امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1498
گیربکساتوماتیک
تعداد دنده4
قدرت موتور (اسب بخار)103
ترمز جلودیسکی
ترمز عقبدیسکی
رینگ (اینچ)15
طول (سانتی‎‏متر)451
عرض (سانتی‎‏متر)175.8
ارتفاع (سانتی‎‏متر)146
حجم باک (لیتر)55
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
گشتاور138
کنترل آب و هوای اتوماتیکدارد
سیستم دسترسی بدون کلیددارد
سانروفدارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
صندلی رانندهبرقی
صندلی سرنشیندستی
تهویه مطبوعدارد
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

50123 نظر

حامد
6

در مورد ستاره و رتبه که اخیرا اعلام شد: از 8 مدل برلیانس فقط یه مدل برلیانس رتبه خوبی نداشت، رتبه اول اون رده از رنو نبود هم mvm x22 بود، پارسالم لیفان X50 اول بود، از ماشینهایی که رتبه اول شدن اعتبار رده بندی مشخصه
رده بندی میزان رضایت مشتری هست که اونم برخورد نمایندگی و نوع تحویل ماشین بیشتر از کیفیت خود ماشین رو نظر مردم تاثیر داشته، از بررسی لیست بقیه رده ها کاملا مشخصه
ستاره های کیفیت هم خود شرکت بازرسی توضیح داده، ایراد اولیه ماشینو نشون میده نه کیفیت، یه پراید بدون ایراد مونتاژ بشه میتونه از یه بنز امتیاز بیشتری بگیره
آمار خوبه، بشرطی که بدونی چی میگه
10:42  1396/11/20
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
8

آقای محترم ، به شعور مردم توهین نکنید. یعنی چه که میگوئید:

" رده بندی میزان رضایت مشتری هست که اونم برخورد نمایندگی و نوع تحویل ماشین بیشتر از کیفیت خود ماشین رو نظر مردم تاثیر داشته، از بررسی لیست بقیه رده ها کاملا مشخصه "

مگر نمایندگی ها ، تحویل گیرندگان H330 را نوازش میکنند ، ولی به خریداران h320 توهین میکنند که یکی در وسط جدول است و دیگری از آخر اول.

کیفیت مونتاژ هم فقط و فقط ، یکی ازعوامل برای تعیین رتبه است. عوامل دیگری مانند کیفیت رنگ ، عملکرد سیستم تعلیق ، وجود صداهای اضافی ، عملکرد ترمز ، نفوذ آب و ... همگی تعیین کننده اند و به هیچ وجه ایراد اولیه محسوب نمیگردند.
گزارش
پاسخ دادن
10:01  1396/11/21

حامد
0

خود شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد که ستار میده میگه: تعداد عیوب اولیه (IQS) عبارت است از تعداد عیوب مشاهده شده در هر صد خودرو در سه ماه اول مالکیت خودرو از نگاه مشتریان
شما اول تحقیق کن بعد کارشناسی کن، تازه همین موارد نفوذ آب و سر و صدا جز ایرادات مونتاژی هست که؟؟؟
همون مثالی هم که زدی نظر منو تایید میکنه تا نطر خودت، برلیانس 320 و 330 اتومات از نظر فنی دقیقا مثل همن ولی یکی رتبه آخر شده یکی وسط، که اعتبار نظر سنجی رو مشخص میکنه
شما سایت شرکت بازرسی برو چندتا آیتم داره: سطح کیفی خودرو (همون ستاره هاست)، شاخص طراحی و چیدمان (از نظر مالک خودرو)، تعداد عیوب اولیه، ارزیابی نمایندگی ها، رضایت از فرآیند فروش، رضایت از فرآیند پس از فروش، رضایت کیفی اولیه (از نظر مشتریان)

تو همون تعداد عیوب اولیه بجز سختگیری بازرسان رنو بی آپشن بودن محصولات رنو کمکشون میکنه، وقتی ماشین سانروف نداشته باشه معلومه نشتی آبم نداره، املا نوشته نشده که غلط ندراه
گزارش
پاسخ دادن
11:20  1396/11/21

مهدی
4

من به شما توصیه میکنم تا اگر برایتان مقدور است ، چک لیست عوامل گوناگونی را که میتوانند باعث ایجاد عیوب از طریق بی کیفیتی اجزا بکار رفته ( و نه نحوه مونتاژ ) مخصوصا" درزمینه نفوذ اب و ایجاد صداهای ناخو استه ، از قبیل کیفیت بلبرینگها ، تنظیم لقی ها در کارخانه های سازنده قطعات مونتاژ شده قبلی ، بی کیفیتی و خارج از تلرانس بودن انواع نوارهای درزگیر و ... را حتما" مطالعه کنید. دیدتان عوض میشود.

مثال من مبطل نتیجه گیری نادرست شما بود ، این کاملا" واضح است. اجازه بدهید نظر مصرف کنندگان را به دانش اندک خود ترجیح ندهیم و به شعور مردم احترام بگذاریم.
گزارش
پاسخ دادن
12:25  1396/11/21

حامد
0

بازم مواردی که میگید برای 320 و 330 مشترکه ولی رتبه کاملا متفاوتی دارن، بنظر خودتون این مثال نشون میده نتایج نظر سنجی دقیق بوده؟؟ بنظر من که برعکسه
دلیلشو میگم بهتون: 320 هاچبکه بیشتر مشتری جون داره، اونا از شتاب ناراضی بودن، برای همین دو ماشین با کیفیت یکسان رتبه متفاوتی داشتن

شما تو کامنت اول نوشتید نفوذ آب و سر و صدای اضافی به هیچ وجه ایراد اولیه محسوب نمیشه ولی توضیحات کامنت بعدیتون خلافشون نشون میده
در مورد عوامل موثر در ایرادات اولیه برای ماشینهای داخلی که هر قطعات اصل نیست و از شرکتهای مختلف تهیه میشه کیفیت قطعه مهمه، ولی با مقایسه ماشینهای مونتاژی و وارداتی کاملا مشخصه اکثر ایرادات اولیه بخاطر مونتاژه

آماری که شرکت بازرسی اعلام میکنه یه معیار جهانیه، Initial Quality Study، کیفیت اولیه ماشینه: سال 2017 شرکت کیا اول شده، جنسیس دوم الان بنظر شما کیفیت کلی ماشینهای کیا از بنز و تویوتا و ... بالاتره؟؟
اولین نظرسنجی نیست که تو ایران انجام شده مخصوصا تو زمینه خودرو

در مورد دانش اندک خودمم بگم فوق لیسانس مکانیکم شغلمم کنترل کیفیت ماشین آلات صنعتیه، یه مدت کار طراحی هم کردم
گزارش
پاسخ دادن
10:12  1396/11/22

ali
1

مهم سوت میکشه وقتی میبینم مردم گول ظاهر یک ماشین رو میخورند. آخه داداش با برلیانس که نمیخوای عروسکشی کنی. میخوای چند سال برات کار کنه و بعدش بفروشی. اصلا فکر فروشش رو کردی؟only sandero
07:21  1396/11/20
گزارش
پاسخ دادن
محمدحسن
27

سلام
برلیانس هر روز محبوبتر میشه نگران نباشید
انصافا ماشین خوبیه
گزارش
پاسخ دادن
08:15  1396/11/20

حامد
4

ساندرو اتومات مدل 95 الان 48-49 میلیونه، برلیانس 47-48 میلیون
ساندرو 6 میلیون افت قیمتش هست برلیانس 7 میلیون
ماشین یه کالای مصرفی هست، سرمایه گذاری نیست
پول بیمه و بنزین و سرویس هم هست
اگه فقط بحث هزینه ها باشه پراید بهترین ماشینه، خرابم نمیشه
گزارش
پاسخ دادن
10:03  1396/11/20

pham
0

سلام دوستان . برلیانس جدید با موتور 1.65 . گیربکسشم عوض کردن؟
اگه عوض کردن همون 4 دنده هست یا 5یا6 شده؟
02:06  1396/11/20
گزارش
پاسخ دادن
حامد
4

میگن عوض کردن ولی بازم 4 دنده پاورتک کره هست، با موتور جدید دیگه مشکل شتاب و کشش مدل اتومات حل شده
گزارش
پاسخ دادن
10:06  1396/11/20

pham
1

درسته حل شده. ولی 4 دنده کمه و قدیمی. ای کاش 5یا6 میکردن.
در کل برلیانس حرف نداره. مبارکه صاحباشون
گزارش
پاسخ دادن
17:45  1396/11/20

آقا حامد عزیز
1

پارس خودرو از افزایش 11 اسب به قدرت موتور اشاره کرده و در آگهی خود از این 11 اسب ، بعنوان ** جهش بسیار خوب ** !!! یاد نموده است. لطفا" اگر مطلعید ، بفرمائید روند توزیع این اضافه قدرت و افزایش گشتاور ناشی از آن ، در افزایش دور موتور های جدید از 500 تا 6000 RPM چگونه است ؟ در واقع منحنی های قبلی و جدید افزایش قدرت و گشتاور نسبت به دور موتور را مقایسه فرمائید. میخواهیم بدانیم چه میزان از این تغییر بسیار اندک ادعائی ، تا 3500 دور در دسترس است و چقدر به بالای 5000 دور حواله داده شده است. دانستن این مطلب ، میتواند کمک کند تا ما بدانیم آیا در شدت فرسودگی و خستگی موتور ، تغییری مثبت ایجاد شده است یا نه ؟

در مرحله بعدی ، انشا ا... با کمک شما و دوستان بر روی تغییرات گیربکس
متمرکز خواهیم شد.

درخواستم از این بابت بود که فرموده بودید ، با موتور جدید مشکل شتاب و مشکل مدل اتومات حل شده است. لابد در جریان کامل هستید که چنین گفته اید.

بهر حال ممنونم.
گزارش
پاسخ دادن
12:05  1396/11/21

پلاس سفید
13

سلام.من از تابستون پارسال که قصد خرید خودرو داشتم اولین خودرویی که به نظرم خوب اومد برلیانس h330 اتومات بود ولی چون اون موقع نظرات کارشناسی در مورد برلیانس نبود و همه بدگویی میکردند من دیگه قیدشو زدم و یه تندر پلاس ثبت نام کردم.الان هم ماشینو تحویل گرفتم ولی مصرف خیلی بالاست(صدی ۱۴.۵)الان اومدم این کامنتارو خوندم خصوصا در مورد مصرف سوخت و هندلینگ واقعا تو خریدم شک کردم.جالبه پدرم از اون اول نظر مثبت رو برلیانس داشت.ایشالا با ماشینتون خوش باشید!
21:31  1396/11/19
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
1

تجربه ۳۲۰ بعد از ۷۰۰کیلومتر . صدی ۷ مصرف داره مدل اتو.شتاب اولیه اویل کمی تنبل بود الان بهتر شده .شتاب ثانویه عالی.
گزارش
پاسخ دادن
20:17  1396/11/22

اردلان
11

با سلام خدمت همگی دوستان
باید اینو در نظر بگیریم سلیقه هر شخصی برای خودش قابل احترام هست.
قطعا کسی میتونه در مورد این خودرو نظر بده که داره ازش استفاده میکنه!!
بنده پس از تحقیقاتی که کردم (نظر مصرف کننده و نظر تعمیرکاران) به این نتیجه رسیدم که خودروی به روز و کارآمدی میتونه باشه. تاکنون نظر بالغ بر 30 نفر از رانندگان این خودرو را جویا شدم که همگی نظر مثبتی نسبت به این خودرو ابراز داشتند. (مدل 330 و 320). البته بنده منتظر آمدن این خودرو با موتور 1650 هستم. از دوستان اگر کسی با موتور جدید تحویل گرفته لطفا نظر خودشو اعلام کنه تا دیگران هم بتونن انتخاب دقیق تری داشته باشند. مخصوصا از بابت همخوانی موتور جدید با گیربکس آن.
در پایان امیدوارم جمله (شانس آوردم و شانسی خوب از آب دراومد) از تولیدات ما حذف گشته و همه محصولات، با کیفیت ایده آل به دست مصرف کننده برسد. انشااله
با تشکر
16:04  1396/11/19
گزارش
پاسخ دادن
محمدحسن
34

من یک جانبازم و مجبورم از اتومات استفاده کنم
برلیانس راحتترین و بی دردسرترین و کم مصرفترین و زیباترین و قویترین ماشین برای بنده است که تندر پلاس اتوات نیز دارم
الان هم برلیانسم را فروختم و در 96/11/15 برلیانس 320 کراس با موتور 1650 ثبت نام کردم که هنوز تحویل نگرفتم
از طرفی عش به رانندگی که دارم هندلینگ برلیانس مبهوتم کرده
هر کسی دارد به شادی و سلامتس استفاده کند انشاالله
قدر ماشینتون را بدانید
این امکانات در خودروهای دیگر بالای 150 میلیون عرضه میشوند
برلیانس یکی از بهترینهاست قدر بدانید و در خرید شک نکنید
نه سر بالا میشناسد نه پیچ و خم جاده نه سینه کش
برلیانس = 20 از 20
14:22  1396/11/19
گزارش
پاسخ دادن
بی پول
12

با عرض سلام وادب خدمت تمامی اساتید برلیانس سوار
خدایی این ماشین تا200میلیون تومن بی رغیبه ویه عده حسوده از خدابی خبر
میخوان این ابر ماشینو از چشم مردم بندازن
شما به حرف این کفار اصلاََ توجه نکنین وکار خودتونو بکنین
اینا فقط سوار پراید و ال90وغیره شدن
ونمیدونن ماشین چیه
اینا اگه یه نیم دور با برلیانس بزنن و کند وشتاب ، گشتاور وقدرت خوفناک
موتور این ابر خودرو رو تست کنن
دیگه سراغ هیچ ماشینه دیگه ای نمیرن
الانم که سایپا جونم موتور1650سی سی رو گذاشته رویه
این ماشین من اطمینان دارم که
با این موتو جیمبو(هواپیمایه جت) هم به گرد پایه برلیانس نمیرسه
برلیانس یعنی قدرت ، زیبایی و هرآن چیز که شما بخواهید
12:54  1396/11/19
گزارش
پاسخ دادن
نادری
2

هه هه روانی عزیز
گزارش
پاسخ دادن
13:39  1396/11/19

بهرادد
0

ملت ديونه شدن خدايي
گزارش
پاسخ دادن
01:14  1396/11/23

کاربر: استپ وی
0

عزیزم این 200 میلیون رو خوب اومدی
گزارش
پاسخ دادن
13:22  1396/11/20

اسقف
27

با سلام خدمت دوستان عزیز

برای من تو این هفته یه سفری پیش اومد و مثل همیشه با برلیانس دوست داشتنی به جاده زدم ،البته من باهاش توی تابستان زیاد به مسافرت رفتم اما تو این فصل نه، نکته جالبی که میخام براتون بگم مصرف خیلی پایین و تعجب کردنی.
توی تابستون من با کولر واز اونجایی که خیلی آروم نمی رم و بیشتر ۱۲۰ یا بیشتر میرونم صدی حدود ۶.۷ مصرف میکرد.
اما اینبار با سرعت حدود ۱۱۰ وبدون کولر مصرفم حدود ۵.۵ بود که خیلی عالییه.
از این به بعد تصمیم گرفتم با سرعت مطمئنه و مجاز برونم ، هم صرفه در مصرف بنزین ،هم به ماشین فشار نمیاد، وهم خبری از جریمه نیست

یا علی
09:27  1396/11/19
گزارش
پاسخ دادن
قاسم
5

یادمه یه نفر آدرس یه سایتیو داده بود که فروش رو به افتضاح برلیانسو تو چین داده بود. حیف نه اسم طرف یادمه و نه سایته. ولی نور به قبرش بباره!

بنظرم این چیزائی که این بالا نوشته خود چینیا هنوز کشف نکردن وگرنه میومدن پشت در پارس خودرو صف میبستن آخه برلیای خودشون اینهمه تعریفی نیس
گزارش
پاسخ دادن
11:28  1396/11/19

جعفر
4

یعنی برلیانس 110تا هم میره

یا ابرفضل
گزارش
پاسخ دادن
11:35  1396/11/19

به جعفر
23

شما همون وانت دوگانه سوز تو، سوار شو کار به اینا نداشته باش
گزارش
پاسخ دادن
13:14  1396/11/19

بی مخ
0

باباته عشقم
21:34  1396/11/18
گزارش
پاسخ دادن
ممد
14

2گروه ماشین چینی میخرن
گروه اول کسانی که عقده قیافه بی ام دبلیو وبنز رودارن
این عده که به خاطر ظاهر تویه دام چینیها می افتن
نه به موتور اهمیت میدن نه به کیفیت
فقط دنبال کلاس گذاشتنن
گروه دوم دوستانی هستن که
فکر میکنن هر گردی گردویه
نه داداش اشتباه میکنی اینا فقط اسمشون ماشینه
نه سواری خوبی دارن نه خدمات شرکتی درست درمون
حتی یه باطری برایه ساعت چینیش به درد نمیخوره
نمی دونم چطور دوستان
به این آشغالایه چینی اعتماد میکنن
چین فقط بشقاب ، نعلبکیش خوبه ولاغیر
19:40  1396/11/18
گزارش
پاسخ دادن
محمد
27

برو خدا روزیتو جای دیگه بده
گربه دستش به. گوشت نمیرسه. میگه،،،،،،
گزارش
پاسخ دادن
22:08  1396/11/18

حمید
18

داداش تو عقده چی داری تو چرا خودتو خفه می کنی هر کی آزاده با تحقیق یا به قول شما هرچی .... ماشین مورد نظرش انتخاب کنه شما هم دنبال یه کار دیگه باش این برات نکن و آب نمیشه . آره داداش به سلامت دیگه نبینم این ورا
گزارش
پاسخ دادن
22:21  1396/11/18

اسقف
30

دو گروه هستن که به برلیانس حسودی میکنند
گروه اول کسانی هستند که دوست دارند برلیانس داشته باشندولی پولشون نمی رسه،یا در اون حد توانایی ندارند

گروه دوم پول برلیانس و داشتند و انتخابی غیر از اون کردن، وحالا از کرده خویش پشیمانند،و بخاطر اینکه کمتر بسوزند ، بر علیه برلیانس موضع گیری میکنند
گزارش
پاسخ دادن
09:16  1396/11/19

کاربر: Nemat
3

سلام ،من یک ساله که برلیانس دارم،حقیقتا تمام خودروهای ساخت داخل را هم داشتم،شما بفرمایید بریانی کیفیت ندارد کدوم ماشین با این قیمت کیفیت داره که ما بخریم،،واقعا ماشین خوبیه،،حالا چینی،هست بماند،که همین چین دارد بازار جهان را را به قبضه خویش درمیاورد،یک زمانی ماشینهای کره دهه هفتاد اومد به بازار یک عده ایی مثل شما همین نظرها را میدادند،،باشه که چین صنعت خودروسازیش تو آسیا حرف اول را بزنه،،سال ۸۵ یک لودر چینی خریدیم ،همه میگفتن لودر چینی بدرد نمیخوره و صدتا ایراد دیگه ،الان ۱۲ ساله گوش شیطان کر ،بی هیچ عیبی تو معدن شن شویی کار میکنه،،چینی اگه جنس بنجول وارد ایران می‌شود بسفارش وارد کننده ساخته میشه،شاید سخنرانی رییس‌جمهور چین را در این موضوع برای ایرانیان شنیده باشی
گزارش
پاسخ دادن
01:08  1396/11/22

همی
2

امروز رفتم نمایندگی میگن ماشینا گم شده بود تازه پیدا کردن تا این یکی دو روز میاد برای منم 10/25 فاکتور شده
منظورشونو نمی فهمم یعنی چی گم شده
19:32  1396/11/18
گزارش
پاسخ دادن
بی مخ
0

منظورت باباییته عزیزم
17:44  1396/11/18
گزارش
پاسخ دادن
بی مخ
5

کلا قیاص برلیانس با خودروهایه هم ترازش اشتباهه
چون کلا یه 5کلاسی بالاتر از همشونه
برلیانسو نباید با ساندرو وال90 مقایصه کرد
برلیانس با این حجم موتور وحشتناک وقدرت وگشتاور خوفناک رو فقط میشه
با بنز اس500 ویکی دو تا خودرو دیگه مقایصه کرد
شتاب اولیه این خودرو واقعا معرکس
حتی از اف16 هم بیشتره
کلا شرکت اسمش رو گذاشته برلیانس وبه دروغ میگن چینیه
که صف خرید تشکیل نشه وسایت فروش هنگ نکنه
وبتونن ماشینایه دیگشونم بفروشن
به جان خودم اگه دروغ بگم
12:43  1396/11/18
گزارش
پاسخ دادن
میثم
35


برلیانس 30 میلیون بالاتر از قیمتش می ارزه

و ساندرو 20 میلیون پایین تر از قیمتش می ارزه

برلیانس باید با مگان مقایسه بشه

خبر غیر استاندارد بودن ساندرو منتشر شده و دیگه تولید نمیشه و قیمتش به مقدار واقعی میرسه اونوقت طرفداراش میرن تو صفحه 206 با اونا مقایسه میکنن
گزارش
پاسخ دادن
13:00  1396/11/18

محمد
15

اقا بی مخ عزیز

بهتر اول بری نهضت سواد آموزی غلط دیکته ات درست کن

بعد بیا اینجا اظهار فضل کن
گزارش
پاسخ دادن
13:10  1396/11/18

به امید
29

امید بعد از اونمه لجنی کانالتو عوض کردی دیگه حنات بی رنگه
گزارش
پاسخ دادن
13:10  1396/11/18

مهدی
3

آقای به امید خودتو کنترل کن .
گزارش
پاسخ دادن
13:35  1396/11/18

مسعود
9

دلقک ساندرو سوار
گزارش
پاسخ دادن
15:30  1396/11/18

با مخ
8

شما كه تو 5 خطت 5 تا غلط املايي هست قياس خوبي انجام بديد لطفاً بگيد به جاي برليانس تو اين رنج قيمتي با اين قيافه و كيفيت چي بگيريم جناب ما هم روشن شيم.
گزارش
پاسخ دادن
16:13  1396/11/18

اميد
6

بايد اعتراف كنم منم ساندرو دارم و از خريدم ناراضي هستم با اين قيمت براي همين ميام اينجا از برليانس بد ميگم.
گزارش
پاسخ دادن
16:14  1396/11/18

امید واقعی
2

بر دروغگو ... .
گزارش
پاسخ دادن
07:10  1396/11/19

مهران
1

فکر کنید به خاطر ماشین شرافت همدیگرو میگذارن جلو توپ
گزارش
پاسخ دادن
22:54  1396/11/19

مرتضی
31

ساندرو و استپ وی با اجباری شدن رعایت استاندارد خظ تولیدش جمع میشه.
این قیمت کاذبش به زودی پایین میاد و کسایی که از بازار آزاد خریدن ضرر بدی میکنن حتی از ماشینهای ام وی ام ضرر استپ وی بیشتر میشه .ماشینی با مشخصات و امکانات و کیفیت پایینتر از ال 90 چرا باید 60 تومن باشه منتظر ترکیدن حباب قیمتش باشین دوستان
20:58  1396/11/17
گزارش
پاسخ دادن
میثم
22

سلام دوست عزیز

از همون اول مشخص بود قیمت ساندرو کاذب هست و اصلا قابل مقایسه با برلیانس نبود
کلا مقایسه برلیانس با ساندرو اشتباه هست

ساندرو در حد همون ال90 هست نه بیشتر
گزارش
پاسخ دادن
08:33  1396/11/18

امید
11

خیلی جالبه خود مدیر پارس خودرو این حرفو زده که بعد اجباری شدن استاندارهای 85 گانه تولید متوقف میشه.
چند سال مردمو سرکیسه کردن و با عدم عرضه بازار سیاه درست کردن و دست دلال دادن این ماشینو الانم که جمع بشه هیچ کس نمیخره این ماشینو بیچاره کسایی که گول به به چه چه دلالو خوردن
گزارش
پاسخ دادن
10:35  1396/11/18

حمید
3

سلام خدمت دوستان
آیا کسی جدیدا ۳۳۰ اتو تحویل گرفته یا نه ؟؟برای من ۲۵/۱۰ فاکتور شده همه چیزش هم اومده از قبیل کارت .سند .پلاک .کارت سوخت و بیمه شخص ثالث ولی از خود ماشین خبری نیست یه شماره ای هم دادن که اصلا کسی برنمی داره
17:09  1396/11/17
گزارش
پاسخ دادن
حامد
15

در شروع حركت وضعش يكم بهتره ولي در دورهاي بالاتر برليانسم انصافاً خوب راه ميره و من كم آوردني نديدم توش.
از نظر صداي موتور داخل ماشين در هر وضعيت خوبه ولي صداي موتور ساندرو به نظمر بيشتر مياد تو اتاق.
از نظر نرمي و بي صدايي اتاق هر دو ماشين خوب و تقريباً در يك رنج هستند اما بازم برليانس اتاق نرمتره و كم صداتري داره.
به لحاظ آپشنم كه حرفي نميزنم فقط يه موضوع من هر دو ماشين حدود 3 ساله دارم و اگه بخوام دوباره انتخاب كنم براي خودمم برليانس حالا چه 330 چه 320 مي گيرم حتماً چون به لحاظ كيفيت در اين مدت من چيز بالاتري از ساندرو نسبت به برليانس نديدم بلكه بر عكس
راستي تا يادم نرفته بدنه ساندرو با دست فرو ميره اما بدنه برليانس به هيچ وجه اين قدر ظريف نيست.
13:55  1396/11/17
گزارش
پاسخ دادن
حامد
12

سلام
من همزمان خودم ساندور اتومات دارم خانمم 320 اتومات با هر دو رانندگي كردم
فكر مي كنم نظرم مفيد باشه براي دوستان اولين چيز اينكه برليانس ماشيني هست كه اصولاً خانما اغلب از طراحي و ظاهرش خوششون مياد از بعد سليقه هم واقعاً به نظر من طراحي داخل و خارج برليانس قابل مقايسه با ساندرو نيست.
اما از بعد فني و رانندگي به لحاظ صندلي و راحتي براي افراد هيكلي برليانس صندلي هاي خيلي نرمتر و راحتتري داره اما ساندرو رديف عقبش يكم جاي پاش بيشتره ولي راحتي و نرمي صندلي برليانسو چه عقب چه جلو به هيچ وجه نداره.
از نظر تسلط به ادوات داخلي و ماشين برليانس بسيار ارگونوميك تره و حس رانندگي اسپرت بهت ميده اما ساندرو به هيچ وجه چنين حسي نميده.
از نظر فرمون برليانس چند برابر از ساندرو نرمتره و در عين حال در سرعت سفت تر ميشه و كنترل ماشين راحت تر.
از نظر مصرف سوخت تقريباً تو يه رنج هستند ولي فكر ميكنم يه نمه ساندرو پرمصرفتر هست.
از نظر كولر هر دو در يك رنج به لحاظ خنكي اما يه نكته اينكه كولر برليانس اصلاً رو موتور و كشش اثر نميذاره.
از نظر شتاب با وزن كمترو حجم موتور بيشتر ساندرو طبيعتاً
13:50  1396/11/17
گزارش
پاسخ دادن
علی
6

من ماشین برلیانس اتوماتیک نوک مدادی مالتی مدیام رو که 96/10/25 فاکتور شده بود 96/11/5 با مدل 97 از نمایندگی اسکندریون زنجان با یک ماه تاخیر تحویل گرفتم و الان 10 روزی هست که دارم باهاش رانندگی میکنم. برای اطلاع دوستان نکاتی رو خدمتتون عرض میکنم.
1- تیپترونیک داره، کی لس داره و نمد زیر کاپوت جلو داره و اینکه در برخی پستها گفته میشه این چیزارو نداره درست نیست.
2- ماشین بی سروصداییه و صدای موتور به مقدار کم در داخل کابین شنیده میشه که با توجه به قیمت این ماشین و مقایسه اون با ماشینای هم قیمتش واقعا قابل قبوله و رضایت بخشه.
3- کمک فنراش کمی خشک و سفته.
4- سیستم صوتی و سیستم گرمایش و توزیع اونا در نقاط مختلف کابین در حد خیلی خوبه و نه عالی.
5- صندلی راننده برقی نیست و بصورت دستی قابل تنظیمه.
6- شتاب ماشین هم با توجه به قدرت موتور 107 اسب بخاری و حجم موتور 1600 سی سی خوبه و نباید انتظار بیهوده و دور از انتظار داشته باشید. برای من که قبل از این ماشین پارس دنده اتوماتیک داشتم، شتاب برلیانس خیلی بهتر از پژو پارس بنظر میرسه.
21:35  1396/11/16
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
11

مبارک باشه اما نه اسب بخار ات درسته نه حجم.۱۵۰۰ است با ۱۰۳ اسب
گزارش
پاسخ دادن
23:19  1396/11/16

محمدحسن
15

برلیانس بهترین خودرو در بین هم ردیف های خودش است و با اینکه تندر اتومات پلاس تازه گرفتم باز برلیانس کراس 1650 سی سی ثبت نام کردم چون قبلا خودم داشت
برلیانس حرف ندارد به حرف هیچکس بخصوص کسانیکه در صدد تخریب هستند گوش نکنید بزودی این خودرو را با رده ای 150 میلیون توان مقایسه خواهند کرد
21:25  1396/11/16
گزارش
پاسخ دادن
امید
2

با سلام و احترام به همه کسانی که به من توهین کرده اند ، میکنند و خواهند کرد .

بخشی از مقاله برتر امروز همین سایت ،جهت " یاد آوری " تقدیم حضورشان میگردد :

"در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۵۰ تا ۷۵ میلیون تومان، برلیانس اچ ۳۲۰ اتوماتیک (پارس خودرو) در قعر جدول رده‌بندی قرار داشته و تنها ۶۷۸ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز را کسب کرده است ".

اگر خواستید باز هم توهین کنید ، ولی بگذارید تا خریداری که پول زحمت کشیده دارد ، واقعیت را بداند.
گزارش
پاسخ دادن
08:44  1396/11/17

علی
22

آقا امید! این رده بندیها رو معلوم نیست کی نوشته و قصدش چی بوده! ستاره هایی هم که میدن همینطوره! واقعیت رو باید از اونهایی که این خودروها رو دارن پرسید! متاسفانه تو کشور ما دلالها حرف اول رو میزنن تو همه زمینه ها!
گزارش
پاسخ دادن
08:58  1396/11/17

حمید
21

اختلاف امتیازها رو هم بگین که بسیار ناچیزه! من جدولش رو تو اینترنت دیدم!
گزارش
پاسخ دادن
09:00  1396/11/17

محمد
24

تو یه دلالی که داچیاهات مونده رو دستت! یه نگاه به برلیانس می ارزه به کل داچیا! تو اگه دلال نیستی تو پیج برلیانس چیکار میکنی؟! برو تو پیج خودت همینطور تبلیغ کن برا خودت! کسی کاری بهت نداره!
گزارش
پاسخ دادن
09:23  1396/11/17

محسن
1

این گزارش کیفی کجاست که ما تو اینترنت همه جا دنبالش گشتیم پیداش نکردیم!!!
گزارش
پاسخ دادن
09:35  1396/11/17

امید
0

علی آقای عزیز

گزارش را بخوانید. صرفا" جمعبندی نظریات دارندگان این خودرو است.
گزارش
پاسخ دادن
09:45  1396/11/17

حامد
22

طبق گزارش، رنو سیمبل، سراتو اتوماتیک، سوزوکی گراند ویتارا اتوماتیک و سورنتو رو هم اضافه کنید!!! اینا هم در رده کمترین رضایتمندی مشتریان بودند، خخخخ!!!
گزارش
پاسخ دادن
09:49  1396/11/17

امید
0

آقا محسن عزیز

شرکت بازرسی و کنترل کیفیت www.isqi.co.ir بخش گزارشات
گزارش
پاسخ دادن
09:53  1396/11/17

به امید
23

با این همه تفاصیل

معلومه کارمند خوبی هستی

حقوقت حلالت باشه

با اینکه بیشتر معلوماتت در زمینه استعاره هست
و هیچ تخصص فنی در خصوص برلیانس نداری

خوبه از این پچ برید و جای دیگه دنبال فروش حواله ماشین باشید
گزارش
پاسخ دادن
10:25  1396/11/17

رضا
0

بایدم اینجور باشه. مردم پولشونو که از سر راه نیاوردن. حتما به اندازه پولی که دادن راضی نیستن.حق دارن اگه انتظار منطقیشون برآورد نشد معترض باشن.
گزارش
پاسخ دادن
10:40  1396/11/17

به امید
21

پسر مودب

خیلی باحال ودلسوز مردمی!!!!

چیز دیگه ای نمیگم
انشاءا.... زودتر حواله ماشینا فروش بره
گزارش
پاسخ دادن
10:49  1396/11/17

امید
0

دوستان ! منظور " به امید " عزیز از " پچ" همان " پیج " یا صفحه است. بر او خورده نگیریم. ایشان عصبانی که میشوند ، معمولا" این اتفاق ها برایشان می افتد.
گزارش
پاسخ دادن
12:41  1396/11/17

محمد
19

امید عزیز

تو این صفحه بمون

مسایلی که جنابعالی مطرح میکنید خیلی مفید هست

بحث های شما باعث روشن شدن افکار خیلی از خوانندگان میشه

امثال شما اگه بیشتر تو این صفحه باشند

علاقه مردم روز به روز به برلیانس بیشتر ومحبوبیتش بهتر میشه

اقا امید عزیر

تشکر
گزارش
پاسخ دادن
14:48  1396/11/17

امید
0

آقا محمد عزیز

جملات روز گذشته شما را یادآوری مینم:

" تو یه دلالی که داچیاهات مونده رو دستت! یه نگاه به برلیانس می ارزه به کل داچیا! تو اگه دلال نیستی تو پیج برلیانس چیکار میکنی؟! برو تو پیج خودت همینطور تبلیغ کن برا خودت! کسی کاری بهت نداره!"

چطور شد نظر مبارک عوض شد ؟
گزارش
پاسخ دادن
09:02  1396/11/18

محمد
4

اقا امید عزیز

اون محمد

من نبودم حتما هم اسم من بوده یا از اسم من استفاده کرده
گزارش
پاسخ دادن
10:10  1396/11/18

محمد
7

و نظرم عوض نشده

خوب افرادی مثل شما باشند

و برلیانس را به چالش بکشند

خریداران حساستر جهت خرید این ماشین اقدام کنند

و قول میدم از خریدشون تو این رنج قیمت پشیمون نمبشن
گزارش
پاسخ دادن
10:14  1396/11/18

امید
0

نظر 6 ماهه خریداران همه چیز را روشن کرده است.
گزارش
پاسخ دادن
11:39  1396/11/18

به امید
8

بله خیلی مشخص کرده

و هیچ فرقی نمیکنه

چون مهم هم نیست چی گفتن

جایگاه 320 هم بدلیل طولانی شدن تحویل خودرو بوده

330 هم بعد لز استپ وی بوده

حالا اگه برای شما خیلی مهم بوده و ذوق کردی

شیرینی پخش کنید

شادی کنید!!!
گزارش
پاسخ دادن
11:55  1396/11/18

حسن
9

اقا امید
این حساسیت شما برای برلیانس ستودنی هست

شخصی که معلوم نیست(البته حتما برای رضا خدا)با این حساسیت وقتش را بگذاره دبنال مطالب بگرده وخودش هم شاید هنوز پشت فرمون این ماشین نشسته

واونم بصورت گزینشی مطالبی برای مکدر کردن فکرخواننده ایجاد کنه که این ماشین بد هست یا خوب !!

تفاوت چند امتیاز وخوشحالی شما از این موضوع واقعا جالب هست
ادم احساس میکنه نوجوانی هستی که علاقه زیادی به کارت بازی که مشخصات ماشین درشون درج شده دارید که مثلا این ماشین چندهزارم از اون ماشین یه چیزش بالاتره یا کمتر

امید عزیز هر شخصی پولش باد اورده نیست که با نظرات امثال شما یا بنده نسبت خرید ماشین اقدام کنه
تو این مدت ماشین جایکاهش بین مردم باز کرده و روز به روز محبوبتر میشه
انشاا... روزی پیش بیاد که گمرکی و تحریما برداشته بشه و مردم در خصوص تکنولوژی روز ماشینا بحث کنند نه مثل بچه ها که کدوم ماشین دوتا بیشتر یا کمتر امیتاز اورده وبخاطر این موضوع این ماشین بده یا خوبه
گزارش
پاسخ دادن
12:50  1396/11/18

کاربر: Nemat
1

امید خان ،من الان یک ساله این خودرو را دارم،معمولا هر یک الی تا دوسال خودرو را بیشتر نگه نمیدارم،باور می‌کنی الان موندم چه خودرویی بخرم،هیوندای ای ۲۰ و ای ۳۰ که دوستم داره سوار شدم ،نظرم روی برلیانس خودم بیشتره ،چون هیچ مزیتی ندیدم مگر پول اضافه برای برند هیوندا،،انشاء الله که موتورش با حجم ۱۶۵۰ اومد ،عوض میکنم
گزارش
پاسخ دادن
01:33  1396/11/22

حسن
0

سلامم دوستان من برلیانس h330 مشکی دستی دارم ۴۰۰۰تا کارکرد داره ایا بنظر شمت بفروشمش یا ماشین خوبیه من راضیم ولی میترسم مشکل قطعات داشته باشه شنیدم میخام م خطشو متوفق کنن موتورشو تغییر بدن
20:57  1396/11/16
گزارش
پاسخ دادن
به حسن
8

حسن اقا
شما هنوز بعد از 4000 تا هنوز نمیدونی با خودت چند چند هستی
بعید میدونم
این ماشینو اصلا داشته باشی
گزارش
پاسخ دادن
10:28  1396/11/17

مهسا
2

ما کراس C3 تحویل آبان بودیم.گفتن بهمن میدیم بهتون که 97 باشه.الان همه چیش اومده.سند و بیمه و پلاک و...الان یک ماه بیشتره از فاکتور گذشته.اومدن میگن ماشین تو پارکینگ گم شده.امروز رفتیم پارکینگ خودمون بیاریمش الکی سرکارمون گذاشتن.پیداش نمی کنن.مگه ماشین نقل و نباته که گم بشه!؟مگه یه سیستم ندارن برای پیدا کردن ماشین تو پارکینگ؟!مسخره اس واقعا!!
19:18  1396/11/16
گزارش
پاسخ دادن
محمدحسن
1

امکان نداره
شاید شما درست تحویل نگرفتید
گزارش
پاسخ دادن
20:56  1396/11/16

دوست امید
2

امید رفته ناهار!!!!

برای یادآوری

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ( isqi.co.ir ) گزارش طبقه بندی کیفی اتوموبیل های داخلی بین 50 تا 75 میلیون تومان در 6 ماهه اول امسال را منتشر کرده و در دسترس است.

کلا" 13 مورد ذکر شده که از 6مورد کیفی تر اول ، 5 مدل به مدیران خودرو و یک مدل مربوط به سایپا است.

برلیانس 330AT در رده 8 و برلیانس 320AT در رده 13 و آخر است.

در رده 25-50 میلیون که برلیانس 320MT از MVM 110 هم پائین تر است. شاهکار اینکه ، پژو 405، سمند و ساینا ، از H220AT بالاتر هستند.
13:27  1396/11/16
گزارش
پاسخ دادن
سعيد
23

خيلي فريب اين ارا... رو نخور دوست عزيز در اين رده اي كه شما ميفرماييد كه ميگن براي كيفيت اوليه هست؟!! و خودشونم نفهيمدن چي گفتند جهت اطلاعاتون بگم سراتو سايپا هم كه كيفي ترين خودروي داخلي تا رنج 100 ميليون بوده در فهرست هاي قبلي بعد از MVM قرار داره و تقريباً آخره؟!!
گزارش
پاسخ دادن
13:47  1396/11/16

هادی
3

نمیدونم اگه مثلا برلیانس بیاد رده های بالا اونوقت اعتماد بکنیم نکنیم چیکار کنیم؟ به 3 ستاره اش اعتماد کنیم یا بگیم 4 تا بوده اینا لج کردن یا دو تا بوده اینا رو نکردن.
برادر من اگه گزارش 6 ماهه رو بخونی میبینی اصل نظر مال مصرف کننده هاست نه مال کارشناسا و ناکارشناسا که کار دیگه ای پیدا نکردن رفتن پشت میز و آخر ماهم یه چیزی در میکنن. نظر ماشین سوار مهمه که 24 ساعت درگیره.

گزارش
پاسخ دادن
14:32  1396/11/16

به سعید
19

سلام اقا سعید منم میدونم

ولی بعضی از دوستان از صبح چند بار این خبر گذاشتن تو این پچ

گفتم کمک شون کنم حقوقشون قطع نشه!!!
گزارش
پاسخ دادن
14:39  1396/11/16

به هادی
17

امید گفته حالا تو دروغ بگی خودش از رو رفت
گزارش
پاسخ دادن
14:40  1396/11/16

به هادی
20

ماشین سوار که 24 ساعت سوار ماشین نیست که فکرش درگیر باشه!!

افت 320 بخاطر دیر تحویل دادن ماشین بوده که مردم حرص شون اینجور خالی کردن

وگرنه برلیانس تو رنج قیمت نسبت به ماشینای دیگه از نظر سواری وکیفیت فکر راننده را درگیر خودش نمیکنه
گزارش
پاسخ دادن
14:53  1396/11/16

حمید
14

این رده بندیها کاملا ساختگی و هدفداره!
گزارش
پاسخ دادن
09:03  1396/11/17

سعید
14

فرمون برقی 220At می ارزه به کل داچیا! آقا برلیانس نخرید، برید داچیاهای این بنده خدا رو بخرید که باد کرده رو دستش! گناه داره طفلک!
گزارش
پاسخ دادن
09:26  1396/11/17

مجید
10

هرچند به این رده بندی اعتقادی ندارم و در عمل همه چی فرق میکنه، ولی امید بهتره جدول رو کامل بزاره، نه این که در جهت تخریب اونجایی که به نفعشه رو انتخاب کنه! مثلا اونجایی که گفته 220at از 405 هم پایینتره، اینم اضافه کنه که در همین جدول، 207 at و سورن توربو و پژو پارس از 220at پایینترند!!! ساندرو استپ وی دستی 724 امتیاز و 230 و 330 دستی 714 امتیاز! یعنی فقط 10 امتیاز تفاوت! ساندرو استپ وی at امتیاز 708 و 330at امتیاز 702 داره، یعنی 6 امتیاز تفاوت!!! حالا 320at که 678 امتیاز داره کلا 30 امتیاز از استپ اتو کمتره! تفاوت امتیاز مهمه نه رده بندی! اونم بیای نصفه نیمه و گزینشی بگی!!!
گزارش
پاسخ دادن
10:07  1396/11/17

مجید
9

هرچند به این رده بندی اعتقادی ندارم و در عمل همه چی فرق میکنه، ولی امید بهتره جدول رو کامل بزاره، نه این که در جهت تخریب اونجایی که به نفعشه رو انتخاب کنه! مثلا اونجایی که گفته 220at از 405 هم پایینتره، اینم اضافه کنه که در همین جدول، 207 at و سورن توربو و پژو پارس از 220at پایینترند!!! ساندرو استپ وی دستی 724 امتیاز و 230 و 330 دستی 714 امتیاز! یعنی فقط 10 امتیاز تفاوت! ساندرو استپ وی at امتیاز 708 و 330at امتیاز 702 داره، یعنی 6 امتیاز تفاوت!!! حالا 320at که 678 امتیاز داره کلا 30 امتیاز از استپ اتو کمتره! تفاوت امتیاز مهمه نه رده بندی! اونم بیای نصفه نیمه و گزینشی بگی!!!
گزارش
پاسخ دادن
10:09  1396/11/17

محمد
11

سلام اقا مجید

افرادی مثل اقا امید هر روز تو این خبرها سرچ میکنند ببینیند چی میتونند بولت کنند و اینجا وقت مردم بگیرند دیروز شخصا کلی با ایشون بحث کردم تا بهشون بفهمونم گیربکس ماشین برای هیوندا هست

ولی بازم نمیخواست قبول کنه
حالا یک خبر بی ارزش که سر وته نداره را جهت یادآوری چندبار تو پچ میزاره
گزارش
پاسخ دادن
10:46  1396/11/17

حمید
2

خیلی تحقیق کردم. خیلی پرس و جو کردم خیلی نظرات پیجها رو خوندم خیلی دو دل بودم که با این پولی که به هزار زحمت دور هم اوردم چی بخرم که افت قیمت نداشته باشه قطعاتش کیفتش بالا باشه بی صدا و نرم باشه قطعاتش توی بازار باشه امتحان پس داده باشه حالا اپشن نداشته باشه مهم نیست خلاصه رفتم ساندرو معمولی ثبت نام کردم 42000000 برام در اومد یک میلیون و پانصد دادم واسه مانیتور و دوربین عقب باربند هم میخوام بذارم. دیگه لااقل حالا خاطر جمع هستم که جنس چینی سوار نمیشم از همه مهمتر که برای من خیلی اهمیت داشت افت قیمت خودرو حین فروشه که از روزی که خریدم بارها ازم پرسیدن که قصد فروش دارم یا نه ؟ قیمتهای پیشنهادی هم خیلی بالا بود. قصد تخریب یا تبلیغ ندارم تجربه شخصی ام بود نوشتم. انتخاب و نظر همه قابل احترام است
05:56  1396/11/16
گزارش
پاسخ دادن
به حمید
42

از نظرتون ممنون
ولی ساندرو با یک مونیتور مشکلش حل نمیشه که بخواهی با اون نظر خواننده را به ساندرو عوض کنی
مشکل خیلی بزرگتر از ایناست
کلا باعث افسردگی میشه
42-3 میلیون پول دادی ولی وقتی میشینی تو ماشین با اینکه نو هست هیچ احساس و هیجانی نداری انگار سوار همون پراید شدی
باز خوبه شما ریسک کردی 3-42 میلیون خرج کردی
ولی کسانی هستن که دلشون نمیاد برای خودشون حتی لباس بخرن
وکلا تو زندگی سختی میکشند که ضرر نکنند تا وراث راحت زندگی کنند!!!!

گزارش
پاسخ دادن
07:37  1396/11/16

هادی
3

من نظر خودمو گفتم ده روزی میشه سوار میشم قبلا 206 داشتم از 206 خیلی نرمتر و بهتره اتفاقا رانندگیش هم لذتبخشه ساندرو خوبه
گزارش
پاسخ دادن
08:47  1396/11/16

به هادی
20

من خودم الان 206 مدل 88 هم دارم کلا 68 هزار تا کارکرده بخاطر این سال ماشین قید کردم که بدونی از این جدیدا قلابی نیست
ولی وقتی میشینی تو برلیانس انگار از وانت نیسان نشستی تو این ماشین
البته از نظر راحتی ونرمی تعلیق گفتم
گزارش
پاسخ دادن
11:08  1396/11/16

حيدر
22

دوست عزيز حميد جان مباركت باشه ساندرو گرفتي ولي برام يه سؤاله اين قدر از ماشينت راضي هستي و باهاش حال ميكني در پيج برليانس چه ميكني داداش؟!!
گزارش
پاسخ دادن
13:51  1396/11/16

به هادی
6

سلام شما جند تا اسم داری

هادی هستی که نظر دادی یا حمید!!!!

یا امید!!!!!
گزارش
پاسخ دادن
17:13  1396/11/17

میثم
9

خوب الان موتور این ماشین هم تقویت شده

داچیا سوارا تا الان میگفتن موتور و گشتاور

منتظر باشید الان با یک بهونه دیگه ای بیان تخریب کنن
15:22  1396/11/15
گزارش
پاسخ دادن
محمدحسن
6

من تندر پلاس اتومات هم داره ولی برلیانس کراس یک چیز دیگه است بخصوص الان که با موتور 1650 میده
من بخاطر علاقه ای که به راحتی و بیصدا بودن برلیانس دارم و هندلینگ بالای این خودرو ، تصمیم گرفتم دوباره این خودروی بسیار راحت و خوب را خرید کنم و قبلا هم بخاطر تخریب عده ای فروختم که شدیدا پشیمان شدم . امیدوارم کسانیکه دارند با شادی استفاده کنند
گزارش
پاسخ دادن
20:51  1396/11/15

امید
1

برای یادآوری

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ( isqi.co.ir ) گزارش طبقه بندی کیفی اتوموبیل های داخلی بین 50 تا 75 میلیون تومان در 6 ماهه اول امسال را منتشر کرده و در دسترس است.

کلا" 13 مورد ذکر شده که از 6مورد کیفی تر اول ، 5 مدل به مدیران خودرو و یک مدل مربوط به سایپا است.

برلیانس 330AT در رده 8 و برلیانس 320AT در رده 13 و آخر است.

در رده 25-50 میلیون که برلیانس 320MT از MVM 110 هم پائین تر است. شاهکار اینکه ، پژو 405، سمند و ساینا ، از H220AT بالاتر هستند.

گزارش
پاسخ دادن
10:26  1396/11/16

به امید
16

خودتون میگید شاهکار هست
گزارش
پاسخ دادن
10:53  1396/11/16

به امید
18

ساندرو استپ وی رتبه هفتم
حالا چه اتفاق مهمی افتاده؟؟
گزارش
پاسخ دادن
11:23  1396/11/16

محمد
6

من 220at دارم! آقا امید بیا باهاش رانندگی کن! مطمئنم تف میریزی تو صورت اونی که این رده بندی رو ساخته!!!
گزارش
پاسخ دادن
09:07  1396/11/17

محمدحسن
7

برلیانس 320 کراس با موتور 1650 ثبت نام شد
خدا خیر کند انشاالله
از قبلی راضی بودم این چه خواهد شد ؟
به نظر محشر میشه
10:57  1396/11/15
گزارش
پاسخ دادن
بهمحمد حسین
3

قیمتهای جدید حدود 4 میلیون افزایش داشته
گزارش
پاسخ دادن
13:02  1396/11/15

محمدحسن
5

619000000 ریال شده
220000000 ریال پرداخت کردیم برای دعوتنامه فروردین
بقیه وام داره که موجود است
گزارش
پاسخ دادن
14:52  1396/11/15

عصاره
4

اگر قرار باشه این موتور 1650 جدید مثل ef7 باشه که واقعا ارزش نداره
اردیبهشت 96 رفتم سمند ef7 خریدم که میگفتن مشکلاتش رفع شده . تا الان حداقل 7 مرتبه رفتم نمایندگی برای مشکلات موتوریش دیگه خستم کرده هنوز همون روغن ریزی ها و کپ کردن ها را داره .
به نظرم همون موتور 1500 درسته ضعیف تره اما مطمئن تره اگر قرار باشه این 1650 مثل ef7 باشه
پول دادن واسه ef7 واقعا اشتباهه
10:45  1396/11/15
گزارش
پاسخ دادن
محمدحسن
7

موتور مال هیونداست عزیز
لطفا برید خبرش را بخوانید بعد نظر دهید
گزارش
پاسخ دادن
14:54  1396/11/15

به محمد حسین
12

موتور با همکاری برلیانس در مگاموتور وگیربکس جهت هماهنگی با پاورتک هیوندا صورت گرفته
گزارش
پاسخ دادن
15:17  1396/11/15

محمدحسن
3

پارس خودرو به منظور احترام به مشتریان ارجمند و ارتقا کیفیت، خانواده برلیانس سری 300 و برلیانس کراس را با موتور و گیربکس ارتقا یافته به بازار عرضه می‌کند.

مشخصات برلیانس کراس C3 با موتور جدید 1650 CC

با انجام آزمایش های متعدد با همکاری شرکت هیوندایی پاورتک، موتور وگیربکس جدید با شرایط جاده ها و آب و هوای کشور کالیبره شده و تمام آزمایش های فنی و کیفی شرکت بازرسی و استاندارد را نیز با موفقیت گذرانده است. موتور 1650 سی سی جدید علاوه بر افزایش گشتاور و قدرت، نسبت به نمونه های مشابه دارای مصرف سوخت کمتری بوده و منطبق با استانداردهای آلایندگی یورو 5 است.

با تغییر موتور، توان آن از 103 اسب بخار به 114 اسب بخار افزایش یافته است و با تغییر ضرایب دنده به میزان 15درصد شتاب خودرو همچنین قابلیت خودرو برای مسیرهای شیب دار بهبود زیادی داشته است.
گزارش
پاسخ دادن
20:53  1396/11/15

به محمد حسین
6

همانطور که تو متن گفته وبنده عرض کردم شرکت پاورتک هیوندا در زمینه گیربکس فعالیت میکنه که با توجه به تغییر حجم موتور جهت هماهنگی گیربکس و موتور در این زمینه با شرکت یاد شده هماهنگی بعمل امده
گزارش
پاسخ دادن
07:41  1396/11/16

امید
1

برای یادآوری

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ( isqi.co.ir ) گزارش طبقه بندی کیفی اتوموبیل های داخلی بین 50 تا 75 میلیون تومان در 6 ماهه اول امسال را منتشر کرده و در دسترس است.

کلا" 13 مورد ذکر شده که از 6مورد کیفی تر اول ، 5 مدل به مدیران خودرو و یک مدل مربوط به سایپا است.

برلیانس 330AT در رده 8 و برلیانس 320AT در رده 13 و آخر است.

در رده 25-50 میلیون که برلیانس 320MT از MVM 110 هم پائین تر است. شاهکار اینکه ، پژو 405، سمند و ساینا ، از H220AT بالاتر هستند.
گزارش
پاسخ دادن
10:53  1396/11/16

به امید
17

برای یاداوری

اونم چند نوبت تو پچ

واخبار گزینشی

چقدر حقوق میگیرید
گزارش
پاسخ دادن
11:40  1396/11/16

اکبر
5

اونیکه این گزارشو منتشر کرده، مطمئنا عین خودت یه دلال داچیاست!
گزارش
پاسخ دادن
09:37  1396/11/17

Yas
1

سلام
آیا میشه موتور ۱۵۰۰سی سی برلیانس را به۱۶۵۰ ارتقا داد؟
01:54  1396/11/15
گزارش
پاسخ دادن
میثم
28

سلام دوست عزیز
من به شما پیشنهاد میکنم که این کار رو نکنید
موتور اصلی خود برلیانس خیلی خیلی بهتر از این موتور جدید هست که قراره مونتاژ کنن

قدر ماشینت رو بدون و دستکاریش نکن
مطمئن باش موتور ماشینت تا 10 سال عین ساعت کار میکنه آخ نمیگه چون طراحیش واسه کره هست
و مطمئن باش این موتورهای جدید که قراره مونتاژ کنن عیب و ایرادش به زودی پیدا میشه

ببخشید پرحرفی کردم قصدم فقط راهنمایی بود
گزارش
پاسخ دادن
08:38  1396/11/15

سپهر
11

منم اعتقاد دارم اصولاً تجربه ثابت كرده تو ايران سري اول هر ماشيني بهتر بوده و به تدريج از كيفيت كم شده مثال پرايد 405 پرشيا سمند 206 و ... .
گزارش
پاسخ دادن
10:58  1396/11/15

امید
5

آقا میثم ، برادر عزیزم

لطفا" یک دلیل ، اگر نشد یک نشانه ، نتوانستی یک قرینه ، بازهم اگر نشد ، یک اشاره بفرما تا بدانیم این موتور BM15 کجای کره طراحی شده است.
گزارش
پاسخ دادن
11:40  1396/11/15

حسین
21

سخت نگیر! منظور کره زمین بوده
گزارش
پاسخ دادن
12:38  1396/11/15

به امید
39

اقا امید ریز بین

حالا ایشون اشتباهی بجای تکنولوزی میتسوبیشی ژاپن گفت کره البته گیربکس کره هست زیاد دور نگفت
هر دوتاشون چشم بادامی هستن
خودشو ناراحت نکن
گزارش
پاسخ دادن
13:01  1396/11/15

امید
2

" به امید " عزیزم

چرا پشت دیگران قائم میشوید. طرف خود شمائی ، مثل همیشه. از سیاق کلامتان پیداست. البته اشکالی هم ندارد.

امیدوارم همتی کنید و نام خوبی برای خود بیابیدتا راحتتر با هم تبادل نظر کنیم. همه ما اشتباه میکنیم و دلیلی ندارد که خجالت بکشیم.

در ضمن ، گیربکس مدتها است که چینی شده است.
گزارش
پاسخ دادن
13:38  1396/11/15

به امید
12

امکان گذاشتن عکس نیست پاورتک هیوندا ست
گزارش
پاسخ دادن
15:19  1396/11/15

محمد
28

به اقا امید

نمیدونم چرا مغلطه میکنی
برای یکبار هم شده موتور ماشینو از نزدیک نگاه کن
بعد خودتت از دروغا که میگی شرمنده میشی
(گیربکس چینی هست)
اگه شما فقط شنیدی چینی هست
برادر من اونجا کار میکنه
واقعا متاسفم برای این همه دروغ وتظاهر به ادم موجه بودن
گزارش
پاسخ دادن
15:42  1396/11/15

امید
2

محمد عزیزم

آیا شما فرق موتور و گیربکس را میدانید؟ آیا برای دیدن Name plate گیربکس ، باید به موتور نگاه کرد؟ آیا شما نمیدانید که گیربکس های جدید چینی ، چه بر سر مردم آورده اند؟ آیا به شما ادب نیاموخته اند ؟ مطمئنم که سعی خود را کرده اند ، اما زمین گویا شوره زار است.

موفق باشید.
گزارش
پاسخ دادن
10:05  1396/11/16

به امید
12

نمیدونم سطح تحصیلاتون چقدر ولی نوشته MADE IN KOREA

شما بخون چین
دلیل ولزومی هم نداره به شما ثابت کنم چی نوشته

کسی خوابه میشه بیدارش کرد
ولی کسی که خودشو به خواب زده نمیشه
گزارش
پاسخ دادن
11:00  1396/11/16

به امید
11

نمیدونم دروغ گویی شما چه دلیل به بی ادبی من داره

من وشما وکیل مردم نیستیم که گیربکس چینی به سر مردم چی اورده

ولی میدونم ماشین من گیربکسش کره ای هست
گیربکس ماشین که تو صندوق عقب ماشین نیست پسر با ادب
بالاخره چسبیده به موتور زحمت بدی به خودتون کشور سازنده اش حک شده روی گیربکس میتونی ببینی وخیالتون راحت بشه

از این که اینجور پرخاش میکنید معلوم شما تو شوره زار بودید
گزارش
پاسخ دادن
11:19  1396/11/16

امید
1

عرض شد که شوره زاره !!!

به موتور ماشین نگاه کردم ! چیزی راجع به گیربکس ننوشته بود!!!

و اما ، " تحصیلاتون چقدر " !!! : زیر صفر !!!

من چگونه میتوانم شما را بیدار کنم ؟!!! با استفاده از تحصیلاتتان ، یاری بفرمائید.
گزارش
پاسخ دادن
11:27  1396/11/16

به امید
12

بازم که دروغ میگید
(موتور ماشین دیدم)

خدا به راه راست هدایتون کنه
شما زیاد نمیخواد زحمت بکشید
اون که بخواه بخره میره گیربکس نگاه میکنه

شما هر چند دقیقه برای یاداوری
پیامتون درج کنید که بازرسی کیفیت چی گفته
گزارش
پاسخ دادن
12:03  1396/11/16

امید
1

" به امید " عزیزم

قرار نیست کسی داخل شوره زار باشد! از این استعاره استفاده میشود تا عدم امکان تاثیر پذیری تلاش مثبت دیگران در کسی ، بیان گردد.

بحث وکالت مطرح نیست ، بحث اطلاع رسانی است تا خریدار آخرین شرایط را بداند. این ربطی به سازنده گیربکس های قبلی ندارد. این را از اول میفرمودید که گیربکس خودرو شما از نوع قدیمی است و اطلاع جدیدی ندارید.

اینقدر عصبی برخورد نکنید که بنویسید " نمیدونم دروغ گویی شما چه دلیل به بی ادبی من داره " . دو اشکال وجود دارد :

1- توهین و بی ادبی مجدد . شوره زار است دیگر. از کوزه همان برون تراود که در اوست.

2 - استفاده نابجا از کلمه " دلیل ".

شما را برای همیشه به خدا می سپارم. برای من هم دعا کنید.

گزارش
پاسخ دادن
12:06  1396/11/16

به امید
10

تاثیر پذیری که پایه اش بر اساس دروغ باشه از نوع مثبت نیست

ماشین من برای تابستان امسال هست

دوستمم هم یک ماه پیش گرفته
این ادعای شما رد هست
فعلا شرکت برلیانس گیربکسش ماشین را با شرکت هیوندا پاورتک کره قرارداد داره
تو نسخه موتور قوی هم برای تغییر قدرت نیز همون جور که تو خبرها اومده با پاورتک هیوندا هماهنگی بعمل امده

ممکنه در اینده این اتفاق بیفته من هیچ پافشاری ندارم تا اینده چی پیش میاد

کلا هنوز چین در زمینه گیربکس تا اونجایی که اطلاع دارم گیربکس اتو تولید نمیکنه
چون تمام گیربکس ماشینای چینی داخل کشور یا AL4 ویا ZFو ,AISINهست
گزارش
پاسخ دادن
13:05  1396/11/16

به امید
8

تحصیلات شما به سمتی میکشه که برید معلم فارسی و انشاء بشید براتون بهتر هست

و برای دلسوزی وقت مردم تو این پچ تخصصی که برلیانس سوار هستن نگیرید

یا حداقل تو یک شرکت مدیر روابط عمومی یشید که اطلاعیه های شرکت را تو اتومایسیون هر چند دقیقه برای یاداوری اطلاع رسانی کنید
(برای یاداوری شرکت بازرسی کیفیت.......)
گزارش
پاسخ دادن
16:21  1396/11/16

فرزاد
0

عالی بود منم بلریانس دارم ولی این حرفای مفت که طراحبش فولانه و ماله کره اس مسخره اس اما واقعا طراحیش رو شرکت به نام انجام داده و گیربکس 4 دنده اتوماتیک مال پاوتک هست اینارو رو سایت خود بلریانس خوندم اللته ابنم بگم چندساله دیگه خودکارخونش توی چین دیگه بلریانس مدل 200و300 تولید نمبکنه و الطه طراحی خود ماشین هم تقلیدی از bmw x1 هیت که اونم به خاطر اینکه بلریانس توی چین ماشینای bmw رو مونتاژ میکنه برای چینیا
گزارش
پاسخ دادن
02:29  1398/12/06

حسین
1

دوستان لطفا راهنمایی بفرمایین.
چراغ ایربگ خاموش نمیشه.کسی میدونه دلیلش چیه؟؟
16:29  1396/11/14
گزارش
پاسخ دادن
همايون
27

سلام منم بيشتر از 2 ساله 330 دارم خدارو شكر زمستون امسال تو برف سنگينم روسفيدم كرد ماشين خيلي خوب روي يخ و برف كنترل ميشه و ترمز ميگيره در ضمن من ماشين دومم برليانسه كه هميشه تو خيابون پارك ميكنم بعد از گذشت سه تا زمستون كوچكترين مشكل رنگ بدنه يا خراب شدن قطعات تزئيني بر اثر سرما يا بخارگرفتگي چراغا رو نداشته كيفيتش خوبه خدا رو شكر در ضمن ماشين در هر سرما و درجه حرارتي با يه نيش استارت روشن ميشه.
ماشين خوشدست و راحت و بي دردسريه به همه كسايي كه قصد خريد دارند پيشنهاد ميكنم. يا جق
14:05  1396/11/14
گزارش
پاسخ دادن
سعيد
21

علت اينكه صفحه اين ماشين مورد هجوم نظرات منفي من درآوردي و غيرمنطقي قرار گرفته اينه كه برليانس نون خيلي از دلالاي ماشيناي از رده خارج 20 30 سال پيشو تخته كرده اونقدر كه الان من دارم تو خيابونا انواع برليانسو ميبينم معلومه مردم به حرفاي بي اساس توجه نميكنند و كيفيت بهترو انتخاب ميكنند.
14:01  1396/11/14
گزارش
پاسخ دادن
Cars
9

طبق گفته دوستان قدیمی تو این پیج انقدر دروغ و عوام فریبی زیاده که پیشنهاد من به دوستانی که میخوان این ماشین و بخرن اینه . حتما تحقیق میدانی کنید . هم برلیانس سوار شید هم هر مدل دلخواه . انشالله هر کس با قدرت تصمیم گیری که داره بهترین انتخاب و کنه . و امیدوارم روزی برسه به انتخاب هم احترام بذاریم .
دوستان عشق گشتاور 2000 سوار هم انشالله انقدر خلقشون تنگ نشه
گزارش
پاسخ دادن
21:13  1396/11/14

سهراب
24

ذوستان سلام
من با کلی شک و تردید این ماشین رو خریدم. H330 رو میگم. و صادقانه باید بگم ماشاالله عالیه. اصلن شک نکنید و به حرفهای آدمهایی که از خارج این صفحه میان کامنت میزارن گوش ندید. بخدا قسم عالیه. هرکی خریده مبارکش باشه و هرکی میخوا بخره شک نکنه. الحمدلله بهتریم انتخابه. الله اکبر به این محصول. اصلن شک نکنید.
یاعلی
11:03  1396/11/14
گزارش
پاسخ دادن
علی رنجبر
1

من نمی دونم چه جوری ایربگ خاموش میشود
19:21  1396/11/13
گزارش
پاسخ دادن
حمید
4

لطفا بیان با خودمون رو راست باشیم. واقعیت رو بپذیریم طوری صحبت کنیم که اون بنده خدایی که مبخواد ماشین بخره با صحبتهای ما انتخاب اشتباه نداشته باشه. ببینین براداران. همه شواهد حکایت از کیفیت رنو ساندرو و استپ وی داره جدول کیفی که هر چند ماه یکبار منتشر میشه ساندرو کماکان خودرو چهار ستاره است استقبال مردم رو بببنید نحوه تحویل پول گرفتن نمایندگیها رو ببینید بپذیریم تا شصت میلیون تومان ساندرو رقیب نداره ال نود امتحان خوبی در ایران پس داده تنها مشگل ال نود اطاقش بود که ساندرو درستش کرد تعصبات بی جا رو کنار بذارید و منطقی باشید
15:23  1396/11/13
گزارش
پاسخ دادن
اسقف
39

خب اون ظاهر داغونشو چه کنیم؟
اون داشبورد پرایدی شکل کجای دلمون بزاریم؟
مگه همه چی فقط ستارس؟
برلیانس همه خوبی ها رو داره فقط با یک ستاره کمتر، که اونم بخاطر یه سری دست های پشت پردس و الا بنظر من ۵ ستارس...
گزارش
پاسخ دادن
21:24  1396/11/13

به حمید
26

اگر بخوایم با خودمون رو راست باشیم 60 تومن پول به ساندرو نمیدیم

حتی اگر کسی برلیانس نخواد بخره باز هم خرید ساندرو با 60 میلیون توجیه نداره
با 60 تومن خیلی گزینه های بهتر از ساندرو میشه خرید

من خیلی از مزایای برلیانس متوجه شدم که قابل قیاس با ساندرو نیست
کیفیت سواری برلیانس و راحتی در مسافرت با برلیانس عالیه

کم مصرف بودن برلیانس مزیت بزرگی هست
امکاناتی مثل کی لس و زنجیر تایم و فرمان برقی نرم امتیازات دیگه هستن که به راحتی راننده کمک میکنه

زیبایی طراحی رو نباید ناچیز گرفت چون بالاخره خودروسازها بابت طراحی زیبا هزینه میدن

قطعات برلیانس هم فراوون پیدا میشه و چون پارس خودرو پشتیبانی میکنه جای نگرانی نیست

افت قیمت برلیانس شاید یک مقداری ( بازم تاکید میکنم یک مقداری) بیشتر از ساندرو باشه ولی خیلی ارزش داره که آدم قید اون یک مقدار رو بزنه عوضش چندین سال از رانندگی لذت ببره

گزارش
پاسخ دادن
10:24  1396/11/14

هادی
4

چرا قیمت ساندرو رو میبری بالا من ساندرو معمولی ثبت نامی دراومد 42850000تومان که تازه نهصد هزار تومانش واسه گیربکسهای جدید جی اچ کیو بود. استپ وی رو قبول ندارم چون باربند گذاشته و پارکاب هشت میلیون گرونتر از ساندرو معمولی میده
گزارش
پاسخ دادن
21:51  1396/11/14

اچ330
2

یه پیشنهاد خوب
بچه هایی که ثبت نام کردین ویا در حال تحویلین
هر طور که میتونید با مدل جدید با موتور1650عوض کنین حتی اگه شده انصراف بدین دوباره ثبت نام کنین
16:20  1396/11/12
گزارش
پاسخ دادن
محمد مکانیک
14

سلام دوستی که گفته موتور تیو 5 است اینطور نیست موتور ای اف 7 بهینه شده است . البته معلوم نیست چطور روی این بدنه عمل کند اما ارزان تر از موتور فعلی است .
گزارش
پاسخ دادن
23:36  1396/11/12

مهدی
2

با موتور ای اف سون شده ۵۹ میلیون!!!!
گزارش
پاسخ دادن
21:33  1396/11/16

جوجو
1

دوستان قصدم نه توهین ونه ایراد به انتخابتون نیست>>

فقط نمیدونم چرا یه خودرو رو این خودروسازهایه محترم اول تست نمیکنن وبعد بدنش دست مردم

الان اومدن بعد چند وقت تولید برلیانس به این نتیجه رسیدن که موتور 1500سی سی به درد این هیکل وتیپ نمیخوره و یه موتور 1650 براشش در نظر گرفتن که از اسفند هم شروع به تولید میشه

خوب جناب خودروساز اول تست میکردی وقتی دیدی کشش وقدرت لازم رو نداره نمیدادی دست مردم

میشه توضیح بدید که حال تکلیف اونایی که خریدن چیه


حالا طرف با کش وقدرتش کنار میاد با افت قیمت ونبود لوازم یدکی موتور چه کند

خداوکیلی یعنی فقط اسباب بازی میدن دست مردم

نقطه ضعف ملت مارو فهمیدن چیه

شاسی بلند وقیافه شبیه به بنز و بی ام دبلیو

البته کسانی هم که چشم بسته وبدون تحقیق و به خاطر4تا آپشن بچه بازی رفتن وخریدن هم مقصرن

البته حق رو از ظالم باید گرفت

وظالم کسی جز این خودروسازها نیست

یا علی
12:14  1396/11/12
گزارش
پاسخ دادن
علی
4

موتور جدید تی یو ۵ است .یعنی بی خود .
گزارش
پاسخ دادن
17:52  1396/11/12

سامان
1

با سلام و احترام
موتور تي يو 5 كه ميفرماييد مربوط به كارخانه ديگري به نام ايرانخودرو هست كه الان روي محصولات اون خورو ساز نصيب ميشه.حجم موتور تي يو 5 ، 1600 سي سي و قدرتش 108 اسب بخار هستش.در حالي كه اين موتور جديد 1650 سيسي و داراي 114 اسب بخار هستش.فعلا اطلاعاتي از نوع موتور درج نشده ،اما احتمالا موتور جديد بايستي يكي از موتور هاي آريو يا چانگان cs35 باشه.
گزارش
پاسخ دادن
18:58  1396/11/14

کاربر: همی
2

سلام
کسی برلیانس h330 که ۹۶/۱۰۲۵ فاکتور شده رو تحویل گرفته یا نه ؟
برای ما که تا امروز ۹۶/۱۱/۱۲ هنوز هیچ خبری نیس هیچ کی هم جوابه تلفن و نمیده راحت
کسی خبر داره کی میخوان بدن ماشینو
11:03  1396/11/12
گزارش
پاسخ دادن
جواد
3

مال من 10.20 فاکتور شده . فروش فوری بودم الان 60 روزه میگذره هنوز تحویل ندادن . رفتم نمایندگی میگه باید صبر کنی ماشینت تو انباره نمیتونن پیداش کنن . لعنت بهشون
گزارش
پاسخ دادن
12:33  1396/11/12

مجید
1

والا واسه من320 اتومات بود 20 دی فاکتور شد 25 دی هم تحویل گرفتم،شاید من تهران بودم و نمایندگی مرکزیش انقدر زود تحویل دادن.
گزارش
پاسخ دادن
12:27  1396/11/14

امیر
1

منم 27 دی فاکتور شد سه چهار روز بعدشم گرفتم.330دستی و قزوین
گزارش
پاسخ دادن
13:25  1396/11/14

همایون
3

سلام
کسی ماشین برلیانس که 25/10 فاکتور شده باشه رو گرفته یا نه ؟
ماله ما که هنوز نیومده
10:38  1396/11/12
گزارش
پاسخ دادن
حمید
2

سلام واسه منم ۲۵/۱۰فاکتور شده ولی هر موقع زنگ می زنم یه جواب می دن آخریش هم گفتن ماشین تو پارکینگ گم شده
گزارش
پاسخ دادن
15:39  1396/11/14

حمید
3

سلام بنده ۱۸/۱۰ ثبت نام کردم نقدی فروش فوری ۳۳۰ اتو و ۲۵/۱۰فاکتور شده همه چیزش از طریق پست اومده مثل بیمه . کارت ماشین .کارت سوخت و سندش مدل ۹۷ زدن ولی از خود ماشین خبری نیست هر وقت تماس گرفتم یه بهانه ای آوردن آخریش هم گفتن ماشین تو پارکینگ گم شده
گزارش
پاسخ دادن
15:55  1396/11/14

cars
17

دوستان سلام.
از قدیمی های این پیج هستم .
توخرید برلی شک نکنید . چون واقعا به قیمتش رو دستش تو ایران ماشین نیست .
الانم که قراره پیشرانه جدید براش قرار بدن . با قدرت بشتر .
قدرت : 114 اسب بخار
گشتاور : 154 نیوتن
شک نکنید
01:14  1396/11/12
گزارش
پاسخ دادن
Vali
2

سلام قدیمی، منم قدیمی هستم ولی دیگه نظر نمیذارم چونکه قدیمی هستم وقدیمی ها نظر نمیذارن برای اینکه قدیمی هستن تا قدیمی بمونن و قدیمی بودنه خودشون رو برای قدیمی بودن حفظ کنن . باتشکر از قدیمی های پیج .
گزارش
پاسخ دادن
07:56  1396/11/12

امید
1

تقدیم با احترام به کسانی که به بهانه پیش کسوتی ،خود را از اطلاعات بروز ، محروم نموده اند:

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ( isqi.co.ir ) گزارش طبقه بندی کیفی اتوموبیل های داخلی بین 50 تا 75 میلیون تومان در 6 ماهه اول امسال را منتشر کرده و در دسترس است.

کلا" 13 مورد ذکر شده که از 6مورد کیفی تر اول ، 5 مدل به مدیران خودرو و یک مدل مربوط به سایپا است.

ساندرو استپ وی در رده 7 و برلیانس 330AT در رده 8 و برلیانس 320AT در رده 13 و آخر است.

در رده 25-50 میلیون که برلیانس 320MT از MVM 110 هم پائین تر است. شاهکار اینکه ، پژو 405، سمند و ساینا ، از H220AT بالاتر هستند.

نمی دانم آیا با افزایش چند میلیمتری ارتفاع سرسیلندر و طول شاتون ( مانند افزایش حجم موتور پراید به 1500) اتفاق خاصی خواهد افتاد جز اینکه مدل های موجود را دلالها باز چند میلیون ارزانتر بخرند یا نه . تازه اگر موفق باشد ، میشود معادل موتور L90 ( که قبلا" مفصل بحث شد ) ، بعلاوه حداقل 100 کیلو گرم اضافی.

ممنون از کامنت های مودبانه و فنی.
گزارش
پاسخ دادن
11:35  1396/11/12

جاسم اتو
3

این امار و رتبه بندی صرفا برای کنترل و مدیریت فروش است وگرنه 320 از 330 استاندارد تر است و طراحی ان اصیل تر . 330 به سفارش ایران بوده است.
گزارش
پاسخ دادن
00:03  1396/11/13

امید
3

از کی تا بحال آدیت فنی خودروها ، کنترل و مدیریت فروش پارس خودرو را به عهده گرفته است؟ چرا واقعیت ها را قبول نکنیم؟ H330 سفارش ایران ؟ لزومی ندارد که حتما چیزی بگوئیم.
گزارش
پاسخ دادن
10:05  1396/11/13

به امید
11

نمیدونم از این مغلطه بازی چی گیرت میاد

جداول سطوح کیفی ابان 96 نگاه کن

برلیانس در رنح قیمت 75-50 بعد از ای 10 هیوندا چانگان cs35 و اریزو و جک ذکر شده جالبه تو جدول اسمی از استپ وی نشده

ساندرو در رنج قیمت خودش زیر پنجاه مقایسه شده
گزارش
پاسخ دادن
08:01  1396/11/14

حسین
1

آقا جاسم

این گزارش بر مبنای رتبه بندی فنی و رضایت مشتریان است. ریطی به آماز فروش ندارد.
گزارش
پاسخ دادن
08:01  1396/11/14

محمد
11

اعلام درصد داخلی سازی

پژو ۲۰۶، رانا و دنا نیز حدود ۷۰ درصد داخلی‌سازی شده

و میزان داخلی‌سازی تندر ۹۰ و محصولات خانواده رنو (پارس تندر و ساندرو) حدود ۵۶ درصد است.(56 درصد یعنی خیلی فرانسوی هست)
هایما، سوزوکی، پژو ۲۰۰۸، پژو ۳۰۱، برلیانس، سراتو، چانگان و S۳۰۰، تنها ۲۰ درصد است. در این میان، خودروی دانگ فنگ (H۳۰ کراس) ایران خودرو حدود ۴۰ درصد داخلی‌سازی شده است که آن هم عدد قابل قبولی به حساب نمی‌آید.
گزارش
پاسخ دادن
08:12  1396/11/14

سامان
5

با سلام و احترام
شما اگه وارد سايت خود برليانس هم اگر بشين مشاهده ميكنين كه اين ماشين به دو صورت صندوق دار و هاچ بك توليد و به فروش ميرسه.و هر دوتاشون داراي تست Ncab هستند
گزارش
پاسخ دادن
18:54  1396/11/14

کاربر: Nemat
0

بله چون تقاضا زیاد هست و برای تحویل باید صبر ایوب داشته باشید،لهمون خاطر اکثرا عجله دارند که زودتر سوار این خودرو شوند،ناراضی هستند از شرکت،وگرنه یک چرخ این خودرو مبارزه به ساندرو و ام وی ام و خودروهای تا رنج ۷۰ میلیون
گزارش
پاسخ دادن
02:46  1396/11/22

میثم
1

سلام
دوستان کسی تا حالا واسه این ماشین لاستیک خارجی انداخته؟
میخوام بدونم چقدر اگر کسی انداخته چقدر توی نرمی تاثیر داره؟
البته سواری این ماشین واقعا نرمه ولی خواستم بدونم با لاستیک پهن و خارجی کسی سوار شده یا نه؟
23:58  1396/11/10
گزارش
پاسخ دادن
به میثم
4

لاستیک خارجی خیلی بهتر هست وسایز استاندارد برای اتو میگن خوبه
195/15/65وبرای دنده ای 205/15/55
گزارش
پاسخ دادن
07:54  1396/11/11

میثم
1

ممنون که راهنمایی کردید
به نظرتون لاستیک خودشو چقدر برمیدارن؟
زیاد کار نکرده خیلی سالمه

من میخوام سایز 15 . 65 . 205 بگیرم
مارک فالکن این سایز رو داره
گزارش
پاسخ دادن
10:39  1396/11/11

به میثم
1

در حالت ایده ال 400 تومن ولی بستگی داره چقد کارکرده باشه
گزارش
پاسخ دادن
11:24  1396/11/11

اکبر
5

معایب برلیانس:

گیربکس چینی
ترمز نا مطمئن که سوت میکشد
نفوذ شدید صدای موتور به داخل کابین
لگد زدن گیربکس چینی
صدای سقف در دست انداز ها
کوبش کمکهای عقب و جلو
شتاب بسیار ضعیف صفر تاصد، حدود 46 ثانیه
کشش بسیار ضعیف در سربالایی و کفی
طراحی داخلی و بیرونی بسیار افتضاح
صندلی های نا مناسب و بی کیفیت
قدرت بسیار کم موتور هنگام روشن بودن کولر و بخاری
لرزش بسیار شدید و افتضاح بدنه هنگام روشن شدن فن
چهار برابر بودن قیمت به نسبت کشور سازنده چین
افت شدید قیمت نمونه های دست دوم و نبود مشتری هنگام فروش
قطعات درجه سوم و چهارم و یکبار مصرف
استفاده از مواد بازیافتی و سرطانزا در ساخت متریال داخل خودرو
کیفیت بسیار پایین رنگ خودرو
و بدتر از همه نگاه معنادار مردم به ماشین چینی ...

با تشکر.
16:52  1396/11/10
گزارش
پاسخ دادن
اسقف
61

دیگه عیب و ایرادی چیز دیگه ای پیدا نکردی!!؟جون من بگو مدیون بچه های این پیجی اگه چیزی رو از قلم انداخته باشی! حالا بازم برو از الان تا صبح فکر کن شاید تونستی بازم براش عیب بتراشی...
خدایا همه بیماران رو شفا بده
آمیییییین
گزارش
پاسخ دادن
22:15  1396/11/10

خریدار
55

چون قافیه تنگ آید،شاعر به جفنگ آید! همه به کنار، این مواد سرطانزا را از کجا آوردی! کدام مرجع آزمایشگاهی تا حالا متریال خودروها را آنالیز و رتبه بندی کرده است؟!!!
گزارش
پاسخ دادن
05:41  1396/11/11

آلفرد هیچکاک
43


کسی که به کسی حسد می ورزد، دلیل بر آن است که به برتری او اعتراف کرده است. هراس وال پول
گزارش
پاسخ دادن
07:13  1396/11/11

روبرتو کارلوس
42

آنکس که نداند و نداند که نداند
در جهل مرکب ابدالدهر بماند
آنکس که نداند و نخواهد که بداند
حیف است چنین جانوری زنده بماند
یاعلی ع مدد
گزارش
پاسخ دادن
07:24  1396/11/11

به اکبر
37

نمیدونم چی میکشی

اینا مشکلات کابینت هست
برو گیربکس برلیانس نگاه کن بعد این اراجیف بگو
گزارش
پاسخ دادن
07:51  1396/11/11

امیرحسین
17

برادر جان شما هر چه زودتر باید به دکتر معرفی کنی خودت رو، برای صلاح خودت میگم چون شرایطت بحرانیه :))))))
در ضمن این شتاب صفر تا صد که فرمودین مربوط به موتور براوو محصول شرکت نیرو محرکه است :)))))))))
خداوند انشالله همه رو به راه راست هدایت کنه
گزارش
پاسخ دادن
16:01  1396/11/11

کاربر: Nemat
0

صدای موتور داخل کاببن،یک چیز میگم نه بخاطر اینکه این خودرو را دارم،خداشاهده بعضی مواقع دنده سه بوده،من هم گاز میدادم ،از دور شمار موتور فهمیدم که دنده ۳ هست،،یعنی صدای موتور داخل کابین نمیاد که بفهمم ،با دنده سنگین گاز میدم،این چند بار به خدا برام اتفاق افتاده،چون لیور دنده مثل خودروهای دیگه نیست که اختلاف مکانش فاحش باشد،دنده ۳ بوده ،من هم گاز میدادم،حواسم که به صفحه کیلومتر که جای میشد،میدیدم دور شمار ۵ هزار هست،بعد دنده میدادم،واقعا صدای موتور داخل کابین نمیاد،دیگه داری کم لطفی میکنی
گزارش
پاسخ دادن
03:05  1396/11/22

سجاد
45

من 35 سالمه نزديك 3 ساله 330 دستي دارم اهل كل و شتاب و سرعت هم هستم واقعاً نميدونم ما به چه جنوني گرفتار شديم كه فكر ميكنيم هر چي بالاتر و بزرگتر بهتر بابا با وضع دوربيناي جاده ها و بنزين موتور فعلي برليانس حداقل تو مدل دستي كه من دارم هيچ جا كم نمياره كه هيچ خيلي هم كم مصرف و مناسب هست. من مسيرم خيلي مواقع سربالايي فشم لواسان و لواسان فشم بالعكس هست با يه معكوس ماشين پر ميكنم ماشينم ميكنه ميره بالا تو شهرم كه شتابش زيادي هست حالا واقعاً نميدونم همه چرا ميخواهيم اداي شوماخرو در بياريم با اين ترافيك جاده ها و شهر.
افرادي كه 330 دستي از اول دستشون بوده همه ميدونند اين ماشين بعد آببندي شتابش خيلي خوبه و راحتي و سواريشم مناسبه.
16:08  1396/11/10
گزارش
پاسخ دادن
محسن
12

اونوقت شما ها که قبلا به اندازه کافی خاک خوردین ، حالا با این ماشینای با موتور دوباره از رده خارج شده ، چی میخورین ؟ چی میتونین جز شکر.
گزارش
پاسخ دادن
08:08  1396/11/11

به محسن
24

خودت از حرفات سر در اوردی
اول صبح چیزی زدی
گزارش
پاسخ دادن
10:32  1396/11/11

محسن
0

جاسم خودش فهمیده به روی خودش نمیاره شما قاطی نشو
گزارش
پاسخ دادن
14:42  1396/11/11

به محسن
9

برو خدا روزیتو جای دیگه بده
معلومه هنوز پراید هم نداری
گزارش
پاسخ دادن
15:03  1396/11/11

کاربر: jasembandari
23

پاسخ به مخربین برلی
پارس خودرو اعلام کرد که برلی جدید با موتور 1650 و گیربکس جدید در راه است . انگار اسفند امسال یا سال جدید . دقیقا نمی دونم ولی برا اینا که میگن برلی کم میاره الان با موتور و گیربکس جدید که دیگه فقط باید خاک بخورن . به برلی الان که کسی نمی رسه ، جدید که واویلا .
ممنون
گزارش
پاسخ دادن
01:14  1396/11/11

سجاد
14

چند تا نكته واسه دوستان عزيزي كه از عرضه برليانس با موتور قويتر خوشحال يا ناراحت شدند يعني خودشونوم نميدونن با خودشون چند چندن
اولين نكته اينكه شرايط بازار خودروي كشور ما فاجعه است كه جاي خود ولي با شرايط موجود برليانس جز گزينه هاي خيلي خوب و منطقي و به صرفه هست.
نكته دوم عرضه برليانس با موتور حجم بالاتر 1650 سي سي با قدرت فقط 10 اسب بخار بيشتر يعني بازده موتور جديد از قبلي كمتر هست و مصرفش هم طبيعتاً بالاتر از مدل فعلي
از طرف ديگه تجربه به همه ما ثابت كرده وقتي خودروساز با يه سانروف 3 4 ميليون ميذاره روي قيمتش پس قيمت مدلاي جديد با موتور حجم بالاتر حداقل 5 ميليون به بالا رو قيمت خودرو ميره كه براي مشتريان اين رنج قيمت خريد خودرو مبلغ خيلي كمي هم نيست
پس از نظر بازده و مصرف و قيمت با خودرويي بالاتر روبرو نيستيم از طرف ديگه اين به معناي ادامه توليد برليانس با بدنه هاي فعلي و آسودگي بيشتر خيال دارندگان از قطعات و يدكي هست در حاليكه مصرف خودروشون هم كمتر بوده و دارندگان فعلي برليانس ميدونند كه شتاب اين ماشين هم قابل قبول هست
16:03  1396/11/10
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
22

خوب شد خریدیم معلوم نیست این تعییرات به نفع مشتری باشه .افزایش قیمت و کارایی نامطمئن.
گزارش
پاسخ دادن
05:10  1396/11/11

محسن
9

یه چند تا دیگم بخر. حتما کلی سود میکنی. تو کامنتای دیروز معلوم شد تازه اکه موتور برلی قد بکشه میشه موتور صندوق کمیته امداد.
گزارش
پاسخ دادن
08:12  1396/11/11

به محسن
22

خیل باحالی پسر خوب

چی میزنی
گزارش
پاسخ دادن
10:34  1396/11/11

محسن
0

مهدی خودش فهمید شما خودشو قاطی نکنه!
گزارش
پاسخ دادن
14:44  1396/11/11

به محسن
6

اتفاقا شما خودشو قاطی نکن اینجا پچ برلیانس سوار هست
نه ......
گزارش
پاسخ دادن
15:05  1396/11/11

داچيا سوار
2

آقا خواهشاً اين طرفداراي چيني مينيا از صفحه داچيا برن بيرون بذارن ما به درد خودمون بسوزيم.
15:19  1396/11/10
گزارش
پاسخ دادن
مهرداد
0

سلام دوستان سر سرعت گیر یا ثابت میمونم میخوام حرکت کنم یهو گاز میدم که شتاب بگیره فرمون میکشه سمت راست ۵ ماه پیش میزان فرمانم زدم بالانسم کردم
الان یهویی میکشه سمت راست موقع سکون که میخوام حرکت کنم با شتاب دلیلش چیه😐
راهنمایی لطفا ماشینم 330 اتومات
22:47  1396/11/09
گزارش
پاسخ دادن
به مهرداد
24

مشکل عدم گواهینامه هست پسر جان
گزارش
پاسخ دادن
15:33  1396/11/10

یوسف
0

سلام دوستان

برلیانس های دستی جدید سه ایراد اساسی وشایع داره
۱همه بلا اثتثنا هیدرولیک فرمان زوزه وویبره داره
۲گیربگس دنده ۳و۴ زوزه دارد و برگشت بیشتر
۳ نشتی روغن از قالپاق موتور
افت شدید قیمت هم به اینا اضافه کنید و اینکه ماشین چینی قطعات یکبار مصرف دارن
16:43  1396/11/09
گزارش
پاسخ دادن
به یوسف
40

برو غلط دیکته درست کن بعد بیا اینجا دروغ بگو

کامنت کابینت عوض کردی
گزارش
پاسخ دادن
16:51  1396/11/09

سینا
40

حاجی چی زدی!! حالت خوبه! هیدرولیک!!! فرمانننننن !!! زوزه!!!!
برلیانس اصلا هیدرولیک فرمان نداره!!
فرمان برلیانس برقی هست و صدایی نداره
آخه شما منفعتت چی هست از تخریب و نظر غیر کارشناسی دادن آخه!
گزارش
پاسخ دادن
22:37  1396/11/09

ارش
2

بحث های کارشناسی به کنار ولی خدایی ارزش نداره بخاطر یه اتومبیل یا هر شیئ دیگه به شخصیت هم توهین کنید هزارتا ماشین لوکس و خونه و....... فدای شخصیت یه انسان
گزارش
پاسخ دادن
09:30  1396/11/11

مسعود
3

سلام دوستان با یکی از نمایندگی های برلیانس همان مرکزی 2تماس بگیرید و ببینید تعمیر کاران چه می گویند. یکی از صدای جیر جیر در سقف می‌گوید و دیگری از زوزه گیربکس در دنده‌های بالاتر.

حتی یکی از کاربران از صدای برخورد باد با آینه کناری در سرعت بالای ۸۰ کیلومتر می‌نالید و در کل این ایراداتی که اکثریت آن‌ها به مشکلات مونتاژی بازمی‌گردد، در برلیانس چینی زیاد دیده می‌شود.
16:32  1396/11/09
گزارش
پاسخ دادن
به مسعود
27

این مشکلات استپ وی هست
گزارش
پاسخ دادن
09:02  1396/11/10

saam
33

بابا اینجا هم مثل پیچ چانگان فقط میگن رنو ساندرو کشتید خودتونو با این ساندرو بی اصل و نصب رومانیایی که از چین بدتره . اه اه اه اه اه اه اه
16:20  1396/11/09
گزارش
پاسخ دادن
توکلی
3

صدای موتور چینی برلیانس به‌خصوص در سرعت‌های بالا در کابین نفوذ زیادی دارد.
اگر شما یک خودروی گیربکس اتوماتیک داشته باشید، با توجه به آنکه از نسل قدیمی ۴ سرعته بهره می‌گیرد،
این مشکل حادتر بوده و قاعدتا اگر اقدام به گرفتن کولر (و روشن شدن فن) نیز بکنید
شاید تنها راه نجات‌تان بالا بردن صدای ضبط و گوش دادن به موسیقی با همان اسپیکرهای بی‌کیفیت باشد!
16:20  1396/11/09
گزارش
پاسخ دادن
محمد
36

این کامنت نخ نما شده
تازه این مشکل کابینت هست اسم ماشینو عوض کردی
پسر خوب
گزارش
پاسخ دادن
16:36  1396/11/09

امین
1

سلام به سروران گرامی

واقعا چرا یک ماشین فرانسوی مثل رنو با یک ماشین چینی بی اصل و نصب مقایسه میکنید این مقایسه اشتباه هست ....

گیربکس برلیانس 330 من بعد 2 ماه کار کرد ماشین قفل کرده .
من شهرضا هستم و ماشین نمایندگی نیلی اصفهان

هرکی باور نمیکنه زنگ بزنه بپرسه 2 روزه ماشین خوابیده.

ماشین 2 ماه کار کرد چرا باید گیربکس بسوزونه

بنظرتون چیکار کنم؟؟ کسی میخره بفروشمش؟؟
15:20  1396/11/09
گزارش
پاسخ دادن
امین
35

چرا با اسم من اومدی از خودت مایه بزار من تا الان این ندیدم ماشینی گیربکسش بسوزه برلیانس ندارم ولی ماشین خوبیه منم مثل تو ال90 دارم ولی هرکی رو دیدم از برلیانس راضی بوده.
گزارش
پاسخ دادن
16:10  1396/11/09

به امین
33

صد البته که ساندرو را نباید با برلیانس مقایسه کرد پسر خوب

ساندرو در حد پراید هست که بازم پراید سرتر هست
گزارش
پاسخ دادن
16:39  1396/11/09

به امین
30

این متن چندین ماهه که تو این صفحه گذاشته میشه.
خنده داره که دو روز تو نمایندگی نیلی چندین ماهه تموم نشده.

واقعا به حال بد شماها باید گریه کرد.

خدا شفا بده.
گزارش
پاسخ دادن
17:54  1396/11/09

قاسم
1

خودرو های رنو هر چی باشن پرخرج نیستند.
چون اصالت دارن
مثل رنو ساندرو کم مصرف و با کیفیت قابل قبول هستند.
ولی برلیانس چینی چطور؟
زشت و پرمصرف.افت قیمت سنگین مشکلات داخلی یکبار مصرف
15:20  1396/11/09
گزارش
پاسخ دادن

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
پارسا. 29 نظر
X33 Cross cvt 25 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهین اتومات طرح نیمه شعبان ۱۴۰۲ : دوستان کسی اطلاع داره دعوتنامه اذر تا چه تاریخی فرصت تکمیل وجه داشته ؟ با توجه به اینکه بعد از اون تاریخ دیگه دعوت نامه‌ای تا ۳۰ بهمن صادر نشد
تیتان 2 دی : رمز موفقیت یک دلال
امیر : بله به من هم گفتن تا ۱۵ اسفند تقریبا فاکتور شده البته من شاهین پلاس رو میگم.
فیلد : خطاب به شاهین پلاس اتوماتیک که تا ۱۶ اسفند فاکتور شده و اطلاع موثق داری اگر غیر حقیقت باشد اگزوز شاهین پلاس با اون منبع که از زیرش زده بیرون در مادر بزرگوارت
محبوبه : سلام خدمت همه دوستان..عزیزان سوالی داشتم....تارا اتومات مرغوبتره یا تارا دستی؟میخوام خرید کنم..کدوم بهتره..ممنون میشم جواب بدین.
akbar : ن داداش ماشین منم هنوز فاکتور نشده معلوم نیست میخوان چیکار کنن الان دیگه دوماه تاخیره
امیر : اسفند . من خودم ۲۵ اسفند تکمیل وجه کردم
سهند اذر : سلام وقت همگی دوستان بخیر سهند اس من یک ماه تحویل گرفتم خدای ماشین خوبی انتظار بیشتری از شرکت‌های ایرانی نمیشه داشت بیشتر به فکر سود خودشون هستن مشکلی که من با سهند دارم سرعت از 120کیلومتر که رد میشه کم کم دور موتور میر بالا روی 140که میرسه دور متر میاد روی 4500 صدای موتور خیلی روی اعصاب به موتور هم فشار میاد از دوستانی که تحویل گرفتین واسه شما هم همین مدلی
محمد : واریز اولیه 5 شهریور ، تکمیل وجه 16 اسفند هنوز فاکتور نشدم
یوسف : سلام نمیدونم خبر درست یا نه. میگن بابت اینکه نمیتونن سانروف رو تامین کنن خط تولید g متوقف شده. اگه مصرف کننده هستین براتون زیاد اهمیت نداره بنظر من تبدیل ب gl قبول کنین. باز خود دانین
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
تبریزی : داداش ما هنوز ماشین نیامده که مدارکش بیاد😂😂😂
شهریار : داداش شاید اشتباهی ب تو بنز دادن
فردوس دنا اتومات مشکی : آذربایجان شرقی بناب
مروت : سلام کوییک دعوتنامه تیرماه کی میاد اگه دعوتنامه واریزشدخودروروکی میدن
امیر : درود تحویل کی بودی
اطلس بهمن : کستکار تو دلالی بیش نیستی
کستکار : سلام دوستان من تبدیل به کوئیک زدم 10 روز پیش فردا گفتن بیا تحویل بگیر تهران هستیم میخوام درب کارخونه بفروشم اگر کسی خواست تماس بگیره 480 هم میدم ممنون از شما
م : وقتی سخا ثبت میکنی با دقت بخوانید گفته راهور انتخاب کنید
207 پانا فروش فوق العاده : سلام اصلا مشخص نیست تو این چند روز کسی فاکتور نشده
شادمهر : بزار ماشین اومد واست میگیم