امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1498
گیربکساتوماتیک
تعداد دنده4
قدرت موتور (اسب بخار)103
ترمز جلودیسکی
ترمز عقبدیسکی
رینگ (اینچ)15
طول (سانتی‎‏متر)451
عرض (سانتی‎‏متر)175.8
ارتفاع (سانتی‎‏متر)146
حجم باک (لیتر)55
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
گشتاور138
کنترل آب و هوای اتوماتیکدارد
سیستم دسترسی بدون کلیددارد
سانروفدارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
صندلی رانندهبرقی
صندلی سرنشیندستی
تهویه مطبوعدارد
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

50123 نظر

محمد
5

علی
0


با سلام
من ساندروی اتومات دارم.حدود ۵۰۰۰ تا کار کرده.جدیدا مشکلی که باهاش مواجه شدم اینه که ماشین زمانیکه موتورش سرده یا اینکه چند ساعت از کار کردنش گذشته موقع روشن کردن وقتیکه دسته دنده تو حالت p باشه چراغ پشت آمپر میاد ولی استارت نمیخوره
اما وقتیکه ماشین گرم باشه این مشکل رو ندارم کسی از دوستان اطلاعی از این مشکل دارند که دلیلش چیه؟
در صورتیکه تو حالت N و P نباید این حالت پیش بیاد ولی برای ماشین من تو حالتP پیش میاد مجبورم بذارم روی N تا روشن بشه
18:41 1396/07/24
گزارش
پاسخ دادن
داچیا سوار
17

خودتو ناراحت نکن علی اقا .این اشکالات و نواقص تو خودروهای ارزون قیمت داچیا بیداد میکنه .کم کم مثل مالکان این خودرو که تقریبا اکثرشونم ناراضین ( یکیشم خودم ) عادت میکنی و ذهن خودتو درگیر نمیکنی همونجور که من و ۹۹ درصد بچه های این سایت به این نتیجه رسیدیم
گزارش
پاسخ دادن
21:38 1396/07/24
08:12  1396/07/25
گزارش
پاسخ دادن
سارا
5

سلام دوستان. من بعد از کلی تحقیق به برلیانس 320 اتو رسیدم. حالا بین برلیانس کراس و 320اتو دو دل شدم. به نظرتون کراس ارزش داره که 5 میلیون بیشتر پول بدم یا همون 320 اتو را بگیرم؟؟؟ لطفا اگر کسی اطلاعات جامعی داره راهنمایی کنه
22:02  1396/07/24
گزارش
پاسخ دادن
علی
3

سلام به نظرم 320 اتو بهتره. برلیانس کراس چیزی بیشتر از 320 اتو نداره فقط کمی بلند قد تره و ظاهرشم ناچیز فرق داره.
گزارش
پاسخ دادن
22:11  1396/07/24

چینی هرگز
7

از چاله میفتی تو چاه با خریدن نسخه کراس....اینا اومدن محبوبیت استپ وی رو دیدن خواستن رو ماشین چینیم امتحان کنن اصلا جواب نداد...نشون بقیمت بازار استپ وی اتومات و برلیانس کراس اتومات....ه
گزارش
پاسخ دادن
23:02  1396/07/24

بوی نفرت چینی
9

ما موقع خرید قطعه برای خودرو خود تمام بازار را زیر و رو میکنیم که قطعه چینی نخریم انوقت شما چطور 50 میایون پول بی زبون را بالای فرغون چینی میدهید .
21:48  1396/07/24
گزارش
پاسخ دادن
ایرانیان
4

واقعا گل گفتید یک قطعه چینی در خودرو مثل ویروس میمونه که همه وجود خودرو را آلوده میکنه دیگه چه برسه به اینکه کل یه چهار چرخ تابوت چینی باشه
گزارش
پاسخ دادن
01:24  1396/07/25

علی
5

انصافا من مدت ها برای ماشین دنبال شمعی بودم که مطمئن باشم چینی نیست . یک شمع مکزیکی پیدا کردم نصب کردم عالی بود . با شمع های چینی ماشین واقعا نامنظم کار میکرد و مصرف هم بالا میرفت . خرید ماشین چینی اشتباه محضه
گزارش
پاسخ دادن
07:35  1396/07/25

بوی نفرت چینی
11

یکی از عواقب خرید ماشین بنجل چینی این هست که انسان مثل کپک سر خودش را زیر برف میکند و دیگر هیچ چیزی نمیفهمد ...
21:45  1396/07/24
گزارش
پاسخ دادن
محمد 20
10

واقعا خیلی خوشم میاد از ساندرو چون خیلی خوب تونسته بشه خار چشم فرغون سوارهای چینی نینی پینی بپر برو تو سینی و .....
21:43  1396/07/24
گزارش
پاسخ دادن
چرخ و فلک
26

خدایی گیربکس چرخ و فلک ساندرو خوب سوژه ای شده. کلا ساندرو که همه چیزش سوژه بود این گیربکس چرخ و فلکش هم اضافه شد.
21:40  1396/07/24
گزارش
پاسخ دادن
پدرام
0

دوستا کسی میدونه ۳۳۰ دستی که از دیروز تو وضعیت آماده تخصیصه رو کی فاکتور میکنن؟
19:55  1396/07/24
گزارش
پاسخ دادن
Vali
9

یه پنج شش سالی طول میکشه تا فاکتور بشه
گزارش
پاسخ دادن
21:18  1396/07/24

پدرام
7

چقدر خوشمزه ای تو
گزارش
پاسخ دادن
22:19  1396/07/24

سعید
0

سلام
خواستم بپرسم باد لاستیکهای 330 باید روی چه عددی تنظیم باشه؟

در ضمن من ماشینم فقط سرویس دوره ای اول رو بردم و دیگه نمیخوام ببرم واسه سرویس دوره ای و خودم روغنش رو عوض میکنم آیا جلو بندی نیاز به آچار کشی مجدد داره یانه؟

ممنون از شما
19:00  1396/07/24
گزارش
پاسخ دادن
چرخ و فلک
5

از اقای چرخشگر بپرس، اون خوب بلده خالی ببنده،بگو برات باد لاستیکتو تنظیم کنه😁😁😁😁😀😀😉
گزارش
پاسخ دادن
20:48  1396/07/24

سيما
0

دوستان لطف ميكنيد بگيد براي گرفتن جريمه تاخير چكار بايد بكنم؟
18:56  1396/07/24
گزارش
پاسخ دادن
علیرضا
0

30 روز بعد از "فاکتور شدن" پیامک میاد واستون.با کارت ملی میرید بانک ملت پولتون رو میگیرید.چند روز تاخیر داشته؟
گزارش
پاسخ دادن
10:44  1396/07/25

علی
1

برای من دو هفته بعد از تحویل پیامک اومد!
گزارش
پاسخ دادن
15:40  1396/07/27

احمد
29

به عنوان کسی که تحقیق کامل کرده ام به جرات میگم فقط گیربکس با کیفیت هیوندا برلیانس میارزه به گیربکس ایران دوچرخ ساندرو داچیا. در مورد فروش اعتباری هم کافیه دوستان یه سری به سایت آسان موتورز بزنند تا ببینند سانتافه را با وام 100 میلیونی (تقریبا 50 درصد قیمت ماشین) میفروشند یه سر هم به سایت اطلس خودرو بزنند تا ببینند کیا سراتو وارداتی 2017 را با وام پنجاه میلیونی به فروش گذاشته اند. به داچیا سوارا هم توصیه میکنم خیلی به خودشون فشار نیارند تشت رسوایی داچیا ساندرو خیلی وقته از بوم افتاده و با این حرفا هم آبروی نداشته اش برنمیگرده
18:12  1396/07/24
گزارش
پاسخ دادن
چرخ و فلک
10

😂😂😂😂😂😂
ای جان،چرا اخه؟!!!!!
خودشو اذیت نکن،چینی شما از همیچی بهتره
منم بهشون میگم همه لاک کنن شمارو
گزارش
پاسخ دادن
20:50  1396/07/24

چینی هرگز
4

چرا قیاس مع الفارغ میکنی اونا ماشینای 150میلیونین...باید شرایطی بدن....نه ماشین45تومنی رو....اونا کره انداین بنجل چینه ....فرق زمین با اسمونه.....فازت چیه....
گزارش
پاسخ دادن
21:34  1396/07/24

برلی
30

همه خودروهای داخل معابب بیشتری نسبت به برلیانس دارند برای مثال ساندرو داچیا رو در نظر بگیریم. مارک رنو تقلبی که دارندگان ساندرو داچیامیدونند فقط برای مغلطه و سفسطه است ولی باز بهش دلخوش میکنند..... قیافه نداشته محصولات داچیا که به کابینت یا قوطی کبریت تشبیه اش میکنند ولی باز چشماشون رو میبندند..... کلیدهای بزرگ و زمخت و طراحی مثل پیکان داخل محصولات داچیا ولی باز به خودشون روحیه میدن که عیب نداره عوضش مارک رنو روش هستش.... موتور ضعیف و قدیمی که با حجم 1600 به قدری کم بازده است که قدرت حجم 1500 را به زور تولید میکنه ..... گیربکس ضعیف و خنگ که تو دنده سنگین لگد میزنه و تلفات انتقال بالایی دازه ..... شتاب عملی ناامید کننده 17 ثانیه ای داچیا ساندرو...... جنس مواد کهنه بکار رفته داخل کابین که زود به جیر جیر میفته.... ترمزهای کاسه ای در سال 2017!!!!..... فرمون هیدرولیک در سال 2017!!! ..... صدای عذاب دهنده سقف داچیا ساندرو..... کوبش کمک های عقب که واقعا آزار دهنده است ..... مدیر تبعیض قایل نشو و کامنت من رو تایید کن
15:53  1396/07/24
گزارش
پاسخ دادن
حسین
14

جالبه کسی از موتور رنو ایراد میگیره که خودش طرفدار موتور بی اصل و نسب و کم ارزش چینی هست !!
من از داچیا ساندرو و ال90 به خاطر سواری و کابینشون اصلا خوشم نمیاد اما شرکت رنو نیسان یکی از معتبرترین شرکت های خودروسازی و طراحی موتور در دنیا هست . برلیانس چیزی نیست جز یک عروسک چینی بزک شده با یک موتور ضعیف
گزارش
پاسخ دادن
17:45  1396/07/24

محمد
11

ساندرو داچیا که آبرویی نداره.
گزارش
پاسخ دادن
18:16  1396/07/24

بهرادد
9

مثل اينكه دل پري از رنو و ساندرو ... داري !؟؟(: يا نتونستي بخري يا بهت ندادن يا...
فقط خوشگل پسر اينو ميگم٢ نفر همزمان يكي ساندرو ميخره يكي بلريانس بعده ١٠ هزار جفتشون بخوان بفروشن ماشيناشونو به نظرت چطوري ميشه؟؟؟؟
هركس يه صليقه اي داره ، شما هم خودتو اينقدر ناراحت نكن جفت ماشينا چيني هستن با أين. تفاوت ك ساندرو ، تندر به اصطلاح ساخت رنو هست اينطور داخلش لوازم چيني استفاده كردن( البته إز لحاظ كيفت موتور و گيربكس و.. با مشاهده تعميرگاها قبول ميكنيم) اما اين ماشين هاي چيني كه كلا ساخت چين هست معلوم نيست اون داخل چي هست !!! ساده و بدون امكانات هستند ولي إز لحاظ كيفيت براي قشر متوسط خيلي خوبه ، خودروهاي چيني واقعا إز لحاظ زيبايي و امكانات واقعا خوب هستن اما واسه ٣،٤ سال ، اگه كسي پول افت زياد ماشين واسش مهم نباشه خيلي هم خوبه.
در هر صورت حرص نخور
گزارش
پاسخ دادن
21:00  1396/07/24

احمد به بهزاد
15

مثل اینکه شما خیلی چشمت دنبال برلیانسه تو این صفحه جا انداختی داری خودت رو به در و دیوار میزنی مشتری برای داچیا رومانی جور کنی. ثانیا از تعداد برلیانسها معلومه که کدوم بیشتر فروش داره. تو خیابون که نگاه کنی نیم ساعت طول میکشه اولین داچیا رو ببینی در حالیکه تو چند دقیقه چند تا برلیانس میبینی و این یعنی محبوبیت. داچیا رومانی چیزی ازش در نمیاد
گزارش
پاسخ دادن
21:45  1396/07/24

چینی هرگز
4

مطمعینی بخاطر کیفیته نه فروش شرایطی و قسطی چینیا.......کمی تامل......
گزارش
پاسخ دادن
22:52  1396/07/24

بیطرف
11

با دلایل پر واضح و منطقی و از روی سند وتجربه خریدماشینای چینی که میثم جان اشاره کردن،اونی که باید اطلاعات بدست میاورد و فریب ا پشن نمیخورد،متوجه جریان شد،پر واضحه کسانی هم که متوجه اشتباهشون شدن مخالفن و در تایید فریب خوردگان این ماشین تنبل و سنگین باقدرت ناچیز،لایک بذارن و نظر بدن....هیچ ماست فروشی نمیگه ماست من ترشه....هدف کسانی بودنکه داشتن فریب اپشن میخوردن...البته اکثرا شرایطی میخرن وشرکت گزینه دیگری غیرچین نداره براشون.....
15:39  1396/07/24
گزارش
پاسخ دادن
مهران
4

سلام،چقدر خوبه كه تو بخش نظرات دوستاني كه از خودرو استفاده ميكنن نظرش اون رو راجب نقاط قوت و ظعف ماشين بدون هيچ تعصب و اقراقي بيان كنن، چون ماشين به نظر بازار خوب ومتقاضي خوبي داره،... ممنون از دوستان
15:31  1396/07/24
گزارش
پاسخ دادن
وحید ( لطفا تایید )
25

دوستمون میثم یه سری مطالب بدون ارائه رفرنس معتبر ارایه کرد که بعضابه طرز خنده داری نامعتبرند. موردی که من میخوام اینجا اثبات کنم اینه که بازدهی موتور گیربکس برلیانس از تمام موارد تولید داخل خیلی بیشتر و این خودرو را با ساندرو که نزدیک ترین قیمت به برلیانس رو داره مقایسه میکنم. همه برند معروف و پراستحکام سانگ یانگ موتورز کره را میشناسیم من تیوولی را به عنوان مرجع برای مقایسه انتخاب میکنم. دقت کنید:
____________________________________________________
سانگ یانگ تیوولی اتوماتیک
حجم:1600 قدرت:128 اسب بخار گشتاور:160 وزن:1300
شتاب عملی طبق تست های میدانی : 12 ثانیه

ساندرو داچیا اتوماتیک
حجم:1600 قدرت:105 اسب بخار گشتاور:140 وزن:1200
شتابعملی طبق تست های میدانی : 17 ثانیه

برلیانس 330 اتوماتیک
حجم:1500 قدرت:103 اسب بخار گشتاور:138 وزن:1250
شتاب عملی طبق تست های میدانی : 13 ثانیه

حالا سه خودرو رو دقیق مقایسه کنید و ببینید بازدهی موتور ساندرو داچیا چقدر پایینه که با حجم مساوی تیوولی چه مشخصات افنضاحی داره ولی برلیانس وضعیتش معقوله
15:13  1396/07/24
گزارش
پاسخ دادن
رسول
8

این کامنت خیلی برای من مفید بود. کلا ظاهر ساندرو نشون دهنده طراحی قدیمی و منسوخ این خودرو هستش بازدهی موتور قدیمی اش که روم به دیوار
گزارش
پاسخ دادن
23:58  1396/07/24

سام
9

ساندرو کجاییه؟قطعاتش از کدام کشور میاد؟اسم کشور لطفا؟
اخرین بار در چه سالی تولید شده؟در کدام کشورها به فروش رسیده؟با چه قیمیت؟به نظر من واقعا برلیانس بش ظلم شد.اصلا از امکاناتش و شریک تجاری ش تبلیغاتی نشد.من برلی دارم و واقعا دارم لذت میبرم ازش.به نظر من اصلا با ساندرو قابل قیاس نیس.
اگه اینجوری باشه پراید هم مال کیا.امکانات و ظاهرشم از ساندرو بهتره.فروششم که دیگه قابل قیاس نیس
ملت ما گول اون آرم رنو میخورن.خودشون گول میزنن که تحت نظارت رنو.بابا اخه رنو فقط دنبال پوله.الان برا رنو اهمیت داره اعتبارش بره زیر سوال؟اگه مهم بود محصول 20 سال پیش خودشو با اخرین محصولات خودش مثله تالیسمان با یک آرم نمیزد
14:57  1396/07/24
گزارش
پاسخ دادن
چینی هرگز
7

دیگه شما راجع به رنو که غول خودروسازیه دنیاست بهتره .........این شرکت حتی به ایران نسخه جدید گیربکس به نامjhqداد اعتبارش حفظ شه که البته حاصل برجام و رفع تحریم خودرو بوده ....زدن مارک تقلبی پیگرد حقوقیداره،بدون دانش نظر ندیم.....داچیا رومانی اولا کشور اروپایی وعضو اتحادیس،که سهامو مالکیت ،رنوفرانسس،ازچینم ،بسیاربالاتره...
گزارش
پاسخ دادن
21:56  1396/07/24

علی
0

عزیز من! هم امکان بستن درهای عقب و هم قفل شیشه از کنار در راننده وجود داره، بعلاوه قفل کودک در درهای عقب جاسازی شده که میتونی با انگشت باز و بستش کنی!
گزارش
پاسخ دادن
15:38  1396/07/27

رضا
16

ما ایرانی ها همیشه بین انتخاب بد و بدتر بودیم و به ناچار بد رو انتخاب کردیم و اینجا هم بین بد (برلیانس و جک و چانگان) و بدتر(ساندرو داچیا ده سال پیش و پژوهای سی سال پیش) مجبوریم بد رو انتخاب کنیم.
14:48  1396/07/24
گزارش
پاسخ دادن
امير
2

سلام من ارديبهشت ٣٢٠ اتو نوشتم.قرار بود شهريور دعوتنامه بياد ولى هنوز خبرى نيست.
14:47  1396/07/24
گزارش
پاسخ دادن
مجید
2

سلام
منم شرایطم عین شماست .امیدوارم خبری بشه
گزارش
پاسخ دادن
19:20  1396/07/24

فرهاد
1

بنده هم اردیبهشت ماه 320 ثبت نام کردم و قرار بود شهریور ماه دعوتنامه بیاد تا اینکه ده روز پیش بلاخره انصراف دادم. فقط و فقط به خاطر بلاتکلیفی و عدم احترام به مشتری از طرف سایپا و پارس خودرو. هر موقع هم با پارس خودرو تماس می گرفتم انگار طلبکار بودن که چرا زنگ میزنی. واقعا متاسفم واسشون.. ما حقمون هست که پیگیر وضعیت مالمون باشیم و اونها هم وظیفشون هست که درست پاسخگو باشن نه اینکه برخورد افتضاح و وعده های الکی.. حتی 3 تا کارشناس 096550 هم در یک روز 3 جور حرف میزدن که هر سه هم دروغ بود.. واقعاً آدم دلشو به چی خوش کنه!!
ما که این ماشین به دستمون نرسید انشاالله کسایی که دارن خیرشو ببین و به خوبی و خوشی سوار بشن و لذتشو ببرن.
گزارش
پاسخ دادن
20:22  1396/07/24

سعید
136

من الان پنجاه تومن پول دارم و دارم درباره خودروهای مختلف تحقیق میکنم. کامنتهای اینجا هم خوندم . به نظر من دوستی که اینجا با نام میثم کامنت میزاره یه نکته مهم را جا انداخته که ایرادهایی که به ماشینهای چینی اینجا وارد شده ده برابرش به ماشینهای داخلی خودمون که با همون رنج قیمت ارائه میشه وارده. برای مثال از دنا شروع میکنم که ماشینیه که هیچ اصالتی نداره . این خودرو صرفا فیس لیفت خودرو سمند ایران خودروست که نه در طراحی شاسی دارای اصالت و پشتوانه ای هست و نه در طراحی پیشرانه و گیربکس. ضمنا اگر شما دوست عزیز کمی بررسی بکنید از ایرادات فراوان موتور EF7 این خودرو که دارندگانش را به ستوه آورده.ساندرو هم که یک ماشین شترگاو پلنگه که شاسی اش مربوط به شرکت گمنام داچیا رومانیه که ضمن زشتی طراحی از مشکلات عدم رعایت اصول آیرودینامیکی رنج میبره و به قولی شبیه قوطی کبریته. موتور این خودرو مربوط به طراحی 15 سال!!!پیش رنو است که بازدهی خیلی پایینی داره. برای فهمیدن بازدهی این موتور کافیست موتور K4M ساندرو داچیا را با تیوولی مقایسه کنید. گیربکسشم که ایرانیه چرخشگر تبریزه. (مدیر برای بیطرفی تایید)
14:39  1396/07/24
گزارش
پاسخ دادن
علی
10

به اقا سعید چرخشگر یا همن چرخ و فلک -
منتظر بودیم شما هم بیای نظر بدی .
انگار مطالب نوشته شده یکی از کاربران به نام میثم بدجور چرخ و فلک ماشین چینیت را بهم ریخته
خخخخخخخخخخخخخخخخ
گزارش
پاسخ دادن
15:18  1396/07/24

چینی هرگز
15

اولا شما این بنجل چینی رو خریدی و داری عوام فریبی میکنی...دوما ساندرو موتورگیربکسش بینظیره،همون رومانی عضو اتحادیه اروپاست،سهام و مالکیتشم واسه رنو فرانسس،سوما تکنولوزی گیربکس پیشرفتهjhq رو رنو در اختیار ایران بعدلغوتحریم خودرو قراردادوتوتبریز تحت نظارت خودش داره مونتاز میشه،کافیه یه سرچی کنی،چهارم همین دو خودرو یکی5 و دیگری 7میلیون بالای قیمت کارخونه داره معامله میشه،پنجم چشماتو رو واقعیت بستی ،.....
گزارش
پاسخ دادن
15:23  1396/07/24

به سعید
10

سعید جان چقدر مودم خاموش روشن میکنی که خودتو لایک کنی؟؟؟؟؟؟
بیا منم چندتا لایک میکنم دلت به لایک حداقل خوش باشه چون از ماشین چینی که فقط دیس لایک خوردی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
گزارش
پاسخ دادن
15:29  1396/07/24

علی
10

ماشین داخلی حداقل قطعاتش ارزونه و راحت همه جا گیر میاد ( البته به جز ef7 ) . ماشین داخلی افت قیمت زیادی نداره . ماشین داخلی هر وقت بخوای بفروشی راحت فروش میره . ماشین های داخلی اکثرا از این برلیانس قوی تر هستند .
ماشین های چینی همین مزایا رو هم ندارن .
گزارش
پاسخ دادن
15:35  1396/07/24

چینی هرگز
12

اونی که باید متوجه داستان میشد کاملا متوجه شد و دیگه فریب ظاهر نمیخوره،اونیم که خریده قطعا خودشو به خواب میزنه....... البته مجبوربودن بحثش جداس.....تنهاگزینه قسطی چینیه
گزارش
پاسخ دادن
16:36  1396/07/24

بهرادد
5

((: خدايي چند بار به خودت راي دادي؟؟؟ خيلي حال داري ((:
گزارش
پاسخ دادن
21:06  1396/07/24

کاربر: تندر پلاس
37

اگه ماشين چيني خريدين بايد با ضرر و زيان زياد فکر فروش ماشين باشي و بعد يک مدت، ماشيني که اول دلتو برده
دلتو ميزنه. وقتي ميري تو جاده وميوفتي تو سر بالايي
ميبيني ماشينهايي که مسخره ميکردي مثل آب خوردن از کنارت سبقت ميگيرن .
خلاصه دوستاي گلم پولتونو راحت به ماشينهاي بي کيفيت چيني ندين وبيشتر تحقيق کنيد .همين ماشينهاي وطني که البته قبول دارم بيکيفيت شدن از اين چينيهاي دل ربا ولي بي کيفيت بهترن.به خاطر اينکه قطعات هست(دقت کنيد همه قطعاتشون به وفور هست)
بهترين انتخاب از نظر من ال90 هست که البته فيس ليفتشم ايران خودرو زده و خودرو زيباتر شده.
هر کي ال90 دوست نداره انواع پژو هاي وطني و... هست بخريد هم موقع فروش راحت بفروشين و اينکه خودتونو اسيرنمايندگي هاي اي چيني ها نکنيين.
دقت کنيند ماشين ايراني بهتره
ال90 از همشون بهتره
بچه ها هواستون باشه يه عده اجير شدن تو اين سايت ها هرکي از ماشيناشون بد بگه فورا عليه ش موضع بگيرن.
اينا که ميگن من همه ماشينهارو سوار شدم يا ... از همونها هستن
ديگه راحت ميشه تشخيص داد (گول نخوريد) .
سوار اين تندر پلاس جديد بشين و از سواري عالي و دنده گيربک ...
گزارش
پاسخ دادن
17:21  1396/07/24

محمد
38

سلام دوستان
من هفته پیش استپ وی سفید تحویل گرفتم. اما وقتی تو دست انداز می افتم سقفش صدا میده. یعنی لاق لاق می کنه. این درست میشه ؟ باید ببرم نمایندگی ؟ یا ببرم صافکاری ؟
آخه چرا باید ماشین صفر سقفش صدا بده ؟
فقط ساندرو کجایی
14:38  1396/07/24
گزارش
پاسخ دادن
به محمد
9

عوام فریبی دارندگان ماشین چینی رو.........عزیزم ماشین 4ستاره کیفیه.....دروغ شاخ دارنگو
گزارش
پاسخ دادن
16:27  1396/07/24

کاربر: امیر علی
8

آقا دوستان عزیزی که ماشین چینی دوست ندارید نخرید نظرم ندید که البته خود ادمین بخاطر رنک (امتیاز) سایتش اینارو مینویسه و میزاره که بیایم هی بحث کنیم به نظر من این کارو نکن و بزار استفاده بهینه از سایتت بشه
14:35  1396/07/24
گزارش
پاسخ دادن
سردار متنفر از چینی
17

برید سری به سایتهای فروش خودرو بزنید ببینید که مالکان این بنجلها چگونه التماس میکنند برای فروش فرغونشان از انواع و اقسام حیله ها استفاده میکنند تا مشتری را گول بزنند مثل فروش به علت مهاجرت یا فروش به خاطر خرید خانه یا معاوضه با خودروی سبکتر مثل پراید . انگار مثلا تریلی را میخواد عوض کنه که نوشته معاوضه با خودرو سبکتر ...یه صد تا کلمه فوری هم پشت و جلو آگهی میزارند که مثلا یکم تاثیر داشته باشد ولی افسوس افسوس که انوقت دیگه خیلی دیر شده است و ...
14:09  1396/07/24
گزارش
پاسخ دادن
سالار
16

واقعا دیگه وقتشه به خودتون بیایید لااقل از تجارب دیگران استفاده کنید چرا دستی دستی خودتون را توی چاه میاندازید کمی تفکر ...کمی عقل ....کمی دور اندیشی آخه فرغون چینی هم شد ماشین ..تا کی تمسخر دیگران ..تا کی سرزنش دیگران ...تا کی رسوایی ... واقعا تا کی ......
14:02  1396/07/24
گزارش
پاسخ دادن
میثم. ادامه
19

خودروسازان چینی حتی بدون تست شدن محصولاتشان در موسسه C NCAP چین، نسبت به تبلیغ ستاره های ایمنی اقدام می کنند و متاسفانه هیچ اطلاعات یا تصویری از شرایط ایمنی این خودروها منتشر نمی شود و ظاهرا خودروسازان و نهاد های مسئول ایرانی نیز توجهی به این مهم نشان نمی دهند
13:49  1396/07/24
گزارش
پاسخ دادن
میثم. ادامه
18

موتور های چینی عموما موتورهای پُر بازدهی نیستند ، اما اصل مشکل به گیربکس خودرهای چینی مربوط می شود که اساسا ضعیف و ناکارآمد است.
مشکل سیستم انتقال قدرت و ضعف صفحه کلاچ در ماشین های گیربکس دستی چینی به کررات دیده می شود، گیربکس های اتوماتیک حتی بدتر هستند و گاها هزینه های ده ها میلیونی را به خریدار تحمیل می کنند.
13:47  1396/07/24
گزارش
پاسخ دادن
حسین
17

اصل مشکل مربوط به گشتاور ضعیف موتور برلیانس هست . 137 نیوتن متر اون هم در دور 3800 چیزی نیست که برای کشیدن یک بدنه 1250 کیلویی کافی باشه
گزارش
پاسخ دادن
14:26  1396/07/24

علی
5

گشتاور ساندرو داچیا با حجم 100 سی سی بیشتر هم که 140 بیشتر نیست و وزن ساندرو داچیا 1200 کیلو!!!!!!
گزارش
پاسخ دادن
14:56  1396/07/24

حسین
5

فقط حداکثر گشتاور مهم نیست . گشتاور موتور در دور پایین خیلی خیلی مهم تر هست . موتور برلیانس در دور پایین به طرز قابل توجهی ضعیف هست و این ضعف باعث کم آوردن در سربالایی و شتاب اولیه ضعیف میشه .
گزارش
پاسخ دادن
17:52  1396/07/24

میثم. ادامه
19

صنعت چین براساس مهندسی معکوس و کپی برداری بنا شده و این مسئله به خصوص در صنعت خودروسازی بیش از صنایع الکترونیک دیده می شود، در واقع خودروهای چینی در بازار داخلی این کشور چندان محبوب نیستند
بنابراین در حالی که دولت چین، حمایت سنگینی از خودروسازان داخلی انجام می دهد، خود چینی ها هنوز به تکنولوژی و رقابتی بودن محصولات کشورشان اعتماد ندارد.
13:39  1396/07/24
گزارش
پاسخ دادن
سپهر
5

داداش با اين كاري كه هي داري نظرات گوهربار و فلسفي تو تكرار مي كني داري بر خلاف هدفت محبوبيت اين ماشينو بالا مي بري پيج رو پربحث ترين پيج خودروي ماه و هفته كردي ممنون از تلاشت.
گزارش
پاسخ دادن
13:55  1396/07/24

Vali
18

بسیار جامع و مفید بود تشکر
گزارش
پاسخ دادن
13:58  1396/07/24

به میثم
15

ممنون از مطالب و پست های منطقی و صحیح و عمیق شما، که پشت پرده و باطن ماشین های چینی را رو کردین.

گزارش
پاسخ دادن
14:09  1396/07/24

به سپهر
15

نظرت هم مثل انتخاب ماشین چینیت هست
مطالبی که کاربر محترم اقا میثم درج کرده خیلی منطقی و اصولی هست،قطعا کسی که قصد خرید داره یه راهنماییی بسیار مفیدی براش میشه و با اگاهی میره خرید میکنه
شما درکت در حد تعداد لایک بیشتر نیست!!!!!
گزارش
پاسخ دادن
14:19  1396/07/24

فرید
4

میدونم ادمین اجازه دیدن متن منو نمیده
ولی
هرچی بگین باز در محدوده 50 تا 60 میلیون برلیانس از همه سرتره
حالا هی خودتون رو بکشید و متن های بی پشتوانه کپی و پیست کنید
خودتون که چیزی ندارید بنویسید!
گزارش
پاسخ دادن
14:28  1396/07/24

میثم. ادامه
19

برای مثال عدم قید ستاره های ایمنی محصول، قطع به یقین به معنای نا امن بودن خودرو مورد نظر است. چینی ها با افتخار 4 یا 5 ستاره بودن محصول خود را در کاتالوگ قید می کنند و عدم درج این مسئله به معنای ایمنی ضعیف 2 یا 3 ستاره از موسسه تست تصادف چین است که خود فاصله معنا داری با موسسات ایمنی اروپایی و آمریکایی دارد.
13:36  1396/07/24
گزارش
پاسخ دادن
میثم. ادامه
20

خودروسازان چینی به خوبی تبلیغات و معرفی محصولات خود را یاد گرفته اند، آن ها می دانند که مواردی نظیر ستاره های ایمنی برای مشتریان در اکثر نقاط جهان اهمیت دارد و یا استفاده از تکنولوژی های جدید و آپشن های رفاهی متعدد می تواند بر روی تصمیم گیری خریدار تاثیر گذار باشد.

اما معمولا در لایه های پنهان صنعت خودروسازی چین، موارد متعددی از پلت فرم های کپی شده، موتورهای شبیه سازی شده، گیربکس های مشکل دار و ضعیف و ایمنی اندک دیده می شود که در کاتالوگ ها مطرح نمی شوند
13:34  1396/07/24
گزارش
پاسخ دادن
میثم. ادامه
20

به این نتیجه رسیدیم که واژه «بی کیفیت» برای خودروهای چینی پر بیراه نیست و شرکت های سازنده این خودروها یا واردکنندگان مدل های چینی به دلایل مختلفی چندان مورد اعتماد جامعه نیستند.
بزرگ ترین عیب خودروهای تولید چین
استهلاک بالا به دلیل استفاده از مواد ارزان قیمت
کمبود قطعات و قیمت بالای خرید به دلیل وارداتی بودن
هزینه تعمیر بالاتر به دلیل مهندسی نه چندان دقیق
افت قیمت شدید بلافاصله پس از خرید
13:32  1396/07/24
گزارش
پاسخ دادن
محمدرضا
32

اولش که ماشینهای چینی اومدند با اینکه کیفیت بالایی نداشتند اما بواسطه کیفیتشون از محصولات ایران خودرو و سایپا بهتر بود خودروسازهای داخلی سعی کردند با سیاهنمایی و تکرار واژه بی کیفیت چینی جلوی رشد خودروهای چینی رو بگیرند اما وقتی قافیه رو بواسطه بی کیفیتی پژو ها و ال ممدها باختند و قدرت رقابت را در دوره تحریم کاملا از دست دادند خودشون سراغ ماشینهای با کیفیت چین نظیر برلیانس یا چانگان رفتند. اگر برلیانس بی کیفیت بود پس چرا پازس خودرو بجای توسعه خط تولید گاری ساندرو داچیا به سراغ راه اندازی خط تولید برلیانس کراس رفت؟؟؟؟؟ این نکته خیلی مهمیه که باید روش فکر کنید تا بفهمید داچیا رومانی یا پژو سی سال پیش خیلی وقته تاریخ مصرفش تموم شده
13:27  1396/07/24
گزارش
پاسخ دادن
چینی هرگز
20

اطلاعاتت غلطه،اولا ساندرو خود رنو موافقت نکرد با افزایش تولیدچون حساب کتاب داره عزیز،به تازگی به خاطر استقبال وحشتناک ازاستپ وی کمی ظرفیت رو افزایش داد،برلیانس چینیه بدون حساب کتاب،خط تولید ریش و قیچی دست پارس خودروهست....چون قسطی میندازه و کلی سود داره براش پس این کارو میکنه،همین الان برو سایت سایپا،پیش فروش ساندرو سریع تموم ..شد...چون رنو با حساب کتاب ظرفیت تعیین کرده. ، .
گزارش
پاسخ دادن
13:45  1396/07/24

چینی هرگز
19

الان برلیانس کراس تو بازار چنده،استپ ی اتومات چنده......پس کمی تامل کن....رنو اجازه افزایش ظرفیت و فروش فله ی نمیده....
گزارش
پاسخ دادن
13:50  1396/07/24

میثم. ادامه
20

چینی ها محصولاتشان را به کشورهای دیگر مانند ایران، صادر می کنند.
در واقع خودروهای چینی در بازار داخلی این کشور چندان محبوب نیستند و اگر سری به نتایج فروش ماهانه و سالانه بازار چین بزنید با انبوهی از نام شرکت های مطرح نظیر فولکس واگن، فورد، هیوندایی و شورولت مواجه خواهید شد که صدر فهرست پر فروش ترین ها را در اختیار دارند.
اگرچه خودروهای چینی از نظر کیفیت قابل رقابت با برندهای کره‌ای، ژاپنی و اروپایی نیست، اما در رقابت با خودروهای تولید داخلی مثل پراید کیفیت بالاتری دارند
13:15  1396/07/24
گزارش
پاسخ دادن
میثم. ادامه
19

از ميان خودروسازان چینی، آن‌هایی که با عرضه مدل‌های بی‌کیفیت و صرفا براساس تنوع محصول و گزینه های اضافی بی‌دوام از فضای بسته در بازار ایران در سایه تحریم‌ها سود می‌بردند، وارد بازار کشور شدند.

کیفی‌ترین خودروهای چینی ، در بدنه و موتور، طراح چینی نداشته‌ اند درواقع چین درخصوص این خودروها نه کپی‌کاری کرده و نه خلاقیتی چندانی به خرج داده بلکه طراحی خودرو را به بزرگ‌ترین شرکت‌های طراحی خودرو بین‌المللی سفارش داده و در طراحی و ساخت موتور، گیربکس و‌ دیگر اجزای کلیدی آن‌ها هم از شرکای خارجی خود یعنی خودروسازان بزرگ جهانی کمک گرفته است، در نتیجه خودروهایی هستند که هیچ اصالتی در طراحی و تولید آنها دیده نمی شود.
13:11  1396/07/24
گزارش
پاسخ دادن
بابک
20

خودروهای چینی نیز مانند تمام خودروها دارای کیفیت بالا و پایین هستند. در چین برخلاف ایران بازار رقابتی بسیار شدیدی بین خودروهای چینی و خودروهای خارجی وجود داره. اما در همون بازار رقابتی جیلی امگرند و چانگان و برلیانس دارند با برندهای معتبر رقابت میکنند و جز ماشینهای پرفروش هستند و در صورت لزوم من رفرنس این ادعا رو اینجا میزارم. پس سعی نکنیم با سیاه نمایی گاری های منسوخی مثل ساندرو داچیا رومانی یا پژو 405 را توجیه کنیم
13:06  1396/07/24
گزارش
پاسخ دادن
حسین
14

دوستان یک نکته رو هم دقت کنید چینی ها کلا در مورد اطلاعات کالاهاشون اغراق میکنن . این رو شک نکنید که وقتی خود چین گشتاور 137 رو اعلام کرده یعنی اینکه در عمل از این هم به مقدار چشمگیری کمتر هست . من بارها سوار برلیانس شدم واقعا موتور ضعیفی داره حتی در قیاس با 405 و سمند
12:52  1396/07/24
گزارش
پاسخ دادن
طه
5

عزيز اطلاع رسانيتو كردي دينت ادا شد برو تو پيج 405 و سمند نظراتو بذار
فكر ميكنم هركي اين ماشينو ميخره يا 405 و سمند قبلاً داشته يا حداقل چند باري سوار شده چيز ناشناخته اي نيست كه نياز به تكرار داشته باشه
ببين ميدوني مثل چي ميمونه مثل تفاوت يه سيستم صوتي با كيفيت با باند هيأتي باند هيأتي كر ميكنه صداش تو بلندي تمام سيستم هاي حرفه اي صوتيو قورت ميده اما سيستم خوب صداي ملايم گوش نواز داره
قربونت 405 و سمند جتم كه باشند ملت از ظاهر تكراري و سواري بدشون خسته شدند
چيزي به اسم كيفيت سواري يعني با آرامش تو كابين ماشين بشيني از اركستر صداهاي ناهنجار ماشينايي كه اسم بردي تو اتاق خبري نباشه.
گزارش
پاسخ دادن
13:29  1396/07/24

علی
12

وقتی تو سربالایی راه نمیره ماشین چه ارزشی داره . وقتی تو سربالایی از روآ و rd جا میمونه اونوقت دل به ظاهر ماشین خوش کنی ؟
گزارش
پاسخ دادن
14:28  1396/07/24

حسین
8

میخواستی موتور 1500 صدا هم داشته باشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ راه که نمیره صداش هم همچین کم نیست
گزارش
پاسخ دادن
14:33  1396/07/24

میثم. ادامه
20

نداشتن تجربه و دانش فنی به روز
صنعت خودروسازی چین صنعتی نوپا و بسیار جوان است و در نتیجه هنوز در حال آزمون و خطاست. با وجود پیشرفت‌های زیاد، این خودروسازان هنوز نتوانسته‌اند در زمینه خودروسازی پیشرو باشند و خود را به‌عنوان یک قطب خودروسازی معرفی کنند. هنوز بسیاری از این خودروسازان توان تولید موتور و گیربکس و یا طراحی پلت فرم به تنهایی و بدون الهام گرفتن و یا مبنا قرار دادن سایر خودروها را ندارند.
12:44  1396/07/24
گزارش
پاسخ دادن
چینی هرگز
18

دقیقامشکل اصلی همینه،گیربکس و موتوریکه مناسب هم نیستن و هرکدام ازجایی وارد شدن که نسل قدیمی و منسوخ هستند،شاید گیربکس مثلا واسه کره باشه ولی اولا نسخه قدیمی و فیک با تکنولوزیه قدیمیه،دوما مونتاز چین،سوما اون کشور خیلی گیربکس های جدیدتر و به روز تولید میکنه، چهرما اون موتور واسه اون گیربکس طراحی نشده و بهش خوروندن....
گزارش
پاسخ دادن
13:11  1396/07/24

میثم. ادامه
21

مورد دیگر این است که خودروهای چینی مثل سایر خودروهای برند کالاهای سرمایه‌ای در ایران محسوب نمی‌شوند. مثلاً اگر شما امسال پژو 206 بخرید یک سال بعد هنگام فروش آن به میزان قابل توجهی از ارزش آن کاسته نشده اما خودرو چینی به محض اینکه از کمپانی خارج شود و بخواهید آن را بفروشید به میزان قابل توجهی قیمت آن کاهش یافته است. این موضوع عامل بازدارنده‌ای هم برای خرید خودروهای چینی بوده است، چرا که در ایران به خودرو به عنوان یک کالاهای سرمایه‌ای نگاه می‌کنند. برای حل این مشکل هم چینی‌ها کار خاصی نمی‌توانند انجام دهند
12:38  1396/07/24
گزارش
پاسخ دادن
کاوه
13

منم موافقم ما برلیانس رو انتخاب کردیم چون از لحاظ کیفیتی از پژو و ساندرو داچیا خیلی بهتره. الان ساندرو داچیا با گیربکس ایران دوچرخ و شتاب 17 ثانیه اش که تو سال 2017 هنوز ترمزهاش کاسه ای هستش ارزش خرید در برابر برلیانس با گیربکس هیوندا و شتاب 12 ثانیه رو نداره.
12:36  1396/07/24
گزارش
پاسخ دادن
حسین
8

از نظر موتوری و قدرت حرکت هم در حد 206 تیپ 2 و روآ هست
گزارش
پاسخ دادن
12:48  1396/07/24

میثم. ادامه
20

. مولفه‌هایی که اکنون برای مصرف‌کننده ایرانی مهم شده، کیفیت، بهره‌بردن از خدماتی مانند گارانتی و خدمات پس از فروش و در نظر گرفتن تسهیلات خرید خودرو است. اما در مورد این مولفه‌ها تجربه نشان داده که خودروسازان چینی چندان در این زمینه‌ها موفق نبوده‌اند و نتوانسته‌اند رضایت مشتریان را در این گونه موارد جلب کنند.
12:35  1396/07/24
گزارش
پاسخ دادن
میثم. ادامه
20

ابتدا مردم ایران خیلی به سمت خرید خودروهای چینی رفتند اما اکنون تقریباً یک جو عمومی نارضایتی نسبت به خودروهای چینی وجود دارد. در آن ابتدا هم که مردم استقبال کردند به دلیل نبود رقیب و پایین بودن قیمت خودروهای چینی بود که مردم به سمت خرید خودروهای چینی جذب شدند اما حال که رقبایی به این بازار آمدند و همگان امکان حضور مساوی در بازار خودرو ما را دارند دیگر کیفیت مهم‌تر خواهد بود.
12:33  1396/07/24
گزارش
پاسخ دادن
میثم. ادامه
20

خودروسازان چینی معمولاً در بازارهایی حاضر می‌شوند که مردم آن کشور از نظر توان مالی دچار ضعف شده باشند. برای همین چینی‌ها در این بازارها حاضر می‌شوند تا محصولات ارزان خود را بتوانند به این مصرف‌کنندگان بفروشند. البته چین خودروهای برند و باکیفیت هم تولید می‌کند اما در بازارهایی مثل ایران که در سال‌های اخیر دستخوش تحریم شد و در سال‌های اخیر از نظر توان مالی، مردم آن چندان وضعیت خوبی نداشتند، بهترین بازار برای سعی و خطای شرکت‌های درجه دو و سه چینی بوده است. خودروسازان درجه دو و سه چینی با حضور در بازارهایی مثل ایران می‌توانند تجربه کسب کنند. به خصوص اینکه حساب‌وکتابی در مورد خدمات پس از فروش خودرو در بازار ایران چندان وجود ندارد و این خودروسازان به راحتی می‌توانند چنین بازارهایی را تصاحب کنند. توجه کنید که چینی‌ها در بازار خودرو کشورهای جهان اول و پیشرفته و اروپایی‌ها نمی‌توانند با خودروسازان اروپایی رقابت کنند
12:28  1396/07/24
گزارش
پاسخ دادن
رضا
7

دوست عزیزمون میثم نکاتی رو مطرح کردند که تا حدودی قابل بحثه. اولا این نکات قابل بررسی هست وقتی مقایسه ماشین چینی نظیر چانگان یا برلیانس با تویوتا یا سانگ یانگ و هیوندا صورت میکیره. دقیقا در مقایسه خودروهای چینی با خودروهای ژاپنی یک فاصله کیفیتی محسوسی مشاهده میشه. اما در ایران از لحاظ قیمتی باید خودروهای چینی با خودروهای داخلی ما نظیر پژوهای سی سال پیش یا لگن داچیا رومانی مثل ساندرو داچیا مقایسه بشه و وقتی برلیانس یا چانگان با همون کیفبت نه چندان بالا با داچیا ساندرو مقایسه میشه میبینیم از هر لحاظ برلیانس سرتره.
12:24  1396/07/24
گزارش
پاسخ دادن
چینی هرگز
19

کسی که خودشو به خواب زده نمیشه بیدار کرد .....برو اسباب بازی چینی بخر
گزارش
پاسخ دادن
13:02  1396/07/24

رومانی هرگزتر
5

خدایی چینی ها هرچی باشند از لحاظ تکنولوژیکی خیلی سرتر از کشور ناشناخته رومانی هستند
گزارش
پاسخ دادن
13:13  1396/07/24

چینی هرگز
12

همون رومانی عضو اتحادیه اروپاست،شرکتشم سهامش و مالکیتش برای رنو هست...
گزارش
پاسخ دادن
13:55  1396/07/24

H330AT
1

اتحادیه اروپا کیلو چند ؟
داداش من شما برو تو اروپا بجز کشورهای اروپای شرقی و بدبخت بیچاره که اتحادیه اروپا تره هم براشون خورد نمیکنه سوار لگن داچیا نمیشن
داچیا و اشکودا و از این قبیل برندها حاصل کوپی برداری و کمک گرفتن از کمپانی های اروپایی هستن که فقط تو کشورهای در حال توسعه اروپا مثل رومانی و بلغارستان و ترکیه و.... به بازار عرضه میشن ولی چون اونجا همه چیز قانون و حساب کتاب داره و دزدی وجود نداره با برند بقول داچیا سوار ها زیر مجموعه رنو فرانسه که همون داچیا باشه میاد بازار ولی تو ایران برای پر کردن جیب خودشون همه رو فریب میدن و لوگوی رنو میزنن رو داچیا
گزارش
پاسخ دادن
16:07  1396/07/25

میثم. ادامه
19

چینی ها با پول مردم خودرو وارد کرده و به خود آنها می‌فروشند

این فروشنده خودرو با اعلام اینکه چینی‌ها با پول مردم خودرو وارد کرده و به خود آنها می فروشند، اظهارداشت: فروش خودرو در بازار ایران آنهم با این کیفیت های نازل برای شرکت های بسیار سودآور است.

وی با اعلام اینکه کمترخریداری را دیده‌ام که دل خوشی از خرید خودروی چینی داشته باشد، گفت: اما بدون تعارف جذابیت های این خودروها همه را گول می‌زند.

نوریان دیگر فروشنده خودرو نیز با بیان اینکه شرایط فروش خودروهای چینی نسبت به خودروهای داخلی بسیار متنوع است، افزود: وقتی مصرف کننده می‌داند که با 30 میلیون می‌تواند یک ماشین شاسی بلند بخرد چرا این کار را نکند.

وی با اشاره به اینکه قیمت خودروهای متنوع چینی تناسب زیادی با جیب مردم دارند، تصریح کرد: اگر دقت کنید چینی ها خودشان هیچ کدام از محصولاتی که در بازار ایران به فروش می‌رسانند را استفاده نمی‌کنند
12:22  1396/07/24
گزارش
پاسخ دادن
میثم. ادامه
18

چینی‌ها هر روز علاقه ایرانی‌ها را مورد بررسی قرار می دهند، آنها در چند سال اخیر متوجه شدند که ایرانی‌ها علاقه زیادی به خودروهای شاسی بلند دارند به همین دلیل تنوع زیادی را در تولید این خودروها انجام داده‌اند و البته فروش خوبی را هم کسب کرده‌اند.
بازار نابسامان لوازم یدکی خودروهای چینی میگوید: در بازار لوازم یدکی معروف است که چینی ها بیشترین سود خود را نه از محل فروش خودرو بلکه از لوازم یدکی به دست می آورند. در برخی از خودروها تأمین یک قطعه با مشکلات زیادی مواجهه است،: بعضاً قطعات چینی کیفیت های مختلفی دارد که مصرف کننده با توجه به هزینه خود اقدام به خرید آنها می‌کند اما نکته اینجاست که قطعات ارزان بی‌کیفیت بوده و نارضایتی مردم را به دنبال داشته است به همین دلیل خریدار ترجیح می‌دهدقطعه درجه بالا بخرد اما آنها نیز از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند
12:20  1396/07/24
گزارش
پاسخ دادن
میثم. ادامه
19

مشکل خودرو‌های چینی کیفیت پایین، خرابی زودرس و ایمنی پایین آنهاست‌. این محصولات با این‌که ظاهری مدرن و امروزی دارند، ولی بیشتر آنها بر روی پلت‌فورم‌های قدیمی توسعه پیدا کرده‌اند و کپی محصولات شرکت‌های بزرگ خودروسازی جهان هستند. این محصولات اکثرا از نظر ایمنی در موسسات ایمنی رد شده‌اند.
12:10  1396/07/24
گزارش
پاسخ دادن
میثم. ادامه
18

مالکان از خودروهای چینی به ستوه آمده‌اند!
خرید این خودروهای خوش آب و رنگ چینی موافقان و مخالفان بسیاری دارد، اما و به طور کلی کیفیت پایین، ضعف در ایمنی، لوازم یدکی گران قیمت که البته به سختی پیدا می شوند و خدمات پس از فروش نامناسب، برجسته ترین ضعف ها از نگاه خریداران چنین خودروهایی بشمار می آیند.
12:08  1396/07/24
گزارش
پاسخ دادن
میثم. ادامه
18

این عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه خودروهای بی‌کیفیت چینی خطرات جانی برای مردم دارند، خاطرنشان کرده است:" این خودروها یکسری قوطی‌های خالی هستند که درون آنها پوچ است و معلوم نیست وزارت صنعت چطور مجوز واردات به این خودروها می‌دهد، چه کسانی پشت این کار هستند و چه پول‌هایی جابجا می‌شود".
12:01  1396/07/24
گزارش
پاسخ دادن
رضا
13

بهاش رو مردم میپردازن...سودش واسه اوناس
گزارش
پاسخ دادن
12:16  1396/07/24

میثم
18

به دلیل ویژگی به‌روز بودن ظاهر و البته پایین‌تر بودن قیمت خودروهای چینی در مقایسه با خودروهای کره‌ای و اروپایی وارداتی، این خودروها مورد استقبال بخشی از جامعه مصرف‌کننده ایرانی قرار گرفتند.

با این حال برخی کارشناسان اگرچه تنوع ظاهری خودروهای چینی را از ویژگی‌های مثبت این محصولات می‌دانند اما در عین حال معتقدند که خودروهای چینی از کیفیت لازم برخوردار نبوده و تنها ظاهر مناسبی دارند.

البته نگاهی به جدول رده‌بندی کیفی خودروهای تولیدی و مونتاژی در کشور نیز نظر این کارشناسان را تائید می‌کند به‌گونه‌ای که بیشتر خودروهای چینی مونتاژی در کشور در رتبه‌های کیفی میانی و انتهایی این رده‌بندی قرار داشته و کیفیت پایینی دارند.

در این شرایط یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جدیدترین اظهار نظر در این زمینه از خودروهای چینی وارداتی به عنوان "آشغال" یاد کرده است. جلیل جعفری اظهار کرده است:‌" ما از وزارت صنعت می‌خواهیم جلوی دلالان را بگیرد؛ کسانی که با واردات خودرو‌های بی‌کیفیت چینی شاسی بلند و سواری بازار را از خودرو‌های آشغال چینی پر کرده‌اند".
12:00  1396/07/24
گزارش
پاسخ دادن
امیرحسین
4

هر چینی بی کیفیت نیست و حرف شما در مورد موردهایی نظیر ام و ام یا لیفان درسته ولی حرف شما در مورد چانگان و برلیانس و جک کاملا غلطه و این خودروها از لحاظ کیفی خیلی بهتر از خودروهای داخل هستند. برای مثال برلیانس BS6 از امسال مجوز صادرات به اروپا رو گرفته که نشون دهنده کیفیت بالای این خودروساز چینی شریک بی ام دبلبوست
گزارش
پاسخ دادن
12:07  1396/07/24

به میثم
20

بیچاره مردم ،هم پول میدن هم این ما شینای پر خرج ضعیف رو میندازن بهشون..سود ماشین چینی تو قطعات گران وتعمیرهای بعدشه،فراموش نکنیم......اینا ظاهر بزک شده دارند تا کتمانی باشه بر ضعف موتوری و کشش.....خودمون نباید فریب ظاهربخوریم....ولی راه زیادی تا اونروز داریم
گزارش
پاسخ دادن
12:10  1396/07/24

ali77
9

سلام دوستان ..چند وقت پیش یکی از اقواممون رو که مزدا 3 نیو داره رو سوار کردم که برسونمش خونش....وقتی تو ماشین نشست کولر رو روشن کردم تعجب کرده بود که اینقدر ماشین نرم و بیصدا کار میکرد گفت چند خریدی گفتم 53 گفت خیلی خوبه با این قیمت وقتی حجم موتور رو بهش گفتم فکش افتاد ...گفت با این حجم کم چه جوری به این خوبی راه میره ...اخه ماشین بعد از آب بندی مشخص میشه چه جوریه منم روزای اول شتابش کم بود ولی الان بعد 1.5 سال شتاب عالی شده حتی از ال90 قبلیم هم بهتره ..هم اولیش هم ثانویش ...ثانویش که معرکس صدای خیلی قشنگی میده موقع معکوس ....خلاصه از ماشین خیلی خوشش اومده بود .....گفت هم چهرش قشنگه داخلشم با و جود ساده بودن همین که 2 رنگ زده خیلی خوب شده ......
ولی جان اونجا که میسوزه رو آب بریز
11:23  1396/07/24
گزارش
پاسخ دادن
چینی هرگز
19

مشک ان است که خودببوید نه انکه عطاربگوید......به هرحال وزن 1250کیلویی،باگشتاورفقط137 اصلا نمیخونه،هدر رفت نیرو درماشینای چینی زیاده،بنابراین درعمل از اینم کمتره،بقیه مشکلاتم ازجمله،صدادهی کمک فنرها بعد مدت کوتاه،جیغ زدن لنت ها،سپر واقعاضعیف و شکننده،افت قیمت ماشین چینی بعد4سال،گیربکس تاخیری تو معکوس دهی..........این ماشینو گزینه خوبی برای خرید نمیکنه......ولی اونی که شرایطی میخره چاره نداره،شرکت فقط چینیها روشرایطی میده........
گزارش
پاسخ دادن
12:01  1396/07/24

محمد
4

در سایت 1ca مقایسه ساندرو استپ وی که اینقدر دم از گشتاور وقدرت ماشین می زنید 105 اسب بخار با حجم 1600 سی سی ومصرف 2 لیتر بنزین بیشتر وگشتاور 140 هست که دو تا بیشتر هست و هیچگونه امکانات و اون قیافه شبیه کابینت و لوازمش هم یا چینی درجه 3 و یا ایرانی قلابی هست
11:21  1396/07/24
گزارش
پاسخ دادن
سعید
13

گلم مساله اصلی وزن سنگین برلیانسه که از ساندرو80کیلو سنگین تره،یعنی انگار یه سرنشین اضافه داره....درحالی که گشتاور،قدرت و حجم موتورکمتری داره،توربو هم که نیست،این مشخصات واسه این وزن خیلی ضعیفه...،سیستم تعلیقشم که مورد داره،کیفیت لنت وقطعاتم که جالب نیست،چینه دیگه....ضمنا استپ وی موقع پیش فروشش محشری بپاست....بی رقیب ترین خودرو تارنج 62هست.....نیم شاسیم هست،کیفیت و دوام موتورگیربکسش مثال زدنیه،برند اروپاییو بدون افت قیمت،4ستاره کیفی...
گزارش
پاسخ دادن
11:54  1396/07/24

سام
4

منظور اینه که موتور با تکنولوژی و جدیدیه.
وقتی گردگیر پولوست به فنا رفت 5 تومن پول گیربکس دادی بعد بیا اینجا
ماشینت وارداتی که نیس.ماشین ت ایرانی چینیه مهدی جان.بخدا اگه بدونی نحوه عملکرد توربو چیه
الان میره سرچ میکنه میزاره
برند اروپایی؟!!
بازار داچیا افریقا و امریکای لاتین گلم
ساندرو شما 5سال تولیدش متوقف شده.اگه چیزه خوب بود دست تو نبود.مطمئن باش
گزارش
پاسخ دادن
12:09  1396/07/24

به سام
9

اطلاعاتت کمه،گیربکس جدید ساندرو jhqمشکل گردگیرپولوس روحل کرد و به تاریخ سپرد......اتوماتم که محشره،ضمنا ما نمیگیم ساندرو همه چی تمومه،ولی موتورفنیش بسیار سرتر از این چینی مینیاس.... ،مهم کیفیت فنی و کم استهلاکیه،با یه مانیور و سنسورپارک و....اپشنم حل میشه.......
گزارش
پاسخ دادن
12:23  1396/07/24

سعید
0

دوستان سلام
خواستم بپرسم باد لاستیکهای 330 باید روی چه عددی تنظیم باشه؟

در ضمن من ماشینم فقط سرویس دوره ای اول رو بردم و دیگه نمیخوام ببرم واسه سرویس دوره ای و خودم روغنش رو عوض میکنم آیا جلو بندی نیاز به آچار کشی مجدد داره یانه؟

ممنون از شما
11:14  1396/07/24
گزارش
پاسخ دادن
محمد
4

سلام نمیدونم این ولی ونقی و.... فکر کردن کسی که این ماشینو خریده بدون تحقیق وتجربه رانندگی خریده و خودشون عقل کل میدونن من خودم تمام ماشنای ایرانی داشتم و سوار شدم با این پول بهترین گزینه هست اکه علاقه ای خاصی به ماشین ال نود وساندرو و ... دارید پیشنهاد خوبی دارم براتون سانگ یانگ موسو موتور بنز داره قیمتش زیر 50 هست اگه خیلی دوست دارید برید بخرید حالشو ببرید
10:46  1396/07/24
گزارش
پاسخ دادن
هادی
7

ماشین چینی تا 10هزار تای اول راحتی بعدش مشکلات میاد وسط....که عشق اسان نمود اول ولی افتاد مشکل ها.....
گزارش
پاسخ دادن
12:14  1396/07/24


ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
پارسا. 34 نظر
X33 Cross cvt 26 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
مجید : سلام خدمت دوست عزیز بنده وخیلی دیگر از دوستان هم دقیقا مثل شما هستیم تازه برج ۱۱ پارسال میخواستن یه رضایت نامه هم بگیرن نمیدونم چرا واسهA5اینقدر اذیت ،اصلا دارن این ماشین رو چون فقط پارسال یه مرحله ثبت نامیهای خرداد ۴۰۳رو برج ۸و۹، ۴۰۳ تحویل دادن خدا لعنتشون کنه
MHZ : سلام مبارکتون باشه ، طرح مادران بودید ؟؟؟
Mostafa : سلام ما هم شهریور a5 هستیم هیچ خبری نیست اصلا
احسان : من میگم اینجا سوال در خصوص نحوه دعوت نامه، فاکتور و پلاک شدن و دیگر موارد هست، نه ناله کردن، مگه سایپا اینحاست، همه مثل همیم، کاری از دست ما برنمیاد، پس بزار کسانیکه سوال دارن بپرسن و جواب بگیرن، هر چند ساعت یکبار همش ناله مینویسید، انشالله مشکل شما هم حل میشه
شاهین پاییز : سلام دوست عزیز من ۱۰آذر پذیرش شدم ۸بهمن ماشینم رو تحویل گرفتم شاهین جی سانروف دار فروش فوقع العاده کلا دوماه طول کشید
تارانتینو : مبارکه دستی یا اتوماتیک
اردیبهشت : سلام شاهین g هرکی فاکتور شد لطفا اطلاع بده. ممنون
ایرج طلا : 🔵افزایش ۱۶ درصدی تولید ایران‌خودرو در فروردین ۱۴۰۴ 🔹خودروساز بزرگ کشور در فروردین امسال با تولید ۲۹ هزار و ۳۰۰ دستگاه خودرو، ۱۵.۹ درصد افزایش شمارگان تولید را رقم زده است. 🔹از عوامل اصلی این امر، تسریع در آماده‌سازی خطوط تولید در طول تعطیلات ابتدای سال توسط کارکنان حوزه تعمیرات و نگه‌داری برای تولید برای آغاز سال کاری و از سوی دیگر آمادگی شبکه تامین و تولید بوده است. 🔹همکاری فوق‌العاده سازندگان زنجیره تامین با تیم مدیریتی ایران‌خودرو و همچنین برنامه‌ریزی‌های دقیق در حوزه خرید، زمینه‌ساز افزایش شمارگان تولید در این شرکت در فروردین‌ماه محسوب می‌شود. 🔹گروه صنعتی ایران‌خودرو در سال ۱۴۰۴ آمادگی دارد تا با تمرکز بر ارتقای کیفیت محصولات اهداف تعیین شده در تولید را محقق کند. پس چرا تارا دنده فاکتور نمیشه
علیرضا x5 شهریور : سلام دوستان کارت خودرو من هم ارسال شد پیام پست وکد مرسوله پستی هم رسید ولی خود ماشین هنوز بارگیری نشده تماس هم میگیرم فقط میگن در صف بارگیری، طبق مشاهده خود من از ۸ خودروی که روی کامیون بر هست،فقط یکیش x5 هست بقیه همه J4 هستند، متأسفانه x5 رو دارن قطره چکانی تحویل میدن
علی : من فکر میکنم سایپا پیش فروشهایی که مهر 1402 پولشو گرفته فراموش کرده یا در سیستم نداره مگه میشه قبل و بعدش رو بده ولی از مهر خبری نباشه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
حسین اهواز : کی فاکتور شدی امروز
علی : سلام مال من 11 خرداد هست تحویل فاکتور شده حضوری پیامک اومده جهت تحویل
تیگو 7 : سلام متوجه شدم ممنون از شما.🙏
جواد : تحویل 10 خرداد کسی هست فاکتور شده باشه؟ 10 خردادیا بعلاوه رو بزنن ببینیم چن نفریم اینجا
آریزو 8 مجید : اول باید وام واریز بشه
علی : 2الی3روز
عباس : سلام دوستان صدور اسناد چند روز طول میکشه؟
کوییک جی ایکس!آر هفته چهارم اسفند : سلام دوستان،من اسنپ کار میکردم بخاطر تکمیل وجه کوییک پرایدمو فروختم بهمن ماه،ولی ماشین بهم ندادن و خیلی بدهکار شدم و قسطام جمع شدن رو هم،کوییک هفته چهارم اسفند رو کی تحویل میدن اگه کسی اطلاع داره بگه..ممنون
آرتین : دوروز دیگه پلاک آنلاین میشید تو وضعیت سایپا نگاه کن یک هفته بعد تحویل میگیرید
فاکتور کننده : گول این فاکتور کننده را نخورید خود همین فاکتور کننده تو صف ماشینه داره شماها را اذیت میکنه