امداد خودرو راه چاره تصادفات شدید جاده ای

 

امداد خودرو راه چاره تصادفات شدید جاده ای

 

اگر دچار تصادف شدید و راهکاری مناسبی جز تماس با خودروبر ندارید ما در این مقاله سعی داریم راهکارهای مناسبی به شما پیشنهاد کنیم تا در هنگام تصادفات جاده ای شدید انجام دهید. این راهکار های به ترتیب لیست شده اند و سعی کنید در هنگام بروز مشکل آنها را انجام دهید.

ماشین را متوقف کنید

اگر در حال رانندگی هستید، بلافاصله ماشین را متوقف کنید و مطمئن شوید که در مکانی امن و دور از ترافیک هستید.

بررسی جراحات

 خود و مسافران را از نظر صدمات بررسی کنید. اگر کسی مجروح شد، فوراً با کمک پزشکی تماس بگیرید.

با پلیس تماس بگیرید

با پلیس تماس بگیرید و حادثه را گزارش کنید. موقعیت مکانی خود و سایر اطلاعات مرتبط را در اختیار آنها قرار دهید.

امداد خودرو جاده ای

از خدمات امداد جاده ای مانند امداد خودرو پارس یا خدماتی که توسط سازنده خودرو شما ارائه شده است، کمک بگیرید. امداد خودرو پارس با داشتن تجربه و دانش کافی در ارائه خدمات خودروبری می تواند بهترین کمک برای شما باشد.

تبادل اطلاعات

تبادل اطلاعات تماس و بیمه با راننده(های) دیگر درگیر در حادثه مانند نام، آدرس، شماره تلفن و اطلاعات بیمه راننده(های دیگر) را دریافت کنید.

گردآوری شواهد

از صحنه تصادف عکس بگیرید، از جمله آسیب به تمام وسایل نقلیه درگیر و هرگونه علائم یا علائم جاده ای مرتبط. این شواهد ممکن است برای اهداف بیمه یا حقوقی مهم باشد.

تقصیر را نپذیرید

تقصیر حادثه را نپذیرید، حتی اگر فکر می کنید ممکن است تا حدی مسئول آن باشید. اجازه دهید پلیس و شرکت های بیمه بر اساس شواهد و مدارک تقصیر را تشخیص دهند.

با شرکت بیمه خود تماس بگیرید: حادثه را در اسرع وقت به شرکت بیمه خود گزارش دهید.

به دنبال مشاوره حقوقی باشید

 اگر شما یا هر فرد دیگری که در حادثه دخیل بوده است مجروح شده یا خسارت قابل توجهی به اموال وارد شده است، ممکن است بخواهید برای مشاوره حقوقی با یک وکیل مشورت کنید.

اگر ماشین شما خراب شد، اولین کاری که باید انجام دهید این است که سعی کنید وسیله نقلیه خود را به مکانی امن و دور از ترافیک برسانید. هنگامی که به سلامت از جاده خارج شدید، می توانید برای کمک با با امداد خودرو تماس بگیرید.

خدمات یدک کش

 اگر امداد جاده ای ندارید یا اگر وسیله نقلیه شما در محل تعمیر نمی شود، می توانید با خدمات یدک کش تماس بگیرید. آنها ماشین شما را به تعمیرگاه یا خانه شما می برند.

تعمیرگاه

 اگر تعمیرگاه معتبری در آن نزدیکی می شناسید، می توانید ماشین خود را برای تعمیر به آنجا ببرید.

شرکت خودروبری

 اگر در حین تعمیر خودرو به وسیله نقلیه جایگزینی موقت نیاز دارید، می توانید برای اجاره خودرو با شرکت اجاره خودرو تماس بگیرید.

همیشه ایده خوبی است که لیستی از تماس ها و خدمات اضطراری را در ماشین خود نگه دارید تا در صورت خرابی بتوانید به سرعت به آنها دسترسی داشته باشید.

کمک‌های کنار جاده‌ای به خدماتی اطلاق می‌شود که به رانندگانی ارائه می‌شود که در هنگام رانندگی با وسایل نقلیه خود دچار خرابی یا مشکلات دیگری می‌شوند. این خدمات معمولاً توسط شرکت های بیمه اتومبیل یا سایر ارائه دهندگان تخصصی ارائه می شود و برای کمک به رانندگان در شرایط اضطراری طراحی شده اند.

برخی از انواع متداول خدمات امداد جاده ای عبارتند از

یدک کشی: اگر وسیله نقلیه قابل رانندگی نباشد، ارائه دهندگان امداد جاده ای خودرو را به نزدیکترین تعمیرگاه یا مکان دیگری به انتخاب راننده می کشند.

راه‌اندازی در صورت خاموش شدن باتری، خدمات امداد خودرو جاده ای می‌تواند به راه‌اندازی خودرو کمک کند تا دوباره به حرکت درآید.

تحویل سوخت

اگر بنزین راننده تمام شود، ارائه دهنده امداد خودرو سیار می تواند سوخت کافی برای رساندن راننده به نزدیک ترین پمپ بنزین تحویل دهد.

تعویض لاستیک

اگر لاستیک راننده ای پنچر شده باشد، امداد خودرو جاده می تواند لاستیک را تعویض کند یا راه حل های دیگری مانند باد کردن لاستیک ارائه دهد.

خدمات قفل

اگر راننده به طور تصادفی کلیدهای خود را در داخل وسیله نقلیه خود قفل کند، امداد خودرو  می تواند به باز کردن قفل خودرو کمک کند.

امداد خودرو پارس معمولاً 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته در دسترس است و می توان با تماس با شماره تلفن 09195002129 به خدمات ارائه شده آن دسترسی داشته باشید. برخی از شرکت های بیمه کمک های جاده ای را به عنوان بخشی از سیاست های خود ارائه می دهند، در حالی که برخی دیگر ممکن است برای دسترسی به این خدمات به هزینه اضافی نیاز داشته باشند.

در دسترس بودن

اکثر ارائه دهندگان امداد جاده ای پوشش 24/7 ارائه می دهند، اما مهم است که قبل از درخواست، این موضوع را تأیید کنند. علاوه بر این، برخی از شرکت های خودروبر ممکن است محدودیت هایی در مورد زمان در دسترس بودن برخی خدمات داشته باشند. به عنوان مثال، آنها ممکن است در ساعات خاصی یا در روزهای تعطیل خاص یدک کشی ارائه ندهند.

اما در مورد خدمات خودروبر پارس شما می توانید اطمینان کسب کنید که در تمام روز می توانید از این خدمات بهره ببرید.

شرایط قرارداد

 حتماً قرارداد را با دقت بخوانید و شرایط و ضوابط خدمات را درک کنید. برخی از شرکت های خودروبری ممکن است به تعهد طولانی مدت نیاز داشته باشند، در حالی که برخی دیگر ممکن است گزینه های انعطاف پذیرتری ارائه دهند.

هزینه های اضافی

 برخی از شرکت های خودروبری ممکن است برای خدماتی که تحت پوشش نیستند، هزینه های اضافی دریافت کنند. به عنوان مثال، آنها ممکن است برای بکسل کردن در خارج از یک مسافت معین یا برای خدمات ارائه شده خارج از منطقه تحت پوشش ارائه دهنده هزینه اضافی دریافت کنند.

به طور کلی، خدمات شرکت های خودروبری می‌تواند آرامش خاطر شما را بعد از تصادف فراهم کند، که درخواست کمک فقط یک تماس تلفنی کوچک امکان دارد. با انتخاب خدمات خودرو بر پارس که نیازهای شما را برآورده می‌کند و سطح مناسبی از پوشش را ارائه می‌دهد، می‌توانید برای موقعیت‌های غیرمنتظره آماده باشید و تأثیر ات تصادف یا سایر مسائل را بر روی وسیله نقلیه خود به حداقل برسانید.

 

 

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , امداد خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
تارا : دوست عزیز، تارا دستی تبدیل به V1p شما از کجا مطمئنید؟ یبار میگید نمایندگی گفته بعد ۴۵ روز فاکتور میکن... یبار میگید این هفته فاکتور میشم... یبار میگید این هفته خبرای خوبی میشنوید... اگر اطلاعاتی دارید درست و واضح بگید وگرنه خواهشا الکی نفرمایید. چون چند نفر پرسیدند و جواب ندادید.باتشکر
اطلسG : دقیقا چرا ادم باید یه ۲۰۶ ساده بدون هیچ اپشن که از تولیدم خارج شده رو بگیره😂 یه ماشین ۱۴۰۳ فول آپشن میگیرم 😂😂 با اون ۲۰۷ بدنه پلاستیکیشون با انگشت میره داخل😂
پذیرش 19 اسفند فوری : والا ما هم دوست داریم افزایش قیمت نخوره، قشنگ هم میدونم که هزینه های سرسام آور ماشین یعنی چی! یه بلوک سیلندر برند عظام گرفتم 8.800.000 تومن (بدون واشر و...) که با متعلقات و اجرت حدود 14.5 میلیون یه واشر زدن و تعویض بلوک بهم هزینه شد. که چند سال پیش میشد با این پول یه پراید سوار شد. نظرم رو گفتم و الا هیشکی از گرونی راضی نیست، جز دلال های محترم که صدتا صدتا ماشین احتکار میکنند.
اسفند : خدا ازتون نگذره خدا کنم هرچی دردو مرزه بجون خودتونو خانوادتون بیفته دیگه زندگیمونو خراب کردید دوساله مارو سر کار گذاشتید شما که نمیتونستید به قراردادتون جواب گو باشید چرا پولامونو گرفتید دوساله واسه یه لگن مردمو سر کارگذاشتید خودتون که خبر از زندگی مردم ندارید اصلن سوارخودروهاتون نشدید که بدونید چه لگن هایی هستن تف تو زاتتون
اس تری : پس این ایکس فایو و کا هفت ها تحویل میدن اینا چی هستن
شاهین یکپارچه دوم تحویل بهار ۱۴۰۳ : سلام شماره پذیرش و شماره درخواست شما چند بود ؟
کیوان : فعلا که طرح پیشنهادی ها رو تا بیستم تمدید کرده خدا لعنتشون کنه
سایپای حقه .. باز : تاکی کردینش قانون هرمی ماشین بخره 6ماه بعدش بدین دستش
سایپا بیشرف : لعنت بر پدر مادر شرکت سایپا چرا پول میگیری ماشین نمیدی می‌دیم یکسال با تاخیر
J7 بانک صادرات : دوستان بانک صادراتی من هنوز فاکتور هم نشده ام!!!!!!! کسی هست شاسی شده باشه یا جلوتر باشه؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
مریم کوییک پلاس اتومات : همین امروز تماس گرفتم باهاشون گفتن حتی اگر یک سال هم بگذره به قیمت تاریخ قرارداد حساب میکنن،پس لطفا انقدر تو دل مردمو خالی نکن
سعید : قیمت جدید اومده برات؟؟
اسفند : بله حرفشون اینه که سود بهتون نمیدیم در عوض موقع تحویل خودرو مورد نظراگر قیمتش گرانتر شد به قیمت قبلی حساب می کنیم
207tu3 : سلام 13فاکتور امروز پلاک
اسفند : موقع ثبت نام در سامانه ایران خودرو در پروفایلتان شماره شبا وارد کردی با همان کارتت واریز کنی بهتره من مورد دیگری امتحان نکردم یعنی با کارت دیگری خودم واریز نکردم
جواب به ساینا : ساینا دوگانه پیش فروش هیچ وقت قضاوت نکن از کجا میدونی حسام سابق هست چرا الکی صحبت میکنی چه معلوم که خود پرهامی ، گردن خودت
مهدیا : اسفند ماهی های عزیز اول خرداد میاد پیام تکمیل وجه انشالله که آخر خرداد هم ماشین هاتون میاد من زنگ زدم نمایندگی پرسیدم.خودتون سرگرم کنید این چند روز توکل تون به خدا باشه.کسایی هستن که دوست دارم روح وروانتون بهم بریزن به پیام هاشون توجهه نکنید.
نیما : قابل توجه اونایی که دلشون برا کوییک اتومات صابون زدند بفرمایید بشینید روش سواری کیف میده اتوماته کوییکه پلاسه حال کن با قیمتش قیمت کوییک اتوماتیک فول پلاس به ترتیب سال تولید سایپا کوییک 1403 اتوماتیک فول پلاس 540,000,000 تومان جزئیات و قیمت
نیما : قابل توجه اونایی که دلسون برا کوییک اتومات صابون زدند بفرمایید بشینید روش سواری کیف میده اتومات قیمت کوییک اتوماتیک فول پلاس به ترتیب سال تولید سایپا کوییک 1403 اتوماتیک فول پلاس 540,000,000 تومان جزئیات و قیمت
207 پانا : عزیزان درسایت مینویسه صدور دعوتنامه درحال انجام یعنی همین روزا دعوتنامه میاد یا نه اگه ممکنه راهنمایی کنید