امداد خودرو راه چاره تصادفات شدید جاده ای

 

امداد خودرو راه چاره تصادفات شدید جاده ای

 

اگر دچار تصادف شدید و راهکاری مناسبی جز تماس با خودروبر ندارید ما در این مقاله سعی داریم راهکارهای مناسبی به شما پیشنهاد کنیم تا در هنگام تصادفات جاده ای شدید انجام دهید. این راهکار های به ترتیب لیست شده اند و سعی کنید در هنگام بروز مشکل آنها را انجام دهید.

ماشین را متوقف کنید

اگر در حال رانندگی هستید، بلافاصله ماشین را متوقف کنید و مطمئن شوید که در مکانی امن و دور از ترافیک هستید.

بررسی جراحات

 خود و مسافران را از نظر صدمات بررسی کنید. اگر کسی مجروح شد، فوراً با کمک پزشکی تماس بگیرید.

با پلیس تماس بگیرید

با پلیس تماس بگیرید و حادثه را گزارش کنید. موقعیت مکانی خود و سایر اطلاعات مرتبط را در اختیار آنها قرار دهید.

امداد خودرو جاده ای

از خدمات امداد جاده ای مانند امداد خودرو پارس یا خدماتی که توسط سازنده خودرو شما ارائه شده است، کمک بگیرید. امداد خودرو پارس با داشتن تجربه و دانش کافی در ارائه خدمات خودروبری می تواند بهترین کمک برای شما باشد.

تبادل اطلاعات

تبادل اطلاعات تماس و بیمه با راننده(های) دیگر درگیر در حادثه مانند نام، آدرس، شماره تلفن و اطلاعات بیمه راننده(های دیگر) را دریافت کنید.

گردآوری شواهد

از صحنه تصادف عکس بگیرید، از جمله آسیب به تمام وسایل نقلیه درگیر و هرگونه علائم یا علائم جاده ای مرتبط. این شواهد ممکن است برای اهداف بیمه یا حقوقی مهم باشد.

تقصیر را نپذیرید

تقصیر حادثه را نپذیرید، حتی اگر فکر می کنید ممکن است تا حدی مسئول آن باشید. اجازه دهید پلیس و شرکت های بیمه بر اساس شواهد و مدارک تقصیر را تشخیص دهند.

با شرکت بیمه خود تماس بگیرید: حادثه را در اسرع وقت به شرکت بیمه خود گزارش دهید.

به دنبال مشاوره حقوقی باشید

 اگر شما یا هر فرد دیگری که در حادثه دخیل بوده است مجروح شده یا خسارت قابل توجهی به اموال وارد شده است، ممکن است بخواهید برای مشاوره حقوقی با یک وکیل مشورت کنید.

اگر ماشین شما خراب شد، اولین کاری که باید انجام دهید این است که سعی کنید وسیله نقلیه خود را به مکانی امن و دور از ترافیک برسانید. هنگامی که به سلامت از جاده خارج شدید، می توانید برای کمک با با امداد خودرو تماس بگیرید.

خدمات یدک کش

 اگر امداد جاده ای ندارید یا اگر وسیله نقلیه شما در محل تعمیر نمی شود، می توانید با خدمات یدک کش تماس بگیرید. آنها ماشین شما را به تعمیرگاه یا خانه شما می برند.

تعمیرگاه

 اگر تعمیرگاه معتبری در آن نزدیکی می شناسید، می توانید ماشین خود را برای تعمیر به آنجا ببرید.

شرکت خودروبری

 اگر در حین تعمیر خودرو به وسیله نقلیه جایگزینی موقت نیاز دارید، می توانید برای اجاره خودرو با شرکت اجاره خودرو تماس بگیرید.

همیشه ایده خوبی است که لیستی از تماس ها و خدمات اضطراری را در ماشین خود نگه دارید تا در صورت خرابی بتوانید به سرعت به آنها دسترسی داشته باشید.

کمک‌های کنار جاده‌ای به خدماتی اطلاق می‌شود که به رانندگانی ارائه می‌شود که در هنگام رانندگی با وسایل نقلیه خود دچار خرابی یا مشکلات دیگری می‌شوند. این خدمات معمولاً توسط شرکت های بیمه اتومبیل یا سایر ارائه دهندگان تخصصی ارائه می شود و برای کمک به رانندگان در شرایط اضطراری طراحی شده اند.

برخی از انواع متداول خدمات امداد جاده ای عبارتند از

یدک کشی: اگر وسیله نقلیه قابل رانندگی نباشد، ارائه دهندگان امداد جاده ای خودرو را به نزدیکترین تعمیرگاه یا مکان دیگری به انتخاب راننده می کشند.

راه‌اندازی در صورت خاموش شدن باتری، خدمات امداد خودرو جاده ای می‌تواند به راه‌اندازی خودرو کمک کند تا دوباره به حرکت درآید.

تحویل سوخت

اگر بنزین راننده تمام شود، ارائه دهنده امداد خودرو سیار می تواند سوخت کافی برای رساندن راننده به نزدیک ترین پمپ بنزین تحویل دهد.

تعویض لاستیک

اگر لاستیک راننده ای پنچر شده باشد، امداد خودرو جاده می تواند لاستیک را تعویض کند یا راه حل های دیگری مانند باد کردن لاستیک ارائه دهد.

خدمات قفل

اگر راننده به طور تصادفی کلیدهای خود را در داخل وسیله نقلیه خود قفل کند، امداد خودرو  می تواند به باز کردن قفل خودرو کمک کند.

امداد خودرو پارس معمولاً 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته در دسترس است و می توان با تماس با شماره تلفن 09195002129 به خدمات ارائه شده آن دسترسی داشته باشید. برخی از شرکت های بیمه کمک های جاده ای را به عنوان بخشی از سیاست های خود ارائه می دهند، در حالی که برخی دیگر ممکن است برای دسترسی به این خدمات به هزینه اضافی نیاز داشته باشند.

در دسترس بودن

اکثر ارائه دهندگان امداد جاده ای پوشش 24/7 ارائه می دهند، اما مهم است که قبل از درخواست، این موضوع را تأیید کنند. علاوه بر این، برخی از شرکت های خودروبر ممکن است محدودیت هایی در مورد زمان در دسترس بودن برخی خدمات داشته باشند. به عنوان مثال، آنها ممکن است در ساعات خاصی یا در روزهای تعطیل خاص یدک کشی ارائه ندهند.

اما در مورد خدمات خودروبر پارس شما می توانید اطمینان کسب کنید که در تمام روز می توانید از این خدمات بهره ببرید.

شرایط قرارداد

 حتماً قرارداد را با دقت بخوانید و شرایط و ضوابط خدمات را درک کنید. برخی از شرکت های خودروبری ممکن است به تعهد طولانی مدت نیاز داشته باشند، در حالی که برخی دیگر ممکن است گزینه های انعطاف پذیرتری ارائه دهند.

هزینه های اضافی

 برخی از شرکت های خودروبری ممکن است برای خدماتی که تحت پوشش نیستند، هزینه های اضافی دریافت کنند. به عنوان مثال، آنها ممکن است برای بکسل کردن در خارج از یک مسافت معین یا برای خدمات ارائه شده خارج از منطقه تحت پوشش ارائه دهنده هزینه اضافی دریافت کنند.

به طور کلی، خدمات شرکت های خودروبری می‌تواند آرامش خاطر شما را بعد از تصادف فراهم کند، که درخواست کمک فقط یک تماس تلفنی کوچک امکان دارد. با انتخاب خدمات خودرو بر پارس که نیازهای شما را برآورده می‌کند و سطح مناسبی از پوشش را ارائه می‌دهد، می‌توانید برای موقعیت‌های غیرمنتظره آماده باشید و تأثیر ات تصادف یا سایر مسائل را بر روی وسیله نقلیه خود به حداقل برسانید.

 

 

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , امداد خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
عاطفه : خطاب به آقا حسین من آذر تونستم ثبت نام کنم . آبان ظرفیت تکمیل بود
جفر : چرا هرروز با یه اسم جدیدمیای مزخرف میگی؟بدبخت ساینام الان۴۰۰تومن به بالاست تو کارخونه؟شکایت چی کشک چی
J4 تهران : سلام من 12 اسفند ثبت نام کردم هنوز هم تو تکمیل وجه مونده و زرد رنگه
اطلس جی : من بخشنامه سایپا رو خوندم.جدولش رو اگه دقت کرده باشین در قسمت نوع خودرو ثبت نامی ک ساینا نوشته و در ستون بعدی خودرو قابل تحویل رو دو قسمت کرده یکی اطلس جی یکی ساینا ۸۵ گانه و اطلس رو فقط برای ثبت نامی های طرح زمستان گذاشته. منم ۱۱ دی ساینا ثبت نام کرده بودم،دیروز پیامک ساینا اومد ولی داخل سایت ک رفتم اطلس هم بود و امروز بدون هیچ مشکلی از درگاه ملت اطلس رو واریز وجه کردم شماره درخواست اومد ولی شماره پذیرش رو نمیدونم کی میفرستن
بیتا : با سلام انشالله برای شما هم پیامک سامانه سخا و احراز هویت می‌آید. انشاالله
امیر : سلام من تکمیل وجه اسفند انجام دادم تحویل 30 روزه بود اما تا الان خبری نشده تماس هم میگیرم با 096550 میگن باید صبر کنید هیچ پاسخ مشخصی نمیدن و اینکه حالا صبر زیادی هم کردیم نه فقط من , همه دوستان, تو این وضعیت باید چکار کرد ؟
J4 : سلام سرکاریم؟داداش ثبت نام بهمن پارسال شاسی نشده چطوری از شما شاسی شده؟
سپیده : خدا ازتون نگذره اول اسفند تکمیل وجه پیش فروش اطلس هنوز تحویل ندادن و فاکتورم نشده انشالله به حال ما دچار شوید به حق
J4 : هنوز جی فور های ثبت نام پارسال دی و بهمن شاسی نشده چطوری بعضی ها میگن تازه ثبت نام کردیم ولی شاسی شده. سر کاری هست یا خود عوامل شرکت جو میدن؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
اتو دی : داداش خودت متوجه شدی چی گفتی؟میشه یکم ساده تر و روان تر بگی مرسی
وو : نیمه خرداد سوار ماشین میشی عجله نکن
اریزو5اف ال : سلام منم شاسی نخورده هنوز
علی : پاسخ به وحید .یعنی 90گرونتر؟ کلا برات چند درمیاد ؟
ساینا دوگانه سوززز : یعنی خداروشکر دیر نشده چون شنبه واریز کردم ولی الان پشیمون شدم چرا آپشن انتخاب نکردم ، الان فردا با نمایندگی تماس بگیرم بگم آپشن اضافه کنن میشه ؟
رانا : سلام آقا یکی بگه چندروز میکشه پلاک بکشه کسی میدونه
پارس زمستان : ینی چی ؟؟ این که آمار کل زمستان هست
پرهام : آپشن رو باید بری نمایندگی خودت تماس بگیرن برات تا واست بزارن
ابوالحسن صادقی : سلام منم اریزو 5ثبت نام کردم گفتن 90روزکاری
رضا : من قرارداد 25 دیماه بیمه 16 اسفند تحویل سیستمی گفتن 9 خرداد میشه مال شما که گفتین 25 بهمن قراردادت هست دقیقا می خوره یکماه بعد از تحویل من