برچسب :: رضایت

افزایش کیفیت سواری‌ها




کیفیت سواری‌های تولیدی در فروردین ماه امسال افزایش یافته است. براساس جدیدترین رده‌بندی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، میانگین نمره منفی خودروهای سواری تولیدی در فروردین ماه 5.7 درصد بهبود داشته است.

[1393/03/01 10:00]

مردم از پراید و پژو ۴۰۵ راضی نیستند




در حالی در ابتدای امسال به بهانه اضافه شدن یک درصد به نرخ مالیات بر ارزش افزوده قیمت خودروهای تولید داخل از ۲۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرد، اما دوباره صحبت از افزایش قیمت خودرو است.

[1394/02/03 9:30]

خودروسازان از تولید تا پیش‌فروش در حال ایجاد نارضایتی




پیش‌فروش اولین خودرو پسابرجامی کشور در حالی درگیر حواشی بسیاری شد که ریشه اصلی این حاشیه‌ها، نامشخص بودن قیمت بود. هرچند عدم‌اعلام قیمت قطعی خودروهای پیش‌فروشی مسبوق به سابقه است، با این حال مشتریان حساسیت زیادی‌روی آن داشته و برایشان بسیار مهم است که بدانند خودرو ثبت‌نامی با چه قیمتی به دست‌شان می‌رسد. این در شرایطی است که خودروسازان قصد دارند به‌تدریج سایر محصولات جدید خود را نیز پیش‌فروش و روانه بازار کنند و طبعا اگر قرار به تکرار تجربه فعلی باشد، حجم نارضایتی در این مورد بالاتر خواهد رفت.مشتریان ایرانی حق خود می‌دانند که مانند همه جای دنیا، از قیمت نهایی خودرو پیش خرید کرده‌شان مطلع باشند؛ بنابراین خودروسازان داخلی نیز طبعا باید به این مطالبه بحق احترام بگذارند. بدون شک اگر خودروسازان کشور از تجربه پیش‌فروش اولین خودرو پسابرجامی درس گرفته و در پیش‌فروش‌های بعدی، قیمت قطعی را اعلام کنند، این موضوع هم رضایت مشتریان را در پی خواهد داشت و هم از جنبه استقبال عمومی و جذب نقدینگی، به نفع خود آنها نیز خواهد بود.

[1396/04/12 10:00]

10 پیشنهاد برای شاسی بلندهای زیر 100 میلیونی




سازمان استاندارد ایران در گزارشی نوشت: بازار ایران در سال های اخیر از نظر مدل و کلاس خودروهای عرضه شده از تنوع بیشتری برخوردار بوده است و شرکت های عرضه کننده کوشیده اند بر اساس نیازها و علایق مشتریان خودروهای گوناگونی را در دسته های قیمتی مختلف عرضه نمایند. در این میان خودروهای شاسی بلند به عنوان کلاسی از خودروهای سواری همواره مورد توجه برخی از مشتریان ایرانی بوده است. بخشی از تقاضای خودروهای شاسی بلند مربوط به دسته های قیمتی زیر 100 میلیون تومان است که با توجه به تنوع نسبی روش های فروش خودرو، سهم رو به رشدی از فروش خودرو را به خود اختصاص داده اند. بازار ایران در سال 95 شاهد عرضه 16 مدل خودروی شاسی بلند در دسته قیمتی زیر 100 میلیون تومان بوده که حدود 4% از تعداد فروش خودروها در این سال را به خود اختصاص داده است. نتایج منتشر شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از رضایت مشتریان از کیفیت خودروهای سواری در سال 95 نشان می دهد، در دسته خودروهای شاسی بلند زیر صد میلیون تومان، خودروی چانگان SC35اتوماتیک با کسب امتیاز رضایت 744 از 1000 بالاترین امتیاز رضایت مشتریان از کیفیت خودرو را کسب نموده است و پس از آن هایما S7 توربو اتوماتیک با یک اختلاف امتیاز کمتر جایگاه دوم را کسب کرده است.

[1396/06/16 13:00]

برترین خودروهای اتومات بازار از نظر مشتریان + اینفوگرافیک




طبق اطلاعات به دست آمده از گزارش رضایتمندی مشتریان از کیفیت خودروهای گیربکس اتوماتیک با قیمت کمتر از 100 میلیون تومان که توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در سال گذشته 31 مدل خودرو با گیربکس اتوماتیک در بازار ایران عرضه شده که بیشترین میزان رضایت به خودرو کیا پیکانتو و کمترین میزان رضایت با امتیاز 671 به لیفان X60 رسیده است.

[1396/06/25 13:00]

رضایت بیشتر مشتریان از خودروهای با کیفیت پایین‌تر!




نظرسنجی صورت گرفته نشان می‌دهد که مشتریان ایرانی رضایت بیشتری از خودروهای چینی بی‌کیفیت‌تر نسبت به خودروهای داخلی با کیفیت‌تر داشته‌اند.

[1393/05/04 8:42]

با این خودروها نمی‌توان رضایت مشتریان را کسب کرد




دبیر انجمن قطعه‌سازان ایران گفت: توسعه محصول در کنار بازنشسته کردن خودروهای قدیمی در حال تولید راهکار اصلی برای کسب رضایت مشتریان است.

[1393/02/31 8:31]

رضایت مشتریان از کیفیت خودروها چگونه محاسبه می‌شود؟




ارزیابی میزان رضایتمندی مشتریان از کیفیت خودروهای سواری، براساس پنج شاخص اصلی در خودروهای تولیدی صورت می‌گیرد.

[1393/11/21 8:27]

مقایسه رضایتمندی ایرانی‌ها از دو خودروی داخلی و وارداتی




خودروی پراید داخلی کمترین میزان رضایتمندی و آلفارومئوی جولیتا وارداتی بیشترین میزان رضایتمندی مشتریان خودروهای سواری را به خود اختصاص داده است.

[1393/11/13 8:07]

رضایت از خودروسازان




وزیر صنعت، معدن و تجارت در حالی به تازگی از عملکرد خودروسازان ابراز رضایت کرده که مردم به‌عنوان ذی‌نفعان اصلی صنعت خودرو، حرفشان چیز دیگری است و نظرشان با نظر وزیر هیچ قرابتی ندارد.

[1393/04/11 9:30]

خودروسازان باید رضایت مشتریان را جلب کنند




در یک قانون جدید، تمام عرضه‌کنندگان خودرو در کشور موظف به جلب رضایت مصرف‌کنندگان از خدمات ارائه شده از سوی خود در دوره گارانتی محصولاتشان شده‌اند.

[1394/04/31 8:32]

از کره‌ای‌ها باید یاد گرفت




کیا موتور بار دیگر برتری خود را در بازار آمریکا به نمایش گذاشت و سه خودروی این شرکت به‌عنوان رضایت‌بخش‌ترین خودروها انتخاب شدند. به گزارش کریا تایمز، کیا موتور اعلام کرد سه خودروی کی5، کی7 و اسپورتیج برنده جایزه رضایتمندی 2017 آتوپاسیفیک شدند. سدان کی5 که در آمریکا اپتیما نامیده می‌شود، برای دومین سال متوالی به عنوان بهترین خودروی سایز متوسط انتخاب شد. سدان کی7 که در آمریکا کادنزا نام دارد، به عنوان بهترین خودرو در کلاس خودروهای سواری بزرگ انتخاب شد. اسپورتیج نیز عنوان بهترین شاسی‌بلند را به خود اختصاص داد. مرکز تحقیقاتی آتوپاسیفیک هر ساله خودروها را براساس میزان رضایت مالکان از خودروهای جدیدشان رتبه‌بندی می‌کند. در این رتبه‌بندی، جنسیس ای‌کیو900 که در آمریکا جی90 نامیده می‌شود، به عنوان بهترین خودروی لوکس سواری انتخاب شد.

[1396/03/22 13:00]

روند نزولی رضایت مشتریان از کیفیت خودروها!




روند رضایت مشتریان از کیفیت خودروهای داخلی و خارجی عرضه شده در بازار ایران در دو سال اخیر نزولی بوده است.

[1393/04/29 8:33]

نعمت‌زاده: مردم ایران از پژو ناراضی‌اند




وزیر صنعت، معدن و تجارت در دیدار با هیات فرانسوی گفت: هرچند حدود ۶ میلیون خودروی پژو در جاده‌های ایران تردد می‌کند، اما مردم ما تا اندازه‌ای از عملکرد پژو ناراضی هستند. محمدرضا نعمت‌زاده در این دیدار و در پاسخ به صحبت‌های مدیر آفریقا و خاورمیانه شرکت پژو افزود ...

[1394/07/01 9:00]