال راه‌های مناسب برای افزایش امنیت خودروی خود هستید، مطالعه این مطلب برای شما بسیار کاربردی خواهد بود.

استفاده از انواع قفل‌ها برای افزایش امنیت خودرو پراید

استفاده از قفل ساده‌ترین و ابتدایی‌ترین روش برای افزایش امنیت خودرو به شمار می‌رود. پرواضح است که برای باز کردن قفل پراید حتی نیاز نیست سارق حرفه‌ای باشید. تازه‌کار‌ترین سارقان هم در کسری از ثانیه می‌توانند قفل در پراید را باز کنند؛ بنابراین، منظور ما از انواع قفل‌ها مسلما قفل فابریک پراید نخواهد بود. دو مورد از پرکاربرد‌ترین انواع قفل‌ها، قفل پدال و فرمان هستند. استفاده از این قفل‌ها امنیت ماشین را افزایش می‌دهد؛ به‌طوری‌که اگر سارقی نه‌چندان حرفه‌ای قصد سرقت پراید را داشته باشد، از پس این کار برنمی‌آید. 

همچنین قفل پدال و فرمان سرعت فرایند سرقت خودرو را کاهش می‌دهد؛ به‌طوری‌که بسیاری از سارقان ریسک سرقت زمان‌بر را به‌جان نمی‌خرند. گاهی اوقات حتی اگر سارق قفل فرمان را ببیند، اصلا سمت خودرو نمی‌آید و دنبال گزینه‌ای ساده‌تر می‌گردد؛ بااین‌حال، همه این قفل‌ها تا زمانی کاربرد دارد که سارق حرفه‌ای به پراید شما چشم ندوخته باشد. به‌طور‌کلی هیچ قفلی به چشم دزدان حرفه‌ای کاربردی نمی‌آید. در چنین مواقعی استفاده از ردیاب خودرو گزینه‌ای مناسب خواهد بود تا چنانچه سارقی موفق به باز کردن قفل‌ها و دزدیدن خودرو شد، در کمترین زمان بتوانید برای پس گرفتن ماشین اقدام کنید.

چگونه پراید را ضد سرقت کنیم

 

دزدگیر خودرو؛ گزینه‌ای مناسب برای جلوگیری از سرقت پراید

تا صحبت از افزایش امنیت خودرو به میان می‌آید، اولین چیزی که به ذهن خطور می‌کند، استفاده از دزدگیر است. دزدگیر یکی از پرکاربرد‌ترین وسایل برای افزایش امنیت خودرو به حساب می‌آید که طی سالیان متمادی پیشرفت‌های چشمگیری کرده است. انواع دزدگیر‌های مناسب پراید عبارت‌اند از: دزدگیر ماهواره‌ای، معمولی و تصویری. هر یک از این دزدگیر‌ها قابلیت‌هایی دارند که باتوجه‌به بودجه و نیازتان می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید.

دزدگیر‌ها با سرو‌صدایی که ایجاد می‌کنند، باعث متواری شدن افراد می‌شوند. دزدگیر‌ پراید مانع خوبی برای سارقان تازه‌کار و معمولی به حساب می‌آید؛ بااین‌حال، سارقان حرفه‌ای ارزش خاصی برای دزدگیرها قائل نیستند؛ زیرا با ترفنده‌هایی که دارند، در کمترین زمان ممکن صدای آژیر دزد‌گیر پراید را قطع می‌کنند و با خیال راحت خودرو را می‌ربایند. پیشنهاد می‌کنیم با استعلام قیمت جی پی اس خودرو و خرید آن به بهترین نحو امنیت ماشینتان را افزایش دهید تا در صورت سرقت پراید، راهی مطمئن برای برگرداندن آن داشته باشید.

استفاده از انواع جی پی اس برای ضد سرقت کردن پراید

استفاده از جی پی اس پراید را می‌توان به‌عنوان یکی از هوشمندانه‌ترین راه‌ها برای ضد سرقت کردن این خودرو معرفی کرد؛ زیرا قفل پدال، قفل فرمان و انواع دزدگیر‌ها تا پیش از زمان سرقت کارایی دارند و زمانی که خودرو توسط سارقی دزدیده شود، دیگر هیچ کاری از دست شما بر نمی‌آید. تفاوت ردیاب پراید با قفل و دزدگیر در این است که جی پی اس حتی پس از سرقت پراید هم کاربرد دارد؛ به این معنی که اگر پراید را بدزدند، به کمک ردیاب‌ها می‌توانید از مکان دقیق آن آگاه باشید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای پس گرفتن خودرو اقدام کنید.

ردیاب‌ پراید انواع مختلفی دارد که باتوجه‌به نیاز و بودجه‌ای که در اختیار دارید، امکان خرید آن‌ها را خواهید داشت. ردیاب مگنتی، دیاگ و فندکی را می‌توان از پرکاربرد‌ترین ردیاب‌های پراید معرفی کرد.

ردیاب دیاگ، ساده‌ترین و ارزان‌ترین ردیاب پراید

ردیاب دیاگی را می‌توان به‌عنوان یکی از ارزان‌ترین انواع ردیاب پراید معرفی کرد. این ردیاب را می‌توان به‌سادگی هر‌چه تمام‌تر به پراید متصل کرد. کافی است ردیاب را به دیاگ خودرو متصل کرده و بلافاصله از امکانات موقعیت‌یابی آن بهره‌مند شوید. قیمت ارزان ردیاب دیاگ گمراهتان نکند و باعث نشود فکر کنید که این ردیاب کیفیت پایینی دارد؛ ردیاب دیاگ یکی از قدرتمند‌ترین موقعیت‌یاب‌های پراید به‌شمار می‌رود. این جی پی اس در سخت‌ترین شرایط آب‌و‌هوایی و بدترین موقعیت‌های مکانی نیز، امکان ردیابی را فراهم می‌کند. 

استفاده از ردیاب فندکی برای ضد‌سرقت کردن پراید

ردیاب فندکی از پرکاربرد‌ترین جی پی اس‌های پراید به حساب می‌آید. این ردیاب ظاهری شبیه به شارژر فندکی دارد که همین موضوع باعث می‌شود سارقان هنگام دزدیدن پراید، از وجود آن آگاه نشوند. نصب ردیاب فندکی بسیار ساده است. برای فعال کردن آن باید فندک خودرو را خارج کرده و ردیاب را به قسمت فندکی خودرو متصل کنید. ردیاب فندکی با برق خودرو کار می‌کند و درصورتی‌که آن را از ماشین جدا کنید، غیرفعال شده و بلافاصله پیامکی مبنی بر جدا شدن ردیاب از خودرو به صاحب پراید ارسال می‌شود. این قابلیت کمک می‌کند تا در صورت دزدیده شدن پراید و جدا کردن ردیاب توسط سارق، فورا از این وضعیت آگاه شوید.

ردیاب مغناطیسی، پرکاربرد‌ترین و مقاوم‌ترین ردیاب پراید

اگر به‌دنبال ردیابی همه‌کاره و پرقدرت هستید که در هر شرایط جوی و هر موقعیت مکانی کارایی داشته باشد، پیشنهاد ما به شما استفاده از جی پی اس مغناطیسی است. باتری ردیاب آهنربایی پراید قدرت زیادی دارد؛ طوری‌که می‌تواند برای مدت طولانی بدون نیاز به شارژ مجدد، فعالیت خود را به بهترین نحو ادامه دهد. در جی پی اس مغناطیسی از آهنربا‌های پرقدرت استفاده شده که آن را می‌توان به سطوح فلزی پراید نصب کرد. این مکان‌یاب ضد‌آب و ضد‌ضربه بوده و قابلیت نصب روی قسمت‌های خارجی ماشین را دارد.

شنود صدای داخل کابین را می‌توان از مزیت‌های دیگر استفاده از جی پی اس آهنربایی معرفی کرد. با شنیدن صحبت‌های سارقان می‌توانید از قدم بعدی آن‌ها آگاه شوید و در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم برای پس گرفتن خودرو را انجام دهید. نیاز نداشتن به سیم‌کشی برای استفاده از ردیاب مگنتی این امکان را فراهم می‌کند تا بتوان از آن به‌عنوان ردیاب شخصی نیز استفاده کرد.

چگونه پراید را ضد سرقت کنیم

با کمک ردیاب‌های ایران رهیاب، سارقان پراید را ناکام بگذارید

در این مقاله بهترین روش‌ها برای ضد‌سرقت کردن پراید را معرفی کردیم. هر کدام از این روش‌ها به‌نوبه‌خود بخشی از امنیت پراید را تشکیل می‌دهند که با استفاده هم‌زمان از آن‌ها می‌توانید ماشینی غیر‌قابل‌نفوذ داشته باشید. اگر به‌دنبال یک فروشگاه معتبر برای خرید ردیاب پر‌قدرت با قیمت مناسب هستید، پیشنهاد ما خرید جی پی اس پراید از فروشگاه ایران رهیاب است.

ایران رهیاب با سال‌ها تجربه در زمینه عرضه انواع جی پی اس، ردیاب‌های قدرتمند و باکیفیت را برای خرید در اختیار شما قرار می‌دهد. با مراجعه به سایت ایران رهیاب به نشانی اینترنتی iranrahyab.com انواع ردیاب را مشاهده کرده و مناسب‌ترین جی پی اس را برای ماشین خود خریداری کنید. چنانچه از این موضوع آگاهی ندارید که مناسب‌ترین ردیاب برای پراید شما کدام است، از طریق شماره تلفن ۲۲۴۱۰۳۲۸-۰۲۱ با کارشناسان ایران رهیاب تماس بگیرید تا شما را برای خرید بهترین ردیاب راهنمایی کنند.

 

 

 

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , پراید ضد سرقت






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهین اتوماتیک 90 روزه دی 402 : بله، دوستانی بودن که قبلا گرفتن. مثل اینکه حدود یکی دوماه طول می کشه
شاهین اتوماتیک 90 روزه دی 402 : سلام، اینجوری که من از طریق یه ویس توی یکی از گروه ها شنیدم، تولید شاهین اتوماتیک به خاطر ایراد نرم افزاری گیربکس قطره چکانی شده ولی تولید شاهین G و GL مثل قبل ادامه داره. و سایپا داره روی ایراد نرم افزاری کار می کنه.
هفته چهارم اسفند : دوستان باز دعوتنامه پیشنهادی تمدید کردن اما تا آخرین لحظه ما جز ماشین خودمون چیزی نخواهیم گرفت و کوتاه نیاین فقط پیگیر باشین به هر جا که تونستین زنگ بزنین تا این بی شرف ها ماشین بدن
سانیا : بنظرتون اطلس تولید انبوه بشه قیمتش میرسه به ۵۲۰ ۵۳۰ ؟
J4 : چ ماشینی؟ احتمالا همین روزاس ک تحویلت بدن
امیررضا : شما از سامانه یکپارچه ثبتنام کردید؟
تارا : وقتی تاریخ پرونده تغییر کنه یعن میخواید فاکتور بشید
اطلس بهمن : سلام چرا فاکتور نمیکنن کسی خبری داره اخه تو سال جدید اصلان فاکتور نکردن تا امروز حتما جریانی هست لطفا کسی خبر داره مارا هم در جریان بزاره سپاس
سعید8 : نمونه ش همین مدیران خودرو که از همه گرون فروش تره و x55 پرو هم که گندکاری جدیدشونه. فروش اقساطی هم متوقف کرده تا قیمت بره بالا
امیر j7 تهران : من هم شکایت ثبت کردم. حداقل کار ممکن هست. هرچند تو این خراب شده اگر نظارت و رسیدگی بود اینا این کارو با مردم نمیکردن.
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
علی رانا پااییز : من واریز کردم 457 دراومد برام تحویل خرداد
رانا پلاس+ : درست میشه
شرکت کنید : تنظیم شکایت همگانی متقاضیان پارس زمستان 402////مکان ؛؛؛تهران بزرگراه ستاری بلوار شهید مخبری نبش خیابان ایران زمین دیوان عدالت اداری کل کشور ساعت 9صبح
رضا : دروغ نزن،کاملامعلومه جمله بندیت سرکاریه،بهاروندن برن سراغ تابستون؟ به خاطر تجمع قراره ندن؟😡
پارس ای ال ایکس : دوستان ببخشید یه سئوال... از زمانی میزنه پلاک گذاری شد چند روز طول میکشه تحویل بدن..؟؟
207 اتو تکمیل 28 آذر : 207 اتومات تحویل دی و 207 اتومات رضا دی،که تاریخ تکمیل وجهتون 22 و 23 آذر بود، شما هم انشالا فاکتور شدین؟
اکبر موعد 30 بهمن : داداش من به حسابت نمیریزن باید از نمایندگی پیگیر باشی بهت حواله میدن ببری بانک پول بگیری دنبالش نری بهت زنگ نمیزنن
حبیبی : ارتقا یافته ها کلا فراموش شدند خیلی وقته فاکتور نمیشن چه اتومات و چه دستی
نمایندگی : چقدرساده هستین قیمت قبل چیه بعدازعید یه دونه پارس باقیمت قبل فاکتورنشده خیالت راحت به این چرت وپرتا گوش نکن
سورن جدید ، تحویل 11 فروردین : سلام ، خداروشکر همین الان فاکتور شدم ، تحویل 11 فروردین شماره قرارداد 14530316 ، امیدوارم این حال خوب شامل شما هم بشه