نظرات : بانوی شرقی

نام کاربری
تاریخ عضویت
آخرین فعالیت
تعداد نظرات
تعداد آگهی ها



نام مقالهمتن نظر
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 54) دید این تقاطع محدود است
اسامی پاسخ دهندگان صحیح مسابقه هفته (شماره 54) 7
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 55) از نظر من شاید این خدمات شامل ایجاد بخشی مانند انجمن گفتگو برای کاربران و دوستداران دنیای ماشین باشد تا در آن صحبت در خصوص انواع مشکلات خودرو ها و کمک و توضیحات کارشناسانه به کاربران برای تعمیر آن ، محور گفتگو و صحبت باشد
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 58) اجزای سازنده گیربکس : پولی ورودی ، پولی خروجی، پیستون ، تنظیم کننده ، چرخدنده توسط پولی محرک یا پولی ورودی که به میل لنگ موتور متصل است ،انرژی موتور وارد سیستم انتقال قدرت می شود . پولی اول ، پولی چرخنده راپولی می چرخاند و با دریافت انرژی از موتور، آن را به محور چرخ ها منتقل می کند.
اسامی پاسخ دهندگان صحیح مسابقه هفته (شماره 58) 7
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 59) شاید دکمه های Set/Accel ،Resume ،On/Off، و Decelerate/Coast را روی ابزار کروز کنترل دیده باشید. محل قرارگیری این دکمه ها بسته به کارخانه سازنده خودرو، متفاوت است. به طور مثال، در برخی خودروهای آمریکایی، دکمه های کروز کنترل بر روی فرمان و در برخی دیگر، بر روی دسته راهنما، دسته برف پاک کن، و یا به شکل دسته جداگانه ای پشت فرمان، زیر دسته راهنما، یا برف پاک کن قرار دارند. اکنون باید دید که هر یک از این دکمه ها چه عملکردی از خود نشان می دهند. دکمه On/Off: ازآن جاکه سیستم کروز کنترل در اغلب خودروها به طور همیشگی فعال نیست، از این دکمه برای فعال سازی آن استفاده می شود. دکمه Set/Accel: پس از فعال سازی این ابزار، ابتدا باید با پدال گاز، سرعت خودرو را به میزان موردنظر افزایش دهید و سپس با فشار دادن دکمه Set، این سرعت را برای خودرو ثابت نگه دارید. از دکمه Accel که مخفف Accelerate و به معنای افزایش سرعت خودرو می باشد، برای افزایش سرعت خودرو به میزان یک کیلومتربرساعت در هر بار فشار دادن، استفاده می شود. پس از افزایش سرعت از این طریق، این سرعت به عنوان سرعت ثابت خودرو در نظر گرفته شده و
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 60) نشانگر کم فشاری ، مخازن ذخیره هوا ، محافظ کمپرسور هوا ، سوپاپ کنترل، سوپاپ ایمنی ، سوپاپ زیر پایی ، خشک کن ، کمپرسور هوا ، اتاقک ترمز ************** ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 72) ترمز موتور به ترمز جک (Jake) هم معروف است چون بزرگترین تولید کننده آن شرکت Jacobs Vehicle Systems است. . ترمز موتور در وسایل نقلیه سنگین مانند کامیون و اتوبوس به کار می‌رود تا سرعت آن ها بیشتر قابل کنترل باشد.
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 73) این محافظ ها، ترکیبی از یک محافظ سخت (مانند یک ورق پلاستیکی) و یک محافظ نرم (مانند Memory Foam) هستند و بسیار انعطاف پذیرند و فقط در صورتی که به آن ها فشار یا ضربه‌ای وارد شود، مانند لحظه وقوع تصادف، سخت و محکم می‌شوند. اگر با ملایمت آن را فشار بدهید مانند یک مایع نرم است، ولی اگر به ناگهان محکم روی آن بکوبید به ماده‌ای سفت و جامدی تبدیل می‌شود که دست شما را پس می‌زند. در ساخت کاپشن موتورسواری مورد استفاده قرار می‌گیرد
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 74) بوگاتی جانشین مدل ویرون را با نام «شیرون» به بازار عرضه خواهد کرد. این سیستم هیبرید حدود ۱۵۰۰ اسب بخار نیرو تولید می‌کند خودروی جدید در آزمایش‌های کامپیوتری به حداکثر سرعت ۴۶۰ کیلومتر در ساعت دست پیدا کرده و شتاب صفر تا صد کیلومتر در ساعتش ۲.۳ ثانیه بوده است. این ارقام به دلیل محدودیت‌هایی از جمله مقاومت تایرها در شرایط واقعی دست یافتنی نیست اما گفته می‌شود بوگاتی رسیدن به سرعت ۴۳۵ کیلومتر در ساعت را هدف قرار داده است.
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 78) با پیشرفت های اخیر در فناوری صنعت خودرو، از سیستم های یکپارچه سرمایشی و گرمایشی در خودروها استفاده می شود. در چنین سیستم هایی، با انتخاب حالت اتوماتیک، می توان دمای فضای داخل اتاق خودرو را به طور یکنواخت تنظیم کرد. به این سیستم ها، سیستم های کنترل آب و هوای اتوماتیک (ACC) می گویند. ACC در واقع از سرواژه های عبارت Automatic Climate Controlling گرفته شده است. با استفاده از چنین سیستم هایی، راننده می تواند به حالت دستی درجه حرارت و سرعت فن را تنظیم کند. اما آن چه در این سیستم ها از اهمیت بالایی برخوردار است، حالت تنظیمات اتوماتیک است که با استفاده از آن می توان دمای هوای داخل اتاق خودرو را روی درجه مطلوب تنظیم کرد. بدین صورت که درصورت بالاتر رفتن دمای فضای داخل اتاق خودرو، هوای سرد به صورت اتوماتیک وارد می شود و دما مجدداً به حالت مطلوب باز می گردد. هم چنین درصورت سردتر شدن هوا، با ورود هوای گرم بیش تر، دما مجدداً تنظیم می شود. بنابراین، دمای هوای فضای داخل اتاق خودرو همواره روی حالت مطلوب تنظیم می ماند. این ویژگی، از مزیت های سیستم های جدید کنترل آب و هوای اتوماتیک است.
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 79) حسگر جریان حجم هوا: حجم هوای ورودی به موتور را به ECU اطلاع می‌دهد. حسگر (های) اکسیژن: سطح اکسیژن موجود داخل اگزوز را تشخیص می‌دهد تا ECU بتواند تشخیص بدهد ترکیب سوخت و هوا به چه میزان رقیق یا غلیظ است و آن را درست تنظیم کند. حسگر دریچه هوا: وضعیت دریچه هوا را کنترل می‌کند تا ECU بتواند بدون درنگ به تغییرات واکنش نشان بدهد و در صورت لزوم، میزان ورود سوخت را کاهش یا افزایش بدهد. حسگر دمای آب رادیاتور: به ECU اجازه می‌دهد بداند چه وقت موتور به دمای مناسب رسیده است. حسگر ولتاژ: ولتاژ برق کل سیستم را کنترل می‌کند تا چنانچه ولتاژ افت پیدا کند، ECU بتواند دور موتور را بالا ببرد تا ولتاژ نیز بالا برود.