امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1587
گیربکسدستی
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)110
مصرف سوخت شهر (لیتر)8.8
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)5.4
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)6.6
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)400
ترمز جلودیسک
ترمز عقبدیسک
تعداد سرنشین4
طول (سانتی‎‏متر)418
عرض (سانتی‎‏متر)165
ارتفاع (سانتی‎‏متر)145
حداکثر سرعت (km/h)193
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)11.4
حجم باک (لیتر)50
کشور سازندهایران
پخش کننده DVD/VCDدارد
صندلی رانندهدستی
صندلی سرنشیندستی
گارانتی40000 کیلومتر یا 24 ماه
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

3466 نظر

ج
0

حداکثر یک هفته بعدش
07:46  1394/03/22
گزارش
پاسخ دادن
امید
0

سلام دوستان. ماشینتون که فاکتور شد تقریبا چند روز بعدش تحویل دادن؟ واسه من رنگش سفیده و تاریخ فاکتور شدن 93/3/16 . شماره بدنه هم زدن تو سایت.
12:34  1394/03/16
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

من يک 206 مدل 92 دارم به جز مشکل کلاچ که اکثر 206 هاي 92 و 93 دارن و ميلرزونه هيچ مشکلي نداشت . کلاچ valeo سبز دادم نمايندگي عوض کرد عالي شد سوختش هم مناسبه. هرکس خريد کلاچش رو عوض کنه وگرنه ماشين بسيار خوبيه
15:57  1394/03/13
گزارش
پاسخ دادن
سعید
0

نخیر آقای عقل کل ، منظورم از مدل دو لیتری توسان و اسپورتیج ، نسخه
توربوشارژر دارشونه که 240 اسب تولید می کنن.
من نمی دونم تو چطوری درس خوندی.
ضمنا نوت 5 شاید سخت افزارش با اس 6 یکی باشه ولی 4 گیگ رم نوت 5
قویترین cpu هواوی رو له می کنه.
ضمن اینکه سامسونگ در تمامی گوشی هاش هم کیفیت دوربین ، هم
کیفیت صفحه نمایش و هم دوام و ماندگاری بسیار فراتری از هواوی داره و
رقیب سامسونگ اصلا هواوی نیست. رقیبان سامسونگ ، apple و htc و
sony هستند و هواوی حالا حالا ها باید بوق بزنه ...
گزارش
پاسخ دادن
20:17  1394/09/28

سعید
0

کراس اوورهای شهری به این معنا نیستند که باهاشون کورس بذاری و
مسابقات درگ برگزار کنی. کسی که مولفه ی شتاب براش اهمیت داشته
باشه ، مگر اینکه عقلش معیوب باشه وگرنه نمیاد سراغ کراس اوور.
بلکه میره سراغ کلاس کروک و سوپرماشین ...
ضمنا من در حد سبقت های توی جاده و قدرت موتوری سانتافه کاملا راضیم
و سانتافه فقط در مقایسه با پرادو و وراکروز قدرتش کمه وگرنه خیلی قدرتش
از این چینی های اسباب بازی عالی تره.
از لحاظ راحتی ام محض اطلاعت من خودم بیشتر از ده بار سرنشین
بزرگسال رو صندلی های ردیف آخر سانتافه نشوندم و هیچ مشکلی هم
نداشتم. حتی یکی دو بار 8 نفر بزرگسال رو توش به راحتی جا دادم.
وقتی حتی از سانتافه اسمش هم بلد نیستی ، بهتره در موردش اظهار
نظر نکنی تا خیت نشی.
ضمنا به تجربه ثابت شده که هواوی برای گول زدن مردم و ترغیبشون به
گوشی هاش ، آمار کمی گوشی هاش (مثل مقدار حافظه و قدرت CPUو...)
رو زیاد جلوه میده اما در عمل یک دوم کیفیت لارم رو هم ندارند.
و این است سیاست کثیف چینی ها که کیفیت رو قربانی کمیت کنند ...
هنوز مونده بزرگ بشی عزیز جون ...
گزارش
پاسخ دادن
22:09  1394/09/29

سعید
0

دیدی گفتم حرفهات کاملا متناقضه و فقط داری از روی تعصب حرف میزنی.
اول میای میگی هواوی غوله و سامسونگو له کرده و قویترین گوشیه.
بعد که کلیپ سامسونگو دیدی یهو از شدت حسادت و تعصب ندونستی
چی بگی مجبور شدی شکستت رو اینطوری بیان کنی.
که نمی دونم نگفتم هواوی محبوبه و این تکنولوژی نیست.
اگه تکنولوژی این نیست چرا چینی ها نمی تونن بسازن.
همین تکنولوژی بزرگ سامسونگه که آمار تصادفات جاده رو تا 50 درصد
کاهش میده و کمک بزرگی به راهنمایی و رانندگیه.
اگه ایرانی ها می تونن بسازنش چرا تا حالا اینکار رو نکردن.
عزیزم یاد بگیر حرف حق رو حتی اگه نمی تونی قبول کنی ، لااقل ساکت
باش و انقدر لجبازی نکن ...
در ضمن من گفتم قضاوتت در مورد سانتافه رو محدود به مدل 2400 نکن.
برو گرندسانتافه رو ببین با قدرت 290 اسب بخار جزو پرشتاب ترین suv های
متوسط دنیاست.
چین با کدوم ماشینش حرف واسه گفتن در برابر کره داره ؟؟؟ !!!
حتی یک ماشینم نداره که قدرتش به 190 اسب برسه.
برو کلیپ درگ جنسیس کوپه و bmw z4 رو ببین چجوری جنسیس برگ برنده
دستشه. خدا بهت رحم کنه ...
گزارش
پاسخ دادن
00:58  1394/09/30

سعید
0

دوست گرامی اولا من هیچ وقت ادعا نکردم که سانتافه بهترین ماشین
دنیاست. من هم مثل هر آدم منطقی و حق پذیری معتقدم که اول ماشین
های اروپایی - بعد آمریکایی و ژاپنی و سپس ماشین کره ای.
ثانیا من در نظراتم به کسی توهین نکردم و این شماها هستید که چون یک
موضوع به این سادگی براتون قابل هضم نیست ، سرش با من بحث میکنید.
اگر برید کمی تحقیق کنید متوجه میشید که ماشین های کم استهلاک که روغن باکیفیت و خوب زده باشند ، همشون راحت 20 هزار تا با این وضعیت
راه میرن و مشکلی هم پیش نمیاد.
همونطور که من این گونه عمل کردم و الان که کارکرد کیلومترم 30 هزار تا
است فعلا تا 7 یا 8 هزارتای دیگه هم نگران نیستم.
اما خوب شما بخوای با ماشین های ایرانی با یکبار روغن ریزی ، 20 هزار
کیلومتر راه بری قطعا نمی تونی.
ماشین های چینی کمی بهترند ولی اونا هم کم استهلاک نیستند.
بستگی به نوع ماشینی داره که داری.
قطعا برای یک تویوتا لندکروزر این عدد تا 25 هزارتا یا حتی بیشتر هم میتونه
باشه.
گزارش
پاسخ دادن
00:55  1394/09/28

سعید
0

دوست عزیز می دونی مشکل شما هم چیه ؟؟ مشکل شما هم اینه که
مثل روز می دونین ماشین چینی و مخصوصا mg پایین تر از ماشین کره ای
و مخصوصا اسپورتیجه . اما از روی لجبازی و تعصب نمی خواهید قبول کنید.
من قبول دارم پیشرفت خودروی چینی ها به لطف تقلید از اروپا و کره جنوبی
خیلی بهتر از لگن های داخلی مونه.
اما هزار سال دیگه هم میگم که ماشینهای هیوندای و کیا فقط چرخشون
ماشین های بی کیفیت و دو روزه ی چینی را می ارزه.
گزارش
پاسخ دادن
11:45  1394/09/28

پاسخ سعید
0

آقا سعید اولا شما برو یه سر در مورد شرکت ام جی تحقیق کن بعد بفرما نظر بده
بعد 1000 سال چیه 4 سال دیگه این من این شما اگه چین کره که سهله چون همین الانشم
کره رو گرفته اروپا و ژاپنی هاهم جلو چین کم میارن اینو تجربه ثابت کرده
وقتی هواوی شروع بکار کرد همه گفتند این آشغاله بدرد نمیخوره ولی الان قویترین
Cpu موجود تو بازار توسط هواوی ساخته شده چین به واسطه ی قدرت اقتصادی و
نیروی انسانی روی هر کاری دست بزاره رقیب نداره
گزارش
پاسخ دادن
12:47  1394/09/28

یوسف
0

عجب بحثیه . البته قویترین cpu دنیا متعلق به apple iPhone 6sهست نه
هواوی
گزارش
پاسخ دادن
13:49  1394/09/28

پاسخ سعید
0

آقا سعید گل منظورم از گرفته ،جلو بودن از صنعت خودرو سازی کره نیست بلکه صعود و پیشرفت
چشمگیر و همپاشدن با کره است به نحوی که الان طراحی موتوری ماشینای چینی
از لحاظ توربو بودن و گشتاور بالا از کره ایی ها جلو ترم هست بعد من الان خودم گلکسی اس 6 دارم باید قبول کنی کرین که cpu جدید هواوی هست 30 درصد از اگزینوس که روی اس6 سامسونگ قرار داده شده سریع تر هست
گزارش
پاسخ دادن
14:08  1394/09/28

پاسخ یوسف
0

بله آقا یوسف a9 که دیگه حرفی باقی نگذاشته منظورم در اندروید ها بود
گزارش
پاسخ دادن
14:10  1394/09/28

سعید
0

عزیز من ما اینجا اومدیم که در مورد خودرو صحبت بکنیم نه گوشی.
ضمن اینکه لازمه بدونی در بین اندروییدی ها سامسونگ نوت 5 قوی ترین
گوشی بازار هستش که با رم 4 گیگابایت غوغا کرده.
شما بهتره به جای این که تعصب چینی ها رو یدک بکشی ، یه کم به درستی فکر کنی. خواهی دید که در تمام دنیا گوشی های اپل و سامسونگ پرچمدار و پرفروش ترین هستند.
از لحاظ خودرو هم اگه برتری با توربوشارژر باشه ، که اسپورتیج و توسان هر
دو در مدل های 2 لیتری توربو دار ، قدرت 240 اسب بخار و گشتاور بالای 310
نیوتن متر رو تولید می کنند.
در حالیکه جک خودش رو کشته رفته یه توربو گذاشته نهایتا 174 اسب بخار
تولید میکنه. یعنی 70 اسب بخار کمتر از کره ای ها.
یا ژاپنی ها در میتسوبیشی لنسر اولوشن با همین موتور 2 لیتری ، قدرت
360 اسب بخار تولید کرده اند.
عزیز من تکنولوژی داریم تا تکنولوژی ...
گزارش
پاسخ دادن
14:58  1394/09/28

پاسخ سعید
0

سعید جان اگه تا الان شک داشتم دارم با یه نوجوان حرف میزنم دیگه مطمئن شدم
اگه فقط یک ذره اطلاعات داشتی میفهمیدی که cpu نوت5 و اس6 یکیه و هر دو اگزینوس 7420 هست
که کرین هواوی لهش کرد بعد اگه از منظورت از موتور 2 لیتری توسان مدل gls هست
داخل همین 1car هم نگاه بکنی نوشته 164 اسبه و گشتاوری معادل 204 نیوتون داره و این یعنی افتضاح
گزارش
پاسخ دادن
19:33  1394/09/28

سعید
0

دوست عزیز اولا حتی اگر به قول شما پردازنده نوت 5 و اس 6 یکی باشند
باز هم نوت 5 به دلیل مجهز بودن به رم قدرتمند 4 گیگابایت خیلی قویتر از
اون هواوی شماست. از روی قیمتش هم میشه تشخیص داد که کدوم بهتره
چون هم کیفیت دوربین و صفحه نمایشش فوق العاده است و هم دوام و
ماندگاری ...

ضمنا توسان و اسپورتیج 2 لیتری مجهز به توربوشارژر ، هر دو قدرت 240
اسب بخار رو تولید می کنند که جک اس 5 به گردشون هم نمیرسه.
ضمن اینکه سانتافه هم در مدل 2 لیتری توربو دار قدرت 260 اسب بخار و
در مدل 6 سیلندر قدرت 290 اسب بخار داره.
چینی رو با چینی مقایسه کن عزیز من نه با ماشین ...
گزارش
پاسخ دادن
01:05  1394/09/29

پاسخ سعید
0

آقا سعید شما چرا بدون هیچ پشتوانه و مدرکی حرف میزنید اولا من دلیلی برای دفاع از هواوی ندارم
گفتم که اس6 دارم ولی شما اومدی میگی نوت 5 رم 4 گیگابایتی داره خب من گفتم cpu نه رم بعد هواوی میت 8 هم 4 گیگابایت رم داره دیگه بیشتر توضیح نمیدم فقط این لینکارو که میزارم برو خوب بخون بلکه چیزی دستگیرت بشه
http://www.zoomit.ir/articles/hardware/cpu/23099-huaweis-kirin-950-soc-benchmarked-tops-exynos-7420

http://www.zoomit.ir/articles/mobile/26294-huawei-mate-8-phablet-china


در ضمن اطلاعات مربوط به انواع توسان و اسپرتیج داخل همین 1car هست توسان 164 اسبه بخاره خخخخخخخ
گزارش
پاسخ دادن
01:59  1394/09/29

سعید
0

دوست عزیز منم قبول دارم که گوشی مورد بحث هواوی گوشی قویه و باید
باشه چون پرچمداره.
اما امروزه چین شده بلای جون کل صنعت دیجیتال.
هر گوشی که به دستمون میرسه ، تو چین قالب بندی میشه. واسه همینه
که گوشی های اپل مون هم هنگ دارن.
من خودم یه لب تاپ ایسوس دارم که کمپانی اش چینیه.
یک ماه آزگار منو آزار داد فقط هنگ داشت. در صورتیکه قبل اون یه لب تاپ
5 سال پیش dell رو داشتم که 4.5 سال باهاش کار کردم نفهمیدم هنگ
چیه. چون اصل مال آمریکا بود.
حتی خود آمریکا و کشورهای اروپایی هم اعلام کردن که چین دشمن کیفیت
در تمام دنیاست.
شما خودت یکبار سوار لکسوس و تویوتا بشی ، دیگه نمیتونی حتی به
لگن چینی نگاهم بکنی ...
گزارش
پاسخ دادن
02:22  1394/09/29

پاسخ سعید
0

اتفاقا جنابعالی هستید که از ماشین هیچی سر در نمیارید تو این کلاس کراس اور شهری
اصلا میدونی چیه؟ ؟؟؟اتفاقا شتاب خیلی مهمه ماشینایی مثل اسپورتیج
توسان جک و امجی و.... همگی کراس اور شهری هستند یعنی این ماشین کاملا برای مصارف
شهری ساخته شدند و این آفرود که میگی اصلا برای این کلاس بی معنیه از جادار بودن همه
میدونن هیوندا خودشو کشته که 7 نفره باشه ولی در ردیف آخر فقط برای بچه های زیر 7 سال مناسبه که اونم با هزار یک جور مکافات که باعث میشه جا برای سرنشینان دوم خیلی کم بشه بعدش من نگفتم هواوی قویترین گوشیه گفتم در حال حاضر بهترین cpu رو
ساخته و این مقدمه ایی که تو بقیه مواردم به تکامل برسه یادتون نره هواوی خیلی خیلی نو
پا تر از سامسونگ و سونی و.... با این حال تو cpu ازشون جلو افتاد و این نشون دهنده
اینه که چین رو هر چیز دست بزاره رقیب نداره
گزارش
پاسخ دادن
21:55  1394/09/29

سعید
0

یه لینکم واست میذارم برو از تو آپارات ببین :

http://www.aparat.com/v/cbvP5

برو ببینم این تکنولوژی رو کی هوآوی محبوبت میتونه واست بسازه ...
گزارش
پاسخ دادن
22:30  1394/09/29

سعید
0

مگه کراس اوور های رو طراحی کردن که بری باهاشون کل بندازی و
مسابقات درگ برگزار کنی ؟؟ !!!!
کسی که فاکتور شتاب براش مهمه باید بره سراغ کلاس کروک و سوپرماشین

من خودم شخصا در سبقت گیری جاده و قدرت سانتافه ازش راضیم.
و سانتافه فقط نسبت به وراکروز و پرادو ضعیفه وگرنه از این چینی های
اسباب بازی خیلی قویتره.
ضمنا در مورد راحتی هم لازمه خدمتت بگم خودم بیشتر از ده بار دو نفر
بزرگسال رو عقب سانتافه ام جا دادم بدون اینکه مشکلی براشون پیش بیاد.
یکی دو بار هم هشت نفر بزرگسال کامل به راحتی توش نشستیم
دیگه چی میگی ؟؟ !!!

ضمنا لازمه بدونی که همیشه هواوی برای گول زدن مردم ، اطلاعات کمی
گوش هاش رو (اعم از حافظه و رم و ...) رو به طور اعجاب انگیز و جالب به
بازار معرفی میکنه اما در عمل یک دوم کیفیت لازم رو هم ندارند.
و این است سیاست چینی ها که کیفیت را فدای کمیت کنند.

هفتاد سال دیگه هم اینجا بشینی ، نمی تونی قانعم بکنی و من باز هم
میگم که چین دشمن کیفیت در دنیاست ...
گزارش
پاسخ دادن
22:57  1394/09/29

محمد آقا
0

والاچ ما که یه صفرا تحویل گرفتیم شیرین صدی 12.5 بنزین میخوره
گزارش
پاسخ دادن
16:53  1394/03/14

علی
0

من اس دی مدل ۸۹ دارم آقا فوق العادست مصرف ترکیبی ۶.۵ حدودا ۱۲۰ تا کارکرد داره هنوز موتورش دست نخورده حتی صفحه کلاچ.اما مدل های جدیدش مفت نمی ارزه
14:16  1394/03/09
گزارش
پاسخ دادن
آرش
1

سلام به دوستان عزیزم. کسی میدونه چرا وی ۸ مصرفش زیاده؟ توی کاتالوگ زده شهری ۸/۸ ولی عملا ماشیم بنده وی ۸ برج ۱۲ سال ۹۳ هس داره تو شهر ۹/۷ میسوزونه. یکی منو راهنمایی کنه ممنون میشم. ایام به کام
23:49  1394/03/05
گزارش
پاسخ دادن
سجاد
0

سلام دوستان عزیز
من دو هفته اس دی وی8گرفتم خیلی حالم گرفته چرخ های ماشبن صدا میده از همه بدتر به خاطر مشکل دیسک وصفحه ماشین میلرزونه و داخل موتور صدا میده حیف 37میلیون پول نمایندگی هم کاری نمیکنه گارانتی معنی نداره
22:54  1394/03/02
گزارش
پاسخ دادن
قاسم
4

سلام دوستان درکل ماشین تورنج خودش بهترینه هم قیافش اسپرته هم موتورش عالی من که خیلی راضی هستم
01:34  1394/02/31
گزارش
پاسخ دادن
محمد
1

لطفأ منو راهنمایی کنید سر دو راهی موندم به نظر شما ۲۰۶ SD بخرم یا mvm 315.new از ۲۰۶ خیلی بد میگن
01:35  1394/02/24
گزارش
پاسخ دادن
محمد
7

اصلا این حرف و نزن حتما 206 sD قبل از سال 91 بگیر
MVM خوبه اما نه به اندازه 206
گزارش
پاسخ دادن
10:34  1394/02/27

محمد
0

سلام من وی هشت صفر دارم دو دلم بفروشم یا اینکه ازش استفاده کنم میگن شانسیه لطفا راهنمایی کنید من در کل از رانندگی خوشم نمیاد فقط برا رفااه خانوادیه
18:46  1394/02/23
گزارش
پاسخ دادن
حسن
1

سلام ویsd8مدل 94سوم اسفندتحویل گرفتم ازاول سیسم گرمایش مشکل داشت به نحویکه روی یکه درجه میذاشتم اول گرم بودولی کم کم یاوقتیکه وایمیستادم ماشین بادسردمیزدبردم نمایندگی سنسورشوعوض کردولی بعدآن فقط روی شماره آخر فقط بادگرم باآخرین سرعت فن میزنه ولی اگریک شماره کم کنم کلاهوای آن سردمیشه ؟مشکل دیگه اینه که ماشین راه میفتم روی دنده یک ودولول آن لرزش داره ازدوستان کسی هست راهنمایی کنند درکل اگردقت بیشتری درقطعات ونصب آن انجام میدادندماشین خوبی بودولی حیفکه درطراحی گیربکس وگازآن که پرایدی نصب کردندهیچ تناسبی باهم ندارند
11:11  1394/02/23
گزارش
پاسخ دادن
۲۰۶ اس دی
0

امروز ۲۰۶ خریدم توی نزدیک به صد تایی که همین امروز باهاش رفتم خیلی خوب بود و مشکل هایی که توی کامنت‌ها معمولاً اشاره شده را نداشت... فقط وضعیت بد آپکو بود که هیچ کدام از آپشن‌ها را نداشتند، بستن دزدگیر را هم کلی لفت دادن آخرش هم به نظرم مشکل داره، اما خود ماشین واقعاً خیلی خوب هست، دنده‌زدن نرم، صدای ماشین خیلی کم، کولر منجمد کننده، میگم فقط مشکل آپکو بود... الآن حتی قفل فرمون را هم باید برم بیرون بگیرم دیگه خودتون حساب کنید... فقط دزدگیر را آماده داشتند همه چیز را می‌گفت نداریم گفتیم بیارن!
14:35  1394/02/21
گزارش
پاسخ دادن
۲۰۶ اس دی
0

امروز ۲۰۶ خریدم توی نزدیک به صد تایی که همین امروز باهاش رفتم خیلی خوب بود و مشکل هایی که توی کامنت‌ها معمولاً اشاره شده را نداشت... فقط وضعیت بد آپکو بود که هیچ کدام از آپشن‌ها را نداشتند، بستن دزدگیر را هم کلی لفت دادن آخرش هم به نظرم مشکل داره، اما خود ماشین واقعاً خیلی خوب هست، دنده‌زدن نرم، صدای ماشین خیلی کم، کولر منجمد کننده، میگم فقط مشکل آپکو بود... الآن حتی قفل فرمون را هم باید برم بیرون بگیرم دیگه خودتون حساب کنید... فقط دزدگیر را آماده داشتند همه چیز را می‌گفت نداریم گفتیم بیارن!
14:35  1394/02/21
گزارش
پاسخ دادن
عباسيان
0

2. گاز رانا و sd هاي جديد برقي نيست. مكانيكيه. يعني سيستم ان‍كتور اين دو تا ماشين با sdهاي قديمي فرق داره اما شبيه به همه.
3. ecu رانا و sd هاي جديد يكيه. اين در مورد آمپر كه بالا ميره و دور تند فن روشن ميشه نمود عيني پيدا ميكنه كه sd هاي قديمي اينطور نيستند و ربطي به دماي موتور نداره. البته مشكلي پيش نمياره.
4. دسته سيم sd جديد و رانا اكومكسس چينيه و با sdهاي قديمي فرق داره. دوستان ميتونن اين تفاوت رو با مقايسه دسته كنترل فرماني پخش خودورها متوجه بشن. تفاوت هاي ديگه اي هم هست كه...
در مجموع براي من جالبه 206 فاز صفر اختراع ايران خودرو با اينهمه تفاوت وشباهت با رانا!!!!
اميدوارم عرايضم مفيد بوده باشه
11:29  1394/02/20
گزارش
پاسخ دادن
جبار سینگ
0

بیا کیرمو بگیر سواریس عالیه فنی 20 ، 20 .. بسیار شکیله .. مبارکت باشه دوست من .
گزارش
پاسخ دادن
23:51  1392/12/19

عباسيان
0

2. گاز رانا و sd هاي جديد برقي نيست. مكانيكيه. يعني سيستم ان‍كتور اين دو تا ماشين با sdهاي قديمي فرق داره اما شبيه به همه.
3. ecu رانا و sd هاي جديد يكيه. اين در مورد آمپر كه بالا ميره و دور تند فن روشن ميشه نمود عيني پيدا ميكنه كه sd هاي قديمي اينطور نيستند و ربطي به دماي موتور نداره. البته مشكلي پيش نمياره.
4. دسته سيم sd جديد و رانا اكومكسس چينيه و با sdهاي قديمي فرق داره. دوستان ميتونن اين تفاوت رو با مقايسه دسته كنترل فرماني پخش خودورها متوجه بشن. تفاوت هاي ديگه اي هم هست كه...
در مجموع براي من جالبه 206 فاز صفر اختراع ايران خودرو با اينهمه تفاوت وشباهت با رانا!!!!
اميدوارم عرايضم مفيد بوده باشه
11:29  1394/02/20
گزارش
پاسخ دادن
عباسيان
0

سلام دوستان
من توي ماشين تقريبا آدم با تجربه و واردي هستم. تا ماكسيما همه مدل ماشيني با همه مدل و همه رنگي داشتم و يا سوار شدم. آخرين ماشينم يه سمند 89 بود كه بسيار خوب بود و فروختم بعلت اينكه كمي رنگ شدگي داشت. بعد با كمي تحقيقات و اينكه مادر خانمم يه sd مدل 90 داره و بسيار بسيار خوبه رفتم يه رانا خريدم.(به هواي sd با اين تفكر كه فرق ندارن). حتي موقع خريد خودم يه دور باهاش نزدم و پدرم سوار شدند. وقتي سوارش شدم ديدم نه بابا خيلي با اون ماشين فرق داره.
آقايان گيريبكس رانا با sd هاي قديمي تفاوت داره. كلا يه چيز ديگش. مال 405 هم نيست هركي ميگه نميدونه. يه گيريبكس با دنده هاي نزديك تر به هم و كشوئي. نه مثل 206 قديمي ها كه دنده رو به اصطلاح ميخورند. (دنده خودش جا ميره). علت اينكه عرضم رو اينجا مطرح كردم و رانا رو تو بحث شما وارد كردم موارد زير بود كه با مقايسه ماشين مادر خانمم و ماشين خودم و ماشين دوستم كه يه sd مدل 93 بود كنار هم متوجه شدم:
1. گيريبكس رانا و sd هاي جديد با هم يكيه. مدل be3 از گيريبكس ها نيرو محركه. اصلا ربطي با گيريبكس هاي sd هاي قديمي نداره و كلا يه چيز ديگس.
11:24  1394/02/20
گزارش
پاسخ دادن
اصغر
0

روغن گیر
بوکس شلتر
و روغن موتور باکیفیت ۱۰/۴۰
گزارش
پاسخ دادن
16:08  1397/11/07

عباسيان
0

سلام دوستان
من توي ماشين تقريبا آدم با تجربه و واردي هستم. تا ماكسيما همه مدل ماشيني با همه مدل و همه رنگي داشتم و يا سوار شدم. آخرين ماشينم يه سمند 89 بود كه بسيار خوب بود و فروختم بعلت اينكه كمي رنگ شدگي داشت. بعد با كمي تحقيقات و اينكه مادر خانمم يه sd مدل 90 داره و بسيار بسيار خوبه رفتم يه رانا خريدم.(به هواي sd با اين تفكر كه فرق ندارن). حتي موقع خريد خودم يه دور باهاش نزدم و پدرم سوار شدند. وقتي سوارش شدم ديدم نه بابا خيلي با اون ماشين فرق داره.
آقايان گيريبكس رانا با sd هاي قديمي تفاوت داره. كلا يه چيز ديگش. مال 405 هم نيست هركي ميگه نميدونه. يه گيريبكس با دنده هاي نزديك تر به هم و كشوئي. نه مثل 206 قديمي ها كه دنده رو به اصطلاح ميخورند. (دنده خودش جا ميره). علت اينكه عرضم رو اينجا مطرح كردم و رانا رو تو بحث شما وارد كردم موارد زير بود كه با مقايسه ماشين مادر خانمم و ماشين خودم و ماشين دوستم كه يه sd مدل 93 بود كنار هم متوجه شدم:
1. گيريبكس رانا و sd هاي جديد با هم يكيه. مدل be3 از گيريبكس ها نيرو محركه. اصلا ربطي با گيريبكس هاي sd هاي قديمي نداره و كلا يه چيز ديگس.
11:24  1394/02/20
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
0

سلام
من چند روزی میشه که sd b8 مدل 91 گرفتم که تولید 90 هست.
مشکلی که دارم اینه که ماشین بعد از دور موتور 3000 اصلا شتاب نمیگیره و فقط دور موتورش میره بالا. به نظرتون مشکلش چیه؟ (ماشین 40000 کارکرده)
20:35  1394/02/16
گزارش
پاسخ دادن
mg
1

در 90 درصد موارد مشکل از صفحه کلاچ می تونه باشه
گزارش
پاسخ دادن
12:08  1394/02/20

آرش
0

سلام دوستان روزتان روز مرد مبارک. من یه وی ۸ رو آخر ۹۳ که شد مدل ۹۴ تحویل گرفتم ۱. مصرف شخرش خیلی زیاده شاید صدی ۱۱ هم برسه۲. انگار نمایش کیلومتر با مسافت سنجش روی داشبورد هم خوانی نداره مثلا اگه کیلومتر بزنه ۱۰۰ اون میزنه ۹۹ ... ۳.وقتی ماشین رو خاموس میکنم البته قبلش فن رو چک میکنم خاموش شه بعد از چند دقیقه مثلا ۱۰ دقیقه که روشنش میکنم آمپرش رفته چسبیده آخر باید حتما ماشین روشن شه تا فن دو تندش کار کنه آمپر بیاد پایین باید چیکار کنم یهو واشر نزنه بد بخت شم.۴. تو حرکت هم آمپر از نصف پایین تر نمیاد خنکش رو نصفه کمی که برم از نصف میاد بالا باز بزمیگرده دقیقا رو نصف... دوستان خواهش میکنم سریع راهنمایی کنید واقها ناراحتم از این موضوع خواهش میکنم.....
10:23  1394/02/12
گزارش
پاسخ دادن
مهندس
0

سلام.امکان تبدیل فقط برای تبدیلیهای تیر93 میسراست.
گزارش
پاسخ دادن
11:54  1393/08/18

آرش
0

سلام دوستان روزتان روز مرد مبارک. من یه وی ۸ رو آخر ۹۳ که شد مدل ۹۴ تحویل گرفتم ۱. مصرف شخرش خیلی زیاده شاید صدی ۱۱ هم برسه۲. انگار نمایش کیلومتر با مسافت سنجش روی داشبورد هم خوانی نداره مثلا اگه کیلومتر بزنه ۱۰۰ اون میزنه ۹۹ ... ۳.وقتی ماشین رو خاموس میکنم البته قبلش فن رو چک میکنم خاموش شه بعد از چند دقیقه مثلا ۱۰ دقیقه که روشنش میکنم آمپرش رفته چسبیده آخر باید حتما ماشین روشن شه تا فن دو تندش کار کنه آمپر بیاد پایین باید چیکار کنم یهو واشر نزنه بد بخت شم.۴. تو حرکت هم آمپر از نصف پایین تر نمیاد خنکش رو نصفه کمی که برم از نصف میاد بالا باز بزمیگرده دقیقا رو نصف... دوستان خواهش میکنم سریع راهنمایی کنید واقها ناراحتم از این موضوع خواهش میکنم.....
10:23  1394/02/12
گزارش
پاسخ دادن
کامران
8

من دی 93 یه v8خریدم.مصرفم از روز اول تا الان که 9000تا کار کرده ثابته و اینکه خیلیا میگن مصرف بعد5تا میاد پایین واسه من که نشد.تو شهر 8.5تو جاده کفی 6تا 6.2.تو جاده با کولر 7.نمیدونم زیاده یا خوب؟کلاچش صدا میده یه کم.کلا ازش راضیم.ایرادی نداره که بگم آشغاله.واقعا موندم چرا الکی گله میکنید؟شاید بد رانندگی میکنید که دیسک و صفحه داغون میکنید یا گاز الکی میدین که مصرفتون 13میشه.تو خیابون زیاد میبینم پسرهایی که الکی به ماشین فشار میارن.
00:30  1394/02/05
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

ممنون مهربد جان. هنور دفترچه راهنما ماشینم نرسیده. در ضمن صحبت با شما بسیار مسرت بخشه
ممنون از محبتتون
گزارش
پاسخ دادن
13:45  1394/04/22

amir
0

It is possible With double pressing the mode button
گزارش
پاسخ دادن
19:54  1394/05/27

امیر
1

بابا ماشینه ما206اس دی مدل 93برج 10 هست
مصرف بنزینش خییییلی زیاده
خیییییلی
گزارش
پاسخ دادن
00:36  1394/02/28

کاربر: مهربد
0

دگمه MODE را دوبار پشت سر هم بزنید ، حالت زمستانی فعال می شود .
علی جان ، حتما دفترچه خودرو را قبل از استفاده از وسیله تان ، مطالعه کنید . نظرات این برگه از پایگاه 1Car هم از ابتدا خالی از لطف نیست و ...
برقرار باشید
گزارش
پاسخ دادن
12:59  1394/04/22

کاربر: حسین م
1

با بنزین معمولی خوبه
گزارش
پاسخ دادن
15:57  1394/02/07

امیر
0

سلام من یه اس دی 93 صفر گرفتم اصلا راضی نیستم 9000 کارکرده 2دفعه صفحه سوزونده مصرفشم صدی یازده خیلی اذیت میکنه در کل تا الانم نمایندگی 2 میلیون براش خرج کرده قبلش 206 مدل84 داشتم خیلی راضی بودم.
15:32  1394/02/03
گزارش
پاسخ دادن
محمدی
4

سه سال 120000کیلومتر
گزارش
پاسخ دادن
11:28  1393/08/04

ياسر
2

با سلام من يك ركستون خريدم سه ماه نميشه از هيدروليك فرمانش روغن ميده بنظر شما اين منطقيه
گزارش
پاسخ دادن
22:22  1393/11/16

حامد
0

عزيزان من از روزي كه ماشين رو گرفتم گفتن بنزين سوپر بزن منم زدم
الان كه يكسري از دوستان مي فرمايند براي كاهش مصرف سوخت به هيچ وجه سوپر نزنين
خب مني كه از اول زدم الان بايد چيكار كنم كه مصرفش كم شه؟مشكلي پيش نمياره كه همش سوپر زدم؟
ماشينم 4000 تا كار كرده مصرفش بالاس
11:19  1394/01/29
گزارش
پاسخ دادن
حامد
2

دوستان سلام بنده sd v8 مدل 94 اواخر اسفند تحويل گرفتم و بخاطر مسافرت تا حالا حدوداً 4000 تا باهاش راه رفتم
خيلي خيلي از نرميش، قدرتش، سرعتش، بي صدا بودنش و امكانات جانبي كه خيلي از خودروهاي زير 40 ميليون ندارن راضي هستم
تنها و تنها مشكل من مصرف بالاي اونه البته بايد بگم من قبل 206 تيپ 2 مدل 84 داشتم كه اصلا يه آچارم به موتورش نخورده بود و 140000 تا كار كرده بود مصرفش خيلي خيلي پايين بود اينم با اون مقايسه مي كنم از مصرفش راضي نمي شم حدودا با يك باك 670 كيلومتر تو بزرگراه و 500 كيلومتر داخل شهر ميره
نمايندگي هم بردم گفتن بعد 5000 تا بهتر ميشه
به نظرتون درسته يا اينكه كار ديگه اي بايد بكنم؟

ممنون
11:12  1394/01/29
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
0

من یه مدل 93 گرفتم تاحالا10000راه رفته هیچ مشکلی پیدا نکرده خداییشم توماشینای ایرانی ویی8 از همشون بهترن دیگه مصرف کم شتاب بالا سواری واپشن هایی که دارن از خیلی ماشین های دیگه مثل پرشیا بهتره.
16:49  1394/01/28
گزارش
پاسخ دادن
فربد
0

سلام دوستان من sdمدل 93دارم تا حالا9600تا کار کرده.پدال کلاج قرچ قرچ صدا میده یه کمی سفتم هست.بردم نمایندگی سیم کلاج و عوض کردن فرقی نکرد.گفتن باید دیسک و صفحه عوض بشه.اگه درست نشد باید گیریبکس عوض بشه.من میترسم بدتر بشه بنظر شما چه جوری مشکلشو حل کن.متشکرم
21:18  1394/01/25
گزارش
پاسخ دادن
حسین م
4

بنزین سوپر به 206 های مدل بالا نزنید.
10:57  1394/01/24
گزارش
پاسخ دادن
حسین م
4

برای چندمین بار

206 های جدید رو باید 5000 تا باهاش رانندگی کنید تا مصرف درست بشه
کسانیکه میخوان بخرن بدونند این ماشین (البته تمام خودروهای ایرانخودرو وسایپا ) حتما یه دیسک و صفحه خوب (Valeo) و البته سیم کلاچ ریگلاژِی میخواد.
وسواسیها میتونن شمها رو سوزنی بندازند
بعد از 10 هزار هم کمی روغن ریزی درب موتور و شیلنگ هیدرولیک داره که با گارانتی و یا 90 تومن قابل حله
در مورد تعادل ماشین سر پیچها بهترین گزینه تعویض هر 4 لاستیک 14/185تری انگل زیرش با 14/205 یزد تایر هستش
10:55  1394/01/24
گزارش
پاسخ دادن
امید ق
0

اونایی ک میگن 206 نخرین لطف کنن به من یه پیشنهاد بدن ببینم زیر 40 میلیون چی میتونم بخرم. فقط کارکرده رو یا زیر 90 رو بیخیال بشین. (اولا مگه چقد کارکرده داریم که همه برن بخرن ثانیا اونا هم وقت تعویض قطعاتشون شده که باز همون قطعاتی که رو ماشین صفر هست باید بندازیم).
08:48  1394/01/24
گزارش
پاسخ دادن
محمد
0

به همه دوستان توصیه میکنم سوالات از این دست زو از 096440 بیرسین خوب پاسخ میدن
گزارش
پاسخ دادن
19:09  1393/07/16

امید
3

تورو خدا اگه خودتون206وی8 داشتید یا دارید نظر بدید و مغرضانه صحبت نکنید
ماشین خوبی هست یا نه؟
02:59  1394/01/24
گزارش
پاسخ دادن
بابک
40

دوست خوبم.من دیروز نوشتم که ماشین خوبی نیست من اگه اونایی که میگن مغرضانه صحبت میکنم ادرس میدم بیان خودشون ببینن ماشینی که هشت هزار تا راه نرفته چه سرطانیه.شما یه سر برو نمایندگی های مختلف ببین چه خبره.اصلا با نمایندگی سر افراز کرج.آقای ازادی یا قاسمی تماس بگیر و در مورد گیربکس این خودرو ومشکلاتش بپرس.خودتو تو هچل ننداز
گزارش
پاسخ دادن
12:00  1394/01/24

سالار
3

من v8 مدل 92 صفر داشتمسر 8000 تا فروختمش - اشکالات:
1- روغن ریزی هم از موتور و هم از گیربکس که دیگه پارکینگ خونه شده بود مثل تعویض روغنی ها!!!
2- سیستم برقش که دائم قاط میزد تا این که ecu تعویض شد
3- قرقر کلاچ در حالت نیم کلاچ
4- صدای سوت در سرعت بالای 100
5- گران بودن بی مورد قطعات!!
6- سیستم گاز سیمی - کلاچ غیراتومات - کامپیتور چینی - گیربکس 405 و ... که در مدلهای قبل خبری ازش 90 نبود!!!
کلا حالم رو بهم زد و با ضرر ردش کردم رفت و الان سمند ef7 دارم خدائیش خیلی راضی ترم... تو جاده که حرف نداره و توی شهر هم شاید باورت نشه در حد v8 مصرف میکنه... خیلی جادارتر از 206 و صندلیهای بهتر... 8 تومن هم ارزونتر!!! با کارت طلایی 3*
کلا با سمند هم احساس امنیت بیشتر دارم و هم احساس راحتی بیشتر...
گزارش
پاسخ دادن
08:22  1394/01/29

عباس
0

من هم با نظر مجتبی و محمود موافقم
این ایرادهایی که گرفتن تو پراید هم دیده نمیشه چه برسه به 206 که از نظر کیفیت جزء بهترین هاست
00:44  1394/01/24
گزارش
پاسخ دادن
محمود
0

من هم با نظر مجتبی کاملا موافقم
00:43  1394/01/24
گزارش
پاسخ دادن
کارشناس
0

بهتره پژو ۲۰۰۸ تو انتخاب کنی چون بهترین ماشینی هستش که تو امرم دیدم
گزارش
پاسخ دادن
18:23  1399/02/16

مجتبی
0

به نظر من تمام این نظرهای منفی رو یه نفر که نسبت به 206 حسادت داره نوشته
من که هر کدوم از دوستام این ماشینو دارن ازش خیلی هم راضین
والسلام
00:42  1394/01/24
گزارش
پاسخ دادن
مسعود
0

سلام دوستان من یه v8 صفر 94 گرفتم .... یه هفته اول ماشینم خیلی نرم بود فقط میگی رو ابرایی ولی الان که تقریبا 1 ماهی میشه کارکردم باهاش توی دس انداز که میرم داشبورد یه کم صدا داره نمیدونم شایدم طبیعی باشه ... لطفا نظره خودتونو بگین .
21:10  1394/01/23
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
2

اصلا این کار رو نکن.....کیفیت نداره...خدمات نداره.....باک بنزینش مشکل داره...
گزارش
پاسخ دادن
10:44  1393/07/16

بهنام
0

چند ميدي داداش
گزارش
پاسخ دادن
15:35  1393/07/27

اهورا
4

اشغال من داشتم پول واسه چینی نده
گزارش
پاسخ دادن
11:42  1393/08/05

علی
1

سلام 206 .93 دارم گیربکس 405 خوروندن قطعات اشغالن کمکا .مخزن اب .استارت .4تا تسمه دینام. 3بار سفت کن هیدرولیک .عوض کردم زیر بندی داغون روغن ریزیم داره . نگهدار اشغال نخر من گزاشتم برا فروش نمی خرن
گزارش
پاسخ دادن
13:52  1393/08/12

امید
0

سلام دوستان
sdv8 ثبت نام کردم تحویل تیر ماه 94
دارم پشیمون میشم خیلیا ازش ناراضین
توی دو راهی موندم شاید برم انصراف بدم
راهنمایی کنید ممنون میشم.
00:38  1394/01/23
گزارش
پاسخ دادن
پرویز
1

سلام اقا این ماشین بالای110تا تعادل نداره باور ندارین تو80تا بافرمون کمی بازی کنین تا بفهمین چی میگم فن دور بالای این ماشین تو مناطق گرمسیر جوابگو نیست وسیمکشی رو میسوزونه خدا براشون نسازه مصرفشم که نگو
21:09  1394/01/15
گزارش
پاسخ دادن
آرمان
5

من بهمن 93 ..206اس دی v8 گرفتم از روز اول چراغ چکش روشن بود بردمش ایران خودرو گفتن جفت سنسور اکسیژنش سوخته...دنده بد جا میخورد گفتن صفحه دیسکشو باید عوض کنی...هنوزم با سوختش مشکل دارم هر هفته باکش پر میکنم اخر هفته خالیه....به نظر من ارزش 37تومن نداره..اسباب بازی از اینا بهتر کار میکنه
09:48  1394/01/09
گزارش
پاسخ دادن
حسن
1

دوستان سلام 206sd_v8کروز کنترل داره؟
20:50  1394/01/05
گزارش
پاسخ دادن
saman
0

ولوو رو هیچ وقت با اکتروس پیش پا افتاده هیچ وقت مقایسه نکن.گرفتی!!! یه حرف دیگه=volvoسالار تمامی کشنده هائ جهان
گزارش
پاسخ دادن
13:55  1394/02/07

جواد ش
0

من چند روزه 206 اس دی خریدم. باهاش رفتم رامسر و برگشتم. اصلا داخل شهر رانندگی نکردم. تو ویلا پارک بود. تو حدود 920 کیلوتر 70 لیتر بنزین خورد رفت و برگشت. (با کولر روشن)
به نظر شما بالا نیست؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
17:57  1394/04/20

مهرداد
3

من یه sd93 خریدم چون عشق sdبودم. دنده هاش وقتی ماشین سرد بود خیلی بد جا میرفت. مصرفش خیلی بالا بود. صدا موتورشم بالا بود.با دردسر فروختمش.اصلا بازار نداره.
11:30  1394/01/04
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

خرید ماشین صفر از نمایندگی های ایران ریسکه. یا ماشینت خوب از آب در میاد یا بد. که البته بیشتر مورد دوم اتفاق میفته. اینجا ایرانه. آی لاو یو پی ام سی
گزارش
پاسخ دادن
17:55  1394/01/04

علی
0

این از شانس بد شما بوده که این اشکالات و داره. من 3 ماهه گرفتم هیچ مشکلی نداره فقط تو سرعت بالای 120 صدای موتور و باد میاد تو کابین. ماشین صفر شانسیه. یکیش خوب از آب در میاد یکیش بد
گزارش
پاسخ دادن
17:51  1394/01/04

جواد
0

سلام دوستان یه وی ۸ نیمه فول برج ۱۲ گرفتم نمیدونم روش صحیح. آب بندی کردنش چجوریه لطفا راهنمایی کنید ممنونم
00:39  1394/01/03
گزارش
پاسخ دادن
وحید
1

سلام دوستان من sdv8مدل 92 دارم صدای داخل کابین زیاده نمیدونم مربوط به موتوره یا انبارش خواهشن اگه کسی میدونه راهنماییم کنه مرسی؟
17:49  1393/12/25
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

صندلی برقی ماشین جهت نصب بروی تندر پلاس اتومات خریدارم
گزارش
پاسخ دادن
23:48  1399/08/20

احمد
0

سلام
من يه 206 اس دي مدل 89 دارم ولي هر دوسه ماه يكبار بايد ديسك و صفحه عوض كنم ، نميدونم چكار كنم به نظر شما مشكلش چيه ؟از گيربكسش هست يا نه ؟ مكانيك خبره اي كه بتونه درستش كنه سراغ داريد ؟ ممنون ميشم اگه سريعتر راهنمائيم كنيد .ممنون
16:26  1393/12/23
گزارش
پاسخ دادن
علی وثوق
0

سلام
تجربه من البته هنوز 200 تا باهاش بیشتر نرفتم///// البته بگم ماشین را مدل 94 گرفتم اونم فول آپشن اینقدر میترسیدم ماشین خریدم چون همه شما میگفتید روغن ریزی داره 206 نمیدونم صدا میده هزار تا ایراد عجیب غریب ماهم گفتیم انشالله میگیرم درست در میاد
خدا را شکر تا الان هیچ مشکلی نداشته و مسله ای نبوده فقط یه سوال ماشین نیاز به آبندی داره یا نه من تا 150 تا باهاش رفتم
13:44  1393/12/22
گزارش
پاسخ دادن
حبط
2

حسن جان بنز اس ۵۰۰ بگیری بهتری سواری ژیان فقط از کالسکه بهتره ژیان هیچ خوب نیست و برای تو شهر خوبه
گزارش
پاسخ دادن
12:03  1397/12/06

علی
5

سلام دوستان من یک v8 93 بهمن ماه تحویل
گرفتم از همه چیز راضیم فقط طی مسافتی وقتی تو ترافیک یاسرعتم کم میشه ماشین خاموش میکنه لطفا راهنمای کنید ممنومم
17:33  1393/12/09
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

احتمالا سر باتریها شله.
گزارش
پاسخ دادن
14:49  1394/01/02

سلام
2

سلام انژکتورت را باید هر چند وقت یه دفعه با اسپری پاک کنی خودت هم میتونی انجام بدی.
گزارش
پاسخ دادن
02:04  1394/01/21

افشین
0

سلام دوستان من 206 v20 مدل 89 دارم خیلی ازش راضیم می خواستم بفروشم v8بخرم نظرتون چیه ممنون میشم راهنمایی کنین
23:06  1393/12/05
گزارش
پاسخ دادن
سید علی
0

سلام به همه . واقعیت من قصد خرید ماشین دارم و بین پژو پارس و Sd V8 موندم که کدوم رو انتخاب کنم . پدرم پارس مدل 92 داره ولی اصلا چنگی به دل نمیزنه . بیشتر از 37 میلیون تومن هم پول ندارم .میشه از کسانی که Sd مدل 93 یا 92 دارن خواهش کنم به من کمک کنن ؟؟

با تشکر
11:21  1393/12/02
گزارش
پاسخ دادن
امیر
0

سلام دوستان میخوام 206sdبخرم نظرتون چیه بخرم یا نه؟
20:01  1393/11/26
گزارش
پاسخ دادن
reza
35

بهترین خرید جیلی امگرند7 می باشد که هم وارداتی هست هم 5 سال گارانتی و هم کیفیت بـــــــــــــــــــــــــــسیار بیشتری داره دقت کنید تو خرید جیلی امگرند در حد ماشین های کره ای کیفیت دارد .
گزارش
پاسخ دادن
05:29  1393/04/22

سید.موسوی
0

توچینی هافقط530.
چون ازنظرفنی هیچ ماشین چینی بهش نمیرسه.(موتور2000-اسب بخار140-گشتاور182)که حتی گشتاورتویوتاکرولا2014هم بهش نمیرسه.ظاهرش اول چنگی به دل نمیزنه ولی اگه یکی دوهفته سوارش بشین عاشقش میشین.
گزارش
پاسخ دادن
20:54  1393/08/11

امیر
0

سلام دوستان میخوام 206sdبخرم نظرتون چیه بخرم یا نه؟
20:01  1393/11/26
گزارش
پاسخ دادن
ماهان
1

با سلام
لطفا دوستان در مورد کیفیت لاستیک تری انگل که ایرانخودرو روی 206 تولید جدید میذاره نظر بدند .. کیفیتش خوبه یا عوضش کنم ؟ ممنون
21:43  1393/11/24
گزارش
پاسخ دادن
سهند
3

اقا ماهان به نظر من تا لاستیکها نو هستن با لاستیک نرم اصل کره ای عوض کن ضرر نمیکنی.
گزارش
پاسخ دادن
22:17  1393/11/24

محسن
0

لطفا فرق sdهایی که تو نیمه اول سال ۹۴تولید شدن و اونایی که تولید اواخر ۹۴ و ۹۵ رو بگید؟؟معایب و مشکلاتی که دارن و راهکاراهایی که تجربی بوده رو بگید..ماشینه من گارانتی نداره..
فکر کنم توضیح جامعه شما عزیزان میتونه به خیلی ها کمک کنه...
ممنون .ممنون
گزارش
پاسخ دادن
23:14  1395/03/21

متین
2

سلام

دو هفته است که بعد از کلی تحقیقات یه 206 اس دی صفر خریدیم،اولین روزی که آوردیمش شیشه عقبش خودکشی کرد.با کلی دوندگی نمایندگی یه شیشه انداخت.بعدشم پول کلی آپشن و دادیم که اصلا کار نمیکنه ،بعدا باید خودمون روش نصب کنیم. الانم هیچ کدوم از مدارکش نیومده. اعصابمون از دست این ایران خودرو داغونه.خرشون که از پل گذشت و پولو گرفتن دیگه جوابگو نیستن.قبلا یه 405 داشتیم واقعا عالی بود.حیف شد.
15:02  1393/11/23
گزارش
پاسخ دادن
مرتضی
5

سلام یعنی واقعا مشکل صدای موتور و مصرف سوخت بعد از 5000 تا حل میشه؟
10:06  1393/11/22
گزارش
پاسخ دادن
صفحه اول 31 32 33 34 35 36 37 صفحه آخر
صفحه 35 از 37

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
اکبری : سلام دوست عزیز درسته همه ما منتظر شاهینیم ولی آلان از بهار دیگه پیامک برای واریز شاهین نیومده چطور شما ماشین زیر پاتو و طلاهای خانومت رو فروختی. اینا صد درصد بازم اتومات یا جایگزین میفرستن
جواد : خضریان افزود: برخی مردم از صبح امروز با ارسال مدارکی اثباتی عنوان کرده‌اند که اولویت دریافت خودرو در بهار و تابستان ١۴٠٣ بوده‌اند، اما هنوز پیامک واریز وجه برای آنها ارسال نشده است، گویا با این وضعیت غش در معامله صورت گرفته است و خودروسازان برای اینکه قیمت خودروها را در پاییز افزایش دهند، از ارسال پیامک واریز وجه و تحویل خودرو خودداری می‌کردند. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر اینکه باید ابلاغیه افزایش قیمت خودرو ابطال شود، گفت: باید دولت و وزارت صمت پیگیری کند تا تمام افرادی که اولویت دریافت خودرو تا پاییز ١۴٠٣ بوده‌اند، با همان قیمت قبلی کارخانه خودروی خود را دریافت کنند.
محمد : پس چرا ما فاکتور نشدیم ماهم ۳۰ مردادیم. کدوم شهری شما پرداخت اولیت برج چند بوده
۱۷ اردیبهشت j4 : دوستان من ۲ آبان پلاک شدم ، هنوز تحویل ندادن ، بقیه هم مثل من هستند یا زیادی طول کشیده؟؟؟
علی : اینا فقط فکر منفعت خودشونن از مردم نبودن و نیستند براشون هم مهم نیست و نبوده ک ۲سال مردم منتظر گذاشتند من اشتباه کردی ۲سال منتظر حلبییییییییی موندم.
J4سفید : سلام 17برج دو ثبت نام کردیم 60روز کاری تحویل هنوز که خبری نیست
T8 شلال : ۲ابان شاسی خورد یکماه بعد تحویل
چانگان cs55 : سلام سارا خانم من زنگ نمایندگی ک انتخاب کرده بودم زدم بهم اینو گفت
عابدی : سایپای عزیز من همه زندگی‌م رو فروختم فرش زیر پامو مبل و آینه کنار تختم رو و هالوژن های اتاق خوابمو و لباس‌های رو و زیرم رو فروختم تا بتونم شاهین ثبت نام کنم. چه بلایی بود سر زندگی ما آوردی آخه؟ انصاف نیست. به شدت من به ۳۳۰ میلیون تومن سود نیاز داشتم ۲۵۰ سود به درد من نمی خوره
اطلسg : آقا من واقعا فاز بعضیاتون نمیدونم داخل پیج خود سایپا زده نصفش حساب میشه باز میای میپرسی کلش یا ن خوشت میاد بیشتر بره تو..مون
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
کامیار : تقریبا 10روز فرصت دارید واسه تکمیل وجه .30روز بعد از تکمیل وجه موعد تحویله ماشینه
ساینا شهریور : سلام 30روز
الهام : منم کوییک اتومات سامانه یکپارچه تحویل پاییز 403 هستم اصلا خبری نیست و ماشینای جایگزین پیشنهاد میشه هر بار. تماس گرفتم با سایپا گفتن دیگه تولید نداریم باید ماشین دیگه بردارید ولی من فعلا منتظر هستم
محمد رحیمی : سلام پذیرش 24شهریور فاکتور شد برام
پراید : سلام نه تا پیام نیاد بهت تحویل نمی دن
رسول : سلام 24شهریورهادارن فاکتورمیشن 90روزها
جعفر : منم مثل شمام خبری شد به من هم خبر بده ممنونم.دناشش دنده پیش فروش سفیدم
جعفر : سلام شرمنده برادر پیش فروش دنا شش دنده .تحویل دی ماه که تکمیل وجه اواخر آبان کردم.تکمیل پرونده و آماده برای فاکتور تیک سبز رنگ خورده و فقط آماده برای فاکتور میچرخه . به نظر شما خیلی طول میکشه فاکتور شم؟متشکرم
بهزاد : فکر کنم کم کم شروع شد 90روزها دارن فاکتور میشن
هادی (دنا شش دنده دستی تحویل 8 آبان) : شما از کجا این اطلاعات رو داری که مشکل تامین قطعه دارن ؟