دکتر اسپرت

 

دکتر اسپرت

 

رپورتاژ - بسیاری از خودروهای ایرانی و سایر برندهای موجود در بازار کشور، آن‌طور‌که باید و شاید از لوازم اسپرت و سیستم‌ های صوتی با‌کیفیت برخوردار نیستند. به همین سبب، مالکان خودور اقدام به تهیه لوازم جانبی لوکس و بروز می‌کنند، تا به‌این‌نحو، وسیله نقلیه‌شان را شخصی‌سازی نموده و به‌حالت مطلوب و ایده‌آل در‌بیاورند. از‌آنجایی‌که تنوع لوازم اسپرت و قیمت آنها در بازار زیاد است و فروشگاه‌های زیادی به‌صورت حضوری و آنلاین اقدام به فروش این دسته از لوازم جانبی خودروهای سبک و سنگین نموده‌اند؛ مصرف‌کنندگان جهت خرید این دسته از وسایل دچار تردید و سردرگمی می‌شوند.

در این راستا دکتر اسپرت به‌عنوان قدیمی‌ترین و باتجربه‌ترین فروشگاه اینترنتی لوازم لوکس خودرو، محصولات و خدمات خود را به‌صورت تمام اقساط و بدون ضامن در اختیار کاربران قرار می‌دهد. تا بتواند نیاز صاحبان خودرو را تا حد‌قابل‌توجهی برطرف نماید. بر‌همین اساس لازم دانستیم تا شما را با دکتر اسپرت و ارائه محصولات و خدمات آن با شرایط تمام اقساط آشنا سازیم.

 

دکتر اسپرت چیست؟

فروشگاه اینترنتی دکتر اسپرت با بیش از ده سال تجربه در زمینه لوازم و وسایل اسپرت انواع خودرو، محصولات خود را به‌صورت تمام اقساط بدون پیش‌‎ پرداخت در اختیار همشهریان تهرانی و سایر شهرهای کشور قرار می‌دهد. این مجموعه فروشگاهی معتبر جهت جلب اعتماد و اطمینان کاربران محصولات خود را با روش پرداخت در محل به فروش می‌رساند. علاوه‌بر‌این، لوازم لوکس خودرو، با ضمانت‌نامه اصالت کالا و سلامت فیزیکی در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌گیرد. از این‌رو هنگام مشاهده هرگونه مشکل در وسایل خریداری شده می‌توانید با تیم پشتیبانی این فروشگاه تماس حاصل نموده و در‌صورت‌نیاز، کالا را عودت دهید.

اسپرت کردن خودرو

فرقی نمی‌کند که از چه نوع و برند خودرویی استفاده می‌کنید و یا مالک خودرو سواری، نیمه سنگین و سنگین هستید. در هر حالت برحسب سلیقه، نیاز و توان مالی می‌توانید تغییرات اساسی و قابل توجه در بدنه، کابین داخلی، موتور و غیره ایجاد کنید. در بین افراد فعال در صنعت خودروسازی و مشاغل مرتبط با آن به این روند اسپرت کردن خودرو گفته می‌شود. به لحاظ اینکه روش‌ها و آپشن‌های مختلفی برای اسپرت کردن وسایل نقلیه وجود دارد، به طبع هزینه آن نیز متغیر است و بسیاری از افراد در این زمینه با مشکل مواجه می‌شوند. بر همین اساس در دکتر اسپرت کلیه خدمات، لوازم لوکس خودرو و سیستم‌ های صوتی به‌صورت اقساط فقط با چک و یا با سفته در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. تنها کافیست به سایت این فروشگاه اینترنتی مراجعه نمایید و محصول موردنظرتان را خریداری کنید.

خاطر نشان می‌شود که علاوه‌بر شرایط فروش تمام اقساط لوازم اسپرت و تجهیزات، پکیج‌های مختلف فروش لوازم لوکس انواع خودرو در اختیار همشهریان تهران و سایر شهرهای کشور قرار می‌گیرد و کاربران می‌توانند در‌صورت تمایل، از این بسته‌ها که حاوی یک سِت کامل از وسایل اسپرت هستند، استفاده کنند.

دکتر اسپرت

بخش‌های مختلف اسپرت کردن انواع خودرو

به‌منظور شفاف‌سازی و سهوات فرآیند اسپرت کردن خودروها یک تقسیم‌بندی کلی براساس قسمت‌های مختلف اتومبیل در نظر گرفته شده است. تا براساس آن و با توجه به سلیقه و شرایط اقتصادی افراد اقدامات لازم جهت استفاده از لوازم و تجهیزات لوکس خودرو صورت گیرد. در این‌خصوص مهمترین بخش‌های خودرو برای اسپرت نمودن به شرح زیر عبارت است از:

1- سیستم روشنایی خودرو

سیستم روشنایی از اصلی‌ترین قسمت‌های خودرو است و راننده جهت تردد در ساعات اولیه روز و همچنین در شب از آن استفاده می‌کند. علاوه بر این چراغ‌های راهنما، مه شکن، ترمز و دنده عقب نیز در طول شبانه‌روز مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این زمینه نیز سیستم روشنایی اتومبیل به سه بخش چراغ‌های جلو، چراغ‌های عقب و چراغ‌های بغل تقسیم می‌شوند. در مجموعه دکتر اسپرت کلیه لوازم و تجهیزات مربوط به سیستم روشنایی به شرایط تمام اقساط، بدون ضامن و فقط با چک یا سفته در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. تنوع محصولات روشنایی خودرو در این فروشگاه اینترنتی نیاز بسیاری از مالکان خودرو با برندها و مدل‌های مختلف را برطرف ساخته است.

2- لوازم لوکس بدنه خودرو

به‌طور‌کلی، بدنه خودرو برخلاف کابین داخلی، موتور، زیربندی و سیستم تعلیق در معرض دید همه افراد است. بر همین اساس با اعمال تغییرات اساسی تا حد زیادی می‌توان زیبایی و جذابیت خودرو را افزایش داد. در این راستا نیز براساس انواع مختلف خودروهای داخلی و خارجی و همچنین نیاز کاربران لوازم و وسایل لوکس بدنه اتومبیل را به بخش‌های زیر تقسیم‌بندی کرده‌اند:

  • جلو پنجره و بامپر

  • بال عقب و اسپویلر

  • بادگیر پنجره

  • سراگزوز

  • کاور ترمز و سر والفی

  • آینه بغل

  • و غیره

خاطر نشان می‌شود که لوکس کردن بدنه خودرو بیشترین میزان تقاضا را در شهر تهران و سایر کلان شهرها به خود اختصاص داده است. بدین‌جهت در دکتر اسپرت انواع لوازم لوکس بدنه با شرایط اقساط عالی و بدون پیش‌ پرداخت در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد. قطعاً تنوع محصولات و خدمات موجود در این سایت نیاز شما را برطرف خواهد کرد و تنها با جستجوی نام یا عبارت موردنظرتان می‌توانید بهترین لوازم اسپرت را به صورت تمام اقساط انتخاب نموده و خریداری کنید.

3- کابین داخلی خودرو

کلیه سرنشینان به‌ویژه راننده تا زمانی که در خودرو هستند، تمامی بخش‌های کابین داخلی را می‌بینند و می‌توانند از امکانات، زیبایی و بروز بودن آن نهایت لذت و بهره را ببرند. بدین جهت در کلیه مراکز فروش لوازم اسپرت خودروهای سبک و سنگین نظیر دکتر اسپرت تجهیزات داخلی کابین با بهترین قیمت و کیفیت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. لوازم اسپرت و تجهیزات لوکس کابین داخلی به ترتیب زیر عبارت‌انداز:

  • سِت دریچه کولر و پنل سیستم‌ های صوتی

  • دستگیره درب‌ها

  • کنسول وسط و سر دنده

  • روکش چرم دور فرمان (به‌صورت جدا و دوخته شده دور فرمان)

  • روکش صندلی‌های جلو و عقب

  • کف‌پوش و رو پدالی (گاز، ترمز و کلاچ)

4- سیستم صوتی خودرو

همان‌طور‌که می‌دانید، بسیاری از مالکان خودرو به‌خصوص نسل جوان سیستم‌ های صوتی را بخش اصلی و مهم جهت اسپرت کردن خودرو می‌دانند و پس از خرید خودرو، سیستم صوتی آن را تغییر داده یا به‌روزرسانی می‌کنند. از طرف دیگر برای گوش دادن به اخبار، موسیقی و مشاهده فایل‌های تصویری داشتن یک سیستم صوتی و تصویری مناسب لازم و ضروری است. در این راستا کلیه سایت‌ها و مراکز عرضه لوازم لوکس اقدام به تهیه و عرضه انواع ضبط و مانیتورهای لمسی (نسخه‌های ویندوز و اندروید) نموده‌اند.

در دکتر اسپرت نیز انواع سیستم صوتی و تصویری به‌صورت تمام اقساط به فروش می‌رسد. تنوع محصولات از برندها و مدل‌های مختلف در این بخش نیز توانسته نیاز بسیاری از مصرف‌کنندگان را در کشور برطرف سازد. در‌صورتی‌که قصد برخورداری از یک سیستم صوتی مناسب دارید، حتماً به وب‌سایت دکتر sport مراجعه نموده و با توجه به نیاز و توان مالی بهترین و با‌کیفیت‌ترین محصول را خریداری کنید.

دکتر اسپرت

سخن پایانی

با توجه‌به اینکه اسپرت کردن خودرو یکی از نیازهای نسبتاً ضروری برای بعضی از اتومبیل‌ها محسوب می‌شود؛ شرکت‌ها و مجموعه‌های مختلفی اقدام به تولید و عرضه انواع لوازم لوکس خودرو با شرایط تمام اقساط و بدون پیش‌ پرداخت کرده‌اند. در این روش، محصولات بر‌حسب نیاز کاربران، بدون ضامن و فقط با چک و یا با سفته در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

دکتر اسپرت نیز به‌عنوان یکی از باتجربه‌ترین مراکز تهیه و عرضه انواع تجهیزات اسپرت خودروهای ایرانی و خارجی، پاسخگوی نیاز کاربران است و یک مرجع معتبر و ارائه‌دهنده انواع وسایل جانبی خودرو در کشور به‌شمار می‌رود. به شما پیشنهاد می‌کنیم حتماً از تجربه، توان و خدمات منحصر‌به‌فرد این مجموعه، جهت داشتن یک خودروی لوکس، مجهز و به‌روز استفاده کنید.

 

 

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , اقساط , دکتر اسپرت , لوازم لوکس خودرو , اسپرت , سیستم روشنایی , سراگزوز , دکتر اسپرتسیستم صوتی خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
سعید : سلام. دوستان بالاخره بعد از ۴ ماه تاخیر خودرو من هم فاکتور شد الهی شکر‌. تارا دستی v1 نقره ای تیتانیوم تحویل ۲۴ دی
وحید : سلام خسته نباشید خدمت شما مهندسین عزیز آقا من یه چهار ماه پیش گیربکس باز کردم صفحه کلاچ و بلبرینگ کلاچ تعویض شد موقع تحویل دنده یک به سختی جا میرفت مکانیک می گفت یه چند وقتی کار کنه خوب میشه من راه افتادم البته فقط دنده یک باسختی جا میرفت بقیه مشکل نداشت تا روز بعد زدم یک راه افتادم کلاچ گرفتم بیام دو نیومد هر کار کردم نیومد گیر کرد بردم پیش استا دوباره باز کرد بست این بار دنده خوب جا میرفت سه چهار ماه بدون اذیت بود تا پانزده روز پیش باتری خوابید حلش دادم موقع روشن شدن دک بدی خورد به موتور روشن کردم بعد خواستم بزنم یک دیدم مثل سری قبل یک بد جامیره با سختی فقط یک دو روز بعد دوباره تو یک قفل کرد العان بردم جای دیگه چهار بار گیربکس آورده پایین بسته دوباره تو یک گیر کرده تمام قطعات تعویض کرده از کشویی میل ماهک موشکی ولی دوباره گیر کرده لور دنده هم مشکل نداره میشه راهنمایی کنید که مشکل از کجاست
رضا اس ۵ : سلام دوستان ما هفت ماه رو رد کردیم داریم میریم تو ۸ ماه دوستانی که دادگاه شکایت کردن راهنمایی کنند تا بقیه هم شکایت کنند باید وکیل گرفت حرومزادهها الکی الکی مارو گرفتار کردن خدا لعنتتون کنه
اس ۵ نیو : دوستان چرا ماشینه مارو نمیدن؟ ۲۰ روز دیگه چک دومه ماشینه انشالله تا ۱۵ روز آینده همه ماشینارو بدن انرژیشو بفرستیم🙏🏼 همون اس ۵ برسه بهمون
فونیکس Fx : سلام دوستان . اینجور که میبینم اوضاع کرمان موتور از مدیران خودرو بدتر هست . لا اقل مدیران ثبت نام نقدی و لیزینگی چنتا مدل مثل خانواده فونیکس و آریزو رو تا حدود نیمی از برج ۱۱ رو تحویل داده . من ثبت نامی دی ماه هستم و تاریخ تحویل ۹۰ روزه کاری بهم گفتن آخر خرداد گفتم کاش از کرمان موتور یا بهمن خرید کرده بودم حالا میبینم یک از یک بدتر هستن .
امیر : من میخواستم شنبه ماشین j7 بنویسم ولی با خوندن کامنتا برگام ریخت :|
S5 23 مهر : تحویل سیستمی ۴بهمن پارسال بوده چک دوم هم ۱۵خرداد هنوز حتی شاسی نشده حساب کردم تا الان حدود ۱۰۰ میلیون جریمه تاخیر خورده واقعا نمیدونم کرمان موتور چیکار میکنه
اطلس ۲۸ بهمن : سلام هنز کسی فاکتور نشده
دنا پیکانی : من۵ساله دارمش.عالیه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
پیش‌فروش‌دی‌ماه : سایپا‌چرا‌فاکتور‌نمیکنی‌‌مگه‌پول‌نگرفتی؟؟؟ چراظلم‌میکنی‌بی‌انصاف‌4ماه‌ازموعدتحویل گذشته‌کجای‌دنیا‌با‌‌مردمشون‌اینجوری‌رفتار میکنند
مسعود : از طریق گوگل وضعیت مشتری یا شماره تماس 096550
امید : ممنون از پاسخگویی .ولی از نمایندگی اوایل ثبت نام گفتن خرداد ماه منتظر پرداخت دوم باشین .برای همین .چون دور اول اسفند ماه پرداخت شد نصف پول برای دنا پلاس توروبو‌ ef7 بعد الان دور دوم که تحویل تیر ماه نوشته پس همشون الکیه درسته؟ خرداد پس نیست
مرجان : سلام کسی اطلاع داره دعوتنامه خرداد کوییک اتومات کی میاد
رانا 29 اسفند 4دی وجه : دوستان بهمن ماهی کسی ماشین تحویل گرفته بگه ارتقا هست یا نه
احمد : saipa crop. ir
احمد : سلام کسی از دوستان هستش که برای بخشنامه 4714 ، که 1403/02/18 واریز کرده باشه برای پارس ELX فاکتور شده باشه چون من 18 ام پرداخت کردم و همون روز هم سخا و مدارک را تحویل دادم در قسمت میز خدمت گزینه تکمیل وجه داره میچرخه در صورتی که من کل پول را واریز کردم خواهش میکنم کسی اطلاع داره راهنمایی کنه ممنونم
207 پانو : سلام دوستان چقد زمان میبره تیک صدور اسناد هم بخوره ؟ کسی بوده روز تعتیلی صدور اسنادش تیک بخوره لطفا بگین ممنون
یاسین آپشنال تحویل 17 فروردین : با اجازه بزرگترها، بله
یاسین آپشنال تحویل 17 فروردین : سلام با اجازه بزرگترها، بله