خودرو تارا اتوماتیک جدید به بازار می‌آید

 

خودرو تارا اتوماتیک جدید به بازار می‌آید

 

معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو در این باره بیان کرد: ایران خودرو با هدف عرضه محصولات رقابتی با استانداردهای روز، طراحی و توسعه محصول جدید تارای سال را از مدتی پیش آغاز کرده بود که حال پس از دریافت تاییدیه های لازم و هماهنگی با زنجیره تامین، تولید انبوه این دو خودرو در گروه صنعتی ایران خودرو آغاز شده است. 

محسن رضایی منش با بیان این که تارای سال نام تولیدی واریانت V۴ تارا بوده که خودروی پایه همان تارا اتوماتیک (واریانت V۲) است، گفت: با اعمال این تغییرات در محصول تارا و تولید تارای سال، این خودرو هم اکنون لوکس ترین و ایمن ترین سدان تولیدی در کشور بوده و به سادگی توان رقابت با سدان های وارداتی هم کلاس را در ایران دارد و در بازارهای صادراتی نیز شانس به مراتب بیش تری برای موفقیت را می توان برای تارای سال متصور بود. 

معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو در خصوص تغییرات تارای سال نسبت به تارا اتوماتیک گفت: این خودرو دارای در صندوق عقب برقی با قابلیت باز شدن با حرکت پا زیر سپر یعنی همان سنسور پا یا Kick Sensor، گرم کن صندلی های جلو، اضافه شدن قابلیت حرکت به سمت جلو و عقب برقی به صندلی راننده، دوربین دنده عقب با خطوط راهنمای داینامیک، چراغ برای آفتاب گیر راننده، چراغ داخل محفظه داشبورد و چراغ خوشامدگویی زیر درهای جلو بوده که به محض باز شدن درهای جلو با روشن کردن فضای روی زمین به نوعی به سرنشین و راننده خوشامدگویی می کند. 

وی با بیان این که تارای سال دارای آیینه الکترومیک بوده و دستگیره سقفی تاشو هم برای سرنشین جلو سمت راست به این خودرو اضافه شده، افزود: کلید های شیشه بالابرها در تارای سال از کنسول میانی به رودری ها منتقل شده اند و به این ترتیب طرح کنسول میانی و رودری ها در این خودرو تغییر کرده است که حذف کلیدهای شیشه بالابر از کنسول میانی باعث شده تا ایران خودرو بتواند در این قسمت یک موبایل باکس برای تارای سال طراحی کند. 

رضایی منش بیان کرد: ایران خودرو برای توسعه تارای سال به تغییرات سطحی بسنده نکرده و برای این که کابین فضایی متفاوت تر داشته باشد پارچه سقف و دیزاین کنسول سقفی و کلیدهای کنترلی سانروف را در تارای سال تغییر داده و جاعینکی را هم به این خودرو اضافه کرده است، همچنین با هدف راحتی بیش تر سرنشینان در ردیف عقب، پشتی صندلی ها تغییر کرده و یک زیرآرنجی با دوجالیوانی به صورت تاشو در پشتی صندلی ردیف دوم تعبیه شده است. در نهایت هم دو توییتر برای بهبود کیفیت سیستم صوتی در پشت قاب آیینه های جانبی به تارای سال اضافه شده است. 

رضایی منش با بیان کرد: به منظور تفاوت استایل ظاهری تارای سال با تارا اتوماتیک و براساس خواست و نظرات مشتریان، گرافیک چراغ های عقب در تارا سال تغییر کرده که زیباتر و متفاوت از گذشته شده اند.

معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو تصریح کرد: تارای سال با دارا بودن تجهیزات ایمنی و رفاهی مانند چهار کیسه ایمنی هوا، سیستم ترمز ضد قفل، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز و سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم ضد سرقت، سنسور دنده عقب، سیستم پایش فشار باد تایرها، کروز کنترل، سنسور نور و باران، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، ایزوفیکس، فرمان برقی با کلیدهای کنترلی، شیشه بالابرهای برقی، آیینه‌های جانبی برقی، سیستم تهویه دستی با تنظیم دریچه‌ها به صورت الکترونیکی، دوربین دنده عقب داینامیک، آیینه میانی الکتروکرومیک، نمایشگر مالتی مدیای هفت اینچی با ورودی USB، بلوتوث و قابلیت نمایش اطلاعات تلفن همراه، آیینه‌های جانبی تاشو برقی، سانروف برقی، صندلی راننده با قابلیت تنظیم به صورت برقی، صندلی سرنشین با قابلیت تنظیم در دو جهت به صورت برقی و دو جهت دستی، گرم‌کن صندلی‌های جلو، چراغ خوشامدگویی و سنسور پا برای باز شدن صندوق عقب لوکس ترین سدان تولید داخل محسوب شده و کاملا مناسب مشتریان لوکس پسند است.

 

منبع

 

 

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , خودرو تارا اتوماتیک






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

2 نظر

mohammad jahni
0

آقا ما به ی امیدی ثبت نام کردیم از پارسال ۲۴۰ میلیون بود بعد از عید ۵۰ درصد افزایش قیمت برج ۷ ۸۰ میلیون افزایش قیمت موقع تحویل ۱۸۰ میلیون گرون کردیت بعد میخواید مردم ازتون راضی باشن به خدا که انصاف نیست
01:59  1402/09/01
پاسخ دادن
سیاوش
0

چه تغییرات مهمی !!! تمام این تغییرات رو خیابان ملت هم انجام میدادن خیلی کمدی بود.
13:52  1401/11/17
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
سهند : اینی ک میگن مالیات داره داره ماشین واسه فروش حواله مالیاتش چقده جریانش چیه اگه کسی میدونه بگه لطفا
ساینا اس شده سهند اس : امروز برای منم پیامک واریزی سهند اس اومده انشااله که برای همه بیاد بعد چند ماه
dubi : الاغ این واسه کسیه که تمام پولو داده باشه و ثبت نامش قطعی باشه نه تو که یه ریالم پول ندادی ثبت نام قطعی نکردی. اینی که الان پیامک فرستاده هم از تعهدش به اون پیش ثبت نام نیست. میخاد ماشینی که هیچکی نمیخره رو قالب کنه به یه عده از همه جا مونده
تارا : دوستان ما همه یه درد مشترک داریم پس همه بهتره به هم کمک کنیم و اطلاعات دقیق بدیم و دروغ هم نگیم. خواهشا هرکی فاکتور شد دقیقا توضیح بدید. تشکر.
حسین : چرا اینقدر جلوش زشته، مثل پیکان همه چیزش رو مربعی در آوردن، آخه یه بازی با خطوطی یا یه زاویه ای
تارا v1 پلاس : توضیحات این ساناز خانم سرکاری بود چون فاقد هرگونه اطلاعات بود قطعا اگر سری جدید فاکتور شده باشند دوستان دیگری فاکتور شدن و اطلاعات درستی در گروه قرار میدن
وحید : اومدی پز فاکتور شدنت رو بدی!؟ اگه قصدتون کمک کردن به دیگرانه، بفرمایید فروش فوری بودید یا پبش فروش، تحویل چه تاریخی بوده، کی واریز وجه یا تکمیل وجه کردید؟
Ramin : با سلام اگر قرارداد رو خوب مطالعه کنید 90 روز عادی هست نه کاری. لطفا نگید کاری تا بعدا همه بگن 90 روز کاری و دیگاه سایپا هم سو استفاده کنه از این مطلب.
رضا : آقا یه رانتی داره توزیع میشه و ملتی دارن استفاده میکند ، خریتش کجاشه؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
آراد : منم همه چیم مثل شماس گفتن تیر میدیم هنوز دی ماه رو هم ندادن ما که آخر اسفندیم احتمالا بره تو مهر ماه
سقف فلز اسفند : من واریز اولیه ام شهریور بوده ولی تاریخ تکمیل وجه 20 دی ماه
تحویل 29 اسفند : کدخدابهروزتحویلت کی بود تکمیل وجه کی بودماشینت چی بود
سورن جدید. دی : معلوم نیس باماشینای مردم چکارمیکنن که برایکی خلافی میادبرایکی عوارض ازادراهی
سورن جدید. دی : معلوم نیس چ غلطی میکنن که 3روزه توراهه
حسن : قسطی چیه برادر مبلغ باید کم بشه
بوشهری : ایا قبل از 18 آذر کسی مانده که فاکتور نشده باشه
پارس 4705 : سلام دوستان ازکجا میشه فهمید ماشین ساخت کدوم کارخانه یا کدوم شهره
رسول : تبریک فاکتور شدی به همین خاطر
آریزو5 مجید : منم 23 دی ماه تکمیل وجه کردم 25قراردادشدولی هنوزخبری نیست شماتهران بودید؟