ایران خودرو: به دنبال تمدید مجوز تولید پژو پارس هستیم

ایران خودرو: به دنبال تمدید مجوز تولید پژو پارس هستیم

 

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ضمن پوزش از مشتریان برای تاخیر در تحویل برخی از محصولات گفت: ایران خودرو به تعهدات خود عمل می‌کند و در صورت عدم تمدید مجوز تولید محصول پارس که تا پایان امسال است، به تحویل خودرو جایگزین با سطح استاندارد بالاتر اقدام خواهد کرد.

علیمردان عظیمی، در حاشیه آیین تحویل هزار دستگاه آرناپلاس به وزارت کشور، با بیان این که تعدادی از مشتریان در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده‌اند، اما دریافت نوبت و اولویت لزوما به معنای پیش‌خرید نیست، خاطرنشان کرد: با این وجود، نوبت هیچ یک از متقاضیان حذف نخواهد شد و ایران خودرو مصر است در راستای رضایت آنان و با پی‌گیری‌هایی که از سوی مسوولان در حال انجام است، سال آینده تولید این محصول را به میزان ثبت نام‌های صورت گرفته در سامانه یکپارچه ادامه دهد.

وی تصریح کرد: نوبت هیچ یک از مشتریان حذف نخواهد شد و حتی در صورت عدم تمدید مجوز تولید، خودروی جایگزین مانند سورن یا دنا تحویل خواهد شد.

عظیمی درخصوص نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی نیز گفت: رسالت گروه صنعتی ایران خودرو تامین ناوگان حمل و نقل عمومی است و بر همین اساس، امروز واگذاری هزار دستگاه کامیونت آرنا پلاس را به منظور بهره برداری در حوزه خدمات شهری و آتش نشانی به وزارت کشور آغاز کردیم. درحال حاضر ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی داخلی سازی شده را برای تحویل به شهرداری کرج آماده کرده‌ایم. 

به گفته وی مقرر شده، وزارت کشور تعهدی برای خرید بیش از این تعداد ایجاد کند تا با ظرفیت‌های موجود با سرعت نسبت به تولید و تحویل آن اقدام شود.

عظیمی ادامه داد: ایران خودرو دیزل این آمادگی را دارد تا ماهانه ۱۰۰ دستگاه اتوبوس برقی تولید و واگذار کند.

وی از توافق با وزارت کشور برای نوسازی ناوگان فرسوده تاکسی‌رانی خبر داد و‌ گفت: ۲۰۰ هزار ناوگان فرسوده داریم که براساس توافق صورت گرفته با وزارت کشور، در برنامه‌ای تاکسی سورن که دارای استانداردهای لازم و مورد قبول تاکسی‌رانان است را برای نوسازی ناوگان تحویل این وزارت‌خانه خواهیم داد.

وی افزود: در توافق با وزارت کشور مقرر شد تا پایان سال ١٨٠٠ دستگاه تاکسی برقی را نیز تامین و وارد چرخه حمل و نقل عمومی کنیم.

وی از آغاز تولید انبوه ری‌را بنزینی در بهمن ماه خبر داد و افزود: ری‌را برقی نیز سال آینده وارد خط تولید خواهد شد.

منبع

ایران جیب

 

 

برچسب : خودرو , مدیرعامل , گروه صنعتی , ایرانخودرو , ایران‌خودرو , تمدید , مجوز , تولید , پژو , پارس , پرشیا






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

1 نظر

محمد
1

درست خودروی که مردم ثبت نام کردن رو تحویل میدی مرتیکه مگر گنج پیدا کردیم که دنا یا سورن بخرم باشعور مردم به اندازه پولشون ثبت نام کردن وخودرو رو انتخاب کردن
01:34  1402/11/20
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
s3 مهرماه : دوستانی که فرمودن همه چی عادیه سیل نیست، تاخیر بخاطراداره پست هست و متهم کرن بقیه رو که حرف بی پایه و اساس میزنن لطفا توضیح بدید چرا تحویل ها رو عقب انداختن و نه شاسی میشه نه آماده حمل ماشین دارن ؟ مطمینا یکسری نمایندگی ها با اسامی مستعار میخوان دفاع کنن از عملکرد کرمان موتور ولی هرجا من یکی برم و بشینم میگم به همه چه شرکت بی در و پیکر و بیخودی هست چطور نقدی همه نمایندگی ها ماشین به قیمت روز دارن ولی ما که بیش از 7 ماه هست پول دادیم ماشینمون تحویل نمیشه؟
رضا T8 : سلام من ثبت نامم 18 بهمن بود 23 اسفند فاکتور شده ، بیمه هم 24 اسفند صادر شد و حدود دو روز بعدش صدور پلاک زرد شد تا چهارم اردیبهشت که سبز شد و ارسال پلاک و مدارک زرد شد ، تاریخ پست مدارکم زده 2.5 . تماسم گرفتم میگن رفته واسه بارگیری معلوم نیست کی بیاد. چطوریه که شما قبل از من ثبت نام کردید ولی ... یوقت دیر مدارک تحویلشون ندادی؟
مهدی : من گفتم پولش زیاده نمیتونم بدم بفروشمش حوالشو بیست تومن هم کسی نمیخره
J7 مشکی : منم ثبت نام 24 مهر هستم همه ی مدارک ماشین اومده از نمایندگی و شرکت پیگیری میکنیم حرف بیخودی می زنن در صف حمل
اطلس جی : منم پذیرش نوزده اسفندم فروش فوری، فاکتور نشدم، البته فعلا خیلی مونده تا ۹۰ روز کاری، تعطیلات زیاد بود
s3-سفید : چشمم به گوشی خشک شد امروز قرار تحویل داشتم ولی کنسل کردند گفتند خبر میدیم که هیچ خبری نشد اگر تا آخر هفته تحویلم نشه روز شنبه تعطیله ولی یکشنبه میرم دفترشونو رو سرشون خراب میکنم
امید : سلام روآ مدل ۸۷ دارم توی سرعت ۶۰ تا ۸۰ لرزش داره و سرعت های کمتر و بیشتر از این مقدار دیگه لرزش احساس نمیشود میل گاردان رو نشون تعمیرکار دادم گفت سالمه. ممنون میشم راهنماییم کنید
منصف : فاکتور شدن شما اینجا بدرد کسی نمیخوره اگه نفرمایید چه تاریخ و بخشنامه ای بودید
ساینا را بلاخره میگیرم : تخلفات شرکت سایپا که قابل شکایت برای خسته نشده ها: - تبدیل خودرو بدون رضایت -تبدیل تحویل فوری به پیش فروش بدون رضایت که باید شرکت سایپا همون ساینا حداقل در ۳۰ روز تحویل نماید. الله اکبر متاسفانه سایپا تو یک جنگ فرسایشی روانی خیلی ها را که اطلاع از حق و حقوق خود ندارند و بعضی ها هم حوصله شکایت بازی ندارند از خرید ساینا منصرف کرده است. به هر حال با این وضوح تخلفات هر کی شکایت کنه میتونه ساینا را با غرامت بگیرد
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
وحید : اون کارشناسها اطلاعاتشون از ما هم کمتره
سارا محمدی : نه تو رو خدا نرین من چند وقته دارم پیام هاتونو میخونم حرف هاتون کاملا راست به سری حرف ها توجه نکنید من همیشه تاییدتون کردم حرف های شما باعث دلگرمی و کمک هستش تو رو خدا جواب مردم رو بدین بعضی ها یاد گرفتن ناشکر باشن ممنون از همراهی تون
حاج محسن : منهم مثل شمایم نمایندگی امروز گفت تا پنج روز دیگه حاجی بیاد پارس رو ببره
محمد : لطفا تاریخ فاکتور رو‌بگید
مسلم : سلام یکم پرداخت کردم امروز فاکتور شده پارس ساده کی تحویل میدن
ساینا دو گانه دی پیش فروش : واریزی 21 فرودین پیش فروش دی ماه فاکتور شدم
ساناز : سلام من 207 دستی پانا سیستم یکپارچه دارم،هیچ پرداختی هم نداشتم،بنظرتون کی دعوتنامه میاد؟تحویل بهار1403
پیش فروش ابان402 : سلام دوستان کسی از فروردین ماشین تحویل گرفته لطفا اطلاع رسانی کنید
احمد : خیلی مردی با مرام
207پانا31فروردین : سلام منم مثل شمام هنوز فاکتور نشده