مراقبت و زیبایی خودروهای لوکس در مدوسا

 

مراقبت و زیبایی خودروهای لوکس در مدوسا

 

رپورتاژ - اتومبیل‌های لوکس با توجه قیمت و حساسیت بالایی که دارند نیازمند مراقبت‌های ویژه‌ای هستند که توجه به آن‌ها باعث کیفیت ظاهری و سلامت فنی خودرو در طولانی مدت شده و از افت قیمت‌های ناشی از چنین مسائلی پیشگیری می‌کند. ما در این مقاله قصد داریم به بیان نکاتی بپردازیم که تحت عنوان خدمات مراقبت و زیبایی برای خودروهای لوکس تعریف شده است. استفاده از چنین خدماتی ضمن حفظ زیبایی ظاهری خودروی لوکس از افت قیمت آن‌ها در طولانی مدت نیز پیشگیری می‌کند.

مراقبت و زیبایی خودروهای لوکس در مدوسا

یکی از مشهورترین خدمات حوزه زیبایی خودروهای لوکس اجرای پوشش نانو سرامیک برای این خودروها است. پوشش نانو سرامیک نوعی پلیمر مایع است که همانند کاوری یکنواخت روی بدنه خودرو کشیده می‌شود. این پوشش با رنگ خودرو پیوند برقرار کرده و لایه‌ای کاملا آب گریز و هیدروفوبیک ایجاد می‌کند.

درواقع این پوشش به صورت لایه‌ای کاملا شفاف، سه بعدی و ضخیم روی بدنه خودرو قرار گرفته و بدنه خودرو را از آسیب‌هایی چون آفتاب سوختگی، خط و خش، خوردگی و پوسیدگی حفظ می‌کند.

یکی دیگر از مزایای پوشش نانو سرامیکی براق شدن و درخشندگی خیره کننده‌ای است که این لایه به رنگ و بدنه خودرو می‌بخشد. در واقع با انجام پوشش سرامیک خودرو، خودروی لوکس شما همیشه همانند روز اولی که از کارخانه خارج شده است براق و شفاف دیده می‌شود.

عمر طولانی رنگ فابریک

از دیگر مزایای پوشش سرامیک خودرو می‌تواند به عمر طولانی آن اشاره کرد و با توجه به ویژگی‌های محافظتی که دارد رنگ فابریک بدنه خودرو بدون کوچکترین آسیبی حفظ شده و از افت قیمت ناشی از خوردگی و کاهش کیفیت رنگ خودرو نیز پیشگیری می‌شود.

معمولا رنگ بدنه خودرو در مقابل تابش نور مستقیم خورشید و تحت تأثیر اشعه فرابنفش مات می‌شود، این مسئله حتی اگر رنگ بدنه هیچ آسیب فیزیکی ندیده باشد در زیبایی خودرو تأثیرگذار خواهد بود. اما با استفاده از سرامیک خودرو کیفیت رنگ بدنه خودروی شما برای همیشه حفظ می‌شود.

تمیزی ماندگار

یکی دیگر از خواص پوشش سرامیکی خودرو، آب گریز بودن آن است. همچنین این نوع پوشش آلودگی‌های محیطی چون ذرات چربی ناشی از سوختگیری، آلودگی‌های موجود در هوا، گرد و غبار، لکه آب و گل و لای و… را جذب نمی‌کند.

این مسئله به دلیل ساختار مولکولی پوشش سرامیکی است، در واقع ذرات معلق و آلودگی‌های ریز هم هیچ جایی برای نفوذ و چسبیدن به بدنه خودرو پیدا نمی‌کنند. به این ترتیب با هر بار کارواش بدنه خودرو را برای مدت طولانی تمیز، صاف و شفاف نگه می‌دارد.

انجام خدمات صافکاری pdr

مراقبت و زیبایی خودروهای لوکس در مدوسا

یکی از مهمترین دلایل افت قیمت خودروهای لوکس قر شدن و فرورفتگی‌های سطحی روی بدنه خودرو است که در اثر فشار، ضربه یا تصادفات ایجاد می‌شود. این نوع ناهمواری‌ها روی سطح بدنه خودروهای لوکس جلوه ناخوشایندی ایجاد می‌کند.

در گذشته انجام خدمات صافکاری کیفیت لازم برای ایجاد ظاهر زیبا و یکدست روی بدنه را نداشت، بنابراین صافکاری یا نقاشی کردن بخش‌هایی که آسیب دیده بود مهمترین عامل افت قیمت خودروهای لوکس محسوب می‌شد. اما امروزه با انجام خدمات صافکاری Pdr یا صافکاری بدون رنگ دیگر نگرانی بابت این مسئله نخواهید داشت.

صافکاری Pdr نوعی صافکاری تخصصی است که با استفاده از تجهیزات و ابزار تخصصی این کار انجام می‌گیرد. استفاده از تجهیزات در کنار مواردی چون تبحر و مهارت بالای مجری کار باعث می‌شود که نتیجه به شکل شگفت‌انگیزی غیر قابل باور باشد.

در واقع تمام آسیب‌های ناشی از تصادفات که به شکل سطحی و متوسط روی بدنه خودرو باقی می‌مانند می‌تواند با استفاده از صافکاری Pdr برطرف شود. اگر در اثر این مشکلات به رنگ بدنه آسیبی وارد شده باشد، بعد از انجام صافکاری با استفاده از روش‌های حرفه‌ای و تخصصی می‌توان رنگ بدنه را بدون این که به راحتی قابل تشخیص باشد ترمیم کرد.

صافکاری Pdr تحولی نو در ترمیم بدنه خودرو محسوب می‌شود. این کار تخصصی در مقایسه با صافکاری‌های سنتی زمان کمتری نیاز داشته و از قیمت مناسب‌تری نیز برخوردار است. تعیین قیمت خدمات صافکاری Pdr به عواملی چون وسعت و عمیق آسیب دیدگی، محل آسیب دیدگی، ابزار مورد نیاز و حساسیت کار بستگی خواهد داشت.

انجام صافکاری Pdr در تهران با توجه به حجم بالای ماشین‌ها و خطرات ناشی از تصادفات و یا آسیب‌های سطحی به بدنه خودرو از جمله رایج‌ترین خدماتی است که برای خودروهای لوکس مورد استفاده قرار می‌گیرد، چرا که آسیب دیدگی‌های سطحی بدنه و یا ناهمواری‌ها و فرو رفتگی‌ها در سطح بدنه خودروهای لوکس علاوه بر جلوه ناخوشایندی که ایجاد می‌کنند اصلی‌ترین عامل افت قیمت آن‌ها در زمان فروش نیز خواهند بود.

مهمترین نکته در اجرای صافکاری Pdr برخورداری از دانش این کار، در اختیار داشتن تجهیزات و امکانات به روز و مناسب، نیروی کار ماهر و دقیق و تخصص لازم در انجام اموری چون نقاشی بعد از Pdr (در صورت لزوم) خواهد بود. به همین دلیل است که برای دریافت چنین خدماتی نمی‌توان به هر مجموعه و گروه خدماتی اعتماد کرد.

لیسه گیری بعد از صافکاری Pdr

یکی دیگر از خدماتی که برای خودروهای لوکس بسیار مهم است و معمولا بعد از صافکاری به آن نیاز پیدا خواهید کرد، لیسه گیری خودرو است. از لیسه گیری خودرو برای برطرف کردن مشکلاتی چون ترک خوردگی رنگ، آسیب‌های ناشی از فشار روی رنگ، خط و خش‌های عمیق و سطحی، خراشیدگی‌های گسترده و وسیع روی بدنه و… استفاده می‌شود.

در صورتی که این آسیب‌های به ظاهر جزئی سریعا برطرف نشوند ممکن است باعث آسیب رساندن به رنگ سایر بخش‌ها شده و در نهایت باعث افت قیمت خودرو خواهد شد.

لیسه گیری نیز اگرچه به ظاهر شباهت بسیاری به نقاشی سنتی خودرو دارد، اما کاری بسیار ظریف، دقیق و نیازمند مهارت بالا است. در لیسه گیری بعد از تمیز کردن سطح مورد نظر، ابتدا محل خراشیدگی یا ترک خوردگی را با رنگ خشک یا جامد پر می‌کنند و سپس با جذب رنگ‌ها توسط بدنه خودرو با لیسه‌های نرم و مخصوص اضافات رنگ برداشته شده و به این ترتیب ترک‌ها را پر می‌کنند.

بعد از پایان کار سطح مورد نظر باید پولیش شود تا سطح کار کاملا یکدست و یکنواخت شود. بعد از انجام پولیش با واکس زدن بدنه خودرو یک رنگ کامل، یکنواخت و بدون نقص خواهید داشت.

مراقبت و زیبایی خودروهای لوکس در مدوسا

با توجه به اهمیت کیفیت خدمات زیبایی، مراقبتی و تعمیراتی که خودروهای لوکس دریافت می‌کنند، توصیه می‌شود که برای انجام چنین خدماتی از جمله بادی فنس، پوشش سرامیک، دیتیلینگ، صافکاری Pdr، صفرشویی، لیسه گیری و… یک مجموعه معتبر، متخصص و مجهز را برای این کار انتخاب کنید. مجموعه مدوسا با در اختیار داشتن پرسنل ماهر، توانمند و متخصص در زمینه‌های یاد شده و همچنین تجهیزات به روز و تکنولوژیک بهترین انتخاب برای دریافت خدمات مرتبط با خودروهای لوکس در تهران است. این مجموعه با قیمت‌های رقابتی، کیفیت کار بالا و انجام خدمات در سریع‌ترین زمان ممکن متمایز از سایر رقبای فعال در این زمینه در خدمت دارندگان خودروهای لوکس در تهران است.

 

 

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , خودروهای لوکس






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
کیان : سایپا دیدین ترفند زد از چهارشنبه تمام محصولات فروش داره سهند انداخت به مردم
تاراv4 : سلام تارا وی۴تا کی فاکتور سده من واریزی ۹:۲۱هستم خبری نیس
امید : سلام ، زیر داشبورد
X5 مهیا : X5 ثبت نام ۱۴ آذر، ۱۹ اسفند شاسی شد و امروز تحویل گرفتیم
نازیلا : سرتون حسابی کلاه رفت 4شنبه فروش فوری گذاشته به شما پیش فروش چپوند انشالله اطلس فروش فوری مینویسم :)
j7 بهمن : خطاب به j7 صادرات :ماشینتون ثبت نام کدوم ماه بود و رنگ و نقدی بود آیا؟
علی cs55 : سلام دوستان فعلا هیچ کسی فاکتور نشده هنوز،تا مبلغ ماوتفاوت افرزش افزوده و غیره پرداخت نشه فاکتور نمیشه،احتمال داره تو همین روزا پیامک ماوتفاوت بیاد بعد واریز میره برای فاکتور، ۲۲اسفند تکمیل وجه،۲۳اسفند پذیرش،فعلا اماده تخصیص
فرشاد : سلام واریزی کسایی ک براشون دعوت نامه اومده چقدر بوده؟
J7 صادرات : دوستان امروز ما تو وضعیت مشتری گزینه ی تومیل وجه سبز شد و رفت تو گزینه ی صدور فاکتور ولی سوال اینه که چرا هنوز شماره شاسی پیامک نشده کسی میدونه
حسین : سلام دوستان به نظرتون خرید جک x5 رو توصیه میکنید؟ ارزش خرید داره؟؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
فروش فوری دی : سلام فروش فوری ساینا اس تک 28 دی پول ریختم 30 دی پذیرش الان فاکتور شدم
یه دوست : سلام دوستان کسی خبر داره دی ماهی ها فاکتورشون تموم شده یا نه
تورج : این ثدابخاطر گیربکس چون قبلا بلبرینگ بود حالا رل کردن ‌مشکلی نداره
حسین : سلام و ارادت خدمت عزیزان یه سوال من امروز تکمیل وجه کردم ولی هنوز فرفره رو تکمیل وجه میچرخه هنوز تیک نخورده ،داستان چیه؟
207 دستی : یکی یه خبر م ثق بگیره چی شد فاکتور 18 دی
منطق : 😅😆
اسفند ا : اگه نبود چی بگیم ؟
احمد : من 19 برج پرداخت کردم روی پرداخت وجه داره می چرخه دوستانی که پرداخت کردین میدونی کی قسمت پرداخت وجه تیک میخوره
رضا : کی پیام اومد براتون معمولی پارس پس چراالان ال ایکس فراخوان میدن؟
سام : اینا پیش فروش یسالن شده 141یکپارچه فرق داره حدودا 123میشه