پرش قیمت خودرو در بازار

پرش قیمت خودرو در بازار

 
 در حالی بازار خودرو روزهای کم رونق و کم‌مشتری را پشت سر می گذارد که قیمت‌ها در بازار روندی صعودی در پیش گرفته است.
بازار خودرو همچون ماه‌های گذشته، هم‌اکنون روزهای بدون طرفدار و کم‌مشتری را سپری می‌کند و مردم همچنان تمایلی برای خرید خودروهای صفر تولید داخل از خود نشان نمی‌دهند.
 
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حدود دو ماه قبل خودروسازان برای خروج از رکود و فروش خودروهای دپو شده در انبار خود، شروع به فروش خودرو با وام‌های 25 میلیون تومانی کردند که با استقبال خوبی نیز مواجه شد. این موضوع نشان می‌داد که مردم برای گرفتن وام و خودروی شرایطی استقبال کرده‌اند، ولی این فروش شرایطی تنها 5 روز بود و فروش خودروها با وام بعد از 5 روز متوقف شد.
 
با وجود این اقدام که در جهت تحریک تقاضا برای خرید خودرو بود، اما بازار خودرو دوباره به حالت رکود بازگشت و پس از آن، تلاطمی که طی چند روز در بازار خودرو اتفال افتاده بود، از بین رفت و بازار به حالت سکون درآمد.
 
از سوی دیگر، بعد از ثبت‌نام خودروهای با وام 25 میلیون تومانی، فروش نقدی خودروسازان متوقف شد و همین مساله، در بازار بی‌تاثیر نبود و خودروهای صفر کیلومتر در بازار بین 500 هزار تا یک میلیون و 500 هزار تومان افزایش قیمت داشت؛ به طوری که قیمت خودروی پراید 131 حدود 200 هزار تومان بالا رفت و 20 میلیون و 100 هزار تومان قیمت پیدا کرد.
 
همچنین پراید 111 با افزایش 400 هزار تومانی قیمت مواجه شد و به قیمت 20 میلیون و 600 هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرد. پژو405 بنزین‌سوز حدود یک میلیون تومان افزایش قیمت داشت و به قیمت 29 میلیون و 800 هزار تومان رسید. پژو405 دوگانه‌سوز یک میلیون تومان افزایش قیمت داشت و به قیمت 31 میلیون تومان به فروش می‌رفت.
 
در همین حال، پژوپارس TU5 دو میلیون تومان افزایش قیمت پیدا کرد و با قیمت 29 میلیون و 500 تومان فروخته می‌شد. قیمت پژو206 V8 نیز 500 هزار تومان بالا رفت و به قیمت 37 میلیون و 200 هزار تومان رسید.
 
 
 
پرش قیمت خودرو در بازار
 
حرفه‎ای های صنعت خودرو کانال وان‎کار را از دست نمی‎دهند.
 

منبع

خبر آنلاین

 

برچسب : خودرو , بازار خودروی داخلی






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

14 نظر

بهنام
2

جنسیس و ازرا گرنجور و کادنزا و سانتافه و توسان و غیره محصولات کره . محصولات ما سمند و 405 و 206 و پرشیا و دنا و پراید و رانا و غیره. واقعا برای خودمون متاسفم که با خودروساز ساده بین المللی هم نمیتونیم رقابت کنیم دیگه چه برسه به غول های خودروساز های بزرگ المان و ایتالیا و ژاپن و امریکا و انگلیس و سوئد. دیگه بنز و بی ام و و پورشه و فراری و لامبورگینی نام نمیبرم و مقایسه نمیکنم که حرفی برای گفتن نداریم
01:18  1394/10/15
پاسخ دادن
سعید
2

فرق بین ایران با کشور های پیشرفته اینه که تو کشور های پیشرفته آدم های نابغه و کار بلد مدیر و مسئول اون کشورن اما تو کشور شریف ما هر کی آدم ..... هست شده مدیر و مسئول!!
بعدا انتظار پیشرفت علمی و اقتصادی چشمگیر هم داریم!!!
09:40  1394/10/17

مهدی
3

بله باید 2 بابر شه به لطف اتحاد مردم ایران زمین که ماشین های کم ارزش رو با کله می خرن چرا نبرن قیمت و بالا باید ببرن بالا.دستشون درد نکنه.وقتی جا داره هنوز
22:41  1394/10/14
پاسخ دادن
behnam
7

پس وقت پیشرفت کی؟؟؟چرا نباید رقیبان اصلی هیوندای و کیا باشیم؟؟؟؟
13:43  1394/10/14
پاسخ دادن
کاربر: Reza
16

فقط وقتی می تونیم پیشرفت کنیم که مسئولان خودرو ،افرادی تحصیل کرده باشن نه مثل الان یه مشت دزد و بی سواد!
14:57  1394/10/14

behnam
1

البته پرشیا 29 میلیون نیس 37 الی 39 میلیون
13:36  1394/10/14
پاسخ دادن
behnam
1

با منبع حتما قیمت ها اقا رضا
13:24  1394/10/14
پاسخ دادن
کاربر: Reza
4

مدیر محترم لطفا قیمت پارس TU5 را اصلاح کنید.29 میلیون نیست.39 میلیونه
13:19  1394/10/14
پاسخ دادن
behnam
14

کره جنوبی به تاریخش نگاه کنید چندین سال از ما عقب تر بود ولی الان بیاید ببینید خودروسازی که داره انجام میده ماهارو توقوطی میکنن. چرا هیوندای اینقدر داره پیشرفت میکنه ولی ما هنوز ثابت ماندگاریم؟؟؟؟
13:16  1394/10/14
پاسخ دادن
کاربر: Reza
23

چون مدیران خودروسازی اونجا دزد نیستن!
13:24  1394/10/14

عباس
8

به قول اقا رضا درست می گن مسولین خودرو سازبجای دزدی به پیشرفت فکر می کردن الان جای ما اینجا نبود یکی از اشنایای من الان چهار سال هست طرحی داشت اما به جای خودرو سازی این مملکت رفتن استرالیا تو هوا طرحشو گرفتن ازش استقبال شد بدون دردسر
21:56  1394/10/14

کاربر: نوید جهرمی
7

چون اینجا مسئولین ب جز احساس تکلیف احساس دیگه ای نمیکنن و فقط ب فکر خدمت هستن.
اینقدر دارن خدمت میکنن که خدمت دونشون داره پاره میشه.
02:04  1394/10/15

Majid
0

مشکل اصلی این است که منزوی هستیم و با ادعای استقلال و خودکفایی درهای کشورهای را بسته و فکر می کنیم همه چیز را بلدیم و می توانیم درست کنیم.
الان پیشرفت کشورهایی مثل کره جنوبی مرهون ارتباطات سازنده با جهان است. این ارتباطات هم فن آوری می آورد و هم فضای رقابتی ایجاد میکند. یعنی اگر شما جهانی فکر کنید و عمل کنید دیگر نمی توانید دزدی کنید! به این معنا که مثلا خودروی بی کیفیت را با قیمت نجومی تو پاچه مردم بدبخت کنید!
11:38  1394/10/17

علی
0

بعدش هم مثلا اگر خودرو آتش هم بگیرد پاسخگو نیستند!
12:01  1394/10/17

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
رضا : منم ثبت نام نقدی ۲۷‌شهریورم شاسی نشدم اینا که الان شاسی شدن همه قسطی و ان تکمیل وجه نکردن اصن
علی اس۵ : سیاست کرمان موتور این هست که اونی نقدی پول داده که هیچ و اونی که قسطی خریداری چون چک دومشون نزدیک هست را شاسی میکنند که همه چک هاشونو پاس کنند
J7 مشکی : پاسخ به j7:ثبت نام تهران
لیلا : سلام کسی تونسته امروز اطلس ثبتنام کنه؟
لیلا : سلام کسی تونسته امروز اطلس ثبتنام کنه؟
21فروردین : سلام فعلا دارن اسفندرو فاکتور میکنن
پاسخ به یاشار قسمت دوم : ادامه . خب مزایا و معایب اطلس را گفتیم حالا رسیدیم به رانا پلاس ارتقایافته 1- مزایا : موتور شناخته شده و اصیل پرتوان و کم صدا و کم مصرف و کم استهلاک TU5 با حجم موتور 1600 سی سی با قدرت 105 اسب‌بخار و با گشتاور142 نیوتن‌متر و صرف سوخت ترکیبی6.9 لیتر در صد کیلومتر - دارای استاندارهای 85 گانه مثل اطلس فقط با چند آپشن بیشتر مثل کروز کنترل - پوزیشن لامپ (ساده بگم مثل دیلایت منتها در چراغهای عقب هست )- آیینه وسط الکتروکرومیک(که باعث میشه نور ماشینها در هنگام شب چشم را اذیت نکند)-ترمز های مطمِن و قابل قبول - شاسی محکم مناسب خانواده و مسافرت -صندوق جادار-طراحی پخته و هماهنگ -و مقداری تغییرات در چراغها و جلو پنجره و صفحه کیلومتر و آمپر (مثل اطلس) و سیستم مالتی پلکس . 2- معایب : فضای کم در ردیف عقب و نداشتن مانیتور . دیگه بقیه چیزها مثل نمایشگر تعوض دنده و دکمه های کنترلی روی فرمان و سنسور دنده عقب هر دو خودرو دارن . یاشار جان دیگه انتخاب با خودته میتونی اطلس بگیری میتونی یه پنجاه شصت بذاری روش رانا پلاس ارتقایافته بگیری ببین کدومش منطقی و بصرفه تره .
طاهره : سلام ببخشید من دی ماه بودم یکم اردیبهشت تکمیل وجه کردم هنوز فاکتور نشده کسی هست دی ماه باشه براش فاکتور شده باشه ممنون میشم جوابمو بدید
joni جون : هیچ اطلاعاتی از سمت عرضه کننده ارسال نشده است. بله برای منهم نوشته
S5 : من هم شهریورم دی ماه تکمیل وجه همون اول کار که ۲۰۰ دادیم دو ماه بعد جمعا شد ۶۰۰ بقیه هم دیماه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
تحویل تیر ماه : نه دیگه به ما افزایش نمیخوره خیلی رفته بالا همین الانشم
تبدبل به 207 : دوستان تبدیل به 207 واریزی 13 دیماه داریم ؟ مثبت بزنین
زهره 55 : خیر حساب نمیشه
احد دوگانه دی : با سلام من تکمیل یک اردیبهشت هستم دی ماهی فعلا فاکتور نشدم.کسی امروز فاکتور شده؟
تحویل تیر ماه : سلام اقای بهادری تحویل تیرماه دعوتنامه کی میاد الان قیمت وانت 310 نظرتون بازم شرکت افزایش قیمت داره ..؟
207اتومات رضا دی : منم 23اذر فاکتور نشدم
پیش فروش دی ماه دوگانه : بله من دی ماهی هستم ومتاسفانه هنوز فاکتور نشدم
aaaaa : سلام دوستان 2 روز پیش برام از نمایندگی نصیراللهی پیام اومد مشتری گرامی جهت تکمیل فرایند ثبت نام در اسرع وقت به یکی از شعب نمایندگی نصیراللهی مراحعه کنید میشه یگید برا چی میخوان؟؟ لطفا جواب بدید
207 اتو تکمیل 28 آذر ساری : ظاهرا فقط سفید داره فاکتور میشه. و 207 اتو مشکی سقف فلز طرح عادی تا 20 آذز فاکتور شدن. اینجور که از شواهد و اعلان دوستان برمیاد. نکته جالب اینکه پیج حواله هیچ فاکتوری از 207 های اتومات سقف فلز نمیزاره. دریغ از یه دونه. نمیدونیم جریان چیه واقعا
اتومات دی مشکی : سلام منم 30 آذر تکمیل وجه کردم ولی هنوز خبری نیست