امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1587
گیربکسدستی
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)110
مصرف سوخت شهر (لیتر)8.8
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)5.4
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)6.6
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)400
ترمز جلودیسک
ترمز عقبدیسک
تعداد سرنشین4
طول (سانتی‎‏متر)418
عرض (سانتی‎‏متر)165
ارتفاع (سانتی‎‏متر)145
حداکثر سرعت (km/h)193
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)11.4
حجم باک (لیتر)50
کشور سازندهایران
پخش کننده DVD/VCDدارد
صندلی رانندهدستی
صندلی سرنشیندستی
گارانتی40000 کیلومتر یا 24 ماه
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

3466 نظر

پوریا
0

جواب آقا مهدی
سلام
شما ماشین قبلیتون لاید پراید بوده که الان 206sd گرفتی و راضی هست دوستان من جهت راهنمایی نظر میدن اینکه میگن موتور چینی اینکه میگن کیفیت خوب نیست چون 206 های مدل فرانسویش دیدن سوار شدن که دارن میگن شما بذار یکم ماشینت کار کنه پات به مکانیکی باز بشه اون وفت یاد این نظراتت میافتی
در موردد رانا و اس دی این که هر دو یکی هست موتوری فنی و همه چی فقط ظاهری فرق دارن از دید بنده هم رانا ارزش خریدش بیشتر ارزونتره اقتصادی تره که بخاطر یه آرم پژو چینی که زدن جلوش دارن پول اضافی میگیرن این زور داره بحث سر اینه بعدم ظاهری رانا خیلی امروزی تر و جذاب تره 206 نگاه کن 20س ال داریم میبینم سوارش شدیم عین پراید شده
20:05  1396/05/14
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
0

داداش والا من یه پارس ال ایکس دارم .رانا داشتم مدل۹۵. ماشین با ای سی یو ssat بود مشکلات زیادی داشت. رو دری ومواد پلیمری بدی داشت.قابل قیاس با ۲۰۶ نیست . شما رانا و ۲۰۶ اندیدی ظاهرا..با ضرر فروختم. شماها عادت کردید وقتی ازتون انتقاد میشه فقط بلدین بگین لابد پراید داشتی و از این حرفا...بهرحال از دانش مونتاز کاری خودروسازی ما جز این انتظاری نیست. و ماشین کلا شانسیه .
کسی منظر راهنمایی شماها نیست.
همه میدونند که همه ی این ماشینا اشقالن.حتی اونی که شما دانشمندا تایید میکید.
گزارش
پاسخ دادن
21:34  1396/05/14

شهاب
0

چرا فرانسه روی پژوهاش تو ایران نظارتی نداره؟؟ مگه نباید بیاد نظارت کنه که ببنیه چی میدن دست مردم ؟؟؟ چرا از فرانسه کسی نمیاد ؟؟ چون قبول ندارن موتور و قطعاتی که میذارن روی 206 ها برا همین نمیان
19:20  1396/05/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: مهدی.خوزستان
0

جالبه ، چند نفر یا یک نفر از خروس خون تا ته ته شب داره از 206 بد میگه . و دیگران رو منصرف از خریدش میکنه.
در پیج 207 جدید هم که بایکوت خبری هست ، اما تا دلتون بخواد دارند از رانا در پیجش تعریف و تمجید می کنند . در حالیکه هر 3 یک فنی و تعلیق دارند .
حالا قضاوت با کسانی که مردد برای خرید 206 شدند .
پارس LX و 405 SLX رو هم به لیست اضافه کنید .
به این یقین رسیدم که افرادی سعی در جلب توجه رانا و فروش اون هستند.
19:00  1396/05/14
گزارش
پاسخ دادن
صفایی
0

همشون مزخرف و خز شدن ماشین خوب و فنی خوب بدون خرج تاچند سال ال90 پارس تندر ساندرو
گزارش
پاسخ دادن
19:56  1396/05/14

نیما
1

موتور TU5 و TU3 ساخت باجاج هند هست و البته برخی قطعاتش هم از دونگ فنگ چین تأمین میشه.
قبلا هند بیشتر بود قطعاتش ولی الان چینی شدن و نظارتی هم از سوی پژو فرانسه ندارند چون کشوری ازشون نمیخره فقط برا ایران میفرستن و کیفیت خوبی ندارن.
18:37  1396/05/14
گزارش
پاسخ دادن
مرتضی
2

بله کیفیت ندیدی شما نباید بدونی کیفیت خوب چیه چون تازه 206 اس دی خریدی زیاد باهاش رفته باشی 4هزار تا داری ازشم تعریف میکنی بذار بره بالای 20000 یا یکسال بگذاره از خریدنت کار کشیدنت بعد بیا از کیفتیش نظر بده
کیفیت باید قبل سال 90میدیدی تو دوزی داشبورد صندلی ها موتوری گیربکس قطعات اون موقع شما پراید داشتی قطعا کیفیت 206 های فرانسوی ندیدی از پراید امدی اینو خریدی حالا میای میگی اونجا سراتو داری اپتیما داری منطقه آزاد هستم خب چرا ماشین خوب اونجا هست 206 چینی هندی سوار میشی
گزارش
پاسخ دادن
19:59  1396/05/14

کاربر: هادی ماکو
3

نمیدونم شما کیفیت به چی میگین؟
آمپر آب تا خط آخر میرسه واشر نمیزنه
یکی از آشنا ها یکسال و نیم روغنش رو عوض نکرده بود با 30 هزار کیلومتر هیچیش نشده
خیلی بی صدا
شتاب عالی

من موندم شما کیفیت به چی میگید؟
از نظر من TU5 بی نظیر ه
گزارش
پاسخ دادن
19:13  1396/05/14

کاربر: مهدی.خوزستان
0

هادی جان شما وقتت رو تلف حرفهای بی پایه و بدون سند دیگران نکن .
TU5 چینی هم باشه بهر حال در ایران مونتاژ میشن.
گزارش
پاسخ دادن
19:32  1396/05/14

منوچهر
0

سلام کلا 206 ها افت کیفیت داشتن اونم بعد سال 90 که تحریم شدیم فاتحش خونده شد ... اون فرانسوی بود نظارت داشت فرانسه این چی ... اینو چین نظارت داره ....موتور ها چینی شده واشر سر سیلندر میزنه .... خیلی هم تکراری و زیاد شده 206 ها .... طرف پراید داشته با قسط و وام و چکی رفته سریع ی 206 خریده اونم سفید......ما هم همین میگیم خوبه باز به یه نقطه مشترک رسیدیم ....... ولی در کل خانوده 206 هزینه نگهداریشون کمر صاحبش میشکونه .... دیگه همه ما ها تقریبا تجربش کردیم میدونم بخرج بیافته بعد یکسال یا باید ردش کرد یا باید خرج کرد اساسی ... تو این رنج انتخاب بهتری میشه داشت..
18:24  1396/05/14
گزارش
پاسخ دادن
206
5

دارمش و راضیم ، دو ساله دستمه هیچ اخ هم نگفته ، نمیدونم دوستانی که از این ماشین بد میگن خودشون داشتن یا فقط از این و اون شنیدن ، وسایلی رو واسش عوض کردم که همه باید واسه ماشیناشون بعد یه مدتی عوض کنند،مثل لنت و تسمه و ... دوستان من نظر همه ی شما محترمه اما به حقوق هم دیگه احترام بذاریم ، هر کی با هر سلیقه ای میتونه هر چی دلش میخواد بخره ،
15:20  1396/05/14
گزارش
پاسخ دادن
میرزایی
1

سلام هادی جان
من محصولات ثبت نام کردم ماه بعد دعوت نامه ی من میاد sd206 می خوام انتخاب کنم به نظرت تحویل چند روزه اس؟؟
10:41  1396/05/14
گزارش
پاسخ دادن
احسان برزگر از تبریز
1

سلام. 10 مرداد تاریخ فاکتور ماشین اس دی ام بود. خبری نیس تا الان. راحت 2 الی 3 هفته تاخیر داره. کسی هم جوابگو نیس.
گزارش
پاسخ دادن
10:55  1396/05/14

کاربر: هادی ماکو
0

سلام
اونایی که اول محصولات رو انتخاب میکنن بعد تو دعوت نامه انتخاب می کنن ماشینشون یخورده تاخیر میخوره
ولی نگران نباشین جریمه تاخیرشم میدن
گزارش
پاسخ دادن
15:10  1396/05/14

نوید
0

به نظر من الان تو رنج قیمت ۴۰ ملیون رنو ال ۹۰ گزینه عالیتریه نسبت به sd من خودم یه ال نود صفر گرفتم خداروشکر ماشین خوبیه تازه اعلام کردن که ۳/۵ تا ۴ درصد در این هفته گرونترم میشه یعنی ال ۹۰ سال بعد بخوای بگیری از نمایندگی کمتر از ۴۵ تومن والبته دنده ایشو بهتون نمیدن
09:01  1396/05/14
گزارش
پاسخ دادن
m
3

با این ریخت و قیافه عمرا کسی 45 دیگه پاش پول بده. قیمتش بالا بره واقعا ارزش خریدش دیگه میاد پایین. نه قیافه 45 تومنی داره حالا اینا به کنار ، صندلی هاش واقعا آدمو بیچاره میکنه تو مسافرت
گزارش
پاسخ دادن
11:05  1396/05/14

اسی
6

سلام.. من الان به مدت 11 ساله 206 دارم و راضیم. اما قبول دارم از سال 90 به اینور دیگه اون ماشین سابق نیس الان که دیگه بدترم شده. یعنی میشینم پشت ماشین حالم گرفته میشه.
شما بیا پشت ماشین من ببشین یه دور بزن میفهمی چقدر فرق کردن.. منم با اینکه تو محل اسی 206 صدام میکنن الان به کسی پیشنهاد نمیدم.. به نظر من ایرانخودرو شدیدا پسرفت کرده و حتی نمیتونه یه ماشین چندین ساله رو درست مونتاژ کنه..

بنظر من گول تبلیغات واهی رو نخورید.. 206 های چینی الان که از صفری دچار مشکل و کیفیت هست هیچوقت نمیتونی بگی کم خرجه.. این نظر من بود
18:03  1396/05/13
گزارش
پاسخ دادن
سالار تاج بخش
4

سردار
0

سلام همین که میگن جنس قطعات بی کیفیت و چینی درجه چندم هست که ماشین منحرف میشه با هر سرعتی که باشه طرف خدا رحم کرده زنده موندن ... گیربکس ها مشکل دارن برید بپرسید از نمایندگی ها مشکل یکی دوتا نیست موتورشم ضعیفه چینی کیفیت لوازم هم پایین باو یه آینه برقی هم نداره این همه پول برا چی توضیح بده اینو؟

نخرید این ارابه های مرگ هیچی نداره والا امنیت صفر ماشینی که برا سی سال پیش طراحی وساخته شده الان دارن با قطعات بی کیفیت چینی میدن مردم بعد اینجوری هم پولشون میره هم جونشون به فکر سلامتی خودتون و خانواده هاتون باشید به حرف یه سری دلال جماعت هم گوش ندید اینا به فکر جیب خودشون هستن مصرف کننده نیستن اینا فروشنده هستن هیچ ماست بندی هم نمیگه ماست من ترشه
18:01  1396/05/13
گزارش
پاسخ دادن
سالار تاج بخش
0

تیپ 6 رو میگم
گزارش
پاسخ دادن
19:37  1396/05/13

رضا
1

کلا این برا خانواده 206 صدق میکنه
گزارش
پاسخ دادن
20:10  1396/05/13

کاربر: هادی ماکو
3

داداش شما با تیپ 2 اشتباه گرفتی
گزارش
پاسخ دادن
18:11  1396/05/13

علی
3

سلام ...من الان یک ماهی خریدم 2500 تا هم رانندگی کردم خدا راشکر بغیر لرزش دنده 2 و روشن نشدن و اخطار ندادن کمربند ایمنی ایرادی دیگه ای نداره از نظر شتاب و راحتی عالیه ...دریچه گازشم دیدم بوش بود حالا چه فرقی داره بابقیه و دور موتور موقع رانندگی روی چند هزار باشه بهتره...
با تشکر از سایت خوبتان
10:33  1396/05/13
گزارش
پاسخ دادن
کیوان
0

سلام داداش تازه گرفتی کاری نکرده که بذار یکسال بگذاره یا 15 هزار تا کار کنه بعد بیا نظرت بگو دربارش البته اون موقع دیگه وقت نداری بیای اینجا تعصب به خرج بدی چون همش باید جلو در نمایندگی باشی یا مکانیکی از همون ماشین 20سال پیش چینی ایرانیزه شدت لذت ببر
گزارش
پاسخ دادن
10:37  1396/05/13

احمدی
1

سلام اخطار ندادن کمر بند ایمنی ایراد نیست چون نه تنها در 206 در ال 90 هم نشون نمیده تو بعضی از ماشین ها ظاهرا این قسمت رو حذف کردن
در مورد دور موتور من معمولا بیشتر از 3000 هزار نمیزارم بره بالا و اکثرا هم روی همین 3 هزار دور موتور رو عوض میکنم لرزش دنده دو رو من هم دارم ولی چیزی نیست که ادم حساس بشه
گزارش
پاسخ دادن
12:18  1396/05/13

اکبر
2

۲۰۶ با موتور چینی هندی ارزش خرید نداره ماشینی که ایرانیزه بشه با موتور ۲۰سال پیش که توسط چین ساخته میشه معلوم چی میخواد بشه ظاهری هم تکراری قدیمی ۲۰۶ فقط میشه نون دونی مکانیکی محل همین برید خودتون بپرسید
۲۰۶ بعد سال ۹۰ دیگه مثل قبل نشد خیلی افت کیفیت کرد قطعات بی کیفیت وارد میکنن بدون نظارت پژو فرانسه مونتاژ میکنن با اسم و برند پژو چینی میدن مردم
01:53  1396/05/13
گزارش
پاسخ دادن
علی
6

باشه تو خودتو ناراحت نکن واسه قلبت خووب نیست به همه میسپاریم 206 نخرن
گزارش
پاسخ دادن
10:10  1396/05/13

اکبر
0

اخ قلبم
گزارش
پاسخ دادن
14:23  1396/05/13

امیر
0

سلام دوستان من میخوام یه 206 اس دی ثبت نام کنم به نظر شما کارکرده بگیرم یا صفر ؟؟؟؟من تموم نظرات دوستان خوندم اصلا نظرم داره در مورد اس دی عوض میشه...با 40میلیون ماشین بهتری سراغ دارید ؟؟؟
13:44  1396/05/12
گزارش
پاسخ دادن
محمدی
1

سلام به حرف هیچ کس گوش نکن هر کس از من راهنمایی بخواد بهش میگم برو تو نمایندگی سوار چند تا ماشین شو هر کودوم به دلت نشست همونو بخر معمولا کسی درست راهنمایی نمیکنه در رنج 40 ملیون از من میشنوی برو تو نمایندگی سوار sd شو بعد ال 90 شو بعد پارس و رانا ببین تو کودوم راحتی همونو بخر هر کودوم ازنها معایبی دارن مثلا sd جاش کوچیکه نمیدونم ال 90 داخلش طراحیش بی ریخته پارس داخلش عالیه اما کیفیت 1 ستاره داره گفتم دیگه بهترین راه همینه بری سوارش بشی ببینی با کودوم راحتی همینه اینها هم تا دو سال گارانتی دارن راحتی
گزارش
پاسخ دادن
19:07  1396/05/12

احمدی
0

بچه ها باد لاستیک ماشینها باید چقدر باشه امروز با 800 کیلومتر دادم شاگرد لاستیک فروش محلمون اونم دو تا جلو رو 2.3 و دو تا عقب رو 3 زد احساس میکنم باد لاستیک ماشین نرمال نیست تو کنار در ماشین هم زده بود هر چهارتا 2.3 چه کار کنم برم بدم دو تا عقب رو هم کم کنه برسه 2.3
گزارش
پاسخ دادن
19:11  1396/05/12

کاربر: هادی ماکو
2

تو رنج 40 میلیون همین 206 بهترین ماشینه به نظر من
گزارش
پاسخ دادن
16:24  1396/05/12

علي
1

سلام
من ديروز تحويل گرفتم
دريچه گاز برقي
اي سي يو مايفو
وقت نكردم زياد رانندگي كنم . ولي تا مسير خونه كه رفتم لرزش تو دنده 1و2 رو نداشت. فقط حس كردم دنده 2 خيلي كم جونه. نمي دونم بهتر مي شه يا نه؟
لاستيك تريانگل بود. مي خام با هانكوك 195 عوض كنم. به نظرتون اين كار رو بكنم يا نه لاستيك خودش خوبه !؟؟
07:30  1396/05/12
گزارش
پاسخ دادن
احمدی
0

سلام برای شما هم ارم ایران خودرو روی موتور هست اخه برای من رویرموتور ارم ایران خودرو هست
گزارش
پاسخ دادن
10:47  1396/05/12

میثم
1

الان که نوعه عوض کن تا کمتر هزینه کنی. از نظر کیفیت و دوام هانکوک بهتره. چسبندگی بیشتری داره و سواری رو نرمتر میکنه. فقط یادت باشه زودتر انجام بده.
گزارش
پاسخ دادن
10:58  1396/05/12

saman
1

مبارک باشه.آره دنده 2 کم جون تاالان که 5000تاکارکرده شتابش بهترشده و لی دنده 2همچنان کم جون .دیگه عادت کردم دنده 1پرگاز پر میکنم تا4-5 هزار بعدمیرم دنده 2.
گزارش
پاسخ دادن
13:25  1396/05/12

احمدی
0

سلام ممنون که جواب دادید فقط یک چیز هم یادم رفت بگم روی موتور به جای ارم پژو ارم ایران خودرو هست مال دوستم مدل 89 هست البته مال اون وی 2 هست روی موتورش آرم پژو بود مال منکه مدل 96 هست ارم ایران خودرو همون که روی سمند هاست حک شده بلاخره خریدیم دیگه
14:06  1396/05/11
گزارش
پاسخ دادن
فرهاد خوزستان
2

اره مال منم ارم ایران خودرو زده عزیزم
گزارش
پاسخ دادن
15:22  1396/05/12

سینا
1

ایران خودرو سال 90 خط تولید tu5رو از پژو خریده وداره داخل تولید میشه و از مدل های 90 تا حالا به غیر از موارد مصرفی مثل شمع ها و انژکتور ها و همچنین سیستم های الکترونیکی مثل ecuو دریچه گاز همه مثل هم هستند و تا کنون جزو موتور های خوب بازار بوده همراه k4m رنو
گزارش
پاسخ دادن
10:57  1396/05/13

اشکان
0

موتورهای ایران خودرو داره چین و هند تولید میشه میفرستن ایران مونتاژ میشن که طراحی این موتورها برا 20 سال پیش هیچ کجای اروپا و جهان از این نوع موتورها دیگر استفاده نمیشه قدیمی شده روغن کم میکند واشر سر سیلندر میزنه ایرانیزه شده کلا دوره 206 تموم شده چرا نمیخوایید اینو باور کنید سال 2017 هستیم هنوز تو غار هستید بیاید بیرون
گزارش
پاسخ دادن
11:21  1396/05/13

احمدی
0

سلام اقا هادی من ماشینمو تحویل گرفتم نمیدونم برقیه یا سیمی فقط نگا کردم گوشه راست بالای موتور یک چیزی هست روش نوشته بوش ساخت المان بعد پایین موتور هم باز سمت راستش نوشته مولتی پلکس سازه پویش حالا ماشین من برقیه یا سیمی ؟
13:26  1396/05/11
گزارش
پاسخ دادن
اکبر
2

سلام مبارکت باشه ساخت بوش آلمان نداریم همشون چینی هست میزنن آلمان موتور اصل کاریش هست که اون هندی یا چینی بقیش دیگه ....
گزارش
پاسخ دادن
13:35  1396/05/11

کاربر: هادی ماکو
0

مبارکت باشه
بوش باشه برقی ه
گزارش
پاسخ دادن
13:34  1396/05/11

وحید
3

ممنون از راهنمایی همتون تصمیممو گرفتم ساندرو اتومات میخرم امیدوارم خوب باشه
11:32  1396/05/11
گزارش
پاسخ دادن
علی
15

داداش بهترین کار میکنی پشیمان نخواهی شد ساندرو تحت نظارت رنو داره ساخته میشه رنو با پژو قابل مقایسه نکن پژو ماشین های ول کرده به امان خدا همین پژوهاش ببین تو ایران اگه واقعا براش اهمیت داشت یا میامد نظارت میکرد یا خط تولیدش تعطیل میکرد ولی چون شریک ایران خودرو هست دارن سود میخورن چیزی نمیگن ولی رنو اینجوری نیست دیدن داره تندر کیفیت میارن پایین داره میارن میخواد قرار دادش تمدید نکنه رنو کیفیت محصولاتش عالیه درسته ساندرو و تندر ایناش داخلی ساده هستن برا اقتصادی بودنش هست ولی فنی موتور گیربکس عالیه ساندرو ظاهرش هم خوشگل مخصوصا مشکی یا نقره ای ... داچیا رومانی تولیدمیشه تحت نظارت رنو ولی برو ماشین های لوکس و گرون قیمتش ببین تو ایران هست عالین بعد 206 و پارس اینا فقط دارن اسم پژو یدک میکشن در اصل چینی هستن تمام قطعات
گزارش
پاسخ دادن
11:41  1396/05/11

علی1
15

عالیه مخصوصا اتومات دوره ماشین های دنده ای تموم شده کلاچ ترمز دنده یک دو پدر پا آدم در میاد ماشین فقط اتومات یکم بیشتر هزینه میکنه آدم ولی راحته با این ترافیک شهرهای بزرگ اینجوری سلامت پا زانو کف پا سالم میمونن
گزارش
پاسخ دادن
11:43  1396/05/11

کاربر: هادی ماکو
0

پیشا پیش مبارکت باشه
گزارش
پاسخ دادن
12:03  1396/05/11

وحید
0

سلام و عرض ارادت خدمت تمامی دوستان کل مطالبتونو خوندم یه سوال از آقا هادی عزیز داشتم ،یک کلام بگو یا خودتو بزار جای من 206 صندوقدار وی8 صفر مدل 96 بگیرم یا نه؟
ممنون
09:52  1396/05/11
گزارش
پاسخ دادن
سهیل
11

سلام یک نگاه تو خیابان بنداز ببین چقدر ۲۰۶ و پارس و ۴۰۵ میبینیم بدتر از پرایده با این حال میخوای ماشین ۲۰سال پیش سوار بشی هزینه نگهداری ۲۰۶ میدونی چقدره؟ میدونی لوازم و موتور و گیربکس از چین و هند میاد بدون نظارت فرانسه؟ حالا اگه میدونی همه چی رو تا دیر نشده برو بخر....
گزارش
پاسخ دادن
10:05  1396/05/11

وحید
0

ممنون میشم بیشتر راهنمایی کنی از کجا باید بفهمم
گزارش
پاسخ دادن
10:43  1396/05/11

سهراب
11

سلام داداش راست میگن هادی جان با خیال راحت برو ثبت نام کن بعد برو بشین خونه دست به دعا بشو دعا کن نذر کن که دریچه گاز سیمی نباشه بقیه قطعات خوب باشه بعد که ماشین گرفتی همشون تست کن بعد برو تعمیرگاه بعد بیااینجا تعصب به خرج بده یکی دیگه خواست بخره بگو خوبه شک کن برو بخر لذتش ببر
گزارش
پاسخ دادن
10:44  1396/05/11

کاربر: هادی ماکو
0

داداش با خیال راحت بخر
فقط خدا خدا کن موقع تحویل درچه گازت سیمی نباشه

گزارش
پاسخ دادن
10:21  1396/05/11

کاربر: هادی ماکو
0

از مدل و مارک دریچه گاز معلومه
دریچه های برقی قسمت جلوییش یه پلاستیک مشکی رنگه
دریچه های سیمی روش استپ موتور داره
دریچه سیمی هم مشکلی خاصی نداره ها
قفط ای سی یو دریچه های سیمی چینی هستش
گزارش
پاسخ دادن
11:11  1396/05/11

علي
2

دوستان عزيز ، با سلام
همگي خوب مي دونيم كه هيچ كدوم از اين ماشين هايي كه ما قدرت خريدشو را داريم ايده آل نيستند و به اين قيمت ها نمي ارزن و همگي تو يك رنج هستند. يكي قيافه بهتري داره ، يكي موتور بهتري داره و يكي سواري بهتري داره و سلايق افراد هم متفاوت هست. پس بهتره به سليقه همديگه احترام بگذاريم و خودمون رو اذيت نمكنيم.
قاعدتا چون اين فروم راجع به 206 هست بهتره از تجربيات هم راجع به اين ماشين استفاده كنيم و به دور از تعصب و تخريب كمكي براي ساير دوستان باشيم.
اميدوارم كه هر كس به هر سليقه اي كه داره از ماشينش به خوبي و خوشي استفاده كنه.
08:08  1396/05/11
گزارش
پاسخ دادن
هادی
17

۲۰۶ رو اگه آمریکا هم بزنه بازم ماشین ۲۰ سال پیشه و جاش تو سطل آشغاله نه تو خیابون این که دیگر چینیه
18:46  1396/05/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: هادی ماکو
18

داداش تو s500 هم سوار شی ایراد میگیری میگی زیادی راحته
گزارش
پاسخ دادن
19:15  1396/05/10

رضا
3

سلام آقا هادی خسته نباشی داداش ولی 206 خیلی خز و تکراری شده نذار از این بیشتر تو خیابون کوجه پس کوچه ببینیم فکر حال بقیه هم کن انقدر قیافه تکراری یه ماشین ببنین چه حالی بهشون دست میده از بیشتر خزش نکنید ممون
18:36  1396/05/10
گزارش
پاسخ دادن
اسماعیل
2

سلام هادی جان.داداش فعلا 206 هامون و سوار میشیم لذت میبریم.ولی یادمون. نرفته که همیشه بر سؤالاتمان وقت میذاری.با تشکر.فقط خواستم عرض ارادت کرده باشم.یا علی مدد.
18:20  1396/05/10
گزارش
پاسخ دادن
اکبر
2

سلام تا یکسال اول تا میتونی ازش لذت ببر بعدش باید ببریش تعمیرگاه ها اون وقت مکانیکی سر کوچه لذت 206 داشتن شمارو میبره .....خخخ....
گزارش
پاسخ دادن
18:41  1396/05/10

اسماعیل
3

هادی جان غیر از اینکه من از اول خیلی 206 دوست داشتم ولی مهمتر از این پیدا کردن دوستان خوبی مثل شماست.آقا هادی در قلبی.
گزارش
پاسخ دادن
19:11  1396/05/10

کاربر: هادی ماکو
0

اسماعیل جان وظیفه است در خدمتیم
گزارش
پاسخ دادن
18:58  1396/05/10

wahid
0

سلام هادی جان
باتوجه به اطلاعات شما خواهشا واسه لرزش دنده ۲چکار میشه کرد
قربانت منتظر راهنمایت هستم
18:15  1396/05/10
گزارش
پاسخ دادن
Hamid
0

سلام اگر لغزش دنده به صورت عمودي بود يعني در جهت دندهاي دو و چهار مشكلي نيست و از ارتعاشات موتور و متعلقاتش هس و مشكلي نداره اما اگر افقي بود به يه تعميرگاخ ماشينت رو نشون بده
گزارش
پاسخ دادن
00:17  1396/05/11

wahid
0

سلام قربان تمام اقایون بامعرفت
از اینکه وقت گذاشتین و راهنمایی کردین تشکر
هادی جان بعضا عده ای پیشنهاد میکنن ارتفاع
ماشینو کم کنم نظرتو ن کار درستیه مرسی ممنون
گزارش
پاسخ دادن
10:41  1396/05/11

wahid
0

قربانت خدا این معرفت و اقایی رو ازت نگیره
گزارش
پاسخ دادن
11:39  1396/05/11

کاربر: هادی ماکو
4

لرزش دنده به دلیل عدم همخوانی گیربکس و موتور هستش

تنها راه حلش اینه که دنده 1 رو روی دور موتور های بالا عوض کنی تا در دنده 2 هیچ لرزشی نداشته باشی
گزارش
پاسخ دادن
19:00  1396/05/10

کاربر: هادی ماکو
3

به ارتفاع ماشین ربطی نداره
با توجه به اینکه کشتاور موتور TU5 رو دور موتور های بالاس و باتوجه به اینکه دنده 2 رو یخورده سنگین کردن
در دور موتور های پایین تر از 2 روی دنده 2 ماشینت حالت دنده مرده داره که باعث لرزش میشه
با کم کردن ارتفاع ممکنه سیستم ABS ترمزت مشکل پیدا کنه
بهترین راه حلش اینه که دنده یک رو روی دور موتور های بالا عوض کنی تا روی دنده 2 دور موتور پایین تر از 2 نیاد
گزارش
پاسخ دادن
11:18  1396/05/11

امیرعلی
1

سلام هادی جان
میخوام ماشین بگیرم ولی نمیدونم 206 بگیرم یا پژو پارس ، خیلی دوس دارم 206 بگیرم ولی میگن پژو پارس اتاقش سنگیتره و سر و صدا نداره ، به نظرت چیکار کنم ، اگه خودت بودی کدومو بر میداشتی ،
نظراتتو میخونم همیشه خیلی استفاده میکنم
موفق باشی
14:41  1396/05/10
گزارش
پاسخ دادن
امین
5

سلام طرف هیچ کدوم نرو یه رانا صفر بخر خیلی بهتر از این دوتا هست اگرم بیشتر هزینه کنی رنو ساندرو بخر
ظاهر 206 و پارس خیلی تکراری و قدیمی شده
نظر من اینه باز کسی موضع نگیره دیگه نظر هر شخص فرق میکنه تصمیم با خود طرفه
گزارش
پاسخ دادن
17:36  1396/05/10

کاربر: هادی ماکو
8

اگه پژو پارس سال می خوای بخری ارزش خرید نداره
ولی در مورد پژو پارس با موتور TU5
اول اینکه تو بازار قیمتش حدود 2 میلیون شایدم بیشتر گرون تر از 206 ه
ثبت نامی از کارخونه هم علاوه بر اینکه سخته تا عید هم نمی تونی بگیری
از لحاظ موتوری هیچ فرقی با هم ندارن ولی 206 شتاب و کیفیتش بهتره در عوض پارس فنر بندیش نرم تره
اگه فضا و جا دار بودنش برات مهمه پارس بخر ولی نه بخاطر سر و صدا میخری 206 بخر
سر و صدای موتور و اتاق 206 کمتر از پارس هستش
گزارش
پاسخ دادن
17:21  1396/05/10

۲۰۶
0

داش هادی بخوام فعالش کنم که وقتی سوییچو در میارم قفل درها باز شه جز گارانتیه یا پولیه؟چون الانم ۲۰۶ یکی از رفیقامو تست کردم مدل ۹۲ بود روی سرعت ۱۰ کیلومتر قفل میشد به محض اینکه سوییچو در اوردم قفل درها باز شد
20:56  1396/05/09
گزارش
پاسخ دادن
علیرضا همدان
1

من جوابتو دادم دیگه ... گوش نمیدی چرا؟
ببر نمایندگی ... دستگاه وصل کنن ... یه گزینه داره ... ازت میپرسه میخواین موقع خاموش کردن وقتی سوئیچو میبندی درها باز شه یا خودتون با دکمه یا دستگیره باز کنین ... بگو برات فعالش کنن که تا سوئیچو میبندی در ها باز شه
ولی از من میشنوی برای امنیت بیشتر این کارو نکن ... خودت باز کنی قفل درو بهتره برای امنیت بیشتر...
گزارش
پاسخ دادن
08:19  1396/05/10

۲۰۶
0

توی مدل های ۹۶ فعال و غیر فعال کردن قفل مرکزی بوق نمیزنه.همون چند ثانیه که بگیریش غیر فعال میشه
18:36  1396/05/09
گزارش
پاسخ دادن
فرهاد خوزستان
0

سلام بر همگی یه سوال از کسانی که اس دی دارن
میگم موقعی که با سرعت 110 یا 120 تو جاده میری بدون روشن کردن کولر یا فن باز هم هوای بیرون از دریچه کولر یه مقداری میاد داخل و مثل اینکه دریچه کلا اببند نمیشه روی سیستم نمایشگر هم تنظیم حالت پرتاب باد رو روی تهویه نذاشتم پس چرا یه مقدار باد میاد داخل ایا واسه شما هم اینجوریه؟؟؟
17:10  1396/05/09
گزارش
پاسخ دادن
فرهاد خوزستان
0

اونا رو که روی خود دریچه هستن رو اگه میگی بستم اخه اونا زیاد مانور خاصی انجام نمیدن یکم فقط باز و بسته میشن من میخوام از بیرون چیزی کلا وارد نشه نه که داخل ماشین با دریچه جلوشو بگیرم
گزارش
پاسخ دادن
18:05  1396/05/09

کاربر: هادی ماکو
0

با دکمه دریچه هوای بیرون رو ببندی دیگه نمیاد
گزارش
پاسخ دادن
17:51  1396/05/09

کاربر: هادی ماکو
0

سمت چپ تهویه هوا یه دکمه فلش هست که وقتی میزنی روی صفحه بخاری قسمت بیرونش یه فلش میاد دریچه هوای بیرون بسته میشه
گزارش
پاسخ دادن
20:17  1396/05/09

رضا
2

با سلام خدمت دوستان من اواخر 95 ی رانا آوردم و مدلش هن 96 شد و یکی از همسایهامون هم اردیبهشت 96 ی 206 صندوق دار آورد.موتورهاشون و بهتره بگم زیر کاپوت هر دو عین هم هستش.جالب اینجاست که تو 206 بر روی سیستم abs با برچسب زرد رنگ نوشته شده رانا.دریچه گاز 206 هم سیمی هستش.در صورتی که تو این پیج خوندم که اکثرا میگن برقیه.حتی ecu هر دو هم کروز هستش.
دوستان نظر بدن لطفا
16:35  1396/05/09
گزارش
پاسخ دادن
سیروان
2

سلام رانا و SD تمام قطعات از موتور تا گیربکس همشون عین همدیگه هستن هیچ فرقی نداره فقط ظاهر داخلی و بیرونی فرقی داره که باز بنظر من رانا امروزی تر و جذاب تر هست اگرم بحث قیمتی حساب کنیم باز رانا بهتره ارزونتره ارزش خرید اقتصادی بهتری نسبت به SD دارد صدرصد
دلیل گرونی 206 صندوق دار نسبت به رانا اینه که حق برند پژو دارن میدن و این آرم جلو ماشین گرونترش کرده وگرنه فنی هیچ فرقی باهم ندارن که شتاب رانا بیشتره ایمنی بیشتری دارد و جدیدتر هست....
گزارش
پاسخ دادن
16:43  1396/05/09

206
3

من با حرف اکثر اعضای این سایت مخالفم ، اتفاقا خیلی هم خوبه این ماشین با پول این ماشین تو اروپا اینم نمیتونید بخرید
14:53  1396/05/09
گزارش
پاسخ دادن
سیامک
1

اینجا ایرانه نه اروپا تو اروپا کلا 206 تولیدش متوقف شده اونجا دلار میگیری دلار خریج میکنی ماشین های روز اروپا سوار میشی اینجا چی ماشین های سی سال پیش فقط پژو پراید 405 206و...مقایسه میکنی همه چی مقایسه کن نه فقط ماشین
گزارش
پاسخ دادن
18:19  1396/05/09

علی
1

معلومه ماشین تازه گرفتی کم کار کرده بذار به خرج بیافته بردیش تعمیرگاه ها دستت کردی جیبت اون وقت یاد این نظر دادنت درباره ماشین و اروپا میافتی خخخ
گزارش
پاسخ دادن
18:20  1396/05/09

کاربر: هادی ماکو
0

منم موافقم باهات
گزارش
پاسخ دادن
17:59  1396/05/09

مجید
7

پژو فکرش هم نمیکرد که یه سالی ماشینی بسازه ولی هنوز بعد ۳۰سال ایران سوار بشن تو افغانستان و پاکستان و عراق هم نگاهش نمیکنن بعد اینجا طرف پول میده میریزه دور پولش بعد میاد تعصبم روش نشون میده تازه التماس میکنه بقیه هم برن این ماشین ۲۰۶ چینی هندی بخرن جالبه
14:30  1396/05/09
گزارش
پاسخ دادن
علی
4

رانا هست میشه خرید پارس
پارس تندر هزنیه بیشتر دنا ساندرو
گزارش
پاسخ دادن
16:28  1396/05/09

کاربر: هادی ماکو
0

کل دنیا با این قیمت ماشین صفر کیلومتر با این امکانات و شتاب نمی تونی بخری
اگه هست بگو بخریم
گزارش
پاسخ دادن
14:45  1396/05/09

کاربر: هادی ماکو
1

علی جان ماشین خارجی میگم
گزارش
پاسخ دادن
17:53  1396/05/09

۲۰۶
0

با سلام خدمت دوستان اهل فن.قبلا که ۲۰۶ داشتم توی سرعت ۱۰ کیلومتر درب ها به صورت اتومات قفل میشد و بعد از اینکه ماشینو خاموش میکردم سوییچو در میاوردم دربها باز میشد.ولی توی این یکی مدل ۹۶ توی سرعت ۱۰ کیلومتر قفل میشه ولی موقعی که ماشینو خاموش میکنم و سوییچو در میارم دربها همچنان قفل میمونن و باید دستگیره رو فشار بدی تا هم قفل هم در باز بشه.توی این جدیدا عادیه؟
12:23  1396/05/09
گزارش
پاسخ دادن
علیرضا همدان
0

ببر نمایندگی ... دستگاه وصل کنن ... یه گزینه داره ... ازت میپرسه میخواین موقع خاموش کردن درها باز شه یا خودتون باز کنین ... بگو برات فعالش کنن که تا سوئیچو میبندی در ها باز شه
ولی از من میشنوی برای امنیت بیشتر این کارو نکن ... خودت باز کنی قفل درو بهتره برای امنیت بیشتر...
گزارش
پاسخ دادن
12:32  1396/05/09

۲۰۶
0

سلام داداش.یعنی وقتی دربها توی سرعت ۱۰ کیلومتر قفل میشن با خاموش کردن و دراوردن سوییچ نباید باز بشن؟همینجور قفل میمونن دستگیره رو که میکشم باز میشه.فکر نمیکنم طبیعی باشه.چون وقتی سوییچ کامل در میاد باید باز بشن.البته شما استادی اگه عادیه که هیچ
گزارش
پاسخ دادن
13:06  1396/05/09

تندر
0

دادشه چرا میگید عادی هستش اگه خدای نکرده تصادف وواژگونی باشه درب ها باز نشه باز هم میگید عادی هستش برق ماشین قطع بشه باید باز بشه ایراده چون که دادن یک کشوری درست کرده نمیتونه این امکانات. را ساپورت کنه
گزارش
پاسخ دادن
17:52  1396/05/09

رضااا
0

میتونی کلا غیر فعالش کنی منکه غیر فعال کردم همون روز اول کافیه دستتو چند ثانیه بر روی قفل مرکزی کنار فلاشر بزاری یک صدایی باید بده بعد غیر فعال میشه کلا اکثرا غیر فعال میکنند
گزارش
پاسخ دادن
17:57  1396/05/09

علی
0

تندر جان اگه از ۱۰۰ در صد ۱۰ درصد رو احتمال تصادف بگیریم.و ۹۰ در صدو برای جلوگیری از سرقت.بهتره که فعال باشه.اونم این روزا که دزدی انقد زیاد شده
گزارش
پاسخ دادن
18:39  1396/05/09

کاربر: هادی ماکو
0

عادی ه داداش
می خواتی غیر فعالش کنی دستت رو چن ثانیه رو دکمه قفل مرکزی (کنار فلاشر) نگه دار غیر فعال میشه
گزارش
پاسخ دادن
12:41  1396/05/09

کاربر: هادی ماکو
0

با دستگیره درب باز میشه
گزارش
پاسخ دادن
13:24  1396/05/09

اسماعیل
0

با عرض سلام خدمت آقا هادی گل.آقا به نظر از چرخ عقب تو سرعت حدود 50 تا یه صدای چیک چیک میاد .دلیلش چیه.ممنون از زحمات شما دوست عزیز.
11:59  1396/05/09
گزارش
پاسخ دادن
اسماعیل
0

آقا هادی سوار شم یا عوض کنم و اگه عوض کنم چه مارکی.
گزارش
پاسخ دادن
14:43  1396/05/09

کاربر: هادی ماکو
0

از جنس لنت ترمزه
روش تکستار ایرانی گذاشتن

بخوای قطع شه باید لنت هات رو عوض کنی
گزارش
پاسخ دادن
12:43  1396/05/09

کاربر: هادی ماکو
0

مشکلی نداره می تونی سوار شی
ولی اگه بخوای عوض کنی می تونی تکستار فرانسه بندازی خوبه
گزارش
پاسخ دادن
18:01  1396/05/09

کاربر: هادی ماکو
0

مشکلی نداره می تونی سوار شی
ولی اگه بخوای عوض کنی می تونی تکستار فرانسه بندازی خوبه
گزارش
پاسخ دادن
18:03  1396/05/09

فرهاد خوزستان
0

میدونم که 7.4.4 روی قدیمی ها بوده و 17 روی ایرانیزه هاست اختلاف داخلیشون چیه .و چرا به جای bsi از bsm استفاده شده .قیمت bsm رو داری که سیستمش با ایسیو بوش 17 مچ شده ؟
15:33  1396/05/08
گزارش
پاسخ دادن
فرهاد خوزستان
0

سلام اقا هادی
میگم فرق ایسیو ورژن me 17 با me 7.4.5 f که هر دو روشون زده بوش چیه
15:29  1396/05/08
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: rezashg
0

سلام ما هیچ وقت نگفتیم 206 عالی هست اگه مطالب منم خونده باشید گفتم بد نیست اما عالی نیست و نسبت به پولی که داریم میدیم گرونه البته نه تنها 206 بلکه سایر ماشینها ساخت ایران هم گران هستن بعدشم گفتم اینجا ایرانه و حق انتخاب که ما داریم محدود ..در این رنج قیمتی واقعا به نظرتون چه ماشینی میشه خرید جز 4 یا 5 تا ماشین مثل پارس و 206 و ال90 و غیره ایا واقعا دست ما بازه خیر همه هم میدونیم اینها ساخت چین هستن البته بی انصافیه بگیم هر چیزی ساخت چینه یک بار مصرفه
در جواب فرشاد 206:شمایی که از ساندرو تعریف میکنی بله ساندرو ماشین خوبیه اما نه تا اون حد که شما میگید اولا این ساندرو مال نسل اوله که دیگه تولید نمیشه من پیچ ساندرو هم دیدم کلی مشکل داشتن از طرفی میگی چون ساندرو خوبه تولیدش کمه واقعا خنده دار بود اولا چند روز پیش مطلبی تو سایتها منتشر شد شاید رنو قرارداد تولید ال90 در ایران رو تمدید نکنه بعدش به خاطر محدودیت تولیدی که رنو گذاشته و کمبود قطعه هست که تولید کمه مگر نه باور کن این ماشینی که هیچ اپشنی نداره این محدودیت ها رو نداشت بدون چک و فقط با ضامن هم بهتون میدادن
15:17  1396/05/08
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: هادی ماکو
1

نا شکری نکنین
با این قیمت در هیچ کجای دنیا ماشین صفر تو این رنج قیمت که بهتر از ماشین های ایران باشه نمی تونین پیدا کنید
گزارش
پاسخ دادن
10:04  1396/05/09

فرشاد 206
9

درود بر دوستان موتوری که ایران خودرو داره روی تیپ2و5 و Sd میذاره اصلا با مدل فرانسویش مقایسه نکنید که خیلی اختلاف دارن اون فرانسه میزد اینیکه ایران طراحی کرده و چین میزنه دیگه خودتون تا آخرش برید قطعات و لوازم دیکرش هم همون دیگه همش چینی یکبار مصرف اونم با قیمت بعد خرید هم همش باید جلو تعمیرگاه و مکانیکی محل باشید .........
جواب هادی : ساندرو ماشین خیلی خوبیه برو از کسایی که ماشین دارن بپرس اینجا دارن کل کل میکنن با برلیانس وبقیه ماشین ها
206دیگه همه میشناسیم سوار شدیم میدونیم چیه ماشین 20سال پیش بهترین کسی که میتونه نظر بده درباره ماشین و نگهداری و تعمیراتش اون مکانیکی با تجربه هست از اوشون بپرسید کدوم ماشین الان خوبه بدون شک همشون رنو میگن خوبه پارس تندر ال 90 ساندرو نگاه نگن اینچا دارن بحث کل کل میکنن باهم سر برلیانس و ساندرو چندتا متعصب صبح تا شب نشستن دارن از ماشین همدیگ بد میگن خودت داری میبنی که تقاضا چقدر بار ساندرو بالاس که پارس خودرو نه اقساطی میده نه چک نه وامی چون تقاضا بالاس چون ماشین خوبیه ولی ایران خودرو چی 206 ها به حراج گذاشته تاهمه بخرن ولی بازم نمیخرن
12:09  1396/05/08
گزارش
پاسخ دادن
سینا
3

خوب شما برو ساندرو بخر اومدی اینجا که بقیه رو راضی کنی به قول یه شخصی ضعیف ترین افراد کسانی هستند که دنبال راضی کردن سایرین باشند
گزارش
پاسخ دادن
13:12  1396/05/08

کاربر: هادی ماکو
9

فرشاد جان من خودم فروشگاه لوازم یدکی دارم تو ماکو
و نیازی نیست از مکانیک بپرسم
مشکل اینجاس که مردم انتظاری که از ماشین دارن بیشتر از پولی هستش که بهش دادن
من به جز 206 اس دی اپتیما هم دارم که تو دست انداز خیلی میکوبه
هر ماشینی برا خودش مزایا و معایبی داره
به دور از تعصب من 206 رو جمعا 8000 کیلومتر روندم بدون کوچکترین مشکل
در مورد قطعاتم ،قیمت قطعات تندر 2 برابر 206 هستش

گزارش
پاسخ دادن
12:49  1396/05/08

امین
3

با سلام
بعد از 1500 کیلومتر راه رفتن با sd مدل 96
مشکلات
خراب بودن قفل صندوق عقب از روز اول
گیج بودن آمپر بنزین
وقتی درجا کار میکنه دور موتور ثابت نیست و نوسان داره
مصرف سوختش بالاست به نظرم بالای 10.هر 35 کیلومتر که میرم سر کار 5 لیتر میسوزونه
از جلو سمت شاگرد صدای تقه میاد
وقتی دو نفر سوار میشن ماشین جون میکنه تا راه بره.البته دور میگیره خوب میشه.
بعضی وقتا تو سرعت 70 80 تا ماشین کوپ میکنه
چرخا بالانس نیست
دنده از 3 به 4 و از 2 به 3 گیر داره.موقع سرعت گرفتن.مخصوصا از 3 به 4.انگار ی لحظه قفل میشه
و فعلا مشکل دیگه ای نیست
البته ی چیز واسم جالبه.من قبل این که بخرم میومدم تو این سایت نظراتو میخوندم و این باعث شد که بخرم.همه میگفتن شتابش عالیه و از این حرفا.ولی خدایی شتابش اونقدرم زیاد نیست.واقعا معمولیه.نمیدونم کیا و با جه قصدی این حرفارو مینوشتن.
لطفا حقیقتو بگیم که اگه کسی میخاد تصمیم بگیره اشتباه نکنه.ن اینکه از روی تعصب حرف بزنیم
09:57  1396/05/08
گزارش
پاسخ دادن
علی
2

سلام هادی اونجاهم بحث کل کل هست بین ساندرو برلیانس شما که داخل سایت هستی داری میبنی بحث دارن بهترین کسایی که میتونن کمک کنن درباره خرید یک ماشین کسایی هستن که یکی دوسال اون ماشین دارن یا از چندتا مکانیکی ماهر و با تجربه و آشنا پرسیدن هست اونا بهتر میتونن کمک کنن درباره خرید ماشین
گزارش
پاسخ دادن
12:02  1396/05/08

علی
2

سلام ....دیگه این از بدشانسیه شما است این همه ایراد داره من خودم الان حدود 20 روز خریدم 2500 تا هم باهاش رانندگی کردم اومدم مسافرت سه نفر آدم بزرگ با چمدان یعنی ظرفیت تکمیل کولر هم روشن ماشین اصلا کم نیاورده و شتابش هم خوب ..البته وقتی کولر میگی موتور ماشین افت میکن ولی نه به اون اندازه ...تنها ایرادی که فعلا دارم چراغ کمربند ایمنیشه که اول کار میکرد ولی حالا کار نمیکن ...206 اس دی خیلی از نظر ظاهر و نما داخل و بیرون سر تر از ال نود و ساندرو داخل این دوتا ماشین میشینی انگار سوار پرایدی...هیچ جذابیتی نداره
گزارش
پاسخ دادن
10:56  1396/05/09

کاربر: هادی ماکو
2

امین جان قفل صندوق خراب نیست به خاطر امنیت همیشه باید با سوئیچ بازش کنی
در مورد دور موتور و مصرف بنزین و شتاب تا 5000 هزار تا کار نکرده نمیشه اظهار نظر کرد زود قضاوت نکن
در مورد صدای سمت راست هم تنها زمانی که ماشین سرد هستش شاید بیاد می تونی بشنوی که مربوط به دسته موتوره وقتی موتور داغ میشه هیچ صدایی نمیاد
میشه مارک ای سی یو و دریچه گازت رو بگی؟
گزارش
پاسخ دادن
11:34  1396/05/08

کاربر: هادی ماکو
2

خواهشا اونایی که از 206 بد میگن یه سری به پیچ ساندرو B90 و تندر 90 بزنن
ببینن ماشین های اونا چه مشکلاتی دارند
گزارش
پاسخ دادن
11:53  1396/05/08

کاربر: مهدی.ط
1

داداش به گمونم ECU ماشین شما SSAT هست.
با این تعاریف
گزارش
پاسخ دادن
15:40  1396/05/08

احسان برزگر از تبریز
0

وضعیت ماشین ثبته نامی تا 4 روز پیش رو آماده برای صدور فاکتور بود الان 2 مرحله برگشت عقب شده پرداخت مابه التفاوت. یعنی چه؟ دو هفته از واریز کل وجه میگذره هنوز فاکتور نشده؟
20:16  1396/05/07
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: هادی ماکو
1

مشکل سیستمی ه درست میشه
شماره قراردادت رو میدی؟
گزارش
پاسخ دادن
13:04  1396/05/08

محمد
3

دوستان چرا پژو فرانسه کارشناس نمیفرسته روی محصولات بی کیفیت ایران خوردو نظارت کنه مگه برند پژو نیست جلو ماشینتون آرمش ؟؟

کسایی که اینجا میان تعریف میکنن همشون به شش ماه نشده ماشین گرفتن یا فقط 8هزار تا کار کرده ماشین

کسایی که چند سال دارن 206 دیگه سراغش نمیرن میدونن چقدر هزینه داره اینجا هم نمیان تعریف کنن چون چند برابر اون سواری که بهشون داده هزینه نگهداریشون کردن

اونا رفتن دیگه سراغ ماشین های دیگه اکثر کسایی که 206 داشتن بعد دوسال با کلی هزینه که کردن فروختن یا رفتن پناه بردن به ماشین های چینی یا رنو ساندرو تندری چیزی خریدن این واقعیت تعصب داشتن خوب نیست شاید یکی داره تحقیق میکنه برا خرید
14:26  1396/05/07
گزارش
پاسخ دادن
ss
3

محمد جان سلام
من ۲۰۶مدل ۸۹دارم تنها خرجی که براش کردم چهار تا شمع براش عوض کرده و
چهار حلقه لاستیک براش انداختم که اینها جزو اقلام مصرفی هستش به جرات بگم بهترین محصول
ایران خودرو همون ۲۰۶هست ضمنا یه پارس ال ایکس ۹۴هم دارم که در مقابل
۲۰۶ فقط یک اطاق بزرگ داره و ,دیگر هیچ
گزارش
پاسخ دادن
19:25  1396/05/07

محمد
1

سلام مدل ۸۹ و کلا قبل سال ۹۰ عالی بودن کیفیت خوب قطعات اصلی با کیفیت اصلا مقایسه نکن اونو با مدل های ۹۶ هیچیش بهم نمیخوره لوازم عوض شده موتور عوض شده منم سال ۸۴ دلشتم ۲۰۶ انقدر خوب بود دلم نمیامد بفروشمش الان داستان فرق میکنه تحریمیم قطعات بی کیفیت جینی شده اون موقع فرانسه رو پژوهاش نظارت داشت الان چی؟
گزارش
پاسخ دادن
20:41  1396/05/07

206 سوار
5

دوست عزیز همچین میگی ساندرو ال90 ماشین چینی انگار بنز و بی ام و هستن اینا ، نخیر ال 90 دنده ای از سال 90 تا 94 داشتم ماشین بی آزار و کم دردسر با اطاق زشت صندلی های افتضاح و لذت سواری صفر حتی یه تهویه اتومات نداره از سال 94 تا الان 206 sd مدل 94 دارم بجز یک بار که تسمه دینام پاره کرد نیم ساعت وقتمو گرفت هیچ اذیت دیگه ای نداشته باهاش چهار جهت این کشور رو هم رفتم مشهد ، مرز نوردوز ، شیراز ، تو این هفته هم برادرم قراره بره بانه برای خرید. اما لذت سواری که 206 مخصوصا sd داره تو رنج 40 میلیون هیچکدوم ندارن در ضمن ال90 اتومات هم از سال 93 تا 94 داشتم اونم همه چیش مثل دنده ایشه فقط تنها حسن بزرگش اتومات و راحتی رانندگیشه وگرنه ال90 و ساندرو(دوستم داره ازش سواری گرفتم) اصلا مقابل 206 sd و 207 حرفی برای گفتن ندارن.
گزارش
پاسخ دادن
21:54  1396/05/07

ss
1

سلام هادی جان
امیدوارم که همیشه خوب خوش و سلامت باشی
برادر جان در مورد ۲۰۷های جدید اطلاعات میخواستم
در مورد فنی و سیستم های برقیش و esu پیشاپیش ازتون
ممنونم
جسارتا اگر در مورد نوع و سازنده گیربکس هاش هم اگر کمکی
کنید سپاسگذار خواهم بود
گزارش
پاسخ دادن
11:30  1396/05/08

ss
1

اولا تشکر
در ثانی پس فقط استنبتطم اینکه چراغها و گلکیر و کاپوت و داشبور فرق میکنه
باسپرها همون ۲۰۶تیپ۵برابر با ۲۰۷
مرسی اقا
گزارش
پاسخ دادن
17:24  1396/05/08

کاربر: هادی ماکو
7

زیادی از ال 90 تعریف نکنین
90 درصدشون مشکل پمپ هیدرولیک دارن
گزارش
پاسخ دادن
09:23  1396/05/08

کاربر: هادی ماکو
0

در پاسخ ss
207 های جدید از لحاظ فنی عین 206 هستن و در مورد سیم کشی بسته به نوع ای سی یو و دریچه گاز که عمدتا برقی هستن فرق داره
گیربکس 207 های دستی BE هستش
گزارش
پاسخ دادن
12:53  1396/05/08

امیر
4

سلام،خوبه اگر کسی نظر میده حداقل چیزی هم در مورد ماشین و اطلاعات فنی اون سر در بیاره اکثر اینا که از ۲۰۶ ناراضی هستن اولا ۲۰۶ ندارن دوم اینکه فقط میخوان تخریب کنن وگرنه تو ایران همه چی چینی شده ماشین که جای خودش رو داره به نظر من آدم باید خودش تجربه کنه من خودم بین ال ۹۰ و ۲۰۶ مونده بودم قبل از این هم سمند ۸۵ و ۹۲ ،رانا ۹۳،پراید ۸۴ ،۸۹،ال ۹۰ ۸۸،داشتم مطالب اینجا رو هم قبل خرید خونده بودم و با این وجود ۲۰۶ رو خریدم تا تجربه اون رو هم داشته باشم فعلا که ۲۰۰۰ تا باهاش رفتم و شکر خدا مشکلی نداشته ولی سعی کنید خودتون تجربه کنید و به حرفهای دیگران زیاد اعتنایی نکنید در دروازه رو میشه بست ولی دهن مردم رو نه.
14:21  1396/05/07
گزارش
پاسخ دادن
مجید
1

سلام دوست عزیز 600 تا رفتی راضی هستی هادی جان هم 8000تا خب تمام ماشین های صفر و نو سال اولشون خوبه بذارید 12هزار تا بره یکسال بگذره بعد بیاید نظر بدید درباره خوب و بد بودنش الان خیلی زوده
اینو همه میدوننکه 206 ماشین پر خرج و هزینه بری هست من نمیگم برید از مکانیکی ها بپرسید از کسایی که ده سال 206 دارن بپرسید
آقایی که میگی کلا 18سال امده مگه انقدر سال کمه برا یه ماشین؟؟؟ کدوم قعطش الان اصلی هست؟؟ از رده خارجه دیگه موتور که از چین میارن قطعات بقیشم از ایران و هند بعد یکسال باید تمام عوض بشه....
ما فقط پیشنهاد و اطلاعات میدیم دیگه تصمیم با کسی که میخواد بخره اونه که میخواد پول بده حتما چند روزی وقت میذاره میره از چندنفر با تجربه مکانیک حرفه ای آشنا میپرسه که آیا 206 الان بصرفه هست برا خریدن یا خیر
این سایت کارش داره عالی انجام میده همش نمیشه از ماشین تعریف کرد که ماشین عالی و خوب صرف هیچ کجا نیست هرماشینی نقطعه ضعف و قدرتی داره باید گفته بشه که کسی میخواد بخره اطلاع باشه این نظرات برا همین گذاشته میشه.
13:13  1396/05/07
گزارش
پاسخ دادن
امیر
2

دمت گرم داداش ملت رو آگاه کردی خوب شد گفتی پسر خوب حالا دست از سر این ۲۰۶ و خریداراش بردار ما همه فهمیدیم به گفته ی شما ۲۰۶ ماشین اشغالی هست دمت گرم همه فهمیدن من از طرف بچه های گروه از شما تشکر میکنم سری بعد هم خواستیم ماشین بخریم با شما حتما مشورت میکنیم
گزارش
پاسخ دادن
00:29  1396/05/08

سینا
3

آقا من دانشجوی مهندسی مکانیکم از خط تولید tu5 هم در سال گذشته بازدید کردم یه شایعه ای که تو ی سایت درست کردین و مرتب دارین پخشش می کنین اینه که موتور تی یو فایو از چین وهند می یاد این یه دروغ محظه در سال های قبل از تحریم قبل از سال 90 ایرانخودرو خط تولید تی یو فایو رو کامل از پژو خریده و تمام قطعات اصلی موتور توسط قطعه سازانی که در آن زمان مورد تایید پژو بودند وداخلی هم هستند تا کنون ساخته میشه و از همون سال ایرانخودرو چون خط تولید رو خرید تونست روی پارس و 405 هم از این موتور استفاده کنه تنها قسمت هایی از موتور که داخلی سازی نشدند قسمت های شمع ها و انژکتورها بودند و همچنین قسمت های الکترونیکی مثل ecuو دریچه گاز و سامانه سوخت رسانی که چیز هایی مثل شمع که مصرفی هستند و قابل تعویض و در مدل های بالای 95هم ای سی یو و سیستم سوخت رسانی شامل دریچه گاز و emsاز طرف دو شرکت آلمانی بوش و ماو و یک شرکت سات چین تامین میشه که الان اکثرا با سیستم آلمانی تحویل میدن
گزارش
پاسخ دادن
13:30  1396/05/08

کاربر: هادی ماکو
4

خب داداش من ال 90 مدل 95 داره با 15 هزار تا کارکرد
کمک عقب راست و جلو بندی سمت شاگرد صدا میده
پمپ هیدرولیکشم فرمون رو که یخورده میچرخونه پمپ درگیر میشه رو فرمونش لرزه میوفته
15 هزار تا کارکرد زیاده؟
گزارش
پاسخ دادن
09:30  1396/05/08

کاربر: rezashg
2

سلام منم 600 کیلومتر باهاش روندم بد نیست عالی هم نیست میتونست خیلی بهتر ازین هم باشه فعلا تنها ایرادی که ازش دیدم صندلی عقب ماشینه البته برای دو نفر خوبه بلاخره هر ماشین ساخت ایران بخریم نباید انتظار بالایی داشته باشیم با اینکه حقمون نیست اینهمه پول بدیم کلا در ایران قیمت ماشین نسبت به ارزشی که داره خیلی خیلی بالاست بعدش متاسفانه این سایت میتونست جای خوبی برای تبادل نظر باشه اما الان شده ... به نظرم مسولین سایت تنها باید به کسانیکه ثبت نام کردن اجازه ارسال مطلب بدن اینجوری سایت هم نظم پیدا میکنه و بهتر میشه واقعا بعضی ها مطالبی مینویسن که ادم تعجب میکنه مثل اینکه چرا ماشین 30 سال پیش سوار میشدی در حالی که 206 کلا 18 ساله داره تولید میشه یا خیلی چیزهای دیگه بعضی هم کلا در صدد تخریب هستن کسی نیست بگه اینجا ایرانه و دست و بال شما برای خرید محدود با این بازه قیمتی تنها چند انتخاب محدود دارید به نظرم برای دو نفر یا افراد مجرد 206 و برای خانواده ال 90 در این بازه تنها انتخابی هست که میشه داشت
12:57  1396/05/07
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: هادی ماکو
13

بحث چین و آلمان و فرانسه نیست
هدف کیفیت و رضایت ه
من 8000 کیلومتر باهاش رفتم بدون کوچکترین مشکلی
همه اونایی هم که تو این پیچ هستن هیچکدوم از لحاظ کیفیتی مشکلی ندارن
من علاوه بر 206 اپتیما 2015 پلاک منطقه هم دارم

باور کنین اینایی الان اومدن از 206 ایراد میگیرن سوار اپتیما هم بشن همین حرفا شو باز میزنن و ایراد میگیرن
09:43  1396/05/07
گزارش
پاسخ دادن
اشکان
0

سلام وقت بخیر جهت آگاهی عرض کنم ک ایران خودرو یکی فرستاده چین و هند هرچی جنس و لوازم بازیافتی و بنجل و تاریخ گذشته هست با قیمت مفت یا شایدم رایگان میگیره میاره کارخونه سرهم میندن میشه ۲۰۶ تیپ۲ یا تیپ۵

سه ماه استفاده میکنی یهو بوی بازیافتی ها میزنه بالا و باید هزینه کنی عوضش کنید
بعد از خرید ۲۰۶ میشه نون دونی مکانیکی های محل

بعد میان یه پولی میدن به استاندارد کشور که دست خودشونه همشون میگن میخواییم اینارو بفروشیم سودش شربک اونا هم میان هر ماه سه ستاره میدن بهش باز با این همه که هواش دارن فروش نمیره که ایران خودرو چند نفر با اسم دلال میفرسته بین مردم تو مجازی و بیرون که تبلیغ و تعریف کنن ولی بازم ...
01:38  1396/05/07
گزارش
پاسخ دادن
اشکان
1

سلام.محض اطلاع دوستان عرض کنم که 4032 کیلومتر رفتم همچنان بدون مشکل.بدون صدا.کولر عالی.موتور سرحال و نرم.گیربکس نرم.فقط لرزش دنده 2 داره ولی کمتر شده که برام مهم نیست.هرکی میخواد بگیره بگیره.والا نه دلالیم نه چیزی.مصرف کننده ایم و بهترین نظر رو همین مصرف کننده ها میدن.یا علی
21:30  1396/05/06
گزارش
پاسخ دادن
حسین
2

سلام بگزاار یکسال بگذره بعد بیا نظر بده ماشین صفر ۴هزارتا پرایدم خوب و نرم عالیه افتاد تو خرج بیا خرجاش بگو برامون بهترین نظر میتونی بعد ۲۰هزارتا یا یکسال گذشت بدی بهترین نظر مکانیکی با تجربه میتونه بده درباره پژوهای چینی
گزارش
پاسخ دادن
23:43  1396/05/06

ح
6

داداش فعلا حالش رو میبره دو سال هم گارانتی داره بعد دو سال هم میفروشه از الان بیاد غصه ی یک سال دیگه رو بخوره والا مردم ما حالشون خوب نیست داداش حال و بچسب کو تا آینده اون موقعه یه کاری میکنیم
گزارش
پاسخ دادن
00:54  1396/05/07

اشکان
4

یه سال دیگه ام میام.3سال دیگه ام میام.برادر من ماشین رو باید نرمال برد.قبلش 405 داشتم 4سال باهاش دوران دانشجویی مسافرکشی میکردم ولی نرمال رانندگی میکردم نه تنها هیچوقت واشر نزد بلکه فقط خرج روغن و بنزین دادم.شما توقع بنز از 206 نداشته باش ولی از اینایی که تو بازارن من بیشتر قبولش دارم.دقت کن گفتم 4سال مسافرکشی کردم پس زیر و بم ماشینو میدونم چیه دیگه به من یاد نده که ماشین بعد یه سال چی میخواد بشه.امیدوارم 3سال دیگه که به این پیج سر میزنم اینجا باشی
گزارش
پاسخ دادن
01:28  1396/05/07

کاربر: rezashg
5

به جای اینکه براش ارزوی خوبی کنی میای اینجوری میگی اولا کودوم ماشین در ایران چینی نیست که این دومیش باشه ثانیا سعی کن در زندگیت همیشه برای دیگران ارزوی خوبی کنی چون اگه ارزوی بد کنی همین ارزو هم گریبانگیر خودت میشه تو برو یک ماشین خیلی خوب بگیر یک چیزی مطمعنم اینکه تو هر ماشینی بخری یکسال که سهله به دو ماه نکشیده اینقدر برات خرج رو دستت میزاره بیا و ببین چرا چون هیچ وقت یاد نگرفتی برای دیگران ارزوی خوبی کنی واقعا متاسفم برای ادمهای عقده ای مثل شما
گزارش
پاسخ دادن
01:15  1396/05/07

تجربه
0

سلام بر همه دوستان

معلوم نیست چقدر ۲۰۶ تیپ ۵ و ۲ و صندوقدار تولید کردن و رو دستشون مونده که ۱۵ و ۳۰ روزه تحویل

میدن نقدی بیرون حواله ای به روز تحویل میدن. یعنی جاده ها و خیابونها داره میترکه. به زور میشه جایی

بدون ترافیک دید. این همه ماشین میخوایم چیکار؟؟!! ایران خودرو داره خودشو میکشه بس که تولید داره.

بازار به سرعت داره به حالت اشباع نزدیک میشه
18:46  1396/05/06
گزارش
پاسخ دادن
امیر
0

لایک داری بازم داداش
گزارش
پاسخ دادن
20:11  1396/05/06

ماهان
3

طرف میخواد تو دهستانش با کلاس بشه میره پرایدش میفروشه با کلی قسط و وام چکی 206 میخره بعد نمیدونه که بدتر خز و تکراری شده الانم کلی قسط داره ماشینشم هر روز یه قسمتش چون چینی خرابه میره نمایندگی بعد میاد اینجا غیرت نشون میده برا ماشین سی سال پیش اینا که برا شما آرزو و خیاله برا من سال ۸۴ بوده دیگه خاطره شده اون موقع دوجرخه هم نداشتی یه سری دیگم هستن تو پیج که به شغل شریف دلالی مشغولن و اینجوری خرج خانواده در میارن اینجام دوتاشون هست اطلاعات درست بدید تعصب بذارید کنار این ماشین چی داره واقعا موتورش که برا سی سال پیش پرخرج و هزینه بر ظاهرشم که از پشت انگار گرفتن 206 کشیدن ول نکردن خخخ فرانسه هم که نظارتی نداره ولی رنو ساندرو یا تندر یا ال90 و... هست این ماشین های 206 ارزش خرید ندارن بعد خرید میشه نون دونی مکانیکی ها
16:53  1396/05/06
گزارش
پاسخ دادن
مجید
1

لایک داری داداش دقیقا همین طوره
گزارش
پاسخ دادن
17:06  1396/05/06

مهدی
7

آقای دانشمند اینایی که راجع به 206 میگی رو همه میدونیم.با بودجه ضعیف ما راهی جز این ماشینها نداریم.
حالا شما سال 84 کی بودی و کجا بودی مهم نیست . اما من و هم استانی هام در خوزستان امکان خرید هر نوع ماشین اروندی منطقه آزاد که تهرانم پیدا نمیشه رو داریم اما ترجیح میدیم خودمون رو درگیر مالیات و مرخصی و هزینه و دردسراش نکنیم.
راجع به ال90 هم عرض کنم تا زمان نوشتن عرایضم 8 دستگاه ال90 در خوزستان در چند روز گذشته آتیش گرفتند.
درسته 206 مالی نیست اما ال90 و بی90 هم مال دهن سوزی نیستند و قدمتشون به رومانی برمیگرده و الان 20 ساله تاکسی و سرویس عمومی در ترکیه هستند. تو رو قران سواد و علمتون رو جایی غیر از سایت عرضه کنید .
ما دوست داریم 206 قدیمی بقول شما 30 سال نه 100 سال پیش بخریم. مشکل امثال شما کجاشه .
زندگیتون رو بکنید و تو کار مردم دخالت نکنید. هر کس با توان و بودجه خودش خرید و حالش رو می بره.
گزارش
پاسخ دادن
18:59  1396/05/06

امیر
0

لایک داداش.
گزارش
پاسخ دادن
19:30  1396/05/06

@
4

سال ۸۴ هم هیچی نبودی الانم هیچی نیستی با پول بابا...
از نحوه حرف زدنت میشه به فرهنگت پی برد
بد دردی بی فرهنگی!
بنزم سوار شی همون هیچی میمونی!همه آدمن و حق انتخاب دارن لامصب شاید یکی بودجش در همین حد باشه
گزارش
پاسخ دادن
23:14  1396/05/06

مهدی
1

درود
گزارش
پاسخ دادن
00:11  1396/05/07

دانیال
1

سلام وقت بخیر جهت آگاهی عرض کنم ک ایران خودرو یکی فرستاده چین و هند هرچی جنس و لوازم بازیافتی و بنجل و تاریخ گذشته هست با قیمت مفت یا شایدم رایگان میگیره میاره کارخونه سرهم میندن میشه ۲۰۶ تیپ۲ یا تیپ۵

سه ماه استفاده میکنی یهو بوی بازیافتی ها میزنه بالا و باید هزینه کنی عوضش کنید
بعد از خرید ۲۰۶ میشه نون دونی مکانیکی های محل

بعد میان یه پولی میدن به استاندارد کشور که دست خودشونه همشون میگن میخواییم اینارو بفروشیم سودش شربک اونا هم میان هر ماه سه ستاره میدن بهش باز با این همه که هواش دارن فروش نمیره که ایران خودرو چند نفر با اسم دلال میفرسته بین مردم تو مجازی و بیرون که تبلیغ و تعریف کنن ولی بازم کسی نمیخره
بعد میاد شرایطی و چکی ۱۲ و ۲۴ ماهه میده بازم نمیخرن چرا؟ چون مردم آگاه شدن هوشیار شدن میدونن این ماشین با موتور چینی ارزش خرید نداره یعنی مهره سوخته حساب میشه بهمدیگه آگاهی بدید که نخرن حتی تیبا هم نخرن تا کیفیت قطعاتشون و امکاناتشون ببرن بالا.ممنون که وقت گذاشتید و خوندید....
16:46  1396/05/06
گزارش
پاسخ دادن
اریا بهمن
3

شمایی که میری بالا منبر،فتوا صادر مکنی،لطفا یه نگاه به وسایل زندگیت بنداز و زحمت بکش هر جنس چینی رو که میبینی بذاری جلوی در! اقا کجای کاری؟زمانیکه حاکمان و دولتمردان ما در این دو دهه ی اخیر به دنبال چیزای دیگه بودن وثروت کشور رو به باد فنا دادند،کشورهایی مثل چین اندونزی ویتنام برزیل و 10ها کشور دیگه با کوشش فراوان و مدیریت صحیح منابع (نه دزدی)،باعث پیشرفت کشور و بالا رفتن سطح زندگی مردم خود شدند.اقای دانیال،من نه طرفدار چینم و نه کالای چینی رو دوست دارم.ولی مسئله،حقیقتی هست که باید دید.والسلام!🚕🚓🚗🚙
گزارش
پاسخ دادن
20:33  1396/05/06

دانیال
2

سلام آدم میره ماشبن چینی میخره میدونه برند و قطعات همه چیش چینه از قبل میدون با اطلاع میخره ولی الان دارن ۲۰۶ با اسم پژو میدن بهمون پژو برند فرانسوی برو بکرد تو ماشینت که برند فرانسوی یه قطعه اصل فرانسه پیدا میکنی یا نه؟
گزارش
پاسخ دادن
21:08  1396/05/06

اریا بهمن
1

درود
واقعا شما از قطعات ساخته شده ی پژو خبر نداری؟نمیدونی کشور از سال 90،تحت سخترین تحریمهای بین المللی بوده؟از دزدیهای ایرانخودرو خبر نداری؟از سفارش کالاهای درجه 4و5،توسط واردکنندگان ما نشنیدی؟در ایران زندگی میکنی؟در این بازاره به شدت بسته و انحصاری مطمئن باش از این بهتر گیرت نمیاد.
گزارش
پاسخ دادن
21:30  1396/05/06

رضااا
1

سلام ماشین های از رده خارج که تو اروپا تولیدش متوقف شده و هنوز ایران خودرو داره چینی میده بیرون با لوازم چینی و بی کیفیت این همه بحث و کل کل نداره
16:45  1396/05/06
گزارش
پاسخ دادن
محمود
3

سلام از وقتی سایپا تمرکزش گذاشته روی تیبا 2 EX و ساینا EX و کیفیت و موتور و گیربکس خوب گذاشته روشون با امکانات مناسب و قیمت اقتصادی و هزنینه نگهداری خوب و کمش و واشر نزدن موتورهاش برخلاف پژوها چینی ...و پارس خودرو شرکت وابسطه به سایپا برلیانس ها رو آورده و ساندرو معمولی و استپ وی و بقیه ماشین های چینی مثل جک و MVM و... دیگه اوضاع ایران خودرو ریخته بهم ماشین های سی سال پیشش مثل 405 و 206 و ... کمتر فروش رفته وگرنه کی دیده بودیم ایران خودرو ماشین هاش با اقساطی و چکی هر هفته شرایط فروش بگذاره کاملا معلومه فروشش کم شده برا همین دلال ها و سود جوها و مکانیکی ها فعالیتشون بیشتر کردن تا تبلیغ کنن برا فروش رفتن محصولات ایران خودرو بازم داریم میبینیم کسی تمایل نمیده به ماشین های سی سال پیش از نظرات سایتها و شبکه های اجتماعی میشه اینو کامل درک کرد که آگاهی مردم از محصولات چینی و بی کیفیت که به اسم پژو میده بیشتر شده ...که حتی نظارت پژو هم ندارن ....چون از رده خارجن ...
11:04  1396/05/06
گزارش
پاسخ دادن
محمود
1

سلام بله پر فروش بود قبلا نه الان دیگه تنوع ماشین انقدر زیاد شده که فروش 206 و بقیه محصولات ایران خودرو کم شده TU5 هم واشر میزنه ولی کمتر روغن کم میکنه روغن ریزی داره یه سریشون TU5 در اصل برا تیپ 5 اینم شاهکاره ایران خودرو که برداشته روی بقیه ماشین هاش میذاره رانا بهتره با همین موتور شتاب بهتری میده ...ولی در کل 206 خیلی قدیمی شده تکراری هم ظاهر داخلی هم بیرونی سی سال داریم میبنیم یه قطعه اصلی هم داخلش نیست تمام چینی اون اصالتش هم به باد رفته با این کار ایرانخودرو
گزارش
پاسخ دادن
12:52  1396/05/06

م
2

محمود داری اچتبا میزنی :))
برو همون صفحه تیپ 2 این حرفاتو کپی کن اینجا جاش نیس
تیباتم سوارشو حالشو ببر
گزارش
پاسخ دادن
14:44  1396/05/06

رضااا
2

تیبا هم شد ماشین اگه به تیبا نگا کنیم یک نوزاد ناقص الخلقه هست ترکیبی از پراید و ریو و ... اگه به رده بندی کیفیت خودروهای داخلی در خرداد ماه 96 نگا کنی همین تیبا 2 و ساینا که تعریفشو میکنید یک ستاره گرفته همین 206 که میفرمایید به درد نمیخوره و بی کیفیته 3 ستاره داره در این صورت ببین تیبا تک ستاره چه چیزیه دیگه من خودم میخواستم ماشین بخرم رفتم 206 خریدم خرداد راضی هم هستم به طور کلی برای ادم مجرد یا تازه ازدواج کرده همین 206 خوبه برای خانواده های 4 نفره به بالا هم تندر ماشین خیلی خوبیه و با کیفیت و فنیش حرف نداره دوستم داره تا دو ساله میرونه تا حالا خرابی به بار نیاورده اما قبول کنید داخل تندر خیلی بی روحه لطفعا الکی تیبا رو تبلیغ نکنید اگه خوب و با کیفیت بود یک ستاره نمیگرفت
گزارش
پاسخ دادن
15:15  1396/05/06

امیر
1

معلومه بد جوری عشقه تیبا داری که هوش از سرت برده از صحبت هایی که کردی معلوم میشه اطلاعاتت در مورد ماشین خیلی کمه، پسر خوب همون تیبا و پرایدم که ازشون دم میزنی صفر تا صدشون چینیه اگرمیخواهی نظر بدی یکم تحقیق کن ،همون تیبا رو سوار شو حالش رو ببر چکار به ۲۰۶ داری ،۲۰۶ اوفه بده
گزارش
پاسخ دادن
16:04  1396/05/06

کاربر: هادی ماکو
8

تا جایی که من میدونم 206 جزو پر فروش ترین ماشین های ایرانه

درضمن تابحال من نشنیدم موتور TU5 واشر بزنه
اونی که شما میگید تیپ 2 هستش
گزارش
پاسخ دادن
12:26  1396/05/06

صفحه اول 14 15 16 17 18 19 20 صفحه آخر
صفحه 17 از 37

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
H : برای من از ۳ شهریور بیمه شد. ۸ شهریور پلاک شد. ۹۰ روزه اسفند. X5.
سید : سلام دوستان چه تعداد تحویل برج 8 آبان ماه داریم که فاکتور نشدن ممنون میشم با زدن مثبت اطلاع بدید چند نفر هستیم
علی : اخرین تحویلی را میشه بفرمایید زمان پر کردن نهایی و زمان تحویل تا تقریبا ببینیم تا کی باید با خط ۱۱ باید بریم تا ماشین سوار شیم
حسین... : حدود ۶۰۰ به احتمال زیاد چهار پنج تومن کمتر از ۶۰۰
هادی : سلام تحویل ۳۰مهر هستم کسی میدونه کی قرار فاکتور بشه
اکبر ازتبریز : 24x5اردبیهشت هنوز درتکمیل وجه موندم موقع ثبت نام۹۰روزه بود امضای قرارداد شد۱۲۰روزهروقت زنگ میزنم میگن ۱۰روز دیگر اس م س شاسی خواهدآمد تاامروز هیچ چیز. خدالعنتوشون کنه.
X5اردیبهشت : سلام فکر کنم فقط منو شما موندیم که رو تکمیل وجه موندیم هنوز اینجوری ک دوستان میگم یا شاسی شدن یا تحویل گرفتم خدا لعنتشون کنه مدیران کرمان موتور را بخدا دیگه خسته شدم ثبتنام ۲۴اردیبهشت ۱۲۰روزه x5تهران نمایندگی خراب شده رفیعی میدان خراسان
T8امیر : کدوم اوستان هستی منم ثبتنام ۴تیر فاکتور ۲۸ مهر و پلاک ۱۵ مهر ولی هنو تحویل ندادن
مهدی : داداش 600 تومن پارسال با امسال خیلی فرق داره پارسال طلا گرمی چند بود الان چنده. این 590 الان از 600 پارسال ارزنده تره. فقط بحث سر اینه که چرا نمیده با وجود افزایش قیمت.
T8امیر : سلام برای ماهم همینجور هست ۱۵ آبان پلاک شد و ۲۸ مهر هم فاکتور هنو بارگیری انجام نشدِ
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
کامیار : پس چطور من 11954940م هنوز فاکتور نشدم
احمد : سلام خسته نباشید کسی از ثبت نام 23 مهر 1403 خبرداره
مهدی : سلام من بدون اینکه رنگی انتخاب بکنم خودش زده سفید اگر نخوام رنگ دیگری انتخاب کنم آیا همان رنگ سفید میمونه؟؟
نصرالدین : سلام حضرات وقت همگی بخیر سورن دوگانه 225قبل ا افزایش قیمت خودروواریزکردم مبلغ باقیمانده ای که بایدبه حساب ایران خودرو واریزکنیم؟
پلاس : شنبه دوم آذر ساعت 11 جلوی درب 16 ایرانخودرو لطفا لطفا لطفا اطلاع رسانی شود
سعیدایلام : سلام دوستان تهرانی قم کرج اطراف تهران برای شنبه یکشنبه هماهنگی کنین تجمع جلوی درب استاندارد خواهشا کوتاه نیاین هماهنگی کنین به گروه رانا سواران عضو بشین
رضا : اردیبهشت404
: مگه جمعه تعویض پلاک بازه؟خخخ
منتظر فاکتور : حداقل یک ماه ، من تحویل 30 آذر هستم .
Mahdi : سلام مبارکه.سفید بودی؟