امداد خودرو هیوندای

 

امداد خودرو هیوندای

 

رپورتاژ-ماشین های هیوندای زیادی در تهران وجود دارند به همین علت امداد خودرو ۲۴۷ در تمام روز خدمت رسانی میکند. پس در صورتی که در مسیر به مشکلی برخوردید، کافی است با امداد خودرو ۲۴۷ تماس بگیرید. اگر خودرو شما به صورت ناگهانی متوقف شد و نتوانستید مشکل آن را رفع کنید یا در کنار هر جاده ای گیر افتادید، به آسانی میتوانید به خدمات امداد خودرو ۲۴۷ دست پیدا کنید. در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر با خدمات امداد خودرو هیوندای ۲۴۷ آشنا شوید.

امداد خودرو هیوندای چیست؟

همانگونه که از نام آن میتوان فهمید، امداد خودرو یک شرکت خدمات دهنده ایست که به شما در اکثر مشکلات اولیه خودرو که ممکن است با آن مواجه شوید، کمک میکند. در تهران و سراسر کشور سالانه صدها ماشین نیاز به خدمات امداد خودرو پیدا میکنند. در ارتباط بودن امداد خودرو ۲۴۷ با مراکز مختلف خودرو هیوندا به شما در حل مشکلات کمک خواهد کرد. خدمات امداد خودرو فقط محدود به زمانی که در جاده هستید نمیشود، آنها بدون توجه به این که در کجا قرار دارد و چه مشکلی برای ماشین شما پیش آمده، به کمک شما می آیند. مثلا حتی اگر نتوانستید درهای ماشین خود را با سوئیچ باز کنید یا حتی آنها را گم کرده باشید، در حالت امداد خودرو ۲۴۷ میتواند برای بازیابی کلید های شما شخصی را بفرستد. همچنین اگر میخواهید به مهمانی بروید و در پارکینگ با روشن کردن ماشین به مشکل برخوردید، میتوانید برای کمک رسانی سریع با امداد خودرو ۲۴۷ تماس بگیرید.

 امداد خودرو هیوندای

خدمات امداد خودرو هیوندای

هنوز هم این تصور قدیمی از امداد خودروها وجود دارد که یک ماشین یدک کش برای جا به جایی ماشین شما تا نزدیک ترین تعمیرگاه در محل حاضر میشود. این مورد قسمتی از خدمات امداد خودرو ۲۴۷ میباشد و کارهای زیادی را میشود به عهده امداد خودرو گذاشت. خدمات امداد خودرو ۲۴۷ عبارت اند از:

 

برطرف کردن مشکلات فنی هیوندای

بعضی وقت ها برگرداند ماشین شما به جاده، شاید برای شما سخت باشید ولی برای یک متخصص امداد خودرو کاری ندارد. از مشکلات کوچکی مثل رفع کردن مشکل چراغ های اخطار روشن، عوض کردن لاستیک و.. را در محل و به سرعت توسط امداد رسانان خودرو رفع میشوند. در بسیاری از موارد نیازی به بکسل کردن ماشین شما نیست و این مورد هم توسط امداد رسان به شما گفته خواهد شد. پس در بیشتر موقعیت ها با یک تماس میتوانید مشکل خود را در محل حل کرده و به مسیر خود بازگردید.

 

یدک کش هیوندای در تهران

برای یدک کش هیوندای محل پارک خودرو شما فرقی نمیکند، چه در پارگینگ باشد، چه در بزرگراه اصلی و چه در کنار جاده خاکی، یک تماس با امداد خودرو ۲۴۷ میتواند شما را از این وضعیت نجات دهد. بعد از تماس از استرسی برای زمان رسیدن امداد خودرو نداشته و در کوتاه ترین مدت امداد خودرو برای خدمت رسانی به شما در محل حاضر میشود. ممکن است خودرو شما در شرایطی باشد به بکسل نیاز داشته باشد، امداد خودرو در این موقعیت میتواند ماشین شما را به مکان های معتبری مثل تعمیرگاه خودرو ۲۴۷ برساند، حتی زمانی که درست کار میکند! مثلا زمانی که بعد از دستگیر شدن فرد، پلیس اجازه حرکت داد خودرو را به راننده نمیدهد، فرد باید برای جا به جا کردن خودرو از یک شرکت یدک کش کمک بگیرد. حتی اگر یک خودرو جدید خریدید، میتوانید از خدمات یدک کش استفاده کنید تا در امنیت کامل خودرو به محل مورد نظر شما جا به جا شود.

 

شارژ کردن باتری هیوندای

باتری خودرو معمولا زمان طولانی کار میکند، ولی باز هم موقعیت هایی مثل روشن گذاشتن چراغ های ماشین پیش آمده و باتری خودرو شما تخلیه میشود. امداد خودرو هیوندای ۲۴۷ میتواند انواع مشکلات باتری را در محل رفع کند.

 

سوخت رسانی و رساندن لوازم دیگر

فراموشی در پر کردن باک خودرو از مواردی است که شاید فکر کنید برای شما اتفاق نخواهد افتاد ولی به دلیل نداشتن بنزین در بین راه ممکن است ماشین شما خاموش شود و این موقعیت برای افراد زیادی پیش آمده است. در بعضی مواقع تا وقتی که خیلی دیر شده متوجه این مورد نمیشویم. روی کمک امداد خودرو ۲۴۷ در این موارد هم حساب کنید. آنها خیلی سریع در محل حاضر شده و سوخت رسانی را انجام میدهند و نیازی نیست مدت طولانی در کنار جاده منتظر کمک بقیه باشید. اما بنزین تنها چیزی نیست که امداد خودرو میتواند برای شما بیاورد. شاید برای کار کردن خودرو به موارد دیگری هم نیاز داشته باشید مثلا زمانی که نشتی در سیستم فرمان هیدرولیک وجود داشته باشد یا ماشین روغن موتور کافی نداشته باشد، کافی است ماشین خود را در کناری پارک کرده و با امداد خودرو ۲۴۷ تماس بگیرید.

 امداد خودرو و تعمیر هیوندای

قفل شدن درهای هیوندای

از دیگر مواردی که میتوانید از امداد خودرو ۲۴۷ برای رفع آن کمک بگیرید، قفل شدن درهای ماشین است. دلایل مختلفی باعث میشود تا افراد در ماشین گیر افتاده و قادر به باز کردن درهای آن نباشند. بعضی افراد حس وحشتناک و ناخوشایندی را در این موقعیت تجربه میکنند، در چنین زمان هایی خوب است توجه داشته باشید که امداد خودرو ۲۴۷ برای کمک رسانی به شما آماده است و احساسات بد فروکش خواهند کرد. گاهی گم کردن سوئیچ خودرو یا باز نشدن درهای ماشین با سوئیچ فابریک از مشکلاتی است که با آن رو به رو میشوید، در تمام این موقعیت ها با یک تماس با استفاده از خدمات امداد خودرو هیوندای ۲۴۷، مشکل شما برطرف میشود.

 

پنچرگیری و کم بادی لاستیک هیوندای

برای افرادی که این کار را انجام داده اند، پنچرگیری کار راحتی است ولی بقیه فکر میکنند که کار راحتی است تا این که در موقعیت آن قرار میگیرند. حتی کسانی که این کار را انجام داده اند ممکن است در موقعیت هایی مثل نامساعد بود هوا یا نداشتن تجهزات لازم رو به رو شوند یا پنچر شدن لاستیک ماشین در موقعیتی اتفاق افتاده باشد که برای شما ایمن نیست که از خودرو خارج شوید. در این وضعیت میتوانید از خدمات امداد خودرو ۲۴۷ استفاده کنید.

 

گیر افتادن در موقعیت های خطرناک

گاهی موقعیت هایی که به آن دچار میشوید، خیلی خطرناک تر از چیزی است که به نظر می آید. ممکن است چاله گلی که ماشین شما در آن به دام افتاده، چسبناک تر و عمیق تر از چیزی باشد که فکر میکردید یا ماشین شما در تحمل یخ و برف با مشکل رو به رو شد. پس در صورتی که با هر مشکل و حادثه ای رو به رو شدید و ماشین شما در موقعیتی گیر کرد، میتوانید با امداد خودرو ۲۴۷ تماس بگیرید. یکی دیگر از وظایف امداد خودرو ۲۴۷ نجات دادن سرنشینان خودرو از موقعیت های خطرناک است. خوب است بدانید که امدادرسانان برای چنین موقعیت هایی آموزش های لازم را دیده اند.

 

خدمات نقشه امداد خودرو

اکثر افراد این روزها زا GPS گوشی هوشمند خود استفاده میکنند ولی در نواحی بدون اینترنت، GPS هم از کار می افتد. این مشکل هم توسط امداد خودرو هیوندای برطرف میشود. در این سرویس نقشه های آفلاین و ویژه ای برای سفر شما در نظر گرفته میشود. پس چند هفته قبل از سفر تماس گرفته، مبدا و مقصد خود را برای امداد خودرو مشخص کنید. سپس آنها روی سیستم نقشه خودرو، نقشه آفلاین مورد نظر شما را قرار میدهند.

 سایت امداد خودرو 247

خدمات ضد سرقت

در همه جای دنیا، سرقت خودرو اتفاقی شایع میباشد. پس باید از خود در برابر چنین موقعیت هایی حفاظت کنید. امداد خودرو ۲۴۷ کارهای مثل نصب دزدگیر ماشین و.. را انجام میدهد. حتی اگر قطعاتی از ماشین شما به سرقت رفت، میتوانید از امداد خودرو ۲۴۷ مشورت بگیرید. آنها شما را در جریان کارهایی که باید انجام بدهید میگذارند تا به محکومیت و دستگیری سارقان کمک کرده باشید. موارد دیگری مثل دریافت اطلاعات درباره بیمه سرقت خودرو هم میتوانید از امداد خودرو ۲۴۷ بخواهید.

 

خودروهایی که شامل خدمات امداد خودرو میشوند

 به صورت کلی همه ماشین های نقلیه، از خودروهای هوشمند کوچک گرفته تا ماشین های قدرتمند شاسی بلند، شامل طرح های امداد خودرو ۲۴۷ میشوند. پس تقریبا هر کسی میتواند به خدمات امداد خودرو ۲۴۷ دسترسی داشته باشد، چه مالک خودرو باشید چه زمانی که فرزندانتان از خودرو استفاده میکنند. البته خود است که اول پوشش ها را برسی کرده و محدودیت های موارد خاص را دریابید.

 

نحوه همکاری امداد خودرو با بیمه ها

کمک های واقعی توسط بیشتر شرکت های بیمه به صورت مستقیم در کنار جاده ارائه نمیشود. آنها معمولا دسترسی به تعداد زیادی تکنسین و یدک کش برای کمک رسانی به شما ندارند. پس شرکت های بیمه با نمایندگی های فروش خودرو همکاری میکنند. به این ترتیب مشتریان هیوندای به صورت غیرمستقیم به خدمات بیمه ای دسترسی دارند. در ایران هم امکان وجود چنین همکاری هایی هست، به شرط این که ارتباطی بین مراکز فروش هیوندا با شرکت های خدمات امداد هیوندا برقرار باشد. در صورت تماس با امداد خودرو ۲۴۷، شرکت فروشنده خودرو با خبر میشود، در هنگام فروش خودرو این شرکت پوشش های بیمه مختلفی را برای شما فعال کرده است. پس این امکان برای شما وجود دارد که بخشی از هزینه های امداد خودرو را از شرکت بیمه پس بگیرید. پس به صورت کلی کمک های کنار جاده ای حق بیمه را افزایش نمیدهند. نرخ بیمه شما در اثر استفاده از خدمات امداد خودرو تغییر نخواهد کرد. همچنین استفاده از خدمات امداد خودرو ادعایی برای اهداف رتبه بندی بیمه نیست و تخفیف سالانه خودرو شخصی خود را از دست نمیدهید.

لازم به ذکر است خدمات امداد خودرو تویوتا و تعمیر تویوتا هم در نماینگدی تعمیرات 247 انجام می شود.

 

 

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , امداد خودرو هیوندای






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
علیرضا : سلام مبارکه. چقدر جریمه تاخیر زدند. منم بخشنامه ۲۶۱۵ هستم تحویل سوم بهمن ولی رنگ تیتانیوم. سپاسگزارم
عادل : مبارک باشه دوست عزیز ایشالله این خبر خوب برای هممون اتفاق بیفته 😍
DA : ▫تعیین تکلیف تعهدات خودروی ساینا.اس دوگانه سوز ▫اعلام دعوتنامه پیشنهادی ساینا.اس دوگانه سوز 🔻مشتریان ساینا.اس دوگانه سوز که زمان تحویل خودروشان در قرارداد گروه خودروسازی سایپا بهمن ماه ۱۴۰۲ بود، همین خودرو، مطابق قرارداد و مهلت زمانی ۱۵ روزه برای تکمیل وجه با قیمت ۲۸۷ میلیون و ۴۸۶ هزار تومان به مشتریان تحویل داده خواهد شد. 🔗 saipanews.com/news/id/23602 🆔 @saipanews_com
عادل : برا خودمم تاحالا چند بار تاریخ آماده برای صدور فاکتور تغییر کرده آخرین تاریخش هم برای پنج اردیبهشت هست با پشتیبانی که تماس گرفتم گفتن به خاطر همین موارد هست هرچند ایران خودرو هیچ کدوم از حرفهاشون راست نیست احتمالن اینم دروغ گفتن😑😑
mhd S3 : روال ثبت شکایت تعزیرات چطوری هستش؟.من ماشین رو بگیرم دادگستری شکایت می کنم برای تاخیر بدبختی ما شهرستانی ها که فقط یه نمایندگی داریم اینه که نمایندگی با هامون سر لج افتاده پیگیری می کنی تازه شاکی هم هستن ولی تهران و بقیه شهرا بزرگ چنتا نمایندگی دارن
mhd S3 : دو نفر فکر کنم تحویل گرفتن تو تاریخچه همین گفتگو ها چک کنی میبینی
T8 : بله ، برا تحویل هم باید با نمایندگی در تماس باش تا بارگیری کنن بیاد برسه زمان میبره
امید : شما ماشین خریدی سوار شی یا دلالی کنی ؟! ملت ما خودشون پالونشون کجه بعد تعجب می کنن چرا مقام مسئول درست کار نمی کنه .
امید : نه همپن نارنجی باشه تحویل میدن
حسین j7 : خدا لعنت کنه به این کرمان خودرو اخرشم ماشینو تحویل نمیده
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
ابوالفضل دوگانه دی ماه : سلام بنده هم 21م اینترنتی تکمیل وجه کردم دیروز فاکتور شدم امروز پیامک تحویل حضوری اومده
حسین : تکمیل وجه 7 بهمن هنوز فاکتور نشده است.
علی دی ماه : امشب یا فردا میرسه
علی : دوستانی که اعلام میکنید واریز کردیم یعنی پیامک اومده آخه من 4714 هستم پیامک برام نیومده کسی اطلاع داره باید چکارکنم راهنمایی کنید لطفا
1 : فنی حرف شما درسته ولی بازاری 207 رو بهتر و زودتر میخرن من تبدیل زدم که بفروشم و دستم برای انتخاب خرید رانا یا پژو پارس باز باشه ولی وقتی رانا بگیری فروشش سخته
محسن : بر پدر و مادر شورای رقابت وبانیانش لعنت خود فروشها فکر کنم با گرفتن یک خودرو زیر میزی از ایران خودرو ،وژدان انصاف و شرف خودشونوفروختن،تف به وژدانه نداشدتان
امیرعلی : سلام ببخشید برای شما کی اومد پیامک تکمیل وجه
پارس : سور پرایز طلائی ایران خودرو!!!!!!!سه روز تکمیل وجه را تمدید کرد!! فهیمه چقدر مابدبختیم ،همون موقعی که 160میلیون رافشار دادی سورپرایز شدیم،بس دیگه.نقی تو باهمه اینجوری،ولی عظیمی باتو اونجور،
گل بس : تابلو خالی میبندی
تو یک آش ...غالی : هر دفعه یکی روشنگری میکنه تو بیش از 5 تایپک سریع میزنی تا اون روشنگری بره پایین و کسی نبینه . تو همونی هستی که جای نام نوشتم