مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 60)

دوستداران دنیای خودرو، روز شنبه هر هفته منتظر برگزاری یک مسابقه با جوایز نقدی باشند. در این مسابقه که هدف آن افزایش آگاهی و اطلاعات خودرویی شما می باشد، یک سوال طرح می شود و شما می بایست پاسخ را بیان کنید. درصورتی که جواب شما کاملاً صحیح باشد، نام شما به ترتیب زمان پاسخ گویی در لیست اضافه خواهد شد.

شرایط شرکت در مسابقه هفتگی به شرح زیر است:

  • قبل از پاسخ به سؤال مسابقه، حتماً ثبت نام کرده یا وارد سایت شوید؛ زیرا جوایز تنها به کاربران سایت پرداخت می شود.
  • درصورتی که کاربر بیش از یک بار به سؤال مسابقه پاسخ دهد، فقط جواب اول مورد قبول قرارگرفته و پاسخ های دیگر حذف می شوند.
  • پاسخ های کاربران تا اتمام مدت زمان پاسخ گویی به مسابقه، نمایش داده نخواهند شد.
  • در پایان به قید قرعه سه نفر انتخاب شده و به هر برنده 200,000 ریال جایزه نقدی اهداء می گردد.
  • پاسخ ها باید به صورت کامنت در زیر همین پست قرار داده شوند. 
  • شما حداکثر تا پایان روز سه شنبه مهلت دارید به این سوال پاسخ دهید.
  • به نفرات اول تا سومی که سریعتر پاسخ صحیح بدهند یک شانس بیشتر تعلق می گیرد.

سؤال این هفته:

اجزاء تشکیل دهنده ترمز بادی در کامیون‎ها و اتوبوس‎ها را نام برده و متداولترین نوع آن را بنویسید.

مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 60)

راهنمایی: شما می توانید با مطالعه مقاله "ترمز بادی" با این مبحث آشنا شوید.

با کلیک بر روی تصویر زیر و عضویت در صفحه فیس بوک 1Car، مطالب متنوع سایت را دنبال کنید.

مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 60)


برچسب : مسابقه , هفته , جایزه , نقد , برنده






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

413 نظر

کاربر: fateme1373
0

اجزاء تشکیل دهنده ترمز بادی در کامیون‎ها و اتوبوس‎ها :نشانگر کم فشاری, سوپاپ کنترلی ,سوپاپ زیرپایی, سوپاپ ایمنی ,خشک کن, کمپرسور هوا, اتاقک ترمز, محافظ کمپرسور هوا, مخازن ذخیره هوا
متداول ترین ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند.
21:04  1393/03/21
پاسخ دادن
کاربر: محمدصدیق قاری
0

متداول ترین """ ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند.""
اجزاء تشکیل دهنده ترمز بادی در کامیون‎ها و اتوبوس‎ها "" نشانگر کم فشاری, سوپاپ کنترلی ,سوپاپ زیرپایی, سوپاپ ایمنی ,خشک کن, کمپرسور هوا, اتاقک ترمز, محافظ کمپرسور هوا, مخازن ذخیره هوا ""
02:19  1393/03/21
پاسخ دادن
کاربر: سراج الدین طلابی
0

اجزاء تشکیل دهنده : شانگر کم فشاری, سوپاپ کنترلی ,سوپاپ زیرپایی, سوپاپ ایمنی ,خشک کن, کمپرسور هوا, اتاقک ترمز, محافظ کمپرسور هوا, مخازن ذخیره هوا

متداولترین نوع : ترمز فونداسیون
00:46  1393/03/21
پاسخ دادن
کاربر: mozhganyousefi
0

ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند. این ترمز با استفاده از اصل ترمزهای سه زمانه، هوا را به داخل لوله ها می‌فرستد و به این وسیله لنت ها را خلاص می‌کند. در واقع، همه وسایل نقلیه جاده‌ای که ترمزشان بادی است، دارای یک سیستم خلاص کننده تدریجی هستند که فشار را افزایش داده و لنت ها را خلاص می‌کند. اجزاء مهم ترمزهای بادی فونداسیون عبارتند از:

کمپرسور هوا: هوا را به داخل مخازن ذخیره پمپ می‌کند تا در سیستم ترمز مورد استفاده قرار بگیرد.

کنترلگر کمپرسور هوا: لحظه باز و بسته شدن دهانه کمپرسور را کنترل می‌کند تا حجم هوای ورودی به مخزن را تعیین کند.

سوپاپ تخلیه: وقتی خودرو متوقف است و از آن استفاده نمی‌شود، سوپاپ تخلیه مخازن ذخیره هوا را باز می‌کند تا هوا تخلیه شود.

سوپاپ زیر پایی (پدال ترمز): وقتی فشار داده می‌شود، هوای مخزن ذخیره آزاد می‌شود.

اتاقک ترمز: محفظه سیلندر مانندی که دارای یک رگلاتور متحرک است. این رگلاتور متحرک یک دیافراگم یا یک مکانیسم را به حرکت در می‌آورد.

میله پرس: میله‌ای آهنی ...
00:30  1393/03/21
پاسخ دادن
کاربر: امید عربی
0

متداول ترین ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند

اجزاء تشکیل دهنده ترمز بادی در کامیون‎ها و اتوبوس‎ها نشانگر کم فشاری, سوپاپ کنترلی ,سوپاپ زیرپایی, سوپاپ ایمنی ,خشک کن, کمپرسور هوا, اتاقک ترمز, محافظ کمپرسور هوا, مخازن ذخیره هوا

00:28  1393/03/21
پاسخ دادن
کاربر: محمد عربی
0

ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند. این ترمز با استفاده از اصل ترمزهای سه زمانه، هوا را به داخل لوله ها می‌فرستد و به این وسیله لنت ها را خلاص می‌کند. در واقع، همه وسایل نقلیه جاده‌ای که ترمزشان بادی است، دارای یک سیستم خلاص کننده تدریجی هستند که فشار را افزایش داده و لنت ها را خلاص می‌کند. اجزاء مهم ترمزهای بادی فونداسیون عبارتند از:

کمپرسور هوا: هوا را به داخل مخازن ذخیره پمپ می‌کند تا در سیستم ترمز مورد استفاده قرار بگیرد.

کنترلگر کمپرسور هوا: لحظه باز و بسته شدن دهانه کمپرسور را کنترل می‌کند تا حجم هوای ورودی به مخزن را تعیین کند.

سوپاپ تخلیه: وقتی خودرو متوقف است و از آن استفاده نمی‌شود، سوپاپ تخلیه مخازن ذخیره هوا را باز می‌کند تا هوا تخلیه شود.

سوپاپ زیر پایی (پدال ترمز): وقتی فشار داده می‌شود، هوای مخزن ذخیره آزاد می‌شود.

اتاقک ترمز: محفظه سیلندر مانندی که دارای یک رگلاتور متحرک است. این رگلاتور متحرک یک دیافراگم یا یک مکانیسم را به حرکت در می‌آورد.

میله پرس: میله‌ای آهنی ...
00:24  1393/03/21
پاسخ دادن
کاربر: حمید عربی
0

متداول ترین """ ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند.""

اجزاء تشکیل دهنده ترمز بادی در کامیون‎ها و اتوبوس‎ها "" نشانگر کم فشاری, سوپاپ کنترلی ,سوپاپ زیرپایی, سوپاپ ایمنی ,خشک کن, کمپرسور هوا, اتاقک ترمز, محافظ کمپرسور هوا, مخازن ذخیره هوا ""
00:22  1393/03/21
پاسخ دادن
کاربر: m
0


ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند. این ترمز با استفاده از اصل ترمزهای سه زمانه، هوا را به داخل لوله ها می‌فرستد و به این وسیله لنت ها را خلاص می‌کند. در واقع، همه وسایل نقلیه جاده‌ای که ترمزشان بادی است، دارای یک سیستم خلاص کننده تدریجی هستند که فشار را افزایش داده و لنت ها را خلاص می‌کند. اجزاء مهم ترمزهای بادی فونداسیون عبارتند از:

کمپرسور هوا:

کنترلگر کمپرسور هو

سوپاپ تخلیه:

سوپاپ زیر پایی (پدال ترمز): وقتی فشار داده می‌شود، هوای مخزن ذخیره آزاد می‌شود.

اتاقک ترمز: محفظه سیلندر مانندی که دارای یک رگلاتور متحرک است. این رگلاتور متحرک یک دیافراگم یا یک مکانیسم را به حرکت در می‌آورد.

میله پرس: میله‌ای آهنی و شبی
00:16  1393/03/21
پاسخ دادن
کاربر: m
0

متداول ترین """ ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند.""

اجزاء تشکیل دهنده ترمز بادی در کامیون‎ها و اتوبوس‎ها "" نشانگر کم فشاری, سوپاپ کنترلی ,سوپاپ زیرپایی, سوپاپ ایمنی ,خشک کن, کمپرسور هوا, اتاقک ترمز, محافظ کمپرسور هوا, مخازن ذخیره هوا "
00:11  1393/03/21
پاسخ دادن
کاربر: فرح
0

نشانگر کم فشاری - مخازن ذخیره هوا - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - اتاقک ترمز.
ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند.
23:51  1393/03/20
پاسخ دادن
کاربر: مترجم
0

نشانگر کم فشاری - مخازن ذخیره هوا - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - اتاقک ترمز.
ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند.
23:50  1393/03/20
پاسخ دادن
کاربر: مهندس
0

نشانگر کم فشاری - مخازن ذخیره هوا - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - اتاقک ترمز.
ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند.
23:49  1393/03/20
پاسخ دادن
کاربر: وکیل
0

نشانگر کم فشاری - مخازن ذخیره هوا - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - اتاقک ترمز.
ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند.
23:48  1393/03/20
پاسخ دادن
کاربر: مراد
0

نشانگر کم فشاری - مخازن ذخیره هوا - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - اتاقک ترمز.
ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند.
23:47  1393/03/20
پاسخ دادن
کاربر: مهدی دهقان
0


نشانگر کم فشاری - مخازن ذخیره هوا - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - اتاقک ترمز.ترمز فونداسیون،
متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
23:27  1393/03/20
پاسخ دادن
کاربر: دایی محسن
0

نشانگر کم فشاری - - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - مخازن ذخیره هوا- اتاقک ترمز.ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
23:25  1393/03/20
پاسخ دادن
کاربر: سوگلی
0

نشانگر کم فشاری - - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - مخازن ذخیره هوا- اتاقک ترمز.ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
23:23  1393/03/20
پاسخ دادن
کاربر: فاطمه عسل
0

نشانگر کم فشاری - - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - مخازن ذخیره هوا- اتاقک ترمز.ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
23:22  1393/03/20
پاسخ دادن
کاربر: قاطمه ق
0

نشانگر کم فشاری - مخازن ذخیره هوا - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - اتاقک ترمز.ترمز فونداسیون،
متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
23:20  1393/03/20
پاسخ دادن
کاربر: مریم کوچولو
0

نشانگر کم فشاری - مخازن ذخیره هوا - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - اتاقک ترمز.ترمز فونداسیون،
متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
23:18  1393/03/20
پاسخ دادن
کاربر: اسفندیار
0

نشانگر کم فشاری - مخازن ذخیره هوا - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - اتاقک ترمز.ترمز فونداسیون،
متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
23:17  1393/03/20
پاسخ دادن
کاربر: فاطمه خانوم
0


نشانگر کم فشاری - - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - مخازن ذخیره هوا- اتاقک ترمز.ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند

23:13  1393/03/20
پاسخ دادن
کاربر: فاطمه زارع -غلامحسین
0


نشانگر کم فشاری - - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - مخازن ذخیره هوا- اتاقک ترمز.ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند

23:12  1393/03/20
پاسخ دادن
کاربر: صنم
0


نشانگر کم فشاری - - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - مخازن ذخیره هوا- اتاقک ترمز.ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند

23:11  1393/03/20
پاسخ دادن
کاربر: الهام
0


نشانگر کم فشاری - مخازن ذخیره هوا - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - اتاقک ترمز.ترمز فونداسیون،
متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
23:10  1393/03/20
پاسخ دادن
کاربر: محمد فاضل
0


نشانگر کم فشاری - مخازن ذخیره هوا - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - اتاقک ترمز.ترمز فونداسیون،
متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
23:09  1393/03/20
پاسخ دادن
کاربر: فاطمه نوروزی
0


نشانگر کم فشاری - مخازن ذخیره هوا - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - اتاقک ترمز.ترمز فونداسیون،
متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
23:07  1393/03/20
پاسخ دادن
کاربر: محمد حسین
0


نشانگر کم فشاری - مخازن ذخیره هوا - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - اتاقک ترمز.ترمز فونداسیون،
متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
23:06  1393/03/20
پاسخ دادن
کاربر: محمدرضا دهقان طزرجانی
0

نشانگر کم فشاری - - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - مخازن ذخیره هوا- اتاقک ترمز.ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
23:04  1393/03/20
پاسخ دادن
کاربر: دایی علی
0

نشانگر کم فشاری - - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - مخازن ذخیره هوا- اتاقک ترمز.ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
23:03  1393/03/20
پاسخ دادن
کاربر: آذرخش
0

نشانگر کم فشاری - - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - مخازن ذخیره هوا- اتاقک ترمز.ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
23:01  1393/03/20
پاسخ دادن
کاربر: معصومه خاتون
0

نشانگر کم فشاری - - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - مخازن ذخیره هوا- اتاقک ترمز.ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
23:00  1393/03/20
پاسخ دادن
کاربر: balochi
0

ﻣﺘﺪﺍﻭﻝ ﺗﺮﯾﻦ """ ﺗﺮﻣﺰ ﻓﻮﻧﺪﺍﺳﯿﻮﻥ،
ﻣﺘﺪﺍﻭﻝﺗﺮﯾﻦ ﻧﻮﻉ ﺗﺮﻣﺰﻫﺎﯼ ﺑﺎﺩﯼ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ
ﺩﺭ ﮐﺎﻣﯿﻮﻥ ﻫﺎ ﻭ ﺍﺗﻮﺑﻮﺱ ﻫﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ
ﻣﯽﺷﻮﺩ ﻭ ﺷﺒﯿﻪ ﺗﺮﻣﺰ ﻗﻄﺎﺭ ﮐﺎﺭ
ﻣﯽﮐﻨﺪ"".
ﺍﺟﺰﺍﺀ ﺗﺸﮑﯿﻞ ﺩﻫﻨﺪﻩ ﺗﺮﻣﺰ ﺑﺎﺩﯼ ﺩﺭ
ﮐﺎﻣﯿﻮﻥﻫﺎ ﻭ ﺍﺗﻮﺑﻮﺱﻫﺎ "" ﻧﺸﺎﻧﮕﺮ ﮐﻢ
ﻓﺸﺎﺭﯼ, ﺳﻮﭘﺎﭖ ﮐﻨﺘﺮﻟﯽ ,ﺳﻮﭘﺎﭖ
ﺯﯾﺮﭘﺎﯾﯽ, ﺳﻮﭘﺎﭖ ﺍﯾﻤﻨﯽ ,ﺧﺸﮏ ﮎﻥ,
ﮐﻤﭙﺮﺳﻮﺭ ﻫﻮﺍ, ﺍﺗﺎﻗﮏ ﺗﺮﻣﺰ, ﻣﺤﺎﻓﻆ
ﮐﻤﭙﺮﺳﻮﺭ ﻫﻮﺍ, ﻣﺨﺎﺯﻥ ﺫﺧﯿﺮﻩ ﻫﻮﺍ
22:58  1393/03/20
پاسخ دادن
کاربر: حاجی علی
0

نشانگر کم فشاری - - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - مخازن ذخیره هوا- اتاقک ترمز.ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
22:58  1393/03/20
پاسخ دادن
کاربر: حاجی علی
0

نشانگر کم فشاری - - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - مخازن ذخیره هوا- اتاقک ترمز.ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
22:56  1393/03/20
پاسخ دادن
کاربر: محمدامین سرفرازی
0

سلام.ﻣﺘﺪﺍﻭﻝ ﺗﺮﯾﻦ """ ﺗﺮﻣﺰ ﻓﻮﻧﺪﺍﺳﯿﻮﻥ،
ﻣﺘﺪﺍﻭﻝﺗﺮﯾﻦ ﻧﻮﻉ ﺗﺮﻣﺰﻫﺎﯼ ﺑﺎﺩﯼ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ
ﺩﺭ ﮐﺎﻣﯿﻮﻥ ﻫﺎ ﻭ ﺍﺗﻮﺑﻮﺱ ﻫﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ
ﻣﯽﺷﻮﺩ ﻭ ﺷﺒﯿﻪ ﺗﺮﻣﺰ ﻗﻄﺎﺭ ﮐﺎﺭ
ﻣﯽﮐﻨﺪ"".
ﺍﺟﺰﺍﺀ ﺗﺸﮑﯿﻞ ﺩﻫﻨﺪﻩ ﺗﺮﻣﺰ ﺑﺎﺩﯼ ﺩﺭ
ﮐﺎﻣﯿﻮﻥﻫﺎ ﻭ ﺍﺗﻮﺑﻮﺱﻫﺎ "" ﻧﺸﺎﻧﮕﺮ ﮐﻢ
ﻓﺸﺎﺭﯼ, ﺳﻮﭘﺎﭖ ﮐﻨﺘﺮﻟﯽ ,ﺳﻮﭘﺎﭖ
ﺯﯾﺮﭘﺎﯾﯽ, ﺳﻮﭘﺎﭖ ﺍﯾﻤﻨﯽ ,ﺧﺸﮏ ﮎﻥ,
ﮐﻤﭙﺮﺳﻮﺭ ﻫﻮﺍ, ﺍﺗﺎﻗﮏ ﺗﺮﻣﺰ, ﻣﺤﺎﻓﻆ
ﮐﻤﭙﺮﺳﻮﺭ ﻫﻮﺍ, ﻣﺨﺎﺯﻥ ﺫﺧﯿﺮﻩ ﻫﻮﺍ
22:54  1393/03/20
پاسخ دادن
کاربر: ناصر
2

نشانگر کم فشاری - مخازن ذخیره هوا - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - اتاقک ترمز.ترمز فونداسیون،
متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
22:49  1393/03/20
پاسخ دادن
تیفوس
0

فدا مدا
10:20  1398/01/18

کاربر: جلال هنزرانی
0

ﻣﺘﺪﺍﻭﻝ ﺗﺮﯾﻦ ﺗﺮﻣﺰ ﻓﻮﻧﺪﺍﺳﯿﻮﻥ،
ﻣﺘﺪﺍﻭﻝﺗﺮﯾﻦ ﻧﻮﻉ ﺗﺮﻣﺰﻫﺎﯼ ﺑﺎﺩﯼ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ
ﺩﺭ ﮐﺎﻣﯿﻮﻥ ﻫﺎ ﻭ ﺍﺗﻮﺑﻮﺱ ﻫﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ
ﻣﯽﺷﻮﺩ ﻭ ﺷﺒﯿﻪ ﺗﺮﻣﺰ ﻗﻄﺎﺭ ﮐﺎﺭ
ﻣﯽﮐﻨﺪ"".
ﺍﺟﺰﺍﺀ ﺗﺸﮑﯿﻞ ﺩﻫﻨﺪﻩ ﺗﺮﻣﺰ ﺑﺎﺩﯼ ﺩﺭ
ﮐﺎﻣﯿﻮﻥﻫﺎ ﻭ ﺍﺗﻮﺑﻮﺱﻫﺎ "" ﻧﺸﺎﻧﮕﺮ ﮐﻢ
ﻓﺸﺎﺭﯼ, ﺳﻮﭘﺎﭖ ﮐﻨﺘﺮﻟﯽ ,ﺳﻮﭘﺎﭖ
ﺯﯾﺮﭘﺎﯾﯽ, ﺳﻮﭘﺎﭖ ﺍﯾﻤﻨﯽ ,ﺧﺸﮏ ﮎﻥ,
ﮐﻤﭙﺮﺳﻮﺭ ﻫﻮﺍ, ﺍﺗﺎﻗﮏ ﺗﺮﻣﺰ, ﻣﺤﺎﻓﻆ
ﮐﻤﭙﺮﺳﻮﺭ ﻫﻮﺍ, ﻣﺨﺎﺯﻥ ﺫﺧﯿﺮﻩ ﻫﻮﺍ
22:47  1393/03/20
پاسخ دادن
کاربر: قاصدک
0

نشانگر کم فشاری - مخازن ذخیره هوا - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - اتاقک ترمز.ترمز فونداسیون،
متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
22:44  1393/03/20
پاسخ دادن
کاربر: محمدرضا ق
0

نشانگر کم فشاری - مخازن ذخیره هوا - سوپاپ کنترل -محافط کمپرسور هوا - سوپاپ ایمنی - سوپاپ زیر پایی - خشک کن - کمپرسور هوا - اتاقک ترمز.
ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
22:41  1393/03/20
پاسخ دادن
کاربر: معصوم بیکی
0

کمپرسور هوا
کنترلگر کمپرسور هوا
سوپاپ تخلیه
سوپاپ زیر پایی (پدال ترمز)
اتاقک ترمز
میله پرس
رگلاتور متحرک
محور S
لنت
فنر برگشت
ترمز فونداسیون
متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
19:43  1393/03/20
پاسخ دادن
کاربر: امین
0

کمپرسور هوا
کنترلگر کمپرسور هوا
سوپاپ تخلیه
سوپاپ زیر پایی (پدال ترمز)
اتاقک ترمز
میله پرس
رگلاتور متحرک
محور S
لنت
فنر برگشت
ترمز فونداسیون
متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
19:42  1393/03/20
پاسخ دادن
کاربر: معلم
0

کمپرسور هوا
کنترلگر کمپرسور هوا
سوپاپ تخلیه
سوپاپ زیر پایی (پدال ترمز)
اتاقک ترمز
میله پرس
رگلاتور متحرک
محور S
لنت
فنر برگشت
ترمز فونداسیون
متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
19:41  1393/03/20
پاسخ دادن
کاربر: نسترن
0

کمپرسور هوا
کنترلگر کمپرسور هوا
سوپاپ تخلیه
سوپاپ زیر پایی (پدال ترمز)
اتاقک ترمز
میله پرس
رگلاتور متحرک
محور S
لنت
فنر برگشت
ترمز فونداسیون
متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
19:38  1393/03/20
پاسخ دادن
کاربر: اعظم
0

کمپرسور هوا
کنترلگر کمپرسور هوا
سوپاپ تخلیه
سوپاپ زیر پایی (پدال ترمز)
اتاقک ترمز
میله پرس
رگلاتور متحرک
محور S
لنت
فنر برگشت
ترمز فونداسیون
متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
19:37  1393/03/20
پاسخ دادن
کاربر: مهلا
0

کمپرسور هوا ، کنترلگر کمپرسور هوا ، سوپاپ تخلیه ، سوپاپ زیر پایی (پدال ترمز) ، اتاقک ترمز ،میله پرس ،رگلاتور متحرک ، محور S ، لنت ، فنر برگشت.ترمز فونداسیون
متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
19:27  1393/03/20
پاسخ دادن
کاربر: niloofareabi
0

کمپرسور هوا ، کنترلگر کمپرسور هوا ، سوپاپ تخلیه ، سوپاپ زیر پایی (پدال ترمز) ، اتاقک ترمز ،میله پرس ،رگلاتور متحرک ، محور S ، لنت ، فنر برگشت.ترمز فونداسیون.
متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
19:23  1393/03/20
پاسخ دادن
کاربر: لیلا زارع
0

کمپرسور هوا ، کنترلگر کمپرسور هوا ، سوپاپ تخلیه ، سوپاپ زیر پایی (پدال ترمز) ، اتاقک ترمز ،میله پرس ،رگلاتور متحرک ، محور S ، لنت ، فنر برگشت.ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند
19:19  1393/03/20
پاسخ دادن
کاربر: alireza fa
0

متداول ترین . ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند.

اجزاء تشکیل دهنده ترمز بادی در کامیون‎ها و اتوبوس‎ها نشانگر کم فشاری, سوپاپ کنترلی ,سوپاپ زیرپایی, سوپاپ ایمنی ,خشک کن, کمپرسور هوا, اتاقک ترمز, محافظ کمپرسور هوا, مخازن ذخیره هوا .
18:57  1393/03/20
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظرات برای این مطلب غیر فعال شده است.
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
عارف : قابل توجه عزیزانی که غیرت داشتن و میخواستن برا گرفتن حق بحفشون تو تجمع دوشنبه شرکت کنن. بعلت سمپاشی مخالفین تجمع و مرد میدان نبودن طبل های توخالی، تجمع دوشنبه، متأسفانه کنسل شده است. توجه داشته باشید تجمع شاهین زمستان کنسل شده است. ما موندیم و سایپا، تا ببینیم چی قراره پیش بیاد
پوریا : والا من ۲۳ اردیبهشت نوشتم هنوز تحویل ندادن چطوری شما زودتر گرفتی
اطلس مرداد تکمیل : والا من ۳ تا ماشین دارم تو پارکینگم از خدامه ماشینو دیر بدن پول تاخیر بگیرم حالشو ببرم
J7مرداد مشکی : سلام j7 ثبت نام مرداد ماه امروز پیامک اومد واسم که شاسی شده ولی داخل سایت فقط قسمت فاکتور زرد شده
خدا : تکمیل وجه ۱۴ شهریور کسی هست اینجا فاکتور شده براش واقعاً ؟؟؟ آخه توی گروه ایتا اخبار خودرو زده فاکتور شده این تاریخ رنگ نقره ای مش
اطلس : اصلا اشتباه نکن من هر دو رو سوار شدم الان هم اطلس دارم اصلا قابل قیاس نیستند هم قدرت و هم آپشن اگه بیشتر داشتی بزار روش tu5 بگیر که اون از اطلس سر تره البته توی قدرت و بازدهی نه آپشن
اشکان : کادیلاک بهترین برند در دنیا هست و بهترین برند هم خواهد موند این ماشین نظیری نداره به خصوص با شاهکار جدید این کمپانی مرسدس بنز انگشت به دهن مونده ماشین کادیلاک اسکلید 2024 بهترین شاسی بلند دنیا
سایپا بی پدر : انشالا خدا همه شونو به خاک سیاه بشونه
J4مشکی گیلان : جهت اطلاع به عموم مردم خیای از کامنتای من تایید نشده ولی خلاصه بگم بنده ثب نامی ۳۱ خرداد هستم. اصلا شاسیییییی نشده حالا چه برسه به تحویل . دیگ خود دانید دوره فروش تموم شد کاربرای فیک . نمایندگی ها . شرکتا میان برای عذرخواهی و زبون درازی . تمام. شاسی نشده مردم. تمام 📢📢📢📢📢📢📢
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
حمید : سلام ببخشید موعد تحویل واسه من زده بودن 7مهر ولی هنوز فاکتور نشده؟کسی تو این تاریخ ماشینش فاکتور شده؟
ساینا : مگه 16 درصد سود نیست؟ میشه 27 میلیون که!
بشیری : سلام از دوستانی که وام بانک تجارت داشتن میخواستم بدونم چند روز طول میکشه واریز بشه تایید من 9.5 بود والی وام هنوز واریز نشد
رانا : تحویلی 29 مهر 20ام پلاک شد، الان رو گزینه تحویل به نمایندگی میچرخه گیلان هستم
رانا پلاس تبدیلی : سلام من تحویل 27 شهریور بودم از یزد امروز زد ارسال خودرو
مجید ایکس 22 : شیلنگ اب رو روزی ده دقیقه بگیر روش.البته ماشین سرش به سمت غرب باشه بهتره.اروپایی اب بندی میشه
مجید ایکس 22 : واسه چی میخای؟اگه وایه تخفیف بیمه هست که ف قی نداره همون پلاک باشه یا نه
امید : ازمن کارمزدتسهیلات هم کم شده ولی وام پرداخت نشده بانک گرشگری
پنج دنده : منم 21 آبانم احتمالا فردا پس فردا فاکتور میشه
یاسوج : سورن موتور جدید فروش فوق العاده طرح اخیر اینطور که مشخصه تا 3 دی فاکتور شدن درسته؟؟؟؟؟؟؟