نظرات : زهرا زرعی کار

نام کاربری
تاریخ عضویت
آخرین فعالیت
تعداد نظرات
تعداد آگهی ها



نام مقالهمتن نظر
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 5) 1-فورد فیستا نسل 1 2- قاتلان بی چهره ( Mördare utan ansikte)
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 6) 1- Ford Bronco II 2- Quantum of Solace
اسامی شرکت کنندگان در قرعه کشی مسابقه هفته (6) 7
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 8) 1- Dacia 1310 2- Ghost Rider: Spirit of Vengeance
اسامی پاسخ دهندگان صحیح مسابقه هفته (8) 5
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 10) سانروف‎ها معمولاً شفاف هستند درحالی‎که مونروف‎ها را رنگی می‎سازند. در حقیقت مونروف نوع خاصی از سانروف است. در دهه هفتاد، به سانروف‎های شیشه‎ای داخلی و برقی، مونروف می‎گفتند. البته امروزه عموماً تنها به سانروف‎های شیشه‎ای داخلی، مونروف گفته می‎شود.
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 11) چرخ دنده پینیون
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 13) د: همه موارد
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 14) ب- دنده سبک سرعت کم‎تری دارد
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 15) توقف در روزهای زوج هفته ممنوع
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 16) موجب کاهش وزن خودرو عمر بیش‎تر تایر تعادل بیش‎تر در هنگام پیچ ضریب ایمنی بالاتر عدم ورود اشیاء ریز به داخل تایر عدم وجود پنچری و کاهش صدمات وارده به جلوبندی خودرو می‎گردد.
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 27) جاده‌های 2+1 دارای 3 لاین می‎باشند و دو لاین آن دریک جهت و یک لاین آن در جهت مخالف می‎باشد و توسط گاردریل یا کابل از هم جدا می‎شوند. البته ایمنی این نوع جاده‎ها پایین‎تر از 2+2ها می‎باشد. از سال 1990 ساخت این جاده‎ها در کشورهای سوئد و دانمارک رواج یافت.
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 29) بزرگ‎ترین مزیت یک خودروی دو دیفرانسیل، افزایش چسبندگی و کشش اتومبیل در جاده‎های لغزنده است که بر روی برف، یخ و یا گل و شل، احتمال گیر کردن و از حرکت ایستادن یک خودروی 4WD به مراتب کم‎تر از خودوی 2WD است مگر اینکه هر چهار چرخ با هم گیر کنند و از حرکت بایستند که این امر بسیار کم اتفاق می‎افتد.
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 30) برای پارک موازی، راننده باید به 5 نکته ساده توجه کند: او باید در کنار خودروی جلویی قرار بگیرد. فرمان خودرو را به سمت لبه پیاده رو بچرخاند و با زاویه 45 درجه در فضای خالی به سمت عقب حرکت بکند. تا جایی عقب می‌آید که چرخ‌های جلوی خود در امتداد چرخ‌های عقب خودروی جلویی قرار بگیرد. در عین حال باید توجه داشته باشد که بیش از اندازه به خودروی پارک شده عقبی نزدیک نشود. راننده باید فرمان خودرو را در خلاف جهت لبه پیاده رو بچرخاند تا جلوی خودرو خود در فضای مورد نظر قرار گیرد. در نهایت راننده باید آن قدر خودرو را جلو و عقب ببرد تا زمانی که فاصله خودرو از لبه پیاده رو 30 سانتی‎متر شود.
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 33) 1. صفحه نمایش اطلاعات فدراسیون اتومبیلرانی 2. LED های نمایشگر دور موتور 3. صفحه نمایش اطلاعات گیربکس، سرعت و غیره 4. دکمه خلاص (در پیت استاپ) 5. فعال کردن بالچه جلو 6. دکمه چند منظوره 7. بازیابی نیروی ترمز 8 و 9 . دکمه‎های کم و زیاد کردن منوهای مختلف 10. دکمه اطلاع رسانی ایرادات (راننده به نسبت دفعات فشردن این دکمه، ایرادات فنی را گزارش می‎دهد) 11. محدود کننده سرعت 12. ذخیره سازی نیرو 13. دکمه برقراری ارتباط رادیویی با مهندس تیم 14. توقف در پیت استاپ 15. کنترل کلاچ 16. هماهنگی با مارشال 17. تنظیم دیفرانسیل 18. حالت اولیه تنظیمات دیفرانسیل 19. تنظیم دیفرانسیل 20. کروزکنترل 21. انتخاب حالات بالچه‎ها، دور موتور و غیره 22. تنظیم تایرها 23. تنضیمات اولیه بالچه جلو 24. تنظیمات پدال 25. مخلوط سوخت 26. پدال‎های پشت فرمان بالا 27. پدال‎های پشت فرمان پایین 28. کلاچ
اسامی پاسخ دهندگان صحیح مسابقه هفته (شماره 33) 4
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 34) Volkswagen / VW Golf II - Interior, 1983
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 38) شورولت Corvette 2011
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 39) کیا اسپورتیج 2013
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 45) نیسان ماکسیما 2011
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 53) سبقت گرفتن یا گردش به چپ
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 54) 1- ایست کامل سپس ورود به اصلی
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 58) 1-پولی ورودی 2- پیستون 3- تسمه 4- تنظیم کننده 5- پولی خارجی یکی از پولی ها که پولی محرک یا پولی ورودی نام دارد، به میل لنگ موتور متصل است و انرژی موتور از این قسمت وارد سیستم انتقال قدرت می شود. دومی که پولی چرخنده نامیده می شود، توسط پولی اول می چرخد و با دریافت انرژی از موتور، آن را به محور چرخ ها منتقل می کند
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 60) اجزاء تشکیل دهنده ترمز بادی در کامیون‎ها و اتوبوس‎ها " نشانگر کم فشاری, سوپاپ کنترلی ,سوپاپ زیرپایی, سوپاپ ایمنی ,خشک کن, کمپرسور هوا, اتاقک ترمز, محافظ کمپرسور هوا, مخازن ذخیره هوا " متداول ترین " ترمز فونداسیون، متداول‌ترین نوع ترمزهای بادی است که در کامیون ها و اتوبوس ها استفاده می‌شود و شبیه ترمز قطار کار می‌کند.
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 61) وظیفه کمربند ایمنی توزیع نیروی متوقف کننده در قوی ترین قسمتهای بدن به منظور کاهش آسیب وارده می‌باشد. کمربند ایمنی از دو قسمت اصلی تشکیل شده است: کمربند پهلویی که لگن خاصره شما را در بر می گیرد و کمربند شانه ای که بر روی سینه شما کشیده می شود.
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 69) 1- وجود مشکل در موتور خودرو 2- وجود مشکل در اکسل خودرو 3- وجود مشکل در سیستم ترمز 4- لق بودن چرخها 5- وجود مشکل در لاستیک ها
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 75) موتور خودروی شما در دمای نسبتا بالا، بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد؛ بدین صورت در زمانی که موتور سرد است، موجب خرابی سریعتر قطعات، کاهش کارایی و افزایش آلایندگی آن می‌شود. گرم کردن سریع موتور و حفظ دمای ثابت آن، از جمله مهمترین وظایف سیستم خنک کننده محسوب می‌شود. داخل موتور، بنزین به صورت بی وقفه در حال سوختن است؛ میزان زیادی از گرمای این سوخت از سیستم اگزوز خارج اما اکثر آن به داخل موتور برای افزایش دمای آن نفوذ می‌کند. زمانی که خنک کننده خودرو به 200 درجه فارنهایت (93 درجه سلسیوس) برسد، موتور بهترین عملکرد را دارد.
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 87) دو مشخصه اصلی موج، تعیین کننده درک ما از صدا هستند : بسامد موج صدا – بسامد بیشتر به معنای تغییر سریع تر فشار هوا می‌باشد. هر چه موتور سریع تر کار کند، صدای زیرتری را می‌شنویم و تغییرات کندتر صدای بم تری را تولید می‎‌کند. سطح فشار هوا – دامنه موج، بلندی صدا را تعیین می‌کند. امواج صوتی با دامنه بیشتر، پرده گوش ما را بیشتر حرکت می‌دهند و ما صدای بلندتری را درک می‌کنیم.
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 88) 1. تنظیمات فنر 2- کاهش ارتفاع کیت ها 3- سیستم تعلیق بادی 4- سیستم تعلیق هیدرولیک 5- کاهش ارتفاع سلیقه ای 6- میله های چرخشی 7- افزایش ارتفاع بدنه 8- افزایش ارتفاع سیستم تعلیق 9- هم ترازی 10- افزایش ارتفاع زیاد