ایران خودرو: به دنبال تمدید مجوز تولید پژو پارس هستیم

ایران خودرو: به دنبال تمدید مجوز تولید پژو پارس هستیم

 

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ضمن پوزش از مشتریان برای تاخیر در تحویل برخی از محصولات گفت: ایران خودرو به تعهدات خود عمل می‌کند و در صورت عدم تمدید مجوز تولید محصول پارس که تا پایان امسال است، به تحویل خودرو جایگزین با سطح استاندارد بالاتر اقدام خواهد کرد.

علیمردان عظیمی، در حاشیه آیین تحویل هزار دستگاه آرناپلاس به وزارت کشور، با بیان این که تعدادی از مشتریان در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده‌اند، اما دریافت نوبت و اولویت لزوما به معنای پیش‌خرید نیست، خاطرنشان کرد: با این وجود، نوبت هیچ یک از متقاضیان حذف نخواهد شد و ایران خودرو مصر است در راستای رضایت آنان و با پی‌گیری‌هایی که از سوی مسوولان در حال انجام است، سال آینده تولید این محصول را به میزان ثبت نام‌های صورت گرفته در سامانه یکپارچه ادامه دهد.

وی تصریح کرد: نوبت هیچ یک از مشتریان حذف نخواهد شد و حتی در صورت عدم تمدید مجوز تولید، خودروی جایگزین مانند سورن یا دنا تحویل خواهد شد.

عظیمی درخصوص نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی نیز گفت: رسالت گروه صنعتی ایران خودرو تامین ناوگان حمل و نقل عمومی است و بر همین اساس، امروز واگذاری هزار دستگاه کامیونت آرنا پلاس را به منظور بهره برداری در حوزه خدمات شهری و آتش نشانی به وزارت کشور آغاز کردیم. درحال حاضر ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی داخلی سازی شده را برای تحویل به شهرداری کرج آماده کرده‌ایم. 

به گفته وی مقرر شده، وزارت کشور تعهدی برای خرید بیش از این تعداد ایجاد کند تا با ظرفیت‌های موجود با سرعت نسبت به تولید و تحویل آن اقدام شود.

عظیمی ادامه داد: ایران خودرو دیزل این آمادگی را دارد تا ماهانه ۱۰۰ دستگاه اتوبوس برقی تولید و واگذار کند.

وی از توافق با وزارت کشور برای نوسازی ناوگان فرسوده تاکسی‌رانی خبر داد و‌ گفت: ۲۰۰ هزار ناوگان فرسوده داریم که براساس توافق صورت گرفته با وزارت کشور، در برنامه‌ای تاکسی سورن که دارای استانداردهای لازم و مورد قبول تاکسی‌رانان است را برای نوسازی ناوگان تحویل این وزارت‌خانه خواهیم داد.

وی افزود: در توافق با وزارت کشور مقرر شد تا پایان سال ١٨٠٠ دستگاه تاکسی برقی را نیز تامین و وارد چرخه حمل و نقل عمومی کنیم.

وی از آغاز تولید انبوه ری‌را بنزینی در بهمن ماه خبر داد و افزود: ری‌را برقی نیز سال آینده وارد خط تولید خواهد شد.

منبع

ایران جیب

 

 

برچسب : خودرو , مدیرعامل , گروه صنعتی , ایرانخودرو , ایران‌خودرو , تمدید , مجوز , تولید , پژو , پارس , پرشیا






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

1 نظر

محمد
1

درست خودروی که مردم ثبت نام کردن رو تحویل میدی مرتیکه مگر گنج پیدا کردیم که دنا یا سورن بخرم باشعور مردم به اندازه پولشون ثبت نام کردن وخودرو رو انتخاب کردن
01:34  1402/11/20
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
عاطفه : خطاب به آقا حسین من آذر تونستم ثبت نام کنم . آبان ظرفیت تکمیل بود
جفر : چرا هرروز با یه اسم جدیدمیای مزخرف میگی؟بدبخت ساینام الان۴۰۰تومن به بالاست تو کارخونه؟شکایت چی کشک چی
J4 تهران : سلام من 12 اسفند ثبت نام کردم هنوز هم تو تکمیل وجه مونده و زرد رنگه
اطلس جی : من بخشنامه سایپا رو خوندم.جدولش رو اگه دقت کرده باشین در قسمت نوع خودرو ثبت نامی ک ساینا نوشته و در ستون بعدی خودرو قابل تحویل رو دو قسمت کرده یکی اطلس جی یکی ساینا ۸۵ گانه و اطلس رو فقط برای ثبت نامی های طرح زمستان گذاشته. منم ۱۱ دی ساینا ثبت نام کرده بودم،دیروز پیامک ساینا اومد ولی داخل سایت ک رفتم اطلس هم بود و امروز بدون هیچ مشکلی از درگاه ملت اطلس رو واریز وجه کردم شماره درخواست اومد ولی شماره پذیرش رو نمیدونم کی میفرستن
بیتا : با سلام انشالله برای شما هم پیامک سامانه سخا و احراز هویت می‌آید. انشاالله
امیر : سلام من تکمیل وجه اسفند انجام دادم تحویل 30 روزه بود اما تا الان خبری نشده تماس هم میگیرم با 096550 میگن باید صبر کنید هیچ پاسخ مشخصی نمیدن و اینکه حالا صبر زیادی هم کردیم نه فقط من , همه دوستان, تو این وضعیت باید چکار کرد ؟
J4 : سلام سرکاریم؟داداش ثبت نام بهمن پارسال شاسی نشده چطوری از شما شاسی شده؟
سپیده : خدا ازتون نگذره اول اسفند تکمیل وجه پیش فروش اطلس هنوز تحویل ندادن و فاکتورم نشده انشالله به حال ما دچار شوید به حق
J4 : هنوز جی فور های ثبت نام پارسال دی و بهمن شاسی نشده چطوری بعضی ها میگن تازه ثبت نام کردیم ولی شاسی شده. سر کاری هست یا خود عوامل شرکت جو میدن؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
. : فقط با حساب ب اسم خود شخص
محمد : و اینکه چه مدارکی میخواد سامانه سخا
محمد : سلام. خواهشا کسایی که اطلاع دارن راهنماییم کنن. سامانه سخا که باید انجام بدیم حتما باید به اسم صاحب ماشین باشه وآیا میشه آدرس رو که تو ثبت نام دادیم رو عوض کنیم باتشکر
اسفندی : درود به شرفت آقا پرهام 🌹🌹
میتی : آقا با یک کارت دیگ که به اسم خودت نباشه میشه تکمیل وجه کرد؟؟!!آیا؟؟
محمد : سلام تورو خدا راست میگی پس من که راههم دوره چی میشه کاش زودتر پیام میذاشتی
علی دنا اتو اسفند : مبارکه شما تکمیل وجه کی بودید؟فاکتور شدید؟
علی مشهد‌ : بعد از فاکتور چقد‌ زمان میبره پلاک‌ بشه من تکمیل وجه سوم بودم پلاک نشده
یوسف : سلام سایناجی زمستان1403هست
تحویل اسفند ریحانه : بله آقا پرهام لطفاً جواب بدید سوال منم این هست کدوم آپشن رو انتخاب کنم