تاریخچه بی ام و

 

صادرات  خودروی  ترکیه  ۵۲۰۰  برابر بیشتر  از  ایران است

 

بی ام و مخفف چیست؟ اطلاعاتی در رابطه با تاریخچه این ابر کمپانی معروف دارید؟ بی‌ام‌و مخفف عبارتBayerische Motoren Werke AG است و از سال 1917 فعالیت خود را آغاز کرد. این کمپانی، در بحبوحه جنگ جهانی، انواع موتور هواپیما تولید می‌کرد و به مرور زمان، در سال 1928 کمپانی خودرو سازی automobilwerk خریداری کرد و با استفاده از فناوری‌های جدید و تکنولوژی، محصولی با عنوان " دیکسی-3 " به بازار معرفی نمود.

کمپانی آلمانی بی ام و امروزه تبدیل به یکی از بزرگترین خودروسازی‌های دنیا شده است و سابقه‌ای بیش از یک قرن در تولید خودروهای لوکس و باکیفیت دارد. این کمپانی، همچنان در تلاش است تا با نوآوری در خط تولید خودرو، قدرتمندترین اتومبیل‌ها را به بازار عرضه کند و جایگاه خود را به عنوان یکی از قدرتمندترین رهبران بازار جهانی حفظ نماید. اگر قصد دارید تا با تاریخچه بی‌ ام و، غول خودروسازی در دنیا، بیشتر آشنا شوید، تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

تاریخچه و سیر تکاملی بی ام و

کمپانی آلمانی بی ام و فعالیت خود را با تولید قطعات موتور هواپیما آغاز کرد و بعد از مدتی با شرکت بی اف و ادغام شد و شرکت بی ام و کنونی که همه ما آن را میشناسیم، شکل گرفت. شرکت بی ام و در سال 1928 یک شرکت خودرو سازی را خریداری کرد و یکی از خودروهای قدیمی و ابتدایی این شرکت را مطابق با فناوری روز تولید به بازار عرضه کرد. این خودرو دارای یک موتور 4 سیلندری با قدرت 15 اسب بخار بود و می‌‌توانست در مدتی کوتاه به سرعت 75 کیلومتر در ساعت برسد. دیکسی-3 از همان ابتدا موفق شد تا نظر بسیاری از افراد را در سراسر جهان به خود جلب نماید. به گونه‌ای که بیش از 18 هزار دستگاه دیکسی-3 طی دو سال به فروش رسید.

کارل فردریش راپ موسس کمپانی بی ام و به طراحی و مهندسی هواپیما بسیار علاقمند بود و لوگوی اتومبیل‌های  BMW را از روی شکل ملخک‌های در حال چرخش هواپیما طراحی کرد و این طرح را می‌توان اولین لوگوی بی ام و در طول سیر تکاملی این کمپانی دانست.

عظمت کمپانی BMW در عصر جدید

کمپانی بی ام و در حال حاضر یکی از ابرکمپانی‌های معروف در زمینه تولید خودرو است که در بیش از 14 کشور دنیا، دارای کارخانه تولیدی است و به تازگی از خودرو سدان سری 7 خود رونمایی کرده و آن را با کد جی70 (G70)در کارخانه دینگولفینگ آلمان تولید می‌کند.

برای آشنایی بیشتر با عظمت برند BMW، قصد داریم تا شما را با معروف‌ترین خودروهای این کمپانی آشنا سازیم.  خودروهای معروف و محبوب کمپانی بی ام و به شرح زیر است:

BMW سری 3

زمانی که صحبت از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین ‌مدل‌های بی‌ام‌و می‌شود، ذهن افراد به سمت BMW 3 Series می‌رود. سری ۳ یک خودروی اسپرت است که در پنج بدنه کوپه، سدان، کانورتیبل، استیشن و هاچ‌بک تولید و به بازار عرضه می‌شود.

BMW i3

یکی دیگر از خودروهای معروف در تاریخچه بی ام و، بی ام و i3 است. کمپانی آلمانی بی ام و با سرمایه‌گذاری‌های عظیم در حوزه خودروهای برقی و هیبریدی اقدام به تولید سری i کرد و i3 یکی از موفق‌ترین خودروهای این کمپانی است که با ظاهری جذاب و متفاوت به بازار عرضه می‌شود. تنها با یکبار شارژ کردن خودرو می‌توانید تا 312 کیلومتر رانندگی کنید.

BMW X4

یکی دیگر از هنرهای این کمپانی، BMW X4 است که با ظاهری مهندسی شده، زیبا و کمی کوچکتر از BMW X3 به فروش می‌رسد. اتومبیل اوور لوکس و جذاب  X4برند BMW با موتور 2000، سیستم توربور شارژ و با توانایی تولید 245 اسب بخار تمامی سلایق را در هر رده سنی پوشش می‌دهد.

BMW 528i

اتومبیل BMW 528 یکی دیگر از محبوب ترین اتومبیل‌های سری 5 بی ام و است که در سال 2014 تبدیل به پرفروش‌ترین سری بی ام و در آلمان گردید. اتومبیل آلمانی بی ام وه BMW 528i را می‌توان یک اتومبیل سوپر لاکچری و گران قیمت در ایران در نظر گرفت که از امکانات و آپشن‌های فوق‌العاده‌ای برخوردار است و یک رقیب جدی برای مرسدس بنزهای سری E به حساب می‌آید. از ویژگی‌ها و دلایل محبوبیت این سدان لوکس می‌توان به سیستم تهویه جداگانه، سیستم تعویض تعلیق، آینه الکتروکرومیک و صندلی‌های مجهز به گرم‌کن و سردکن اشاره کرد.

بی ام و 2002

2002 BMW یک اتومبیل کوچک با ظاهری جذاب در تاریخچه بی ام و است که برای اولین بار در سال 1968 طراحی شد و به شدت به شهرت رسید. به گونه‌ای که مدل Tii 2002  موفق شد تا بازارهای جهانی را تصرف کند. شاید برایتان جالب باشد که در مدتی کوتاه، 860 هزار دستگاه از این اتومبیل به فروش رسید.

650i BMW

640i BMW نسل سوم سری 6 و غیر از نسخه‌های کروک و کوپه است که روند کوپه سازی سری 6 را دستخوش تغییرات کرد و با مدل سدان یا گرن کوپه به مردم معرفی گردید. همین موضوع باعث شد تا اتومبیل 640i  با قیمت‌ بالا به دست مشتریان برسد.

 

صادرات  خودروی  ترکیه  ۵۲۰۰  برابر بیشتر  از  ایران است

اجاره انواع BMW در ایران

لوگوی BMW یک آرم آشنا برای تمام افراد در سراسر جهان است و بسیاری از افراد رویای رانندگی با این خودروی آلمانی را دارند. در این راستا، مجموعه پرارین خودرو با گردآوری انواع خودروهای داخلی و خارجی از جمله بی‌ام‌و‌های سری جدید در تلاش است تا آرزوی تمامی اقشار جامعه را به واقعیت تبدیل کند.

شما می‌توانید همین حالا به وب‌سایت پرارین خودرو بروید و با اجاره خودرو با راننده یا اجاره خودرو بدون راننده، رویای خود را به واقعیت تبدیل کنید. این مجموعه بیش از 10ها خودروی BMW در مدل‌های متنوع را با حداقل قیمت و شرایط آسان در اختیار شما قرار می‌دهد.

هدف مجموعه پرارین خودرو، تامین آرامش و آسایش هم‌وطنان عزیزمان است. به همین خاطر، تلاش کرده است تا شرایطی آسان برای اجاره خودرو در نظر بگیرید. شما می‌توانید تنها با ارائه مدارک زیر، ماشین رویاهایتان را با راننده مجرب اجاره نمایید و یک خاطره به یاد ماندنی از رانندگی داشته باشید.

مدارک مورد نیاز برای اجاره بی‌ام‌و بدون راننده به شرح زیر است :

  1. ارائه مدرک شناسایی جهت احراز هویت
  2. ارائه یک آدرس معتبر از محل سکونت یا محل کار
  3. ارائه یک چک ضمانت نامه
  4. ارائه یک فقره چک یا سفته به مبلغ خودرو

 

سخن پایانی

در مطالب فوق، نگاهی کلی به تاریخچه بی‌ ام و داشتیم و شرایط اجاره اتومبیل را با یکدیگر بررسی کردیم. همانطور که در مطالب فوق عنوان شده است، BMW مخفف عبارت " Bayerische Motoren Werke " است و به معنی صنایع خودروسازی بایرن می‌باشد. این شرکت با بیش از یک قرن تجربه و فعالیت، موفق شده تا امروزه تبدیل به یک برند معروف در سراسر جهان شود. اگر تمایل دارید تا یک خودرو لوکس برای سفرهای کاری داشته باشید و یا حریم شخصی شما در هنگام سفرهای خانوادگی حفظ شود، می‌توانید با اجاره انواع خودرو، آرامش و راحتی خود و عزیزانتان را تضمین نمایید.

 

برچسب : خودرو , تاریخچه , BMW






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
ایکس ۵ مشکی : ثبت نام چه ماهی را تحویل میدن ؟
S5 ثبت ۲۹ شهریور : از ۲۹ شهریور ثبت نام کردم، دهم دی تکمیل وجه کردم، تحویل بهمن بوده، تا امروز هیچ خبری نیست، هر هفته وعده الکی برای هفته آینده، تا الان هر چی هم تحویل دادن برای ارگان دولتی و شرکتی خاص بوده، مردم عادی هییییییچچچچچچچچچ، الانم کاشف به عمل اومده s5 ندارن، ته مانده دارن که به ما نمیرسه و میمونه برای همون اورگان ها و شرکت ها. ما هم بلا تکلیف!!!! تو همین نظرات کسانی که گفتن تحویل گرفتن یا چند مرحلشون جلو رفته، وسط کامنتشون اشاره به مقایسه شرایط خودشون با همکاراشون کردن که مثلا همکار من گرفته، من نگرفتم و... . پس مردم عادی هیچچچچچچ
تارا پلاس اردیبهشت : والا ما که پیش فروش هستیم خبری نیست. حتی از فاکتور فروردین ها هم خبری نیست
محمد : دوستان دلخوش تفاوت قیمت نباشید.همین حالا هم قیمت امده زیر 2.3 . اگه شروع به دادن کنند حول و حوش 2 قرار میگیره. سایپا نمیاد مفت بده هر کس دو برابر سود کنه. اگه پول دیر تر بگیرن ولی کمتر حیران کنند بهتره. برخی از پیش از عید پول دادند
علی : چرا وضعیت تکمیل وجه زرده هنوز کسی اطلاع نداره چون ثبت‌نام 5دوازده بوده
رضا اس ۵ ۲۶ مهر : امروز روز جهانی کفتار هست این روز رو به مدیران کفتار صفت کرمان موتور تبریک میگم جارکشای عوضی
J4 : چه مدت طول کشید تا تحویل شد؟؟؟
محسن : امیدمون فقط به کاراز. کاراز امضا کنید ۶۰۰ نفر تاحالا امضا کردن
خمیازه : شما همون تارا دستی تبدیل به v1p هستید با نام کاربری جدید؟؟؟
محمد s5 : یه کلیپ دیدم فکر کنم واسه تازیگیا هست دنیا ماشین زیر سایبون پارکینگ کرمان موتور خوابیده چه دردی هست ک تحویل نمیدن خدا میدونه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
ابوالفضل دوگانه اسفندگرگانی : درود خدایا خسته شدیم ازپیاده بودن خودت عافبت همه روختم‌بخیر کن مسعولین بیدار کن مابیداریم🤲دعوتنامه اسفند بفرستید
سید حسین ز : قضیه برگشت پول چیه. واسه ما که نیومده
پارس : دوستان قطعات جدید خودرو از چین وارد خواهد شد خودروهای تولیدی بهار به بعد با کیفیت تر خواهد بود
پارس سفارشی زمستان : لطفا اگه زمستانی ها قصد شکایت دارن اطلاع رسانی کنن تا هم تعدادمون زیاد باشه وهم هزینه شکایت ووکیل بین نفرات تقسیم بشه .خواهش.زمستانی ها باهم هماهنگ بشن تا این بی قانونی رو شکست بدیم
محمدتقی : با سلام خدمت همه دوستان آقا من میخوام ماشین بگیرم بین سمند ال ایکس ساده با لیفان 620 موندم بنظر شما کدومو انتخاب کنم ممنون میشم جواب بدین
اس 7 تحویلی31خرداد : منم تحویلی 31 خردادماه ولی خبری از فاکتور نیس اما 26 فروردین واریزیم بود
پارس : من 18 پرداخت کردم چک هم تحویل دادم واریز تیک زده واسه بعد پنج روزه هی در حال انجامه کسی هست اینجوری باشه
دنا اتو 30آذر مهدی : سلام کسی خبر داره وجه دیر کرد و و مدت دیگه میزنن ممنون میشم کمک کنین یا چجوری پیگیری کنم ؟
علی : دوستان ما برا ساینا دوگانه ثبت نام کردم طرح فرسوده ،موعد تحویل هم تابستان 1402 بود ولی نه پیامکی و نه ارسال وجهی برامون نیومد ،کسی نمیدونه چیزی در این موضوع
علی : کسی از طرح فرسوده خبر نداره