قیمت تیگو 8 پرو پرمیوم در شهریور 1402 اعلام شد + جدول

 

قیمت تیگو 8 پرو پرمیوم در شهریور 1402 اعلام شد + جدول

 

تیگو 8 پرو طی چندماه گذشته در لیست قیمت محصولات مدیران خودرو حضور نداشت. اکنون و در شهریورماه 1402، قیمت جدید تیگو 8 پرو پرمیوم از سوی این شرکت اعلام شده است. اعلام نرخ تیگو 8 پرو پس از آن صورت می‌گیرد که قیمت جدید این خودرو از سوی شورای رقابت به مدیران خودرو اعلام شده است. در حال حاضر تیگو 8 پرو پرمیوم با نرخی کمتر از 1.8 میلیارد تومان توسط این شرکت به فروش می‌رسد.

جدول قیمت تیگو 8 پرو پرمیوم در شهریورماه 1402:

جزئیات قیمت جدید تیگو 8 پرو
قیمت شورای رقابت 1.593.000.000
پرداخت‌های قانونی 199.360.000
قیمت نهایی مصرف‌کننده 1.792.000.000

تیگو 8 پرو در حال حاضر ضعیف‌ترین و ارزان‌ترین نسخه این خودرو در بازار ایران به حساب می‌آید. این خودرو یک کراس‌اوور اندازه متوسط تک دیفرانسیل است که قوای فنی مشابهی با فونیکس FX دارد. این خودرو به پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژ مجهز است که حداکثر 197 اسب‌بخار قدرت و 290 نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. به همین دلیل است که این تیپ از تیگو 8 در چین و برخی بازارهای صادراتی با عبارت 290T متمایز می‌شوند. نسخه گران‌تر و قوی‌تر این خودرو یعنی تیگو 8 پرومکس نیز لقب 390T را در اختیار دارد.

همان‌طور که اشاره کردیم، تیگو 8 پرو یک کراس‌اوور تک دیفرانسیل است. گیربکس هفت سرعته دوکلاچه وظیفه انتقال قدرت به دیفرانسیل جلو را در این خودرو برعهده دارد. شتاب صفر تا صد تیگو 8 پرو در شرایط ایده آل، حدود 9 ثانیه خواهد بود. مصرف سوخت ترکیبی این کراس‌اوور نیز 6.8 لیتر در صد کیلومتر است که رقم مناسبی برای خودرویی با وزن 1.5 تن به حساب می‌آید. حداکثر سرعت تیگو 8 پرو نیز 185 کیلومتربرساعت اعلام شده است.

در حال حاضر قیمت تیگو 8 پرو در بازار آزاد، حدود دو میلیارد و 200 الی دو میلیارد و 250 میلیون تومان است. اختلاف قیمت میان نسخه پرو و پرومکس این خودرو، به 300 میلیون تومان می‌رسد که تا حدودی قابل پذیرش است. انتظار داریم با عرضه بیشتر تیگو 8 پرو به بازار، بهای این خودرو در بازار آزاد کاهش بیشتری را تجربه کند.

منبع

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , قیمت تیگو 8 پرو پرمیوم






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

1 نظر

تیگو 8
0

سلام دوستان
من بهار 1403 تیگو برام در اومده
برای کسی دعوتنامه فرستادن؟
11:42  1402/07/11
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
تارا : دوست عزیز، تارا دستی تبدیل به V1p شما از کجا مطمئنید؟ یبار میگید نمایندگی گفته بعد ۴۵ روز فاکتور میکن... یبار میگید این هفته فاکتور میشم... یبار میگید این هفته خبرای خوبی میشنوید... اگر اطلاعاتی دارید درست و واضح بگید وگرنه خواهشا الکی نفرمایید. چون چند نفر پرسیدند و جواب ندادید.باتشکر
اطلسG : دقیقا چرا ادم باید یه ۲۰۶ ساده بدون هیچ اپشن که از تولیدم خارج شده رو بگیره😂 یه ماشین ۱۴۰۳ فول آپشن میگیرم 😂😂 با اون ۲۰۷ بدنه پلاستیکیشون با انگشت میره داخل😂
پذیرش 19 اسفند فوری : والا ما هم دوست داریم افزایش قیمت نخوره، قشنگ هم میدونم که هزینه های سرسام آور ماشین یعنی چی! یه بلوک سیلندر برند عظام گرفتم 8.800.000 تومن (بدون واشر و...) که با متعلقات و اجرت حدود 14.5 میلیون یه واشر زدن و تعویض بلوک بهم هزینه شد. که چند سال پیش میشد با این پول یه پراید سوار شد. نظرم رو گفتم و الا هیشکی از گرونی راضی نیست، جز دلال های محترم که صدتا صدتا ماشین احتکار میکنند.
اسفند : خدا ازتون نگذره خدا کنم هرچی دردو مرزه بجون خودتونو خانوادتون بیفته دیگه زندگیمونو خراب کردید دوساله مارو سر کار گذاشتید شما که نمیتونستید به قراردادتون جواب گو باشید چرا پولامونو گرفتید دوساله واسه یه لگن مردمو سر کارگذاشتید خودتون که خبر از زندگی مردم ندارید اصلن سوارخودروهاتون نشدید که بدونید چه لگن هایی هستن تف تو زاتتون
اس تری : پس این ایکس فایو و کا هفت ها تحویل میدن اینا چی هستن
شاهین یکپارچه دوم تحویل بهار ۱۴۰۳ : سلام شماره پذیرش و شماره درخواست شما چند بود ؟
کیوان : فعلا که طرح پیشنهادی ها رو تا بیستم تمدید کرده خدا لعنتشون کنه
سایپای حقه .. باز : تاکی کردینش قانون هرمی ماشین بخره 6ماه بعدش بدین دستش
سایپا بیشرف : لعنت بر پدر مادر شرکت سایپا چرا پول میگیری ماشین نمیدی می‌دیم یکسال با تاخیر
J7 بانک صادرات : دوستان بانک صادراتی من هنوز فاکتور هم نشده ام!!!!!!! کسی هست شاسی شده باشه یا جلوتر باشه؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
علی : دوست عزیز به جای پیام دادم مراجعه کن نمایندگی
وحید : لطفا جواب بدین من 11 ام تکمیل کردم 12 ام فاکتور شد ولی پلاک نشده برا شما چند روز کشید پلاک بشه
سعید : سلام.معمولا یکماه بعد پیام میاد ک بری نمایندگی
فوری : پلاک اس ام اس میاد؟
جلال : سلام ماله من هم این مشکل داشت احتمال زیاد شافت گیربکس کج شده من دوبار دیسک وصفحه عوض کردم چون بد جا میخورد ازاخر فهمیدم از شافت گیربکس کج شده دنده بعد جا میخورد الان درستش کردم عالی شده
6دنده : ملاک فاکتور رنگ تاریخ واریز وجه و تاریخ دریافت پروندس
اسفند6دنده : سلام منم 7اسفند دریافت پرونده8 هیچ خبری نیست رفتیم تا خرداد فکر کنم
امیر : فدات دادش
سورن دوگانه30دی : سورن دوگانه تکمیل وجه 20آذر تاریخ تحویل 30دیماه اما هنوز فاکتور نشده
تیگو 8 : با سلام واقعا. مدیران خودرو یه دروغگو و کلاهبرداره