پژو 2008 فیس‌لیفت معرفی شد، موتورهای پاک و چهره جدید

 

پژو 2008 فیس‌لیفت معرفی شد، موتورهای پاک و چهره جدید

 

پژو 2008 یکی از خودروهای نام آشنا در بازار اتومبیل ایران محسوب می‌شود. نسل نخست این خودرو در قالب نسخه فیس‌لیفت توسط ایران خودرو مونتاژ شد و توانست نظر مثبت مشتریان ایرانی را نسبت به خود جلب کند. پژو 2008 علاوه بر ایران، در سایر نقاط جهان نیز یک خودرو محبوب و پرفروش از این برند به حساب می‌آید. حال نسل دوم این خودرو که از سال 2019 در بازار حضور دارد، مورد فیس‌لیفت و به روزرسانی قرار گرفته است. جلوپنجره جدید، امکانات تازه در کابین و همچنین افزایش تنوع پیشرانه‌ها از جمله به روزرسانی‌های این خودرو هستند.

قوای فنی پژو 2008 فیس‌لیفت

بیشترین سهم تغییرات در خانواده پژو 2008 فیس‌لیفت سهم نسخه الکتریکی این خودرو شده‌اند. این نسخه که با نام پژو e-2008 شناخته می‌شود، 17 درصد از کل سهم فروش این خانواده را در اختیار دارد. در نسخه‌های فیس لیفت، پژو e-2008 از مشخصات فنی مشابهی با پژو e-208 بهره خواهد برد. این پیشرانه الکتریکی در مقایسه با نسخه ساده توانایی بیشتری دارد و 154 اسب بخار قدرت را در اختیار راننده قرار می‌دهد. مطابق اعلام پژو، صفر تا صد این نسخه 8.5 ثانیه خواهد بود.

پژو 2008 فیس‌لیفت معرفی شد، موتورهای پاک و چهره جدید

همچنین پکیج باتری‌های پژو 2008 فیس‌لیفت الکتریکی نیز بزرگتر شده است و 54 کیلووات ساعت ظرفیت دارد. استفاده از پکیج باتری بزرگتر سبب شده است تا برد e-2008 از 344 کیلومتر به 406 کیلومتر افزایش یابد. این پکیج باتری در پژو 308 الکتریکی مورد استفاده قرار می‌گیرد و با وجود مزایای بسیار، فاقد قابلیت شارژ فوق سریع 100 کیلووات است. بنابراین شارژ شدن باتری‌های این خودرو با شارژر سه فاز حدود سی دقیقه و با برق شهری حدود 7.5 ساعت به طول خواهد انجامید.

مشخصات نسخه‌های هیبریدی و بنزینی

پژو 2008 فیس‌لیفت علاوه بر نسخه الکتریکی، در نسخه هیبریدی نیز شاهد تغییراتی بوده است. این پیشرانه هیبریدی از نوع خفیف 48 ولتی است که با موتور 1.2 لیتری بنزینی ترکیب می‌شود. بنابر ادعای پژو، این تیپ می‌تواند در نیمی از مواقع به عنوان یک خودرو تمام الکتریکی فعالیت کند. همچنین مصرف سوخت این مدل در مقایسه با نسخه درون‌سوز، حدود 15 درصد کاهش خواهد یافت. این پیشرانه هیبریدی در قالب دو تیپ عرضه خواهد شد که به ترتیب 99 اسب بخار و 134 اسب بخار قدرت تولید می‌کنند. موتور الکتریکی قرار گرفته در این دو تیپ نیز 28 اسب بخار قدرت دارد و گیربکس شش سرعته دوکلاچه وظیفه انتقال قدرت را در آن‌ها انجام می‌دهد.

پژو 2008 فیس‌لیفت معرفی شد، موتورهای پاک و چهره جدید

برای افرادی که به فناوری‌های جدید و گیربکس اتوماتیک علاقه‌ای ندارند، تیپ پایه پژو 2008 فیس‌لیفت در دسترس است. این تیپ با موتور 1.2 لیتری توربوشارژر 99 اسب بخاری و گیربکس شش سرعته دستی عرضه می‌شود. البته می‌توان همین پیشرانه را در تیپ بالاتر با 130 اسب بخار قدرت در اختیار گرفت. امکان ترکیب این دو پیشرانه با گیربکس اتوماتیک نیز برای مشتریان فراهم شده است.

تغییرات ظاهر خارجی و داخلی

به روز رسانی‌های پژو 2008 فیس‌لیفت در نمای جلو گسترده هستند. جلوپنجره بزرگ و سبک سه گانه چراغ‌های پژو که شبیه به پنجه یک گربه‌سان است، در بخش جلوی این کراس‌اوور قابل مشاهده هستند. تمامی خودروها در قسمت عقب چراغ‌های LED سه گانه را جای داده‌اند. با این حال اگر می‌خواهید در نمای جلو نیز از همین چراغ‌ها بهره ببرید، بایستی تیپ GT‌ را خریداری کنید که چراغ‌های تمام LED دارد.

پژو 2008 فیس‌لیفت

تغییرات کابین نیز محدود اما راضی کننده هستند. روکش چرمی صندلی‌ها عوض شده است و پنل ابزار 10 اینچی نیز گرافیک جدیدی دارد. اگر تیپ‌های بالارده همچون GT‌ را خریداری کنید، این پنل با الگوی گرافیکی سه بعدی مزین می‌شود. همچنین تمامی تیپ‌های این خودرو اکنون به صفحه نمایش 10 اینچی لمسی برای سیستم سرگرمی مجهز هستند. پژو اکنون قابلیت‌های بیشتری را به برنامه MyPeugeot اضافه کرده است. برای مثال رانندگان 2008 این امکان را دارند تا نسخه‌های دیجیتالی تمام صورت‌حساب‌های تعمیر و نگهداری را ذخیره کنند. همچنین آن‌ها می‌تواندد جزئیات مسیریابی را از گوشی‌های هوشمند خود قبل از سفر به سیستم رهیاب خودرو ارسال کنند.

منبع

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , پژو 2008 فیس‌لیفت






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
ali : سوالتون بسیار نامفهومه دوست
یوسف : ایشالله توی همین روزا فاکتور میشه تا آخر اردیبهشت احتمالن فاکتور کنن منم امروز فاکتور شدم v2 بودم
یوسف : سلام دوستان ماشین بنده تارا v2 بود رنگ سفید فروش فوری تکمیل وجه ۲۶ مهر تاریخ تحویل ۲۶ دی ماه بود امروز بالاخره فاکتور شد بخشنامه4642 با آرزوی فاکتور شدن تمام ماشینها 🙏
عادل : سلام دوستان تاریخ آماده برای صدور فاکتور امروز بازهم تغییر کرده و شده چهاردهم اردیبهشت دریافت پرونده هم قبلن مهرماه ۱۴۰۲ بود حالا شده تاریخ امروز یعنی چهاردهم اردیبهشت فک کنم فقط بلدن این تاریخها رو عوض کنن کار دیگه ای که انجام نمیدن
شکایت قضایی : دوست من اگر کامنتهای این سایت رو میخوندی متوجه میشدی کرمان موتور تنها شرکت خودروساز هست که فقط با شکایت قضایی در دفتر خدمات قضایی میتونی خسارت دیرکرد بگیری وگرنه وقتی درخواست پیش خودشرکت ثبت کنی دوسال هم بگذره اصلا اتفاقی نمی افتد. دوستان که توضیح دادند بعد از دو سال صبر و طی شکایت در دفتر قضایی سه ماهه خسارت گرفتند.
s3 سفید تهران : اگر تحولی بخواهیم انجام بشه اول باید شکایت کنیم تعزیرات و مهمتر از اون یکشنبه همگی حضوری بریم جلوی دفتر کرمان موتور اعتراض کنیم وگرنه تا تیرماه هم خودرویی تحول نمیگیریم.
محسن : به آقا وحید ممنونم که جواب صحیح وکامل میدی
امید : دوستان لطفا یه راهنمایی بکنید. من کارت ماشینم واسم اومده ولی از طریق پلیس من‌که‌نگاه میکنم هنوز برگ سبز واسم صادر هم نشده علتش چیه؟ چیکار باید بکنم؟؟۱۹ اسفند فاکتور شدم . بیمه و پلاکمم انجام شده
J4 : نه فقط شماره شاسی شده.
تارا دستی : سلام دوستان من تارا دستی پنج دنده مشکی تحویل۶بهمن هستم هنوز فاکتور نشده به نظرتون چقدر دیگه طول می‌کشه خسته شدیم خداییش انقد پیاده اینو نه مسافرتی مردیم خدا لعنت کنه مسخره کردن
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
رانا 29 اسفند : سلام، جمعه!!؟
امیر دوگانه طرح بکپارچه تحویل 30دیماه : سلام دوستان امروز جمعه ماشینم پلاک شد خداروشکر پلاک شدن ها راه افتاده.دوگانه تکمیل وجه 19 اذر هستم
راناپلاس تحویل 29اسفند1402 : سلام مبارکه امروز جمعه هست مگه فاکتور میکنند؟
میلادسورون دوگانه تحویل اسفند : سلام.دی ماهی هاتاچندم فاکتورشدن چندروزه خبری نیست ازشان جواب لطفافقط دی ماه تشکر
اسفندی : چرا اینجوری حرف میزنی
اسفند دوگانه ساینا : سلام یکشنبه ساعت 10 صبح سایپا خراب شده
اسفند : این دو ساله است نه یک ساله
سپر : قیمت ثبت شد و رفت،دنبال چی هسی؟!
قربانی : اسفد ماه چند نفر هستیم تیک بزنید
صادق : سلام اقارضا پس مابهارکی فراخوان میاد ممنون میشم جواب بدی