فروش شاین مکس شرکت ایران خودرو آغاز می‌شود

 

فروش شاین مکس شرکت ایران خودرو آغاز می‌شود

 
با توجه به تجربه محصولات برند دانگ فنگ در بازار ایران و استقبال از محصولات این برند، واردات محصول شاین مکس در دو نسخه بنزینی و هیبریدی در دستور کار قرار گرفته و با واردات نخستین سری، برنامه فروش و عرضه از طریق سامانه یکپارچه به زودی اعلام خواهد شد. 
ضمانت ارایه خدمات پس از فروش مناسب یکی از مزیت های رقابتی مهم برای محصولات دانگ فنگ در بازار ایران به شمار می رود که گروه صنعتی ایران خودرو با توجه به سابقه عرضه این برند، آمادگی مناسبی را در این بخش داراست. 

گفتنی است، دانگ فنگ آئولوس شاین مکس سدانی سایز بزرگ و خانوادگی در رده بزرگ‌ترین سدان‌های صفر کیلومتر حال حاضر بازار ایران است. این خودرو طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب معادل ۴۷۹۷، ۱۸۷۰ و ۱۴۷۵ میلی متر داشته و فاصله بین دو محور آن ۲۷۷۰ میلی متر است. همین فاصله بین دو محور زیاد این خودرو سبب شده تا کابینی جادار در هر دو ردیف برای سرنشینان به ارمغان آید. وزن خالص این خودرو ۱۴۸۶ کیلوگرم بنزینی بوده که برای خودرویی با این ابعاد مناسب است. 

نسخه بنزینی شاین مکس به یک موتور ۱.۵ لیتری چهار سیلندر توربو مجهز شده که قادر به تولید ۱۹۰ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور است. این پیشرانه از سیستم تزریق مستقیم سوخت GDI بهره گرفته که بازده آن را نسبت به پیشرانه های بنزینی با سیستم سوخت رسانی مولتی پورت MPI بیشتر کرده است. نیروی تولیدی این موتور توسط گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دو کلاچه WET به چرخ های جلو منتقل می شود. این خودرو دارای سه حالت رانندگی اسپرت، نرمال و اکو است. 

دانگ فنگ شاین مکس در مدل بنزینی در بهترین شرایط در هر ۱۰۰ کیلومتر حدود ۶.۸ لیتر بنزین مصرف می کند. سیستم تعلیق جلو از نوع مک فرسون و تعلیق عقب از نوع مستقل بوده که ضمن بهبود پایداری این سدان اسپرت در پیچ‌ها، سواری نرم‌تر و راحت‌تری را نیز برای آن نسبت به سدان‌هایی با تعلیق یک‌پارچه عقب رقم می زند.

دانگ فنگ شاین مکس در نسخه هیبریدی هم یک موتور ۱.۵ لیتری چهار سیلندر توربو و یک موتور برقی با آهن‌ربای دائمی Permanent Magnet Synchronous Motor دارد. این سیستم هیبریدی روی هم رفته قادر به تولید ۱۷۶ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور است. البته به دلیل نصب موتور برقی و باتری و ادوات آن، وزن این نسخه ۷۴ کیلوگرم نسبت به مدل بنزینی بیش‌تر شده است. نیروی تولیدی موتور هم توسط گیربکس اتوماتیک مولتی مود به چرخ های جلو منتقل می شود. این نسخه در هر ۱۰۰ کیلومتر حدود ۵ لیتر بنزین مصرف می کند که برای سدانی با این ابعاد رقم بسیار مناسبی محسوب می شود.

منبع

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , شاین مکس






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
محمد : اطلس اونایی که تحویل زمستان پارسال بودن رو ندادن ایشالا برای تورو هم نمیدن ما یکم میخندیم :)))
آراد : تو کز محنت دیگران بی غمی نشاید که نامت نهند آدمی
آراد : یه عده ترسیدن چون هیچی از سایپای دزد بعید نیست از نظر منم اشتباه کردن چون حق خودشون رو باید میگرفتن اما شما یکم ادب داشته باش،لزومی نداره تربیت واقعیتو به همه نشون بدی
اطلس بهمن : سلام ممنونم میشم هر وقت فاکتور شدی تو این گروه اطلاع رسانی کنی من هم منتظر فاکتور هستم الان زنگ زدم سایپا گفت دارن ۱۴بهمن فاکتور میکنن
s5 : سلام. ثبت نام 30 مهر شاسی نشده
سعید : سلام. من تحویل 24 دی بودم، چند روز پیش فاکتور شد. به احتمال زیاد برا شما هم چند روز دیگه فاکتور میشه. 4 تا 5 ماه تاخیر داره
زهرا : از ثبت نام شهریور ماهی ها که هنوز شاسی نشده اطلاعی دارید؟؟
زهرا : من شهریور بودم و شاسی نشده
کاظم : فکر کنم تا سال‌ها باید به پیشنهادات غیر اجباری سایپا فکر کنیم و قبول نکنیم.
منصوری : سلام اسفندیا کسی دعوتنامه نیومده براش تا کی باید صبر کنیم
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
تبدیلی از یاد رفته : امروز فاکتور شدی ، روزی یه نفر هم فاکتور کنم شکر داره ، دیگه کسی فاکتور نشد
بهار آریزو 5 : من دیروز نزدیک ساعت 4 عصر تونستم صحیت کنم، معمولا هم همین ساعت موفق به تماس میشم
پیش فروش دی ماه دوگانه : ما که دی ماهی هستیم هنوز فاکتور نشدیم چطوری میگی از فردا بهمنی ها فاکتور میشن
رضا : ارتقا یافته ها شرایط تبدیل ندارند ، اون گزینه واسه ما نیست
راناپلاس تحویل 30 بهمن تکمیل وجه 18 دی ماه : آره والا ، رنگ نقره ای هم توی تحویل مشکل داره و هم توی فروش ماشین 🥺😥
راناپلاس تحویل 29اسفند1402 : سلام دوستان امروز کسی فاکتور شد اطلاع بده لطفا ممنون .
حسین : ماهم اسفندماهی هستیم.و هیچ خبری نیست از تکمیل وجه
مهناز : بعضی دوستان میگن مبلغ واریزی سایپا 5 میلیون و 760 هزار بوده پس چرا مال من 5 میلیون و 76 هزار دادن؟
مهناز : 5 و 76 بود
مهناز : سلام میگم این مبلغ سایپا93 چقد بود؟ 5میلیون 760 هزار یا 5میلیون و 76 هزار؟