سامانه یکپارچه ثبت نام خودرو فردا باز خواهد شد 

 سامانه یکپارچه ثبت نام خودرو فردا باز خواهد شد

 
سامانه یکپارچه خودروهای داخلی در اطلاعیه‌ای از تخصیص خودرو از عرضه محصول جدید و یا محل ظرفیت‌های خالی موجود برخی خودروسازان از طریق سامانه یکپارچه نوبت دهی خودرو از فردا دوشنبه تا چهارشنبه خبر داد.
 
سامانه یکپارچه خودروهای داخلی در اطلاعیه‌ای از تخصیص خودرو از عرضه محصول جدید و یا محل ظرفیت‌های خالی موجود برخی خودروسازان از طریق سامانه یکپارچه نوبت دهی خودرو از فردا دوشنبه تا چهارشنبه خبر داد.
 
در این اطلاعیه آمده است: با توجه به عرضه محصول جدید، ظرفیت‌های خالی ناشی از انصراف متقاضیان و افزایش تولید، در راستای اجرای تصمیمات کارگروه خودروی شورای رقابت و با هدف تسهیل شرایط برای کلیه متقاضیان خودرو، ظرفیت‌های قابل ارائه توسط خودروسازان از طریق سامانه یکپارچه عرضه خواهد شد.
 
طرح‌های عرضه شامل: طرح عادی، طرح خودروهای فرسوده، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (فقط مختص مادرانی که حائز شرایط قانون حمایت از خانواده وجوانی جمعیت که مورد تائید سازمان ثبت احوال کشور است). مسئولیت اشتباه در انتخاب طرح به عهده متقاضی است. لازم به ذکر است تخصیص خودرو برای متقاضیان محترم طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بر طبق ماده 12 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است.
 
خودروهای عرضه شده در این مرحله، با توجه به اعلام شرکت‌های ایران خودرو (Haima 7x)، آرین پارس (Lamari EAMA)، کرمان موتور (JAC j4 ، JAC S3 ،KMC X5)، ایلیا (Dayun Y7) و سانیار موتور پارسیان (Tigard X35) مبنی بر امکان فروش فوق العاده محصولات خود با تحویل حداکثر سه ماهه، کلیه متقاضیان دارای شرایط به شرح ذیل می‌توانند نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام نمایند:
 
1- برای همه متقاضیان مرحله اول و دوم سامانه یکپارچه که موعد زمانی تحویل خودرو آنها پیش از این در فصول آتی و یا سال 1403 تعیین شده (متقاضیانی که در طرح‌های جایگزینی قبلی و یا طرح عرضه خودروی وارداتی شرکت کرده‌اند امکان انتخاب خودرو را نخواهند داشت)، امکان لغو سفارش و انتخاب خودرو از محصولات عرضه شده میسر است.
 
2- همه متقاضیانی که تاکنون در سامانه ثبت نام نداشته اند و دارای شرایط عمومی تعیین شده در ماده 4 دستورالعمل تنظیم بازار خودروی سواری توسط شورای رقابت هستند امکان ثبت نام و انتخاب خودرو را داراست.
 
شرایط عمومی (جهت طرح عادی) تعیین شده مندرج در ماده 4 دستورالعمل تنظیم بازار خودروی سواری توسط شورای رقابت:
 
1. هر کد ملی مجاز به خرید یک دستگاه خودرو از مجموع شرکت‌های خودروسازی است.
 
2. حداقل سن مجاز متقاضیان خرید خودرو 18 سال است.
 
3. دارا بودن گواهینامه رانندگی برای متقاضیان خرید خودرو الزامی است.
 
4. متقاضیانی که طی 48 ماهه گذشته در شرکت‌های ایران خودرو و سایپا و طی 24 ماهه گذشته از سایر شرکت‌های خودروسازی نسبت به ثبت نام و یا صدور فاکتور (تمامی روش‌های فروش سامانه خودروسازان، بورس کالا و ...) اقدام نموده‌اند، امکان ثبت نام و خرید خودرو را ندارند.
 
5. متقاضیانی که دارای پلاک انتظامی فعال هستند، امکان ثبت نام و خرید خودرو را ندارند.
 
6. انتقال امتیاز و حقوق ناشی از خرید خودرو به اشخاص (حتی به‌صورت وکالتی) و نیز فروش حواله خودرو به‌صورت وکالتی ممنوع است.
 
با توجه به نوع فروش فوری پس از فراخوان و اعلام مهلت واریز وجه توسط خودروساز ، متقاضیان محترم در موعد مشخص شده (حداکثر 5 روز) نسبت به تکمیل وجه اقدام نمایند.
 
همه افرادی که دعوتنامه برای ایشان صادر شده و یا خرید خودرو داشته اند ومتقاضیانی که در طرح های جایگزینی قبلی سامانه و یا طرح عرضه خودروی وارداتی شرکت کرده اند امکان انتخاب خودرو را نخواهند داشت و مشمول این طرح نیستند.
 
به جهت تسهیل در فرایند انجام کار پیشنهاد می گردد متقاضیان جهت مشاهده محصولات و اطلاع از جزئیات برنامه فروش خودروسازان به سایت شرکت های مذکور مراجعه نمایند.
 
توجه به این نکته ضروری است که اطلاعات کلیه متقاضیان مرتبط با این طرح حسب ماده 19 آیین نامه اجرایی ماده 14 الحاقی قانون مبارزه با پولشویی و طرح مالیات برعایدی سرمایه در اختیار نهادهای ذیربط قرار می‌گیرد.
 
سامانه جهت انتخاب خودروها از روز دوشنبه 20 اذر تا ساعت 23:59 روز چهارشنبه 22 در دسترس است.
 

منبع

ایران جیب

 

 

برچسب : خودرو , سامانه , یکپارچه , ثبت نام






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

2 نظر

مرتضی
0

سلام
دوستان عزیز که کمی تخصص دارند لطف کنن یه راهنمایی کن
الان یه هفتس درگیرم کوییک آر تحویل خرداد بنویسم یا اطلس ثبت نام کنم یا سهند میشه راهنمایی کنن
21:34  1402/12/16
پاسخ دادن
افسانه
0

هیچ کدوم شاهین بزن
16:12  1402/12/20

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
s3 سفید : فقط راهش شکایت به تعذیرات حکومتی هست باید حتما شکایت کنیم برای ماشینهایی که پلاک شده در سایت تعذیرات باید گزینه "اختفاء و امتناع از عرضه کالا " رو انتخاب کنید شاید تعذیرات مجبورشون کنه ماشینا رو تحویل بدن
محمد : حسینی بیا بخر و سود کن تو که میگی یک میلیارد شده وگرنه.....
j7 تبریز ۴ بهمن : مهر ماه هنوز خودرو تحویل نگرفته 😑😐😑😐 وای به حال ما باید شما گمرک پیدا کنیم
شاهین اتومات : دوستای که میگن شاهین اتو بالای یه میلیارد من امروز تحویل گرفتم 830میدم اگه نخری کیرمو میکنم تو کوس اونی که دوسش داری
..... : هموطن محبوبم لطططططفا به هوش باش پشت همین نخر ها هم مافیا هست،
مهندس تعایق : سلام دوست عزیز معمولا خودرو های سواری (سدان) همون ۵ یا ۴ انگشت هستش، ولی اگه میخوای پایین تر بیاری تا نهایت ۲ انگشت یا ۳ انگشت بالا لاستیک میتونی کمک فابریک رو با کمی تغییرات جزعی استفاده کنی، اما حتما از فنر کوتاه استفاده کن و فنر های خودت رو برش نده چون تجربه ثابت کرده به بنده که فنر برش خورده بعده ها میشکنه
مهدی : این ماشین که گفتم از سر شب ویز ویز میکرد سمند x7هستش لطفاً مشکلش بهم بگین تو دنده یک ماشین کلن کند زیاد میزنه کلن موتورش اکنون زیاد میخوره
مهدی : امشب از سر شب ماشین وقتی کالج می‌گرفتم یک صدا ویز ویز میکرد آلن وقتی دنده یک میزنم ماشین کند کند میزنه تو دنده یک تا چهار اونم زیاد میزنه ولی دنده عقب وقتی میزنم ماشین دنده عقب می‌ره ولی به جلو کند میزنم مشکلش چی هست
فرهاد : شما نگران نباش این بحث در مورد خودروهای داخلی ممکنه صادق باشه که دلیل اونم دلال بازی بیشتر در مورد این خودروهاست ولی برای خودروهای وارداتی و حتی مونتاژی به دلیل کاهش قیمت دلار در حال خاضر بی معنی است پس لطفا به این بنده خداها استرس الکی وارد نکنید
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
ساینا دوگانه دی : 21تکمیل وجه کردم هنوز فاکتور نشده از گلستان
نگین یکپارچه آذر : سلام ببخشید من دارم میرم ماشین رو از کاشان تحویل بگیرم کسی میدونه چه قدر میریزن و کی میدن پولی که بابت حضوری کاشان میریم
تابستان : بنظرتون برا تابستان کی پیامک واریز میاد که ما یه خاکی توی سرمون بریزیم ببینیم می تونیم پولو جور کنیم یا نه گرفتارمون کردند کاش یکسال پیش یه ماشین خریده بودم منتظر نمی موندم پیرمون کردند
اریزو5اف ال : درود به دوستان عزیز فاصله بین تکمیل وجه وشاسی خوردن چندوقت زمان میبره؟
رضا : احتمالا امروز تکمیل وجه 16 دی فاکتور میشه
حسین : استپ دنده 3 تا میدن یه قیمت پایه رایگان یکی تیر 97 و یکی به قیمت روز
دنا آ پشنال زمستان 402 : مبارکتون باشه چرخش برات بچرخه
اتومات دیماه : جناب منظورتون قسمت مدیریت قرارداد هست؟من حساب کاربری رو پیدا نمیکنم
مهدی : سلام من به 162 زنگ زدم و گفتم خیلی ها تماس گرفته اند لطفاً همه زنگ بزنید
اتومات : فعلا سقف چیچه ای تولی نمیکنه باید صبر کنید سماق بچشید