فروش نقد و اقساط محصولات کاویان 1401

 

فروش نقد و اقساط محصولات کاویان 1401

 

رپورتاژ-شرکت کاریزان خودرو یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌هایی است که در عرصه تولید و فروش ماشین‌های سنگین با نام تجاری کاویان در ایران فعالیت می‌کند. این شرکت در سال 1384 در قزوین تاسیس گردیده و از همان زمان با شروع فعالیت تولیدی خود توانست محصولاتی عالی و پر قدرت را وارد بازار نموده و در سریعترین زمان ممکن استاندارهای لازم را در تولید تمامی کامیون و کامیونت های تولیدی خود لحاظ نماید.

لازم به ذکر است که این شرکت از سال 1385 و دقیقاً یک سال بعد از تاٌسیس برای حفظ امنیت مشتریان خود سیستم ضد قفل را بر روی تمامی محصولات خود قرار داد.

محصولات شرکت‌کاریزان خودرو

بعد از حدود 15 سال از تاسیس شرکت خودرو سازی کاریزان، هم اکنون با افزایش سطح تولید و استفاده از آخرین فناوری توانسته است محصولات تولیدی خود را به چندین برابر رسانده و رشد کیفی آنها را نیز تا حد بسیاری ارتقاء دهد.

محصولات شرکت کاریزان خودرو بعد از حدود 15 سال شامل موارد زیر هستند:

کامیونت کاویان 3 تن

یکی از بهترین تولیدات شرکت‌کاریزان کامیونت 3 تن کاویان است، این‌ کامیونت باتوجه به کیفیت بالای خود قیمت بسیار مناسبی داشته و بعد از تولید سری اول آن به سرعت به فروش بالایی رسید.

امکانات این کامیونت شامل موارد زیر است :

1-دارای فرمان هیدرولیک است که رانندگی با آن نسب به سایر کامیونت‌ها بسیار راحت تر است.

2- سیستم سوخت این خودرو دارای استاندارد یورو 5 بوده و از این نظر کاملا با محیط زیست سازگار است.

3- دارای سیستم ترمز ABS دستی و بادی است. سیستم ترمز این کامیونت کاملا ضدقفل بوده و در هر شرایطی به صورت کاملا سالم کار خواهد کرد.

4- کابین بزرگ و راحت برای استراحت و خواب

کامیونت کاویان 6 تن

کامیونت کاویان 6 تن، یکی از محصولات قدرتمند شرکت کاریزان است که قابلیت حمل شش تن بار را دارد. دارای بدنه ای بسیار مقاوم و مستحکم و موتوری با قدرت 120 اسب بخار و با استاندارد یورو 5 است.

باتوجه به نوع مهندسی ساخت خود برای جاده‌های ایران بهینه سازی شده و تمامی موارد ایمنی مورد نیاز را دارا است. دارای یک بدنه فولادی در ناحیه جلو و درب‌های کابین بوده و جان سرنشینان را در هر گونه حادثه غیر مترقبه حفظ می‌نماید.

کامیونت 6 تن کاویان

کامیونت کاروان کاریزان

این کامیونت در واقع یک خودروی مسافرتی پر‌قدرت و مطمئن است که با استفاده از آن می‌توان به صورت دوستانه و خانوادگی به سفرهای تفریحی رفت. مهم ترین مزیت این خودرو ساختار زیبا و جادار آن در کنار یک موتور پر قدرت است که می‌تواند تا 140 اسب بخار نیرو تولید کند.

سیستم ترمز این خودرو ضد قفل و ABS بوده، در مواقع ضروری می‌‌تواند عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. علاوه بر سیستم خنک یا گرم کننده کنار راننده دارای یک سیستم تغییر دما در قسمت پشت خودرو است.

کامیونت کاویان 8 تن

این محصول پر قدرت تنها با نام کامیونت تولید و عرضه می‌شود و دارای تمامی ویژگی‌های کامیون باری است.

قادر به حمل 8-9 تن بار بوده و در دارای استاندارد محیط زیست EURO5 است.

از محدود تولیدات شرکت کاویان است که دارای قیمت یک کامیونت و قدرت بالای یک کامیون باری را دارد.

کامیون کمپرسی کاویان

یک کامیون قدرتمند با زیبایی‌‌های مختص به خود و قدرت دیفرانسیل عالی بی‌شک نظر هر راننده ای را به خود جلب می‌نماید. این خودروی بی‌نظیر، کامیون‌K219 کاویان است که دارای ویژگی‌های زیادی به شرح ذیل است:

  • موتور توربو شارژ اینتر‌کولر‌ که قدرت آن را در سرازیری‌ها بسیار ارتقاء داده و دیگر نیازی به فشار آوردن به خودرو وجود ندارد.

  • دارای اتاق خواب راحت با عایق دما است و در صورت نیاز به خواب در هر جایی می‌توانید بدون ترس از سردی یا گرمی به اندازه کافی استراحت نمایید.

کمپرسی کاویان

کشنده کاویان

یکی دیگر از محصولات قدرتمند کاریزان خودرو، کامیون 26 تنی کاویان مدل K375D است. قدرت موتور این خودرو 375 اسب بخار است. مهمترین ویژگی های دیگر این کامیون زیبا به شرح ذیل است:

1- دارای سیستم ضد قفل ترمز در هر 6 چرخ

2- گیر بکس 14 دنده ای

کشنده کاویان

فروش نقدی محصولات کاویان در سال 1401

با استقبال بی‌سابقه هموطنان از خرید محصولات شرکت تولیدی کاریزان در سال 1401، این شرکت در یک برنامه فروش ویژه، محصولات خود را با قیمت عالی به فروش می‌رساند.

هموطنانی‌که خواهان خرید این محصولات به صورت نقد و اقساط هستند، می‌توانند با کارشناسان ما تماس گرفته و ضمن دریافت اطلاعات لازم خرید خود را انجام دهید.

فروش اقساط محصولات کاریزان در سال 1401

علاوه بر فروش نقدی محصولات برای رفاه حال هموطنان، براساس برنامه ارائه شده از طرف شرکت، تمامی محصولات قابلیت عرضه به صورت اقساط را داشته و مشتریان عزیز می‌توانند برای دریافت اطلاعات مورد نیاز خود با شماره تلفن‌های موجود در سایت تماس بگیرند.

مدت زمان فروش کامیونت کاویان 1401 محدود بوده و تمامی خودروهای قابل فروش در این طرح به تعداد محدود و با تحویل فوری هستند. با توجه به احتمال افزایش قیمت خودرو‌ها در ماه‌های پایانی و همچنین سال آینده، خرید هر‌کدام از کامیونت‌های کاویان در این چند ماه پایانی یک سرمایه‌گذاری بزرگ و پر‌سود برای شما خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با فروش اقساطی کاویان1401 و همچنین خرید محصولات‌کاریزان خودرو به صورت نقد و اقساط می‌توانید با شماره‌ زیر تماس بگیرید و یا به نشانی مذکور مراجعه فرمایید.

دفتر مرکزی کاریزان خودرو تهران، اشرفی اصفهانی برج نگین رضا

تلفن تماس

۰۲۱-۴۴۰۷۹۷۱۴
۰۲۱-۴۴۰۷۴۷۶۰
۰۲۱-۴۴۰۹۵۶۹۱

 

 

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , محصولات کاویان






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
سهند : اینی ک میگن مالیات داره داره ماشین واسه فروش حواله مالیاتش چقده جریانش چیه اگه کسی میدونه بگه لطفا
ساینا اس شده سهند اس : امروز برای منم پیامک واریزی سهند اس اومده انشااله که برای همه بیاد بعد چند ماه
dubi : الاغ این واسه کسیه که تمام پولو داده باشه و ثبت نامش قطعی باشه نه تو که یه ریالم پول ندادی ثبت نام قطعی نکردی. اینی که الان پیامک فرستاده هم از تعهدش به اون پیش ثبت نام نیست. میخاد ماشینی که هیچکی نمیخره رو قالب کنه به یه عده از همه جا مونده
تارا : دوستان ما همه یه درد مشترک داریم پس همه بهتره به هم کمک کنیم و اطلاعات دقیق بدیم و دروغ هم نگیم. خواهشا هرکی فاکتور شد دقیقا توضیح بدید. تشکر.
حسین : چرا اینقدر جلوش زشته، مثل پیکان همه چیزش رو مربعی در آوردن، آخه یه بازی با خطوطی یا یه زاویه ای
تارا v1 پلاس : توضیحات این ساناز خانم سرکاری بود چون فاقد هرگونه اطلاعات بود قطعا اگر سری جدید فاکتور شده باشند دوستان دیگری فاکتور شدن و اطلاعات درستی در گروه قرار میدن
وحید : اومدی پز فاکتور شدنت رو بدی!؟ اگه قصدتون کمک کردن به دیگرانه، بفرمایید فروش فوری بودید یا پبش فروش، تحویل چه تاریخی بوده، کی واریز وجه یا تکمیل وجه کردید؟
Ramin : با سلام اگر قرارداد رو خوب مطالعه کنید 90 روز عادی هست نه کاری. لطفا نگید کاری تا بعدا همه بگن 90 روز کاری و دیگاه سایپا هم سو استفاده کنه از این مطلب.
رضا : آقا یه رانتی داره توزیع میشه و ملتی دارن استفاده میکند ، خریتش کجاشه؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
آراد : منم همه چیم مثل شماس گفتن تیر میدیم هنوز دی ماه رو هم ندادن ما که آخر اسفندیم احتمالا بره تو مهر ماه
سقف فلز اسفند : من واریز اولیه ام شهریور بوده ولی تاریخ تکمیل وجه 20 دی ماه
تحویل 29 اسفند : کدخدابهروزتحویلت کی بود تکمیل وجه کی بودماشینت چی بود
سورن جدید. دی : معلوم نیس باماشینای مردم چکارمیکنن که برایکی خلافی میادبرایکی عوارض ازادراهی
سورن جدید. دی : معلوم نیس چ غلطی میکنن که 3روزه توراهه
حسن : قسطی چیه برادر مبلغ باید کم بشه
بوشهری : ایا قبل از 18 آذر کسی مانده که فاکتور نشده باشه
پارس 4705 : سلام دوستان ازکجا میشه فهمید ماشین ساخت کدوم کارخانه یا کدوم شهره
رسول : تبریک فاکتور شدی به همین خاطر
آریزو5 مجید : منم 23 دی ماه تکمیل وجه کردم 25قراردادشدولی هنوزخبری نیست شماتهران بودید؟