معرفی بهترین نمایندگی های روغن بهران

 

معرفی بهترین نمایندگی های روغن بهران

 

رپورتاژ-روغن بهران جزو بهترین روغن های موجود در بازار است. شرکت بهران دارای نمایندگی های متعددی است. این شرکت در زمینه تولید و فروش انواع روغن فعالیت گسترده ای دارد. شما می توانید از طریق نمایندگی های فعال شرکت روغن بهران، محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. روغن بهران با وجود ایرانی بودن، از کیفیت کافی برخوردار است. این روغن علاوه بر کیفیت بالا دارای قیمت مناسبی است. به همین دلیل از روغن های تولید شده توسط شرکت بهران در صنایع متفاوت استفاده می شود.

تاریخچه شرکت بهران

شرکت بهران جزو شرکت های ایرانی محسوب می شود. این شرکت در سال 1341 تاسیس شده است. در واقع، شرکت بهران را می توان جزو زیرمجموعه های شرکت های نفتی در نظر گرفت. فعالیت اصلی شرکت بهران از قدیم تا به امروز، پالایش و تولید روغن بوده است. انواع روغن های صنعتی در شرکت بهران تولید شده است.

 شرکت بهران در سال های اولیه فعالیت خود، به صورت سالیانه در زمینه تولید حدود 30000 تن روغن فعالیت کرده است. اما امروزه، میزان تولیدات این شرکت به بیشتر از 400000 تن می رسد. این شرکت در ابتدا با نام تجاری ESSO و در سال 1370 نیز با اسم شرکت بهران فعالیت خود را ادامه داد.

 

اهمیت استفاده از روغن بهران

یکی از مهمترین محصولات شرکت بهران، روغن است. روغن شرکت بهران دارای مزایای مختلفی است. به همین دلیل، از این روغن استفاده های متعددی می شود. روغن بهران دارای میزان گرانروی بسیار بالایی است. به همین دلیل، این روغن در مقایسه با مدل های خارجی دارای قیمت کمتری است. روغن بهران به دلیل تولید در درجه بندی های متفاوت، میزان کیفیت متفاوتی دارد.

یکی از مزایای روغن بهران همانند بهران اکسترا توربو دیزل 15w40  مقاومت حرارتی بسیار زیاد این محصول است. این روغن دارای مقاومت زیادی در مقابل اکسیداسیون است. به علاوه، روغن بهران دارای خاصیت ضدسایش و ضد زنگ زدگی است. این محصول را می توانید در بسته بندی هایی با حجم متفاوت خریداری کنید.

معرفی بهترین نمایندگی های روغن بهران

روغن های تولیدی شرکت بهران همانند بهران بندر 50 دارای خواص مختلفی هستند. این خواص و مزایا باعث شده است که روغن های بهران در شرکت های تولیدی مختلف مورد استفاده قرار بگیرند. اگر در زمینه ساخت قطعات و تجهیزات مختلف فعالیت می کنید، حتماً به روغن بهران احتیاج پیدا خواهید کرد. پس اگر می خواهید میزان راندمان و بازدهی سیستم صنعتی را افزایش دهید، به شما خرید روغن بهران را پیشنهاد می کنیم.

 

 روغن های تولید شده توسط کمپانی و نمایندگی بهران میزان مقاومت پذیری قطعات دستگاه را در برابر اکسیداسیون و حرارت زیاد افزایش می دهند. در شرکت های تولیدی از دستگاه های مختلف استفاده می شود. بنابراین، روغن کاری این دستگاه ها با روغن بهران باعث می شود که طول عمر قطعات آنها افزایش پیدا کند. شرکت های تولیدی می توانند برای افزایش سرعت حرکت دستگاه ها از روغن های باکیفیت استفاده کنند. شرکت بهران جزو شناخته شده ترین مجموعه های تولید کننده روغن مرغوب و مورد استفاده برای دستگاه ها و قطعات صنعتی است.

معرفی نمایندگی های روغن بهران

شرکت بهران از شناخته شده ترین شرکت های تولید کننده روغن های صنعتی و روغن موتور است. این شرکت توانسته است که محصولات باکیفیت را به مشتریان عرضه کند. شرکت بهران به مرور زمان توسعه پیدا کرد. این شرکت توانست در شهرهای مختلف ایران نمایندگی هایی را داشته باشد. نمایندگی های این کمپانی، محصولات باکیفیت این شرکت را در اختیار علاقه مندان به خرید از بهران قرار می دهند.

یکی از محصولات کاربردی شرکت بهران، روغن موتور است. روغن موتور دارای مصارف صنعتی مختلفی است. کاربردهای روغن موتور به خواص فیزیکی و شیمیایی آن بستگی دارد. شرکت های تولیدی و صنعتی می توانند برای ساخت قطعات و تجهیزات مختلف از روغن موتور استفاده کنید.

 

بهترین نمایندگی بهران | روغن سیتی

حتماً تا به حال نام روغن سیتی را شنیده اید. روغن سیتی جزو نمایندگی های شناخته شده شرکت بهران است. انواع روغن های تولید شده در کمپانی بهران در روغن سیتی به فروش می رسند. روغن سیتی به عنوان نمایندگی کمپانی بهران، محصولات این شرکت را با نرخ مناسب به مشتریان ارائه می دهد.

شرکت روغن سیتی، روغن های برندهای شناخته شده مانند نفت بهران را به فروش می رساند. کیفیت مطلوب و قیمت مناسب محصولات روغن سیتی باعث شده که این شرکت دارای مشتریان زیادی باشد. جلب رضایت مشتری همواره جزو اهداف روغن سیتی بوده است. روغن هایی که در شرکت روغن سیتی فروخته می شوند در دستگاه و ماشین آلات صنعتی متفاوت استفاده می شوند.

 این شرکت سابقه فروش انواع روغن های صنعتی و موتوری را طی سالیان متوالی داشته است. روغن سیتی در تلاش بوده است که بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. این نمایندگی شرکت بهران توانسته است که نماد اعتماد و اطمینان مشتری را نیز کسب کند. این کمپانی، انواع روغن صنعتی تولید شده توسط شرکت بهران را با بهترین کیفیت ارائه می دهد.

سایت: roghancity.com

 

 

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , نمایندگی های روغن






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

1 نظر

محمد قاسمی
0

سلام خسته نباشید
ایا نمایندگی برای شهرستانها هم می دید
11:43  1402/04/14
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
ایکس ۵ مشکی : ثبت نام چه ماهی را تحویل میدن ؟
S5 ثبت ۲۹ شهریور : از ۲۹ شهریور ثبت نام کردم، دهم دی تکمیل وجه کردم، تحویل بهمن بوده، تا امروز هیچ خبری نیست، هر هفته وعده الکی برای هفته آینده، تا الان هر چی هم تحویل دادن برای ارگان دولتی و شرکتی خاص بوده، مردم عادی هییییییچچچچچچچچچ، الانم کاشف به عمل اومده s5 ندارن، ته مانده دارن که به ما نمیرسه و میمونه برای همون اورگان ها و شرکت ها. ما هم بلا تکلیف!!!! تو همین نظرات کسانی که گفتن تحویل گرفتن یا چند مرحلشون جلو رفته، وسط کامنتشون اشاره به مقایسه شرایط خودشون با همکاراشون کردن که مثلا همکار من گرفته، من نگرفتم و... . پس مردم عادی هیچچچچچچ
تارا پلاس اردیبهشت : والا ما که پیش فروش هستیم خبری نیست. حتی از فاکتور فروردین ها هم خبری نیست
محمد : دوستان دلخوش تفاوت قیمت نباشید.همین حالا هم قیمت امده زیر 2.3 . اگه شروع به دادن کنند حول و حوش 2 قرار میگیره. سایپا نمیاد مفت بده هر کس دو برابر سود کنه. اگه پول دیر تر بگیرن ولی کمتر حیران کنند بهتره. برخی از پیش از عید پول دادند
علی : چرا وضعیت تکمیل وجه زرده هنوز کسی اطلاع نداره چون ثبت‌نام 5دوازده بوده
رضا اس ۵ ۲۶ مهر : امروز روز جهانی کفتار هست این روز رو به مدیران کفتار صفت کرمان موتور تبریک میگم جارکشای عوضی
J4 : چه مدت طول کشید تا تحویل شد؟؟؟
محسن : امیدمون فقط به کاراز. کاراز امضا کنید ۶۰۰ نفر تاحالا امضا کردن
خمیازه : شما همون تارا دستی تبدیل به v1p هستید با نام کاربری جدید؟؟؟
محمد s5 : یه کلیپ دیدم فکر کنم واسه تازیگیا هست دنیا ماشین زیر سایبون پارکینگ کرمان موتور خوابیده چه دردی هست ک تحویل نمیدن خدا میدونه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
مهران : سلام من 4712زمستان هستم هنوز برام پیامک نیامده چه کار بادبکنم
ماهان : سلام بخشنامه 4724 کی پیامش میاد نمیدونید کسی
ابوالفضل دوگانه اسفندگرگانی : درود خدایا خسته شدیم ازپیاده بودن خودت عافبت همه روختم‌بخیر کن مسعولین بیدار کن مابیداریم🤲دعوتنامه اسفند بفرستید
سید حسین ز : قضیه برگشت پول چیه. واسه ما که نیومده
پارس : دوستان قطعات جدید خودرو از چین وارد خواهد شد خودروهای تولیدی بهار به بعد با کیفیت تر خواهد بود
پارس سفارشی زمستان : لطفا اگه زمستانی ها قصد شکایت دارن اطلاع رسانی کنن تا هم تعدادمون زیاد باشه وهم هزینه شکایت ووکیل بین نفرات تقسیم بشه .خواهش.زمستانی ها باهم هماهنگ بشن تا این بی قانونی رو شکست بدیم
محمدتقی : با سلام خدمت همه دوستان آقا من میخوام ماشین بگیرم بین سمند ال ایکس ساده با لیفان 620 موندم بنظر شما کدومو انتخاب کنم ممنون میشم جواب بدین
اس 7 تحویلی31خرداد : منم تحویلی 31 خردادماه ولی خبری از فاکتور نیس اما 26 فروردین واریزیم بود
پارس : من 18 پرداخت کردم چک هم تحویل دادم واریز تیک زده واسه بعد پنج روزه هی در حال انجامه کسی هست اینجوری باشه
دنا اتو 30آذر مهدی : سلام کسی خبر داره وجه دیر کرد و و مدت دیگه میزنن ممنون میشم کمک کنین یا چجوری پیگیری کنم ؟