خرابی و تعمیرات انواع خودرو

 

تعمیر گاه مجاز تویوتا

 

رپورتاژ - خرابی خودرو مخصوصا اگر در طول یک سفر اتفاق بیافتد، باعث مشکلات زیادی میشود. در این وضعیت باید ماشین را به سمت راست خیابان منتقل کرده و به دنبال علت مشکل و تماس با تعمیرکار ماهر برای رفع آن باشید. متاسفانه در همه جا افرادی سودجو هستند که وقتی میفهمند به دنبال تعمیرات فوری خودرو هستید، سعی میکنند قطعات بدون گارانتی و بی کیفیت را چند برابر قیمت اصلی به فروش رسانده و اجرت تعمیر بالایی هم دریافت کنند. شما با مراجعه به تعمیرگاه های مجاز از خدمات تعمیر خودرو به صورت حرفه ای برخوردار شده و با قیمتی مناسب تعمیرات شما انجام میشود.

 

تعمیرگاه تویوتا

در صورت بروز هرگونه خرابی در خودرو شما توصیه میکنیم به تعمیرگاه مجاز تویوتا مراجعه کنید تا با بهره گیری از افراد کارآزموده و مجرب در کنار تجهیزات بروز دنیا و با قطعاتی با قیمت واقعی و کمترین هزینه  خودرو خود را تعمیر کنید. تعمیرگاه هیوندای ۲۴۷ با داشتن سابقه طولانی قادر به ارائه خدمات تعمیر موتور تویوتا و عیب یابی برق تخصصی و برسی همه اجزای سیم کشی ماشین میباشد. در ادامه به برسی قسمت های مختلف خودرو تویوتا و خرابی های احتمالی آن میپردازیم.

تعمیر گاه مجاز تویوتا

تعمیر موتور تویوتا

در تعمیرگاه مجاز تویوتا خدماتی از قبیل برسی نشتی روغن موتور، تشخیص صداهای سر سیلندر و موتور، تعویض روغن موتور تویوتا و دیگر خدمات اساسی از جمله تشخیص علت یاتاقان زدن موتور و جلوگیری از خسارت بیشتر صورت میگیرد. در ادامه برای افزایش طول عمر موتور تویوتا به شما توصیه میکنیم از ضد یخ مخصوص تویوتا که رنگ قرمزی هم دارد در چهار فصل سال استفاده کنید. همچنین تنظیم موتور و اورهال کردن موتور و استفاده از فیلتر و روغن اورجینال توصیه میشود.

خدمات تعمیرگاه مجاز تویوتا همچنین شامل بازدید پارامترها با دیاگ تخصصی تویوتا، شستشوی سوزن انژکتور با دستگاه، برسی و بازدید شمع ها، تعویض صافی بنزین و شستشوی دریچه گاز هم میباشد. از نشانه های درست عمل نکردن و خرابی این قطعات میتوان به افزایش مصرف سوخت و بد کار کردن موتور اشاره کرد. توصیه میکنیم قبل از این که به این مشکلات دچار شوید، بگذارید تنظیم موتور در سرویس های دوره ای تعمیرگاه مجاز تویوتا انجام شود.

تعویض صافی بنزین تویوتا

تعویض فیلتر یا صافی بنزین تویوتا با قطعات اورجینال نقش بسیار مهمی در افزایش طول عمر سوزن انژکتورها و پمپ بنزین دارد، چون با گرفتگی در فیلتر به پمپ بنزین فشار آمده و حرارت آن زیاد میشود. اکثر فیلتر بنزین خودروهای تویوتا روی پمپ بنزین درون باک خودرو واقع شده است. به جز بعضی مدل ها از جمله تویوتا اف جی کروز، تویوتا پرادو و تویوتا لندکروز، توصیه میکنیم هر ۳۰ هزار کیلومتر فیلتر بنزین را عوض کنید. اگر خودرو تویوتا شما مسافت بین شهری زیادی را طی میکند، حداکثر در هر ۶۰ هزار کیلومتر این کار را انجام دهید.

تعویض اویل پمپ در تعمیر موتور تویوتا

اگر تعمیرکار تویوتا تشخیص دهد که دلیل خراب شدن میل سوپاپ و یاتاقان زدن ضعف روغن باشد. حتما باید نسبت به تعویض اویل پمپ تویوتا اقدام شود و اگر موتور تازه تعمیر شده و با وجود تعویض اویل پمپ دوباره یاتاقان بزند و موتور به ضعف روغن دچار باشد، حتما باید اویل پمپ تست و در صورت ضعیف بودن تعویض شود. دلیل این اتفاق معمولا استفاده از اویل پمپ غیر اورجینال است که در تعمیرگاه مجاز تویوتا این اتفاق نمی افتد.

در حالت جرم بستن موتور خودرو اولین بخشی که کارایی خود را از دست داده و دچار آسیب میشود، اویل پمپ است و در حالتی که موتور جرم ببندد، اویل پمپ غیرقابل شستشو میشود. این مشکل باید هر چه سریع تر برطرف شده که از مراحل اولیه امداد تویوتا میباشد.

شنیدن صدای غیر عادی از موتور تویوتا

در صورت شنیدن صدای غیر عادی از موتور باید اول سطح روغن موتور را برسی کنید. بعد چراغ های اخطار پشت آمپر مخصوصا چراغ موتور را چک کنید. همچنین تا جایی که میتوانید مسافت های طولانی را با این وضعیت طی نکنید تا دچار خسارت های احتمالی بیشتر نشوید. اگر توانستید تشخیص دهید که صدا از داخل موتور خودرو می آید، موتور را روشن نکنید و با امداد خودرو تویوتا تماس بگیرید. اما در صورتی که صدا مال دینام کمپرسور کولر یا هرزگردها بود، امکان طی کردن مسافت کوتاه تا تعمیرگاه مجاز تویوتا وجود دارد.

گیربکس های اتوماتیک تویوتا

گیربکس یکی از قسمت های مهم خودرو شما میباشد که در صورت شنیدن صداهای غیرعادی باید تا جای ممکن خودرو را تکان نداده و آن را تعمیرگاه مجاز تویوتا برسانید. در مسیر با حداقل سرعت حرکت کنید و گیرکس را در حالت دستی قرار داده و با دنده سه مسیر را طی کنید. از مقدار و سطح روغن گیربکس اتوماتیک اطمینان حاصل کنید.

جهت افزایش طول عمر گیربکس اتوماتیک تویوتا میتوانید کارهایی مثل تعویض به موقع روغن گیربکس با توجه به نوع خودرو تویوتا، تعویض صافی گیربکس با قطعه اورجینال که بعد از هر دو نوبت تعویض روغن گیربکس باید یک بار فیلتر آن عوض شود. همچنین در توقف های بالای سی ثانیه گیربکس را در حالت پارک یا خلاص قرار دهید و خودرو را در حالت های R یا D خاموش نکنید.

جلوبندی و سیستم تعلیق تویوتا

اگر یکی از قطعات جلوبندی خودرو شما خراب شد، هرچند که خطرات کمی داشت باید آن را تعویض کنید تا به قطعات دیگر آسیبی نرسد. در صورتی که خودرو تویوتا شما خوب فرمان نمیپذیرد و به اصطلاح فرمان گیج میزند. حتما به برسی تنظیم زاویه چرخ های خود اقدام کنید. چون که این مورد باعث از بین رفتن و خراب شدن لاستیک ها میشود. اگر در دست اندازها و حالت حرکت صداهای غیرعادی شنیدید، از طی کردن مسافت های طولانی و مسافرت رفتن جلوگیری کرده و خودرو خود را به تعمیرگاه مجاز تویوتا برسانید. در صورتی که مجبور به حرکت بودید، در سرعت های پایین به مسیر ادامه دهید.

تعمیر گاه مجاز هیوندا

برق و سیم کشی تویوتا

نکته مهم در برق تویوتا این است که جهت تعمیر مشکلات برقی نمیشود زمان مشخصی را در نظر گرفت. گاهی عیب یابی برق خودرو تا چند روز طول میکشد. علت کار نکردن کلید های روی فرمان یا کلید کروز کنترل تویوتا میشود در خود کلید یا موارد دیگری مثل خراب بودن اسپیرال فرمان یا کلاک اسپرینگ جستجو کرد. با توجه به نوع خرابی قابل تعمیر بودن آن مشخص میشود.

 

تعمیرگاه هیوندا

تعمیرات کلی خودرو دو دسته کلی تعمیرات عمومی و تعمیر به همراه عیب جویی را شامل میشود. تعمیرگاه مجاز هیوندای دارای متخصص عیب یابی های خاص خودرو بوده و این موضوع سبب میشود که فرد تعمیرکار متخصص و با تجربه سریعا عیب ماشین را پیدا کرده و اقدام به تعمیر آن کند. با در نظر گرفتن این که تعمیرگاه برای تعمیر انواع خودروهای هیوندای از جهت علم انجام این کار و امکانات م است، ما به شما تعمیرگاه هیوندای ۲۴۷ را توصیه میکنیم. در ادامه به برسی تعمیر بخش های مختلف خودرو میپردازیم.

تعمیر موتور هیوندای

یکی از مشکلات رایجی که در موتورهای هیوندای اتفاق می افتد ضعف واشر سر سیلندر و cvvt است که در تعمیرگاه هیوندای ۲۴۷ به خوبی برطرف میشود. از جمله خدمات تعمیرگاه مجاز هیوندای میتوان به تعمیر موتور هیوندای و سرویس کامل آن اشاره کرد. همه ایرادات موتور هیوندای مثل صدای سرسیلندر و موتور، تعمیر و رفع مشکل نشتی روغن و آب موتور هیوندای، تعمیرات اساسی موتور هیوندای، تعویض و برسی سطح کیفی روغن موتور هیوندای در کنار تخمین هزینه تعمیرات هیوندای اشاره کرد.

تعمیر موتور هیوندای

تعمیر گیربکس

از جمله مواردی که برای عیب یابی و تعمیر گیربکس هیوندای صورت میگیرد برسی کردن تقه شدید گیربکس در حالت های مختلف، برسی کیفیت و سطح روغن گیربکس هیوندای، برسی وضعیت سیستم چهار چرخ با دستگاه های تمام اتوماتیک، تست و تعمیر گیربکس هیوندای به شکل تخصصی، تعویض روغن گیربکس و .. اشاره کرد.

تعمیر سیستم تعلیق و جلوبندی

از دیگر خدمات تعمیرگاه مجاز هیوندای، تعمیر و عیب یابی سیستم جلوبندی و تعلیق خودرو های هیوندای در تعمیرگاه هیوندای ۲۴۷ میباشد. از جمله خدمات این مجموعه میتوان به تشخیص و رفع صدای جلو بندی، برسی مشکل نشتی بالون کمک های جلو و عقب، عیب یابی کردن بخش کنترل پایداری هیوندای، تنظیم ارتفاع خودرو و تنظیم زاویه چرخ های هیوندای اشاره کرد.

سیم کشی و تعمیر سیستم های برقی هیوندای

در تعمیرگاه مجاز هیوندای از دستگاه دیاگ تخصصی جهت رفع علائم پشت آمپر و تشخیص مشکلات برقی خودرو، برسی سیم کشی و مدارهای قسمت های مختلف هیوندای، برسی عملکرد سیستم گرمایش و سرمایش، برسی پارامترهای آلایندگی و تنظیم موتور خودروی هیوندای، تعمیر اسپریال فرمان و شیشه بالابر برقی و پنل بخاری به صورت تخصصی انجام میشود.

استفاده از قطعات اورجینال

یکی از نکات مهم تعمیر خودرو استفاده از قطعات اورجینال است. توجه داشته باشید که ملاک اصل بودن یک قطعه هلوگرام و برچسب آن نیست. این مورد افراد زیادی را در بازار آشفته امروزی سردرگم کرده است. روش مطمئن تر تشخیص اصل بودن قطعه توسط کارشناسان تعمیرگاه بر اساس تجربه و سابقه آنهاست. با وجود دلال های زیاد بازار قطعات خودرو اگر خودتان بخواهید قطعات را بخرید احتمال خریدن قطعات غیراورجینال با قیمت های بالا زیاد است. این قطعات خصوصا اگر برای موتور خودرو باشند ممکن است باعث خسارت های زیادی شوند. با مراجعه به تعمیرگاه مجاز هیوندای دیگر نگران قطعات بکار رفته در خودرو خود نخواهید بود.

 

 

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , هیوندا , تویوتا , تعمیرگاه , تعمیرات خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
بهمن ماه : به هیچ عنوان افزایش قیمت به اسفند نمیخوره.. چرا ته دل ملت رو خالی میکنی؟
تارا وی ۴ : سلام دوستان کسی هست تارا وی ۴ ال ایکس تحویل ۳۱ فروردین فاکتور بشه
S5 27 mehr1402 : سلام خدمت دوستان مطمئن باشید تجمع فردا روبروی دفتر شرکت کرمان موتور موثرترین راه برای رسیدن به حقوق خودمون هست، لطفا فرصت همکاری و همدلی را از دست ندید.
تارا اتومات : من ۲۶ مهر تارا اتومات ۴۹۶ واریز وجه کردم تحویل ۲۶ اسفند هنوز هیچ خبری نیست ولی یکی از دوستان تارا اتومات واریز ۱۹ آذر را دیروز فاکتور کردن ، واریز دوستمون ۶۸۱ بوده. چطوره ک برای واریز آذر ماشین هست و برای واریزی های پاییز ماشین نیست و قطعات ندارن و تحریمه؟
حمید : سلام داداشم قصه مال دنیا رو نخور ولی اگر میتونی از کسی قرض بگیر بریز حساب ماشین زیر پاتو بفروش بریز حساب یه وسیله ارزون قیمت بخر که بی ماشین نمونی یا امتیازتو بفروش
حسنی : ادرس شرکت کجاست منم بیام
من : ارسال ب خودرو ساز هستم پیگیری ک کردم گفت تعلق نمیگیری پلاک فعال داری رفتم دیدم ماشینی که ده سال پیش فروختم را طرف ۴ سال پیش فک کرده
اس ۵ مهر : دوستان لطفا همه کسانی که از موعد تحویل خودریشان گذشته بیان از تی ۸ تا جی۴وهمه دیگر خودروهای کرمان موتور ما فردا جواب میخوایم دوستان با خودشان چوب و چماق ۸۰ سانتی هم بیارن که تو لباس جا بشه تا موقع لزوم استفاده کنیم 💪💪👊👊
اس ۵ نیو : من فردا ساعت ۱۲ دفتر مرکزیم مسخره کردن سه ماهو نیمه از موعد تحویل گذشته تخمشونم نیست
ایکس ۵ : دوستانی که فردا نیومدن لطفا دبگه نیان ابنجا ناله الکی بکنن ! تمام
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
رانا 29 اسفند : راست میگی ؟
عباس نوروزی : اصلا چنین چیزی نیست من از همون روزی ثبت نام کردم همینو میزنه
مصطفی : سلام من تبت نام سایناgx بودم الان سهند به نامم در اومده پول واسه واریز ندارم راهی هست انصراف بزنم؟ یا نوبتم میسوزه
داود به پرهام : سلام داداش منم واریزی12بهمن هستم ساینا85گانه تک. هنوز در حال تخصیص زده. کی فاکتور میشم؟
207 tu3 : سلام دوستان عزیزم امروز کسی 207 تیوتری فاکتور شده؟؟؟ لطفا جواب بدید و بفرمایید که تکمیل وجهتون چه تاریخی بوده
Sha : اینکه اقا پرهام عزیز دعوتنامه اسفند رو دیده با قیمت 134 امکان نداره. حالا تا هفته دیگه انشالله اومد میبینید.و اینکه من گفنم 142 میاد اگه فردا بیاد رو گفتم.هر روز 37500 ازش کم میشه.
رانا 29 اسفند : صبر کنید که همانا خدا صبر کنندگان را دوست دارد
fx : سلام شما کدوم شهرین
رانا 30 بهمن : 207 امروز خیلی فاکتور شد من خودم چند تا رفیق دارم تبدیل به 207 زدن امروز همه فاکتور شدن
تیگو 7 : پاسخ به سعید تیگو 7 سلام برای من تیگو7 در فروردین هم تخصیص خورد و هم فاکتور شد و هم کارت خودرو صادر شد