نظرات : عرفان348

نام کاربری
تاریخ عضویت
آخرین فعالیت
تعداد نظرات
تعداد آگهی ها



نام مقالهمتن نظر
تامین ارز دولتی قطعه سازان روی میز بانک مرکزی اگر اینها قطعه سازن و قطعه میسازن خوب از پتروشیمی و شرکت فولاد متریال وارد کن و قطعه تو بساز. منتها اینها شرکتهای بسته بندی هستند که قطعه رو وارد میکنند و بسته بندی رو عوض میکنند و چند برابر قیمت میدن. اگر قطعه ساز داخلیه چه مفهومی داره از خارج جنس وارد کنه؟؟
احتمال آزادسازی قیمت خودرو؛ آیا پراید، ۴۳ میلیون تومان خواهد شد؟ دقیقا معلوم نیست چی میخوان از جون ملت؟ میگه قیمت رو تا 5 درصد زیر قیمت حبابی بازار. خوب این قیمت بی حساب کتابو کی درست کرده؟؟؟ خود خودروسلاز از طریق عدم عرضه خودرو به بازار و احتکار خودرو. میانگین درامد مردم حدود 2 میلیون تومن در ماهه و این درامد کشش این قیمتها رو ابدا نداره. مردم توان این قیمتهای خودروها رو ندارند. همین قیمتهای شرکتها هم خیلی بالاست.
قطعات خودرو از پرداخت مابه التفاوت ارزی معاف شد اقای خودرو ساز! دیگه چه بهانه ای داری برا انفجار قیمت خودرو؟؟ دیگه چه بهانه ای داری برای تحویل ندادن خودرو؟؟ دیگه چه بهانه ای داری برای احتکار کردن و دلال بازی و بالا بردن قیمتها. تمومه؟؟؟ حله؟؟؟ بس کنید دیکه بابا! خون مصرف کننده رو دارید میمکید تموم کنید این بازیا رو. با همکاری هماهنگ بعضی مجلسیها قیمتها رو در بازار به سقف چسبوندید. تموم کنید دیگه. ملت توان آزادسازی قیمتها رو ندارن. اون قضیه سال 91 و 92 که چند برابر شد قیمتهای خودرو، امکان پذیر نیست. شدنی نیست مردم کشش ندارن اخوی!
پیشنهاد قیمت جدید پراید؛ بیش از 32 میلیون تومان فقط 1200 دلار برای پراید ارزبری داره! که اونم 4200 تومنی بهش میدن یه جورایی. شورای رقابت متشکل از چند نماینده مجلس و چند نفر از طرف دولت و چند کارشناس حرفه ای چند حقوقدادن که حکمشون رو از ریاست جمهوری گرفتن و رسما زیر نظر کسی نیستن و مستقل هستند. به اندازه کافی قدرت دارند و هیچ کسی نمیتونه اینها رو کنار بزنه. به زور میخوان با موازی کاری و قوانین موازی و صورتجلسات و کمیسیونها و... این شورا رو حذف کنند اما شورای رقابت و دکتر شیوا به قدرت و قوت خود باقی هستند و از حقوق مصرف کننده بطور علمی و قانونی حمایت میکنند طرف اسمش سازمان حمایت از مصرف کننده س، دندون تیز کرده تا شورای رقابت حذف بشه قیمت رو بکشه بالا! این حمایت از خودروسازه یا مصرفکننده؟؟؟؟؟؟
تبدیل ساندرو به پراید و تیبا؛ پیشنهاد عجیب سایپا به مشتریان پارس خودرو من اگر جای این مشتریهای ساندرو بودم، زیر بار این اطلاعیه ها نمیرفتم، و همون ماشین خودم رو صبر میکردم تا بگیرم. اینها فقط میخوان یه مقداری مشتریهاشون سبکتر بشه و تعدادی رو هم تحویل بدن. شما خودت مدیر عامل سایپا بودی، و قول دادی ماشین رو مثلا با 50 تومن تحویل بدی، الان چند ماه دیگه قیمتش خیلی بالاتر میشه!! چکار میکردی؟؟؟ طبیعیه یه طوری باید تعدادی رو بپیچونه. هر تعداد رو تحویل بده همونقدر ضرر کرده. پس هرچقدر تلاش کنه که تعدادی انصراف بدن، به همون میزان به نفعشه! کنار اطلاعیه هم مینویسه در صورت تمایل که از نظر قانونی مشکلی ایجاد نشه براش. اگر دست خود شرکت بود همه رو انصراف میداد با همون سود مشارکت قبلی. چند ماه بعد که قیمتها بالا رفت، اعلام میکرد مشکلات تحریم حل شده بیاید ثبت نام کنم نقد و تحویل روز میدم. امروز پول بده فردا تحویل بگیر. درد خودروساز قطعه نیست! قیمته!!