نظرات : تندری

نام کاربری
تاریخ عضویت
آخرین فعالیت
تعداد نظرات
تعداد آگهی ها



نام مقالهمتن نظر
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 110) کالیپر ترمز نیروی متوقف کننده را برای خودرو تأمین می‌کند و یکی از مهمترین اجزاء ترمز به شمار می‌رود. در سیستم ترمز دیسکی، چرخ های خودرو به صفحاتی فلزی که روتور نامیده می‌شوند، وصل هستند که به همراه چرخ، می‌چرخد. وظیفه کالیپر، تماس با روتور، ایجاد اصطکاک و متوقف کردن چرخ خودرو است. کالیپر ترمز مانند یک چنگال بالای روتور قرار می‌گیرد. داخل هر کالیپر، یک جفت صفحه فلزی وجود دارد که لنت های ترمز به آن متصل هستند. لنت های خارجی، روی قسمت خارجی روتور، و لنت های داخلی روی قسمت داخلی روتور قرار گرفته‌اند. وقتی پدال ترمز را می‌فشارید، روغن ترمزی که از سیلندر اصلی ترمز می‌آید، فشار هیدرولیک لازم برای یک یا دو کالیپر را ایجاد می‌کند و لنت ها را به روتور می‌چسباند. دو نوع کالیپر وجود دارد که عبارتند از: کالیپر شناور (یا لغزنده) و کالیپر ثابت.
اسامی پاسخ دهندگان صحیح مسابقه هفته (شماره 110) 9
وضع صنعت قطعه کشورخوب نیست وضعیت ایشان بدتر از این هم خواهد شد کجاش دیدید؟
ماهی‌گیری لیزینگ‌های خودرو، از آب گل‌آلود وام خودرو آره اینا عجب دیو های درنده ای هستند که مردم مظلوم ایران را تنها گیر آورده اند.
مسابقه هفتگی با جوایز نقدی! (شماره 111) 1- پیش از هر چیز برای جلوگیری از ورود کثیفی و آشغال به موتور، مطمئن شوید که باک همیشه تا نصف پر باشد. 2- اطمینان حاصل کنید هوای کافی به موتور می‌رسد . 3- روغن موتور را چک کنید. مخزن روغن همیشه باید پر باشد . 4- شمع‌ها را تعویض کنید. شمع‌ها همواره باید سالم و تمیز باشند. 5- هرگز از موتور بیش از اندازه کار نکشید. بگذارید موتور در وضعیت مطلوب کار کند. 6- اجازه ندهید موتور داغ کند.
اسامی پاسخ دهندگان صحیح مسابقه هفته (شماره 111) 2