در زمان قطع اینترنت بین‌الملل، از این سایت‌ بلیط هواپیما بخرید

 

در زمان قطع اینترنت بین‌الملل، از این سایت‌ بلیط هواپیما بخرید

 

زمانی‌كه می‌خواهید سفری را شروع کنید، می‌بایست اقدامات لازم را از قبل انجام دهید تا درنتیجه سفری برنامه‌ریزی‌شده و مطابق با میل خود داشته باشید. یکی از مهم‌ترین کارها، رزرو بلیط هواپیما است. خرید بلیط خیال شما را از بابت قطعی بودن سفرتان آسوده می‌سازد و مطمئن خواهید شد که در طی مسیر، از امکانات مدنظر خود بهره‌مند خواهید بود.

بسیاری از افراد، ترجیح می‌دهند برای اطمینان بیشتر، از وب‌سایت‌های خارجی بلیط پرواز خود را تهیه کنند؛ اما قطعی اینترنت بین‌المللی مشکلاتی را در این خصوص ایجاد خواهد كرد. شما برای خرید بلیط پرواز در زمان قطع اینترنت بین‌المللی، چه پیشنهادی دارید؟ در ادامه مطلب، بهترین وب‌سایت‌ جایگزین را معرفی کرده‌ایم.

بهترین راه‌حل برای خرید بلیط در زمان قطعی اینترنت بین‌المللی چیست؟

ممكن است بسیاری از ما برای خرید هرچیزی، به وب‌سایت‌های خارجی مراجعه کنیم تا از بابت کیفیت و اصالت آن مطمئن باشیم. در ارتباط با خرید بلیط پرواز هم چنین چیزی صادق است و ترجیح بسیاری از مسافران، خرید بلیط از وب‌سایت‌های خارجی است. بااین‌حال نکته مهمی وجود دارد که باید مدنظر قرار دهید.

تعداد زیادی از وب‌سایت‌های فروش بلیط ایرانی وجود دارند که خدماتی را با بالاترین کیفیت به شما ارائه می‌دهند؛ به‌طوری‌که عملا نیازی به وب‌سایت‌های خارجی نخواهید داشت. ازاین‌رو آشنایی با آن‌ها به شما كمک می‌کند تا حداقل در زمان قطعی اینترنت بین‌المللی، درگیر مشکلات خرید بلیط نباشید. حتی ممکن است کیفیت خدمات آن‌ها شما را به خود جذب کند تا در حالت معمول هم برای خرید بلیط، به آن‌ها مراجعه کنید.

بهترین وب‌سایت‌ داخلی تهیه بلیط پرواز

اگر بخواهیم بهترین وب‌سایت خرید بلیط پرواز را به شما معرفی کنیم، شاید بد نباشد به یکی از نخستین مجموعه‌های فعال در حوزه فروش بلیط رجوع کنیم.

مجموعه «فلای تودی» از سال ۱۳۹۴، فعالیت خود را در حوزه فروش آنلاین بلیط پرواز شروع کرده و تاکنون توانسته است مشتریان ثابت و وفاداری را جذب خود کند. این مجموعه به‌سبب اعتباری که طی چندین و چند سال فعالیت مؤثر کسب کرده‌است، می‌تواند معتبرترین و قابل‌اعتمادترین مرجع خرید بلیط باشد. ازجمله ویژگی‌های فلای تودی، تنوع بسیار زیاد در خطوط هواپیمایی است که دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارد.‌

از سوی دیگر، مدتی پس از آغاز به کار مجموعه، قسمتی برای رزرو آنلاین هتل نیز به وب‌سایت اضافه شد که کار را برای مسافران به مراتب آسان‌تر کرد. تمامی این امکانات در محیط کاربری ساده برای کاربران به نمایش درآمده‌اند تا بتوانند به راحت‌ترین شکل ممکن، اقدامات سفر را برای خود و همراهانشان فراهم کنند.

فرقی نمی‌کند یک سفر داخلی را مدنظر دارید و یا مقدمات سفری خارجی را فراهم می‌کنید، در هر صورت فلای تودی بهترین پیشنهادها را برای شما دارد.

در زمان قطع اینترنت بین‌الملل، از این سایت‌ بلیط هواپیما بخرید

خدمات مجموعه فلای تودی برای مسافران

همان‌طورکه گفته شد، فلای تودی خدمات گوناگونی را در حوزه مسافرت و گردشگری ارائه می‌دهد که هریک از آن‌ها به نوبه خود، در بالاترین سطح ممکن ارائه می‌شوند. اگر می‌خواهید یک جایگزین برای وب‌سایت‌های خارجی خرید بلیط و رزرو هتل داشته باشید، بی‌شک فلای تودی انتخاب مناسبی برای شماست. انواع خدمات این مجموعه را در ادامه بررسی کرده‌ایم:

خرید بلیط پرواز

اصلی‌ترین خدمات فلای تودی، در حوزه فروش‌ بلیط پرواز است و شرایطی را فراهم ساخته‌است تا به‌آسانی و‌‌ با چند کلیک، بتوانید بلیط پرواز خود را به‌صورت آنلاین تهیه کنید. این مجموعه مزایای متعددی را در قسمت فروش بلیط گنجانده است تا مسافران و مشتریان وفادار بتوانند نهایت بهره را از خرید خود ببرند.

نخستین نکته مهم، تنوع خطوط هواپیمایی است. در مجموعه فلای تودی، شما به بیش از ۹۰۰ ایرلاین در سطح جهانی دسترسی خواهید داشت و می‌توانید پرواز مدنظر خود را از هریک از این ایرلاین‌ها خریداری کنید.

علاوه‌برآن، فلای تودی از الگوریتم‌های اختصاصی برای پیدا کردن ارزان‌ترین بلیط های هواپیما استفاده می‌کند. به همین خاطر می‌توانید سفری اقتصادی را با آن تجربه کنید. شایان ذکر است که انواع بلیط های چارتری و لحظه آخری را نیز می‌توانید از طریق فلای تودی خریداری کنید.

در زمان قطع اینترنت بین‌الملل، از این سایت‌ بلیط هواپیما بخرید

رزرو آنلاین هتل

از دیگر خدمات مجموعه فلای تودی، امکان رزرو آنلاین هتل‌هاست. به هر جای دنیا که بخواهید سفر کنید، می‌بایست اقامتگاه خود را از مدتی قبل رزرو کنید تا مشکلی بابت اقامت نداشته باشید. فلای تودی با فهرست کردن بیش از ۵/۱ میلیون هتل در سرتاسر دنیا، این امکان را برای شما فراهم کرده‌است که به‌راحتی و بدون دردسر، این کار را از طریق وب‌سایتشان انجام دهید. با این روش، دیگر از بابت رزرو هتل نگرانی نخواهید داشت.

دیگر خدمات فلای تودی

در کنار دو خدمت اصلی مجموعه که به آن‌ها اشاره شد، فلای تودی خدمات دیگری نیز دارد که از طریق وب‌سایتشان می‌توانید اطلاعات تکمیلی را به‌دست آورید. به‌عنوان مثال صدور آنلاین بیمه‌نامه مسافرتی برای مسافران، یکی از خدمات فلای تودی است.

از سوی دیگر، این مجموعه ارتباط مطلوبی با کسب‌وکارهای مرتبط برقرار کرده‌است. ازاین‌رو می‌تواند مسافران را با مجموعه‌های معتبری آشنا کند. به‌عنوان مثال برای آشنایی با تورهای گردشگری یا اقامتگاه‌ها و بوم‌گردی‌ها نیز می‌توانید از فلای تودی کمک بگیرید.

در زمان قطع اینترنت بین‌الملل، از این سایت‌ بلیط هواپیما بخرید

نحوه خرید بلیط از فلای تودی چگونه است؟

مجموعه فلای تودی وب‌سایت خود را به‌گونه‌ای طراحی کرده‌است که به‌راحتی بتوانید بلیط هواپیما را خریداری کرده و اتاق‌های مدنظر در هتل را نیز رزرو کنید. کافیست وارد وب‌سایت شده و از قسمت بالای صفحه، هریک از گزینه‌های مدنظر خود را انتخاب کنید.

در حال حاضر در نسخه جدید، می‌توانید گزینه‌های پرواز، هتل، قطار، بیمه مسافرتی و... را مشاهده کنید. این نسخه رابط کاربری متفاوتی دارد که بسیار ساده و کاربردی است. با‌این‌حال نسخه قدیمی سایت نیز برای راحتی کاربران قرار داده شده‌است. با انتخاب گزینه پرواز، می‌توانید با وارد کردن اطلاعاتی نظیر مبدأ، مقصد، تاریخ و تعداد مسافران، از پروازهای موجود مطلع شوید.‌ در ادامه نیز با انتخاب پرواز، فرایند پرداخت و خرید را به‌آسانی طی خواهید کرد. امیدواریم سفرهای خاطره‌انگیزی را با فلای تودی تجربه کنید.

 

 

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , فلای تودی , بلیط هواپیما , رزرو هتل






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
ali : سوالتون بسیار نامفهومه دوست
یوسف : ایشالله توی همین روزا فاکتور میشه تا آخر اردیبهشت احتمالن فاکتور کنن منم امروز فاکتور شدم v2 بودم
یوسف : سلام دوستان ماشین بنده تارا v2 بود رنگ سفید فروش فوری تکمیل وجه ۲۶ مهر تاریخ تحویل ۲۶ دی ماه بود امروز بالاخره فاکتور شد بخشنامه4642 با آرزوی فاکتور شدن تمام ماشینها 🙏
عادل : سلام دوستان تاریخ آماده برای صدور فاکتور امروز بازهم تغییر کرده و شده چهاردهم اردیبهشت دریافت پرونده هم قبلن مهرماه ۱۴۰۲ بود حالا شده تاریخ امروز یعنی چهاردهم اردیبهشت فک کنم فقط بلدن این تاریخها رو عوض کنن کار دیگه ای که انجام نمیدن
شکایت قضایی : دوست من اگر کامنتهای این سایت رو میخوندی متوجه میشدی کرمان موتور تنها شرکت خودروساز هست که فقط با شکایت قضایی در دفتر خدمات قضایی میتونی خسارت دیرکرد بگیری وگرنه وقتی درخواست پیش خودشرکت ثبت کنی دوسال هم بگذره اصلا اتفاقی نمی افتد. دوستان که توضیح دادند بعد از دو سال صبر و طی شکایت در دفتر قضایی سه ماهه خسارت گرفتند.
s3 سفید تهران : اگر تحولی بخواهیم انجام بشه اول باید شکایت کنیم تعزیرات و مهمتر از اون یکشنبه همگی حضوری بریم جلوی دفتر کرمان موتور اعتراض کنیم وگرنه تا تیرماه هم خودرویی تحول نمیگیریم.
محسن : به آقا وحید ممنونم که جواب صحیح وکامل میدی
امید : دوستان لطفا یه راهنمایی بکنید. من کارت ماشینم واسم اومده ولی از طریق پلیس من‌که‌نگاه میکنم هنوز برگ سبز واسم صادر هم نشده علتش چیه؟ چیکار باید بکنم؟؟۱۹ اسفند فاکتور شدم . بیمه و پلاکمم انجام شده
J4 : نه فقط شماره شاسی شده.
تارا دستی : سلام دوستان من تارا دستی پنج دنده مشکی تحویل۶بهمن هستم هنوز فاکتور نشده به نظرتون چقدر دیگه طول می‌کشه خسته شدیم خداییش انقد پیاده اینو نه مسافرتی مردیم خدا لعنت کنه مسخره کردن
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
صادق : سلام اقارضا پس مابهارکی فراخوان میاد ممنون میشم جواب بدی
مرجان : با سلام تکمیل وجه 23 آذر فاکتور شد . 39 سود تاخیر. اینکه تو تابستون برف بیاد آدم هیچ حسی نداره . الان دقیقا همونه.البته از همون اول با این گیر بودم م استرس نداشتم
Farshid fx : پاسخ به tigo 8 pro e : اول اینکه به خودت بگو اگه مدل 403 نصیبم میشد سود بیشتری میکردم. فکر ضرر و از سرت بیرون کن و خوش باش. تو عرف بازار تغییر مدل اگه ظاهر و طراحی و آپشن ها مشابه باشن که الان در مورد ما همینطور هست 5 درصد بارائ هر سال هست . ولی اینم قانون فیکسی نیست اگه بخوای بخری میگه ماشین تحویل و سندش 403 بوده و 3 درصد حساب میکنه . تازه اونطور که باقر در مورد مجوز خروج ها میگه وقتی ماشینت میرسه دستت عتیقه شده و به کلکسیون دارها به 10 برابر قیمت میفروسی!!!!!
ب پرهام : خیر همچین چیزی نیست 90 روز برو یکم مطالعه کن یاد بگیری کار به تعطیلی و روز کاری نیست. چه سایپا چه ایرانخودرو 90 روز که میگذره میرن تو جریمه تاخیر چرت و پرت از خودت در نیار پرهام ریقو
Mehdi : دوستان واریزی 12 دی تحویل 30 بهمن طرح مادران امروز ساعت8 فاکتور شد. رنگ سفید
وحید : تو گوگل بزنید شکایت صنعت معدن میاره بزنید گرانفروشیو اطلاعت خودتون و شرکت رو پر میکنید
مهدی : با این روال که ویران خودرو پیش میره به بخشی از الویت زمستان هم من فکر میکنم نمیخواد فراخوان بده مدتش تموم بشه
رانا پلاس : نگران نباش انشاءالله پلاک میشه این روزا
سورن جدید ، تحویل 11 فروردین : سلام ، نمیدونم چرا به ما که رسید سیستم قفل کرد ، واریزی 10 دی تحویل 11 فروردین ، شماره قرارداد 14530316 هنوز فاکتور نشدم
رضا واقعی از مشهد : سلام دوستان دیشب عصر شیفت بودم متاسفانه یه بخشنامه اومده که تا تاریخ ذکر شده پارس بدن و بخاطر تجمع گفتن نداریم و کسانیکه واریز نکن باید خودرو با قیمت کمتر بدن و خودرو هارو هم انتخاب کردن رانا پلاس سقف فلز با قیمت تقریبا 15 میلیون تخفیف گذاشتن 410 میلیون واریز کنید و سورن پلاس. بقیه پارس ها برای تابستانی ها میخان فراخوان بدن و تولید رو کمتر کردیم از روز سه شنبه. یا حق