اتحاد گلس ، بزرگترین مرکز  نصب و تعویض انواع شیشه ماشین 

 

اتحاد گلس ، بزرگترین مرکز  نصب و تعویض انواع شیشه ماشین

 

رپورتاژ - شیشه در صنعت خودرو سازی، از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. وجود شیشه در تمامی خودرو ها، موجب می شود تا رانندگان بتوانند دور تا دور خودرو را در حین حرکت و سکونت کنترل نمایند و دچار تصادف نشوند. علاوه بر آن، سرنشینان می توانند در حین حرکت خودرو منظره بیرون را مشاهده نمایند و احساس خوبی در ماشین داشته باشند و لذت ببرند. جنس شیشه خودروها بسیار مهم است اگر که زمانی نیاز به نصب و تعویض شیشه خودروهای خود را داشتید در ایت مطلب قصد داریم یکی از بهترین و معتبر ترین مراکز نصب و تعویض شیشه خودرو را به شما معرفی کنیم.

مرکز نصب انواع شیشه ماشین

امروزه، کارگاه های بسیار زیادی در سطح کشور وجود دارند که در حال تولید و واردات شیشه های انواع خودرو می باشند. شیشه اتومبیل اتحاد گلس، یک کارگاه تولید و واردات شیشه خودرو از کشور های مختلف می باشد که در سال 1375 تاسیس گردید. این مرکز، دارای شیشه های تمامی خودرو ها می باشد و می تواند خدماتی همچون تعویض شیشه، نصب برچسب های دودی و رنگی و ترمیم شیشه ارائه دهد.

شیشه اتومبیل اتحاد گلس، در تهران پارس قرار دارد. شما می توانید در زمانی که شیشه های خودرو دچار شکستگی شد بدون هیچ نگرانی به این مرکز مراجعه نمایید. متخصصان در کمترین زمان ممکن برای تعویض شیشه های خودروی شما اقدامات لازم را انجام می دهند.

انواع شیشه خودرو

حال بد نیست درباره انواع شیشه خودرو با شما صحبت کنیم شیشه هایی که برای خودروهای مختلف از خارجی گرفته تا ایرانی استفاده می شوند دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام بسته به نوع خودروها می تواند متفاوت باشند. شیشه هایی که در خودروها استفاده می شود با شیشه هایی که در منازل استفاده می شود کامل فرق می کند، باید بدانید که به دلایل تامین امنیت جانی برای سرنشینان خودروها اگر شیشه خودروی شما شکست این شیشه ها تقریبا به هزار تیکه مختلف تقسیم می شوند ولی زمانی که شیشه کار شده در خانه بشکند اینطور نیست و به چند تیکه تقسیم می شوند و این همان علت تفاوت در شیشه خودروها می باشد.

به طور کلی شیشه هایی که در ساخت خودروها به کار برده می شوند از دو نوع سکوریت شده و لمینت است که شیشه هایی که ما در جلو خودرو خود می بینیم از نوع سکوریت و شیشه های عقب خودرو به دلیل این که باید محکم تر باشند به صورت چند لایه ساخته می شوند.

اتحاد گلس ، بزرگترین مرکز  نصب و تعویض انواع شیشه ماشین

شیشه رنو

خودرو رنو، یک خودرو فرانسوی می باشد که از سال 1986 تا به امروز در کشور وارد و مونتاژ می گردد. بسیاری از صاحبان این خودرو، با مشکلات کمیاب و نایاب بودن قطعات یدکی به ویژه شیشه ها مواجه هستند. متاسفانه، خرید شیشه های هر مدل خودرو رنو در کشور بسیار دشوار است. بسیاری از مواقع، ممکن است برخی از شیشه های مدل جدید خودرو رنو از جمله تالیسمان و فلوئنس ناممکن باشد و در کشور تهیه آن امکان پذیر نباشد.

اما هیچ جای نگرانی نیست؛ زمانی که هر کدام از شیشه های خودرو رنو شما دچار شکستگی و خرابی شد، بدون هیچ نگرانی می توانید برای خرید شیشه رنو به  فروشگاه شیشه اتومبیل اتحاد گلس مراجعه نمایید و از متخصصان بخواهید که برای تعویض شیشه های خودرو رنو شما اقدام نمایند. اگر شیشه مخصوص خودرو شما نیز در دسترس آن ها نباشد، متخصصان شیشه های نو یا استوک خودروی شما را از کشور های خارجی با بهترین قیمت و کیفیتی بالا سفارش می دهند و به دست شما می رسانند.

اتحاد گلس ، بزرگترین مرکز  نصب و تعویض انواع شیشه ماشین

شیشه لکسوز

خودرو لکسوز، یک خودرو ژاپنی گران قیمت می باشد که ساخت شرکت تویوتا است. تعداد خودرو لکسوز در ایران بسیار کم می باشد و این امر سبب شده تا لوازم یدکی به ویژه شیشه های عقب، جلو و جانبی در کشور نایاب باشند. در اکثر مواقع که شیشه های خودرو لکسوس دچار شکستگی می شوند، برخی از متخصصان برای تعمیر آن ها اقدام می نمایند؛ اما تعمیر شیشه های خودرو موجب کدر شدن و کاهش دید راننده می گردد. به همین دلیل، تنها چاره تعویض شیشه های شکسته خودرو لکسوز می باشد. با معرفی شیشه اتومبیل اتحاد گلس به دوستان و آشنایان خود، می توانید آن ها را از خدمات این فروشگاه بهره مند سازید.

خوشبختانه، امروزه با وجود فروشگاه و کارگاه تولیدی و واردات شیشه خودرو اتحاد  در تهران، دیگر نیازی نیست نگران شیشه های شکسته خودرو لکسوز خود باشید. کافی است به این مرکز  مراجعه نمایید تا آن ها با استفاده از شیشه های اورجینال و اصلی، شیشه های شکسته خودرو لکسوس شما را تعویض نمایند. جالب است بدانید، با این که فروشگاه اتحاد گلس، شیشه های برخی از خودرو های کمیاب را از جمله لکسوز از کشور های دیگر وارد می نماید، تلاش می کند تا با قیمت مناسبی آن ها را به مشتریان ارائه دهد. البته، اگر در شهر های دیگر به جز تهران ساکن هستید، می توانید از طریق وب سایت اتحاد گلس، برای سفارش شیشه لکسوس اقدام نمایید.

 

سخن پایانی

همان طور که در بخش های قبل به آن اشاره شد، یکی از مشکلات صاحبان خودرو های لوکس از جمله رنو و لکسوز، خریداری و تعویض شیشه های شکسته خودرو خود می باشد. در بسیاری از فروشگاه های شیشه خودرو ممکن است به شما بگویند که شیشه خودرو شما در بازار وجود ندارد؛ ولی این امر، برای فروشگاه اتحاد گلس غیر قابل باور است چرا که شما می توانید شیشه هر خودرویی را که بخواهید، از این فروشگاه با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا سفارش دهید و دیگر نگران شیشه های شکسته خودرو خود نباشید.

 

 

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , اتحاد گلس






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
ممم : این مدیر کل بی پدر سایپا ،یک اطلاعیه نمیزنه که مشخص کنه کی تحویل میدهند ،فقط آن موقع که پول میخواند برای ثبت نام در دو سه روز پول مردم را می‌گیرد. حالا باید بدوی تا جونمان در آید. کجای دنیا اینطوری خودرو می‌فروشند. عذر میخوام از همه ( تا ابلح در جهان مفلس در نمیماند).
محمد : سلام کسی تونست ثبت نام کنه ؟ پنج نفر امتحان کردیم هیچکدوم موفق به ثبت نام نشدیم از ساعت 10,,تا 3 بعد از ظهر
علیرضا ترک زاده : سلام من امروزتماس گرفتم گفتن تاراوی ۴دارن نیمه دوم اسفندوفاکتورمیکنن
ساینا دوگانه اسفندی : باید از دست سایپت شکایت کرد
عمار : منم تابستان ۱۴۰۳ هستم ولی هنوز خبری نشده
محمد : سایپا برای عرضه خوب پشت سرهم پشت سرهم پیام میده برای عرضه خودروهای، اما وقتی پول مردم بیچاره گرفت دیگه جواب گو نیست . ببنید صبح تا حالا چندتا پیام آمده که عرضه خودرو تا دوروز دیگر تمدید شو ،چون میخواد پول بگیرد.
سجاد اس تری مشکی : این اس تری چرا فاکتور نمیشه خسته شدیم دیگه
عباس - تهران - اس تری سفید : سلام خدمت عزیزان واریز وجه: ۱۴۰۲/۰۸/۱۳ تأیید سیستمی مدارک: ۱۴۰۲/۰۸/۲۱ شاسی: ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ امروز مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ با شماره تماس ۰۲۱۴۴۹۸۷۰۱۸ از اداره تحویل تماس گرفتن و گفتن شنبه ساعت ۱۴ برای تحویل مراجعه کنم. انشاألله زودتر همتون به خودروهاتون برسید. حق نگهدار همتون
تاراv4 : والا اینها غیراز دروغ گفتن دیگه چیزی بلد نیستن بگن ....منم ۲۱ اسفند تحویل بوده هنوز فاکتور نشده دو روز قبل زنگ زدم گفت نیمه دوم داره فاکتور میشه
اس فایو : از وقتی شاسی میشه چند روز بعد بیمه و پلاک‌میشه کسی میدونه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
ساینا تک : سخا چه تاریخی بود
دنا پلاس اتومات اپشنال : سلام دوستان دنا پلاس اپشنال تحویل خرداد هستم فعلا هیچ خبری نیست
طاها : واسه چه ماشینی گفت آخر خرداد به ترتیب اولین نفرات میدیم؟؟؟
میثم حسینی : 6 روز
علی ام : سلام.لیزینگ شما چه بانکی هست؟ کارت سوخت را خودمون باید درخواست بدیم؟ اول باید وام را واریز کنن بعد فاکتور میشه یا اول باید فاکتور بشه تا وام را واریز کنن؟
سود تاخىر : در مورد سود تاخیر حدود یک ماهو نیم تا دو ماه بعد از تحویل گرفتن ماشینت اس ام اس میاد میرى نمایندگیت فیش میده میبرى بانک پولو میریزى به حساب تمام
سجاد : دوستان خبری از اولویت پاییز 403 نیست ؟کی باید واریز کنیم
نجفی : دوستان سلام ببخشید این پراید وانت ها ضبط دارن یاندارن؟
ساینا 85 گانه واریز 11بهمن : سخا رو 11 بهمن تحویل دادم برادر
4723 : پیامک برات اومده؟