این خودرو بیشتر با نام تجاری داچیا شناخته می شود و در سال 2008 در کارخانه پتستی در رومانی برای تولید و عرضه به مغرب و اوروپا بود این خودرو از پلتفورم L90 در طراحی آن بهره گرفته شده است و این خودرو در اولین حضور در برزیل با مهندسین برزیل نوعی انعطاف پذیری سوخت موتور 1.6 با 16 سوپاپ و 1 لیتر 8 سوپاپ و 1.6 8V ، رنو ساندرو با سه موتور انعطاف پذیری سوخت در برزیل در دسترس بود. در اصل می توان آنرا به نوعی همان لوگان ( تندر 90 ) هاچ بک دانست و همچنین می توان با اطمینان از کیفیت این خودرو سخن گفت ، زیرا قرار است در شرکت پارس خودرو جایی که رنو سرمایه گذاری هنگفتی برای ایجاد یک سایت جدید جهت تولید این خودرو داشته است ، مونتاژ می گردد .

این خودرو از سال 2008 تا به امروز در بازارهای جهانی معرفی گردیده است و برای همگان ( بیشتر روسیه ، برزیل و اروپای شرقی ) شناخته شده است . البته باید دید آیا رنو ساندرو 1 به بازار ایران می آید و یا رنو ساندرو 2 ، زیرا در طراحی نسل جدید دچار کمی تحول گردیده است . ولی احتمال حضور ساندرو 1 با توجه به مواردی که قبلا در توافقات رنو و سایپا بوده است بیشتر می باشد .
امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس هاچ بک
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1598
گیربکسدستی
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)110
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)9.3
نوع سوختبنزین
ترمز جلودیسکی
ترمز عقبدیسکی
رینگ (اینچ)15
تعداد سرنشین5
طول (سانتی‎‏متر)402
عرض (سانتی‎‏متر)174.6
ارتفاع (سانتی‎‏متر)153.4
حداکثر سرعت (km/h)175
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)10.5
حجم باک (لیتر)50
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
گشتاور150
پخش کننده DVD/VCDدارد
سیستم دسترسی بدون کلیددارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواراننده/سرنشین/
صندلی رانندهدستی
صندلی سرنشیندستی
تهویه مطبوعدارد
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

55581 نظر

6414
0

سلام من واسه ماشینم می خوام دی وی دی نصب کنم

میشه دوستانی که نصب کردن بگن وینکا چطوره و نسبت به شرکت آپکو یا هر چیز دیگه ای کدوم بهتره

ممنوم میشم راهنمایی کنید
10:55  1396/08/30
گزارش
پاسخ دادن
مینا
0

سلام ببخشید میشه زود یکی جواب منو بده؟
مگه بیمه رو خود ماشین نیس تا یک سال؟ پس چرا امروز رفتم نمایندگی واسه تکمیل وجه؛ میپرسه بیمه میخوای یا نه
09:17  1396/08/30
گزارش
پاسخ دادن
سبحان
0

سلام دوستان
من ساندروی اتوماتیک دارم و چندتا سول داشتم ازتون:

1. بهترین روغن موتور چی هست؟؟
2. تو سرویس اولیه 10 هزار کیلومتر روغن موتور باید حتما عوض بشه یا نه؟
09:15  1396/08/30
گزارش
پاسخ دادن
مرتضی
0

اول اینکه :کاری با کیفیت ماشینهای چینی نداریم اصلا ربطی هم به ساندرو نداره چرا برای بالا بردن ساندرو خودروهای دیگرو بدون دلیل کارشناسی و علمی میکوبین؟
دوم اینکه: استپ وی قیمتش 7 تومن بالاتر از قیمت کارخونس یه زنگ خطره برای خریداران این خودرو محسوب میشه چون هرلحظه احتمال ترکیدن این حباب قیمتی وجود داره و برای کسانی که از بازار آزاد این خودرو رو خریداری میکنن یه ضرر خیلی زیاده که در انتظارشونه.این حباب تا ابد ادامه پیدا نمیکنه .
سوم اینکه :ساندرو برند خیلی مطرح و لوکسی نیست دوست عزیز خیلی از خودرو های چینی مثل جیلی و ام جی و چانگان و هاوال خیلی مطرح تر و با کیفیت تر و پر فروش تر از داچیا در سطح جهانی هستن. پس سعی کنین توی این صفحه بحث کارشناسیو رونق بدین نه دلالی چون مطرح کردن مطالب بی اساس به ضرر ساندرو هست و اثر معکوس میزاره
00:16  1396/08/30
گزارش
پاسخ دادن
محمد مهدی
0

سلام دوستان
دوستان به ساعت ارسال کامنت ها توجه کنید و بر ضد رنو ساندرو میگه
ینی یارو نشسته بکوب هر یک دقیقه یک عدد کامنت میذاره
داداش واسه هر مطلب چقدر حقوق میگیری؟

رنوهاش رو هرگز شرکت پارس خودرو عمرا قسطی بده.....
شما هم مجبوری سوار برلیانس چینی قسطی بشید

سوارشی چون افت قیمت زیادی داری وقت فروش و با تحویل چکی و قسطی مشتری برات واقعا سخت گیرمیاد........

دانش مردم بالارفته، استقبال از ساندرو و استپ وی گویای همه چیزه. بعد 3ساعت از قراردادن فایل پیش فروش ساندرو واسه...
برلیانس 6ماه باید وقت بذاری تا فروش بره اونم 6 میلیون زیر قیمت باید بدی
ولی
رنو ساندرو همیشه مشتری داره و همون قیمتی خریدی ازت میخرن
این فرقی ماشین رنو با یک ماشین چینی هست
20:40  1396/08/29
گزارش
پاسخ دادن
فرناز
1

تحویل آبان برای ساندرو دستی دعون نامه صادر شد.
ماوالتفاوت 262,150,000
20:20  1396/08/29
گزارش
پاسخ دادن
فروهر
0

سلام دوستان لطفا بجای کل کل کردن باهمدیگه که ماشین من خوبه ماشین توبده لطفا جواب سؤالهای همدیگه رو بدیم سؤال بنده ازشمابزرگواران اینه که مولتی مدیا برای استپ وی چه مارکی خوبه وضمنا سبستم عامل اندروید بهتره یا ویندوز لطفاخواهشا هرکه اطلاع داره جواب منو بده وصد دردنیا وهزار درآخرت پاداش بگیره . این رومانی هرگز هم که مثل زالو چسبیده به ساندرو واستپ وی توهم اگه جواب این سؤال را بلدی ممنون میشم جواب بدی شاید خداوند لطفش را شامل حالت کرد وتونستی یه استپ وی بخری همه ماهم خوشحال میشیم . والله با ای صورتت . راستی نگفتی ماشینت چیه ؟ با ای صورتت که از رو نمیری اگه ماشینت بهتراز استپ ویه پس اینجاچکارداری اینجا هیچکس دوستت نداره شخصیت خودتو داغون کردی با او صورت پر از جوشت
19:35  1396/08/29
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: محمد رضا اسدي
1

بايد به نمايندگي هاي سايپا سفارش بديد
گزارش
پاسخ دادن
13:47  1395/03/28

خلیل
0

سلام لطفا با نظراتتون بقیه گمراه نکنید خدا را خوش نمیاد شاید کسی داره تحقیق میکنه برا خریدن ماشین
من خودم ۶ ماه یک 207 چینی داشتم و قبل از اون هم برلیانس سوار میشدم
به جرات میگم بدترین ماشینم بود .

ضبطش همین طور که اینجا گفته اصلن سی دی رو قبول نمیکرد .
207 مصرفش تو شهر بالای ۱۲ و ۱۳ میسوزوند .

لنتهام خیلی سریع تموم شد و همش صدا میداد. اپشن هم که رسمن تعطیل .
207 چینی هم مثل برلیانس فقط با پراید میشد از این نظر مقایسش کرد .
اصلن به کسی توصیه نمیکنم 207 و برلیانس چینی بی یکفیت ماشین رو بگیره چون واسه من بدترین خرید عمرم بودش .

الان ساندرو دارم فنی عالی کم خرج فقط روغن بنزین میزنم میرم همین
18:24  1396/08/29
گزارش
پاسخ دادن
ستار
0

ایران بهشت خودروسازان .

هر خودروی بونجولی در ایران پیش خرید میشود .
ایران بهشت بونجول سازان . چینی

کاش سازنده بودند . مونتاژ کاران . چینی برلیانس چینی

ایران بهشت مونتاژ کاران قطعات بونجول خودرو . چینی
تاوان این خودرو ها را مردم با جانشان پرداخت میکنند
17:54  1396/08/29
گزارش
پاسخ دادن
بهرام
0

این چیه بابا آینش مثل مینیبوسه ....
لعنت برچینی درجه آخر.....

ولیخداییش بهترین تولیدی که چینی
انجام داده اون لیفان 820 واقعاً زیبایت در حد لالیگاست

یعنی من پول داشتم اونو به محض پیش فروش واسش میخوابودنم ... دوستان یه سرچی بزنید ببینید چیه لامصب البته در حد کیا و هیوندا نیست ولی 80 تومن میارزه ... این قیمت باشه من میخرم

من که میخوام ساندرو بخرم فنی عالی و برند رنو هست
17:39  1396/08/29
گزارش
پاسخ دادن
omid
0

سلام بر کسایی که ضد رنو ساندرو نظر میدن
شما چینی سوارها دیگه اب از سرتون گذشته گذشته .....ماشین چینی حقیقتا مفتش گرونه.....دلایلش روهم همه میدونن وبه وفور اشاره شده....

اونی که قسطی و چکی میخره مجبوره...چون رنوهاش رو هرگز شرکت قسطی نمیده.....

شما هم مجبوری سوارشی چون افت قیمت زیادی داری وقت فروش و با تحویل چکی و قسطی مشتری برات واقعا سخت گیرمیاد........

دانش مردم بالارفته،استقبال از ساندرو و استپ وی گویای همه چیزه.بعد 7ساعت از قراردادن فایل پیش فروش ساندرو واسه تحویل خرداد ظرفیت تکمیل شد،اونم فقط نقد نه شرایطی...

استپ وی هم که باید نذر و نیاز کنی شاید واردسایت بشی..

ثبت نام پیش کش......اختلاف قیمت 7،میلیونی با کارخانه یه دنیا حرف پشتشه.....
17:33  1396/08/29
گزارش
پاسخ دادن
محمد
0

سلام ی نکته بگم و برم به انتقادتون ادامه بدید

دوستانی که هنوز حرص میخورن که این ماشین داچیاست رنو نیست!
اگه یه ذره سواد داشتید که میرفتید ویکیپدیای انگلیسی مربوط به این ماشین رو بخونید میفهمیدید داستان چیه!‌
همین نگین خودرو که نماینده رنو تو ایرانه داره محصولات رنو رو وارد میکنه رنو داستر میفروشه که شما برید ویکیپدیا میبینید

همین رنو داستر هم برای داچیاست!
پس از فردا برید به اونای یکه داستر دارن بگید داچیا سوار!

هرچند که هیچیکی به حرف شمام اهمیت نمیده!
17:32  1396/08/29
گزارش
پاسخ دادن
داوود
1

تو دری ماشین وداشبورد واینا کاری به زنگ ماشین نداره همشون کرمن
گزارش
پاسخ دادن
12:53  1395/03/28

کاربر: محمد رضا اسدي
1

كرم هستش بالاش مشكي
گزارش
پاسخ دادن
12:50  1395/03/28

سینا
0

سلام گول این حرفا رو نخورید بنده یکساله این ماشین رو دارم

20 هزارتا هم کار کرده،اصلا مشکلی نداشتم و رانندگی باهاش لذت بخشه و راضی کننده

ایرادهایی هم که بعضی از دوستان میگن مثل صدای جیر جیر و سوت لنت و چیزای ساده دیگه اصلا مهم نیستن و توی گارانتی به راحتی حل میشن

مهم موتور و گیربکس و زیبایی منحصر به فرد هستش که همشو یه جا داره
اگه میخواید از رانندگی لذت ببرید بخرید شک نکنید
17:30  1396/08/29
گزارش
پاسخ دادن
فرامرز
0

سلام بر منتقدین رنو داچیا
داچیا سهم و مالکیتش واسه رنو فرانسس
کمی دانش خودروییت رو ببر بالا

گرچه اگه بالا بود چینی نمیخریدی...
دوما همون رومانی عضو اتحادیه اروپاست و به مراتب بهتر از چینه....
سوما رنو کجا،ماشین چین
17:04  1396/08/29
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: شایان از شمال
0

جناب آقای رومانی هرگز، آیا حاضری به جان عزیزت قسم بخوری که حرفایی که میزنی از روی حقیقته، و نه از روی تخریب؟
17:02  1396/08/29
گزارش
پاسخ دادن
Car
0

تو از همون دسته افرادی که خیلی دوست داری سواری بدی به امثل حیدری و مرتضی
البت اگر خودشون نباشی(حیدری و مرتضی) که صدرصد خودشون هستی که اینقد زورت آمد
امثال تو هستن که باید باشن تا افرادی بتونن سواستفاده بکنن و افسارت دست این و اون باشه برای اهدافشون
گزارش
پاسخ دادن
10:01  1402/09/12

محمود تارا اتو ۴۴۹۶
0

سلام لطفا ردیف قرارداد؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
11:16  1402/09/12

تارا اتومات 4488
0

مرتضی شرت کم
بر گم شو
گزارش
پاسخ دادن
13:36  1402/09/12

مرتضی
0

سلام دوستان

ماشین باید اصالت داشته باشه

برند باشه نه اینکه چینی باشه موقع فروش با کلی ضرر رد کنید بره

استپ وی داره پادشاه میکنه....
7 میلیون بالای قیمت کارخونه معامله میشه.....

موقع پیش فروشش زن و مرد پیر و جوان ریختن کافی نت.....

ان شاالله همه چینی سوار ها از برلیانسی تا 207 سوار و پارس سوار چینی بتونی یک خودرو اروپایی ،نیم شاسی،اسپرت ،بی دردسر بخرید

که 4ستاره کیفی هم داره بعد7سال استفاده به قیمت خریدت بفروشی......
15:40  1396/08/29
گزارش
پاسخ دادن
جواد
0

من پاسخگو هستم بهت
گزارش
پاسخ دادن
10:19  1395/03/31

ایمان
3

ماشین چینی حقیقتا مفتش گرونه.....

دلایلش روهم همه میدونن وبه وفور اشاره شده.... اونی که قسطی و چکی میخره مجبوره...چون رنوهاش رو هرگز شرکت قسطی نمیده.....

شما هم مجبوری سوارشی چون افت قیمت زیادی داری وقت فروش و با تحویل چکی و قسطی مشتری برات واقعا سخت گیرمیاد........

دانش مردم بالارفته،استقبال از ساندرو و استپ وی گویای همه چیزه.بعد 7ساعت از قراردادن فایل پیش فروش ساندرو واسه تحویل خرداد ظرفیت تکمیل شد،اونم فقط نقد نه شرایطی...

استپ وی هم که باید نذر و نیاز کنی شاید واردسایت بشی...ثبت نام پیش کش.....
14:57  1396/08/29
گزارش
پاسخ دادن
ساندرو هرگز
0

۴- سیستم پخش ضعیف
با این مورد بسیار مواجه شدم که خریداران زیادی از این موضوع گله‌مند بودند که ضبط‌شان به اصطلاح قفل کرده است! سی‌دی وارد آن نشده و یا اگر هم بشود، هیچ عکس العملی را از خود نشان نمی‌دهد.
از سوی دیگر، باندهای کار گذاشته بر روی خودرو، از بی‌کیفیت‌ترین نمونه‌های بازار بوده و اگر بخواهید صدای موسیقی را زیاد کنید، احتمالا آهنگساز هم در تشخیص ساخته خودش دچار تردید خواهد شد. کلیدهای تنظیم صدا هم به جای قرارگیری بر روی غربیلک فرمان که حتی پژوهای پارس امروزی نیز به آن مجهز شده‌اند، بر روی دسته‌ای در کنار فرمان قرار گرفته تا به یاد اوایل دهه ۸۰ و ورود پژو ۲۰۶ به بازار کشورمان بیفتید
14:53  1396/08/29
گزارش
پاسخ دادن
همون قبلی
21

با این حال عالیه !
گزارش
پاسخ دادن
11:39  1395/03/28

تندر
34

این گردگیر غیر ممکنه پاره بشه،پسر خوب تا حالا این گردگیری که فقط اسمش به گوشت خورده رو از نزدیک دیدی?مارک و ارم رنو فرانسه روی گردگیرش میارزه رو کل ی پارس،طراحی که ال90 داره با خودرو های روز برابری میکنه،شما فک کن پاره میشه،عمرش اندازه عمر کل ی پژو پارسه،واست ال90 میارم تا 235 هزارتا پاره نشده،ال90 هست تصادف کرده موتور ترکیده گیربکس ترکیده گردگیر سالم مونده،بنده خدا مگه الکیه مگه کاغذه که زرتی پاره بشه،پدرم تندر داره 130 هزارتا کارکرده اخ نگفته،فقط برو ارم رنو روشو ببین به ابهت رنو فرانسه پی میبری،چرا بهش میگن با کیفیترین ماشین زیر 50 میلیون?بخاطر اینکه فرانسه انقد از قطعاتش مطمعنه که همه گیربکس رو ی گردگیره ولی پاره نمیشه،این یعنی قدرت سازنده،یعنی قدرت یک ماشین فرانسوی،هر کاری کنین غیر ممکنه با این حرفا این ماشینو ببرین زیر سوال
گزارش
پاسخ دادن
12:57  1395/03/28

مجتبی
13

علی آقا شما ال 90 داری
این صحبت را میکنی
و این بلا سزت آمده و با چشم خودت از نزدیک دیدی
یا زبونی از کسی شنیدی
اگر از کسی شنیده باشی شما نمیدانی موقعیت اون شخص به چه شکل و چه طریقی بوده (فقط شنیدی )
به نظر من در یک صورت پاره گیری خبر نمیدهد
این لاستیک چند سال کار کرده باشد و شما بری مسافرت
حدود 1 الی 4 ساعت مدام پشت فرمون باشی در طی این مدت لاستیک پاره شده باشه و روغن جعبه دنده خالی شده باشه
یک مورد دیگر میگیم حرف شما درست
بالاخره شما ماشین رو یک جایی پارک میکنی یا نه
12 ساعت که تو جاده که رانندگی نمیکنی که از پاره شدن لاستیک با خبر نشی
وقتی فنی باشی یا اطلاع داشته باشی همیشه زیر ماشین رو یک نگاهی می کنی
کوچک ترین قطره روغن که دیدی دیگه باید حتما ماشی رو یک بازدید به تعمیر گاه برد
بالاخره هر چیزی که ساخته میشه
محاسن و معایبی داره
از گوشی موبایل گرفته تا هر چیزی که فکرش کنی
شما یک وسیله را برای من مثال بزن که ساخته شده و معایبی نداشته باشه که به نظر من نیست
در نتیجه محاسن و معایب رو در کنار هم در نظر بگیرید
نه فقط بدی ها رو ببینید
گزارش
پاسخ دادن
13:46  1395/03/28

مجتبی
0

باز گشت دوباره
علی آقا اگر به نظر خودت میخواهی اطلاع رسانی کنی
حالا درست یا غلطش من کاری ندارم
فقط در کنار معایب ها
محاسن ها رو هم بنویس
اون وقت تصمیم با خودشون هست
ممنون از شما

http://1car.ir/ci-5567
توی این لینک هم برو معایب ها رو بگو
موتور ساندور هم باید این مشکل رو هم داشته باشه
واسه اینکه هر دو موتور یکی هستند به اضافه محاسن
گزارش
پاسخ دادن
14:19  1395/03/28

.
4

همه آنهایی که گیربکس ماشینشون سوخت هم فکر میکردن کیفیت ال90 خیلی بالاست و این گردگیر نشت نمیکنه .
گزارش
پاسخ دادن
14:59  1395/03/28

کامی
15

خندیدیم !!!!!!!!!!
گزارش
پاسخ دادن
15:06  1395/03/28

طاها
14

ما اصلا دلمون میخواد ماشین بخریم گردگیرش پاره بشه شما گ ه خوری؟!
گزارش
پاسخ دادن
15:45  1395/03/28

sina
0

من نميدونم اين گردگير پلوس چيه افتاده سر زبونها
من خودم هشت ساله پرايد دارم الانم تندر ثبت نام كردم
فقط يه سوال داشتم كيفيت پرايد بالاتره از تندر؟!!!
گزارش
پاسخ دادن
21:07  1395/03/28

کاربر: ارمااان
15

تندر جان چرا قاطی می کنی .... اقا همه میدونن تندر کیفیتش بالا هست ... اینا یه مشت حرف مفت میزنن فقط .... ساندرو هم کیفیتش بالا هست .... ماشینی که تحت نظارت مستقیم مهندسای فرانسوی داره تو ایران تولید میشه قطعا خودروی خوبیه دیگه ... کدوم مهندس و از شرکت پژو در ایران خودرو برای نظارت بر محصولات پژو میبینید؟؟؟ ... اونا فقط مارک پژو دارن ولی این واقعا نظارت رنو رو داره ....
گزارش
پاسخ دادن
14:10  1395/03/28

فرهاد
0

سلام بر همگی

دوستانی که هنوز حرص میخورن که این ماشین داچیاست رنو نیست!

اگه یه ذره سواد داشتید که میرفتید ویکیپدیای انگلیسی مربوط به این ماشین رو بخونید میفهمیدید داستان چیه!‌
همین نگین خودرو که نماینده رنو تو ایرانه داره محصولات رنو رو وارد میکنه رنو داستر میفروشه که شما برید ویکیپدیا میبینید

همین رنو داستر هم برای داچیاست!
پس از فردا برید به اونای یکه داستر دارن بگید داچیا سوار!
هرچند که هیچیکی به حرف شمام اهمیت نمیده!
14:00  1396/08/29
گزارش
پاسخ دادن
gh.hossien
0

سلام دوست عزیز.لطف کردید ونظرتون را گذاشتید.اگر ممکنه روند کیفیت سایناتون را از روز اول تحویل که چطور بود و درطول ده روز چطور شد از نظر صدا ی موتور وگیربکس ,شتاب حرکت ,فرمان سفتی ,نرمی .زدن ,و هرانچه ملاحظه کردید بفرمایید شما ده روز از من جلوترید.
گزارش
پاسخ دادن
12:17  1395/03/28

بهی
0

ممنون بابت توضیحاتت.بازم منتظرنظراتت هستیم درمورد ساینا
گزارش
پاسخ دادن
13:48  1395/03/28

احسان
0

سلام ,
من 10ماه هست استپ وی اتومات دارم،نزدیک 10 هزارکیلومتر راه رفتم از جاده چالوس بگیر تاتبریز واردبیل و سرعین.....
بچه ها تا رنج 60 بهتر از استپ وی وساندرو گیرتون نمیاد.....

تجربه من از استپ وی تو این 10 ماه،سواری فوق العاده نرم و عالی،گیربکس حقیقتا عالی و هوشمند ،توحالت دستیم که فوق العاده هست،پرقدرت،کمک فنر و سیستم تعلیق قوی ،حقیقتا به قول سایپا حس خوب راندن رو تجربه میکنی.......

واسه همینه وقت پیش فروشش سریع پر میشه....ولی اگه کسی نتونست بخره ساندرو معمولی هم خوبه،همون موتور گیربکسه...ولی خوب استپ وی اسپرت تره و یکم ارتفاعش بیشتره که تورانندگی خیلی حس خوبی میده..... صندوقشم 320لیتری هست که از بقیه هاچ بک هابیشتره......یاعلی
12:52  1396/08/29
گزارش
پاسخ دادن
مرتضی
0

این خودرو فیس لیفت شده ال نود هست و فرق چندانی نداره با همون ال نود 39 تومنی چرا 60 تومن بابت نسخه جدیدش باید داد؟
مگه چه تغییراتی کرده موتور گیربکس همونه تازه داخلی سازی شده و اتاق هم کوچیکتر شده بقیه چیزها هم دقیقا همونه نه آپشنی اضافه شده نه موارد فنی تغییری کرده
12:47  1396/08/29
گزارش
پاسخ دادن
مظاهری
0

خریدن ماشین های پرخرج و پر مصرف پژوهای چینی ایران خودرو اشتباهه پارس و 206 و 207 باید از رده خارج بشن سی سال دارن تولیدمیشن با قطعات بی کیفیت

ماشین باید با کیفیت باشه رنو باشه تا 4سال رنگ مکانیکی نبینید

کسانی که ماشین چینی میخرن، مخصوصا 207 چینی و برلیانس چینی و پارس و 206 چینی تر میخرن

فریب ظاهرو اپشن میخورن،مشکل اصلی ماشین چینی وزن زیاد و قدرت و گشتاور کم نسبت به اون وزنه وعدم هماهنگی مناسب موتورگیربکس،

که درصد زیادی از نیرو هدر میره....
حالا مسایل مونتاز وتعلیق و ...وافت قیمت زیادشون ماند،...

پژوهای چینی هم مفتشون نمیارزه فقط گول آرم پژو چینی خوردن خریدن با موتور چینی و قطعات بی کیفیت مخصوصا پارس و 206

برلیانس هم که چینی اصل و ارزش خریدن ندارد
فقط میمونه رنو ماشین با اصالت ساندرو
قبل خریدن تحقیق کنید
10:21  1396/08/29
گزارش
پاسخ دادن
اتو 4488 ارومیه
0

در پاسخ به آقا محمود ۴۴۹۶ عزیز
ردیف قرارداد ۱۳۵۶۶۰۳۸
بازم هر سوالی باشه درخدمت دوستان هستم.
در ضمن تو فاکتور، مبلغ مصوبه شورای رقابت ۲۲ میلیون تومان زده.
پایینتر نوشته بودم ۲،۲۰۰ که پوزش میخوام
گزارش
پاسخ دادن
16:14  1402/09/11

محمود تارا اتو ۴۴۹۶
0

سلام دوست عزیز لطفا ردیف قرارداد را بگویید تا ببینیم چند نفر دیگه نوبت ما می‌شود.متشکرم(ضمنا نگران شماره قرار داد نباشید بدون کدملی کاربردی ندارد و به درد کسی هم نمی‌خورد الا جنابعالی.بازهم پیشاپیش از حسن نیت شما متشکرم.)
گزارش
پاسخ دادن
14:39  1402/09/11

مهدی
0

دوستان امروز اتومات فاکتور نشده ؟
گزارش
پاسخ دادن
14:50  1402/09/11

اتو 4488 ارومیه
0

در پاسخ به آقا محمود ۴۴۹۶ عزیز
ردیف قرارداد ۱۳۵۶۶۰۳۸
بازم هر سوالی باشه درخدمت دوستان هستم.
در ضمن تو فاکتور، مبلغ مصوبه شورای رقابت ۲۲ میلیون تومان زده.
پایینتر نوشته بودم ۲،۲۰۰ که پوزش میخوام
گزارش
پاسخ دادن
15:57  1402/09/11

محمود تارا اتو ۴۴۹۶
0

تشکر از شما دوست عزیز اتو۴۴۸۸ارومیه.به سلامتی دل خوشی استفاده کنی.
دوستان محترم اگر کسی باز هم فاکتور شد مثل دوست عزیزمون با ردیف قرارداد و تاریخ تکمیل وجه اعلام نماید.باتشکر
گزارش
پاسخ دادن
16:17  1402/09/11

تارا مهر
0

در پاسخ به محمود تارا اتو۴۴۹۶
از این ردیف قرارداد چه چیزیو میتوان فهمید.
گزارش
پاسخ دادن
19:10  1402/09/11

محمود تارا اتو ۴۴۹۶
0

سلام در پاسخ به تارا مهر
از ردیف قرار و تاریخ تکمیل وجه و همینطور بخشنامه و نوع اتوماتیک و دستی می‌توانیم بفهمیم تقریبا کی و چه مدت دیگه به نسبت افرادی که قبلا فاکتور شدند پی برد زمان فاکتور خودمان را.شبیه به یک معادله است فقط کافیه این موارد را کنار هم بگذاریم.شب خوش
گزارش
پاسخ دادن
19:41  1402/09/11

تارا
0

دوست عزیز این ۲۲میلیون شورای رقابت یعنی چی ؟ بهتون برگردوندند؟
گزارش
پاسخ دادن
19:59  1402/09/13

منوچهر
0

ساندرو ارزش خودرو به کم استهلاکی و قدرت موتور گیربکس و وزن سبک
،افت قیمت معقول و فراوانی و قیمت مناسب قطعات یدکیشه...

چیزی که ماشینای چینی ازش بویی نبردن...

انتخاب خودروی چینی اشتباه محضه

خریدن ماشین های پرخرج و پر مصرف

پژوهای چینی ایران خودرو اشتباهه پارس و 206 و 207 باید از رده خارج بشن سی سال دارن تولیدمیشن با قطعات بی کیفیت

ماشین باید با کیفیت باشه رنو باشه تا 4سال رنگ مکانیکی نبینید
10:18  1396/08/29
گزارش
پاسخ دادن
محمود
2

من دو ماه قبل برلیانس اتوماتیک سفید تحویل گرفتم دو هزار کیلومتر از بوشهر تا تهران از راه یاسوج رفتم و برگشتم اصلا خستگی رانندگی نداشت مصرفش تو جاده و کوهستان متوسط صدی پنج و هفت دهم با مسافر و صندوق پر از رانندگی اش لذت بردم فقط احتیاج به تنظیم باد داره بادش روی 50 بود .قبلش سورن داشتم وقتی سوارش میشدم انگار سوار تراکتور میشدم مجبوری فروختم الان با برلیانس لذت میبرم کولرش هم تو بوشهر جواب میده
گزارش
پاسخ دادن
23:29  1395/03/28

حمید
0

سلام
چند ساله این افراد دارن ساندرو تخریب میکنن

ولی عین مور و ملخ ساندرو ریخته تو خیابون

همینجوریم داره زیاد میشه،

ماشین چینی ادعا میکنن بازار دست دوم و افت قیمت افتضاحه اینم

مشخصه تا الان پاشون به نمایشگاه باز نشده دوجا قیمت واقعی بگیرن.
ماشین فقط رنو ساندرو با کفیت
10:14  1396/08/29
گزارش
پاسخ دادن
کیوان
0

سلام آقایون زیاد به کامنت های این فرد تخریب گر توجه نکنید. ایشان از دو حال خارج نیستن. یا دارنده خودروی چینی هستند.
یا این که ایشان ساندرو را ندارند و درصدد آن هستند

که با تخریب این خودرو قیمت آن را کاهش داده و به آرزوی خود که همانا توانایی خرید ساندرو هست برسند.
این ماشین تا رنج 70-60 میلیون بی رقیبه، شک نکنید تو خریدش.
ظاهر زیبا و نیم شاسی، فنی عالی، برند نام آشنا، بدون افت قیمت تا چند سال

عجیبه یک عده آدم بیکار هر چند ساعت یکبار میان اینجا و کامنتهای تکراری علیه رنو ساندرو می نویسند!
مث اینکه رنو یه آدمه که باهاش دشمنی دارن!

واقعا جای تعجب داره پشتکار (!!!) اونهایی که هرساعت اینجان تا کامنتهای تکراری برضد ساندرو بنویسند و چند جمله را بارها و بارها تکرار کنن!

اگر این پشتکار (!!!!) را توی جاهای دیگه ای از زندگی نشون بدن قطعا به موفقیت می رسند.
10:13  1396/08/29
گزارش
پاسخ دادن
سهند تیبا
0

آقا مبارک باشه انشا اله به سلامتی کار کنید با توضیحات شما پس فرق ساینا با تیبا مخصوصا ای ایکس که منم دارم زیاد نیست فقط خواستن ظاهرش رو قشنگتر کنن که مشتری پسندتر بشه در مورد رگلاژدر ها اکثر ماشین های ایرانی این مشکل رو دارن بخصوص گروه سایپا و رینگ و لاستیک هم در سواری ماشین بی تاثیر نیست مال من ۱۸۵ ۱۴کویره
گزارش
پاسخ دادن
09:11  1395/03/28

حسین
0

منم بین انتخاب ساندرو و 207 دستی مانده بودم ولی در نهایت بعد از سوار شدن 207 را انتخاب کردم واقعا از نظر طراحی داخلی و خارجی قابل مقایسه نبود من واسه ماشین دوم و همسرم می خواستم و استفاده شهری داشتم مهمترین دلیل فنی انتخابم ترمز های واقعا عالی 207 هست که تو 1000 کیلومتر اول و جاده شیراز مرودشت واقعا جونم را نجات داد با صد کیلومتر سرعت و سرپیچ نزدیک بود بین گارد ریل و یک مینی بوس منحرف شده قیچی بشم قبول دارم که موتوری و گیربکسی ساندرو بهتره ولی یک جنبه مهم خودرو رانندگی باحال تر و امکانات و قیافه بهتر است به خرید همه دوستان هم احترام می گذارم ضمنا کسانی که از افت قیمت حرف می زنند از همون اول به فکر فروشش هستند و لذت واقعی از خودرو نمی برند...
09:48  1396/08/29
گزارش
پاسخ دادن
رومانی هرگز
0

دوستان به نظر شما چرا امتیاز این ماشین در سایت وان کار اینقدر پایین هست ؟ همش در حد 3 و 4 هست.
08:57  1396/08/29
گزارش
پاسخ دادن
رومانی هرگز
0

سلام دوستان
به نظر شما ماشین با طراحی بدتر و زشت تر از داچیا ساندرو چی تو بازار هست ؟ به نظر من ام وی ام 110 هم همینقدر بی ریخته. اما دیگه چیزی در این حد و اندازه نداریم. حتی پراید طراحی اش بهتر از داچیا ساندرو هست. کلا این ماشین عوام فریبی شده وگرنه ارزش خرید نداره. ال نود هاچبک دیگه بررسی و اظهار نظر نمی خواد. همه می دونن ال نودهای جدید بی کیفیت شدن. ال نود فقط مدل 90 به پایین خوب بود.
06:56  1396/08/29
گزارش
پاسخ دادن
تارا تبدیلی به 207 دستی پانا
0

سلام
منم مثل شمام؟
تاریخ تحویل تارا برای شما کی بود؟
چه تاریخی تبدیل زدید؟
گزارش
پاسخ دادن
11:50  1402/09/11

تارا تبدیلی به 207 دستی پانا
0

سلام
منم مثل شمام؟
تاریخ تحویل تارا برای شما کی بود؟
چه تاریخی تبدیل زدید؟
گزارش
پاسخ دادن
11:31  1402/09/11

تارا دنده ای تحویل آبان تبدیل به 207
0

تاریخ تحویل در سیستم 8/30 تاریخ تبدیل - 9/02
گزارش
پاسخ دادن
11:40  1402/09/11

رهام
2

اقا متین به خودت مسلط باش بالاخره دعوتنامه ما ها هم میاد تو این مملکت برای بدست اوردن هر چیز باید سختی بکشی اگه اینطوری نبود جای شک و سوال داشت
گزارش
پاسخ دادن
09:54  1395/03/28

متین
0

سلام چه بگم اقا رهام والله دیگه صبر ادم هم یک طاقتی داره همش دروغ میگن درد ما یک درد دوتا نیس که بعد دعوتنامه ماشین هم معلوم نیس که بیاد بهمن ماه گذشته یه خانمی بود میگفت دوماه هس تکمیل وجه کردم ولی ماشین نومده میگفت قیمت خرید میدم بدون سود داشت به خودش فحش میداد واله .
گزارش
پاسخ دادن
12:54  1395/03/28

علی
0

سلام
من مرداد سال گذشته اس5 دستی ثبت نام کردم
اواخر بهمن موقع تحویل گفتن اگر میخوای فقط مشکی هستش منم گفتم شما این همه ادعای رنگ دارید بعد الان میگید فقط یک رنگ داریم با وعده و وعید گفتن چنج کن به اتومات نهایتن اول تیر تحویل میدیم 3روز پیش تماس گرفتم ببینم چه مرحله ای هست برگشتن میگن تیر که هیچ شاید اواخر مرداد نوبتتان بشه
گزارش
پاسخ دادن
08:10  1395/03/29

حسن
0

اقا نخرید این ماشینو دو ماهه خریدم بیچارم کرده نخرید لعنت به داچیا ی رومانی
18:36  1396/08/28
گزارش
پاسخ دادن
فروهر
0

سلام دوستان لطفا بجای کل کل کردن باهمدیگه که ماشین من خوبه ماشین توبده لطفا جواب سؤالهای همدیگه رو بدیم سؤال بنده ازشمابزرگواران اینه که مولتی مدیا برای استپ وی چه مارکی خوبه وضمنا سبستم عامل اندروید بهتره یا ویندوز لطفاخواهشا هرکه اطلاع داره جواب منو بده وصد دردنیا وهزار درآخرت پاداش بگیره . این رومانی هرگز هم که مثل زالو چسبیده به ساندرو واستپ وی توهم اگه جواب این سؤال را بلدی ممنون میشم جواب بدی شاید خداوند لطفش را شامل حالت کرد وتونستی یه استپ وی بخری همه ماهم خوشحال میشیم . والله با ای صورتت
17:37  1396/08/28
گزارش
پاسخ دادن
رومانی هرگز
0

دیگه چقدر ذلیل شدیم که ماشین رومانی اروپای شرقی رو به جای رنو فرانسه بهمون قالب می کنند. چینی حداقل می دونیم مال کجاست و اصالت داره. با انتخاب خودمون چینی با کیفیت می خریم. نه اینکه بریم پول رنو بدیم بعدش ماشین تقلبی بهمون بدن. امتیاز این ماشین رو ببینید. در حد 3 و 4.
14:50  1396/08/28
گزارش
پاسخ دادن
محمد
0

بعد تکمیل وجه ماشین رو چه مدت بعد تحویل میدن ؟
12:03  1396/08/28
گزارش
پاسخ دادن
به محمد
1

بستگی به رنگ و مدل ماشین نهایتا یک ماه.....من استپ وی تحویل اذر رو 22 ابان تکمیل وجه کردم 25 ام تحویل گرفتم....3 روز بعد تکمیل وجه
گزارش
پاسخ دادن
13:40  1396/08/28

رحمان
0

اسپ وی که ثبت نام کردین چه رنگی بود؟
گزارش
پاسخ دادن
14:46  1396/09/04

فرشاد
0

سلام دوستان ساندرو استیپ وی اتوماتیک تحویل دی ماه کسی هست که دعوتنامه براش صادر شده باشه؟ بعد آیا تحویل دی ماه رو با مدل ۹۷ تحویل میده ؟ ممنون میشم اگه کسی میدونه اطلاع رسانی کنه.
22:17  1396/08/27
گزارش
پاسخ دادن
فرشاد
0

سلام دوستان ساندرو استیپ وی اتوماتیک تحویل دی ماه کسی هست که دعوتنامه براش صادر شده باشه؟ بعد آیا تحویل دی ماه رو با مدل ۹۷ تحویل میده ؟ ممنون میشم اگه کسی میدونه اطلاع رسانی کنه.
22:14  1396/08/27
گزارش
پاسخ دادن
محسن
0

سلام بر همگی

دوستانی که هنوز حرص میخورن که این ماشین داچیاست رنو نیست!

اگه یه ذره سواد داشتید که میرفتید ویکیپدیای انگلیسی مربوط به این ماشین رو بخونید میفهمیدید داستان چیه!‌

همین نگین خودرو که نماینده رنو تو ایرانه داره محصولات رنو رو وارد میکنه رنو داستر میفروشه که شما برید ویکیپدیا میبینید همین رنو داستر هم برای داچیاست!

پس از فردا برید به اونای یکه داستر دارن بگید داچیا سوار! هرچند که هیچیکی به حرف شمام اهمیت نمیده!
17:20  1396/08/27
گزارش
پاسخ دادن
حسین
0

اقا من 3 هفتس خریدم . نخر که ضرر میکنی. ایراداشم تو همین پیج نوشتم
گزارش
پاسخ دادن
15:04  1395/03/27

بابک
0

من تاآخراین صفحه نظرات رو خوندم چیزی ندیدم لطف کن بگو چرا نخرم؟چه ایردای توش دیدی؟
گزارش
پاسخ دادن
15:23  1395/03/27

gh.hossien
0

اقاحسین,سلام .من این صفحه وصفحه قبلش را نگاه کردم. تنها نظر مخالف ساینا saina M بود ,ونوشتاری از حسین پیدا نکردم.شما همان ساینا ام هستید.اگرنیستید شماره صفحه را لطف بفرمایید.ممنون
گزارش
پاسخ دادن
15:38  1395/03/27

محمد امین
0

ساندرو هرچی هم باشه داچیا باشه بازم برا رومانی اونم که زیر مجموعه از رنو اصالت داره برنده اروپایی
ولی ماشین های چینی چی؟ قطعات چینی افت قیمت , هرجا میری میگن چرا ماشین چینی خریدی
موقع فروشم باید ۶ماه زمان بذاری تا ماشین چینیت بفروشی
ماشین های داخلی هم که بی کیفیت مقل پژوهای چینی پارس ۲۰۶ ووو با موتور چینی که بی کیفیت
ماشبن های از رده خارجی هستن این پژوها ۲۰۷ و بی کیفیت با مشکلات زیاد
فقط میمونه ماشین های با کیفیت رنو مثل پارس تندر ال۹۰ ساندرو
باز تصمیم با خودتونه
13:36  1396/08/27
گزارش
پاسخ دادن
کاظمی
5

سلام دوستان ساندرو تازه تحویل گرفتم از همه نظر عالی خیلی خوبه قبلا هم داداشم داشت خودتون برید از کسایی که اون ماشین دارن بپرسید.
12:39  1396/08/27
گزارش
پاسخ دادن
فرشید
0

من که پشیمون شدم از خرید ساندرو بعد از کلی تحقیق فهمیدم صدای موتورش زیاده سقفشم جیر جیر میکنه آپشنم که اصلا حرفی برای گفتن نداره قیمتش هم در حال افت هست
09:40  1396/08/27
گزارش
پاسخ دادن
مرتضی
0

ساندرو و برلیانس هیچکدوم ارزش خرید ندارن تنها ماشین خوب تو این رنج اچ سی هست موتور تی یو فایو آشنا که امتحانشو پس داده و گیربکس آیسین ژاپن
09:39  1396/08/27
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

سلام دوستان متاسفانه گیربکس ماشین من داغ میکنه طوری که میخواد آتیش بگیره ولی قبلش اچ سی کراس داشتم این مشکلو نداشت الانم خیلی پشیمونم اچ سیو فرختم
09:37  1396/08/27
گزارش
پاسخ دادن
mohammad
1

سلام شماهم مثل دوستانی که رنگ مشکی گرفتن از رنگی که گرفتین پشیمونید و در کل رنگ مشکی رو برای برلیانس چگونه ارزیابی میکنید
گزارش
پاسخ دادن
12:11  1395/03/27

کاربر: آلاله
0

سلام دوستان
كسي ساندرو اتومات مشكي تازگيا تحويل گرفته؟؟
براي من شهريور بود ،دعوتنامه اش ٣ مهر اومده بود تكميل وجه ٧/٢٣ ،هنوزم خبري نيس
زنگ ميزنيم ميگن ديركرد داره
چقد حدودا طول ميكشه
00:59  1396/08/27
گزارش
پاسخ دادن
شاهین هاشمی
1

برای منم تحویل شهریوره
هنوز ندادن
هیچکسی هم جواب نمیده
گزارش
پاسخ دادن
02:42  1396/08/28

هادی
0

دوستان ساندرو سوار....اینایی که از ساندرو بد میگن 80 درصدشون بچه های برلیانس نیستن ها....فریب نخورید...عده ای از اب گل الود.....اینا اکثراویرانخودرویی هستند....به بچه های برلیانسم گفتم....
21:55  1396/08/26
گزارش
پاسخ دادن
علیرضا
0

سلام آقایون زیاد به کامنت های این فرد تخریب گر توجه نکنید. ایشان از دو حال خارج نیستن. یا دارنده خودروی چینی هستند.
یا این که ایشان ساندرو را ندارند و درصدد آن هستند
که با تخریب این خودرو قیمت آن را کاهش داده و به آرزوی خود که همانا توانایی خرید ساندرو هست برسند.
این ماشین تا رنج 70-60 میلیون بی رقیبه، شک نکنید تو خریدش.
ظاهر زیبا و نیم شاسی، فنی عالی، برند نام آشنا، بدون افت قیمت تا چند سال

عجیبه یک عده آدم بیکار هر چند ساعت یکبار میان اینجا و کامنتهای تکراری علیه رنو ساندرو می نویسند!
مث اینکه رنو یه آدمه که باهاش دشمنی دارن!
واقعا جای تعجب داره پشتکار (!!!) اونهایی که هرساعت اینجان تا کامنتهای تکراری برضد ساندرو بنویسند و چند جمله را بارها و بارها تکرار کنن!
اگر این پشتکار (!!!!) را توی جاهای دیگه ای از زندگی نشون بدن قطعا به موفقیت می رسند.
11:14  1396/08/26
گزارش
پاسخ دادن
رامین
0

سلام دوستان
ساندرو هرچی هم باشه داچیا باشه بازم برا رومانی اونم که زیر مجموعه از رنو اصالت داره برنده اروپایی
ولی ماشین های چینی چی؟
قطعات چینی افت قیمت , هرجا میری میگن چرا ماشین چینی خریدی
موقع فروشم باید ۶ماه زمان بذاری تا ماشین چینیت بفروشی
ماشین های داخلی هم که بی کیفیت مقل پژوهای چینی پارس ۲۰۶ ووو با موتور چینی که بی کیفیت
ماشبن های از رده خارجی هستن
این پژوها ۲۰۷ و بی کیفیت با مشکلات زیاد
فقط میمونه ماشین های با کیفیت رنو مثل پارس تندر ال۹۰ ساندرو
باز تصمیم با خودتونه
09:19  1396/08/26
گزارش
پاسخ دادن
هادی
0

سلام , من 10ماه هست استپ وی اتومات دارم،نزدیک 10 هزارکیلومتر راه رفتم از جاده چالوس بگیر تاتبریز واردبیل و سرعین.....بچه ها تا رنج 60 بهتر از استپ وی وساندرو گیرتون نمیاد.....
تجربه من از استپ وی تو این 10 ماه،سواری فوق العاده نرم و عالی،گیربکس حقیقتا عالی و هوشمند ،توحالت دستیم که فوق العاده هست،پرقدرت،کمک فنر و سیستم تعلیق قوی ،حقیقتا به قول سایپا حس خوب راندن رو تجربه میکنی.......
واسه همینه وقت پیش فروشش سریع پر میشه....ولی اگه کسی نتونست بخره ساندرو معمولی هم خوبه،همون موتور گیربکسه...ولی خوب استپ وی اسپرت تره و یکم ارتفاعش بیشتره که تورانندگی خیلی حس خوبی میده..... صندوقشم 320لیتری هست که از بقیه هاچ بک هابیشتره......یاعلی
02:15  1396/08/26
گزارش
پاسخ دادن
حامد
0

سلام بر همه دوستانی که به هر دلیلی به این سایت سر می زنند
یکی دو روزی هست نفر یا نفراتی بنا به هر انگیزه ای که دارند متن هایی را از قبل آماده می کنند و پشت سر هم و به فاصله یک دقیقه و با اسامی مختلف بر علیه ساندرو وارد سایت می کنند
که به وضوح مشخصه عمدی است به طوریکه کامنتها در یک روز به چند صفحه می رسه و همه هم تکراری و خسته کننده شده ..
من از مدیریت محترم سایت خواهش میکنم جلو انتشار چرت و پرت های این نفرات را بگیرند و اگر هم این کار را نمی توانید انجام دهید خواهشا سایت را تعطیلش کنید ، این یکی دو روز حال آدم از این کامنتهای تکراری و ضایع بهم می خوره..
اين هجم نظرات مخالف احساسي و بي اساس نشون ميده
كه ساندرو ماشين موفقي بوده اونايي كه دارند دارن از سواري نرم و راحت و بي دردسرش لذت مي برند ....
با طراحي ماشيناشونم عشق ميكنند اونايي هم كه ندارند يكم فكر كنيد ببينيد چه سودي ميبرند كه الكي اين ماشينو خراب كنند بگذارید مردم يه ماشين باكيفيت سوار شن مثل رنو ساندرو کیفیت فنی عالی تا ۳سال رنگ مکانیکی نمیبینی باهاش حالا چینی باشه سال بعد همه قطعاتش باید عوض بشه.
01:01  1396/08/26
گزارش
پاسخ دادن
هادی
0

از دوستان هر دوپیج خواهش میکنم این بحث های کودکانه رو رها و به نقد خودروخودبپردازند...

کسی هم چیزی گفت پاسخ ندن خسته میشه........

کسی که رنو ساندرو یا برلیانس میخواد بخره ملاک خودشو داره و شما خودتونو خسته نکنید...موفق باشین
22:20  1396/08/25
گزارش
پاسخ دادن
J7
0

کودوم شهرین
گزارش
پاسخ دادن
18:44  1402/09/02

امین S3
0

به سلامتی باشه.
از کدوم شهر هستین و نمایندگیتون؟
گزارش
پاسخ دادن
11:57  1402/09/02

S3
0

شما کدوم شهر هستید؟
مدارک قبلش کامل رسیده بود؟
گزارش
پاسخ دادن
13:58  1402/09/02

J7
0

کودوم شهرین
گزارش
پاسخ دادن
18:40  1402/09/02

رضا از تهران
0

سلام و عرض ادب خدمت ساندرو سواران عزیز
من كه اين خودروهای چینی رو نميخرم
مگان داشتم فروختم جيلي خريدم
با اينكه جيلي بهترين ماشين چينه ولي واقعا اين چيني ها بدرد نمیخورن .
الانم اسم نوشتم رنو ساندرو استپ
22:06  1396/08/25
گزارش
پاسخ دادن
تبدیلی
0

سلام احراز شما قرمزه یا سبز فاکتور شدین
گزارش
پاسخ دادن
10:27  1402/09/02

تبدیل ۲۰۷
0

قرمزه
گزارش
پاسخ دادن
12:17  1402/09/02

مهران
0

سلام من چند ساله 206 داشتم.
حالا که فروختم با 40 تومان چی میتونم بخرم.
تا کی 206. 405. پرشیا....تنوع دیگر نیست.
والا دیگه 206 هم چینی شده منم از چینی حالم بهم میخوره
میخوام ماشین خوب با کیفیت سوار بشم براهمین میخوام ساندرو بخرم
20:08  1396/08/25
گزارش
پاسخ دادن
یزدان
0

ولی دوستان
اگر قصد خرید خودروی داخلی زیر 60 میلیون رو دارید
منم رنو ساندرو معمولی که خودمم به تازگی خریدم رو بهتون پیشنهاد میکنم
هر چی باشه از این چینی های بی اصل و نصب بهتره و موقع فروش رو هوا بردنش نه با منت و دروغ.

این H330 هم مثل لیفان و جی5 و ام وی ام 530 و......
خیلی های دیگه هست
1 سال خوبه ولی به محض خراب شدن باید زانوی غم بغل بگیری که چه جوری درستش کنی .
پس کمی تحقیق و فکر قبل دادن پول به کارخانه جات داخلی رو فراموش نکنید.
20:01  1396/08/25
گزارش
پاسخ دادن
رضا
2

درست میگن اگه رفت رو ای بی اس اصلا نمیگیره مثل2تااهن که روهم سرمیخوره من که اصلا راضی نبودم میگن همش اینطوره
گزارش
پاسخ دادن
22:16  1395/03/26

بهارا
6

حدود یک سال دارمش مشکل ترمز نداشته .یکی از آشناهام که تیبا صندوقدار داره میگفت ترمزش از سمندی که بابم داره بهتره سمند باباش مدل بالا بود
گزارش
پاسخ دادن
01:13  1395/03/27

محمد ط
9

سلام. ترمزها در سرعت بالا ضعیف و غیر قابل اعتماد هست. ترمز مشکل نداره اما به نسبت ضعیفه. دیسک چرخ تیبا زیاد جالب نیست و زود تاب بر میداره. مثلا ترمز 206 تیپ2 مجهز به ebd( توزیع نیروی الکترونیکی) و eba ( ترمز اضطراری)هست که خیلی عملکرد سیستم ترمز رو بهتر میکنه. باید ترمز 4 چرخ دیسکی میشد. اینا مواردی هست که خود شرکت باید انجام میداد تا ایمنی بالا تر بره. با همین سیستم ترمز اصولی سالیانه تلفات جانی و مالی کمتری داشتیم. البته ترمز گرفتن ناگهانی و اضطراری هم قلق داره که از حوصله این بحث خارج یا حق
گزارش
پاسخ دادن
15:10  1395/03/27

بابک از اراک
10

اگه راننده ای که مطمئن باش ترمزهاش خوبه. اگه می خوای دور دور کنی ترمز تریلی هم به دردت نمی خوره. منم تیبا 2 دارم. ترمزهاش هیچ مشکلی نداشته. البته من 5 ماهه گرفتمش. صفر از سایپا.
گزارش
پاسخ دادن
18:56  1395/03/27

محمد ط
11

دوست عزیز طرز رانندگی کردن جای خودش رعایت اصول رانندگی مهمه اما ترمزاش در سرعت بالا خیلی مطمن نیس و رد میکنه. چرا شرکت هایی مثل بنز بی ام و تویوتا پورشه روی سیستم ترمز و سیستم های کمک راننده تاکید میکنن و سال ب سال بهینه تر میکنن و خودشون رو به زحمت میندازن اونا هم میتونن بگن اگه راننده باشی یه ترمز معمولی با ای بی اس بسه و کفایت میکنه. شاید سایپا خیلی کارش درسته و فهمیده همه این سیستما الکیه و سرکاریه.. بابک جان دنیا، دنیای فناوریه دقیقا سایپا هم مثل شما فکر میکنه که انقدر عقبیم!
گزارش
پاسخ دادن
00:23  1395/03/28

رحمان
6

سلام بر دوست عزیز
من مدتی هست که تیبا2 دارم و ازش کاملا راضیم
خوب مطمئنا در حال حاضر هیچ ماشین ایرانی چ قیمت بالا چ قیمت پایین نتونسته در حد استانداردهای جهانی باشه و اگر هم بخوای ماشین های گرون بخری هم پولتنمیرسه و هم اینکه باید ب فکرهزینه های بالا و ناموجود بودن قطعات و خرید آنها از خارج از کشور باشی
پس باتوجه به شرایط و نیز افتضاح بودن ماشین های ایران خودرو در حال حاضر تیبا و مخصوصا تیبا2 بهتر جواب داده ، منتها اگر بتونی یک نمد کاپوت و 4حلقه لاستیک پهن روش بندازی خیلی خوب میشه.
همیشه یادش باشه اینجا ایرانه و انتخابت بین بد و بدتره ، هیچ خوبی وجود نداره ... باتشکر
گزارش
پاسخ دادن
19:16  1395/04/04


ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
سمیه تحویل مهراطلس : خییلی اقای دستت درد نکنه
جک جی ۴ مشکی : منم دارم به حرف شما میرسم
کمی تعقل : شمایی که به اصطلاح دم از خدا می زنی که البته بعید باور داشته باشی اینو بدون قدرت مظلوم خداش برای همین بیشتر از خودروسازه به جای دفاع یکم تعقل کن
J4مشکی گیلان : مردم ما گول خوردیم اسم نوشتیم خبری از ماشین نیست، گول نخورین . اینایی ک میگن شاسی،شده یا صدور شده همش الکیه. من ثبت نام ۳۱ خرداد رنگ مشکی j4بودم هنوز توی تکمیل وجه با خرید نقدی مونده. ولی کامنای دیدم j4 خاکستری و سفید شاسی شده ک تاریخشون بعد من بود. بعد برای اینکه این بازی روانی رو انجام و مردن نااگاه ثبت نام کنن. میگن سفید و خاکستری زود میاد. ولی شرکت میگه برق نداریم الکی. یا صبر کنین اخر این ماه. اخر ابان شد اخر اذر. بعد میگن بخدا معلوم نیست. چون بهشون گفتن جذب مشتری کنن. و نمایندگیم جرعت حقیقت گفتنو نداره. در کل خواستون باشه. ما ک سرمایمون خوابید و تو این تورم ازبین رفت. شما گول این کامنتارو نخورین. بمونه به یادگار بخدا خبری از ماشین نیست. رنگ و برق و صبوری همش الکیه
شاهین : (فراخوان پيشنهادي) جناب آقاي/سرکار خانم زهرا محمدي با سلام احتراماً ضمن تشكر از حسن انتخاب جنابعالي از درخواست خريد محصولات گروه سايپا در سامانه يكپارچه تخصيص خودرو به اطلاع مي رساند امكان خريد خودروي ساينا GX_L دوگانه سوز بصورت پيش فروش از تاريخ 1403/09/05 تا تكميل ظرفيت به صورت پيشنهادي براي شما فراهم مي باشد. لطفاً با مراجعه به سايت فروش اينترنتي به آدرس https://saipa.iranecar.com جهت واريز وجه و تكميل فرايند ثبت نام اقدام فرماييد. لغو 11 انشالله اینو ببینیم
علی : کوئیک GXR را که تحویل مهر بود زودتر دعوتنامه دادن پول 1 روز مونده 1 آبان دادم برای اینکه جریمه تاخیر ندن 30 آبان فاکتور کردن نزدیک 10 میلیون تومن اگه 1 اذر فاکتور می شد باید می دادن بی شرفای اینا.... 29 روز 370 میلیون بدون سود تاخیر
J4مشکی ۳تیر : ظاهراً رنگ مشکی خیلی دیرتر شاسی میشه خدا به خیر بگذرونه هر چی تماس میگیرم میگه همین روزا ،کلا سرکاریم
رحیمی : دوستان اطلاع رسانی کنید همه بدونن چهار شنبه ساعت۹صبح جلو شرکت باشن.بهتون قول میدم اگه تعداد ب ده نفر برسه بشه کاری کرد
محمد جی۴ : من اردیبهشت ثبت نام کردم مدارک اومده خبری از ماشین نیست هر موقع زنگ میزنم میگم تو بم منتظر بارگیریه
رحیمی : لحظه شماری میکنم تا برسم ب شرکت بهتون قول میدم تعداد ب ۱۰ نفر برسه بتونم کاری بکنم آمادگی همه چی را هم دارن حتی زندان
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
رها دنا 6سرعته دستی 30 ابان پیش فروش : سلام سود تاخیر هم بهتون دادن ؟؟؟
سهیل : دوستانی که پذیرش 23 مرداد هستن و فاکتور شدن مبلغ پرداختی تکمیل وجه رو میشه بگید ؟؟
حسین : ماه بعد دعوتنامه صادر میشه واسه اسفند
207دستی علی : سلام دوستان کسی اطلاع داره ما تحویل اسفند 207 فلزی کی دعوت نامه واریزی میاد?
جی تی سوار : نمایندگی گفت اریزو 6GT امروز خیلی خروج خورده فردا پیگیربشین GTسوارها اطلاع بدین
هایما5 : فعلا که افزایش نخورده بازم اطلاعات بیشتر توسط حاج اسماعیل اطلاع رسانی میشه
امیرحسین : شماره شاسی ماشینمم دارم من حتی و همه ماشین هایی که فاکتور شده تو پارکینگ شماره 2 تهران جاده گلدسته موجود میتونید برید ببینید بدون پلاک یه خیلی هم بود . حالا سر سود فاکتور یا استاندارد که مربوط به کاتالیزور هست . باید وایسیم آقایون هروقت که تونستن و دلشون خواست انجامش بدن سر مافیایی هم که خودشون دارن بدون درست میکنن اونارو مفت نمیدن بره تو مزایده چون تایید نشه باید مدل 402 بدن تو بازار که همچین کاری نمیکنن به ضررشونه .تعداد تقاضا به 2هزار نفر نمیرسه اون ماشین هاییم که من اونجا دیدیم خیلی بالاتر از این رقم ها بود. صبر کنید پول های تحویل های بهمن و اسفند بگیرن به جای دیر کرد میدن به شما . از این جیب به اون جیب . اینا فکر همه چیشونو کردن که دیر کرد هم بدن واسشون سوده
علی : گویا امروز 3000خودرو مجوز خروج خوردن ازگروه x22اریزو 5و6جی تی وfx
فرید 19 : علی آقا دوست عزیز شما خودت طمع کردی خواستی هم سایپا ثبت نام کنی هم ایرانخودرو همون مادران رو مینوشتی که یک ماهه تحویل بگیری بعد همه چیز رو میندازی گردن ما سه ماهه ها...شما یکساله نوشتی باید یکسال رو هم منتظر بمونی ما سه ماهه نوشتیم و شرکت مکلفه سه ماهه تحویل بده...در ضمن من هم دو سال پیش شاهین نوشتم ندادن تبدیل کردم ب ساینا باید بیام بگم تقصیر اوناس ک قبل از من شاهین ها رو بردن ب ما ندادن ؟؟؟میخواستی برا سود خودت طمع نکنی بعدش زمین و زمان رو مقصر بدونی
رضا : تا 18 شهریور خروج خورده بود یک هفته پیش نمایندگی هم گفت بهم 18 شهریور تحویل دادیم