برچسب :: مشتریان

10 پیشنهاد برای شاسی بلندهای زیر 100 میلیونی




سازمان استاندارد ایران در گزارشی نوشت: بازار ایران در سال های اخیر از نظر مدل و کلاس خودروهای عرضه شده از تنوع بیشتری برخوردار بوده است و شرکت های عرضه کننده کوشیده اند بر اساس نیازها و علایق مشتریان خودروهای گوناگونی را در دسته های قیمتی مختلف عرضه نمایند. در این میان خودروهای شاسی بلند به عنوان کلاسی از خودروهای سواری همواره مورد توجه برخی از مشتریان ایرانی بوده است. بخشی از تقاضای خودروهای شاسی بلند مربوط به دسته های قیمتی زیر 100 میلیون تومان است که با توجه به تنوع نسبی روش های فروش خودرو، سهم رو به رشدی از فروش خودرو را به خود اختصاص داده اند. بازار ایران در سال 95 شاهد عرضه 16 مدل خودروی شاسی بلند در دسته قیمتی زیر 100 میلیون تومان بوده که حدود 4% از تعداد فروش خودروها در این سال را به خود اختصاص داده است. نتایج منتشر شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از رضایت مشتریان از کیفیت خودروهای سواری در سال 95 نشان می دهد، در دسته خودروهای شاسی بلند زیر صد میلیون تومان، خودروی چانگان SC35اتوماتیک با کسب امتیاز رضایت 744 از 1000 بالاترین امتیاز رضایت مشتریان از کیفیت خودرو را کسب نموده است و پس از آن هایما S7 توربو اتوماتیک با یک اختلاف امتیاز کمتر جایگاه دوم را کسب کرده است.

[1396/06/16 13:00]

با این خودروها نمی‌توان رضایت مشتریان را کسب کرد




دبیر انجمن قطعه‌سازان ایران گفت: توسعه محصول در کنار بازنشسته کردن خودروهای قدیمی در حال تولید راهکار اصلی برای کسب رضایت مشتریان است.

[1393/02/31 8:31]

خودروسازان باید رضایت مشتریان را جلب کنند




در یک قانون جدید، تمام عرضه‌کنندگان خودرو در کشور موظف به جلب رضایت مصرف‌کنندگان از خدمات ارائه شده از سوی خود در دوره گارانتی محصولاتشان شده‌اند.

[1394/04/31 8:32]

کاهش رضایتمندی از عملکرد فروشندگان خودرو




میانگین رضایت مشتریان از عملکرد شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو در نیمه اول سال 1393 کاهش یافته است.

[1393/10/11 9:30]

کسر مابه‌التفاوت بیمه از سود تاخیر مشتریان سایپا به جای واریز وجه/ تکمیل وجه خودرو به صورت غیرحضوری امکان‌پذیر شد




گروه خودروسازی سایپا در اقدامی دیگر برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، مراجعه حضوری مشتریان برای پرداخت مابه‌التفاوت بیمه سال جدید را لغو و اعلام کرد که این مبلغ از سود تاخیر تحویل خودرو مشتریان کم خواهد شد.

[1399/01/25 11:00]

روند نزولی رضایت مشتریان از کیفیت خودروها!




روند رضایت مشتریان از کیفیت خودروهای داخلی و خارجی عرضه شده در بازار ایران در دو سال اخیر نزولی بوده است.

[1393/04/29 8:33]

عرضه 1+11 خودرو سواری از سوی «چری»




با گذشت یک دهه از حضور چینی‌ها در صنعت خودرو ایران، چری به عنوان قدیمی‌ترین سازنده خودرو چینی در ایران، با ترفندهای گوناگون به دنبال جذب مشتری برای 11 خودرو سواری و یک محصول جدید خود است. به گزارش اقتصادنیوز، شرکت مدیران‌خودرو، که سهام اکثریت آن به شرکت چری چین فروخته شده، در حال حاضر 11 مدل خودرو چینی را به تولید رسانده و با قیمت های 30، 40، 50، 60، 70، 80 و 90 میلیون تومان به فروش می رساند. این خودروسازِ چینی فروش، برای اقشار متوسط به بالا محصولات خود را به تولید می رساند تا در یک بازار رقابتی بتواند با حریفان قدری چون رنو، میتسوبیشی، تویوتا و پژو به رقابت بپردازد.

[1395/03/26 10:00]

وظایف واردکنندگان خودرو در برابر مشتریان




رئیس بازرسی خدمات خودرو شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران الزامات و وظایف قانونی واردکنندگان خودرو در حوزه خدمات پس از فروش را تشریح کرد.

[1393/06/26 8:21]

قطار تاخیرها به ایستگاه "دیار خودرو" رسید




به گزارش خبرنگار حوزه صنعت گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، جالب اینجاست شرکت‌های واردکننده خودرو هیچ پاسخی و حتی عذرخواهی کوچکی هم از مشتریان خود نمی‌کنند و برخی مشتریان بی‌خبر از این وقایع، هنوز خودرو این شرکت‌ها را ثبت نام می‌کنند.

[1394/04/07 9:00]

بی‌کیفیت‌ترین خودروها از نظر مشتریان کدامند؟




اقتصاد > صنعت - ایسنا نوشت: ام‌وی‌ام 110، پارس تندر، کیاپیکانتو، رنوفلوئنس، ام‌جی 6 و بی‌ام‌دبلیو 528I با کیفیت‌ترین و سایپا 111، تیبا هاچ‌بک، لیفان X60، لندمارک، سوزوکی گراند ویتارا و میتسوبیشی لنسر 1800 بی‌کیفیت‌ترین خودروها در گروه‌های قیمتی خود از نظر مصرف‌کنندگان هستند.

[1394/05/15 8:30]