این خودرو بیشتر با نام تجاری داچیا شناخته می شود و در سال 2008 در کارخانه پتستی در رومانی برای تولید و عرضه به مغرب و اوروپا بود این خودرو از پلتفورم L90 در طراحی آن بهره گرفته شده است و این خودرو در اولین حضور در برزیل با مهندسین برزیل نوعی انعطاف پذیری سوخت موتور 1.6 با 16 سوپاپ و 1 لیتر 8 سوپاپ و 1.6 8V ، رنو ساندرو با سه موتور انعطاف پذیری سوخت در برزیل در دسترس بود. در اصل می توان آنرا به نوعی همان لوگان ( تندر 90 ) هاچ بک دانست و همچنین می توان با اطمینان از کیفیت این خودرو سخن گفت ، زیرا قرار است در شرکت پارس خودرو جایی که رنو سرمایه گذاری هنگفتی برای ایجاد یک سایت جدید جهت تولید این خودرو داشته است ، مونتاژ می گردد .

این خودرو از سال 2008 تا به امروز در بازارهای جهانی معرفی گردیده است و برای همگان ( بیشتر روسیه ، برزیل و اروپای شرقی ) شناخته شده است . البته باید دید آیا رنو ساندرو 1 به بازار ایران می آید و یا رنو ساندرو 2 ، زیرا در طراحی نسل جدید دچار کمی تحول گردیده است . ولی احتمال حضور ساندرو 1 با توجه به مواردی که قبلا در توافقات رنو و سایپا بوده است بیشتر می باشد .
امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس هاچ بک
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1598
گیربکسدستی
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)110
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)9.3
نوع سوختبنزین
ترمز جلودیسکی
ترمز عقبدیسکی
رینگ (اینچ)15
تعداد سرنشین5
طول (سانتی‎‏متر)402
عرض (سانتی‎‏متر)174.6
ارتفاع (سانتی‎‏متر)153.4
حداکثر سرعت (km/h)175
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)10.5
حجم باک (لیتر)50
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
گشتاور150
پخش کننده DVD/VCDدارد
سیستم دسترسی بدون کلیددارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواراننده/سرنشین/
صندلی رانندهدستی
صندلی سرنشیندستی
تهویه مطبوعدارد
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

55581 نظر

مهرداد
0

سلام
منم خرداد ثبت نام 21 مهر تکمیل وجه ،هنوز منتظر فاکتور شدنم
سی و شش روز شد
تحویل نشده نزدیک ششماه انتظار و و.... خواهشا اگر موثق اعلام فرمایید
21:10  1396/08/24
گزارش
پاسخ دادن
بختیاری
1

رنوهاش رو هرگز شرکت پارس خودرو عمرا قسطی بده.....
شما هم مجبوری سوار برلیانس چینی قسطی بشید


سوارشی چون افت قیمت زیادی داری وقت فروش و با تحویل چکی و قسطی مشتری برات واقعا سخت گیرمیاد........


دانش مردم بالارفته، استقبال از ساندرو و استپ وی گویای همه چیزه. بعد 3ساعت از قراردادن فایل پیش فروش ساندرو واسه...


برلیانس 6ماه باید وقت بذاری تا فروش بره اونم 6 میلیون زیر قیمت باید بدی
ولی


رنو ساندرو همیشه مشتری داره و همون قیمتی خریدی ازت میخرن
این فرقی ماشین رنو با یک ماشین چینی هست
20:38  1396/08/24
گزارش
پاسخ دادن
حامد
1

استپ وی اتومات تحویل اذر،امروز برام تحویل نمایندگی اس ام اس اومد،دیروز فاکتور شد،2 روز قبل تکمیل وجه کردم،3روز قبل دعوتنامه اومد برام......
20:07  1396/08/24
گزارش
پاسخ دادن
رسول
0

سلام دوستان بنظر من
کسانی که ماشین چینی میخرن، مثل برلیانس و 207 چینی و برلیانس چینی و پارس و 206 چینی تر میخر...
فریب ظاهرو اپشن میخورن، مشکل اصلی ماشین چینی وزن زیاد و قدرت و گشتاور کم نسبت به اون وزنه وعدم هماهنگی مناسب موتورگیربکس، که درصد زیادی از نیرو هدر میره.... حالا مسایل مونتاز وتعلیق و ...وافت قیمت زیادشون ماند،...


پژوهای چینی هم مفتشون نمیارزه فقط گول آرم پژو چینی خوردن خریدن با موتور چینی و قطعات بی کیفیت مخصوصا پارس و 206 و 207 که باید از رده خارج بشن سی سال داریم میبینم با ظاهر تکراری و خسته کننده که چهره شهر دارن خراب میکنن.

موفق و شاد باشید.
18:44  1396/08/24
گزارش
پاسخ دادن
behnam
13

دو قشر آدم هستن که میخوان به همه اثبات کنن که کار درستی انجام دادن
1 اونایی که تازه متاهل شدن
2 اونایی که ماشین چینی خریدن
16:05  1396/08/24
گزارش
پاسخ دادن
علی
8

رنو ساندرو ارزش خودرو به کم استهلاکی و قدرت موتور گیربکس و وزن سبک
افت قیمت معقول و فراوانی و قیمت مناسب قطعات یدکیشه...
چیزی که ماشینای چینی ازش بویی نبردن...
انتخاب خودروی چینی اشتباه محضه
خریدن ماشین های پرخرج و پر مصرف پژوهای چینی ایران خودرو اشتباهه پارس و 206 و 207 باید از رده خارج بشن سی سال دارن تولیدمیشن با قطعات بی کیفیت
ماشین باید با کیفیت باشه رنو باشه تا 4سال رنگ مکانیکی نبینید
15:45  1396/08/24
گزارش
پاسخ دادن
نسيم
6

دوستان كسي برا صداي سقف رفته نمايندگي؟ ميگن حتما بايد مركزي برين. سقف ماشينم خيلي صدا ميخوره. ممنون ميشم راهنمايي كنين
14:13  1396/08/24
گزارش
پاسخ دادن
بهروز
6

سلام خانم
دوست منم هفته پیش 207 اتومات گرفته از همه جاهاش صدا میده
از صندلی از داشبورد صدای تق تق جیر جیر میاد همشون این مشکل دارن ...
گزارش
پاسخ دادن
15:47  1396/08/24

نسيم
0

نميدونم، ميترسم نمايندگي ببرم بدتر شه، دوستان كسي تا حالا واقعا برا اين مشكل نمايندگي نرفته؟
گزارش
پاسخ دادن
20:34  1396/08/24

میثم
5

رنوهاش رو هرگز شرکت پارس خودرو عمرا قسطی بده.....
شما هم مجبوری سوار برلیانس چینی قسطی بشید
سوارشی چون افت قیمت زیادی داری وقت فروش و با تحویل چکی و قسطی مشتری برات واقعا سخت گیرمیاد........
دانش مردم بالارفته، استقبال از ساندرو و استپ وی گویای همه چیزه. بعد 3ساعت از قراردادن فایل پیش فروش ساندرو واسه...
برلیانس 6ماه باید وقت بذاری تا فروش بره اونم 6 میلیون زیر قیمت باید بدی
ولی
رنو ساندرو همیشه مشتری داره و همون قیمتی خریدی ازت میخرن
این فرقی ماشین رنو با یک ماشین چینی هست
10:48  1396/08/24
گزارش
پاسخ دادن
امید
1

پارس خودرو رنو نداره عزیز من اون داچیاس که الان توی پارس خودرو داخلی سازی داره میشه.نماینده رسمی رنو توی ایران نگین خودرو هست به ماشینهای نگین خودرو میگن رنو ،داچیا با رنو خیلی فرق داره مثلا هیچ وقت دارندگان برلیانس نمیگن ما بی ام وه خریدیم درسته برلیانس شریک تجاری شرکت bmw هست ولی هرکدوم تولیدات خودشون رو دارن و ساندرو و استپ وی با آرم رنو رنو نمیشن
گزارش
پاسخ دادن
19:36  1396/08/24

احمد
1

خدارو شکر راحت شدم از استپ وی امروز فرختمش .کی میگه افت قیمت نداره ؟
اگر آزاد خریده باشی خوبم افت قیمت داره.من که تا حس کردم قیمت بازارش داره میاد پایین فروختم البته از یکنواختی ماشین و کم جونیش هم خسته شدم.از صدای اضافه کابینو....
این ماشین به درد من جوون نمیخورد .ما که رفتیم ازین فروم امیدوارم شما خیرشو ببینین
گزارش
پاسخ دادن
19:43  1396/08/24

محمد
1

چند روزیه دارم فکر میکنم روی این ماشین
به این نتیجه رسیدم 8 میلیون که باید گرونتر از قیمت کارخونه پول بدم و هر لحظه ممکنه حباب قیمتش بترکه
آپشن که هیچی
امکانات هیچی
کیفیت هم که داخلی سازی شده
به نسبت ال 90 چیزی اضافه نداره
ظاهر بیرونی هیچی
ظاهر داخل هیچی
و در آخر با این داستان صدای سقف و ایرادای دیگه که تازه داره رو میشه به این نتیجه رسیدم که هیچی به هیچی
گزارش
پاسخ دادن
19:52  1396/08/24

کاربر: تندر پلاس
0

ه گزارش خبرخودرو
جک J5 اتوماتیک یکی از رقیبان تندر 90 اتوماتیک ایران خودرو است که حجم موتوری معادل 1834 سی سی دارد و مقایسه آن با تندر شاید آنقدرها منصفانه نباشد. اما جک حتی با پیشرانه‌ای که نسبت به تندر 234 سی سی حجیم تر است و 6 اسب بخار نیز قوی‌تر( قدرت پیشرانه جک J5 به 111 اسب بخار می رسد)، باز هم نمی‌تواند از پس تندر 90 اتوماتیک برآید و این پیروزی را باید به حساب دقت در طراحی ضرایب گیربکس تندر گذاشت. حتی برلیانس سری H300 که به بازار ارائه شده است از نظر قیمت و کلاس بندی در رده تندر 90 جای می‌گیرد اما با توجه به گشتاور 131 نیوتن متری پیشرانه‌اش نمی‌تواند برنده پیکار با تندر 90 اتوماتیک باشد. برلیانس در تیپ مجهز به گیرباکس اتوماتیک حتی از تندر 90 هم چند میلیونی گران‌تر است.
21:48  1396/08/23
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: تندر پلاس
0

مناسب ترین خودروی مجهز به گیربکس اتوماتیک در ایران

به گزارش خبرخودرو
خودروهای مختلفی در بازار خودروی کشور وجود دارند که با گیربکس اتوماتیک ساخته می شوند. یکی از این خودروها تندر 90 اتوماتیک است که حدود سه سال از عرضه آن توسط ایران خودرو می‌گذرد. تندر اتوماتیک فقط توسط ایران خودرو تولید می‌شود و باید گفت یک سرو گردن از تندر 90 استاندارد بالاتر است. هر چند پیشرانه این خودرو همان نمونه 1.6 لیتری تندر 90 است که می‌تواند 105 اسب بخار نیرو تولید کند و نمودار گشتاورش هم تا 140 نیوتن متر در دور 3750 بالا می‌رود اما، گیربکس اتوماتیک این خودرو داستان دیگری دارد. این گیربکس توسط کمپانی معروف ZF آلمان طراحی و ساخته شده است.
21:46  1396/08/23
گزارش
پاسخ دادن
احسانپور
0

جواب سوال من هم هست
گزارش
پاسخ دادن
13:30  1402/08/29

شله زرد
0

منم مثل شما
گزارش
پاسخ دادن
13:31  1402/08/29

لیلا
0

منم 29 تیر تکمیل وج کردم تارا خاکستری
گزارش
پاسخ دادن
13:31  1402/08/29

4488
0

منم بخشنامه 4488 همچنان منتظر
گزارش
پاسخ دادن
13:33  1402/08/29

مرتضی ۴۴۹۶
0

احتمالا در طول هفته جاری فاکتور بشید
گزارش
پاسخ دادن
14:02  1402/08/29

آرام
0

فقط برای عزیزانی که میخان انتخاب کنن:
من پراید پژو ۴۰۵ و ۲۰۶ و ساندرو و استپ وی داشتم.الان هم فلوینس دارم.
ساندرو خودرو ی کم استهلاک و مناسب خصوصا در ترافیک شهریست.سواری نسبتانرمی داره. فرمونش سفته.شتاب نوع اتوماتیک زیاد نیست ولی در سبقتها کم نمیاره.گریبکس هوشمندی داره و بخوبی و نرم دنده رو عوض میکنه.مصرفش بالاتر از اون چییه که در سایت هست.متاسفانه هیچ آپشن قابل توجهی نداره.
در یک کلام اگه خودرویی که کم اذیت باشه و اصطلاحا خرکار،برای خونواده ،افت قیمت کم،بازار دست دوم خوب،ساندرو عالیه.ولی اگه دنبال مانور زیاد در خیابون هستید، یا دنبال لذت خاصی از سواری هستین،یا دنبال آپشن هستید ساندرو انتخاب خوبی نیست.
14:25  1396/08/23
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: شایان از شمال
0

با سلام
این صفحه مربوط به خودروی ساندرو و استپ وی میباشد.
لطفا فقط در مورد این خودرو و مسایل مربوطه صحبت کنید.
اگر در مورد خودروهای دیگر نظری دارید لطفا در صفحه همان خودروها اظهار نظر کنید نه اینجا.
13:50  1396/08/23
گزارش
پاسخ دادن
پیمان
0

سلام دوستان
زیاد به کامنت های این فرد تخریب گر توجه نکنید. ایشان از دو حال خارج نیستن. یا دارنده خودروی چینی هستند. یا این که ایشان ساندرو را ندارند و درصدد آن هستند
که با تخریب این خودرو قیمت آن را کاهش داده و به آرزوی خود که همانا توانایی خرید ساندرو هست برسند.

این ماشین تا رنج 70-60 میلیون بی رقیبه، شک نکنید تو خریدش. ظاهر زیبا و نیم شاسی، فنی عالی، برند نام آشنا، بدون افت قیمت تا چند سال
چرا اين همه توهين چرا اين همه بي احترامي به سليقه و علاقه ديگران يكي خودرو ايراني دوست داره يكي كره اي يكي چيني يكي فرانسوي و غيره به انتخاب ديگران احترام بذاريم و اين بحث هاي بيهوده را تمام كنيد
11:35  1396/08/23
گزارش
پاسخ دادن
یاسر
0

سلام بر همگی دوستان
میخواستم برلیانس چینی بخرم تحقیق کردم از مردم از نمایندگی مرکزی ۲ و منصرف شدم.

وقتی برلیانس چینی دوستم رو سوار شدم معایب زیز برام مشخص شد: 1-شتابش واقعا کمه
2-جنس لوازم داخل از تیبا بدتره و چینی
3-تودوزی جلو داشپورت دسته دنده وکلا طراحی داخلی واقعا فاجعس
4-گیربکس لگدهای شدیدی داره به نسبت ماشینهای همرده مخصوصا اگر ماشین کمی سرد باشه یا یکم سربالایی باشه. 5-ماشین خیلی خشک و با کوبش زیاد هست 6-فرمون واقعا سفته و حتی به نسبت تندر 90 که داشتم فرمون خشک تری داره 7-با گرفتن کولر 20 درصد توان موتور گرفته میشه که واقعا روی شتاب تاثیر زیادی داره 8-اگر کولر روشن باشه و فرمون بدین به یه جهت کلا دیگه موتور کم میاره حتی اگر پر گاز حرکت نکنین خاموش میکنه
9-کابین خیلی پر سرو صدا با اینکه ماشین 3000 تا کار کرده 10-صدای موتور خیلی زیاد و کاملا داخل کابین شنیده میشود 11-مصرف خوردو بسیار بالاتر از حد 1600 اینا تجربه من بود و من از خرید این خودرو منصرف شدم بازم دوستان قبل انتخاب حتما سواری بگیرن تا مطمئن بشن و تصمیم گرفتم ماشین با اصالت بخرم مثل رنو ساندرو استپ وی
11:07  1396/08/23
گزارش
پاسخ دادن
امین جعفری
0

سلام بر منتقدین , یک عدد سوال بپرسم نمیرم ...
واسه ما اصن داچیا رومانی خودرو شما رو کدوم کمپانی میزنه ؟
بره لیسانس شرکتش هست یا اسم این ماشینه ؟
اسم کمپانیش چیه ؟
تستی سواران عزیز متعصب چینی سهام دار کارخانه بره لیسانس
ساندرو ارزش خودرو به کم استهلاکی و قدرت موتور گیربکس و وزن سبک
تفت قیمت معقول و فراوانی و قیمت مناسب قطعات یدکیشه...
چیزی که ماشینای چینی ازش بویی نبردن... انتخاب خودروی چینی اشتباه محضه
خریدن ماشین های پرخرج و پر مصرف ....

پژوهای چینی ایران خودرو اشتباهه پارس و 206 و 207 باید از رده خارج بشن سی سال دارن تولیدمیشن با قطعات بی کیفیت چینی با ظاهری خز و تکراری که قسطی دارن پژو چینی میدن
ماشین باید با کیفیت باشه رنو باشه تا 4سال رنگ مکانیکی نبینید , بعد چند سال هم خواستید بفروشید همون قیمت ازتون بخرن برعکس ماشین های چینی ۸ماه آگهی میکنه ۸میلیونم زیر قیمت میده بازم کسی دست دومش نمیخره چون دارن صفرش قسطی میدن. موفق باشید
02:09  1396/08/23
گزارش
پاسخ دادن
حامد
0

قا رنو لوگان محصولی هست که برای خاورمیانه اروپای شرقی امریکای جنوبی طراحی شده پر فروش ترین ماشین ترکیه است. موتوراش گیرباکسش طراحی فرانسه تولید. مشترک ترکیه افریقای جنوبی و برزیل. رومانی هست موتوراش برای ایران از بورسا ی ترکیه میاد تحت لیسانسه فرانسه ولی کیفیتش عالیه کن تاکسی میشناسم نهصد هزار کیلیومتر بدون خرج اضافه کارکرده. ماشین موفق بوده. الان سیمبل هم همین شاسی گیر باکس موتور. روشه من تو جاده باهاش صدی پنج هم سوزوندم لوازم برقیش اصل اروپاس بوش المان کنتینانتال المانه رومانی ترکیه کارگر ارزونه
00:20  1396/08/23
گزارش
پاسخ دادن
حسن
4

رنوهاش رو هرگز شرکت پارس خودرو عمرا قسطی بده.....

شما هم مجبوری سوار برلیانس چینی قسطی بشید
سوارشی چون افت قیمت زیادی داری وقت فروش و با تحویل چکی و قسطی مشتری برات واقعا سخت گیرمیاد........

دانش مردم بالارفته، استقبال از ساندرو و استپ وی گویای همه چیزه. بعد 3ساعت از قراردادن فایل پیش فروش ساندرو واسه...

برلیانس 6ماه باید وقت بذاری تا فروش بره اونم 6 میلیون زیر قیمت باید بدی
ولی
رنو ساندرو همیشه مشتری داره و همون قیمتی خریدی ازت میخرن

این فرقی ماشین رنو با یک ماشین چینی هست
22:12  1396/08/22
گزارش
پاسخ دادن
اسماعیل
0

این هجم نظرات مخالف احساسي و بي اساس نشون ميده
كه ساندرو
ماشين موفقي بوده اونايي كه دارند دارن از سواري نرم و راحت و بي دردسرش لذت مي برند .....

با طراحي ماشيناشونم عشق ميكنند اونايي هم كه ندارند يكم فكر كنيد ببينيد چه سودي ميبرند كه الكي اين ماشينو خراب كنند نگذارند مردم يه ماشين باكيفيت سوار شن

طرف كامنت گذاشته سقف جيرجير ميكنه ايرادي كه اصلاً در اين ماشين سابقه نداشته يا زشت ترين ماشين چيني مثل برلیانس چینی حیف پول واقعا

آخه بگوريا اگه اين ماشين طراحيش زشته ديگه ماشينايي مثل ... قيافشون چيه استغفرالله دهن آدمو باز ميكنند يه عده دلال بيكار. چینی برلیانس

.ماشین چینی حقیقتا مفتش گرونه.....دلایلش روهم همه میدونن وبه وفور اشاره شده....
اونی که قسطی و چکی میخره مجبوره...
19:53  1396/08/22
گزارش
پاسخ دادن
omid
0

کارخانه برلیانس چین خخخخ
ساندرو هرچی هم قطعه چینی و ایرانی روش بندازن میشه بعدا که خریدی با اصلش تعویض کنی
قبلا ی 206 داشتم هرچی قطعه چینی روش بود فرانسه کردم فرق ماشین با اصالت اینجاست که مشخص میشه
آیا قطعه برلیانس غیر از چین جایی دیگه هم هست ؟ بدبختانه به همین قطعات بنجل چینی هم دسترسی ندارین سپرش که هم با ی باد میشکنه
میری لوازم یدکی بخری باید بگی داداش اصل چینش رو بهم بده ماشینم برلیانس هست از اونایی که ژی شو چی توی زیرزمینش تولید میکنه قبلا بردم خوب بوده
19:52  1396/08/22
گزارش
پاسخ دادن
بهروز تبریز
0

سلام ایرج نجسن؟ یاخجسان؟ میگم فروش فوری بودی یا پیش فروش؟
گزارش
پاسخ دادن
16:44  1402/08/25

تارا اتومات شهریور
0

شما پیش فروش بودی ؟ یا فروش فوری ؟ چطور سود تاخیر رو حساب میکنن ؟
گزارش
پاسخ دادن
17:49  1402/08/25

تارا اتوماتیک تبریز
0

سلام
ساغلیقینان ان شالله ،ماشینین رنگ گین ده دسن یاشیاسان.
گزارش
پاسخ دادن
17:57  1402/08/25

ایرج تبریز
0

ساغول بهروز تبریز.فروش فوری بودم دادش
گزارش
پاسخ دادن
19:23  1402/08/25

ایرج تبریز
0

ساغول تارا اتوماتیک تبریز.رنگ ماشین نقره ای تیتانیوم
گزارش
پاسخ دادن
19:25  1402/08/25

مصطفی
0

سلام درمورد بی کیفیتی خودرو های چینی و راه درازی که باید طی کنن تا به جایگاه مناسب برای استفاده مردم ایران زمین برسن
همین کافیه که بگم در خود چین خصوصاً در مناطقی که مدرن تر هست (نه روستا ها و شهر های کوچک)
مردم برند های چینی رو سوار نمیشن

بلکه برند های معروف رو استفاده می کنن اما در خصوص ساندرو این خودرو رو میشه
هاچ بک ال نود حساب کرد که خودت میدونی ال نود آزمایش خودشو در شرایط ایران پس داده و خودرویی اقتصادی، کم مصرف ، با دوام، کم خرج، محکم و قابل اعتماد هست
شاید در ظاهر از بعضی چینی ها کم بیاره و آپشن های مزخرف و بی کیفیت چینی ها بیشتر باشه ولی در طی چند سال استفاده نشون میده .....
که ساندرو بدون شک از کلیه خودرو های چینی بهتره و به نفع ایرانی هاست که به جای خودرو های بی کیفیت چینی ساندرو و ال نود سوار بشن. ضمناً اگه دبی رفتی یکم تحقیقی بکن ببین چه کسایی سوار خودرو چینی میشن . .....
19:44  1396/08/22
گزارش
پاسخ دادن
سیامک
0

ماشین با وزن 1250 کیلو و حجم موتور1500 سی سی و گشتاور 137 تا خریده....
اونم چینی و مسایل افت قیمت و نبود تایید ایمنی،و کمبود و گرانی قطعه.....
این خنده داره عزیز
ساندرو که تو 3ساعت پیش فروش تیر 97تکمیل ظرفیت شد...
زیاد به کامنت های این فرد تخریب گر توجه نکنید
ایشان از دو حال خارج نیستن. یا دارنده خودروی چینی هستند.

یا این که ایشان ساندرو را ندارند و درصدد آن هستند
که با تخریب این خودرو قیمت آن را کاهش داده و به آرزوی خود که همانا توانایی خرید ساندرو هست برسند.
این ماشین تا رنج 70-60 میلیون بی رقیبه، شک نکنید تو خریدش.
ظاهر زیبا و نیم شاسی، فنی عالی، برند نام آشنا، بدون افت قیمت تا چند سال
استپ وی هم که نگو........ نوشتنش رویاشده
19:43  1396/08/22
گزارش
پاسخ دادن
مرتضی ۴۴۹۶
0

مشکی احتمالا فاکتور میشه ۴۴۹۶
گزارش
پاسخ دادن
16:21  1402/08/25

تارا دستی
0

سلام مریم امکان نداره من مرداد تکمیل وجه کردم هنوز فاکتور نشدم من خودم به یلدا امیدی ندارم تحویل بدن
گزارش
پاسخ دادن
16:34  1402/08/25

ناصر
0

سلام
بنده خیلی ماشین باز هستم ببینید
اگر واسه پولتون زحمت کشیده اید ماشینی که میخواین بخرین رو کمی ورانداز کنید ببینید پدر و مادرش کیه از چه نسلی هست .

ولی اگر بیش از 2سال میخواین نگهش دارین اصلا سراغ چین جماعت نرید چون جنس چینی عمرش از اول براش تعریف شده.

البته در مورد صحبت یکی از دوستان که میگفت چین قدرت اول دنیا داره میشه درسته ولی نه در مورد صنعت خودرو چین در مورد قطعات و لوازم سفارشی داره اول میشه که اونم بستگی به نوع سفارش و مقدار پولی که بهش میدین بستگی داره.
این ماشین ها
مثل: برلیانس چینی
که کیفیت فقط سال اول خوبه

ولی ساندرو کیفیت بالایی داره اینو آمار صنعت برای خودروهای داخلی میشه درک کرد.
19:41  1396/08/22
گزارش
پاسخ دادن
مرتضی ۴۴۹۶
0

تکمیل وجهی ۱۷مرداد تحویل شهریور فاکتور شده دوست عزیز ببینید چندم تکمیل کردید به زودی فاکتور میشید
گزارش
پاسخ دادن
15:09  1402/08/25

زهرا
0

سلام تصویب شده باید سود تاخیر را بدهند بعد که ماشین و گرفتیم باید بریم دنبالش . نباید به حرف نمایندگی گوش کنیم باید بریم دنبالش .
گزارش
پاسخ دادن
10:59  1395/03/25

صدرا
0

سلام دوستان.. روی صحبت من با هر دوگروه ساندرو سوار و برلیانس سوار هستش. من ساندرو دنده ای دارم ولی هیچ تعصبی نسبت به ماشین ندارم. دوستانی که میگن ماشین چینی بده شاید تا حدود زیادی درست میگن، قطعات کم در بازار و افت قیمت دسته دوم به کنار ولی ما همش میگیم که تست تصادف معتبری نداره، شاید از نظر تصادف از ساندرو هم بهتر عمل کنه نمیشه با قطعیت فقط و فقط به خاطر اینکه چینی هست بگیم بده. یه ماه پیش با ساندرو توی یه تصادف زنجیره‌ای تصادف کردم از نظر شاسی واقعا عالی حال کردم امنیتش رو،، ولی ساندرو هم همچین قطعات فراوان و ارزان نداره، دوستان سنگ ساندرو رو به سینه نزنید وقتی که خدای نکرده تصادف کردید اونوقت با همین ساندرو میفهمین که مشکل قطعه یدکی داره تا جایی که یه دونه چراغ جلو اصلی ۴۰۰ قیمت میخوره و سپرهای عقب و جلو هر کدوم حدود ۸۰۰ تومن... پس همچین هم ارزون و فراوون نیست قطعه ساندرو.. انتخاب بین بد و بدتر ساندرو است.. در ضمن اصلا قابل دفاع نیست به این شدت... نظر من بدون تعصب بود دوستان
19:41  1396/08/22
گزارش
پاسخ دادن
حسین
0

نه داداش شما دوسال دیگ تحویل میگیزی معدن
گزارش
پاسخ دادن
14:59  1402/08/25

حسین
0

سلام من و دوستان شهریور ثبت نام کردیم مولوی والان ماشین تحویل گرفتم یکماه
گزارش
پاسخ دادن
17:01  1402/08/25

حسین
0

چراغهای مه شکن ساندرو استپ رو نگاه کنید.مارک کشور سازنده رو روش زده.اگه دسترسی به داخل کاپوت هم داشتید سایر اجزا رو بخونید ببینید مال کجاست؟
روی چراغهای مه شکن نوشته: valeo .
19:37  1396/08/22
گزارش
پاسخ دادن
ماهان
0

سلام بر منتقدین
یک عدد سوال بپرسم برم
واسه ما اصن داچیا رومانی
خودرو شما رو کدوم کمپانی میزنه ؟ بره لیسانس شرکتش هست یا اسم این ماشینه ؟ اسم کمپانیش چیه ؟
تستی سواران عزیز متعصب چینی سهام دار کارخانه بره لیسانس
17:30  1396/08/22
گزارش
پاسخ دادن
سلمان
0

ساندرو ارزش خودرو به کم استهلاکی و قدرت موتور گیربکس و وزن سبک
،افت قیمت معقول و فراوانی و قیمت مناسب قطعات یدکیشه...

چیزی که ماشینای چینی ازش بویی نبردن...
انتخاب خودروی چینی اشتباه محضه
خریدن ماشین های پرخرج و پر مصرف

پژوهای چینی ایران خودرو اشتباهه پارس و 206 و 207 باید از رده خارج بشن سی سال دارن تولیدمیشن با قطعات بی کیفیت

ماشین باید با کیفیت باشه رنو باشه تا 4سال رنگ مکانیکی نبینید
15:48  1396/08/22
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

سلام. برای همه قرمز شده و ایراد سیستمیه فقط سامانه سخا برید ببینید کادر سبز هست یا قرمز. اگر احراز سکونت انجام دادید و قبلا شبز بوده اما الان قرمز هست به پشتیبانی سایت سخا زنگ بزنید عدد یک رو بزنید به اپراتور وصل میشید کد ملیتونو بدید درستش میکنن برای بعضی ایراد سیستمه و علاوه بر احراز سکونت تو سایت سخا کادر قرمزه
گزارش
پاسخ دادن
22:37  1402/08/24

ایمان
0

زیاد به کامنت های این فرد تخریب گر توجه نکنید. ایشان از دو حال خارج نیستن. یا دارنده خودروی چینی هستند.
یا این که ایشان ساندرو را ندارند و درصدد آن هستند
که با تخریب این خودرو قیمت آن را کاهش داده و به آرزوی خود که همانا توانایی خرید ساندرو هست برسند.
این ماشین تا رنج 70-60 میلیون بی رقیبه،
شک نکنید تو خریدش. ظاهر زیبا و نیم شاسی، فنی عالی، برند نام آشنا، بدون افت قیمت تا چند سال
15:10  1396/08/22
گزارش
پاسخ دادن
ناشناس
0



ببخشید یه سوال گوشی اپل ساخت کجاست؟؟؟ خودروی mg انگلیس ساخت کجاست؟ اینا همشون تو چین تولید میشن پس به درد نمیخورن؟؟؟ اقایون من یه حرفی میزنم گوش کنید
ساندرو : خودرویی با شتاب ۱۱ ثانیه نسبتا خوب
فراوانی قطعات و بی دردسری ....نداشتن آپشن
خودروی چینی نظیر چانگان cs35 : آپشن های بسیار خوب
شتاب کمتر از ساندرو ...موتور بلوکور آمریکا .... نرمی تعویض دنده ... بی صدا بودن کابین و مصرف مناسب
نتیجه ساندرو خودرویی برای استفاده معمولی
چانگان برای استفاده فوق العاده نرم و راحت
15:09  1396/08/22
گزارش
پاسخ دادن
رنو ساندرو
0

براساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
پارس تندر بالاترین میزان رضایت مشتریان راکسب کرد

پارس تندر محصول پارس خودرو با کسب 738 امتیاز بالاترین میزان رضایت مشتریان از کیفیت محصول در رده قیمتی زیر 50میلیون تومان را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی, نتایج تحقیق اندازهگیري رضایت مشتریان از کیفیت خودروهاي سواري براي نهمین سال متوالی از سوي شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در شش دسته قیمتی کمتر از 25 میلیون، 25 تا 25 تا 50 میلیون، 50تا 75میلیون ,75تا100میلیون,100تا 125میلیون و بالاتر از 125میلیون تومان منتشر شد.

براساس این گزارش در رده قیمتی زیر 50میلیون تومان که 33 خودرو که 58درصد سهم بازار را از ان خود کرده است پارس تندر محصول پارس خودرو با 738 امتیاز بالاترین میزان رضایت مشتریان از کیفیت محصول در این رده قیمتی را کسب کرده است.

در همین رده قیمتی تندر90 با 727 امتیاز,ساندور (MT)با 722امتیاز, ساندور استپ وی (MT) با 714امتیاز, برلیانس H320 (MT), برلیانس H330(MT) و ساندور (AT) با 720امتیاز رضایت مشتریان راکسب کرده
15:02  1396/08/22
گزارش
پاسخ دادن
مانی
0

رنو ساندرو با وجود80 کیلو وزن سبکتر قدرت گشتاور حجم موتور بیشتری داره،
شتابشم برو سایت سایپا قسمت معرفی محصول بخونش...10.5 دستی،11.5 اتومات،عوام فریبیم کن....

افت قیمت نداره،

ماشین برند و اروپایی هست ،
قطعاتش باکیفیت و فراوانه،

تایید تست ایمنی از اروپا داره ....



در مقابل این بنجل چینی
وزنش زیاده و حجم و
قدرت وگشتاورش کمتره،
افت قیمت ماشین چینی که نگو،
چین و نگاه معنا دارمردم،
بی کیفیتی وکمبود قطعاتش

،نداشتن تست ایمنی و تصادف از اروپا،
کند وسنگین بودن به طوری که شرکت سکوت کرده
و تو تست خودرو 17ثانیه بدست اومده و.......
قیاس مع الفارغ نکنید.....

برلیانس با ام وی ام و ماشینای چین مقایسه کنید نه رنو ساندرو4ستاره.....
14:58  1396/08/22
گزارش
پاسخ دادن
S5 کرمانشاه
0

تحولی ماشینم در سایت کرمان موتور 5 اذر هست هنوزم تکمیل وجه توی سایت زرد رنگ
گزارش
پاسخ دادن
13:23  1402/08/24

S5
0

سلام ما هم ۱۷ مرداد s5 تو طرح اقساطی تحویل ۹۰ روزه ثبت نام کردیم هنوز هیچی نیمده،زنگ زدم گفتن تحویل ۵ آذر،اون موقع تازه شماره شاسی میاد و فاکتور میشه،یک ماه بعدش ماشین میدن،خیلی زود بدن اواخر دی یا بهمن میشه
گزارش
پاسخ دادن
11:13  1402/08/26

محمد
0

دوستان ماشین من گیربکسش خیلی داغ میکنه یکی دوبارم تو جاده قفل کرده بردم نمایندگی میگه کاری از دست ما ساخته نیست
14:00  1396/08/22
گزارش
پاسخ دادن
محمود
0

اينم با اين قيمت فروش زيادي نداره...

بازار ركود عميقي داره و مردم پول بابت چيني نميدن.
چيني = ضرر
ماشین چینی حقیقتا مفتش گرونه.....
دلایلش روهم همه میدونن وبه وفور اشاره شده....
اونی که قسطی و چکی میخره مجبوره...چون رنوهاش رو هرگز شرکت قسطی نمیده.....

شما هم مجبوری سوارشی چون افت قیمت زیادی داری وقت فروش و با تحویل چکی و قسطی مشتری برات واقعا سخت گیرمیاد........
13:28  1396/08/22
گزارش
پاسخ دادن
محمد ای اف
0

سلام اقا حسین عزیز بسته ب تمیزی ماشینت از ۲۶ تا ۲۷ بر می دارن
گزارش
پاسخ دادن
01:00  1395/03/25

ایمان
0

در بهترین حالت 27 میلیون میتونید بفروشید البته بهترین حالت.
گزارش
پاسخ دادن
09:33  1395/03/25

احمدی
0

سلام عزیزان من قصد خرید استپ وی دارم از شما که صاحب نظرین یه سوال دارم حقیقت داره موتور و گیربکس این خودرو ایرانی شده؟
اگر این شایعه حقیقت داشته باشه باید فاتحه این ماشینو خوند
لطفا راهنمایی کنین
12:45  1396/08/22
گزارش
پاسخ دادن
مرتضی ۴۴۹۶
0

دعوتنامه ها آبان رانا پانزدهم ارسال شده دعوتنامه های اذر هم حداکثر تا اواسط آذر ارسال خواهند شد امکان تبدیل اختیاری به رانا پانا هم وجود داره ....
گزارش
پاسخ دادن
15:25  1402/08/27

احمدی
0

سلام عزیزان من قصد خرید استپ وی دارم از شما که صاحب نظرین یه سوال دارم حقیقت داره موتور و گیربکس این خودرو ایرانی شده؟
اگر این شایعه حقیقت داشته باشه باید فاتحه این ماشینو خوند
لطفا راهنمایی کنین
12:45  1396/08/22
گزارش
پاسخ دادن
ساندرو اتومات
0

سلام دوستان
آیا قیمت ساندرو اتومات الان 49176000 شده درسته؟ من 7 آبان تکمیل وجه کردم با من 499900000 حساب کردن قیمت ماشینو؟ یعنی ممکنه اومده باشه پایین و من بدشانسی آوردم که زودتر تکمیل وجه کردن؟ کسی اطلاعای داره ممنون میشم بگه؟
12:40  1396/08/22
گزارش
پاسخ دادن
بابایی
0

دوستان شش ماهه برلیانس اتوماتیک خریدم.
سقفش جیرجیر میکنه. کسی مشکل رو داشته؟؟؟ رفتید نمایندگی نشون بدید؟؟؟
کاش ماشین چینی نمیخریدم
مرکزی شماره 2 قبول نمیکنه میگه همشون همینه چینیه
12:34  1396/08/22
گزارش
پاسخ دادن
بابایی
0

دوستان شش ماهه برلیانس اتوماتیک خریدم.
سقفش جیرجیر میکنه. کسی مشکل رو داشته؟؟؟ رفتید نمایندگی نشون بدید؟؟؟
کاش ماشین چینی نمیخریدم
مرکزی شماره 2 قبول نمیکنه میگه همشون همینه چینیه
12:34  1396/08/22
گزارش
پاسخ دادن
صالح
0

سلام درمورد بی کیفیتی خودرو های چینی و راه درازی که باید طی کنن تا به جایگاه مناسب برای استفاده مردم ایران زمین برسن
همین کافیه که بگم در خود چین خصوصاً در مناطقی که مدرن تر هست (نه روستا ها و شهر های کوچک)
مردم برند های چینی رو سوار نمیشن
بلکه برند های معروف رو استفاده می کنن اما در خصوص ساندرو این خودرو رو میشه
هاچ بک ال نود حساب کرد که خودت میدونی ال نود آزمایش خودشو در شرایط ایران پس داده و
خودرویی اقتصادی، کم مصرف ، با دوام، کم خرج، محکم و قابل اعتماد هست
شاید در ظاهر از بعضی چینی ها کم بیاره و آپشن های مزخرف و بی کیفیت چینی ها بیشتر باشه ولی در طی چند سال استفاده نشون میده .....
که ساندرو بدون شک از کلیه خودرو های چینی بهتره و به نفع ایرانی هاست که به جای خودرو های بی کیفیت چینی ساندرو و ال نود سوار بشن. ضمناً اگه دبی رفتی یکم تحقیقی بکن ببین چه کسایی سوار خودرو چینی میشن . .....
12:29  1396/08/22
گزارش
پاسخ دادن
تارا دستی 30 مهر
0

سوال بنده هم هست . منم مشکی هستم . لطفا تاریخ بگید
گزارش
پاسخ دادن
08:57  1402/08/27

مرتضی ۴۴۹۶
0

سلام دوست عزیر تا پایان آذر اکثر مهرماهیا چه دستی و چه اتومات فاکتور میشن روز دقیق نمیتونم بگم اما بسته به رنگ و بخشنامه فروش روز دقیق فاکتور شدن متغیر خواهد بود معمولا طبق روال ماههای گذشته مشکث و نقره ای در اولویت فاکتور هستن
گزارش
پاسخ دادن
09:29  1402/08/27

صالح
0

سلام درمورد بی کیفیتی خودرو های چینی و راه درازی که باید طی کنن تا به جایگاه مناسب برای استفاده مردم ایران زمین برسن
همین کافیه که بگم در خود چین خصوصاً در مناطقی که مدرن تر هست (نه روستا ها و شهر های کوچک)
مردم برند های چینی رو سوار نمیشن
بلکه برند های معروف رو استفاده می کنن اما در خصوص ساندرو این خودرو رو میشه
هاچ بک ال نود حساب کرد که خودت میدونی ال نود آزمایش خودشو در شرایط ایران پس داده و
خودرویی اقتصادی، کم مصرف ، با دوام، کم خرج، محکم و قابل اعتماد هست
شاید در ظاهر از بعضی چینی ها کم بیاره و آپشن های مزخرف و بی کیفیت چینی ها بیشتر باشه ولی در طی چند سال استفاده نشون میده .....
که ساندرو بدون شک از کلیه خودرو های چینی بهتره و به نفع ایرانی هاست که به جای خودرو های بی کیفیت چینی ساندرو و ال نود سوار بشن. ضمناً اگه دبی رفتی یکم تحقیقی بکن ببین چه کسایی سوار خودرو چینی میشن . .....
12:29  1396/08/22
گزارش
پاسخ دادن
امین
0

سلام .....ماشین چینی حقیقتا مفتش گرونه.....دلایلش روهم همه میدونن وبه وفور اشاره شده....
اونی که قسطی و چکی میخره مجبوره...
چون رنوهاش رو هرگز شرکت قسطی نمیده.....
شما هم مجبوری سوارشی چون افت قیمت زیادی داری وقت فروش و با تحویل چکی و قسطی مشتری برات واقعا سخت گیرمیاد........
دانش مردم بالارفته،استقبال از ساندرو و استپ وی گویای همه چیزه.بعد 7ساعت از قراردادن فایل پیش فروش ساندرو واسه تحویل خرداد ظرفیت تکمیل شد،اونم فقط نقد نه شرایطی...
استپ وی هم که باید نذر و نیاز کنی شاید واردسایت بشی...ثبت نام پیش کش......
اختلاف قیمت 7،میلیونی با کارخانه یه دنیا حرف پشتشه.....

سراغ پژوهای چینی و پرخرج ایران خودرو هم نمیشه رفت بی کیفیت جعلی شدن
12:16  1396/08/22
گزارش
پاسخ دادن
چینی هرگز
0

سلام روز بخیر ایرانخودرو هر چی بخواد مونتاژ میکنه با بی کیفیترین قطعات یه آرم پژو میزنه میفروشه راحت بدون نظارت پژو
وگرن اگه الان پژو بود عین قبل سال 90 نظارت داشت قطعا خط تولید 206 و پارس های چینی تعطیل میکرد
چون الان همه جا 10 سال پیش تولیدش متوقف شده
ایجوری به نفع ایران خودرو شده داره سودمیکنه تولیدش تا 20 سال دیگه متوقف نمیکنه چون براش خوبه ... قدیم خوب بود میخریدن مردم چون تنوع ماشین کم بود ولی الان تنوع خیلی بالا رفته امسال من آمار نگاه میکردم فروش پارس خیلی کمتر بود نسبت به سال های قبل
بنده بعنوان شخص بیطرف عرض میکنم
به نظرات اینجا چه مثبت وچه منفی توجه نکنید اینجا فضا مجازیه تشریف ببرید
مکانیکهای با سابقه یا نمایندگیها بپرسید از چند تاشون تا انتخاب بهتری داشته باشید
درباره پژوهای چینی ایران خودرو تحقیق کنیدکه شده نون دونی مکانیکی ها بعد اگه نظرات مثبت بیشتر بود برید بخرید لذتش ببرید
12:06  1396/08/22
گزارش
پاسخ دادن
چینی هرگز
0

سلام روز بخیر ایرانخودرو هر چی بخواد مونتاژ میکنه با بی کیفیترین قطعات یه آرم پژو میزنه میفروشه راحت بدون نظارت پژو
وگرن اگه الان پژو بود عین قبل سال 90 نظارت داشت قطعا خط تولید 206 و پارس های چینی تعطیل میکرد
چون الان همه جا 10 سال پیش تولیدش متوقف شده
ایجوری به نفع ایران خودرو شده داره سودمیکنه تولیدش تا 20 سال دیگه متوقف نمیکنه چون براش خوبه ... قدیم خوب بود میخریدن مردم چون تنوع ماشین کم بود ولی الان تنوع خیلی بالا رفته امسال من آمار نگاه میکردم فروش پارس خیلی کمتر بود نسبت به سال های قبل
بنده بعنوان شخص بیطرف عرض میکنم
به نظرات اینجا چه مثبت وچه منفی توجه نکنید اینجا فضا مجازیه تشریف ببرید
مکانیکهای با سابقه یا نمایندگیها بپرسید از چند تاشون تا انتخاب بهتری داشته باشید
درباره پژوهای چینی ایران خودرو تحقیق کنیدکه شده نون دونی مکانیکی ها بعد اگه نظرات مثبت بیشتر بود برید بخرید لذتش ببرید
12:06  1396/08/22
گزارش
پاسخ دادن
پوریا پ
1

دوست عزیز لینکش رو پایینتر گذاشتم
گزارش
پاسخ دادن
13:16  1395/03/25

erfan tu5
0

اون لینک میرم فقط اسم میاره میگ خوش اومدید و وضعیت خودرو رو نشون نمیده
گزارش
پاسخ دادن
18:21  1395/03/25

پوریا پ
0

اگه وارد صفحه مربوطه بشید سمت راست یه قسمت هست مراحل رد شده و باقیماندرو میزنه در ضمن مشخصات شخص و خودرو هم کامل هستش اونجا...
گزارش
پاسخ دادن
21:35  1395/03/25

پوریا پ
0

اول وارد لینک میشی و بعد کد ملی و ش ش و کد امنیتی رو وارد میکنید و اوکی میکنید و سپس در صفحه جدید گزینه گزینه ثبت نام و واریز وجه رو انتحاب میکنید در صفحه جدید این کار رو کنید ...( اگه بر اولین بار بخاید وارد شید ازتون شماره موبایلی ک موقع ثبت نام در نمایندگی دادید میخاد وقتی اوکی کنید براتون رمزو پیام میکنه) حالا رمزو کد امنیتیرو وارد کنید حالا تو صفحه جدید ردیف قرار دادو میخاد که تو برگه ای که از ایران خودرو گرفتید هست یه تیک پایین هست اونو بزنیدو و در آخر جستجو ... حالا صفحه ای میاد که تمام مشخصات رو داره ....
گزارش
پاسخ دادن
21:43  1395/03/25

erfan tu5
0

مرسی داش واقعا ممنون چون امروز یبار زدم اشتباهی باید فردا امتحان کنم شماره موبایلو بزنم بجای ایمیل
گزارش
پاسخ دادن
22:13  1395/03/25

علی
0

نه که تو محل های باکلاس چینی پر ساندرو
چی میگی برادر.برلیانس با برند های اروپایی مقایسه میکنی؟چین قدرت اول اقتصادی با مردم جهان سوم ایران مقایسه میکنی؟مشخصه قدرت خرید چینی ها بیشتر.اگه یک ساندرو تونستی تو هر دهات چین بفروشن درسته.اونا که بهترین ماشین و امکانات میبینن .سوار این بحساب خودرو شما نمیشن
کشورهای هدف فروش ساندرو ببین.باز چینی ها دارن تو استرلیا و انگلیس و اروپا ماشین میفروشن
12:05  1396/08/22
گزارش
پاسخ دادن
فرزاد
2

سلام،درمورد تفاوتهای گیربکس 6دنده فلوینس نسبت به 4دنده مگان و صدای موتور کمتر فلوینس و گشتاور 195نیوتنی در 500دور کمتر از مگان که باعث شتاب بهتر فلوینس شده نظرتون چیه؟ حس داشتن esp و ظاهر بروزتر و دسترسی بهتر به قطعات داخل موتور هم از مزایای دیگر فلوینس هستش
گزارش
پاسخ دادن
12:13  1395/03/25

رنو سوار
4

بله كاملا درست ميفرمائيد.اگه مطالب ارسالي قبلي رو مطالعه كرده باشيد متوجه ميشيد.فرمايشات شمارو قبول دارم.بلحاظ تئوريك آمار شما قابل استناده.عرض كردم هنوز بدليل آب بندي نتونستم تاپ اسپيد فلوئنسو امتحان كنم.قطعا سيستم پايداري فلوئنس برتره.مسلما بدليل گيربكس 6دنده از نوع cvt صداي موتور كمتر از مگان 4دنده خواهد بود.و مسلما بدليل توان موتوري بالاتر و گشتاور سريعتر،از نمونه مگان 2000 بهتر ميباشد.تاكيد ميكنم در طول 10 سال گذشته بارها بدفعات تاپ اسپيد رنو مگان 2000 رو امتحان كردم.فيلمهاشم گرفتم.خيلي زود تا سرعت 200رو پر ميكنه.بعدش بقول دوستمون،20 تا 30 ثانيه تخت گاز زمان لازم داره تا به 225 برسه.
گزارش
پاسخ دادن
13:25  1395/03/25

علی
0

نه که تو محل های باکلاس چینی پر ساندرو
چی میگی برادر.برلیانس با برند های اروپایی مقایسه میکنی؟چین قدرت اول اقتصادی با مردم جهان سوم ایران مقایسه میکنی؟مشخصه قدرت خرید چینی ها بیشتر.اگه یک ساندرو تونستی تو هر دهات چین بفروشن درسته.اونا که بهترین ماشین و امکانات میبینن .سوار این بحساب خودرو شما نمیشن
کشورهای هدف فروش ساندرو ببین.باز چینی ها دارن تو استرلیا و انگلیس و اروپا ماشین میفروشن
12:05  1396/08/22
گزارش
پاسخ دادن
تسلیمی
0

سلام بر همه دوستانی
که به هر دلیلی به این سایت سر می زنند

یکی دو روزی هست نفر یا نفراتی بنا به هر انگیزه ای که دارند متن هایی را از قبل آماده می کنند و پشت سر هم و به فاصله یک دقیقه و با اسامی مختلف بر علیه *رنو ساندرو* وارد سایت می کنند
که به وضوح مشخصه عمدی است به طوریکه کامنتها در یک روز به چند صفحه می رسه و همه هم تکراری و خسته کننده شده

من از مدیریت محترم سایت خواهش میکنم جلو انتشار چرت و پرت های این نفرات را بگیرند و اگر هم این کار را نمی توانید انجام دهید خواهشا سایت را تعطیلش کنید ، این یکی دو روز حال آدم از این کامنتهای تکراری و ضایع بهم می خوره.
موفق باشید.
11:58  1396/08/22
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
0

تارا دستی موعد مهر فاکتور شده؟ مطمئن هستید ؟؟ چون هنوز مهر هیچکس فاکتور نشده
گزارش
پاسخ دادن
15:08  1402/08/26

تارا مهر
0

مبارک باشه.یکم اطلاعات کاملتر میتونین بدین.
گزارش
پاسخ دادن
15:15  1402/08/26

آبی رویال31 شهریور 4488
0

والا من که آنقدر هیجان داشتم اشتباه تایپ کردم، تحویل 31شهریور-پیش فروش مهر 401-مبلغ118موقع ثبت‌نام دادیم ، 16مرداد هم 235تکمیل وجه-5900هم جریمه تاخیر زده برام
گزارش
پاسخ دادن
19:27  1402/08/26

تارا
0

16 مرداد تکمیل وج!!!!!!؟؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
20:30  1402/08/26

تسلیمی
0

سلام بر همه دوستانی
که به هر دلیلی به این سایت سر می زنند

یکی دو روزی هست نفر یا نفراتی بنا به هر انگیزه ای که دارند متن هایی را از قبل آماده می کنند و پشت سر هم و به فاصله یک دقیقه و با اسامی مختلف بر علیه *رنو ساندرو* وارد سایت می کنند
که به وضوح مشخصه عمدی است به طوریکه کامنتها در یک روز به چند صفحه می رسه و همه هم تکراری و خسته کننده شده

من از مدیریت محترم سایت خواهش میکنم جلو انتشار چرت و پرت های این نفرات را بگیرند و اگر هم این کار را نمی توانید انجام دهید خواهشا سایت را تعطیلش کنید ، این یکی دو روز حال آدم از این کامنتهای تکراری و ضایع بهم می خوره.
موفق باشید.
11:58  1396/08/22
گزارش
پاسخ دادن
پژو چینی
0

اينم با اين قيمت فروش زيادي نداره...
بازار ركود عميقي داره و مردم پول بابت چيني نميدن.
چيني = ضرر

ماشین چینی حقیقتا مفتش گرونه.....

دلایلش روهم همه میدونن وبه وفور اشاره شده....
اونی که قسطی و چکی میخره مجبوره...چون رنوهاش رو هرگز شرکت قسطی نمیده.....
شما هم مجبوری سوارشی چون افت قیمت زیادی داری وقت فروش و با تحویل چکی و قسطی مشتری برات واقعا سخت گیرمیاد........
11:53  1396/08/22
گزارش
پاسخ دادن
پژو چینی
0

اينم با اين قيمت فروش زيادي نداره...
بازار ركود عميقي داره و مردم پول بابت چيني نميدن.
چيني = ضرر

ماشین چینی حقیقتا مفتش گرونه.....

دلایلش روهم همه میدونن وبه وفور اشاره شده....
اونی که قسطی و چکی میخره مجبوره...چون رنوهاش رو هرگز شرکت قسطی نمیده.....
شما هم مجبوری سوارشی چون افت قیمت زیادی داری وقت فروش و با تحویل چکی و قسطی مشتری برات واقعا سخت گیرمیاد........
11:53  1396/08/22
گزارش
پاسخ دادن
ایمان مظاهری
0

سلام بر همه دوستانی که به هر دلیلی به این سایت سر می زنند
یکی دو روزی هست نفر یا نفراتی بنا به هر انگیزه ای که دارند متن هایی را از قبل آماده می کنند و پشت سر هم و به فاصله یک دقیقه و با اسامی مختلف بر علیه ساندرو وارد سایت می کنند
که به وضوح مشخصه عمدی است به طوریکه کامنتها در یک روز به چند صفحه می رسه و همه هم تکراری و خسته کننده شده ....
من از مدیریت محترم سایت خواهش میکنم جلو انتشار چرت و پرت های این نفرات را بگیرند و اگر هم این کار را نمی توانید انجام دهید خواهشا سایت را تعطیلش کنید ، این یکی دو روز حال آدم از این کامنتهای تکراری و ضایع بهم می خوره....
اين هجم نظرات مخالف احساسي و بي اساس نشون ميده
كه ساندرو
ماشين موفقي بوده اونايي كه دارند دارن از سواري نرم و راحت و بي دردسرش لذت مي برند ....
با طراحي ماشيناشونم عشق ميكنند اونايي هم كه ندارند يكم فكر كنيد ببينيد چه سودي ميبرند كه الكي اين ماشينو خراب كنند
بگذارید مردم يه ماشين باكيفيت سوار شن مثل رنو ساندرو کیفیت فنی عالی تا ۳سال رنگ مکانیکی نمیبینی باهاش حالا چینی باشه سال بعد همه قطعاتش باید عوض بشه.
11:50  1396/08/22
گزارش
پاسخ دادن
سلطانی
0

رنو ساندرو

ارزش خودرو به کم استهلاکی و قدرت موتور گیربکس و وزن سبک
،افت قیمت معقول و فراوانی و قیمت مناسب قطعات یدکیشه...

چیزی که ماشینای چینی ازش بویی نبردن...

انتخاب خودروی چینی اشتباه محضه

خریدن ماشین های پرخرج و پر مصرف پژوهای چینی ایران خودرو اشتباهه پارس و 206 و 207 باید از رده خارج بشن سی سال دارن تولیدمیشن با قطعات بی کیفیت

ماشین باید با کیفیت باشه رنو باشه تا 4سال رنگ مکانیکی نبینید

کسانی که ماشین چینی میخرن، مخصوصا 207 چینی و برلیانس چینی و پارس و 206 چینی تر میخرن

فریب ظاهرو اپشن میخورن،مشکل اصلی ماشین چینی وزن زیاد و قدرت و گشتاور کم نسبت به اون وزنه وعدم هماهنگی مناسب موتورگیربکس،

که درصد زیادی از نیرو هدر میره....
حالا مسایل مونتاز وتعلیق و ...وافت قیمت زیادشون ماند،...

پژوهای چینی هم مفتشون نمیارزه فقط گول آرم پژو چینی خوردن خریدن با موتور چینی و قطعات بی کیفیت مخصوصا پارس و 206
11:48  1396/08/22
گزارش
پاسخ دادن
Amir
0

مبارک باشه دوست عزیز

شنیدم که در برخی رنگ فروشی ها و تزئیناتی ها، رنگ مطابق با شماره رنگ خودرو هست که می توان با آن خراش ها را قلم گیری کرد. به نظرم اگر ایراد رنگ جزیی است این روش را امتحان کنید.
گزارش
پاسخ دادن
12:52  1395/03/25


ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
علی : موافقم من که ۲۲۵ واریز مردم فروردین
شاهین اتومات تحویل زمستان 403 : من هم مهر 402 واریز وجه کردم 290 میلیون 1402/7/23هنوز منتظر ارسال دعوتنامه هستم
J4مشکی گیلان : رنگ ماشینتون چی بود؟؟؟ من j4 مشکی ثبت نامی ۳۱ خرداد بودم و تا به الان در مرحله تکمیل وجه مونده نمیدونم بقیه فیک هستن یا واقعی ک میگن برا ما شاسی شده. ما ک زنگ میزنیم میگن خبری از شاسی نیست صبوری کنین. اینایی ک اینجا میگن شاسی شده و تحویل گرفتیم نمیدونم از نیروهای خودشونن ک تبلیغات چی باشن برای ثبت نامی جدید ک افتماد مردمو بدست بیارن دوباره اسم بنویسن. ما ک گول خوردیم ، مردم شما گول نخورین. اگر من تحویل گرفتم و شاسی شد میگم شمام اسم بنویسین. بعید میدونم اصن از ماشین خبری باشه. این جمله بمونه اینجا بیادگار. بعد اسکرین میگیرم تو فضای مجازی پخش میکنم
مهدی : منم تبدیل زدم پول واریز کردم بی خیال شاهین یا حق
J4مشکی گیلان : J4 ثبت نامی ۳۱ خرداد در مرحله تکمیل وجه مونده با وجود خرید نقدی. و خبری از شاسی شدن نیست
حسین... : به نظرمن اگه پولتون برا شاهین جور میشه از خیر ساینا بگذرین ومنتظر شاهینتون باشین ترسم از اینه که بعد از سه ماه بگن ساینا نمیتونیم تحویل بدیم وبیاین تبدیل بزنین برا کوئیک بنزینی. درهر حال صلاح ملک خویش خسروان دانند #سایپا_نا مطمئن کاملا غیر قابل اطمینان وپیش بینی ناپذیر
آریو : سلام تکمیل وجه چه روزی بودید و چه روزی تحویل گرفتین ممنون ماشینتونم مبارک
فربد : دوستان من یاسوج هستم ۱۰۰۰ کیلومتر فاصله هست وگرنه با جون و دل در خدمت شما بودم. طبق تماسی که من گرفتم کمبود سانروف دارن. یک سری تامین قطعه شد و تا واریزیهای ۲۸ مردادماه فاکتور شد ولی این چند روز خبری از فاکتور نبود چون باز هم کمبود سانروف دارن و بعداز تامین سانروف مجدد فاکتور میکنن. البته اگه واقعیت رو گفته باشن
جک جی ۴ سفید سطل ماستی : سلام امروز بعد از گذشت چند ماه بی خودرو بودن رفتم اداره تحویل مرکزی شماره ۱ و با روی خوش و پذیرایی بسیار مرتب منتظر شدم تا خودرو تحویل بدهند. اول از همه که صفحه کیلومتر بسیار جذاب شده و کلا دیجیتاله دوم خودرو تمیز و مرتب تحویل گردید بنزین هم فکر کنم ۱۵ لیتر داشت.
تی۸ : سلام اگه پلاک زرد هست یعنی پلاک برات صادر شده پلیس من نصب کن استعلام پلاک فعال رو بگیر برات میزنه که پلاک صادر شده
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
شهرام 85 : حاجی ما 11980 هستیم تقریبا 27 هزارتا عقب تریم روزی 500 تا هم فاکتور کنن 2 ماه تو صفیم
تحویل خدا میدونه : خدا به ههمون صبر بده به خصوص شماو
اریزو 5 اسپرت : دوستان اریزو 5 سوار اگر خبری دارید اعلام کنید تا چه تاریخی مجوز خورده؟
Gxlr 17 مرداد : پذیرش 23 مرداد هستم زنگ زدم نمایندگی گفت باید 90 روز کاری حساب کنید پنج شنبه جمعه که هیچ شهریور ماه هم کلی تعطیلی بود یچی هم بدهکار شرکت فرغون ساز هم شدیم
علی رانا پلاس : دوستان من به طور معمول دارم زنگ میزنم نمایندگی، امروز هم زنگ زدم آب پاکی ریخت روی دستم گفت از مجوز وپلاک هیچ خبری نیست دل خوش نباشید، سوال کردم چکارکنم، گفت نمیدونم هرکاری که فکر می‌کنید جواب میده انجام بدید، چون دست ما نیست، باید روی سیستم ما قراربدن تا ما بتونیم ماشین فاکتور کنیم وبرای تحویل آماده کنیم،
زاگرب : خیر به هیچ وجه. دعا کن همین را هم بدهند به موقع. 6 دنده نخواستیم.
رانا + : خطاب امیر حسین : ایران خودرو زورش نمیشه سود تاخیر بده ولی زورش میاد کاتالیزور عوض کنه مشکل این همه آدم حل بشه!!!!!!!
مهدی : سلام سوپاپ pcv رو تمیز یا تعویض کنیدحل میشه
مهدی : هیچ مشکلی نیست
اباجی : برای یه 207 سقف فلز 60 روزه تکمیل وجه کردیم 6 هزار بار کاستومر داغون را چک کردیم سرویس شدیم دیگ بابا این میراث ها را تحویل بدید سگ شدیم دیگ. غلط کردیم پول ریختیم.