کربن موتورز و خودروی پلیس E7

کربن موتورز و خودروی پلیس E7

کمپانی کربن موتورز در سال 2003  در ایالت کالیفرنیا و شهر لس آنجلس، با هدف ساخت خودروهای پلیس تاسیس گردید. موسسان این شرکت آقایانStacy Dean Stephens  و William Santana Li هستند که قبلاً افسر سابق پلیس و بازاریاب شرکت فورد بودند. در سال 2010 این کمپانی برای تولید 240,000 عدد موتور شش سیلندر دیزلی با کمپانی بی ام و قرارداد بست.

کربن موتورز و خودروی پلیس E7

خودروی E7 که از محصولات این کمپانی است، برای اولین بار در سال 2008 معرفی گردید و قرار شد که تا سال 2012 تولید شده و صرفاً در اختیار نهادهای قضایی و پلیسی باشد. این خودرو بر اساس قانون پلیس کشور آمریکا و منطبق با نیازهای افسران پلیس این کشور طراحی گردیده است.

کربن موتورز و خودروی پلیس E7

همچنین این کمپانی اعلام کرده است که به جهت جلوگیری از مالکیت این خودرو توسط شخص یا ارگان های غیر دولتی، هر ارگانی که قصد فروش یا جایگزینی E7 را داشته باشد، باید آن را به کمپانی سازنده بازگرداند تا توسط آن به فروش برسد.

کربن موتورز و خودروی پلیس E7

کربن E7 از حیث قیمت، تجهیزات پلیسی و دوام با دیگر رقبا به خوبی رقابت می کند. چراکه قابلیت کارکرد تا 400,000 کیلومتر را دارد که در مقابل میزان 100,000 تا 200,000 کیلومتری رایج برای خودروهای پلیس، بسیار درخور توجه است. خودروهای E7 به موتور شش سیلندر خطی توربو دیزل بی ام و مجهز هستند که بسیار مقرون به صرفه تر از خودروهای دیگر پلیس می باشند.

کربن موتورز و خودروی پلیس E7

این خودروهای پلیس، دیفرانسیل عقب و دارای گیربکس شش دنده اتوماتیک هستند که قابلیت دست یابی به سرعت 100 کیلومتر در عرض 6.5 ثانیه و حداکثر سرعت 250 کیلومتر بر ساعت را دارند. از نقطه نظر ایمنی، این اتومبیل قابلیت مقاوت در تصادفات شدید از پشت را داشته و دارای صفحات حفاظتی بالستیکی می باشد.

کربن موتورز و خودروی پلیس E7

جالب است بدانید تمام تجهیزات پلیس در کمپانی و در طی فرایند ساخت خودرو به روی آن نصب می گردد و نیاز به نصب تجهیزات توسط شرکت های دیگر نیست. صندلی های جلوی این خودروی پلیس به نحوی طراحی گردیده است که برای یک افسر پلیس با کمربند تجهیزات شامل کیف اسلحه، دستبند و ...، بالاترین میزان راحتی را به ارمغان می آورد.

کربن موتورز و خودروی پلیس E7

همان طور که در عکس نیز مشخص است، درب های عقب این خودرو برخلاف جهت درب های جلو باز می شوند و شیوه بسته شدن کمربندهای عقب نیز بر خلاف خودروهای معمول است و این امر، سوار و پیاده کردن مجرم را به داخل خودرو آسان تر و ایمن تر نموده است.

کربن موتورز و خودروی پلیس E7

تجهیزات ایمنی E7 بدین شرح است:

صفحات حفاظتی بالستیکی در درب های جلو و پشت داشبورد

صندلی افسران دارای تهویه و گرم کن

نمایشگر (Head-up display)

دوربین دنده عقب

قابلیت استارت از راه دور

موتور با قابلیت عملکرد در شرایط نامساعد (سرد و گرم)

کلید هوشمند مخصوص راننده

دوربین دید اطراف با قابلیت پوشش 360 درجه و ضبط مداوم

سیستم تشخیص و شناسایی اتوماتیک پلاک خودروها

کنترل صوتی و تصویری سرنشینان عقب

دید درشب و نورپردازی داخل کابین

سیستم مادون قرمز دید مستقیم

محل نگهداری اسلحه شات گان و مسلسل

محل ایمن نگهداری اسلحه و مهمات

دیواره جدا کننده فضای مجرمان (صندلی های عقب) و افسران (سرنشینان جلو)

تهویه مطبوع مجزا برای سرنشینان عقب و جلو

صندلی های عقب طراحی شده برای مجرمان دستبند به دست

ویژگی های امنیتی برای جلوگیری از فرار مجرمان

صندلی های عقب از جنس مواد قابل شستشو با آب

گارد مستحکم جلوی خودرو

چراخ گردان و آژیر جاسازی شده در سقف

نظر شما راجع به این خودروی پلیس چیست؟ آیا به نظر شما استفاده از این تجهیزات، تاثیری در روند کاهش جرم دارد؟

کربن موتورز و خودروی پلیس E7


منابع

Carbonmotor     Wikipedia

برچسب : کربن , موتورز , پلیس






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

3 نظر

....
1

خیلی شبیه دناست
فکر کنم دنا از روی این ساخته شده از جلو و از داخل خیلی شبیه هستند
22:53  1396/04/16
پاسخ دادن
کاربر: irirax1
5

اگه تو ایران بود , اگه بود هر روز دنبال یه دعوای را می نداختم.
تا اقا پلیسه بیاد سوارم کنه:)
02:04  1392/03/19
پاسخ دادن
کاربر: حیدر
5

یعنی به نظرت با سمند های نیرو انتظامی میتونه رقابت کنه!!!!!!ولی عجب هیولای نازیه جون میده فقط باهاش گشت بزنی خوش به حال پلیسهای آمریکا.با سپاس از 1car
15:38  1392/03/18
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
مشکی J7 : الحمد لله عصر تحویل گرفتم برگ کمپانی رو همراه بیمه نامه باتحویل خودرو بهم دادند
Tara v1p : مبارک باشه ۷تا ۱۰روز نهایتش...
زینب : ارسال میکنن نگران نباش توکل به خدا
بنیامین : سلام درصد دیرکرد چقدر می‌باشد اگر اطلاع دارید بگید
زینب : برای طرح عادی هم نوشته بود
علی : چی شد دوستان تا کجا فاکتور کردن کسی اطلاع داره
یه دوست : سلام وخواهشن اون مسعولین سایپا و اون بالاییها به فکر این طبقه های پایین باشید اون بالا یه خدایی هم هست
هیراد : این ماشین ها واسه اونایی که اسفند ماه ۴۰۱ پول بلوکه کرده بودن و اولویت بندی شون رو بهشون اعلام کردن
سعید : وضعیت باید از کجا برسی کرد
s3 کرمان : درود دوستان ۲۱ اسفند شاسی شدم ولی هیچ خبری از تحویل نیست از بم تا کرمان الان هنوز بعد ۳ ماه ماشین نرسیده خدامیدونه تا شهرهای دیگه کی برسه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
امیر : من اولویت بهار هستم.هیچ خبری نیست.با شرکت تماس هم گرفتم گفتن ما هم نمیدونیم.و منتظر پیام باشین.یا طرح تبدیل اجباری براتون میاد یا واریز.فعلا که ول معطلیم
خداهست : بخدا من از خوزستان دارم میام تهران اما فک نکنم سرساعت برسم ولی حداقل وجدانم راحت میشه ک از حق خودم وبچه هام گذشت نکردم
عبدلی : زمستون 5 ماه تاخیر داشت بهار برج 4 یا 5 فراخوان میاد با 20 درصد افزایش قیمت نزدیک به 600 میلیون آماده کنید اگه فراخوان بیاد
رضا : مثلا خیلی تابلو گفتی فقط تا 30 خرداد مجوذ دارند با این ویس عظیمی که پخش شده محال استاندارد اجازه تولید بده مگه آبرو خودشو ببره اجازه تولید بده با پارس دیگه خدا حافظی باید بکنید فقط تا آخر الویت زمستان پارس تولید میشه تا 20 روز دیگه متوجه خواهید شد درست میگم یا نه
پارس سفارشی زمستان : چرا تکلیف زمستان روشن نمیشه من پارس زمستان بخشنامه 4714هستم پیامک نیومده
مهدی : نه دنده واریزهای اسفند 1401.
کوییک : بابت چی میدن پولو اتومات یا دنده
علی : نامرد ناکس بی احساس
علی : خیلی نامردی می‌سپارمت به خاک ناکس
مریم دوگانه بهمن : سلام باز بانک چی پول میده