شرایط فروش ام‌وی‌ام برای فروردین‌ماه 1403 اعلام شد

شرایط فروش ام‌وی‌ام برای فروردین‌ماه 1403 اعلام شد

 

شرکت مدیران‌ خودرو شرایط فروش ام‌وی‌ام را برای فروردین‌ماه 1403 اعلام کرد. در این بخشنامه فروش، سه محصول با روش نقدی و تحویل فوری به متقاضیان ارائه شده است. این سه محصول شامل ام‌وی‌ام X22‌ پرو، ام‌وی‌ام X33‌ کراس و ام‌وی‌ام X55 پرو هستند. شرایط فروش ام‌وی‌ام از ساعت 15 امروز، 18 فروردین‌ماه 1403، در نمایندگی‌های مدیران خودرو قابل دسترسی است.

شرایط فروش ام‌وی‌ام برای فروردین 1403:

خودرو قیمت موعد تحویل
ام‌وی‌ام X22 پرو دنده‌ای 716.000.000 90 روز کاری
ام‌وی‌ام X33‌ کراس اتوماتیک 906.000.000
ام‌وی‌ام X55 پرو 1.265.000.000

ارزان‌ترین خودروی ارائه‌شده در شرایط فروش ام‌وی‌ام، کراس‌اوور X22 پرو است. قیمت ام‌وی‌ام X22 پرو دنده‌ای از سوی مدیران‌ خودرو معادل 716 میلیون تومان اعلام شده، اما برای خرید این خودرو از بازار آزاد باید 935 میلیون تومان بودجه کنار بگذارید. به‌عبارتی، با خرید ام‌وی‌ام X22 پرو از مدیران‌ خودرو و شکیبایی به مدت 90 روز کاری، 200 میلیون تومان در خرید خودرو صرفه‌جویی خواهید کرد.

دیگر خودروی عرضه‌شده در این بخشنامه فروش، ام‌وی‌ام X33‌ کراس اتوماتیک است. ام‌وی‌ام X33‌ کراس درواقع نسخه جدیدتری از ام‌وی‌ام X22 پرو به‌حساب می‌آید که طراحی متفاوتی دارد و امکانات بیشتری را نیز در آن خواهید دید. قیمت رسمی این خودرو 906 میلیون تومان است، اما در بازار آزاد با نرخ تقریبی یک میلیارد و 200 میلیون تومان به فروش می‌رسد؛ بنابراین خرید این کراس‌اوور از مدیران‌ خودرو 300 میلیون تومان سود را برای متقاضی به‌همراه دارد. ام‌وی‌ام X33‌ کراس اتوماتیک مشخصات فنی مشابهی با ام‌وی‌ام X22 پرو اتوماتیک دارد. هر دو خودرو از ترکیب موتور یک لیتری سه‌سیلندر توربوشارژ و گیربکس اتوماتیک CVT بهره می‌برند.

شرایط فروش ام‌وی‌ام

سومین خودرو این بخشنامه نیز ام‌وی‌ام X55 پرو است که می‌توان گفت اکنون جایگزین تیگو 5 شده است. اختلاف قیمت این خودرو از دو کراس‌اوور پیشین بیشتر است و برای خرید آن از بازار آزاد باید یک میلیارد و 600 میلیون تومان بودجه کنار بگذارید. ام‌وی‌ام X55 پرو از زمان عرضه در سال 1401 تاکنون در بازار ایران محبوب بوده است.

 

منبع

دیجیاتو

 

 

برچسب : خودرو , مدیران , خودرو , شرایط , فروش , ام وی ام , فروردین






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
فاطمه : شما چه دینی قبول دارید چرا واسه اسفند هیچ خبری نیس کی دیگه آهای ملت اگه من خودکشی کردم همش تقصیر اینا هس چون زندگیم خراب شد سر این ماشین لعنتی ۲ سال پیش من قرض کردم ثبت نام کردم بفهم آ
شاهین اتوماتیک 90 روزه دی 402 : بله، دوستانی بودن که قبلا گرفتن. مثل اینکه حدود یکی دوماه طول می کشه
شاهین اتوماتیک 90 روزه دی 402 : سلام، اینجوری که من از طریق یه ویس توی یکی از گروه ها شنیدم، تولید شاهین اتوماتیک به خاطر ایراد نرم افزاری گیربکس قطره چکانی شده ولی تولید شاهین G و GL مثل قبل ادامه داره. و سایپا داره روی ایراد نرم افزاری کار می کنه.
هفته چهارم اسفند : دوستان باز دعوتنامه پیشنهادی تمدید کردن اما تا آخرین لحظه ما جز ماشین خودمون چیزی نخواهیم گرفت و کوتاه نیاین فقط پیگیر باشین به هر جا که تونستین زنگ بزنین تا این بی شرف ها ماشین بدن
سانیا : بنظرتون اطلس تولید انبوه بشه قیمتش میرسه به ۵۲۰ ۵۳۰ ؟
J4 : چ ماشینی؟ احتمالا همین روزاس ک تحویلت بدن
امیررضا : شما از سامانه یکپارچه ثبتنام کردید؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
سلام : سلام چه تاریخی تکمیل وجه کرده بودی؟
اصغر : تو دنیا از یک میلیارد به پایین ماشین نیس، سیصدرو ازکجا شنیدی؟ موتورسیکلت هم سیصد نمیدن چه برسه به ماشین
مهدی : کسی هست دعوت نامه پیشنهادی را قبول کرده باشه؟؟؟؟
بابک : ممنونم آقا رضا بابت راهنمایی به امید خدا همگی زود به ماشین برسن
مهدی : این کلاهبرداری است اگر با نفرستادن دعوتنامه بخواهند مارا مجبور به پذیرش دعوتنامه پیشنهادی کنند. اما بعید میدانم اینجور بشود تمدید شده باشد احتمالا سامانه بروز رسانی نشده است
مهدی : سلام طبیعا امروز باید دعوت نامه اسفند بیاد منتظریم ببینیم میاد
رضا دوگانه بهمن : سلام آقا بابک نه جمعه تعطیله اینا دیروز فاکتور شدن امروز مشخص شد
بابک : چون ما 26 تکمیل وجه کردیم هنوز خبری نیست
حمید دوگانه دی : منم 28فروردین تکمیل وجه کردم هنوز فاکتور نشدم
بابک : سلام دوستان شرکت روز تعطیل فاکتور میکنه بعضی از دوستان نوشتن امروز فاکتور شدیم راست میگن لطفا جواب بدین ممنونم