برچسب :: مشتری

ارتباط مستقيم مشتريان با مديرعامل ايران خودرو




امكان برقراری ارتباط مستقيم مشتريان با مدير عامل گروه صنعتی ايران خودرو فراهم شد.

[1394/02/06 15:36]

هزینه باشگاهداری را روی قیمت خودرو نکشید




اگر ایران خودرو و سایپا برنده مزایده موردنظر شوند، این اتفاق احتمالا با واکنش‌هایی منفی از سوی فعالان صنعت خودرو، سهامداران و مشتریان روبرو خواهد شد.

[1394/02/31 9:30]

جایگاه رضایت مشتری نزدخودروسازان




همواره از یک سو شنیده‌ایم خودروسازان صدای مشتریان را نمی‌شنوند یا رفتاری در خور شأن و منزلت با مشتریان انجام نمی‌دهند. گویی اصلا خواست مشتری چیزی است و تولیدات خودروسازان چیزی دیگر؛ اما از دیگر سو هم خودروسازان همیشه بر اهمیت مشتری تأکید کرده‌اند؛ برای نمونه هاشم یکه‌زارع، مدیرعامل ایران‌خودرو همواره رضایت مشتری را محور اصلی تمام برنامه‌های این شرکت عنوان کرده است و مهدی جمالی، مدیرعامل گروه سایپا هم گفته که سیاست اصلی سایپا، رضایت کامل مشتریان خواهد بود.

[1395/07/18 13:00]

خودروی ایرانی، انتخاب اول مشتریان عراقی




مشکل صادرات خودرو به کشور عراق با پیگیری وزیر صنعت، معدن و تجارت حل و صادرات به این کشور مجددا آغاز شد.

[1393/02/10 10:00]

برندگان و بازندگان «لوزان» در بازار خودرو ایران




ایرانی‌ها امسال سیزده خود را با انتشار «بیانیه هسته‌ای لوزان» میان ایران و غرب به در کردند تا در این شرایط خیلی‌ها به‌دنبال برندگان و بازندگان این اتفاق مهم سیاسی بگردند، به نحوی که حالا این ماجرا به خودروسازی کشور نیز سرایت کرده است.

[1394/01/17 8:14]

سكوت عميق بازار خودرو




زمانی اختلاف قیمت‌ خودرو میان کارخانه و بازار، کسب‌و‌کار پرسودی را برای دلالان ایجاد کرده بود حال آنکه این روزها نه تنها ركود در خرید و فروش جذابیت این بازار را برای سرمایه‌گذاری از بین برده است بلكه به نظر می‌رسد مشتریان واقعی بازار نیز تمایلی برای خرید و فروش خودرو ندارند.

[1393/09/20 9:30]

هشدار سازمان حمایت نسبت به پیش‌خرید خودرو




اقتصادنیوز نوشت: سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان هشدار داد که مصرف‌کنندگان خودرو قبل از خرید خودرو در قالب پیش فروش، از کسب مجوز مربوطه توسط عرضه‌کننده از وزارت صنعت اطمینان حاصل کرده و سپس اقدام کنند.

[1395/05/12 11:00]

تاخیر در تحویل خودرو بیشترین شکایت مشتریان




رئیس مرکز ارتباطات با مشتریان گروه خودروسازی سایپا با اشاره به اینکه تاکنون شکایت 2 هزار و 824 مشتری سایپا بررسی شده است، اظهار کرد: بیشترین آمار شکایات مشتریان گروه خودروسازی سایپا درخصوص تاخیر در تحویل خودرو بوده که این موضوع نیز به‌دلیل فروش بالای محصولات شرکت‌های متعدد این گروه بوده است.

[1395/03/19 13:00]

خودرو اطلس تحویل مشتریان شد




نخستین سری سایپا اطلس تحویل خریداران این خودرو شد. با ورود نوبرانه سایپا به بازار آزاد...

[1402/12/23 15:00]

خروج دلالان از بازار خودرو




کاهش فاصله قیمت خودرو بین کارخانه و بازار موجب خروج دلالان از این بازار شده است. این خروج به واسطه ثبات حاکم‌شده بر بازار صورت گرفته است و مشاهدات حکایت از آن دارد که به جای دلالان، بازار خودرو در حال پیدا کردن مشتریان واقعی خود است. در کنار خروج دلالان روند قیمت نیز...

[1393/04/26 8:17]

ايران خودرو فراخوان می‌كند




گروه صنعتی ایران‌خودرو در نظر دارد در راستای تكریم مشتریان و ارائه تصویری شفاف نزد افكار عمومی، محصولاتی را كه نیاز به بررسی فنی بیشتر داشته باشند فراخوان كند. هاشم یكه‌زارع، مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با بیان این مطلب، تاكید كرد:...

[1393/06/03 8:26]

خودروسازان سایت‌های خود را می‌فروشند




سایت‌های داخلی و خارجی خودروسازان ایران در حالی بیشترشان این روزها با رکود تولید دست و پنجه نرم می‌کنند و به‌نوعی بلاتکلیف‌ هستند که ظاهرا «جاده مخصوصی‌ها» به‌دنبال مشتری برای فروش آنها می‌گردند.

[1393/07/03 8:32]

بن‌بست در قیمت خودرو




روز گذشته در حالی وزیر صنعت، معدن و تجارت از اعتراض خودروسازان نسبت به فرمول شورای رقابت بی‌تفاوت گذشت که تولید‌کنندگان دو روز پیش در جلسه شورای سیاست‌گذاری خودرو که با حضور نعمت‌زاده برگزار شد، عملکرد شورای رقابت در تعیین فرمول قیمت‌گذاری را مورد انتقاد قرار داده بودند.

[1393/03/27 9:32]

دنا در حال تحویل به مشتریان است




معاون فروش و بازاریابی گروه صنعتی ایران خودرو گفت: دعوتنامه خودروی دنا براساس اولویت برای خریداران ارسال شده و با تکمیل وجه خودرو تحویل مشتریان می‌شود.

[1393/11/12 9:30]

10 پیشنهاد برای شاسی بلندهای زیر 100 میلیونی




سازمان استاندارد ایران در گزارشی نوشت: بازار ایران در سال های اخیر از نظر مدل و کلاس خودروهای عرضه شده از تنوع بیشتری برخوردار بوده است و شرکت های عرضه کننده کوشیده اند بر اساس نیازها و علایق مشتریان خودروهای گوناگونی را در دسته های قیمتی مختلف عرضه نمایند. در این میان خودروهای شاسی بلند به عنوان کلاسی از خودروهای سواری همواره مورد توجه برخی از مشتریان ایرانی بوده است. بخشی از تقاضای خودروهای شاسی بلند مربوط به دسته های قیمتی زیر 100 میلیون تومان است که با توجه به تنوع نسبی روش های فروش خودرو، سهم رو به رشدی از فروش خودرو را به خود اختصاص داده اند. بازار ایران در سال 95 شاهد عرضه 16 مدل خودروی شاسی بلند در دسته قیمتی زیر 100 میلیون تومان بوده که حدود 4% از تعداد فروش خودروها در این سال را به خود اختصاص داده است. نتایج منتشر شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از رضایت مشتریان از کیفیت خودروهای سواری در سال 95 نشان می دهد، در دسته خودروهای شاسی بلند زیر صد میلیون تومان، خودروی چانگان SC35اتوماتیک با کسب امتیاز رضایت 744 از 1000 بالاترین امتیاز رضایت مشتریان از کیفیت خودرو را کسب نموده است و پس از آن هایما S7 توربو اتوماتیک با یک اختلاف امتیاز کمتر جایگاه دوم را کسب کرده است.

[1396/06/16 13:00]

برترین خودروهای اتومات بازار از نظر مشتریان + اینفوگرافیک




طبق اطلاعات به دست آمده از گزارش رضایتمندی مشتریان از کیفیت خودروهای گیربکس اتوماتیک با قیمت کمتر از 100 میلیون تومان که توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در سال گذشته 31 مدل خودرو با گیربکس اتوماتیک در بازار ایران عرضه شده که بیشترین میزان رضایت به خودرو کیا پیکانتو و کمترین میزان رضایت با امتیاز 671 به لیفان X60 رسیده است.

[1396/06/25 13:00]

با این خودروها نمی‌توان رضایت مشتریان را کسب کرد




دبیر انجمن قطعه‌سازان ایران گفت: توسعه محصول در کنار بازنشسته کردن خودروهای قدیمی در حال تولید راهکار اصلی برای کسب رضایت مشتریان است.

[1393/02/31 8:31]

رضایت مشتریان از کیفیت خودروها چگونه محاسبه می‌شود؟




ارزیابی میزان رضایتمندی مشتریان از کیفیت خودروهای سواری، براساس پنج شاخص اصلی در خودروهای تولیدی صورت می‌گیرد.

[1393/11/21 8:27]

خودروسازان باید رضایت مشتریان را جلب کنند




در یک قانون جدید، تمام عرضه‌کنندگان خودرو در کشور موظف به جلب رضایت مصرف‌کنندگان از خدمات ارائه شده از سوی خود در دوره گارانتی محصولاتشان شده‌اند.

[1394/04/31 8:32]

کاهش رضایتمندی از عملکرد فروشندگان خودرو




میانگین رضایت مشتریان از عملکرد شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو در نیمه اول سال 1393 کاهش یافته است.

[1393/10/11 9:30]

خودروهای پلاک 94 وارد بازار شدند




خودروهای پلاک 94 از اواخر هفته گذشته وارد بازار شدند. براساس جدیدترین اخبار به دست آمده، برخی از شرکتهای خودروساز داخلی محصولات خود را از اواخر هفته گذشته با پلاک 94 فاکتور کرده و تحویل مشتریان می‌دهند.

[1393/11/11 8:26]

وضعیت خودروی مشتریان کرمان خودرو




خریداران محترم محصولات شرکت کرمان موتور می‌توانند وضعیت خودروی سفارشی خود را از سامانه سایت کرمان خودرو پیگیری کنند.

[1392/09/19 17:04]

فروش اینترنتی خودرو به نفع یا ضرر مشتریان؟!




خودروسازان در حالی 20 درصد از تولیدات خود را به صورت فروش فوری و اینترنتی عرضه می‌کنند که بسیاری از مصرف‌کنندگان از این شیوه فروش خودرو ناراضی هستند.

[1393/03/28 8:44]

از قافله تکنولوژی ساخت خودرو جا مانده‌ایم




نایب‌رئیس خانه صنعت و معدن ایران گفت: نداشتن سیاست‌های جامع خودروسازی در کشور باعث شده از قافله تکنولوژی و دانش تولید خودرو مطابق با نیاز مشتری در بازار داخل عقب مانده و سهم بازار داخل را از دست بدهیم.

[1393/03/05 9:30]

سه پیامد منفی افزایش قیمت خودرو




تکلیف قیمت خودروهای داخلی در حالی قرار است در هفته آینده مشخص شود که به‌نظر می‌رسد در شرایط فعلی به‌خصوص «نبود رونق در بازار»، افزایش قیمت نه به صلاح خودروسازان است و نه به مذاق مشتریان خوش خواهد آمد.

[1394/02/23 9:30]

کلاهبرداری با طعم تهدید و ضرب و شتم مشتریان!




دادستان تهران در حالی از دستگیری چهار تن از مدیران شرکت "نگین خودرو آفتاب" به اتهام "کلاهبرداری از مردم با وعده فروش لیزینگی خودرو" خبر داده که یکی از مالباختگان در تماس با ایسنا روایت جالبی را از روند فعالیت این شرکت بیان می‌کند.

[1393/07/26 8:22]

کدام خودروها بیشترین مشتری را دارند؟




خودروهای سایپا 131، پژو پارس، ام‌وی‌ام 530، ام‌وی‌ام x33، هیوندا i20 و هیوندا سوناتا دارای بیشترین سهم فروش در بازار خودروی کشور هستند.

[1393/04/24 8:34]

کسر مابه‌التفاوت بیمه از سود تاخیر مشتریان سایپا به جای واریز وجه/ تکمیل وجه خودرو به صورت غیرحضوری امکان‌پذیر شد




گروه خودروسازی سایپا در اقدامی دیگر برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، مراجعه حضوری مشتریان برای پرداخت مابه‌التفاوت بیمه سال جدید را لغو و اعلام کرد که این مبلغ از سود تاخیر تحویل خودرو مشتریان کم خواهد شد.

[1399/01/25 11:00]

روند نزولی رضایت مشتریان از کیفیت خودروها!




روند رضایت مشتریان از کیفیت خودروهای داخلی و خارجی عرضه شده در بازار ایران در دو سال اخیر نزولی بوده است.

[1393/04/29 8:33]

خودروهای پلاک 94 می‌آیند




در صورت موافقت پلیس راهنمایی و رانندگی خودروهای داخلی از اوایل بهمن‌ماه با پلاک سال آینده (1394) عرضه خواهند شد. طبق یک عرف جهانی خودروسازان یک یا دو ماه مانده به آغاز سال جدید، خودروهای خود را با پلاک سال جدید عرضه می‌کنند.

[1393/10/29 8:30]

واردکنندگان متخلف




برخی از مشتریان خودرو حاضرند با صرف هزینه زیاد خودرویی خریداری کنند که از ایمنی بالایی برخوردار باشد. به همین دلیل به سراغ نمایندگی‌ها یا نمایشگاه خودروهای وارداتی می‌روند تا امنیت خود و خانواده را با خرید خودروهای مذکور تامین کنند. حال آنکه به‌نظر می‌رسد...

[1393/10/24 8:30]

متقاضیانی که بعد از یک سال هنوز خودرو تحویل نگرفته اند!




مشتریان یک گروه خودروسازی خصوصی که در مرحله اول فروش یکپارچه ثبت‌نام‌ و نوبت...

[1402/11/14 11:00]

عرضه 1+11 خودرو سواری از سوی «چری»




با گذشت یک دهه از حضور چینی‌ها در صنعت خودرو ایران، چری به عنوان قدیمی‌ترین سازنده خودرو چینی در ایران، با ترفندهای گوناگون به دنبال جذب مشتری برای 11 خودرو سواری و یک محصول جدید خود است. به گزارش اقتصادنیوز، شرکت مدیران‌خودرو، که سهام اکثریت آن به شرکت چری چین فروخته شده، در حال حاضر 11 مدل خودرو چینی را به تولید رسانده و با قیمت های 30، 40، 50، 60، 70، 80 و 90 میلیون تومان به فروش می رساند. این خودروسازِ چینی فروش، برای اقشار متوسط به بالا محصولات خود را به تولید می رساند تا در یک بازار رقابتی بتواند با حریفان قدری چون رنو، میتسوبیشی، تویوتا و پژو به رقابت بپردازد.

[1395/03/26 10:00]

تعهد واردکنندگان به دولت




واردکنندگان خودرو شامگاه شنبه در حالی به ساختمان وزارت صنعت، معدن و تجارت رفتند که طی آن، متعهد به مدیریت صحیح بازار چه از جنبه تامین نیاز مشتریان و چه از لحاظ تعیین قیمت‌های عادله، شدند.

[1393/11/06 9:30]

وظایف واردکنندگان خودرو در برابر مشتریان




رئیس بازرسی خدمات خودرو شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران الزامات و وظایف قانونی واردکنندگان خودرو در حوزه خدمات پس از فروش را تشریح کرد.

[1393/06/26 8:21]

قطار تاخیرها به ایستگاه "دیار خودرو" رسید




به گزارش خبرنگار حوزه صنعت گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، جالب اینجاست شرکت‌های واردکننده خودرو هیچ پاسخی و حتی عذرخواهی کوچکی هم از مشتریان خود نمی‌کنند و برخی مشتریان بی‌خبر از این وقایع، هنوز خودرو این شرکت‌ها را ثبت نام می‌کنند.

[1394/04/07 9:00]

چرا مشتریان راضی نمی‌شوند؟




چرا علی‌رغم اینکه سازمان در برآورده‌سازی خواستهای مشتریان سنگ تمام می‌گذارد و تمامی نیازهای بالقوه و بالفعل مشتریان را برآورده می‌کند اما همیشه یک جای کار می‌لنگد و مشتریان سازمانمان از دست ما ناراضی هستند؟

[1392/08/04 7:00]

بی‌کیفیت‌ترین خودروها از نظر مشتریان کدامند؟




اقتصاد > صنعت - ایسنا نوشت: ام‌وی‌ام 110، پارس تندر، کیاپیکانتو، رنوفلوئنس، ام‌جی 6 و بی‌ام‌دبلیو 528I با کیفیت‌ترین و سایپا 111، تیبا هاچ‌بک، لیفان X60، لندمارک، سوزوکی گراند ویتارا و میتسوبیشی لنسر 1800 بی‌کیفیت‌ترین خودروها در گروه‌های قیمتی خود از نظر مصرف‌کنندگان هستند.

[1394/05/15 8:30]