امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1498
گیربکساتوماتیک
تعداد دنده4
قدرت موتور (اسب بخار)103
ترمز جلودیسکی
ترمز عقبدیسکی
رینگ (اینچ)15
طول (سانتی‎‏متر)451
عرض (سانتی‎‏متر)175.8
ارتفاع (سانتی‎‏متر)146
حجم باک (لیتر)55
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
گشتاور138
کنترل آب و هوای اتوماتیکدارد
سیستم دسترسی بدون کلیددارد
سانروفدارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
صندلی رانندهبرقی
صندلی سرنشیندستی
تهویه مطبوعدارد
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

50123 نظر

کاربر: معین 320
3

خبری جدید از 320 نیست؟؟؟؟من امروز رفتم نمایندکی میگه سفید اگه میخوای هست بهت بدیم
12:40  1396/06/20
گزارش
پاسخ دادن
ستار
1

کدوم نمایندگی داداش من سفیدم
میخامش :))))
گزارش
پاسخ دادن
12:44  1396/06/20

ستار
0

اها فک کردم الان آماده دارن
5و 6روزه اینا معلوم نیس یکماهی طول بکشه
شماره آقای علیشاهی هم هر چی تماس گرفتم امروز یا مشغول بود یا اگه آزاد بود جواب نمیداد
گزارش
پاسخ دادن
14:36  1396/06/20

علیرضا
0

سلام معین جان.من هم سفید ثبت نام کردم ولی هنوز خبری نیست.دیروز پارس خودرو بودم گفتن هنوز 320 تولید نکردن.فکر کنم نمایندگی خالی بسته.کلن دارن میپیچونن
گزارش
پاسخ دادن
14:49  1396/06/20

کاربر: معین 320
3

گفت اگه سفید میخوای بگو 5 تا 7 روزه میدیم گفتم من مشکی میخوام گفت پس باید صبر کنی
نمایندگی 1042 وانیک نظریان
تهران خیابان شریعتی
گزارش
پاسخ دادن
12:52  1396/06/20

کاربر: معین 320
0

چیکار کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چاره چیه؟؟؟؟؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
15:32  1396/06/20

شایان
9

خریدماشین چینی اشتباهه محضه..وزن سنگین موتور ضعیف و گیربکس خنگ تو معکوس دهی شتاب د و کشش ضعیف ویزگیه همشونه...حالا افت قیمت شدید بعد3 سال،ایمنی تایید نشده تو تصادفات،گرانی و کمبود قطعاتو....بماند،خرید ماشین چینی جزنگاه معنا دارمردم وضرر هنگفت چیز دیگه اینداره
11:40  1396/06/20
گزارش
پاسخ دادن
سبحان
8

صبح تو هوای خنک بزرگراه مدرس که شیشه همه ماشینا طرف پل طبیعت پائین بود و مردم از هوای خنک لذت میبردن دیدم که یه برلیانس شیشه رو بالا کشیده میره . شاید سردش بوده میلرزیده ! ولی یادم افتاد بندگان خدا فقط میتونن از این به بعد با کولر ماشینشون حال کنن ! و گرنه در طول تابستون شیشه ما بالا بود و شیشه اونا پائین.
گزارش
پاسخ دادن
12:56  1396/06/20

امیرعلی
7

طبق یه تحلیل ساده به این نتیجه میرسیم که توقع این استقبال زیادو نه پارس خودرو داشت نه سایپا به میزان چشمگیری ثبت نام برلیانس بوده که تا هفته پیش خط تولید فقط داشته 330 میزده و از 11 شهریور تازه 320 رفته رو خط تولید چون طبق گفته ها فقط یه خط تولید برلیانس فعلا داریم و از هفته گذشته شروع کردن به ارسال دعوتنامه های 320 به ترتیب اولویت
09:18  1396/06/20
گزارش
پاسخ دادن
امین
8

آنوقت جزئیات تحلیل ؟ تا بتوان قانع شد یا نشد
گزارش
پاسخ دادن
10:24  1396/06/20

امین
8

امیرعلی = رضا از مشهد

رضا از مشهد = امیر علی

جزئیات تحلیل برای بررسی : هیچ !!! مثل همیشه.
گزارش
پاسخ دادن
11:24  1396/06/20

امیرعلی
6

تحلیل ساده برای تاخیر در ارسال دعوتنامه ها = ثبت نام زیاد، درخواست بیشتر از تولید، تقاضا بیشتر از عرضه و همه اینها نشون میده کلا مردم ایران دیگه خودروهایی مثل پژو و پرایدو سمند نمیخوان
دنبال امکانات رفاهی هستند که این خودش نشون میده اگه 10 درصدشونم با تحقیق انتخاب کنن باز تو رنج قیمت 50 سمت برلیانس میان ، اگه ساندرو هم فروشش خوبه فقط بخاطر اسم رنو که روشه ولی از نظر امکانات جلو داشتبورد ساده بدون صندلی گرمکن و ساندروف مولتی مدیاو ....
گزارش
پاسخ دادن
14:09  1396/06/20

امیرعلی
2

در ضمن شما تحلیل چی میخوای میخوای بخری یا منتظر تحویلی بعدشم 1 ساعت یکبار منتظر جوابی که میگی مثل همیشه هیچ شما از کارخانه پرشه هم جواب بخوای 24 ساعت کاری جواب میده نه 1 ساعت یکبار
گزارش
پاسخ دادن
15:57  1396/06/20

کاربر: رضا از مشهد
7

متاسفانه همينه و تعداد ثبت نامي ها هميشه خيلي بالاتر از ظرفيت كارخونه است - البته يك نكته منفي از نظر من اينه كه برليانس داره همه گير مي شه من يكي از عللي كه برليانس انتخاب كردم خاص بودنش بود :( - البته مزيت هايي هم داره مثلا قيمت قطعاتش از پارسال كلي اومده پايين تر و ديگه كسي لنگ قطعه نيست
گزارش
پاسخ دادن
10:52  1396/06/20

کاربر: رضا از مشهد
4

امين يا هر اسمي داري من بر عكس تو هويت دارم و هميشه با اسم خودم پيام ميزارم
گزارش
پاسخ دادن
18:27  1396/06/20

rahim
8

دوستانی که میگن بنجل چینی و موتور ضعیف و ... خوب با این پول ماشین ژاپنی یا آلمانی که نمیدن منم دوست دارم موتور قوی داشته باشم
یا باید ایرانی بخری یا چینی
ماهم میدونیم چینی کیفیت نداره نسبت به اروپایی و ژاپنی و کره ای ولی پولمون همین قدر هست دیگه
08:21  1396/06/20
گزارش
پاسخ دادن
مرتضی
8

صحبت شما فبول ولی اگر فرصتی دست داد راجب h30 کراس فکر کنید. من بعد از برلیانس که واقعا در کشش موتور اعصاب خرد کن بود h30 خریدم. با 330 اتوماتیک حداکثر سرعتم در سربالائی بلوار کاوه 55 بود ولی با h30 اتوماتیک براحتی 70 و با O/D گیربکس 80تا میروم. کولر بسیار خنک تر و طراحی داخلی زیباتری دارد با کلی امکانات مثل مولتی مدیا ساعت مستقل کامپیوتر سفری جا سیگاری ! سپر محکم 4 کیسه هوا گیربکس ژاپنی که روی یاریس هم بوذ و جا پای بین صندلی عقب و جلوی بسیار راحت و از همه مهمتر فیمت خیلی مناسب و لوازم موتوری فراوان که TU5 ایرانی است.
البته نمای بیرونی برلیانس بمراتب زیبا تر است ولی مشکلی را حل نمیکند. راستی به تفاوت قیمت بسیار قابل توجه آن نیز باید توجه شود.
استفاده از حالت اسپرت گیربکس h30 هم لذت بخش است.
من تجربه خود را نقل کردم شاید کسی برایش جالب باشد. راستی ستاره های h30 یکی کمتر است که برلیانس هم یک زمانی 2 ستاره بود.
گزارش
پاسخ دادن
09:28  1396/06/20

سعيد
10

بنده h330‌ دستي دارم سربالايي كاوه مسير خونم هست تا 90 تا هم پر كردم راحت در ضمن واقعاً ظاهر خودرو و طراحي اونم پارامتر مهمي هست.
گزارش
پاسخ دادن
09:43  1396/06/20

مرتض
7

بحث راجع به گیربکس دستی نبود که ضرایب دنده ها بسیار متفاوت است. ضمنا قرار نیست مرتبا تخته گاز برویم رانندگی شهری است وگرنه با حداکثر فشار به موتور میتوان با گیربکس اتوماتیک در بلوار کاوه 60تا هم رفت. دور موتور شهری یعنی آخرش 4000 دور.
گزارش
پاسخ دادن
10:19  1396/06/20

مرتضی
9

اولا" دلیل قدیمی بودن گیربکس را مرور سوابق تولید مشخص میکند که اینطور نیست.
دوما" سازنده هایی مانند AISIN ژاپن که مشتریانش دائمی اش خودروسازان ژاپنی و آمریکائی هستند کجا و ... کجا .
سوما" اگر کمی اطلاعات فنی داشتید میدانستید که کاربرد تیپ ترونیک برای وارد کردن فشار غیر نرمال به موتور است تا نگذارد دنده عوض شود و کاهش توان غیر متعارف موتور را جبران کند.
چهارما" گیربکس h30 با داشتن حالات sport همراه با cut off , حالت snow ، حالت O/D ، حالت 2 ، حالت L ( 1 سنگین ) و امکان تبدیل آنها نسبت به هم در حین رانندگی ، چه چیزی کم دارد که گیربکس سوپر مدرن برلیانس ندارد.

بگذریم فقط خواستم بدانید که ماشین دیگری هم با قیمت خیلی مناسبتر و با حداقل مشکلات نسبت به برلیانس وجود دارد. من که لذت خود را میبرم و میدانم که عملکرد قوای محرکه و انتقال نیرو و تعلیق ماشین فعلی ام از ماشین قبلی ام خیلی بهتر است و براحتی با آن مسافرت میروم.
شما هم از ماشین خودتان لذت ببرید. راستی خدا وکیلی فرمان برلیانس نرم تر بود.

گزارش
پاسخ دادن
11:16  1396/06/20

حسن
4

یه فرق دیگه

پارس خودرو برلیانسو قسطی با التماس میفروشه

ایرن خودرو اچ سی رو رو نقدی اونم تو یه ساعت تموم میشه
گزارش
پاسخ دادن
12:03  1396/06/20

علی
1

خوبه ایران خودرو موتور tu5 داره slxموتورش tu5; پارسtu5;سمندtu5;راناtu5;پژوtu5207;پژوtu5206;دانگ فنگ tu5 فکر کنم چند وقت دیگه این موتورو رو اریسان سوار کنن بابا دوره این موتور تموم شده الان تکنولوژی ساخت موتورهای چینی هم به روز شده نمونش نه تسمه تایم دارن نه پمپ هیدرولیک
گزارش
پاسخ دادن
23:16  1396/06/20

علی
0

عزیز! اونی که با التماس میفروشن، محصولات پژو و سمنده که دارن با اقساط اونم به بازنشسته ها قالب میکنن، چون میدونن نسل جوون دنبال این بنجلا نمیره، مگه این که ...!
گزارش
پاسخ دادن
09:51  1396/06/22

کاربر: رضا از مشهد
4

ايراد اصلي اچ سي گيربكس قديميشه كه حالت تيپ ترونيك نداره !
گزارش
پاسخ دادن
10:50  1396/06/20

کاربر: رضا از مشهد
3

آقاي مرتضي - تيپ ترونيك براي فشار وارد كردن به موتوره ؟! اونوقت اين حرف رو فني هم مي دوني ؟! اگر اينطوريه كه من حرفي ندارم ! ولي اگر غير از اينه يك سر به ويكي پديا بزن گيربكس 4 سرعته برليانس ساخت پاورتك هيونداي يكي از بهترين گيربكس هاي 4 سرعته در دنياست
گزارش
پاسخ دادن
18:29  1396/06/20

پارسا
0

فقط ی سوال
۲ روزه که اونجایی که سمصرف لحظه ای بنزین رو نشون میداد تبدیل شده به اینکه چند کیلومتر میتونی بری تا بنزینت تموم بشه... نمیدونم چطوری عوض شده و چطوری باز میتونم برگردونم به حالت اول... تو دفترچه راهنما هم توضیح خاصی نداده. اگه کسی میدونه توضیح بده... ممنونم
20:39  1396/06/19
گزارش
پاسخ دادن
فرید
4

با سلام
اهرم مربوط به صفر کردن کیلومتر را باید فشاد دهید
با هر بار فشار دادن عملکرد لحظه ای و کلی رو نشان میده
گزارش
پاسخ دادن
20:50  1396/06/19

کاربر: معین 320
5

دوستان سلام خبری از 320 و تحویل نشد؟؟؟؟من امروز زنگ زدمپارس خودرو نمایندگی هم رفتم گفتن که تا 2شنبه 3 شنبه فاکتور میکنیم
19:51  1396/06/19
گزارش
پاسخ دادن
احمد
0

امیدواریم
گزارش
پاسخ دادن
20:29  1396/06/19

هادی
1

من امروز زنگ زدم شرکت علیشاهی که جواب نداد یه شماره دیگه خانمه جواب داد گفت امروز تازه تولید 330 شروع شده و گفت فعلا منتظر باشید.
گزارش
پاسخ دادن
21:30  1396/06/19

ستار
0

نمایندگی گفت بیا مولتی مدیا رو حذف کن یک هفته دیگه ماشینت میرسه
به اون شماره که قبلا بچه ها گذاشته بودن زنگ زدم یک آقای دیگه برداشت گفت تولیدش به مشکل خورده حالا کمبود قطعس یا هرچی من نمیدونم
گزارش
پاسخ دادن
23:29  1396/06/19

وحید
0

سلام آقا معین خسته نباشید کدوم دوشنبه سه شنبه یعنی بیستم بیست و یکم یا هفته بعد؟
گزارش
پاسخ دادن
09:52  1396/06/20

سالار
0

سلام لطفا اگر دوستان برلیانس 330 با مولتی مدیای سری جدید که پارس خودرو با 600 هزار تومن میده تحویل گرفتن لطفا در مورد کیفیت لمسی(تاچ) که فشاری هست یا حرارتی واینکه ورودی خروجی کافی برای نصب دوربین جلو وعقب وکروز رو داره وسی دی می خوره یا نه ودیگر اطلاعاتی که دارید بفرمایید تا بنده ودیگر دوستان استفاده کنیم تشکر.
19:42  1396/06/19
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

خیلی عالی هم لمسی هست هم خروجی دوربین وسیستم داره هم رم میخوره برا من که سیمکارتم میخوره جی پی اس هم داره من که خیلی راضیم ارزش داره چون پخش معمولی میگن داغ میکنه وجواب نمیده
گزارش
پاسخ دادن
23:27  1396/06/20

حميد
1

به همه دوستان پيشنهاد ميكنم هر ماشيني كه ميگيرين كمپاني معتبر و شناخته شده باشه مثل رنو مزدا هيوندا نه ماشينهاي ...
19:28  1396/06/19
گزارش
پاسخ دادن
رضا
2

داچیارو از قلم انداختی
گزارش
پاسخ دادن
20:50  1396/06/19

محمد رضا
3

شما پولشو بده ما بوگاتی هم میخریم
گزارش
پاسخ دادن
21:28  1396/06/19

محسن مشکی
1

دوست عزیز شما یه ماشین مزدا و هیوندا معرفی کن که 50 میلیون باشه من فردا برلیانسم رو میفروشم میرم از اونا میخرم .... نکنه فکر میکنی مزدا3 هنوز 35 میلیونه ؟؟؟!!! شما مولتی میلیاردری 100 میلیون پول خورده برات !!
گزارش
پاسخ دادن
15:43  1396/06/20

سینا
1

دوستان خبره امروزه،چین اعلام کرد تولید خودروباموتور درون سوز را متوقف میکنه،دیگه فقط هیبریدی و برقی میخواد بزنه،خبر خوبی برای داندگان ماشین چینی نیست،دیگه تو کشور خودشونم تولید نیشه......تا دیر نشده بفروشید،خداییشم دید کسی زیاد استقبال نمیکنه . دنیا....به هر حال دیگه ماشین بنزینی وگازوییلی چینی خواهیم داشت ،همون چیزی که باعث شد من هرگز ماشین چینینخرم،نبود اینده روشن برای تولید،ولی دی گه اینجوریشو هیچکس قطعا فکرنمیکرد
17:33  1396/06/19
گزارش
پاسخ دادن
Vali
0

من قبلا در این مورد تذکر داده بودم و لینک خبرشم گذاشته بودم
گزارش
پاسخ دادن
17:36  1396/06/19

علی
3

عجب آدمایی پیدا میشن ها.شما بی شک دلالی و از ماشین های چینی نونت به خطر میفته
برادر عزیز لینک شو بزار ببینیم از چه سالی
گفتن از سال 2025 یک پنجم خودرو ها باس هیبرید بشه
آلمان گفته سال 2030 فرانسه 2040
تا اون موقعه اخه
گزارش
پاسخ دادن
19:19  1396/06/19

به علی
0

راست میگه منم شنیدم خبرشو...گفت دیگه خودرو باموتور درون سوز گازوییلی و بنزینی تولید نمیکنه...
گزارش
پاسخ دادن
21:25  1396/06/19

حمید
0

ولی رو دیگه همه میشناسن!!!
گزارش
پاسخ دادن
09:49  1396/06/22

علیرضا _ مشهد
12

باجرات میگم برلیانس ۳۳۰ دستی عالی نه فوقالعاده است در خرید شک نکنید ۷۰۰۰ دوماه کار کرده در مسیر مختلف هرروز روانتر وراحتر از قبل
15:59  1396/06/19
گزارش
پاسخ دادن
سپهر
18

من در 10 سالگي 405 206
من در 20 سالگي 405 206
من در 30 سالگي 405 206
...
من در 80 سالگي 405 206 شتاب عالي گردنو رو مثل چي ميره بالا
ول كنيد تو روخدا ماشين روز و مدرن سوار شيد حالشو ببريد
قيافه برليانس حداقل رخ شهرو از اين زشتي و تكرار مرارت بار خارج كرده به خدا.
15:39  1396/06/19
گزارش
پاسخ دادن
دانیال
13

ایول با نظرت کاملا موافقم تو هر دهستان میری یا پراید میبینم یا 206

برو تو کوچه 10تا ماشین پارک باشه بدون شک 8تاش یا 206 یا پارس یا 405

کی میخوایید بیخیال این ماشین های 30 سال پیش بشید خسته کننده شدن

برلیانس ماشین عالی خوب خوشگل به روز
گزارش
پاسخ دادن
15:45  1396/06/19

1500
3

ماشین جدید خوبه اما نه یک اسباب بازی چینی با یک موتور ضعیف 1500
گزارش
پاسخ دادن
17:17  1396/06/19

پدرام
1

کاملا موافقم باهات
گزارش
پاسخ دادن
18:02  1396/06/19

سجاد
1

میدونی حجم موتور که میگین1.5 لیتریه یعنی چی؟
گزارش
پاسخ دادن
11:14  1396/06/20

محمد
15

سلام من 206 تیپ 2 مدل 95 دراوردم والانم فروختم برلیانس رو سوار شدم خیلی خیلی از 206 و ماشینهای ایرانی سرتره تنها خواهشم از دوستان اینه که این ماشینو فقط یکبار سوار بشن وبعد نظر بدن ....
13:18  1396/06/19
گزارش
پاسخ دادن
امین
10

مگر پائین تر مسندی را نخوندی که خود چینی ها هم که سوار شدن از خرید اون دست میکشند حالا ما اینکار رو بکنیم مگر عقلمون رو از دست دادیم ما که کاسه داغ تر از اش نیستیم
گزارش
پاسخ دادن
13:37  1396/06/19

احمد
9

آره برلیانس واسه رانندگی پیرمردی خیلی خوبه !
گزارش
پاسخ دادن
13:58  1396/06/19

کاربر: رضا از مشهد
5

به طور يقين از خودروهاي سي سال قبل ساخت ايران بهتره اميدوارم مردم ايران به زودي از شر خودروهاي سي سال قبل راحت بشن
گزارش
پاسخ دادن
14:15  1396/06/19

حمید
9

حیف پول که بدی بابت این چینی های بنجل
ماشین فقط ساندرو
10:41  1396/06/19
گزارش
پاسخ دادن
علیرضا _ مشهد
2

باز داستان همراه اول وایرانسل همانطور اینترنت ایرانسل همراه اول می خوره برلیانس خودروهای مصرف۱۳ سی سال پیش قیافه تکراری با هزار عیب تحویل روز اول را
گزارش
پاسخ دادن
16:04  1396/06/19

رضا نوری
1

سلام و عرض ادب

ستار جان بفرمایید که ماشین شما رو فاکتور کردن؟ من 25 تیر تکمیل وجه کردم هنوز فاکتور نشده و نمایندگی جوابی جز پزداخت غرامت نداره.
23:23  1396/06/18
گزارش
پاسخ دادن
ستار
4

سلام رضا جان
منم 24 تیر تکمیل وجه کردم ولی فاکتور که نشده فقط الکی هی میگن تا آخر این هفته تا آخر هفته بعد.....چریمه دیر کرد همه یکجور حتما میدن که چیزی نمیشه
حالا از امروز پیگیری میکنم ببینم چی میشه
گزارش
پاسخ دادن
07:48  1396/06/19

ارشک
11

سلام بچه های برلی سوار
خدایی وژدانن دیگه ساعت و لامپ داخل داشبورد قیمتی داشت که روش نذاشتن ؟از نظر من این دوتا وفضای داشبورد خیلی مهمه ولی متاسفانه برلی هیچ کدوم از اینهارو نداره +سپرهای خیلی خیلی ضعیف+سود کشیدن لنت هاطوری که تو ترافیک آبرو برای آدم نمیمونه+دید خیلی کم در روزهای بارانی یعنی اصلا بدون کولر نمیشه یه متر راه رفت خدا لعنت شون کنه،،
دیگه بچه های برلی سوار خودمون رو که نمیتونیم گول بزنیم که این اندواقعیته.
23:12  1396/06/18
گزارش
پاسخ دادن
مسعود
13

خوب برای همین است که میگوئیم خود چینی ها هم این باصطلاح

ماشین اسباب بازی را دارند کنار میگذارند. ولی عده ای که کلاه

گشادی سرشان رفته ولی حاضر به اعتراف به اشتباه نیستند و یا دلال

هستند ونمیخواهند دیگران راهنمائی صحیح شوند ،سعی در وارونه

نشان دادن ماجرا دارند. به مندرجات سایت معتبر زیر توجه کنید .

carsalesbase.com/china-car-sales-analysis-2016/

کلا" 491 مدل خودرو سواری و تجاری در سال 2016 در چین تولید شده است :

رتبه فروش بریلیانس H330 :

در سال 2015 : 40828 دستگاه و رتبه 140

در سال 2016: 27419 دستگاه و رتبه 200 یعنی 32.8% افت فروش

که بزودی آمار افت سال 2017 را نیز منتشر خواهند کرد.

بنظر میرسد که کار این خودرو عنقریب تمام است ، پس آیا شرکت

چینی کار عاقلانه ای نکرده است که موتور BM15 و خط تولید

محصولات بدرد نخور خود را از رده خارج را به جهان سومی ها مانند

مصر و ما بفروشد ؟

بهتر نیست کمی بیاندیشیم.
گزارش
پاسخ دادن
08:16  1396/06/19

کاربر: رضا از مشهد
6

در مورد نداشتن چراغ داشبرد با شما موافقم البته داشبردش كوچيكه و كلا بيرون مياد و معمولا نياز نيست ولي خوب اگر بود بسيار بهتر بود - ولي در مورد سپرها خير چون چندين بار از عقب زدن به ماشين در ترافيك ولي خدا رو شكر تا به حال چيزي نشده - در مورد شيشه ها به هيچ عنوان همچين مشكلي نيست اگر شيشه ها بخار مي كنه بايد كليد گردش هوا رو بزنيد تا چراغش خاموش بشه - به هر روي در اين رنج قيمت بهترين انتخاب همين خودروست
گزارش
پاسخ دادن
10:47  1396/06/19

ستار
1

سلام
دوستانی که مثله ما هنوز ماشین تحویل نگرفتن از فردا دوباره پیگیری کنیم.دیگه تعطیلاتشونم تموم شد.هر کی هر راهی پیدا کرد به بقیه خبر بده
من که دیگه صبرم تموم شده.از فردا پیگیر نمایندگی میشم
19:20  1396/06/18
گزارش
پاسخ دادن
احمد
0

آره تعطیلات تموم شده البته فقط کارکنان اداری تعطیل بودن و خط تولید در حال کار بوده و اینجوری که گفتن از شنبه هفته قبل تولید 320 شروع شده .
گزارش
پاسخ دادن
21:02  1396/06/18

سالار
0

سلام اگه یکی از دوستان شیشه های برلی 300 رو دودی کرده لطفا از تجربیاتش وهزینش بگه تشکر.
13:59  1396/06/18
گزارش
پاسخ دادن
Vali
5

من خودم دودی کردم. یه تیکه چوب سرش نفت زدم آتیش زدم بردم کنار ماشین فوت کردم دودش که دراومد گرفتم سمت ماشین دودی شد. هزینشم زیاد نیست چوب که از درخت میکنی یه ذره نفت و کبریت.
گزارش
پاسخ دادن
16:39  1396/06/18

مهران
8

توروخدا ببينيد چي جواب داده تو اين مملكت ازين ادما زياده واقعا متاسفم
گزارش
پاسخ دادن
17:41  1396/06/18

hn
0

من دودی 35%مشکی انداختم از رنگهای دیگه بهتره فکر کنم 75 در اومد
گزارش
پاسخ دادن
17:54  1396/06/18

یزدان
1

با سلام دوست عزیز
330 اتو دارم
من تهران شیشه ها رو دودی کردم فقط هم شیشه های بقل شیشه عقب رو دودی نکن چون المنت ها قطع میشه
شیشه ها رو دودی 30 درصد یو وی دار زدم به مبلغ 110 تومان خیلی ماشین قشنگ شده به همه دوستان سفارش میکنم شیشه ها رو دودی کنید
گزارش
پاسخ دادن
19:32  1396/06/18

علی
0

برو خیایابان امیرکبیر. هم قطعه هست، هم دودی کردن، روکش و ....
گزارش
پاسخ دادن
19:49  1396/06/18

کاربر: پویان بیگ
2

از این نظر دادنات معلومه که به محیط زیست هم رحم نمی کنی .. مرد حسابی چرا درخت رو میشکونی، به عقلت نمی رسه یه تیکه چوب از رو زمین پیدا کنی .. پدیده ای هستی برای خودت و باید مورد مطالعه قرار بگیری
گزارش
پاسخ دادن
18:29  1396/06/18

کاربر: رضا از مشهد
0

من دودي كردم 4 تا شيشه + شيشه عقب مدل به اصطلاح آمريكايي رو 85 تومن گرفت - روي برچسب ها made in usa زده و تا الان كه خوب بوده
گزارش
پاسخ دادن
10:43  1396/06/19

بوشهری
0

سلام دوستان رفتم توری برای شیشه عقب برلیانس ۳۳۰ بگیرم گفتند وجود ندارد کسی سراغ داردبرای شیشه های پنجره وعقب چکار کنم بجز دودر کردن
10:36  1396/06/18
گزارش
پاسخ دادن
Vali
5

از دردسرهای داشتن ماشینه چینی نبود قطعات هست
گزارش
پاسخ دادن
10:54  1396/06/18

رنجبر
0

ماشین برلیانس 330دارم میخام یه باربند بگیریم چیکارکنم
23:25  1396/06/17
گزارش
پاسخ دادن
بیوک.
0

سلام خدمت عزیزان. منم H330 اتو ثبت نام کردم. از عزیزانیکه تحویل گرفتن میخاستم بفرمائین، در تحویل خودرو شرکت با چقدر تاخیر تحیل دادند. با تشکر.
15:43  1396/06/17
گزارش
پاسخ دادن
میثم
0

سلام من ۲۸تیرماه تکمیل وجه کردم ولی هنوز ماشینو تحویل ندادن بهم
گزارش
پاسخ دادن
18:25  1396/06/17

امیر
0

سلام کسی برای مانیتوری که کارخونه رو ماشین گذاشته دوربین نصب کرده?
08:37  1396/06/17
گزارش
پاسخ دادن
Vali
11

من برای بره لیسانس خودم بجای دوربین تلسکوپ نصب کردم انقدر خوبه دمده عقب گرفتنی کهکشان راه شیری رو تماشا میکنم با بره لیسانس بعد دنده عقب میرم. توصیه میکنم به دوستان اسباب بازی سوار.
گزارش
پاسخ دادن
10:29  1396/06/17

امیر
1

با مزه
گزارش
پاسخ دادن
11:33  1396/06/17

فریبرز
3

آقا Vali هنوز جرات نکردی به ما بگی چرا میایی توی این صفحه
خیلی دلم میخواد بدونم مشکلت چیه که دائم در حال مزاحمت هستی
بگو ،مشکلت رو حل میکنیم!
گزارش
پاسخ دادن
16:32  1396/06/17

سروش
0

با سلام.من نصب کردم.دوربین دید ذر شب است و راضی هستم.
گزارش
پاسخ دادن
23:33  1396/06/17

هومن
5

حیف از پول که بدی واسه این اسباب بازی چینی با این موتور ضعیف
07:35  1396/06/17
گزارش
پاسخ دادن
ابراهیم
9

با سلام خدمت دوستان من خیلی از نظر هارو خوندم بگم شاخ درآوردم. اغراق نکردم. من چهار ماهی میشه خودرو برلیانس گرفتم دنده معمولی. ۷ سال بود پراید داشتم. من که تا الان ازش راضی هستم. هم. راحتیش. هم جاداربودنش صندوق عقب. صندلی پشتی. در کل من که ازش راضی هستم. کوچک‌ترین صدای از ماشین شنیده نمیشه اگه ماشین روشن باشه و کنارش وایسی اصلان متوجه روشن بودن نمیشی موقع رانندگی اگه شیشه بالا باشه. کوچک‌ترین صدای مموتور داخل کابین نمیاد. در سربالایی ها هم کشش خوبی داره. خوب داداش حجم موتور ۱۵۰۰ هستش چه انتظاری ازش دارین. فقط بعضی از ایرادات داره مثلا چرخ هاب عقب کاسه ای هستش دیسکی نیست. صندلیش برقی نیست. سویچ معمولی هستش. ریمت دار نیست. من دنده معمولی گفتم
02:13  1396/06/17
گزارش
پاسخ دادن
ستار
0

سلام
بچه ها ما که تحویل تیر بودیم و 24 تیر تکمیل وجه کردیم از کی جریمه دیرکرد تحویل خودرو میدن؟از آخر تیر ماه یا از 30 روز پس از تکمیل وجه؟


حالا گفتن از یکشنبه فاکتور میکنن 320 رو...ببینیم چی میشه
11:06  1396/06/16
گزارش
پاسخ دادن
u3f
0

۳۰ روز کاری پس از تکمیل وج
گزارش
پاسخ دادن
12:00  1396/06/16

ستار
0

30 روز معمولیه ها من از هر کی پرسیدم
مطمئنی 30 روز کاریه دوست عزیز؟
گزارش
پاسخ دادن
13:03  1396/06/16

Vali
6

من خودم 11 ساله بره لیسانس دارم خیلی راضیم
گزارش
پاسخ دادن
13:22  1396/06/16

آرمان
1

سلام به همه حتی به ولی که با اسم های مختلف میاد اینجا ساز مخالف میزنه. دعوت نامه من برای مهر هست. میخواستم بدونم کی میاد؟ چطوری بهمون اطلاع میدند؟ (تلفن، پیامک؟)
09:26  1396/06/16
گزارش
پاسخ دادن
امیر علی
2

آرمان اگه دسترسی به نت داری از 20 مهر به بعد روزانه به این سایت سر بزن :
http://www.saipacorp.com/fa/salepage/customercarstatus
گزارش
پاسخ دادن
10:19  1396/06/16

آرمان
0

۲۰ مهر یا شهریور؟ زمان ارسال دعوت نامه من مهر هست. یعنی خودشون تماس نمی گیرند؟
گزارش
پاسخ دادن
11:52  1396/06/16

پدرام
0

شما چی ثبت نام کردین؟
گزارش
پاسخ دادن
14:42  1396/06/16

آرمان
0

۳۳۰ دستی
گزارش
پاسخ دادن
17:32  1396/06/16

پدرام
0

چه ماهی ثبت نام کردین؟
گزارش
پاسخ دادن
22:48  1396/06/16

آرمان
0

تیر
گزارش
پاسخ دادن
10:23  1396/06/17

پدرام
0

منم تقریبا شرایطم مشابه شماست ولی اردیبهشت ثبت نام کردم
گزارش
پاسخ دادن
12:57  1396/06/17

رضا از کاشان
0

ادامه از رضا از کاشان
سمند ef7 که گشتاور 155 نیوتن متر در 3500 تا 4500 دور در دقیقه داره اصلا نیاز به معکوس نداره و با دنده پنج با دور 4000 با سرعت 120 کیلومتر در ساعت این مسبر رو طی میکنم. اگر پدال گاز رو فشار بدم میتونم سرعت بالاتری بگیرم ولی چون دوربین داره و پلیس هم کمین می‌کنه احتیاط میکنم. اگر دوستانی برلی اتومات h300 چهار سرعته و یا دستی پنج سرعته دارند و این مسیر را رفتند، تجربه‌شون رو بنویسند، می‌توان مقایسه مناسبی انجام داد و و به نظر صحیح و صائب رسید تا دغدغه تصمیم گیری کمتر بشود.
22:12  1396/06/15
گزارش
پاسخ دادن
محمد
6

دوست عزیز این آمار ef7 کاملا اغراق شده است . در عمل ef7 خیلی ضعیف تر از این آمار عمل میکنه . اگر این آمار صحت داشت باید ef7 میتونست قوی تر از موتور زانتیا 1800 باشه که خوب همه میدونیم که نیست . گشتاور ef7 همون چیزی هست که از اول اعلام شده بود یعنی 155 در دور 5000
ایرانخودرو برای فروش ef7 دست به هر کاری زده از جمله اغراق در آمار . چطور گشتاور ef7 در عرض یک شب از 155 در دور 5000 اومد شد 155 در دور 3500 !!!
کسی باید خیلی ساده باور باشه که این آمار رو قبول کنه .
گزارش
پاسخ دادن
08:23  1396/06/16

رضا از کاشان
1

سلام آقا محمد. به فرض که عدد ایران خودرو دروغ است اما با چه سند و اعتباری عدد شما را قبول کنم. ثانیا بنده درخواست کردم که دوستان برلی سوار تجارب خودشون را بگند و مقایسه کنند نه اینکه شما تو سر EF7 بزنید آن هم بدون مدرک استدلال معتبر. شما بحث را عوض کردید به همین دلیل کاربران سردرگم می شوند و نتیجه ای از بحث ها نمی گیرند
گزارش
پاسخ دادن
12:44  1396/06/16

محمد
1

بهترین دلیلش نمودار گشتاور موتور زانتیا L4 هست . این موتور در دور 3000 گشتاورش میره بالای 150 و در دور 4250 به گشتاور 155 میرسه . اونوقت چطور ef7 گشتاورش بیشتر باشه ؟؟؟!!
گزارش
پاسخ دادن
13:51  1396/06/16

حسین
1

سلام به رضا از کاشان
دقیقا توی همون مسیری که شما میگید من به خاطر کارم رفت و آمد دارم. موتور vvt مثل ef7 یا bm15 به راحتی توی سربالایی خودشو تنظیم میکنه و از حالت دنده مرده که زیر دور 2500 اتفاق میفته خودشو به دورهای بالاتر با دنده سبک میبره، هر چند اگر بخوای این اتفاق بیفته باید پاتو کامل روی گاز فشار بدی.
من 320 اتو دارم و وقتی توی دنده مرده پاتو روی گاز فشار بدی گیربکس خودش معکوس میکشه و خیلی سریع سرعتت بالا میره و عملا مقایسه کاملا دقیقی نمیشه بین این دو موتور کرد. باید کسی که برلیانس دنده دستی داره نظر بده.
گزارش
پاسخ دادن
15:01  1396/06/16

مجید
1

اقا محمد اتفاقا اگه ef7 گشتاور 155 رو در دور 5000 بده واقعا قابل تحسینه چون امروزه موتور ماشینهای سواری متعارف رو طوری طراحی میکنن که پیک گشتاور تو دور بالا باشه. دلیلش کاهش مصرف سوخت در دورهای پایین هستش. همین موضوعه که باعث میشه صدی حدود دو لیتر اختلاف مصرف بین ef7 و مثلا xu7 باشه. در مورد موتور L4 صحبت نکنیم بهتره. گشتاورش رو با مصرف سوختی برابر موتور جت بدست میاره.
گزارش
پاسخ دادن
00:34  1396/06/19

علی
1

ef7 تو دور پایین ضعف گشتاور داره . مشکل اصلیش همین ضعفش در دور پایین هست . موتور های امروزی درسته که در دوربالا به پیک گشتاور میرسن اما در دور پایین هم گشتاور ضعیفی ندارند . مثل موتور الانترا که مثلا در دور 5000 میشه 190 نیوتن متر اما در دور 3000 هم حداقل 170 نیوتن متر گشتاور داره . اما Ef7 در دور پایین ضعف گشتاور داره و همین موضوع راننده رو مجبور میکنه که به کمکم دنده معکوس های زیادتر همیشه دور موتور رو بالا نگه داره
گزارش
پاسخ دادن
09:01  1396/06/19

مجید
0

همین که موتور ماشین 30 میلیونی رو دارید با الانترا قیاس میکنید مشخصه موتور خوبیه. گشتاورش تو دور پایین کم نیست عزیز
گزارش
پاسخ دادن
11:14  1396/06/19

کیانی
0

ای اف 7 دقیقا تو دور پایین کم میاره منم تجربه رانندگی باهاش تو سربالایی رو دارم وقتی دور موتور بیاد زیر 4000 واقعا ضعیفه ولی اگر دورش بالا باشه خیلی قویه
گزارش
پاسخ دادن
14:03  1396/06/19

رضا از کاشان
0

سلام به دوستان برلی سوار
با توجه به مقابسه‌ای که بین نسبت‌های گشتاور به وزن برلی اتومات h300 با پراید و پارس tu5 انجام دادم در اینجا تجربه سواری خودم رو با پراید و سمند ef7 پایه گاز در یکی از گردنه‌های پررفت و آمد ایران ارائه میدم. از دوستان دیگر برلی سوار که این مسیر را طی کرده‌اند خواهشمندم تجربه خودشان رو ارائه بدهند تا در انتخاب و خرید این خودرو من یا دوستان دیگر بتوانند بدون دغدغه تصمیم بگیریم. بنده مخلص قبلا ده سال پراید داشتم و الان دو ساله سمند ef7 پایه گاز سوز دارم. اگر اتوبان قم به تهران رفته باشید در مسیر 45 کیلومتری آن به گردنه علی آباد می رسید یک پمپ بنزین و گاز کنار جاده است که دقیقا از کنار اون سربالایی شروع میشه. 15 کیلومتر شیب و سر بالایی هست و بعد به طرف حسن آیاد و فرودگاه امام سرازیر می شوید. پراید من از کنار این پمپ دنده پنج کم می‌آورد. به دنده چهار معکوس میدادم و با دور 3000 و سرعت 100 کیلومتر تا آخر 15 کیلومتر را طی میکردم.
22:10  1396/06/15
گزارش
پاسخ دادن
رضا از کاشان
0

ادامه از رضا از کاشان
چون پراید و پارس tu5 در تمام جاده های ایران بدون مشکل سیر می کنند، اگرچه بدیهی است که ار لحاظ گشتاور و شتاب‌گیری در شیب‌ها و گردنه‌ها ماشینهای دیگر و پرقدرت‌تر متفاوت هستند. لطفا دوستانی که برلیانس دارند و اونهایی که ندارند نظر منطقی و فنی و تجربه سواریشون را مطرح کنند.
21:45  1396/06/15
گزارش
پاسخ دادن
رضا از کاشان
2

سلام به دوستان برلی سوار
من برلی اتومات h300 تحویل آبان ثبت نام کرده‌ام. با اینکه دارندگان اون اظهار رضایت می‌کنند ولی چون تو این صفحه در مورد گشتاورش خیلی صحبت میشه من نسبت گشتاور به وزن اون رو با پراید و پارس tu5 مقایسه کردم. قبلا ده سال پراید داشتم و الان دو ساله سمند ef7 پایه گاز سوز دارم. نسبت گشتاور به وزن پراید .115=103/890 و نسبت گشتاور به وزن پارس tu5 .119=142/1185 و نسبت گشتاور به وزن برلیانس h300 اتومات .110=138/1250 همانطور که می بینید این نسبت با پراید 5 هزارم و با پارس tu5 9 هزارم متفاوت است که کاملا قایل چشم پوشی هست. پارس tu5 نداشتم ولی ده سال پراید داشتم و تمام جاده‌های ایران رو باش رفتم. چاده پاوه به مریوان از چالوس هم سخت تره. می‌تونید تو اینترنت سرچ کنید. با پراید در گرمای بعدالظهر تابستون مردادماه این جاده رو رفتم. غرض از این بحث این است که اگر این نسبت با پراید و پارس tu5 یکی است پس از این لحاظ با توجه به تفاوت‌های دیگر برلیانس h300 جای نگرانی از لحاظ گشتاور و سفر در جاده‌های بین شهری وجود ندارد،
21:40  1396/06/15
گزارش
پاسخ دادن
علی
5

فقط میزان پیک گشتاور مهم نیست . دوری که گشتاورها هم در اون به دست میاد مهمه . اگر موتوری در دور پایین نتونه گشتاور کافی تولید کنه به شدت تو سربالایی کم میاره مثل همین پارس tu5 و برلیانس . باز وضعیت پارس tu5 بهتر هست ولی برلیانس واقعا ضعیفه
گزارش
پاسخ دادن
08:25  1396/06/16

فریبرز
3

علی آقا میتونم بپرسم مشکل شما چیه؟
چرا همش توی این صفحه سرک میکشی؟
شما که عقل کلی ، پس برو برای خودت یه اتومبیل دست و پا کن و زندگیت رو بکن
چند بار گفتی ما هم فهمیدیم خوب چرا دائم تکرار میکنی؟
به بقیه هم همین رو میگم ؛ گفتید ، خوندیم ، خوب برید کنار تا بتونیم از تجربیات اونایی که دارن استفاده بکنیم.
من که هر وقت به این صفحه سر میزنم بابت وقت بیخودی که ازم میگیرید حسابی پدر صلواتی بهتون میگم
البته اگه ادمین بزاره به گوشتون برسه
امیدوارم دیگه نوشته ای ازتون اینجا نبینم
تا ما بتونیم تجربیاتمون رو باهم به اشتراک بگذاریم(لارم به ذکر هستش که بنده حدود یک سال هست که این اتومبیل رو دارم و کاملا ازش راضی هستم)
گزارش
پاسخ دادن
13:29  1396/06/16

اصغر
0

سلام من 320 اتومات دارم دوماه نیست تحویل گرفتم.دیروز برای اولین بار درحالت دستی قرار دادمش.تا دنده 4 بیشتر نرفت. می خواستم بپرسم معنی گیربکس 4 سرعته اینه که تا دنده 4 بیشتر نداره؟
19:13  1396/06/15
گزارش
پاسخ دادن
پاسخ به :اصغر
2

پس چیه به نظرت؟
گزارش
پاسخ دادن
19:30  1396/06/15

سینا
10

دوستان چینی سوار خسته نباشین
محض اطلاع یه نگاهی به لیست فروش خودرو در سال 2016 چین بکنید ببنید ماشین چینی پیدا میشه توش یا نه ؟ جالبه فولوکس واگن و برندهای اروپایی اونجا اول هستن
خودشون میدونن چی میسازن و سوار نمیشن . اینایی که میاد اینجا احتمالا مجوز تردد نمیگیره چین به خاطر امنیتش و به زور قسط میدن به ما
به فکر جونتون باشین ماشینهای چینی امنیت نداره از ایرانی بدترن . حداقل ایرانی سپرش با ی باد نمیشکنه . ساندرو هم ندارم و ماشینم مزدا 2 هست 45 خریدم مدل 92
17:03  1396/06/15
گزارش
پاسخ دادن
k
5

دوست من یه s 5 jac داشت جلوی خونشون رو کنده بودن یکم انداخت توی چاله ماشین در نمیومد دیگه اونجا بود فاتحه چین با موتور ضعیف برای همه ماشینهاش رو خوندم
گزارش
پاسخ دادن
17:17  1396/06/15

آرش
6

عامو اطلاعات نداری نظر ندی نمیگن لالی
بیشترین خودروی تولیدی در دنیا توسط چین
فروش برلیانس در آفریقا آسیا آمریکا جنوبی
گزارش
پاسخ دادن
17:49  1396/06/15

حسن
1

عزیزم چین بزرگترین خودروساز جهانه و 23 میلیون خودرو در سال گذشته تولید کرده،اون فولکس و تویوتا و... هم در خود چین تولید میشه.
گزارش
پاسخ دادن
19:06  1396/06/15

حسین
5

چرا مرخرف میگی عامو؟
اصلا چیزی از آمار سرت میشه؟
اگر اینجا هم واردات خودرو آزاد بود این همه عوارض و مالیات نمی دادیم، ما هم فولکس و برندهای اروپایی سوار میشدیم.
گزارش
پاسخ دادن
21:47  1396/06/15

reza
11

دوست من اگه خود کمپانی برلیانس هم بیاد بگه ما بنجل نا امن بی کیفیت میزنیم اینجا باز میگن ساندرو خریده خخخخ
گزارش
پاسخ دادن
22:36  1396/06/15

مهندس مکانیک
8

1 تا 10 همه اروپایی و آمریکایی هستن در لیست جالبه
به خاطر هزینه گمرک شرکتهای خارجی مونتاژ میکنن اونجا تا وارد مثل ایران ولی مونتاژ تحت لیسانس اونا کجا و مونتاژ ما کجا qc قوی بالاسرشونه تا اسم برندی خراب نشه
برلیانس که اونجا نصف اینا قیمتش تموم میشه چرا فروش نداره پس ؟
گزارش
پاسخ دادن
22:43  1396/06/15

مهرداد
11

چین بی کیفیت ترین چیزهاش رو صادر میکنه . هیچ وقت درجه 1 رو به ما نمیده . از لحاظ ایمنی این خودرو فقط میتونه اینجا بفروشه
گزارش
پاسخ دادن
22:45  1396/06/15

مسعود
8

آقا رضای عزیز !!! طبق معمول نعل وارونه میزنید.

دوستان ! یکی از مراجع رسمی آماری سالانه خودرو ،سایت زیر است:

carsalesbase.com/china-car-sales-analysis-2016/

اگر تمایل به کسب اطلاع دقیق و مستقیم دارید ، شخصا" به آن مراجعه کنید. مختصرا" هم به عرض میرسد:

الف- بر اساس فروش کمپانی( 78 سازنده )

به ترتیب میزان فروش ( از چپ به راست )

VW-BUICK-HONDA-CHANGAN-HYUNDAI-TOYOYA-NISSAN-
FORD-HAVAL-GEELY ( 3سازنده چینی و نه 5 سازنده )

رتبه فروش برلیانس : 33 ( BMW مونتاژِی و سایر محصولات ) .

رتبه فروش BMW وارداتی :23 و بدون ارتباط به برلیانس.

ب- بر اساس فروش مدل خودرو

کلا" 491 مدل خودرو سواری و تجاری

رتبه بریلیانس H330 :

در سال 2015 : 40828 دستگاه و رتبه 140

در سال 2016: 27419 دستگاه و رتبه 200 یعنی 32.8% افت فروش که بزودی آمار افت سال 2017 را نیز منتشر خواهند کرد.

بنظر میرسد که کار این خودرو عنقریب تمام است ، پس آیا شرکت چینی کار عاقلانه ای نکرده است که موتور BM15 از رده خارج را به جهان سومی ها مانند مصر و ما بفروشد ؟
کمی بیاندیشیم.
گزارش
پاسخ دادن
10:28  1396/06/16

مهرداد
4

اطلاعات خوبی دادید .ممنون.
گزارش
پاسخ دادن
10:58  1396/06/16

کاربر: رضا از مشهد
6

نگاه كردم آمار فروش رو و اتفاقا پي بردم كه طبق معمول اطلاعاتت كذبه ! در ده خودروساز اول چين پنج تاشون چيني هستند ! در ضمن اينم در نظر داشته باشه ساير خودروساز هاي سطح اول دنيا سايت توليدي در چين دارند - مثلا ب ام و سري 5 رو در سايت برليانس توليد مي كنه و اگر يك نگاهي به صفحه ويكي پديا سري پنج بندازي شركت سازنده رو ب ام و برليانس ذكر كرده ! در ضمن شما اگر مزدا سوار بودي سنگ خودروهاي سي سال قبل رو به سينه نمي زدي و نمي گفتي ايمني دارند! البته شايد زنده سوختن افراد در خودروهاي سي سال قبل از نظر شما نهايت ايمني باشه
گزارش
پاسخ دادن
17:56  1396/06/15

محمد
6

ماشینای چینی با انواع اپشن ....میندازن بهکسانی که فریب ظواهر و اپشن میخورن،غافل از اینکهوزن این خودرو1250کیلو هست وگشتاورفقط137!!!!!!این ماشین توکشش و قدرت و چالاکی هیچ حرفی واسه گفتن نداره....موتور ضعیف در مقابل بدنه تانک گونه....
16:12  1396/06/15
گزارش
پاسخ دادن
علی
8

سلام، یه خبر جدید! شرکت ویران خودرو برای بازنشستگان خودروهای با تکنولوژی 30 سال پیش پژو 206، 405 و البته سمند را به صورت قسطی در سایت بازنشستگی کشوری عرضه کرده تا شاید از خودروهای باد کرده روی دستش استقبال بشه و با قالب کردن به پیرمردها و پیرزنها از شرشون خلاص بشه!!!
13:36  1396/06/15
گزارش
پاسخ دادن
حسن
14

علی جون مصیبت گرفتاری به ویروس برلیانس اینجوری حل نمیشه

اول یه لیوان آب خنک بعد صد مرتبه بگو خودم کردم که لعنت بر خودم باد اونایی که از ویران خودرو ماشین خریدن دارن حالشو میبرن خیالشون از لوازم راحته هر وقتم خواستن سه سوت نقدی میفروشن
کاری به کار شما هم ندارن خودشونم با هزار تا قصه گول نمیزنن
برو یه فکری برای گرفتاری خودت بکن
گزارش
پاسخ دادن
14:16  1396/06/15

مهرداد
5

غم باد گرفتی! حتما بریز بیرون که خیلی خطرناکه .با شرایطی که شماها دارین ما درکتون میکنیم فقط آروم باش یه مدت بگذره فراموش میکنی
گزارش
پاسخ دادن
14:58  1396/06/15

کاربر: رضا از مشهد
4

فقط مي شه تاسف خورد بازنشسته بيچاره بعد از عمري تلاش براي كشورش الان بايد خودروهايي رو بهش بندازن كه خود شركت سازنده هم اعتراف كرده به بي كيفيتيش
گزارش
پاسخ دادن
17:58  1396/06/15

بوشهری
0

سلام دوستان نزدیک یک سال است ۳۳۰دستی دارم وراضی هستم سئوال داشتم ایا می شود سویچ انرا از معمولی به ریموتی تغییر داد بدون اینکه گرانتی ان از بین برود
12:12  1396/06/15
گزارش
پاسخ دادن
بوشهری
5

سلام دوستان نزدیک یک سال است ۳۳۰دستی دارم وراضی هستم سئوال داشتم ایا می شود سویچ انرا از معمولی به ریموتی تغییر داد بدون اینکه گرانتی ان از بین برود
12:12  1396/06/15
گزارش
پاسخ دادن
سجاد
1

سلام دوست عزيز
من هم 330 دستي دارم تهران در خود نمايندگي توسط فرد ماهر كيلس كردم دگمه اي كه عالي و راحته و تو دو سال يه بار مشكل پيدا نكرده چون در نمايندگي توسط فرد متبحر انجام شده گارانتيشم باطل نكرده در ضمن نيازي به نصب دزدگير و چيز ديگه اي هم نيست امن امنه. صندوق پرون و پاورويندوز هم رو خودش داره با سرعت بالاتر از فابريكش حتي.
گزارش
پاسخ دادن
12:29  1396/06/15

u3f
0

سلام . هزینش چقد میشه
گزارش
پاسخ دادن
12:56  1396/06/15

u3f
0

ببخشید میشه ادرس و شماره تلفن نمایندگی رو بهمون بدی
گزارش
پاسخ دادن
14:02  1396/06/15

سجاد
0

بله حتماً من دو سال پيش اين كارو انجام دادم تو نمايندگي سايپا فرحزادي تو فرحزاد يه كيوسك تو نمايندگي بود با نمايندگي كار ميكرد خيلي كاربلد بودند هزينش اون موقع حدود 1.200 شد.
گزارش
پاسخ دادن
16:17  1396/06/15

علی
7

موتور برلیانس اصلا یک موتور کم مصرف محسوب نمیشه . اگر کم مصرف میکنه به خاطر ضعیف بودنشه . وقتی موتوری میشه گفت کم مصرفه که در کنار تولید گشتاور مناسب بتونه مصرف کمی داشته باشه وگرنه این موتور ضعیف با این گشتاور ضعیف همین مقدار مصرف هم واسش زیاده و داره بنزین هدر میده
11:18  1396/06/15
گزارش
پاسخ دادن
محمد
1

رضا330 تو جاده کفی رفتن با سرعت ثابت که هنر نیست . پراید هم میتونه این کار رو بکنه . وقتی ماشین تو سربالایی و شتاب اولیه جون نداره و حسابی کم میاره چه فایده داره . یک سبقت مطمئن با این موتور ضعیف نمیشه گرفت . این ماشین واقعا ضعیفه
گزارش
پاسخ دادن
14:04  1396/06/15

مهدی
5

من قبل از اینکه 330 اتو بخرم خیلی تعریف ساندرو می کردند ولی 330 خریدم. بالاخره ظاهر ماشین هم مهمه، وگرنه تراکتور هم تا 5 سال آخ نمیگه.
ماشین من دو ایراد داره. یکی سوت کشیدن ترمز و دیگری صدای نسبتا زیاد حین شتاب اولیه (اتو با کولر در شهرهای جنوبی) البته نسبت به 206 قبلی که داشتم. همیشه فکر می کردم که ساندرو آخر ماشینه چون سوار نشده بودم. جالبه یکی از همکارام ساندرو داره گفت که همون اول لنتای ماشینشو عوض کرده چون صدا می داده و امروز سوار 330 شد گفت صداش خیلی کمتر و فرمونش خیلی نرمتر از ساندرو هست. تا سوار ماشینی نشدید قضاوت نکنید.
گزارش
پاسخ دادن
14:57  1396/06/15

مهدی
2

من قبل از اینکه 330 اتو بخرم خیلی تعریف ساندرو می کردند ولی 330 خریدم. بالاخره ظاهر ماشین هم مهمه، وگرنه تراکتور هم تا 5 سال آخ نمیگه.
ماشین من دو ایراد داره. یکی سوت کشیدن ترمز و دیگری صدای نسبتا زیاد حین شتاب اولیه (اتو با کولر در شهرهای جنوبی) البته نسبت به 206 قبلی که داشتم. همیشه فکر می کردم که ساندرو آخر ماشینه چون سوار نشده بودم. جالبه یکی از همکارام ساندرو داره گفت که همون اول لنتای ماشینشو عوض کرده چون صدا می داده و امروز سوار 330 شد گفت صداش خیلی کمتر و فرمونش خیلی نرمتر از ساندرو هست. تا سوار ماشینی نشدید قضاوت نکنید.
گزارش
پاسخ دادن
15:04  1396/06/15

کاربر: رضا 330
4

اول فکر بعد حرف...

با سرعت 120 تو جاده مصرف صدی 7 از مصرف صدی 9 زیادتره و سوخت هدر میره. واقعا حرفت خنده داره.

اگر اینطور باشه باید خودرویی خرید که مصرفش از صدی 10 پایینتر نباشه تا بقول تو سوخت هدر نره. واقعا مضحکه.. 😆😆😆😆😆😆
گزارش
پاسخ دادن
13:03  1396/06/15

کاربر: رضا 330
2

به محمد

اول بخون درست و فکر کن بعد نظر بده.
چه سربالایی چه کفی این ماشین کم نمیاره.

جواب من اگر درک کرده بودی برای مصرف سوخت بود.

رو هوا حرف نزن .
گزارش
پاسخ دادن
14:44  1396/06/15

به تورج
4

وقتی تو فرق بین مصرف سوخت لحظه ای و مبانگین مصرف طی شده را نمیدونی کاملا حرفت بیمحتواست.
مصرف سوخت لحظه ای در سربالایی تند و بیشترین حد مصرف با میانگین خیلی فرق داره.
اول یاد بگیر بعد اظهار نظر کن.
تمام خودروها در گاز دادن اولیه مصرف سوختشون بالاست.
11:09  1396/06/15
گزارش
پاسخ دادن
شايان
2

با سلام بنده در حال حاضر استپ وي اتو دارم و ازش راضي هستم ولي طاهرش زياد زيبا نيست و آپشن نداره. از برليانس ٣٣٠ اتو خيلي خوشم مياد ولي نسبت به كاركرد بلند مدت و افت قيمتش زياد مطمين نيستم. ان شالله بعد از ٢-٣ سال كه اين ماشين تستشو تو بازار پس بده ميخرمش
10:54  1396/06/15
گزارش
پاسخ دادن
به شایان
3

سلام آقا شایان
به نظرم برلیانس امتحانشو پس داده بعد دو سال
الان سومین سالی هست که داره تولید میشه و بدون شک نسبت به ساندرو برتر هست
گزارش
پاسخ دادن
13:59  1396/06/15

محمد
6

با سلام
من دو ماه هست برلیانس خریدم مدل 95 کارکرد 10 هزارتا
ماشین فوق العاده ای هست و فراتر از پولی هست که میخری
شتابش اصلا کم نداره من همه جوره باهاش رفتم فقط باید بلد باشی چجوری پدال گاز رو فشار بدی و معکوس بکشی
سواری نرم و راحت
گیربکس قوی و هوشمند
موتور کم مصرف با کولر روشن توی شهر صدی 7.4
موتور بی ضدا
امکانات و آبشن عالی
طراحی بدنه که دیگه حرفی نمیزنم
واقعا هرکس بخره پشیمون نمیشه من خودم خیلی به این ماشین مشکوک بودم قبل از خرید ولی فهمیدم 90درصد حرفایی که میزنن دروغه
توصیه میکنم قبل از خرید حتما سوار بشید تا متوجه بشید من چی میگم
بازار خرید و فروش خوبی هم داره و افت قیمت معقول
تریم کرم واقعا زیبا و باکیفیت تر از تریم مشکی هست
اوایل تولید قطعاتش نبود ولی الان قطعات فراوون شده و راحت پیدا میکنید
موفق باشید
گزارش
پاسخ دادن
14:13  1396/06/15

شهرام
11

سلام
من الان همزمان هم سمند مدل 83 دارم كه خيلي سرحال و تميزه مونده هم برليانس دستي خريدم بدون تعارف به لحاظ لذت رانندگي و راحتي صندليا و نرمي فرمون و كلاچ از برليانس كه پشت سمند ميشينم تفاوت خيلي ملموسه و برليانس كاملاً سره يعني خستگي تو رانندگي با اين ماشين معنا نداره واقعاً
در ضمن رخ و طراحي اين ماشين هم در داخل و خارج كاملاً ساده و اصولي و شيك هست و استيل و كلاس خاص خودشو داره كه به نظرم تا رنج 80 90 ميليون و بعضاً بالاتر ميتونه با ماشينا رقابت كنه
اما منصفانه بخوام بگم كولر اين ماشين يه نمه از سمند ضعيف تره كه البته يه تفاوتي با سمندم داره اينكه تو كولر روشن سمند راه نميرفت اما اين كولر روشن واقعاً رو شتابش تأثير ناچيزي داره
شتاب اين ماشين و فرزي در مانورها در كفي از سمند كاملاً بهتره اما با سمند ميتونم شيباي سنگينو با دور موتور كمتر و دنده سبكتر برم اما با برليانس بايد دور موتور رو بالا نگه داري ولي كم نمياره و ميكنه ميره بالا وقتي گاز ميدي
مصرف سوختم در شهر كولر روشن با سمند الان 14 ولي برليانس 9 حداكثر 10 هست. اميدوارم مقايسه خوبي انجام داده باشم كمكي به دوستان
10:42  1396/06/15
گزارش
پاسخ دادن
علی
5

برلیانس در مقابل 405 تو گردنه ها له میشه . 50 تومن میدی بعد از ماشین 29 تومنی تو گردنه ها جا میمونی
گزارش
پاسخ دادن
11:06  1396/06/15

مجتبی
6

علی آقا جان اولا ما که برلیانس داریم هیچوقت نسبت به سایر ماشینهای هم رده احساس کم آوردن و ضعیف بودن و موندن توی گردنه و سربالایی بهمون دست نداده! و دوم ه اینکه ما خونه توی شهر داریم مثل شما نیستیم که روزی چند بار باید بری پشت کوه و برگردی و به همین خاطر دغدغه سر گردنه داری!!!!
گزارش
پاسخ دادن
14:36  1396/06/15

شهریار
11

سلام دوستان من 13ماه h330رو داشتم خواستم یه سری اطلاعات به اونایی که میخوان بخرن بدم اول معایب یکی اینکه ضعف شدید سپر داره یعنی به محض اینکه جایی بر بخوره مث شیشه میشکنه دوم اینکه چون گیربکسش چهار سرعته است همیشه دور موتور بالاست سوم طراحی اتاقشه اگر یک آدم قد بلند جلوچسبیده به داشبورد بشینه بازم سرنشین عقب باید پاهاش رو کج کنه ولی برعکس توی صندوق عقب راحت میشه دراز کشید چهارم اینکه اگه توی چند ساعت دو سه جا پارک و خاموش روشن کنی بار بعد باید بیش از شش بار استارت بزنی تاروشن شه حالا محاسن اول سواریشه که از ال نود ودیگر ماشینای داخلی الحق وانصاف سرتره کولر خوبی داره ماشین لش نمیشه تو سبقت قوی نیست ولی شرمندت هم نمیکنه نورعالی چراغهای جلو در شب برف پاکنهای عالی وبدون جیر جیر و.....من خودم بر طبق سلیقه شخصی ازش راضی نبودم وتوی چهار روز فروختمش قابل توجه اونایی که میگن صاحب اول آخرش خودتی ،ولی توی 13ماه با چهار تومن ضرر فروختمش که فکر میکنم کمی برای این مبلغ زیاد بود .یاعلی
01:24  1396/06/15
گزارش
پاسخ دادن
علی
13

سلام من۳۳۰ اتو تیر تحویل گرفتم نمیدونم چرا عدهای میان میگن این ماشین شتاب نداره من قبلا پارس وسمند موتور ملی داشتم کلا شتابش یه سرو گردن از اینا بالاتره قبلا نظرات بعضیارو اینجا میخوندم مردد میشدم الان از انتخابم به شدت راضی هستم فقط باید بدونی چطور با اتومات رانندگی کنی وقتی معکوس میکشه ادم توصندلی فرو میره اینایی که میان اینجا بد میگن حتی پشت این ماشین ننشستن شده تفریحشون که بیان اینجا مردم ازاری کنن هر کی میخاد بخره با خیال راحت بخره مبارکش باشه من دیگه عمرا ماشینای ایران خودرو سوار شم
00:52  1396/06/15
گزارش
پاسخ دادن
zia
6

دوستان من توصیه میکنم محصولات ایران خودرو را انتخاب کنید تا یه پاتون تو پمپ بنزین و یه پاتون تو تعمیرگاه باشه واز خرید برلی منصرف بشید.آره ولی جون؟
23:53  1396/06/14
گزارش
پاسخ دادن
vali
7

برلیانس=جنس بنجل
22:24  1396/06/14
گزارش
پاسخ دادن
usef
6

ولی= مبلغ برلیانس!
گزارش
پاسخ دادن
08:58  1396/06/15

سعید
18

سلام والا لاشه ماشین های چینی مخصوصا برلیانس شرف داره به این ماشین های از رده خارج سی سال پیش ایران خودرو مثل 405 و پارس و 206 و....

که انقدر ظاهرشون دیدم خسته کننده و تکراری و خز شده چقدر باید این پژوهای از رده خارج ببینیم خدا میدونه....

برلیانس با این قیمت خیلی خوبه ........
16:18  1396/06/14
گزارش
پاسخ دادن
مجید
10

اتفاقا دقیقا برعکس
لاشه 405 و 206 هزار شرف داره به این اسباب بازی های چینی که نه خدمات پس از فروش دارن نه مشتری دارن نه قطعاتشون گیر میاد . همین قدرت موتور 405 و 206 خودش هزار شرف داره به این برلیانس با این موتور ضعیف که به زور در حد rd راه میره
گزارش
پاسخ دادن
16:21  1396/06/14

بهرام
9

55 تومن پول موتور چینی دادن خوبه ؟
مردم ما به همه چی راضی هستن واسه همین بنجل مونتاژ میکنن شرکتهای ما
گزارش
پاسخ دادن
16:38  1396/06/14

علی
7

405 همین برلیانس رو تو سربالایی ها له میکنه
گزارش
پاسخ دادن
16:50  1396/06/14

علی
6

حالا مثلا فکر می کنی ۴۰۵ و پارس چینی نیست محض اطلاع از سال نود ۸۰ درصد لوازم و قطعات این ماشینهای ایرانی چینی شدن اونم از نوع درجه ۳
گزارش
پاسخ دادن
00:55  1396/06/15

محمد
5

حداقل 405 و 206 طراحی چینی نداره . نیومدن یک موتور ضعیف رو بزنن رو یه بدنه 1250 کیلویی . با وجود افت کیفیت هنوز هم 405 و سمند و 206 و پارس و ال90 برتری های خیلی خیلی زیادی به برلیانس دارن . برلیانس فقط ظاهر و آپشن داره همین و بس
گزارش
پاسخ دادن
10:12  1396/06/15

طاها
4

قطعات ماشینهای ایرانی چینی هست ولی به راحتی میتونی تعویض کنی
من 206 تیپ 5 دارم تمام قطعات موتوری و بدنه رو از سایت خریدم و فرانسه اصل کردم الان خیالم راحته تا هر وقت نخوامش به راحتی کار میکنه
حالا واسه این بنجل چینی خود قطعه چینیش هم اینجا پیدا نمیشه تفاوت میکنه چیزی که چین میسازه و چیزی که تحت لیسانس میسازه و چیزی که صفر تا صدش چینی هست و هیچ جای دنیا پیدا نمیشه
گزارش
پاسخ دادن
16:48  1396/06/15

کاربر: رضا از مشهد
10

جالبه كه ايرانخودرو خودش داره 405 رو جمع مي كنه و مي گه از رده خارجه يه عده مي گن نه خيلي خوبه :))))
گزارش
پاسخ دادن
18:16  1396/06/14

علي
0

با سلام
من مدتيه كه ميخوام برليانس ٣٣٠ بخرم ولي هنوز مطمين نيستم. آيا كسي از دارندگان اين خودرو اينجا حضور داره و چند سوال منو پاسخ بده؟ به جان عزيزتون قسمتون ميدم كه حقيقت رو بگيد:
١- آيا كشش ماشين در سربالايي خوبه؟ مثلا در حد ال ٩٠ دنده دستي
٢- آيا كولر ماشين خوب خنك ميكنه؟ مثلا در حد ٢٠٦
٣-آيا مصرف ماشين مناسبه؟
با تشكر
14:59  1396/06/14
گزارش
پاسخ دادن
محمد
9

کشش این ماشین اصلا در حد ال90 نیست .
بعضی ها پراید هم دارن میگن عالی هست و راضی هستیم و کشش هم عالیه !
خودت قضاوت کن بدنه ای با این وزن و موتوری با این گشتاور ضعیف ازش چه انتظاری هست . اون هم یک موتور چینی . همه میدونیم که مشخصات ماشین های چینی اغراق شده است یعنی در عمل از این هم ضعیف تر هست .
کولرش هم چنگی به دل نمیزنه . 206 یکی از بهترین کولرها رو داره . برلیانس اصلا در حدش نیست .
این ماشین فقط بزک شده است و ظاهر داره .
گزارش
پاسخ دادن
15:16  1396/06/14

ارش
12

یکبار سوار برلی بشی کلا ماشین ایرانیرو فراموش میکنی
نمیخواد حرف هیچکسو گوش کنی برو نمایندگی سایپا هم از اشکالاتش بپرس هم از یک نفر بگیر یه دوری بزن
کلا روی فضای مجازی حساب نکن خیلی از نظرات فیک هستن
گزارش
پاسخ دادن
16:09  1396/06/14

جلیل
5

مهمترین ضعف برلیانس قدرت موتورشه
گزارش
پاسخ دادن
16:12  1396/06/14

صابر
7

فقط به این توجه کنی که صاحب اول آخرش خودتی و کمبود قطعه بیخیال این همه بزک دوزک میشی
گزارش
پاسخ دادن
16:23  1396/06/14

فریبرز
5

محمد آقا شما از کجا اطلاع داری ؟
خودت که این ماشین رو نداری و با چند دقیقه سوار شدن هم که حرفت ملاک نیست پس چطور بهت اطمینان کنیم؟
اصلا اینجا چیکار میکنی ؟
آیا فکر نمیکنی حسرت به دل هستی که دائم به این صفحه سرک میکشی؟
البته حالا که ازت ایراد گرفتم فکر کنم دیگه ادمین اجازه نشر نده چون با مدیر محترم سایت هم عقیده ای!
گزارش
پاسخ دادن
17:12  1396/06/14

تورج
1

سلام..یعنی تو سربالایی تا 14 میسوزونه..اینکه مصرفش شد مثل پیکان
گزارش
پاسخ دادن
17:31  1396/06/14

منوچهر
4

شما این ماشینو داری که هی حرف... میزنی؟
گزارش
پاسخ دادن
18:56  1396/06/14

سجاد
6

هرکس خواست بیاد با من تو کوه و کمر و گردنه بهش یاد بدم چه جور با این ماشین رانندگی کنه.بلد نیستین من درآوردی حرف نزنین.اونم فقط رو اتوماتش نه دستی و تو گرمای اهواز با کولر روشن.
مدیر اینو چاپ کن لطفا...
گزارش
پاسخ دادن
10:04  1396/06/15

سجاد
4

و تو اوج گرما که ساعت 3 هستش بر میگردم خونه کولر روشن میکنم خیلی خیلی سرد میکنه.اونم تو گرمای 50 درجه به بالای ------اهواز ----که مرداد ماه زیر 48 درجه نیومد.
گزارش
پاسخ دادن
10:08  1396/06/15

محمد
2

همه میدونن برلیانس کولر خوبی نداره . داستان سرهم نکن . دیگه ضعف هاش رو همه میدنن
گزارش
پاسخ دادن
10:15  1396/06/15

سجاد
5

تا حالا دست زدی به بدنش؟
از نزدیک دیدی این ماشین رو؟
گزارش
پاسخ دادن
11:10  1396/06/15

ابراهیم
2

باسلام دوست عزیز من H330 دستی دارم هم از قدرتش کشش راضی هستم هم از کولر اش یعنی یعنی اگه یک مدت روشن بمونه مجبور میشی کولر خاموش بکنی ولی چون تجربه رانندگی با اون خودرو هاب که گفتی نداشتم نمی تونم نظر بدم کدوم بهتره یابیشتر
گزارش
پاسخ دادن
02:39  1396/06/17

کاربر: رضا 330
8

من با 330 شمال رفتم و تو سربالایی هیچ کم نیاورده. شتاب اولیه زیاد نیست ولی تو سربالایی کم نیاوردم و سبقت هم گرفتم.
بین روز تو گرمای شدید کولر کم نیاورده و دائما روشن بود.
مصرف هم خیلی خوبه تو سربالایی تا 14 میشه و تو سرازیری مصرفی نداره کلا صدی 6 تا 7 حدودا تو جاده
گزارش
پاسخ دادن
15:34  1396/06/14

کاربر: رضا از مشهد
5

سلام دوست عزيز قسم دادن نداره به خاطر يك تيكه آهن - همه ما مصرف كننده هستيم (به غير از تعدادي دلال خودروهاي سي سال قبل)
1- من تندر نداشتم ولي سمند xu7 و 206 اس دي داشتم كشش در حد سمند هستش
2- خير كولرش سرمايي در حد 206 نداره ولي اينطور نيست كه آزار دهنده باشه البته من ساكن مشهد مشهد هستم و با توجه به اينكه دماي مشهد در اوجش 42 -3 درجه است نظر ميدم شايد بچه هاي جنوبي نظرشون چيز ديگه اي باشه
3- مصرف در شهر با كولر روشن حدود 9- 10 - در جاده حدود 7 -8 هستش
گزارش
پاسخ دادن
18:04  1396/06/14

مهدی
0

سلام به تمامیه دوستان عزیز ..
من ماشینم تحویل شهریور 96 هست و الان گفتن ک دیگ تریم دورنگ نمیزنن و فقط تریم مشکیه و در بخشنامه اومده .. ایا کسی اطلاعی داره ؟
12:46  1396/06/14
گزارش
پاسخ دادن
پدرام
0

تحویل گرفتین ماشینتونو؟
گزارش
پاسخ دادن
13:36  1396/06/14

پدرام
0

شما تحویل گرفتین؟
گزارش
پاسخ دادن
13:40  1396/06/14

امیرعلی
14

پدرام جان من اردیبهشت نوشتم الان هنوز دعوت نامم نیومده پرسیدم گفتن نیمه ماه دعوتنامه میاد آخر ماه تحویل اگه زودتر دادن اینجا خبر میدم..
درباره دوستانی هم که نظر میدن بگم من ریو ال90 پرشیا 206تیپ 2.6.5 و برلیانس h330 بمدت 5 ماه داشتم واقعا ماشین راحت کم مصرف کم خرج و خوبیه تنها از نظر شتاب اولیه نصبت به 206 ضعیفه که فکر کنم مثل دوره لات بازی و قمه کشی که تموم شده دوره ی تکافو این قرتی بازیام تموم شده الان استفاده از آپشن مهمه 330 روهم واسه این عوض کردم چون 320 جدید تریم مشکی و کروز کنترل و مولتی مدیا داره و ... 330 روهم دادم به دامادمون
گزارش
پاسخ دادن
15:21  1396/06/14

پدرام
1

منم اردیبهشت ثبت نام کردم ولی هنوز دعوت نامه نیومده ولی خودشون گفتن مهر تحویل میدیم
گزارش
پاسخ دادن
15:56  1396/06/14

مهدی
0

سلام دوستان . آیا این قضیه بخشنامه ک میگن دیگ تریم کرم نمیزنن درسته ؟ من96/2/1 ثبت نام کردم الان میگن از 96 دیگ همه تریم مشکیه ! ایا کسی درجریان هست ؟
لطفا پاسخ بدید
12:33  1396/06/14
گزارش
پاسخ دادن
حسین
3

بله متاسفانه دیگه تریم مشکی نیست
من شنیدم که تریم کرم از کیفیت بالاتری برخوردار بود ولی مشکی کیفیت پایین تری داره
من خیلی دنبال تریم کرم گشتم
واقعا وقتی داخل ماشین میشینی تفاوتش رو احساس میکنی
تریم کرم حس یک ماشین واقعا لوکس رو بهت میده ولی مشکی نه

موفق باشید
گزارش
پاسخ دادن
14:02  1396/06/14

کاربر: رضا از مشهد
2

بله از ابتداي امسال فقط با تريم مشكي توليد مي كنند و در قرارداد هم اين موضوع ذكر شده
گزارش
پاسخ دادن
13:01  1396/06/14

چینی
7

راه و روش چینی ها برای قالب کردن ماشین به مشتری :

بدنه کپی کاری شده شبیه ماشین های معتبر فقط در ظاهر
نصب چهار تا آپشن برای گول زدن مشتری
نصب یک موتور ضعیف و قالب کردنش به جای یک موتور کم مصرف به مشتری
09:37  1396/06/14
گزارش
پاسخ دادن
شهروز
8

حالا اين راه و روش واسه چينيا لااقل نون داره ما هم كه داريم از ماشين چينيمون لذت ميبريم برا شما چي داره؟!
گزارش
پاسخ دادن
11:31  1396/06/14

.
5

حیف از اسم ماشین که بذاری رو برلیانس . اینها اسباب بازی هستن نه ماشین . موتور 1500 با گشتاور 137 رو بدنه 1250 کیلویی !!!
گزارش
پاسخ دادن
13:46  1396/06/14

محمد رضا
12

یه تعدادی از دوستان مدام یه جمله رو تکرار میکنن "گشتاور پایین، وزن زیاد"
من منکر اعداد و ارقام نمیشم ولی مهمتر تجربه رانندگی با این ماشین هست. چیزی که من متوجه شدم اکثر کسایی که واقعا پشت این ماشین نشستند از تجربه رانندگیش راضی بودند و مشکلی با شتاب و ... نداشتند. ولی یه تعدادی بدون تجربه کردن فقط همون جمله بالا رو تکرار میکنن
من یه خواهشی از دوستان دارم تا امروز هرچی از گشتاور و چینی بودن و ... گفتند بسه. کسانی که این ماشین رو دارن بیان از تجربه رانندگی خودشون و عیوب و محاسن این ماشین بگن تا بقیه دوستان بتونن درست تصمیم بگیرن
این نکته رو هم یادمون نداره که داریم درمورد یه ماشین حدود 55 میلیون بحث میکنیم نه بالای 100 میلیون
09:10  1396/06/14
گزارش
پاسخ دادن
امیرحسین
9

خوب برادر عزیز مگه موتور وظیفه دیگری جز تولید گشتاور هم داره ؟ مگه مثل موتور قراره آشپزی هم بکنه ؟؟
قدرت حرکتی ماشین رو گشتاور موتور و تناسبش با وزن ماشین تعیین میکنه . برادر عزیز این برلیانس موتور ضعیفی داره و این رو نمیشه انکار کرد . مهمترین قیمت ماشین هم موتورش هست . همین هفته قبل پدر یکی از دوستانم که یک زانتیا 2000 مدل 89 داشت چون خیلی تمیز و کم کارکرد بود تونست 51 تومن بفروشدش . یعنی تقریبا هم قیمت یک برلیانس صفر . زانتیا هیچ آپشن و امکاناتی نداره . ولی یک موتور قوی داره . سیستم تعلیقش هم واقعا عالی هست . منظورم این نیست که زانتیا خوبه یا برید زانتیا بخرید . میخوام بگم ارزش و قیمت اصلی ماشین رو موتورش تعیین میکنه نه آپشن و سانروف و مانیتور
گزارش
پاسخ دادن
09:23  1396/06/14

محمد رضا
4

تشکر از وقتی که گذاشتید
من یه سوال دارم
بنظر شما i20 هیوندای مدل 2014 ماشین خوبی هست یا نه؟
گشتاور و قدرت موتور و شتاب و وزنش اگه نگم دقیقا، بسیار زیاد مشابه h320 هست.
درنتیجه با استدلال شما اونم باید ماشین بدی باشه
اشتباه نشه بحثم برسر کیفیت قطعات نیست که مطمئنا هیوندای بهتره بحث برسر قدرت موتوریه که شما فرمودید
گزارش
پاسخ دادن
11:22  1396/06/14

حسین
2

هیوندا i20 هم قوی نیست . همانطور که تویوتا یاریس هم قوی نیست . اینها ماشین های کاملا ضعیفی هستند . اگر توربوشارژر روشون نصب بشه قدرتمند میشن وگرنه با موتور تنفس طبیعی واقعا ضعیف هستند . ولی حداقل هیوندا و تویوتا کیفیت دارند ولی برلیانس کیفیت هم نداره .
گزارش
پاسخ دادن
11:28  1396/06/14

محمد رضا
0

توربوشارژ روی برلیانس هم قابل نصبه؟
گزارش
پاسخ دادن
12:40  1396/06/14

.
1

فعلا که نصب نیست و برلیانس یک ماشین کاملا ضعیف محسوب میشه
گزارش
پاسخ دادن
13:48  1396/06/14

حسین
2

بحث خوب و بد نیست . تویوتا یاریس ضعیف هست ولی کسی نگفته ماشین بدی هست . واسه استفاده شهری خیلی هم خوبه اما خوب موتور قدرتمندی نداره .
گزارش
پاسخ دادن
13:55  1396/06/14

مسعود
5

آقا رضای عزیز !!!

شنیدید که " دیگ به دیگ میگه روت ... "

بنظر شما ، پس اینهائی که موتور 40 سال پیش میتسو بیشی را با یک تغییر جزئی و نصب کاتالیست اینورتر و بزک بدنه ، به خلق خدا تحویل میدهند ، مشغول کدام امر خیر هستند !؟

باز صد رحمت به توان خروجی موتور های 30 سال پیش که ای کاش در آن دستکاری نمیکردند و از قطعات خوب استفاده میکردند.
گزارش
پاسخ دادن
13:58  1396/06/14

شروین
4

دوست عزیز آی 20 و یاریس به عنوان ماشین کف قیمت در جهان فروخته میشه نگاه نکن اینجا قیمتش فضایی هست
یعنی مثل پراید ما هستن در دنیا و قیمت معقولش در ایران 30 40 تومن باید باشه
خوب معلومه قیمتش در دنیا پایین هست به خاطر موتور ضعیفش هست
گزارش
پاسخ دادن
16:30  1396/06/14

کاربر: jasembandari
4

من حدود دو هفته س که دارم ، امیدوارم برا همه کسایی م که ثبت نام کردن زودتر بدستشون برسه و لذت رانندگی باهاشو داشته باشن
نرمی عالی ، اتاق بی صدا ، گیربکس هوشمند و عالی (اتو) ، فرمان نرم ، هندلینگ عالی ، ترمز ها خوب ، البته ناگفته نمونه کمک من مشکل داره ولی با تمام این اوصاف بازم نرم و راحته ، لذت رانندگی باهاش عالیه ، مصرف سوختش م منطقیه تو شهر با کولر صدی نه یا ده . هنوز تو جاده امتحان ش نکردم
موفق باشید
ولی دوست دارم
گزارش
پاسخ دادن
10:15  1396/06/14

کاربر: رضا از مشهد
4

ايرانخودرو حق داره ماشين سي سال پيش رو توليد مي كنه وقتي مي بينه يه عده نظرشون اينه كه ياريس و آي بيست ماشين هاي خوبي نيستن! چرا ماشين هاي سي سال پيش رو بهشون نندازه
گزارش
پاسخ دادن
13:03  1396/06/14

پوریا
12

سلام دوستان
اینکه بعضیا میگن ماشین چینی بده و ضعیفه خب هر کسی سلیقه ای داره
مگه میخوای با ماشین آفرود بری که انقدر میکوبونین تو سر خودرو
ما پارس تندر ثبت نام کردیم
ولی برلیانس هم ماشین خوبیه نشستم برای دوستان رو رانندگی خیلی نرم و روانی داره
به سلیقه همدیگه احترام بزارید
01:37  1396/06/14
گزارش
پاسخ دادن

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
پارسا. 34 نظر
X33 Cross cvt 28 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
الناز : تارا اتو، تحویل 30 اسفند، سفید سرامیک، هنوز فاکتور نشده
تارا دستی اسفند : سلام تارا دستی مشکی تحویل اسفند هستم...تکمیل وجه 5اسفند انجام دادم...تا الان فاکتور نشده...مبلغ مابه التفاوت رو هم پیامک واریز نیومده....جریمه تاخیر هم تا به امروز 9200 شده....به نظرتون کی فاکتور میشم؟؟
محسن : مبارک باشه حامد جان. شما تکمیل وجه چه تاریخی هستین؟
Arash : سلام خدمت دوستان محترم کسی هست ۸ شهریور واریز اول کرده باشه وپیام تکمیل وجه براش آمده باشه؟
مهدی_a : الان خود شما هم گفتید مشکل دارن پس متوقع شده دیگه اونا با زبانی نرمتر گفتن ناراحت نشی.
شاهینcvt : بله حسین اقا درست میفرمایید👍باید بسوزیم و بسازیم ببینیم این از خدا نترس ها کی دلشون برامون میسوزه و بعد دوسال ماشین بهمون تحویل میدن😞 اینها اگر مشکل قطعه داشتن پس چرا برای بازار آزاد به مشکل نمیخورن🤔بازار آزاد از نمایندگی ها میشه به روز خودرو صفر خرید .. نمیدونم چرا کمبود سانروف یا کروز فقط برا ثبت نامی ها هست🤨
مهدی_a : پس شما عجله نکن بمون شاهین جی گیر با اختلاف ۱۲۳ بفروش مومن مگه اتوماته . الان ۵۰ تومن بزاره رو gl تو بازار آزاد میتونه با جی عوض کنه .
حامد : عرض سلام و وقت بخیر ماشین ما پلاک شده، یه گزینه هست به نام ارسال مدارک، اون رو میفرمایید که باید پیگیر بشیم؟ یا خودش سبز میشه؟
شاهین جی : سلام دوستان کسی هست یا بوده که براش پيام تبدیل از جی به اتومات اومده باشد اصلاهمچنین چیزی میشد
تارامارا : نه، یک دوست دارم که کارشناسه اون توصیه کرد برای اینکه بعدا موقع فروش به مشکل نخوره احتیاط کنم و ببرم تشخیص
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
دریا : هر کسی آدرس دقیق رو میدونه لطفا بگه
اطلس 29 مهر : کسی هست از اصفهان منم باهاش بیام
دریا : دوستان کیلومتر 9 لشکری که میفرمایید بیاییم درب اصلی پارس خودرو در شهرک استقلال ؟
تکمیل وجه 29 بهمن : فقط کاشکی روند فاکتور متوقف نشه من موندم از دوتا آشنا داخل کارخونه سایپا سوال پرسیدم میگه ما بدون کمبود قطعه داریم تولید میکنیم. مسئولین رده بالا سایپا واقعا آزار دارن یا مشکل خانوادگی شخصیتی دارن که ماشین مردومو به موقع تحویل نمیدن
سیا : توحید خان 407 تومن فروش فوق العاده روزانه چند تومن سود تاخیر میشه؟
207 مشکی اسفند : تحویل 14 خرداد هنوز فاکتور نشده ؟ کسی هست که گرفته باشه
مشکی سقف فلز : تحویل چه ماهی هستین؟؟؟فروش فوری یا پیش فروش؟؟؟پانا یا سقف فلز یا tu3
ناهید 27بهمن سایناs : آقا توحید چند تا سوال لطفا جوابم بدین.اینکه مثلا کل روزای بهمن ب ترتیب فاکتوری هست یا ن .مثلا همه روزا نبوده تکمیل وجه.واینکه از چ سایتی نگاه میکنید ک زده باشه پلاک شده یا ن.من ک از سایپا کورپ میبینم پلاک شده این چیزا نداره بعد فاکتور زده تحویل خودرو همین.و اینکه کل واریزی من شده 372میلیون.ک هفته اخر برج 12تحویلم باید میشده چقد سود تاخیرم میشه بنظرت و اینکه هنوز فاکتور نشدم.تو رو خدا جوابم بده
مهدی : سلام من ثبت نامی 25مهر هستم الان کارتابل وضعیت خودرو رو نگاه کردم یه گزینه اضافه شده که نوشته شماره درخواست صدور چک.آیا این مربوط به دیرکرد هست؟؟ برم نمایندگی یانه ؟ ممنون میشم راهنمایی کنین🙏
کوییک Gxrl هفته آخر اسفند : با سلام. دوستان اگر کسی می دونه معنی این پیام یعنی چی بدون تمسخر و طنز خواهشا به ما بگین. توضیحات شماره گذاری : در انتظار بازدید اصالت توسط افسر پلیس