امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1498
گیربکساتوماتیک
تعداد دنده4
قدرت موتور (اسب بخار)103
ترمز جلودیسکی
ترمز عقبدیسکی
رینگ (اینچ)15
طول (سانتی‎‏متر)451
عرض (سانتی‎‏متر)175.8
ارتفاع (سانتی‎‏متر)146
حجم باک (لیتر)55
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
گشتاور138
کنترل آب و هوای اتوماتیکدارد
سیستم دسترسی بدون کلیددارد
سانروفدارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
صندلی رانندهبرقی
صندلی سرنشیندستی
تهویه مطبوعدارد
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

50123 نظر

امین
5

دوستان این عوض کردن شمع ماشین، تو مصرف ش تاثیر نداره؟؟
23:18  1395/01/24
گزارش
پاسخ دادن
محسن
19

محمد mz من مطمئن هستم تو یه ارتباط تنگاتنگی با سنگ پای قزوین داری. ببین یعنی برلیانس بدجور بت فشار آورده که پیج ام وی ام رو ول کردی و همش اینجایی ولی باز دستت درد نکنه چون پست زیاد میزاری و همچنان واسه چندین ماه متوالی برلیانس پربحث ترین خودرو این سایته میدونی چرا پربحثه؟ چون ارزش بحث و تبادل نظر داره چون طالب زیاد داره نه مثل ام وی ام که مگس پر نمیزنه تو پیجش. همچنان ادامه بده عزیز تو مصداق بارز عدو شود سبب خیر هستی ادامه بده آفرین
6
22:50  1395/01/24
گزارش
پاسخ دادن
علی
2

ام وی ام بحث نداره چون که انقدر اشکالات نداره و همه جاش نمیلنگه.
برو پیج تویوتا اونجا هم مگس نمیپره.
اونجاها جای ماشینای باحاله چون انقدر مشکل و دنگ و فنگ ندارن.ولی اینجا هر روز یه مشکلی پیدا میشه تو ماشین.
گزارش
پاسخ دادن
11:02  1395/01/25

حامد
0

دوست عزیز با دلیل صحبت کن تا باعث ارتقا علم همه بشه.چه ایرادی واسه برلیانس مطرح شده؟!
اتفاقا با اینکه خودم برلیانس اتوماتیک ثبت نام کردم ولی به نظرم MVM 550 اتوماتیک هم خوبه و فقط کمبود قطعات و بحث پشتیبانیش هست که مطرح هست و البته قیافه.
من پشت MVM 530 با 53000 کارکرد نشستم از پارس و سمند کاملا بهتر بود.
ولی برلیانس واقعا داره جاشو تو بازار باز می کنه و طراحی بسیار زیبایی داره و البته موتور و گیربکس بسیار هماهنگ.
گزارش
پاسخ دادن
15:06  1395/01/25

محسن
1

پنج بار بگو تویوتا تویوتا اگه تونستی درست بگی بهت یه جاییزه میدم عمو جون
گزارش
پاسخ دادن
18:52  1395/01/25

علی
0

اون ۵ بار رو که میگم ولی تو مواظب خودت باش...
بهرحال باید دونست که از کجا عمل اومدی...
گزارش
پاسخ دادن
19:50  1395/01/25

هامون
4

برلیانسی های عزیزم سلام
از من میشنوید شمعها رو عوض کنید دبل تیتانیوم بوش آلمان بندازید...کولاکه...ماشین نیست که طوفان شده...امتحان کنید ضرر نمی کنید
21:38  1395/01/24
گزارش
پاسخ دادن
علی
1

داداش چقدخرجشه.رفتم بگیرم باید بگم چه نوع شمعی بده.بعدهمه مکانیکا میتونن انجام بدن یابایدببرم جای خاصی.اگه لطف کنی یکم توضیح بده اطلاعات ندارم
گزارش
پاسخ دادن
23:11  1395/01/24

hasan
2

سلام.
شمع ایتانیوم و تیتانیوم به دلیل داشتن کیفیت بالا در احتراق ماشین تاثیر خوبی گذاشته و باعث افزایش راندمان خودرو میشه.
خوبی این نوع شمع اینه کیفیتش تا 100 هزار کیلومتر ثابته در صورتی که شمع های موجود بعد از مدتی کیفیت لازم رو از دست میدن و احتراق با مشکل روبرو کرده و باعث خان سوزی و مصرف بالا میشه.
حتما جز الویت تعویض باشه دوستان
گزارش
پاسخ دادن
23:45  1395/01/24

هامون
1

سلام علی آقا
شمع دبل پلاتینیوم بوش آلمان...پایه بلند...من 150 هزار تومان گرفتم 60000 کیلومتر کار میکنه
گزارش
پاسخ دادن
00:32  1395/01/27

هامون
1

سلام حمید جان
بله شتاب رو تقریبا دو برابر میکنه...مصرف سوخت رو کاهش میده....60000 کیلومتر کار میکنه
گزارش
پاسخ دادن
00:34  1395/01/27

هامون
1

سلام دوستان برلیانس سوار ...میدونستید گیربکس اتومات برلیانس مارک پاورتک هیوندای هست...یکی از بهترین گیربکسهای اتومات رو از لحاظ نرم بودن هیوندای داره...
گزارش
پاسخ دادن
00:37  1395/01/27

هامون
1

دوستان سلام
کروز کنترل فابریک برلیانس رو گرفتم...هفته آینده میبرم برای نصب...توصیه میکنم بگیرید...حیفه سمت چپ فرمونتون جاش خالی باشه ...خیلی کاربرد داره
گزارش
پاسخ دادن
00:41  1395/01/27

کاربر: hamid 7
0

هامون جان تو شتاب هم تاثيري داره؟
گزارش
پاسخ دادن
23:25  1395/01/24

کاربر: بابک یزدانی
0

آقا همایون براتون امکان داره یه 0 تا 100 باهاش بگیرین؟
گزارش
پاسخ دادن
00:13  1395/01/25

کاربر: بابک یزدانی
0

عذر میخوا اسم رو اشتباه نوشتم آقا هامون
گزارش
پاسخ دادن
03:22  1395/01/25

حامد
4

علیرغم اینکه خودم نقره ای ثبت نام کردم ولی امروز یه قهوه ای رو تو خیابون دیدم،واقعا زیبا و با ابهت هست
18:50  1395/01/24
گزارش
پاسخ دادن
حمید
0

اتومات استارت
گزارش
پاسخ دادن
22:23  1401/06/02

کاربر: فرجامی
40

با سلام به همه دوستان برلیانس سوار
توجه همه را جلب میکنم به صفحه 8 روزنامه جام جم امروز 24 فروردین ماه 1395 با عنوان ( بابودجه 50 میلیون تومانی تندر 90 اتوماتیک بخریم یا برلیانس ؟) در این مقاله اگر این تیتر نیز خودنمایی میکند که ( دوراهی دوام و زیبایی ) ولی آنچه که از برلیانس گفته میشود همه و همه حکایت از آن دارد که بر اساس سلایق انتخاب مختلف خواهد بود .تیتر های بخشهای این مقاله عبارتند از:
بیشتر بشناسیم
رقابت با اشتراکات فراوان
از کابین بی روح تندر تا امکانات برلیانس
مقایسه ویژگی های فنی روی کاغذ

اگرچه تمامی خودرو های داخلی را سالها در اختیار داشتم ولیکن برلیانس چیز دیگری است و تا با اون رانندگی نکنی لذتی را که برلیانس سواران حس کرده اند درک نخواهی کرد .وقتی نظرات متضاد دوستان را میخوانی گیج و منگ میشوی تا زمانی که خودت ماشینت را تحویل بگیری و شخصا رانندگی بکنی .این موضوع اشکالات و ایرادات موردی مونتاژ کننده خودرو را منتفی نمی کند ولی آنقدر رانندگی با آن لذت بخش است که امتیازات آن بر ایرادات برتری دارد .
خوش باشید و سلامت برانید .
17:46  1395/01/24
گزارش
پاسخ دادن
محسن
13

یعنی دمت گرم عالی بود لاییییییک
گزارش
پاسخ دادن
21:12  1395/01/24

h320
1

سلام دوستان سوالی داشتم از خدمتتون
دوستی گفتن که قطعات استفاده شده در 320 اتومات هیوندای هست ولی نوع دستیش تماما چینی(منبعشون هم از عوامل پارس خودرو بودن صبق گفته خودشون) ایا صحت داره؟
16:26  1395/01/24
گزارش
پاسخ دادن
محسن
0

فقط تو گیربکس با هم فرق دارن بقیه قطعات از یک نوع و یک شرکت هست من کاپوت رو دادم بالا و همه رو چک کردم
گزارش
پاسخ دادن
21:15  1395/01/24

محسن
3

محمد mz من مطمئن هستم تو یه ارتباط تنگاتنگی با سنگ پای قزوین داری. ببین یعنی برلیانس بدجور بت فشار آورده که پیج ام وی ام رو ول کردی و همش اینجایی ولی باز دستت درد نکنه چون پست زیاد میزاری و همچنان واسه چندین ماه متوالی برلیانس پربحث ترین خودرو این سایته میدونی چرا پربحثه؟ چون ارزش بحث و تبادل نظر داره چون طالب زیاد داره نه مثل ام وی ام که مگس پر نمیزنه تو پیجش. همچنان ادامه بده عزیز تو مصداق بارز عدو شود سبب خیر هستی ادامه بده آفرین.
گزارش
پاسخ دادن
21:28  1395/01/24

کاربر: محمد ن
14

قابل توجه برخی دوستان که بدون سوار شدن در این ماشین مرتب اینجا به اظهار نظر می پردازند از جمله اقا محمد mz عزیز عرض کنم که برادر من که خیلی ادعای با سند حرف زدن می کنی، تمام ماشین فقط اعداد و ارقام روی کاغذ کارخانه سازنده نیست، یادمه یه بار برنامه دنده 5 یه مسابقه بین استون مارتین، پرشه باکستر و بی ام و سری 6 رو نشان داد که توی جاده های کوهستانی پر پیچ و خم برگزار شد اما نتیجه برای خود جرمی کلارکسون تعجب بر انگیز بود چون در این بین ماشینی که قدرت، گشتاور، آپشن و قیمت کمتری داشت برنده مسابقه بود یعنی پورشه و دلیلش طبق گفته کارشناس برنامه فقط بواسطه هندلینگ و قدرت و عملکرد بسیار بالای سیستم ترمز ماشین بوده، نکته بعد اینکه آقای محمد عزیز که خیلی دنبال سند و مدرک هستی برو تو سایت شرکت سانده ام وی ام 550 ببین این ماشیم اصلا موتور 2000 سی سی نداره و جالبه تو دفترچه ماشینم فقط عکس و توضیحات موتور 1500 و 1800 گذاشتن، اما شرکت محترم مدیران خودرو موتور های باد کرده ام وی ام 530 رو گذاشته رو این ماشین که خدا می دونه بعد یه مدت چه نواقصی برای گیربکس بوجود ممکنه بیاد،.... خواستی بازم هست
14:52  1395/01/24
گزارش
پاسخ دادن
محمد mz
0

سلام آقای محمد ن. دیگه از شما بعید اینجور نظر دادن من تعجب کردم!!! شما کیفیت و سابقه پورشه رو با برلیانس مقایسه میکنی؟ خب شما یه درگ با mvm550 بنذاز ببین کی میبره. نکته دوم مطمنی تو سایتش رفتی و اطلاعات رو خوندی همه چی خیلی واضح و دقیق نوشته شده. حجم موتورش 1970 که به اصطلاح 2000 میگن مثل 206 تیپ2 که موتور 1360 داره ولی میگن موتورش 1400. این تو دنیای ماشین مرسوم. اینی که میگین کیفیت میتونید از افرادی که ام وی ام دارن سوال کنید. من میگم ام وی ام طرف فکر میکنه کیفیتش عین تویوتا هست حتما! نه عزیز جفتشون چینیه ولی قابل قبوله.شما جا داره اطلاعاتتون رو بالا ببرین.
گزارش
پاسخ دادن
16:00  1395/01/24

محمد mz
0

در ضمن دوست عزیز آقای محمد ن شما از رو سایت که همه اطلاعات واضح و یه بچه سوم دبستانم میتونه از روش بخونه و بفهمه موندی و اطلاعات غلط داری میدی چه منبعی میخوای به من بدی.شما برو از افرادی ام وی ام دارن بپرس چند نفر گیربکس باز کردن. من واقعا دیگه خسته شدم اونی که میخواست بفهمه. فهمید شما دور هم جمشید هی به به چه چه کنید. بیخیال بحث فنی شید
گزارش
پاسخ دادن
16:29  1395/01/24

مهیار
6

ولی جدا خوشم میاد ازین دهه هشتادیا واقعا باهوشن تو همچیو همه جا دخالت میکنن با این سن کمشون
گزارش
پاسخ دادن
19:17  1395/01/24

محمد mz
3

جناب یزدانی بزار توضیح بدم تا روشن شید. واقعا برام عجیبه این حرفا. ام وی ام550 با دو نسخه فروش میره. موتور 1800 موتور 2000 موتور 2000 اتومات که در اصل 1971 سی سی و موتور 1800 گیربکس دستیه. حالا تو سایت مدیران خودرو که میری هر دو نسخه تو یک جدول هست و بالای جدول رو ببینید متوجه میشین اتومات و دستی چپو راست هست و مشخصات فنی مخصوص زیر هرکدومشون درج شده. خیلی واضح و راحته چطور نمیتونید چیز به این سادگی رو تشخیص بدید. اگه سخته براتون برید سایت خودرو بانک مشخصات این خودرو رو نوشته. پس موتور 1845 رو 2000 معرفی نمیکنه این خودرو با دو نمونه دستی و اتومات هست شما فکر کردین مثل سایپا اطلاعات رو یرخی درج میکنه. قبل عید زنگ زدم سایپا چندتا از اطلاعات اشتباه یا درج نشده که باید درج میکردن رو گوشزد کردم انگار نه انگار. مثلا قدرت موتور تیبا الانم که یورو4 80 اسب بخار ولی سایپا زده 87. خواهش میکنم درباره مطلبی که میخواین بدید اطلاع کافی پیدا کنین بعد اینجوری نظر بدین
گزارش
پاسخ دادن
19:39  1395/01/24

korosh
2

پس شما اینجا چکار می کنید
گزارش
پاسخ دادن
19:59  1395/01/24

hasan
2

سلام
لطفا با اين آقا بحث فني نکنيد. کسي که ماشين رو تو خيابون ديده و اطلاعات از کاتالوگ توقع بيشتر نميره.
به قول معروف ياسين به گوش............ خوندنه
گزارش
پاسخ دادن
20:07  1395/01/24

Hn
4

داداش شما اگه ماشين باز بودي، نميومدي بگي بينشون درگ بنداز ببين كي ميبره...، اينجا صحبت راجع به تمام فاكتورهاي ماشينه، نكه درگ، ببين دوست عزيز واقعيت اينه كه برليانس داره از تكنولوژي بى ام و استفاده ميكنه، چون خودش داره تو چين منتاژ ميكنه، ولى ام وي ام رو براي امتحان كردن ماشيناشون ميدن دست ماها، واقعا افتضاح تر از ١١٠ وجود داره؟؟، همين ٥٣٠ هم كه جديد اصلا هندلينگ نداره فقط ظاهرو درس كردن... ٥٥٠هم بعيد ميدونم بعض اينا باشه... بازهم ماشين سليقه اي هستش... موفق باشي
گزارش
پاسخ دادن
20:10  1395/01/24

مرتضی
1

شما چند سالته ... باید نوجوون باشی... من شک دارم همون ام وی ام رو هم داشته باشی...اگرم اینطور نیست دلیل اومدنت به پیج برلیانس چیه.. غیر از حسادت فک نکنم چیزی باشه...داداش برو به زندگیت برس با ماشینت خوش باش البته اگه داریش
گزارش
پاسخ دادن
23:53  1395/01/24

کاربر: بابک یزدانی
4

سلام
در مورد حجم موتور mvm550 به نکته خوبی اشاره کردید که قبلأ هم نظر من رو به خودش جلب کرده بود
نمیدونم روی چه حسابی با اینکه کارخانه اصلی حجم رو 1845 اعلام کرده، مدیران خودرو موتور رو 1971 سی سی معرفی کرده.

دو حالت داره، یا دارن موتور رو با موتور 530 عوض میکنند یا اینکه به عمد توی اطلاعات خودرو اون رو بیشتر عنوان میکنند که نسبت به 530 که موتورش 1971 هست توی ذوق خریدار نخوره.

البته از مدیران خودرو بیشتر از این انتظار نمیره
گزارش
پاسخ دادن
18:37  1395/01/24

کاربر: بابک یزدانی
3

اینم خدمت آقا محمدmz که جای شبهه باقی نمونه
آدرس اطلاعات خودرو mvm550یا همون chery e5 در سایت بین الملل شرکت چری:

http://www.cheryinternational.com/model-e5.html

فقط مدل دنده دستی با حجم 1497 سی سی داره و مدل cvt با حجم 1845 سی سی. اسمی از cvt با موتور 1971 سی سی نیست
گزارش
پاسخ دادن
19:13  1395/01/24

کاربر: محمد ن
5

دوست عزیز من واقعاً الان نمی دونم جواب شما رو چی جوری بدم، من برلیانس و با پورشه مقایسه نکردم فقط منظورم این بود این ادم های عوام فقط از روی کاغذ حرف نزنی، اگه اهل ماشین بازی هستی و برنامه هایی مثل دنده 5 یا تخته گاز و نکاه کنی می فهمی که تمام هدف برنامه امتحان عملی ماشین هاست نه اطلاعات ارائه شده کمپانی، دوماً اینکه خواهش می کنم ازت اگه می گی من دارم اطلاعات غلط می دم فقط یه بارم شده دفترچه راهنمای ماشینت و بخون (صفحه 27 و 28) بوضوح برای افرادی مثل تو مشخصات و نوشته و دقیقا عنوان 1.5 لیتری و 1.8 لیتری درج شده برادر من اون مسئله ای که شما مطرح کردی نشون داد هیچی از استاندارد درج حجم موتور در مشخصات ماشین نمی دونی، اینم آدرس سایت اصلی
http://www.cheryinternational.com/model-e5.html
، ثالثا منم می دونم اگه درگ بین برلیانس و 550 باشه 550 می بره همان طور تو اون مثالی هم که زدم اگه درگ مسیر مستقیم بود قطعاً پورشه برنده نمی شد اما موضوع اینجاست که آیا واقعا 550 به اندازه 40 اسب تفاوت در واقعیت خواهد به شما قول می دهم اینگونه نیست چون بنده با هر دو ماشین رانندگی کردم، رابعاً ....
گزارش
پاسخ دادن
19:16  1395/01/24

کاربر: محمد ن
6

رابعاً اینم آدرس دفترچه راهنمای ماشینت اگه تا حالا وقت نکردی یه نگاه بهش بکن http://www.cheryinternational.com/model-e5.html علی الخصوص صفحه 27 و 28 جالت تر اینکه مدیران خودرو هیچ جای این دفترچه هیچگونه مشخصات فنی از موتور و ماشین ارائه نکرده البته تو فهرست زده اطلاعات فنی صفحه 282 ولی عملا دفترچه 281 صفحه داره (شاید فایل پی دی اف ناقص باشه) اما از شواهد برمیاد که اینم یه گاف دیگه از شرکت محترم مدیران خودرو هستش، خامساً دلیل دیگه بر طراحی بی اصول 550 چهار پیچ بودن محور چرخها در مقایسه با قدرت نامی موتور هستش که 2 دلیل بیشتر نمی تونه داشته باشه اول اینکه طراحی غیر اصولی بوده چون الان در تمام دنیا برندهای معتبر برای حجم موتور بالای 1600 از پنج پیچ استفاده می کنند دوم اینکه خود سازنده هم می دونه قدرت ایجاد شده توسط موتور پس از انتقال به چرخها عملا بسیار کمتر از قدرت نامی می باشد..... اگر خواستی بازم برات بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
19:29  1395/01/24

کاربر: محمد ن
0

اگه خواستی بگو رابعاً رو هم بگم
گزارش
پاسخ دادن
20:10  1395/01/24

کاربر: محمد ن
1

اینم ادرس سایتی که خودت بهش استناد می کنی (یعنی آدرس تمام سوادت)
http://mvmco.ir/Site.aspx?page=208
فقط موندم کجاش زیر دستی نوشته 1800 سی سی تا اونجایی که چشمای کور بنده می بینه زیر هر دو مدل زده 1971 (2000 سی سی)، تو یا خیلی بی سوادی یا همه رو عمداً سر کار گذاشتی، راستی اون سایتهای دیگه رو هم که اسم بردی فقط از روی کاغذ اطلاعات می دن (مثل خودت) و حتی یه بارم ماشینو تست نکردن
گزارش
پاسخ دادن
20:28  1395/01/24

کاربر: بابک یزدانی
1

آقا محمدmz
من قبلأ مشخصات 550 رو توی سایت مدیران خودرو دیدم ولی آیا شما هم سایت خود شرکت چری که من گذاشتم رو نگاه کردین؟
خودرو mvm550 در بازار بین المللی به اسم chery e5 شناخته میشه. خود شرکت سازنده برای این خودرو دو مدل معرفی کرده، این موضوع هم انتهای اون آدرسی که دادم مشخصه.

سوال هم اینجاست که چرا مدیران خودرو این اطلاعات رو تغییر داده؟ اصولأ این سوال باید برای شما که مالک این خودرو هستید پیش بیاد و از مدیران خودرو جواب بخواید نه امثال من که اون رو نداریم.
شما میتونید به شرکت چری ایمیل بزنید و از خودشون بپرسید که موتور خودرو 550 یا همون e5 تولیدی اونها که در ایران مونتاژ میشه چه مشخصاتی داره و حجم موتورش 1845 هست یا 1971
گزارش
پاسخ دادن
21:20  1395/01/24

خان
1

سلام دوستان برلیانسی عزیز من قبلا هم همچین بحثی مطرح کردم تو این پیچ چند نفر از دوستان لطف کردن جواب دادن که عملی هست ولی من بانمایندگی اینجا صحبت کردم گفتن نامه میزنیم سایپا بعد یه هفته گفتن سایپا گفته نمیشه سوالم در مورد تبدیل وام 25م سه ساله به وام 20م یکساله بود ترا بخدا اگه کسی اطلاعی داره لطفا بگه خیلی اعصابم خرابه سود زیادی باید رو 25م سه ساله بدم اگه مجبور بشم شاید انصراف بدم یا حوالمو بفروشم لطفا لطفا کمک کمک......
12:38  1395/01/24
گزارش
پاسخ دادن
مرتضی
1

داداش الان اصلا ثبت نام با وام بدون بهره نداره...کمترین سود 8 درصده سوال کن ببین با اون نمیشه عوض کنی
گزارش
پاسخ دادن
13:48  1395/01/24

محمد
1

وامش که سودش 0% هست. فقط باید کارمزد بدین یعنی تا اخر 3 سال 29 میلیون برگردونین. به نظرم 4 میلیون برای 3 سال مناسبه
گزارش
پاسخ دادن
15:05  1395/01/24

r99
6

باسلام خدمت دوستان دیروز در کیلومتر ۴۰۰۰ ماشین به نمایندگی خیابان اذری مراجع کردم به سرعت ماشین تحویل گرفته شد و تمامی ایرادات گفته شد در نمایندگی چندین برلینس تصادفی وجود داشت که با سرعت بسیار بالا تصدف کرده بودن اما نه موتور به داخل ماشین اومده بود ونه کابین دچار خرابی شده بود این خودش یک حسنه و من قصد بستن اپشن کروز ومانیتور دوربین داشتم اما سیتکو تو نمایندگی نبودو پورونیکس به جای ان بود و من واقعا موندم چیکار کنم
12:29  1395/01/24
گزارش
پاسخ دادن
پیش خرید کننده تارا
0

سفید
گزارش
پاسخ دادن
16:24  1401/05/08

تارا دستی
0

نقره ای
گزارش
پاسخ دادن
19:33  1401/05/08

تارا تحویل شهریور
0

من خاکستری از نزدیک دیدم عالیه.ولی بنظرم مشکی اول بعد خاکستری
گزارش
پاسخ دادن
21:27  1401/05/08

تارا مرداد
0

سلام.استانهای گرمسیر سفید سرد تیره
گزارش
پاسخ دادن
22:24  1401/05/08

کمال
1

سلام اقایون با توجه به اینکه اتومات این ماشین 4 سرعته هست دور موتو توی سرعت 120 تا 130 چقدر هست و ایا به موتور فشارنمیاد؟توی سربالایی وضعیت چطوره.من خودم اتومات اینو ثبت نام کردم.خواهشا اونایی که تجربه دارند راهنمایی واقعی بکنند
12:23  1395/01/24
گزارش
پاسخ دادن
hasan
14

دوست عزيز .
کارخونه‌اي که ماشين رو طراحي و روانه بازا ميکنه فکر همه جاشو کرده که گيبرکس 4 سرعته گذاشته براش. اين گيربکس هموني هست که شرکت هيوندا روي ماشين‌هاي اکسنت و سري i استفاده کرده.

شما ميتونستي 4 ميليون بيشتر بدي mvm 550 با گيربکس 7 سرعته CVT ناکجا‌آبا و بدون آمپر آب و فنرهاي مشکل‌دار و رنگ پيستوليه‌اي بخري.
از mz کمک بگير هر روز ميره زير ام وي ام براي پيدا کردن جاي تهيه هوا.
گزارش
پاسخ دادن
12:52  1395/01/24

حمید
2

دوست عزیز دور موتور در سرعت 120 تا 130 در حدود 3000 تا 3200 می باشد. هیچ مشکلی از بابت هماهنگی گیربکس و موتور وجود ندارد
گزارش
پاسخ دادن
21:55  1395/01/24

محمد mz
0

خدا رو شکر550 mvm هر کی سوار نمیشه. همسال حسن آقا سوار شه واسه ماها افت کلاس داره و کلی از چشم میوفته. مرسی که برلیانسو از سایپا خریدی و طرف اینجور ماشینا نیومدی
12:11  1395/01/24
گزارش
پاسخ دادن
علی
21

دوست عزیز
ببین من خودم برلیانس ندارم 206 دارم
نمیدونم شما چرا اینطوری توی این صفحه میای و با کسانی که برلیانس دارن جدال میکنی؟
شما واسه پولت اختیار داشتی و رفتی ماشین مورد علاقت رو خریدی و این دوستان هم همینطور!
حالا درست فک میکنن یا غلط به خودشون مربوط میشه...
من دلیل کار شما رو درک نمیکنم ...
گزارش
پاسخ دادن
12:38  1395/01/24

hasan
12

هههه. حرف خنده دار زدي باز.
براي من افت داره سوار ام وي ام بشم که نه مونتاژ خوبي داره نه طراحي نه کيفيت رنگ درست درمون. با پيستوله رنگ مي کنن.
برليانس رو عشقه.
اگه عشق برليانس نبودي که هر روز اينجا نبودي. ميرفني تو پيچ خودت.
باش برادر. ما خوشحال ميشيم.
گزارش
پاسخ دادن
12:48  1395/01/24

محمد mz
1

سلام علی آقا فرمایشتون متین و قبول دارم. من قصدم فنی و بررسی خودرو که تو این بحثا اطلاعاتم بیشتر شناخت بهتری پیدا کنم. اما بعضی دوستان نقد رو شخصی میکنن و شروع میکنن با جدال کردن با ماهایی که معایب رو میگیم. اصلا طرف کاری نداره من راست میگم یا نه فقط میخواد بیاد خودشو خالی کنی. اما راست میگی من حرفامو زدم و به سلیقه همه احترام میزارم. ف کنم همین جا بحثو تموم کنیم بهتره
گزارش
پاسخ دادن
12:57  1395/01/24

مهیار
5

اتفاقا بحثو تموم نکنین چون باعثه شادی و خنده ما میشه اینجور نظر دادن شما
موفق باشی برادر بازم بیا ازین جکات تعریف کن یخورده بخندیم البته همینکه اسم mvm بگی کافیه خخخخخخ
گزارش
پاسخ دادن
13:50  1395/01/24

hasan
5

دوست عزيز.
بحث من و شما تمام.
ولي شما از اول که اومدي فقط و فقط انتقاد کردي و بس.
مرحله دوم شروع کردي از ام وي ام تعريف کردن.
اگر ملاگ بحث فني در مورد برليانس هست پس ام وي ام چه نقشي داره.
اگه به دنبال نمايش برتري ام وي ام هستي. لابد کسايي که برليانس رو خريدن تحقيق کردن و خريدن وگرنه ام وي ام مي خريدن.
بنده کارخونه مال بابام نيست که بيام بجنگم.
حرف منطقي زده بشه درست.
چند صفحه اي که پيام گذاشتي رو بخون فقط فقط انتقاد. حتي به گيربکس که از مزاياي اين ماشينه.
اينجا دوستاني که دارن و استفاده مي کنن ميان و از مشکلات و مزاياي ماشين براي اونايي که خريدن مطلب مي زارن. حالا اين وسط شما ام وي ام سوار چه مي کني. الله اعلم.
والسلام.
گزارش
پاسخ دادن
14:00  1395/01/24

حمید
3

هههههههه جالبه برلیانس و ام وی ام همدیگرو مسخره میکنند. یاد این ضرب المثل افتادم که دیگ به دیگ میگه روت سیاه
گزارش
پاسخ دادن
14:42  1395/01/24

هامون
0

حمید جان عزیز دیگ به دیگ میگه روت سیاه...شما این وسط چیکاره ای؟ لابد اسکاجی نه؟؟
گزارش
پاسخ دادن
08:58  1395/01/27

محسن
1

دوستان عزیز من الان تماس گرفتم با 096770 پرسیدم که دعوتنامه تحویل فروردین کی میاد گفتش که شاید یکماه بعد پرسیدم یعنی امکان داره که یکماه بعد هم نیاد گفت آره بعدم از تاخیر در تحویل عذرخواهی کرد و خداحافظی کرد.
11:49  1395/01/24
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: آریتاک
3

دوست عزیز احتمالا خواستن حرفی بزنن که هم شما رو از سر وا کنن هم مسولیت براشون نداشته باشه من هم از طریق تهران هم از طریق نمایندگی شهرستان پی گیر شدم گفتن که از 25 فروردین دعوتنامه ها میان و گفتن که از امروز ماشیهنا گرون شدن و قیمتها عوض شدن که امروز بخشنامه هاشو دریافت کردن و از فردام دعوتنامه ها صادر میشن
گزارش
پاسخ دادن
15:28  1395/01/24

افشین
22

قابل توجه دوستان عزیزی که میاین و از سر دلسوزی یا خدایی نکرده حسادت به ما میگین برلیانس نخرین :
اول از همه اینکه برای %90 مردم تهیه همین 50 تومنی که شما میگی واقعا سخته و قطعا کسی که با زحمت فراوون این پولو جمع کرده نمیره یه چیزی رو از رو فقط قیافه انتخاب کنه بعد دودستی بزنه تو سرش که چه اشتباهی کردم قطعا تحقیق کرده
دوم اینکه این لگنهایی که ایران خودرو و سایپا 40 تومن میکنن تو پاچه ملت نه تنها هیچ آپشنی ندارن بلکه بیشترقطعاتشون جنس درجه چهار و پنج چینه قطعا تو آشنا و فامیل دیدین کسایی که ماشین صفر این دو شرکت رو خریدن و هر روز تعمیرگاه مرکزی بودن
سوم اینکه من خودم به شخصه دیگه به ماشین به چشم سود و زیان نگاه نمیکنم بلکه میخام از این دو روز زندگی لذت ببرم فکر نکنین پولدارم ولی دیدم زندگی ارزش فکر کردن به اینکه فردا چی میشه رو نداره
چهارم در پاسخ سامان عزیز من خودم خیلی تحقیق کردم در مورد این ماشین توی دیوار یه آگهی تصادفی هست زنگ زدم به اون بنده خدا خیلی هم خوش برخورد بود گفت سه دفعه ماشین معلق زد ولی تو عکسها معلومه ستونا سالمن و ایربگها هم گفت کامل بموقع عمل کردن
10:38  1395/01/24
گزارش
پاسخ دادن
سعيد
5

دمتون گرم واقعا صحبت ها جامع و منطقي بود
گزارش
پاسخ دادن
13:50  1395/01/24

افشین
6

ضمنا در ادامه صحبتم اینو بگم که هیشکی بدش نمیاد تویوتا و لکسوس و هیوندای و بنز و بی ام و سوار بشه ، ولی عزیزان وقتی توانش نیس مگه انتخاب دیگه ای هم هست؟؟؟؟
اگه بفکر این باشیمکه موقع فروش ماشین ضرر نکنیم باید تا آخر عمر پراید سوار شیم از انواع 131 ، 132 ، 1367 ، 2843 ، 16241 ، 394261 که این آخری مجهز به چراغ خطر جدید و دو متر سیم آنتن بلندتر نسبت به مدل قبلی میباشد!!!!!
گزارش
پاسخ دادن
15:13  1395/01/24

سحر
1

سلام بر همه دوستان
بعد از حدود6سال رانندگی با پراید و جمع اوری مداری پول تصمیم دارم ماشینم رو عوض کنم. در ابتدا نظرم رو دنا بود ولی الآن دودل شدم بین دنا یا برلیانسh320 دستی. اگه ممکنه به صورت منطقی منو راهنمایی کنید بدون اغراق. ممنونتون میشم کمکم کنید
10:05  1395/01/24
گزارش
پاسخ دادن
افشین
3

بنظر من شما بهتره 320 بخری
چون هم کیفیت خوبی داره و هم ظاهرش برای یک خانوم برازنده تره
دیگه اتومات یا دستیش سلیقه ایه البته من اگه جای شما بودم 320 اتومات میخریدم ضمنا تنوع رنگ برلیانس خیلی زیاده
گزارش
پاسخ دادن
15:06  1395/01/24

محمد
2

دنا همان سمنده است و لوازم آشغال و تقلبي اما بريليانس آينده بازار ايران را داره، يك نفر بريليانسي بياد بگه من ناراضيم، شماره بزاره تا من جوابش را بدم و يه ايراد بگيره كه معمولا نيست
گزارش
پاسخ دادن
09:12  1395/01/25

سامان
3

عزيزان من همه ي نظرات رو خوندم به نظر من كساني كه برليانس رو مي خرن فقط پول ظاهر و امكاناتش رو ميدن و مي خوان همه رو قانع كنن كه ماشين خوبيه و طبيعيه چون پول دادن بالاش. البته اكثر ما ايرانيا هميشه شكل و شمايل رو فداي كيفيت مي كنيم و شركت هاي خودروساز هم مي رن ماشين هاي چيني بزك شده رو ميارن واسه توليد. هيچ جاي دنيا اينطور نيست كه مثلا سانروف و يا مثلا تريم دورنگ داشبورد ويا شريك تجاري bmw بودن فداي كيفيت و حتي ايمني بشه. همين پارس خودرو داره رنو ساندرو منتاژ مي كنه كه مي دونم شركت داچيا روماني توليد كرده.
حداقل داري ماشين اروپايي سوار ميشي.الان سايپا ١١١ هم يورو٤داره برليانسم يورو٤ داره ساندرو هم همين طور ولي بنظر خودتون كدوم رو ميشه بهش اعتماد بيشتري كرد.مثلا ال٩٠ رو ديدي كسي ازش بد بگه يا بگه فني ايراد داره فقط قيافشِ كه اول صحبتم اشاره كردم.
در آخر إز همون اول معلومه كه كشور چين هنوز اول راهِ و ايران شده براش آزمايشگاه و مردم ايران هم موش آزمايشگاهي(تا تقاضا نباشه از ما،اين ماشينا عرضه نميشه)
وقتي خودشون دارن اعتراف مي كنن كه هر چيزيش مال يه كشورِ ديگس،بحث آشپزِ پيش مياد
09:49  1395/01/24
گزارش
پاسخ دادن
محسن
4

یعنی شما میگی پراید 111 ایمنی داره؟؟؟؟؟ یا مثلا تولیدات داخلی مثل 206 و 405 ایمنی دارن؟؟؟؟؟ بعد یه سوال دیگه دارم ازت ما رفتیم برلیانس خریدیم که اصلا هم خوب نیست ولی خب به شما چه ارتباطی داره شما 111 سوارشو والا بخدا
گزارش
پاسخ دادن
11:06  1395/01/24

محسن
2

این دوستانیکه میگن ماشینای ایرانی کیفیت و ایمنیشون بیشتر از ماشین چینی هست لطفا برن آمار مرگ و میر ناشی از تصادفات رو تو ایران و چین نسبت به جمعیت و تعداد خودرو ها مقایسه کنن بعد دیگه حرف نزنن تو این پیج لطفا
گزارش
پاسخ دادن
11:08  1395/01/24

hasan
4

سلام
دل پري داري.
شما تو پيچ ال 90 يا ساندرو برو و از مشکلات ماشين‌هاي به اصلاح فرانسوي غير از قيافه بازديد بفرماييد. از صندلي گرفته تا کولر و ضعف هندلينگ و غيره.
بعد اينجا سخنراني بفرماييد.

گزارش
پاسخ دادن
11:28  1395/01/24

مرتضی
7

من به شخصه اگه توان مالیم اجازه میداد ال نود صفر میگرفتم...ولی برلیانس بیست تومن وام بدون بهره داره و با شرایط من جور تره...پس اینو ثبت نام کردم و راضی هستم...هر کسی بسته به شرایط خودش ماشین رو انتخاب میکنه
گزارش
پاسخ دادن
12:05  1395/01/24

Hafez
1

آقا سامان شاید حق با شما باشه و ساندرو از برلیانس بهتر باشه اما برادر من مردم برای خرید این خودرو از همه امکانات ارتباطی استفاده وبعد انتخاب کردن ما که به
انتخاب شما احترام میزاریم پس شما هم به انتخاب ما احترام بزارید و باورداشته داشته باشید همه جور ماشینی سوار شدیم وندیدبدید نیستیم از راهنمای شما ممنون
ام
گزارش
پاسخ دادن
15:06  1395/01/24

محمد
3

عزیزم یکم تحقیق کن لطفا اون یورو که میگی ربطی به ایمنی نداره. میزان آلایندگی هست و برای برلیانس یورو5 هست. ثانیا تو آپارات یه سرچ کن و تست ایمنی ماشینای داخل رو یه نگاه بنداز. ثالثا تو این یک سال هم نشده کسی از برلیانس مشکل فنی بگه قیافشم که عالیه مصرفم که پایین. رابعا الان مثلا لکسوس که موتور تویوتا استفاده میکنه ماشین بدیه؟؟ به جای اینکه مثل شرکتای ایرانی همه کارا رو خودشون بکنن و اینطور گند بزنن تو بحث فنی و طراحی این شرکت رفته با طراحهای مطرح و کاربلد کار کرده که یه ماشین با کیفیت بده و فکر نکن همینجوری هردمبیل اومده چندتا قطعه از کارخونه های مختلف رو وصل کرده به هم و شده ماشین. این کار فقط مخصوص شرکتای ایران هست که میان وانت آریسان درست میکنن که جلوش پرشیا وسط وانت عقب ال90 موتورشم OHVG II که معلوم نیست چیه.
گزارش
پاسخ دادن
15:23  1395/01/24

امیررضا
2

خوشتیپ یورو 4 فقط مربوط میشه به بحث آلایندگی های زیست محیطی. هیچ ربطی به قدرت ماشین یا استحکام نداره. آدم احساس میکنه تووی این پیج 80 90 درصد زیر 10 سال هستن و دارن با موبایل باباشون کامنت میزارن!!! ای وااااای
گزارش
پاسخ دادن
15:30  1395/01/24

محمد
3

یه چیز که یادم رفت اینه که چین خودش با 1 میلیارد جمعیت بازارش به اندازه کافی خوب هیت و به قول شما نیاز به یه آزمایشگاه 80 میلیونی نداره. چین الان داره ماشین میفرسته آمریکا اونوقت این ساندرو و ال 90 که شما میگی جاش کجاست؟ مردم چین ماشین هایی دوست دارن که آپشن زیاد داشته باشه و شرکتهاشون هم اولا فقط دنبال آپشن بودن ولی الان دنبال کیفیت هستن که به جای اینکه خودشون بعضی قسمتارو بسازن میرن از شرکتای معتبر کمک میگیرن و مثل شرکتای داخلی نیستن که همش نوک دماغشونو میبینن و برای سود بیشتر همه قطعاتو خودشون طراحی میکنن و میسازن و گند میزنن یا میرن جنس درجه چهار چینی میارن. چین خودش میره قطعاتشو از اروپا میاره بعد شرکتای داخلی میرن از چین میارن. پس یکم دیدتو باز کن چین سرعت پیشرفتش خیلی زیاده. همین گوشی های هواوی چند ساله اومده که الان اینطور پیشرفت کرده؟
گزارش
پاسخ دادن
15:30  1395/01/24

امیررضا
2

محمد MZ خدایی یه سوال دارم جون هر کی دوست داری جواب بده! 12 سالته؟؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
16:13  1395/01/24

hasan
2

سلام.
من در مورد اينکه قدرت موتور اين ماشين پايينه قبول.
ولي موندم دوستاني که کارشناسي ميکنن از سازنده ماشين و کارشناساي خودرو شرکت برليانس سوادشون بيشتره.!!!!!!!!!!!!!!!!
08:49  1395/01/24
گزارش
پاسخ دادن
تارا صفر
0

صفر نه سه هشت سه یک هشت شش هفت هشت صفر
گزارش
پاسخ دادن
16:20  1401/05/06

تارا صفر
0

شماره موبایل فکر کنم تایید نمی کنند یه راهی باهم ارتباط بگیریم
گزارش
پاسخ دادن
22:16  1401/05/06

تارا صفر
0

سلام دوست عزیز به hamid6730 ات جی میل یه میل بزنین اگر این پیام تایید شد ممنونم
گزارش
پاسخ دادن
13:24  1401/05/07

تارا مرداد
0

سلام.ببخشید دعوتنامه شما امده ? آیا هر رنگی در ثبت نام ثبت شده در زمان تبدیل مثلا پژو پارس می توانیم رنگ مورد قبول خودمان بزنیم ? تارا صفر هنوز پیام شما ندیده.من برای اطلاع خودم و استفاده از تجربیات جنابعالی سؤال داشتم.تشکر
گزارش
پاسخ دادن
11:07  1401/05/06

پیش خرید کننده تارا
0

سلام نه دعوتنامه من که تحویل تیرماه بودم هنوز نیومده و تغییر رنگ هم نداره
گزارش
پاسخ دادن
14:09  1401/05/06

تارا صفر
0

سلام دوست عزیز رنگ خودرو شما چه رنگی باشه مهم نیست در تبدیل بنده موافقم خودرو تارای بنده پارکینگ آپکو هست هنوز تحویل نگرفتم می تونیم بریم مستقیم از ایرانخودرو تحویل بگیرم و تحویل شما بدم. شما هم با نمایندگی تون صحبت کنید ببینید ایا حواله شما قابل تبدیل به پارس داره، البته بنده بنام شما میزنم خودرو و شما هم حواله محضری به من میدید ممنون
گزارش
پاسخ دادن
16:00  1401/05/06

تارا صفر
0

واسه تبدیل هم ایرانخودرو کاری نداره و مشکلی هم پیش نمیاد و دیگران هم نظر بدن خودرو تارای بنده با سندش آمادست در اپکو که بنام شما میزنم شما هم در دفترخانه بنام من میزنید
گزارش
پاسخ دادن
16:04  1401/05/06

تارا صفر
0

من در خدمتم فکر کنم شماره موبایل تایید نمیکنه شما تهران تشریف دارین همدیگه رو ببینیم، و واسه تبدیل هیچ مشکلی نیست قانونی انجام میشه البته نه در ایران خودرو در دفترخونه و تعویض پلاکی
گزارش
پاسخ دادن
18:14  1401/05/06

امیر m
0

سلام
بچه ها من تحویل فروردینم ولی برام دعوتنامه نیومده کسی خبر نداره کی دعوتنامه میاد نمایندگی کلا سر کار گزاشته مارو خودرو من h320 دستی هست کسی میدونه اطلاع بده 30/10/94 ثبت نام کردم 3/11/94 پذیرش شدم
08:16  1395/01/24
گزارش
پاسخ دادن
تارا دستی
0

در جواب تار: حتماً منظور تبدیل به تارا اتومات هست فقط اون ماشین رو تبدیل زده ؟ چون معمولاً دو پیشنهاد میکنند دومین پیشنهادشون چه ماشینی بود ؟سومی خود ماشینتون خواهد بود.
گزارش
پاسخ دادن
00:11  1401/05/05

تارا دستی
0

در جواب تار: حتماً منظور تبدیل به تارا اتومات هست فقط اون ماشین رو تبدیل زده ؟ چون معمولاً دو پیشنهاد میکنند دومین پیشنهادشون چه ماشینی بود ؟سومی خود ماشینتون خواهد بود.
گزارش
پاسخ دادن
00:14  1401/05/05

تار
0

سلام.بخشنامه تبدیل مرداد صادر شده من اصلا متوجه نشدم تارا را زده خود تارا چرا امده در جدول . دوستان اگر اطلاعاتی دارند به اشتراک بگذارید تشکر
گزارش
پاسخ دادن
22:26  1401/05/04

تارا دستی
0

در جواب تار: حتماً منظور تبدیل به تارا اتومات هست فقط اون ماشین رو تبدیل زده ؟ چون معمولاً دو پیشنهاد میکنند دومین پیشنهادشون چه ماشینی بود ؟سومی خود ماشینتون خواهد بود.
گزارش
پاسخ دادن
00:09  1401/05/05

تارا مرداد
0

سلام. دوست عزیز من هرچه جدول تبدیل نگاه می کنم حتی تارا اتومات جایگزین خودش زده مگر انتخاب گذاشتن برای خودمان جدول ماهای قبل دو نوع خودرو برای تارا هم دستی هم اتو بود. دوستان اگر اطلاعاتی دارند به اشتراک بگذارید تشکر
گزارش
پاسخ دادن
20:46  1401/05/06

آشنا
1

بعضی ها اینجا خیلی رو برلیانس تعصب دارن
طرف میگه تو ماشین های چینی و کلا ماشینا زیر 100 میلیون تکه آخه بنده خدا زیر 100 ملیون خیلی ماشین چینی وجود داره که از برلیانس بهتره حالا میگفت تو رنج خودش یه چیزی ولی طرف از فرط هیجان دست و پای خودشو گم کرده
23:14  1395/01/23
گزارش
پاسخ دادن
YOUSEF 55
6

باسلام و احترام خدمت همه دوستداران برلیانس باید بگم چانگان ایدو و بسترن از برلیانس بهترند ولی اختالف 10 تا 15 میلیونی دارند من چون پولشونو ندارم ازبرلیانسی که میخوام تحویل بگیرم تعریف و تمجید می کنم
گزارش
پاسخ دادن
00:04  1395/01/24

َARYA
5

از لحاظ ظاهری و شکل و شمایلش گفتم بهتره که واقعا هم بهتره ماشینهای ایرانی رو که خط بزن ماشینهای چینی هم معمولا تو یه چیزیشون هماهنگی و تعادل وجود نداره یا هماهنگی بین چراغ ها یا توی سپر جلو با عقب یا فاصله ماشین تا زمین (ارتفاع)
البته که اینم سلیقه ای هست
شما هم برو چندتا واحد ادبیات پاس کن
گزارش
پاسخ دادن
00:16  1395/01/24

آشنا
1

اوستای ادبیات
از ماشین ایرانی بهتره و شایدم از MVM550 بهتر باشه تو رنجش ولی نه از لحاظ کیفیت نه ایمنی و نه قدرت به پای جیلی بسترن و شایدم جک نمیرسه پس نمیشه گفت تو ماشینای زیر 100 ملیون تکه
گزارش
پاسخ دادن
08:22  1395/01/24

محسن
11

دوستان من ازتون خواهش میکنم بیاین یکبار اعتراف کنین که برلیانس بد تا این آقا محمد آروم و قرار بگیره
برادر من عزیز من ما با این ماشین حال کردیم خریدیم حالا هرچی که هست مگه ماشین بی ایراد هم داریم؟؟؟؟ بسخیالشو دیگه همش میای اینجا کل کل و بحث راه میندازی بس کن دیگه. اوکی برلیانس بده بسخوده حالا دیگه برو پیج اون ماشینی که دوس داری بخدا حالمون دیگه داره بد میشه از این حرفا و بحث ها.
23:07  1395/01/23
گزارش
پاسخ دادن
نیما
0

با سلام

دوستان میتونید به صورت مختصر آپشنهای اچ 330 اتومات رو لیست بفرمایید.
22:39  1395/01/23
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: محمد ن
10

جالبه بدونین بواسط سیستم خاص بوستر ترمز ماشین شدت ترمز ماشین و قدرت مورد نیاز برای توقف خودرو توسط کامپیوتر سنس شده و صدای ورود سیستم کمکی ترمز (که در دفترچه ماشین هم به اون اشره شده) در ترمزهای شدید با کمی دقت قابل شنود هستش.
12- بوق بسیار شفاف، بم و بلند ماشین
13- سرعت بسیار بالای شیشه بالابرهای خودرو
14- استفاده از سیستم 2 محوره در جلوبندی خودرو نظیر خودرو های آلمانی (جالبه اگه دیده باشین در صورت چرخاندن فرمان در بنز و بی ام و چرخ ماشین علاوه بر گردش با زاویه در محور افقی در جهت چرخش فرمان بصورت شیب دار گردش پیدا می کنه که این امر باعث کاهش حداکثر شعاع گردش ماشین میشه)
15- صندوق عقب بسیار جادار و قابل اتصال به داخل خودرو
16- تعبیه سیستم تهویه برای پای سرنشینان عقب در زیر صندلی جلو
17- کیفیت بسیار بالای پشت آمپر ماشین از نظر نور پردازی، شفافیت و دید (وجود سوپر ویژن در پشت آمپر بسیار کارایی داره)
18- داشبرد بسیار جاردار، با کیفیت و بی صدا
19- نرم بسته شدن دربها و عدم نفوذ صدا از خارج به داخل
20- ترمز دستی بسیار نرم و با کیفیت
21- نور مناسب چراغها در شب
21:59  1395/01/23
گزارش
پاسخ دادن
َARYA
0

سلام اقا محمد ایا میدونین ماشین EBD داره یا نه؟ چون همچین چراغی داخل کیلومتر نداره
و سیستم عیب یاب هوشمند چیه که توی تبلیقش میگه؟
گزارش
پاسخ دادن
00:26  1395/01/24

حمید
3

محمد جان مرسي من 3000 تا با اچ 330 اتومات راه رفتم کاملا درست ميگي ما تنبل هستیم ننوشتم البته شما خیلی دقیق اشاره کردی من از تهران تا تاکستان قزوین اصلاامپربنزینم از فول تکون نخرد بخدا فکر کردم آمپر بنزین خراب شده با تشکر فراوان
گزارش
پاسخ دادن
03:57  1395/01/24

حمید
5

آشنا جان واقعیت اگه ناراحتی تواين پیچ نیا بر هرجا ک با ماشینش حال میکنی مابرلیانس سواریم خب بایدم تعریف کنیم اگه برلیانس داری هرجا اشتباه کردیم بگو اگرم نداری یکبار امتحانش کن
گزارش
پاسخ دادن
04:03  1395/01/24

آشنا
1

تعریف به جا باشه خوبه شاید یه نفر خواست بخره و گمراهش کنید اونوقت مدیونش هستید
پس بهتره حقیقت گفته شه ودر ضمن اره اگه جایی برا تست ماشین پیدا شه حتما تست میکنم ببینم راست میگید یا نه
گزارش
پاسخ دادن
08:27  1395/01/24

دوست
0

آقایان ماشینتون 190 تا نمیره برید تو کاتالوگ ماشینتون یه نگا بندازید اونجا زده175 اگه اشتباه نکنم
مبنا شرایط استاندارده که خود کارخونه اعلام میکنه وگرنه پارس هم توی شیب (خیلی کم)میشه باهاش 200 رو رد کنی شایدم اگه شیبش زیاد باشه بری 220
مبنا سرعت همه خودروها سرعت اعلامی کارخانه هست
گزارش
پاسخ دادن
08:36  1395/01/24

حسن
0

با عرض سلام
اقا خداییش شما که برلیانس اتوماتیک دارید..ایا ماشین خوبیه؟؟؟
من قصد خریدش رو دارم
بخرم یا نه؟؟
از نظر زیر وبند و موتور و خدمات پس از فروش؟؟
گزارش
پاسخ دادن
12:50  1395/01/25

erfan
0

داره داداش مثلا وقتی روغن ترمز تموم میشه علامت ترمز دستی روشن میمیونه یا چشمک میزنه مال ما چن بار اینجوری شده همه برلیانس ه اینجوری هستن
گزارش
پاسخ دادن
11:40  1395/01/26

کاربر: محمد ن
2

آریا جان طبق مشخصات درج شده در سایت سازنده و دفترچه ماشین این ماشین مجهز به abs و ebd هستش، در ضمن من ندیدم ماشینی برای پشت آمپر چراغ ebd طراحی کنه اما چراغ abs که نمایانگر عملکرد درست این سیستم هستش در تمام ماشینهای دارای این سیستم موجود هست. راجب سیستم عیب هوشمند این ماشین که تقریباً تمام ماشینهای انژکتوری بصورت کم و زیاد دارند اطلاعات جزئی ندارم و نمی دونم تا چه مقدار از سیستمهای خودرو را مورد مدیریت و نظارت قرار میده، اما با دیدن اجزای موتور متوجه می شین که تقریبا برای بیشتر قسمتهای موتوری سنسور چک تعبیه شده بطور مثال حتی روی در محفظه روغن ترمز نیز این سنسورها به چشم می خوره
گزارش
پاسخ دادن
08:17  1395/01/24

کاربر: محمد ن
5

یه مطلبی رو هم می خواستم قابل توجه برخی دوستان که بدون سوار شدن در این ماشین مرتب اینجا به اظهار نظر می پردازند نظیر اقا محمد mz عزیز عرض کنم که برادر که من خیلی ادعای با سند حرف زدن می کنی، تمام ماشین فقط اعداد و ارقام روی کاغذ کارخانه سازنده نیست، یادمه یه بار برنامه دنده 5 یه مسابقه بین استون مارتین، پرشه باکستر و بی ام و سری 6 رو نشان داد که توی جاده های کوهستانی پر پیچ و خم برگزار شد اما نتیجه برای خود جرمی کلارکسون تعجب بر انگیز بود چون در این بین ماشینی که قدرت، گشتاور، آپشن و قیمت کمتری داشت برنده مسابقه بود یعنی پورشه و دلیلش طبق گفته کارشناس برنامه فقط بواسطه هندلینگ و قدرت و عملکرد بسیار بالای سیستم ترمز ماشین بوده، نکته بعد اینکه آقای محمد عزیز که خیلی دنبال سند و مدرک هستی برو تو سایت شرکت سانده ام وی ام 550 ببین این ماشیم اصلا موتور 2000 سی سی نداره و جالبه تو دفترچه ماشینم فقط عکس و توضیحات موتور 1500 و 1800 گذاشتن، اما شرکت محترم مدیران خودرو موتور های باد کرده ام وی ام 530 رو گذاشته رو این ماشین که خدا می دونه بعد یه مدت چه نواقصی برای گیربکس بوجود ممکنه بیاد
گزارش
پاسخ دادن
08:32  1395/01/24

کاربر: محمد ن
15

4- تعویض دنده بسیار نرم و به موقع
5- کمکهای بسیار نرم (لازمه بگم کمکهای عقب ماشین اولش خراب بود و صدا می دادن که تو سرویس اولیه عوض کردن) هرکی میگه عقب ماشین صدا میده کمکش خرابه. برای من بعد تعویض نرمی ماشین بسیار متفاوت شده حتی میشه نرمی و بازی کمکها رو با ماشینهایی مثل زانتیا و سیلو مقایسه کرد.
6- سیستم تعلیق بسیار بی صدا و با کیفیت
7- صدای بسیار کم و دلنشین موتور البته بعد از گرم شدن موتور (تقریبا 5 دقیقه بعد از استارت موتور)
8- فرمان بسیار نرم برقی که حس خوب و اطمینان بخشی تو سرعتهای بالا به راننده منتقل می کنه
9- شتاب اولیه بسیار مناسب در مقایسه با خودروهای متشابه و هم رده و شتاب ثانویه بسیار راضی کننده و علی الخصوص کشش و قدرت قابل توجه ماشین در سرعتهای بالای 100 کیلومتر
10- عدم صدای اضافی از داشبرد و متعلقات داخل اتاق
11- کیفیت مناسب داشبرد و مواد مصرفی در مقایسه با خودرو های هم رده
12- کیفیت بسیار بالای شیشه شور و برف پاک ماشین (شیشه شور 8 کاناله)
13- ترمزهای بسیار با کیفیت و مطمئن و عملکرد بی نظیر ای بی اس در ترمزهای ناگهانی.....
21:39  1395/01/23
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: محمد ن
14

... موتور ماشین ساخت کمپانی برلیانس و گیربکس برای کمپانی پاورتچ کره می باشد. نکته قابل توجه مصرف بسیار پایین خودرو می باشد که البته به شدت متأثر از شیب و ترافیک مسیر و نوع رانندگی راننده می باشد. جالبه بدونین با حالت دستی ماشین می تونین مصرف بنزین رو تا 10 درصد کاهش بدین و جالب تر اینه که این ماشین در حالت دستی دنده 2 و 3 و در سر پاینی و سرعت بالای 40 کیلومتر در صورتی که رئ پدال گاز فشار ندین بنزین مصرف نمی کنه و با استفاده از گشتاور ایجاد شده در خودرو بواسط شیب جاده حرکت می کنه، کسایی که این ماشین رو دارند می تونند این مسئله رو امتحان کنند، جلبه اگه در اتوبان نیز در دنده 4 سرعتتون بالای 70 کیلومتر باشه و به پدال گاز فشار ندین ماشین در همین حالت و بدون مصرف بنزین حرکت می کنه که طبیعه بعد از مدتی از سرعت خودرو کاسته می شه اما اگه همین حالت رو دنده اتومات (یعنی حالت درایو D) امتحان کنید مصرف بنزین معادل صفر نبوده و تقریبا معادل 3 لیتر در 100 کیلو متر می باشد. لازمه بگم این حالت (عدم مصرف بنزین) زمانی اتفاق می افته که در مسیر مخالف باد یا با سانروف باز در حال حرکت نباشین
21:21  1395/01/23
گزارش
پاسخ دادن
محمد
4

اوووووووووووف
بنز و بی ام و اینطور نیست اما برلیانس اینطوره و بر خلاف قانون بقای انرژی کار میکنه !! من احساس میکنم دوستان زیادی جو گیر شدن نمیدونم چرا من الان ماشینا گرفتم رو کیلومتر نوشته (موتور1500)240 تا اما اصلا راه نمیره یه جوری هنه افراد دیگه هم که داشتن همینطور بوده خودم تست کردم همشون همینن . ماشین اتوماتیک 50 میلیونی با موتور 1500 !!! یه کم جای تامل داره . دوستانی که میگن کشش داره و شتاب داره احتمالا قبلا ماشین هایی با حجم موتور کمتر از اون سوار شدن مثلا ماشین هاییی با موتور 2000 یا 1800 سوار نشدن و به نظرشون قوی میاد در صورتیکه اینطور نیست . بزرگترین عیب ماشین کم حجم بودن موتور هست تو این رده قیمتی اما متاسفانه زیبایی اونا رو مست کرده از جمله خودم !!!
گزارش
پاسخ دادن
22:37  1395/01/23

َARYA
7

خسته نباشین اقا محمد ن منم میخواستم همه ایانرو بگم ولی چون طولانی بود منصرف شدم

اگه فردی اینجا راننده ی سرعتی باشه میتونه حرف منو تایید کنه که گفتم ماشین 190تا میره و خوشحالم از اینکه بدون هیچ لرزشی انقدر میره تازه بیشتر از اینها جا داشت اما جاده پیچ داشت

کسی که میناله از موتور 1500 باید یه تحقیقی در مورد ماشین های ایتالیایی و المانی و ژاپنی بکنه

رنو کپچر_ تویوتا پرایوس_ الفا رومو جولیتا_ بی ام و m3 ) از جمله ماشینهایی هستن که موتور زیر 1500 دارن با مصرف پایین اگر هم میخوایین بگین توربو دارن اون مربوط به شتاب اولیش میشه

من خودم با کلاس ترین ماشینی که روندم الانترا بوده انصافا توی صندلی و طریقه رانندگی و دید راننده و سرعت چیزی بیشتر از برلیانس نداشته
جدا از اینکه ایمنی بالاتری داره با اپشنهای کره ای
گزارش
پاسخ دادن
00:01  1395/01/24

کاربر: محمد ن
18

اما در مقابل معایب فوق محاسن جالب توجهی هم داره که عرض می کنم،
1- اولین نکته ای که با اولین بار نشستن پشت فرمان ماشین متوجه می شین ارگونومی بسیار عالی ماشین اعم از راحتی صندلی و دسترسی به دکمه های کنترل صوتی و ایر کاندیشن و دسته دنده می باشد.
2- دید بسیار عالی شیشه ها و آینه های ماشین
3- عملکرد بسیار مناسب موتور و گیربکس (اینکه می بینید برخی اینجا خیلی ذوق زده تعریف می کنند خالی از حقیقت نیست، کسانی که با این ماشین رانندگی کنند و تجربه رانندگی با ماشینهای اتومات دیگه هم رده مثل جک، ال 90، 206 و ام وی ام رو دارند عرض بنده رو متوجه می شوند) انتقال بسیار سریع فرامین راننده از طریق گیربکس به موتور و عملکرد مناسب موتور علت اصلی این مهم هستش از نظر بنده، دوستانی که می فرمایند کشش مناسب نیست یا این ماشین رو ندارند، یا ماشینشون ایرادی داره یا تا حالا ماشین اتومات نداشتن
اما در این ماشین با اینکه اعداد و ارقام زیاد مناسبی نسبت به رقبایی که اسمشون رو بردم نداره عملکرد بسیار رضایت بخشی از گیربکس و موتور علی الخصوص در شروع حرکت و در معکوس کشی و تردد در جاده شیب دار شاهد هستیم. .....
21:08  1395/01/23
گزارش
پاسخ دادن
حامد
6

خب ، به امید خدا امروز بریلیانس اتوماتیک H330 ثبت نام کردم.تحویل تیر ماه.
به نظر دوستان به موقع تحویل میدن؟
21:05  1395/01/23
گزارش
پاسخ دادن
مهدی s5
0

چه جالب دمت گرم انقدر مایه داری خیالت نیست کلی بازار ازاد گرونتر بدی نقد بخری
من که ترجیحم اینه حالا با ۳ ۴ ماه تاخیر بگیرم اما قیمت کف کارخونه بخرم
گزارش
پاسخ دادن
08:13  1401/04/29

مهدی s5
0

چه جالب دمت گرم انقدر مایه داری خیالت نیست کلی بازار ازاد گرونتر بدی نقد بخری
من که ترجیحم اینه حالا با ۳ ۴ ماه تاخیر بگیرم اما قیمت کف کارخونه بخرم
گزارش
پاسخ دادن
08:08  1401/04/29

حمید
3

حامد جان مبارک باشه
گزارش
پاسخ دادن
21:17  1395/01/23

محسن
3

بین یکماه تا یک و نیم ماه تاخیر تحویل دارن
گزارش
پاسخ دادن
21:56  1395/01/23

فریبرز
17

اینایی که میاین از برلیانس بد میگگین...
آب را بریزید اونجایی که میسوزه...
20:59  1395/01/23
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: محمد ن
9

با سلام خدمت همه دوستان گرامی
من مدتی است تو این پیج مطالب ارائه شده رو مطالعه می کنم لازم دونستم تجربه خودمو از ماشین براتون بنویسم، لازمه بگم ماشینم h330 اتومات و 10000 تا کارکرده و ماشین های قبلیم سمند ای اف 7، 206 (تیپ 5، تیپ 6 و تیپ 3)، ریو و ال 90 بوده و تجربه رانندگی با جک اتومات و ال 90 اتومات رو هم دارم.
بهتر اول معایب رو بگم چون کمتره
1- نداشتن ساعت جداگانه در ماشین و فارغ از ساعت سیستم صوتی
2- نداشتن چراغ برای سر نشینان عقب
3- نداشتن قفل شیشه بالابرهای عقب
4- نداشتن گرمکن آینه بغل
5- نداشتن سیستم تهویه اتوماتیک (اما محاسنی هم داره که تو محاسنش می گم)
6- صدای نسبتاً یاد موتور در زمان سرد بودن هوا و موتور
7- نداشتن چراغ داخل داشبرد
8- جای نا مناسب جای عینکی
9- عدم وجود نمایشگر باز بودن تفکیکی دربها
10- سفید بودن شیشه ها
11- عدم اتومات بودن بالابر شیشه راننده
12- روشن بودن تریم داخل ماشین
13- عدم وجود سنسور نور و باران
20:58  1395/01/23
گزارش
پاسخ دادن
حامد
0

سلام دوست عزیز ممنون از مواردی که گفتی. البته بعضی مواری که گفتی جزو آپشن محسوب میشه و ضعف نیست مثل گرمکن آینه و بعضی هم سلیقه ای مثل رنگ تریم بژ داخل و جا عینکی. اما نبود ساعت مجزا و عدم مشاهده ساعت در شب در صورت خاموش بودن سیستم صوتی. نبود قفل شیشه ها. و همینطور کیفیت پایین رنگ سپر و متفاوت بودن فام رنگ سمر با بدنه جزو معایب هست. ضمن اینکه اگر بعد از قرار دادن دنده ماشین در عقب سیستم صوتی روشن بشه دیگه صداش جهت افزایش ایمنی به حالت میوت قرار نمیگیره اما در مجموع ماشین خوبیه. من راضیم نسبت به پولی که دادم. شیشه راننده البته اتومات هست.
گزارش
پاسخ دادن
08:33  1395/01/26

سامان
2

دوستان میشه لطفا فقط یه کلمه "BMW X1" رو تو ویکی پدیا سرچ کنین ببینین چی میاد اونوقت قضاوت کنین
20:48  1395/01/23
گزارش
پاسخ دادن
محمد
3

خوب الان چی شد؟ قیافشو میگید؟ همه میدونن برلیانس v5 کپی bmw x1 قدیمی هست ولی فقط قیافش!!!!
شما منظورتون چیز دیگه ای بود؟
گزارش
پاسخ دادن
20:59  1395/01/23

سامان
1

نخیر اونجا نوشته که شرکت bmw سری یک رو تو کشورهایی مثل آلمان،چین و مکزیک و هند و تایلند و ... در چ شهری و تحت چ نامی تولید میکنه و اونجاست که میبینین مقابل کشور چین نوشته:شن یانگ(بی ام دابلیو برلیانس)
اینم لینکش:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/BMW_X1
گزارش
پاسخ دادن
22:08  1395/01/23

محمد
6

دوستان خواهشا یکم آروم تر و معقولتر رفتار کنیم. اینجا دیگه از سایت بررسی خودرو داره تبدیل میشه به به سایت دفاع از برلیانس به هر نحوی که شده!!!!!
یا داریم با دناییا دعوا میکنیم و میگیم دنا آشغاله
یا داریم تعاریف غیر منطقی و مبالغه آمیز میکنیم از برلیانس
یا داریم با تمام کسانی که یه نکته منفی از برلیانس میگن دعوا میکنیم.
من خودم h330 اتو نوشتم و کم کم داشت خیالم از کیفیتش راحت میشد. ولی انقدر دیگه وضع این سایت خراب شده که اعتمادمو از دست دادم و حتما باید قبل از تحویل از یکی خواهش کنم که یه دور درست حسابی با ماشین بزنم.
خواهشم اینه که اگه واقعا قصدتون حمایت از این ماشینه شیوتونو عوض کنین.
20:46  1395/01/23
گزارش
پاسخ دادن
محمد mz
1

سلام آقا محمد باهاتون موافقم دکتر شریعتی یه جمله داره که میگه اگه میخوای چیزی رو خراب کنی نقدش نکن بد ازش دفاع کن. حالا شده قضیه برلیانس. هر کی خریده مبارکش باشه ایشاالله به خوشی استفاده کنه. خدا شاهد شما هر خودرویی سوار شین به حال من فرق نمیکنه و من پولشو نمیدم. من حرفامو زدم با منبع و سند.خوش باشین
گزارش
پاسخ دادن
21:10  1395/01/23

hasan
7

اقاي محمد منبع شما يه مشت کاغذ و سايت و مجله هست
تا ديروز نمي دونستي تهويه عقب زير صندلي جلو هستش و دايم ايراد مي گرفتي به اين قضيه. بعد که دو زاريت افتاد گير دادي به گيربکس و حالا هم قدرت و .... ام وي ام 550.
ادامه بده. ضعف امثال شماها تنگ نظريه
گزارش
پاسخ دادن
22:37  1395/01/23

مجید
1

احسنت برشما
گزارش
پاسخ دادن
23:24  1395/01/23

محمد mz
0

حسن آقا من به چیزی گیر ندادم ی بار معایبشو گفتم گیربکس و ضعف موتورم قبلا چندبار اشاره کردم. دریچه کولرم نه تو کاتالوگ زده نه تو فیلم بررسیش اشاره شد. منبع شما چیه دوست عزیز اطلاعاتت رو از کجا میاری؟ اصلا راجبش بجز این پیج کجا تحقیق کردی؟ من هر چی گفتم سند دادم شما تا حالا یه منبع معرفی کردی؟ فقط احساسی حرف میزنی و کلی گویی میکنی کسی هم نقد میکنه نمیتونی با منطق قانعش کنی فقط میخوای مباحث رو لوس کنی ولی برای خودت بد..
گزارش
پاسخ دادن
23:41  1395/01/23

روح االله
2

حسن جان بنال به قول معروف جواب ٠٠٠٠٠٠٠خاموشیست
گزارش
پاسخ دادن
23:54  1395/01/23

hasan
2

آقاي محمد
همون منابعي که شما ديدي و خوندي بنده هم خوندم. تفاوت تو اينه که شما فقط ميخوني و بيان مي کني. من خوندم پشت ماشين نشستم و از اونايي که از تابستان پارسال دارن و چندهزارتا کار کرده پرسيدم.
شما الان رفتي ام وي ام گرفتي مياي اينجا از چيزي که دوست داشتي، داشته باشي نقد ميکني که احساس سرخوردگي نکني.
اگه ضعف نداشتي اينجا اينقدر سخن وري نمي کردي و ميرفتي تو پيج 550 که مثل قبرستون سکوت مطلق درش حکم فرماست.
گزارش
پاسخ دادن
00:31  1395/01/24

hasan
2

آقاي محمد mz
يه سري به پيج 550 بزن دادا. برو تحقيق کن و مشکلات آينده ماشينتو پيگيري کن.
اينجا چکار داري. برو يه فکري برا مصرف سوخت و کمک‌هاي پرصدا و رنگ بدنش بکن. 550 چيه که من نديده باشم تو کوچه ما 3 نفر دارن. همشونم راضين. پولدارن و پول سوختشو دارن ميدن. راستي آمپر آب نداره. يادت نره هر روز صبح سرتو بکن تو موتور آب راديات چک کن. آخه تو کاتالوگ ننوشته گفتم حواست باشه. خخخخ
کمک هم مال ماکسيما بهش ميخوره چهارناش 800 هزار تومن از الان کنار بزار.
گزارش
پاسخ دادن
00:39  1395/01/24

محمد mz
0

حسن جون منم دوروبرم افرادی هستن که کارکرد بالا این خودرو رو دارن و این مشکلات رو ندارن و راضین. من که عوض نمیکنم پولشو دارم ولی نیازی نیست چون نمونه کارکرده که سوار میشم سواریه نرمی داره. . بعدشم فکر نمیکنم دنبالش رفته باشی من از هر جا مطلب میزارم میگی کارشناس پول گرفته اغراق کنه دیگه چی باید گفت..من حرفامو زدم دیگه ادامش خ خسته کننده شده. بنده فقط برلیانس رو سوار نشدم چون کسی نمیخره بخوام تست کنم. کسی اینجا به اینجور ماشینا پول نمیده
گزارش
پاسخ دادن
01:23  1395/01/24

hasan
1

برليانس کسي نمي خره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حرف خنده داري زدي.
اگه خريدار نداشت که اين همه تو اين پيچ بحث در موردش نبود و اين همه ثبت نامي نداشت برادر من. تا تيرماه پيش فروش نمي شد.
مثل ام وي ام التماس نمي کنن براي خريد.
هر روز سايت ميزنه جان مادرتان بياييد ام وي ام بخريد. 5 تومن بدين بقيشو ندين خخخخخخخ
گزارش
پاسخ دادن
08:16  1395/01/24

محمد mz
0

حسن جان فک کنم یه چشم پزشکی لازمی. گفتم اینجایی که ما هستیم کسی پول به برلیانس نمیده نگفتم هیچ جا نمیخرن. پرایدم مشتری زیاد داره پس حتما ماشین فوق العاده ایه که این همه خریدار داره؟ همسال شماها میرن اینجور ماشین ها رو میخرن که نه ایمنی داره نه قدرت داره .اونا هم فهمیدن تو ایران یسری عقلشون به چشمشون و خیلی مشخصات فنی و کیفیت براشون مهم نیست
گزارش
پاسخ دادن
12:04  1395/01/24

اشکان
3

کی گفته موتور میتسوپیشی نیست موتور برلیانس میتسوپیشی هستش وسایپا هم ميخواد رو محصولاتش از موتور Bm میتسوپیشی استفاده کنه
20:00  1395/01/23
گزارش
پاسخ دادن
َARYA
9

در ضمن دوستای من ماشینو با جولیتای 1370 سی سی ایتالیایی 160 میلیونی و النترای 2000 کره ای 130 میلیونی و جنسیس کوپه و رنو کپچر که خودشون دارن مقایسش میکنن بدون توجه به قیمتش
18:42  1395/01/23
گزارش
پاسخ دادن
محمد
6

دیگه دوستاتون بدتر از شما!!!!!
من خودم H330 اتو نوشتم ولی انصافا این چیزارو نگید که این جور تعریف کردن از تخریب هم بدتره
گزارش
پاسخ دادن
20:11  1395/01/23

َARYA
0

شما اگه متوجه شده باشی گفتم با ماشین خودشون مقایسه کردن ولی دور و بر من هرکی ماشین ایرانی یا چینی داره فکر مقایسه هم نمیکنه
گزارش
پاسخ دادن
23:35  1395/01/23

َARYA
20

سلام من یکماهه ماشینو تحویل گرفتم و به سایت هم سر نزدم
امروز اومدم ببینم کسی چیر خاصی نوشته یا نه که دیدم مثل همیشه فقط دعواهای الکی هست
منم تجربیاتمو تو این یکماه میگم
4500 باهاش رانندگی کردم یکبار هم بردمش کیش از لحاظ صندلی راننده و راحتی سفر قابل قیاس با ماشینهای چینی و ایرانی نیست
18ساعت رانندگی بدون خستگی داشتم
کولر فوق العاده است و از موتور نیرویی کم نمیکنه
شتابش 11 ثانیه هست که متوسطه ولی تعویض دنده و معکوس کشیدنش بی نظیره
با 5تا سرنشین و کولر 190تا باهاش رفتم بدون هیچ لرزش و سروصدایی اصلا از 120 بالاتر که میره دیگه متوجه نمیشی چقد سرعت داری
شاسی ماشین تقریبا پایین هست که باعث شده زیر ماشین دیده نشه منجمله خمره اگزوز در ضمن موتورش صدای جالبی داره
از لحاظ ظاهری یه سروگردن از ماشینای زیر 100 بالاتره

و مشکلش یکی نور پایینش هست که خیلی دیگه پایینه و هی باید نور بالا بزنی دوم کرمی بودن داشبورد و پادری ها هست که خیلی زود کثیف میشه سوم سیستم احمقانه ی صوتیش هست که خیلی ابتداییه و اخریش اینکه باید اینه هارو تاشو برقی میکردن که نکردن و فکر کنم EBD هم نداره
18:37  1395/01/23
گزارش
پاسخ دادن
رضا
7

بنده خدا برو یه بار سوار بسترن و جیلی شو تا بفهمی ماشین چینی خوب چیه!!! آخه برلیانس با موتور 1.5 لیتری و فقط 103 اسب بخار قدرت و فقط 138 نیوتن گشتاور و گیربکس 4 سرعته (خخخخخ) چیزی برای عرض اندام نداره که!!
والا ظاهرشم همچین زیبا نیست! اینقدر خودتو توجیه نکن.
گزارش
پاسخ دادن
19:03  1395/01/23

مهیار
4

من این ماشینو میخوام بخرم ولی انقد بعضیا تعریفه نامعقول و افراطی میکنن که به شک میندازن آدمو ۱۹۰ تا سرعت؟؟؟!!!!
در ضمن آقا رضا قیافه ماشین سلیقه ایه خیلیا دوست ندارن این ماشینو خیلیا هم دوست دارن موتوره ماشین ضعیفه قبول ولی با این وضعیت ترافیک ماشین ۱۲۰۰ با ۳۰۰۰ هیچ فرقی نداره
گزارش
پاسخ دادن
19:31  1395/01/23

رضا
4

مهیار خان شما وقتی می خوای تو جاده ی دو طرفه سبقت بگیری برات مهم ترین چیز کشش ماشینه که برلیانس از این نظر واقعا فاجعه س.
اما خودرویی مانند جیلی یا بسترن می تونن 172 نیوتن متر گشتاور بدن این یعنی سبقت گرفتن بدون هیچ دغدغه ای.
گزارش
پاسخ دادن
19:42  1395/01/23

محسن
10

اخه اقای رضا کورم میدونه جیلی بهتر از برلیانس عزیرم من تو اصلا میدونی اختلاف قیمت برلیانس با جیلی و بسترن چقدره؟؟؟ اگه 50 م جیلی میدن بخر واسه من داداش اصلا واسه همه بچه های این پیج بخر. آدم یکم معقول صحبت کنه دیگه نه اینکه فقط دهنو باز کنه و الکی حرف بزنه
گزارش
پاسخ دادن
20:06  1395/01/23

محمد
4

بابا دیگه اینقدر اغراق چرا. اخه کی برلیانسو با سراتو 2000 مقایسه میکنه؟؟؟؟؟ برلیانس خوبه ولی تو رنج قیمت 50-60 یکم منطقی تر و دور از تعصب برخورد کنیم که اگه تعریفی هم میکنیم قابل باور باشه.
گزارش
پاسخ دادن
20:09  1395/01/23

رضا
12

با سلام شما که در مورد سبقت در جاده نگرانی مگر در این مورد از دوستان ک..ه ماشینا دارن و در جاده رفت امد میکنن سوال کردی در پیج هاشون که قضاوت میکنی. برادرم من ماموریت با ماشٔ.ین شخصی میرم هم جاده دو طرفه رفتم هم یه طرفه ، کوهستانی، بارانی، برفی، هیچ مشکلٔی در موردسبقت نداشتم ، هر کاری اصولی داره سبقت در جاده دوطرفه هم همینطور، شما قصد رانندگی داری یٔا خودکشی، چیزی که مهم است فنی ماشین وگیربکس هست، ما بقی نگرانیهای اکثرا بی مورده،
گزارش
پاسخ دادن
20:25  1395/01/23

َARYA
4

بنده خدا قیمت بسترن چنده؟ قیمت جیلی چنده؟ برلیانس چنده؟
گزارش
پاسخ دادن
23:28  1395/01/23

حامد
0

بررگوار منم من و کل بچه های این پیج می دونیم جیلی و بسترن از برلیانس بهتر هستن ولی 20 تا 30 میلیون اختلاف قیمت شوخیه؟!؟!
گزارش
پاسخ دادن
15:12  1395/01/25

کاربر: Babak1347
0

رضا جان خسته نباشی

ما مسافرت میریم نه مسابقه رالی !!!!!!!

یه نصیحت به شما میکنم تورو خدا اگر جون خودت برات مهم نیست لااقل مواظب ماشینهای روبرو باش خواهشا ...
گزارش
پاسخ دادن
09:14  1395/01/25

مهدی
5

امروز تو یکی از نمایندگیای سایپا بودم واسه رفیقم ماشین ثبت نام کنیم
یه زن و مرد میانسالی میخواستن ماشین ثبت نام کنن مسول نمایندگی درباره برلیانس خالی بندیای خوشگلی براشون میگفت
میگفت این ماشین قطعاتشو bmw میزنه میده برلیانس مونتاژ میکنه، انگار با این قیمت bmw خریدی به جا اینکه 500-400 میلیون پول bmw بدی!!!!!
در مقایسه با سراتو هم میگفت خیلی ارزش خرید بیشتری داره و نسبت به قیمتش خیلی از سراتو بهتره!!!
میخاستم یه چیزی بگم بنده خداها گمراه نشن با این حرفا اما گفتم ولش کن
درسته که انتخاب خوبیه تو این رنج قیمت ولی نمایندگی نباید انقد خالی بندی کنه!
17:29  1395/01/23
گزارش
پاسخ دادن
جواب
1

تو چرا ناراحتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حتما نمایندگی اطلاعاتش بیشتر از تو هست نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
18:23  1395/01/23

سامان
3

دوست عزیز تو ایران بی ام دابلیو یه هیولاست وگرنه اونقد چیز عجیب غریبی نیست. قیمت بی ام دابلیو تو کشورهای دیگه اونقدم گرون نیست که فک کنی قطعاتش از طلا هستن . تنها تو ایران باید براش کلی پول داد وگرنه تو بسیاری از کشورها همین 16000 دلار برلیانس رو یه چیزی بزاری روش سری یک اون بی ام دابلیوی رویایی شما رو میشه باهاش خرید. وقتیکه تو خود وب سایتش ماشین ها به اسم بی ام دابلیو برلیانس نوشته میشن پس این خودش تایید کننده حرف دوستانه که بی ام تو ساخت و طراحی این ماشین دست داره..برین این لینک ویکی پدیا میبینین اونجام ازش به بی ام دابلیو برلیانس تعبیر میشه. شرکت بی ام اونقد شرکت ضعیفی نیست که اجازه بده اسم تجاریش یا آرمش یا طراحی ماشین هاش کپی یا دزدیده بشه
https://en.m.wikipedia.org/wiki/BMW_Brilliance
اینم وبسایت خود شرکت برلیانس تو شهر شن یانگ چین. برین نگا کنین ببینین اسم محصولاتشون بی ام دابلیو برلیانس هست یا نه:
http://www.bmw-brilliance.cn/cn/en/index.html
من خودم از سال 90 تو کار تجارت چین بودم و از نزدیک همه چیز رو تو چین دیدم .هر چینی به معنی بد بودن و بی کیفیت بودن نیست
گزارش
پاسخ دادن
19:50  1395/01/23

سامان
0

دوستان یه چیز دیگه ام اضافه کنم تو چین مثه ایران عوارض گمرکی و شماره گزاری خودرو خارجی بالاست البته دولت چین جدا از حمایت از شرکت های داخلی بیشتر برای پایین آوردن حجم و قدرت خرید خودرو این کار رو میکننه و کنترل ترافیک سنگین این کشور پرجمعیت. به همین خاطر سیاست کمپانی های بزرگ مثل تویوتا،میتسوبیشی و بی ام و ... برای بازار چین در سالهای اخیر این بوده که با شراکت تجاری با کمپانی های کوچک چینی بتونن با برند چینی برخی از محصولاتشون رو با کیفیت پایین تر و قیمت تمام شده پایین تر تولید کرده و به قیمت خوب خودرو در چین و یا کشوری مثه ایران آب کنن. پس دخالت و شرکت مستقیم این کمپانی ها غیرقابل انکاره . از طرفی محصولاتشون با توجه به قیمت بالای خودرو در این کشورها بدون متحمل شدن عوارض شماره گذاری و گمرک و با برند بومی(مثه ایران عوارض تولیدات داخلی پایینه ) و مالیات پایین این کشورها و نیروی کار ارزان به قیمت مناسب میفروشن و این یعنی یه سیاست کاری درست و معقول.
گزارش
پاسخ دادن
20:02  1395/01/23

محمد
1

آقا این 16000 دلار رو از کجا آوردید. من که هرچی گشتم قیمت برلیانس بیشتر از 11500 دلار نبود؟
گزارش
پاسخ دادن
20:54  1395/01/23

سامان
0

دوست عزیز شما نمیدونم با چه دلاری چنج کردین فرمول من این بوده:
54220000ریال ÷3450 قیمت دلار=15715 دلار
گزارش
پاسخ دادن
22:21  1395/01/23

دناسوار
5

دنا ماشین کلا اشغالی
16:56  1395/01/23
گزارش
پاسخ دادن
برلیانس سوار
3

هه ...ولی برلیانس ماشین خوبیه دلت بسوزه...
گزارش
پاسخ دادن
17:29  1395/01/23

شایان
3

سلام آقا حمید مرسي از راهنمایت فامیل ما تو خط تولید پارس خودرو هست اطلاعات شمارو ثابت کرد کلش درست هستش مرسي ک حقیقت و میگوید من یکبارم گفتم اصلا پول این ماشین و ندارم ولی طرفدارشم مرسي گوش دادید
16:49  1395/01/23
گزارش
پاسخ دادن
حمید
8

من درکل از بریانس راضیم باهاش 3000تا راه رفتم عالی مصرفشم ک عالی الان شرکت های خودرو ساز دنبال موتور کم حجم هستن هم بخاطر آلودگی هم بخاطر کاهش مصرف سوخت موتور های جدید مثل موتور
Bm برلیانس ک هم شتاب خوب هم مصرف کم هم آلودگی کمتر هست موتور برلیانس طرح ک داره مثل میتسوپیشی هست ساخت چین هست ولی بیشتر قطع های موتور آلمانی هست بازم سوالی بود در خدمتم
16:43  1395/01/23
گزارش
پاسخ دادن
محمد mz
1

سلام. بهتره وقتی میخوایم نقد کنیم دقیق و منصفانه باشه بعضی دوستان حتی یه بارم مشخصات فنی رو نخوندن. بازم یه سند دیگه که موتور این خودرو ضعیفه بررسی پردیس خودرو:
خودروي برليانس H330 با توجه به حجم كم موتور خودرويي مناسب جهت تردد در سطح شهر مي باشد ولي اين خودرو براي جاده هاي برون شهري و بخصوص كوهستاني كمي ضعيف مي باشد.طراحي اين خودرو در اين سطح زيبا و مهيج مي باشد ولي كيفيت متريال بكار رفته در داخل و خارج اين خودرو مانند همتايان چيني خود بي كيفيت مي باشد.
16:25  1395/01/23
گزارش
پاسخ دادن
رضا جی۴
0

مبارکتون باشه،امروز پنجشنبه تماس گرفتن ؟تاریخ تحویل کی هست ؟ چه زمانی فاکتور شد خودروتون ؟
گزارش
پاسخ دادن
10:58  1401/04/23

سام J4
0

خدمت شما عرض کنم بله امروز تماس گرفتن گفتن شنبه بیا تحویل بگیر اداره تحویل تهران تاریخ فاکتور بنده26اردیبهشت هستش بازهم هر سوالی داشتی هستم درخدمتتون
گزارش
پاسخ دادن
11:48  1401/04/23

جی فور اردیبهشت
0

بله خوشبختانه مشکلecu جی فور ها حل شده از دوشنبه شروع به دادن کردن منم سی و یک اردیبهشت فاکتور شدم انشالله داخل همین هفته با من هم تماس بگیرن
گزارش
پاسخ دادن
12:07  1401/04/23

علیرضا
0

داداش ثبت نام کی بودی؟
گزارش
پاسخ دادن
12:44  1401/04/23

آرش J4
0

پس چرا برای ما حتی فاکتور هم نشده
گزارش
پاسخ دادن
13:29  1401/04/23

جی فور
0

شما شدیدا پیگیری کن اگر یک ماهه بودید و ثبت نام اردیبهشت
گزارش
پاسخ دادن
15:13  1401/04/23

فرهاد j4
0

سلام
مبارک باشه
شما اقساط ۱۸ ماهه بودین یا ۳۰ماهه؟
رنگ ماشین چی بود؟
گزارش
پاسخ دادن
16:42  1401/04/23

سامj4
0

خدمت دوست عزیز عرض کنم رنگ ماشین سفید هست واقساطش ۱۸ماهه
گزارش
پاسخ دادن
17:39  1401/04/23

محسن
14

ممنونکه انقدر به فکر مایی محمد جان. شما برین همتایان ایرانی برلیانس رو بخرین که قدرت موتورشون در حد بوگاتی هست و کیفیت متریال داخلشونم عالی. مثل ال 90 که داخلش از پوست مار و چوب روسی استفاده شده برای تزیینات یا دنا که پودر الماس ریختن تو داخل رنگش که بدرخشه . شما برو از اونا بخر فکر ما نباش فداتشم.
گزارش
پاسخ دادن
16:36  1395/01/23

محسن
5

دوستان عزیز هرکسی که دعوتنامه براش صادر شد لطفا اطلاع بده ممنون.
گزارش
پاسخ دادن
16:39  1395/01/23

امیررضا
7

باشه محمد mz تو راست میگی! تو نخرداداش. برو GLX و پرشیا بخر که خوبه :-D
گزارش
پاسخ دادن
16:58  1395/01/23

سام
7

اتفاقا من کل جاهای کوهستانی رو رفتم عالی هست
گزارش
پاسخ دادن
17:01  1395/01/23

محمد mz
1

محسن جان نظرات فنیه عزیز. اگه اذیت میشی نیا اینجا. . من نظرمو گفتم 4 تومن بزار روش یه mvm550 بگیر که همه نیازتو برطرف میکنه و کمبودی احساس نمیکنی. درباره ساخت داخل صحبت نشد.شما اگه بحث فنی یا علمی داری حرفتو بزن..
گزارش
پاسخ دادن
17:23  1395/01/23

محمد mz
1

دوست عزیز منظور این نیست که نمیشه رفت با پیکانم میشه رفت اون کشش و شتاب رو نخواهد داشت مخصوصا اگه با سرنشین و صندوق پر باشه.
گزارش
پاسخ دادن
17:43  1395/01/23

محمد mz
0

داداش معلومه اینکاره نیستی ما داریم راجب برلیانس h330 دنده اتومات 54 میلیونی صحبت میکنیم. رقباش glx پارس دنده ایه بنظر شما؟؟ هر چند تو شتاب با همون glx میشه رندش کرد. اگه موتورش حرفی واسه گفتن داره کلیپ درگ بزارین. نمیدونم کدوم ماشین رو میتونه ببره .. من انتخابمو کردم mvm550. برلیانس گردو خاکشم نمیتونه جمع کنه
گزارش
پاسخ دادن
17:52  1395/01/23

محسن
11

من بحثی با شما ندارمکه بکنم. گرد و خاک ماشین شمارم میدیم مامورای شهرداری جمع کنن نگران نباش ما همون 120تارو بریم راضی هستیم نه جون خودمون رو بخطر میندازیم نه بقیه رو شما 200تا برو . فقط یادت باشه که اگه تو خارج از تهران یا شهرای کوچیک یا جاده ها ام وی امت خراب شد و همینجوری داشتی دنبال نمایندگی ماشینت و قطعاتش میگشتی یه خبر به ما بده داداش یکم بخندیم شادشیم ممنون.. خخخخخخ
گزارش
پاسخ دادن
18:19  1395/01/23

hasan
7

برگ خاطراتي بود از دوست عزيز محمد mz.
دوستان عزيز زياد توجه نکنيد به مطالب فوق. اين آقا محمد کلا کتاب و مجله زياد مي خونه و هر جا مطلب بر عليه برليانس باشه منتشر مي کنه و از خوبي‌هاي ام وي ام 550 ميگه و در مورد گيربگس cvt , ....

دوست عزيز نظراتي که در مجلات و سايت‌ها چاپ مي شن شخصي بوده و بعضي هم به خاطر پول يا بد مي گن يا خوب.
زياد استناد نکن. بايد سوار بشي دور بزني باهاش رانندگي کني تا بد و خوبش معلوم بشه.
اون کارشناس نگاه ميکنه به بدنه ميگه کيفيت نداره. خخخ.
تو سايت‌ها برو همه يه نظر بر ميدارن مي نويسن و همش مشابه هم هستش.
بيا اينجا به اونايي که خريدن تبريک بگو نه مثل حسودا هي تو ذوق بزن
هر کي خريده راضي بوده از نظر فني و بالاخص مصرف پايينش.
اونايي که پول بنزين زياد دارن مثل شما ميره ام وي ام ميخره
ما مردم عادي موتور کم مصرف يورو 5 مي خريم.
شما پر مصرف يورو 4 با شتاب عالي بخر مبارکت باشه
گزارش
پاسخ دادن
19:17  1395/01/23

محمد mz
1

اینی که میگی ماشین خراب شه گیر میکنه بنده خودم یه مدت تیبا داشتم رفتم مسافرت تو بستان آباد ماشین خراب شد و نیاز به فلانچ داشتم چون تاب برداشته بود کل بستان اباد گشتم نداشت روز جمعه بود ماشینو بردم تبریز فرداش بردم نمایندگی فلانچ داشت سیلندر ترمز نداشت. برلیانسم فکر میکنم یه چیزی تو مایه های همین تیبا باشه تو جاده یا شهرستان مشکل اساسی پیدا کنه گیر کردی پس خیلی تفاوت آنچنانی ندارن باهم. من خندمو گذاشتم موقع سربالایی ها شما زور میزنین برید بالا من با نیش گاز از کنارتون رد میشم:-)
گزارش
پاسخ دادن
19:26  1395/01/23

محمد mz
1

حسن آقا یه چیزی میگین ادم خندش میگیره. شما نطرات کارشناسی و مهندسی رو سلیقه ای عنوان میکنید بعد حرف آدمهای معمولی رو علمی جلوه میدین !!! دوست عزیز چرا مثل دخترا حرف میزنی حسودی چیه مباحث فنی برای آگاهی دادن. من خودم دارم 550 میگیرم هم از نظر فنی بهتره هم کلاس هم قیمتی چند میلیون گرونتره دیگه برلیانس حسودی داره خخخخخخ... بعدشم این مطالب رو میگم اونی که میخواد ماشین بخره با حواس جمع انتخاب کنه شما خریدی مبارکت باشه بقیه رو تو چاه ننداز
گزارش
پاسخ دادن
19:50  1395/01/23

محمد mz
1

اینم بگم من پشت برلیانس نشستم ولی فکر نمیکنم اون هندلینگ شتاب و راحتی ام وی ام رو داشته باشه. برین تو سایت سبقت آزاد یه کلیپ داره بررسی و مقایسه گیربکس cvt و گیربکس اتومات رو ببینین. البته بررسی cvt ولی داخل کلیپ مقایسه میکنه. مزایای گیربکس cvt هم که تو گوگل سرچ کنید میاد. همه کارشناس ها مهندس ها اغراق میکنن فقط حسن آقا علمی و صادقانه نظر میده!!!
گزارش
پاسخ دادن
19:59  1395/01/23

مرتضی
5

شما که تصمیمتو گرفتی پس اینجا چیکار میکنی خب برو دیگه
گزارش
پاسخ دادن
21:08  1395/01/23

hasan
3

دوست عزيز. شما استاد گيربکس. به قول خودت ام وي ام 550 هم خريدي. پس اينجا چکار ميکني. راه گم کردي يا مي خواي چند نفر ديگه هم مثل خودت گمراه کني و بفرستي برن ماشين 550 بخرن. همچين دم از اطلاعات فني ميزني که اگه اينکاره بوذي دفعه اول نمي اومدي اطلاعات برليانس از روي کاتالوگ بگي و سرتو ميکردي زير صندلي محل تهويه هوا رو ميديدي.
550 شما عالي. چرخاش برات بچرخه. مبارکه.
پيج 550 صدات ميکنه.
گزارش
پاسخ دادن
22:44  1395/01/23

hasan
4

سلام خدمت دوستان گرامي.
بنده هم مثل همه شماها برليانس انتخاب کردم. يکي به دليل موتور و گيربکس خوب و کم مصرفش. دوم ظاهرش و ...
دوستاني هستن که به اين ماشين از نظر قدرت و کشش انتقاد مي‌کنن که به ظاهر و از روي مشخصات فني به حق سخن مي گن.
من موندم اينايي که اين ماشين رو دارن و باهاش رانندگي کردن و از خوب بودن اين ماشين ميگن همه با هم فاميلن. همشون کارمند شرکت پارس خودرو هستن.
دوست عزيز منتقد لابد خوب هست که تعريف مي کنند.
دوستان اين ماشين رو با ام وي ام 2000 پر مصرف و جيلي 80 ميليوني مقايسه مي‌کنن. اصلا منطقي هست؟؟؟؟
بنده که 54 ميليون دادم واسه برليانس 4 ميليونم ميتونم بدم ام وي ام 550 بخرم.
اولا از ظاهرش خوشم نيومد دوما با تحقيقي که کردم و دوستاني که دارن و همچنين اطلاعات پيج ام وي ام و مصرف بالاي اون منو منصرف کرد.
بنده برام کم مصرف و کم هزينه بودن يک خودرو مهمه.
حالا بوگاتي هم بخري بايد 120 تا بري اينم بخري همين قدر ميري. پرايدم بخري همينه.
پس تخريب خودتونو بعنوان نقد مطرح نکنيد و بدون اينکه اين ماشين رو رونده باشين ازش انتقاد الکي نکنيد.
يا حق
گزارش
پاسخ دادن
22:53  1395/01/23

علی ر
4

محمد جان چطور روت میشه ام وی ام 550 سوارشی اخه نه اپشن داره نه قیافه .راستی پیکانم افتابگیرش اینه داره چرا 550 نداره .کمک های داغونش رو چکار میکنی؟ مصرف بالاشو چی؟ راستی گیربکس cvt اگه ایراد پیدا کنه کسی بلده تعمیر کنه؟ راستی چون ماشینه خوبیه قیمتش تو بازار6 میلیون ارزونتره ؟ برو اقا برو با پیکانی چیزی مقایسه کن
گزارش
پاسخ دادن
23:32  1395/01/23

محمد mz
0

اخه ملت ام وی ام بخرن حساب بانکی من پر میشه و من رو هر ماشین 30 میلیون سود میکنم. دوست عزیز شما هنوز فرق تبادل اطلاعات و تخریب رو نمیدونی چی داری میگی. درباره مصرف بنزینم ایشون اغراق میکنه مصرف سوختش نسبت به حجم موتوری که داره قابل قبول مخصوصا تو جاده. ایشون ام وی ام رو حتی از نزدیک ندیده من خودم رو مصرف حساسم ولی این ماشین انقدر مزیت داره که مصرف یکم بیشترش ارزش داره و این خودرو 5 سال گارانتی داره و خیالتون از نظر استهلاک راحت باشه
گزارش
پاسخ دادن
23:59  1395/01/23

محمد mz
0

علی ر. کاش یه چیزی بارت بود باهم بحث میکردیم. آفتاب گیر با یه قیمت خ کم عوض میکنن آینه دار میزارن اگه برات مهم باشه. مصرف معقوله کمکاشم تا دوره آبندی اوکی میشه. مگر مشکل داشته باشه ولی اکثرا تو دوره آبندی بهتر میشه. آپشن چی میخوای دوست عزیز. شما اگه ماشین باز بودی فرق ام وی ام و برلیانس رو میفهمیدی
گزارش
پاسخ دادن
00:46  1395/01/24

محمد mz
0

اینم بگم گیربکس خراب شه که به همین راحتی خراب نمیشه تعمیرگاه مرکزی تعمیر میکنه و ظاهرم سلیقه ایه اما به نظر من از جلو که خ جذابه و دلبر از کنار با تعویض لاستیک و انداختن سایز بزرگتر رخ خیلی جذابی پیدا میکنه از نمای عقبم من مشکلی ندارم ولی باز سلیقه ایه. کجا 6 میلیون ارزونتر میفروشن من برم دنبالش؟ معلوم حرصت گرفته اومدی خودتو خالی کنی. ناراحت نباش یه روز تو هم ماشین میخری خخخخخخ
گزارش
پاسخ دادن
01:06  1395/01/24

حمید
5

سلام دوستان کولر برلیانس برقی نیست ولی اصلا حتی یذره به موتور فشار نمياره ماشین های قبليم ال 90 405 پراید داشم همش وقت کولر گرفتن قدرت موتور و ميگيره فرمانش برقی هستش وخيلي تاثیر داره
16:25  1395/01/23
گزارش
پاسخ دادن
رضا
5

سلام دوستان من برلیانس 330 اتوماتیک دارم دو هزار تاهم راه رفتم انصافا نسبت به قیمتش ماشین خوبیه فقط یه مشکلی هست اونم اینکه وقتی با سرعت کم یا متوسط از دست انداز چاله چوله رد میشم از عقب یه صدای می یاد نمیدونم از چیه البته صداش زیاد ازار دهنده نیست دوستان میدونید صدا از چیه
15:04  1395/01/23
گزارش
پاسخ دادن
ALI
6

ایراد از سیستم تعلیق هست
ببرید نمایندگی رفعش میکنن
البته این ایراد تو بیشتر برلیانس ها هست
گزارش
پاسخ دادن
15:40  1395/01/23

محمد . ش
7

سلام آقا رضا
من هم حدود 9 ماهه که h330 اتومات دارم. خوشبختانه طی این مدت ازش راضی بودم. فقط این موردی که بهش اشاره کردید به نوعی دیگه من باهاش مواجه بودم بطوریکه فقط دردست اندازهای خاص(چاله ها) به خصوص وقتی ماشین سنگین بود صدایی از عقب خودرو می امد که اتفاقاً آزاردهنده و شدید بود. ولی در دست اندازهای معمولی و سرعت گیرها به هیچوجه صدایی به گوش نمی رسید. با مراجعه به تعمیرگاه شماره 2 (آذری) و تعویض بوش عقب مشکل کاملاً بر طرف شد. باز هم اگه سوالی بود در خدمتم . موفق باشید
گزارش
پاسخ دادن
16:17  1395/01/23

نيما
0

سلام محمد جان
اينكه بعد از 9 ماه بوش عقب خراب شده يك مقدار نگران كننده ميشه موضوع . با اين حساب احتمالا استهلاك اين ماشين بالا باشه .من هم يك اچ 330 اتوماتيك ثبت نام كردم ولي هنوز تحويل نگرفتم
گزارش
پاسخ دادن
17:40  1395/01/23

محمد.ش
1

سلام آقا نیما
بعد از 9 ماه این صدا ایجاد نشد از ابتدا این صدا میومد. با پیگیریها و تحقیقاتی که کردم متوجه شدم که در تعداد کمی از ماشینهایی که اوائل تحویل داده بودند بوشهای مناسبی بکار نرفته که طول بوشها کمی از بوشهای ماشینهای دیگر کمتر بوده است . بنابراین مورد ذکر شده مربوط به استهلاک و چگونگی مصرف خودرو نمی شه. نگران استهلاک نباشید. اون مورد استثناء بوده که همانطور که گفتم در تعداد بسیار کمی از ماشینها اتفاق افتاد. در این خصوص اصلا جای نگرانی نیست دوست عزیز
گزارش
پاسخ دادن
16:19  1395/01/24

حمید
13

سلام ما هرچی با این دنا سوارها خوب برخورد کردیم بدترشدن انقد دروغگوی بابا دنا ی اشغال واقعی به نظر من پراید شرف داره به دنا خدایش چی دنا ميخواد با برلیانس رقابت کنه ظاهر افتضاح یا موتور قدیمیش یا مصرف سوختش بابا قابل قیاس نیست
14:57  1395/01/23
گزارش
پاسخ دادن
محسن
4

لاااااااایک
گزارش
پاسخ دادن
16:41  1395/01/23

محمد
4

اووووووه شمام دیگه خیلی آتیشت تنده. من خودم h330 اتو نوشتم ولی دیگه دنا هم اینجوری که میگی نیستا. من خودم چون اتومات دوست داشتم و قیافه برلیانس خوبه و آپشناش کامله اینو نوشتم وگرنه اگه میخواستم دستی بنویسم انصافا دنا مینوشتم. حالا دناسوارا تعصبی برخورد میکنن قرار نیست ما هم مثل اونا برخورد کنیم که. باید واقعیتو گفت. دنا از برلیانس دستی بهتره.
گزارش
پاسخ دادن
20:02  1395/01/23

سمیه
3

با تشکر از همه دوستان
هفته قبل رفتم یه h320دستی ثبت نام کردم. راستش از صحبتهای شما اینجا راغب شدم که این خودرو رو بگیرم.
من تحویل خردادماه هستم با 20 میلیون وام بدون بهره طی 18ماه.
چند تا سوال داشتم ممنون میشم راهنماییم کنید.
1- اون 6میلیون و دویست هزار تومان باقیمانده رو کی باید پرداخت کنیم؟
2- دعوت نامه برا من کی میاد احتمالا با این تاخیرهایی که دارن؟ و به آدرس برامون میفرستم یا باهامون تماس میگیرن؟
3- تحویل خودرو چند مدت پس از فرستادن دعوت نامه هستش؟
در ضمن اون 18 ماه برا پرداخت 20 تومان باقیماندش از کی حساب میشه و مبلغ هر قسطش چنده؟(البته برا ما گفتم بدون بهره)
بازم ممنونم از راهنماییهاتون
09:13  1395/01/23
گزارش
پاسخ دادن
محسن
2

کنکور انقدر سوال نداشت خخخخخخخ
دعوتنامه رو خود نمایندگی تماس میگیره باهاتون و تو سایت سایپا هم بهتون اطلاع میدن. احتمالا دعوتنامتون با یکماه تاخیر صادر میشه یعنی تو تیرماه و یک تا دو هفته بعد ماشین رو میدن. 6م رو موقع صدور دعوتنامه باید واریز کنین. اقساط هم بعد از تحویل هر 6ماه یک چک.
گزارش
پاسخ دادن
13:21  1395/01/23

سمیه
1

ممنونم از راهنماییتون
گزارش
پاسخ دادن
13:47  1395/01/23

حمید
2

تبریک ميگم انتخابتون عالی شک نکنید
گزارش
پاسخ دادن
14:59  1395/01/23

مهدیار
2

سلام امروز زنگ زدم پارس خودرو گفتم دعوت نامه فروردین کی میاد خیلی عصبانی طرف جواب داد معلوم نیست با نمایندگی تماس بگیر وگوشی رو قطع کرد
08:47  1395/01/23
گزارش
پاسخ دادن
سامان
8

سلام کاش کد کارشناس رو که اول تماس اعلام میکنه یادداشت میکردی و میدادی به بازرسی سایپا تا حالش رو جا بیارن. این تماس ها ضبط میشن الانم اگه زمان دقیق تماست رو بدونی میتونی به بازرسی شکایت کنی. ازشون نگذر فقط یه تماس بزن به بازرسی سایپا کافیه
گزارش
پاسخ دادن
13:25  1395/01/23

محسن
3

حتما تماس بگیر با بازرسی سایپا
گزارش
پاسخ دادن
16:45  1395/01/23

کاربر: Babak1347
5

دوست عزیز حتما با بازرسی سایپا تماس بگیر .
گزارش
پاسخ دادن
14:15  1395/01/23

پیمان
0

سلام دوستان،در h330 اتومات آیا دماستج هست اگر نیست آیا میشه سنسور دما نصب کرد

08:34  1395/01/23
گزارش
پاسخ دادن
حامد
5

چند نکته و توصیه: دوستان من برلیانس h320 تحویل بهمن گرفتم و بعد 4500 طاقچه عقبذبه صدا افتاد بعد بررسی دیدم که لاستیک های محل لولا طاقچه عقب ضعیف هستند و بعد چندین بار باز و بست صندوق دچار لقی میشند و از جای خودشون خارج میشند بنابراین اگر این اتفاق براتون افتاد باچسب برق مشکی رنگ دور لاستیک ها قطور تر کنید مشکل حل میشه کلا و صدا برطرف. دوم اینکه بلافاصله بعد تحویل خودرو پشت کپ های پلاستیکی وسط رینگ ها را چسب بزنید که 90% یکی یا دوتاش میفته. دوستانی هم که هنوز نیفتاده این کار را انجام بدند. چون اکثرا یک کپ از رینگشون حداقل افتاده
08:21  1395/01/23
گزارش
پاسخ دادن
سمیه
1

با سلام
میشه یه کم در مورد این خودرو توضیح بدید از امکاناتش و هر چی که به نظرتون برا یه خریدار جالب باشه در ضمن از معایبش هم بگید ممنون میشم.منم هفته قبل دستیش رو ثبت نام کردم و تحویل خرداد ماه هستم. در ضمن در رابطه با کولرش هم اگه میشه توضیح بدید
گزارش
پاسخ دادن
14:09  1395/01/23

کامران
1

سلام دوستان بین 2 تا رنگ برای h320 بدجوری گیر کردم و دو دلم , لطفا شما هم یه نظری بدین که h320 نقره ای قشنگ تره یا نوک مدادی روشن ؟ ممنون
07:48  1395/01/23
گزارش
پاسخ دادن
مجید
2

خوب عزیزم این یک امر کاملا سلیقه ای دلت هرکدومو بیشتر خواست بزن هردو ش بینظیره
گزارش
پاسخ دادن
14:16  1395/01/23

محسن
0

بنظر من نقره ای زیبا تر هست ولی خودتون باید از نزدیک ببینین.
گزارش
پاسخ دادن
16:48  1395/01/23

محسن
1

دوستانیکه تحویل فروردین و اردیبهشت هستن مدام با نمایندگی و خود شرکت تماس بگیرن و پسگیر دعوتنامه بشن و اعتراض کنن نسبت به تاخیر و تهدید به انصراف کنن مطمعنا تاثیر خواهد داشت اگه تعداد تماسها زیاد باشه.
گزارش
پاسخ دادن
16:50  1395/01/23

مجید لشگری
2

باسلام امروز قسط دوم به مبلغ 6میلیون بحساب شرکت واریز کردم تحویلی خردادم گفت در تحویل 330مشکلی ندارن مخصوصا رنگهای نقره ای مشکی سفید اما باقی رنگها کمی با مشکل ودرخواست کم شماهام خواستین برین محل ثبت نامتون فیشهای واریزی خودتونو بگیرید
02:08  1395/01/23
گزارش
پاسخ دادن
رضا جک جی ۴
0

سلام برادر ،
نمایندگی کاملا سر کارتون گذاشته ، یا دست به سراون مرده ، چون این ماشین از اردیبهشت ۹۹ بومی سازی شده و مجوزی برای گمرک احتیاج نداره و چون ۸۰ درصد قطعاتش )بجز گیربکس و موتوردر داخل تهیه میشه دیگه ckd قطعه هم نداره ، بحث ecuهم رد گم کنی بوده ...فقط دارن بازارسازی میکنن ..قیمتهاشون رو افزایش بدن ...فریب نخورید
گزارش
پاسخ دادن
12:39  1401/04/15

S.H
0

سلام دوست عزیز ..ممنون از اطلاع رسانیتون ولی ببخشید دروغ میگن مثل چی کرمان خودرو ecuوارد شده رو از پک جدا کرده به قیمت گرانتر به خودرو سازهای دیگه می فروشه و بعد برای تولیدات خودش درخواست میده وگرنه پک کامل از چین میاد کمبود قطعه نباید داشته باشند .صد رحمت به دزدان سر گردنه .کرمان خودرو روی اونا رو هم سفید کرد با این عملکردش
گزارش
پاسخ دادن
13:15  1401/04/15

J4اردیبهشت تهران
0

سلام وقت بخیر.یه سوال پیش امد برام با این توضیحات مجوزشون تو خرداد تمام شده یعنی باید بمون تا مجوز بدی ...واقعا خسته نباشند
همش دروغ ECU ندارند ما رو ببخشید دنبال نخود سیاه می فرستند
گزارش
پاسخ دادن
13:23  1401/04/15

جی فور اردیبهشت
0

منم جی فور هستم گفتن تااخر تیر میدن ولی من چشمم اب نمیخوره
گزارش
پاسخ دادن
15:07  1401/04/15

محمد
5

سلام آقا این قسط رو خودشون گفتن بریزید؟ زنگ زدن بهتون؟ آخه من اینترنتی ثبت نام کردم و نمایندگی رو هم اداره تحویل مرکزی پارس خودرو تو جاده مخصوص زدم. تحویل اردیبهشتم و باید این 6 تومن رو اسفند میریختم ولی کسی تماس نگرفت باهام. از یه نمایندگی پرسیدم گفت اصلا اگر نریزی هم مشکلی پیش نمیاد و میتونی موقع دعوتنامه همه مبلغ باقیمونده رو پرداخت کنی. ولی هفته پیش برای اینکه مطمئن بشم تماس گرفتم با 096770 گفت چیزی لازم نیست بریزید هنوز. و هروقت دعوت نامه بیاد اون موقع بریزید. حالا میخوام بدونم با شما خودشون تماس گرفتن؟
گزارش
پاسخ دادن
03:07  1395/01/23

اهورا
11

سلام دوستان من تحویل اردیبهشت h330اتوماتیک هستم بلاخره نفهمیدم منظورتون از کولر برقی چیه آیا قدرت از موتور نمیگیره یااگه میگیره از توان وکشش موتورکم میشه البته از مکانیک ارشد نمایندگی سایپا که سوال کردم گفتش موتوروقتی ازش کولر میکشی افت داره منظور از برقی بودن دریچه های پاوصورت ومه زدایی شیشه است که به صورت اتوماتیک بافشردن دکمه تغییرحالت میده متاسفانه بیشتردوستانی که ماشین شونوتحویل گرفتن میرن یه آب هم پشت سرشون اونایی که هستن احساس میکنم صادق نیستن با بقیه کاربرا ولی اون دسته از دوستانی که عرض میکنن که باید قبل از خرید رانندگی کرد تا تست بشه میتونن راهنمایی کنن قبل از خرید باید سوار برلیانس چه کسی شد وتست گرفت !!؟الان این پیج طوری شده که من موندم تودوزخ خریدن یا انصراف دادن ممنون ازصبروتحمل شما که حرف دلمو گوش کردید بخدا به سختی این پول رو جور کردم به نظرشما حق نگران شدن ندارم؟؟
01:27  1395/01/23
گزارش
پاسخ دادن
اهورا
7

با سلام خدمت آقای یزدانی عزیز

من معتقدم که دوستانی که این خودرو رو دارن در ابراز نظرات صادق نیستند البته نه همشون بعضی شون تو صحبتهاشون به وضوع اغراق مشخصه وبه نظراونایی که از پراید یا امثال پراید این ماشین رو خریدن هم نمیشه اعتماد کرد چون فکر میکنند که سوار ماکسیما شدن به هر حال شتاب اولیه وخوابیدن این خودرو بعد کشیدن کولر نگرانم میکنه ولی بعضی از دوستان هم تو نظرات پایین نوشتند نه با ماشین نه با کولرش تا حالا دچار مشکل ندم خودتون قضاوت کنین آخه تو زمستان چطوری میتونه کولر بکشه اونم وقتی میگه 5 ماه تحویل گرفته .به هرحال از صبروشکیبایی شما سپاسگزارم.
گزارش
پاسخ دادن
09:03  1395/01/23

خان
0

باسلام واحترام خدمت دوستان عزیزم ما ایرانیها اکثرا مشکلمون اینه که فقط فکر ضرر وزیانیم نه به فکر لذت زندگی یه مثل ایرانی میگه (کار امروز را به فردا میفکن) ولی یه مثل خارجی میگه (لذت امروز را به فردا میفکن) ببینید اختلاف ما با کشورهای پیشرفته همینه دوستان عزیز فکر لذت بردن از ماشین برلیانس باشید چون خیلی ماشین باکلاسیه فکر ضررش زمان فروش نباشید انشااله همه دوستان وما ماشینهامونو زودتر تحویل بگیرین ولذتشو ببرین
گزارش
پاسخ دادن
10:56  1395/01/23

عابد
1

سلام
خدمت شما عرض كنم فن كولر برقي است و حتي در زماني كه ماشين خاموش هست نيز كار ميكند تا اينجا اين تفاوت h330 است با 206 قلي خودم اما زماني كه دكمه AC را فشار ميدهيد كه كمپرسور كولر فعال شود كمپرسور از موتور نيرو مي گيرد. در جاده مسطح شما اصلا متوجه گرفته شدن كولر نمي شويد اما در سربالايي يه مقدار گرفته شدن توان ماشين خودش رو نشون ميده.
گزارش
پاسخ دادن
11:03  1395/01/23

جواب
2

دوست عزیز من که از تابستان پارسال ماشینو دارم ، برخلاف ماشینهای ایران خودرو از کولرش استفاده میکردم هیچ فشاری در موتور احساس نمیکردم
گزارش
پاسخ دادن
11:14  1395/01/23

حسن
1

در خصوص کولر عرض میشود که نیروی چرخشی مورد نیاز کمپرسور خود را از موتور و توسط تسمه دریافت میکند و البته کارائی زیادی هم ندارد. بهید است در مناطق گرم وشرجی کارآمد باشد.
گزارش
پاسخ دادن
12:06  1395/01/23

امیررضا
1

دوست عزیز اول اینکه اگه شما فکر میکنی که سمند و پرشیا و ال 90 و 206 خیلی تفاوت فاحشی با پراید دارن سخت در اشتباهی، کسی که مثلا ماکسیما داره یا مزدا داره نمیفروشه برلیانس بخره پس لطفا به هموطنت که احتمالا پراید یا 206 داره حالا برلیانس خریده احترام بزار. دوم اینکه عزیز من مردم ایران همشون توو تبریز و زنجان زندگی نمیکنن که کل سال فقط 2 ماه هوا گرم میشه!!!! تووی همین تهران وسط اسفند هوا شده بود مثل اواخر خرداد!! پس مردم کولر میگیرن! شیراز و اصفهان و یزد و کرمان بماند!!! سوم اینکه به هر صورت کمی افت نیروی موتور داره بعد کولر گرفتن که طبیعی هستش ولی به دلیل برقی بودن فرمان جبران 10 20 اسب بخار کمتر نصب به هم رده های خودش رو میکنه بنابراین چندان تفاوت فاحشی احساس نمیشه.
گزارش
پاسخ دادن
17:21  1395/01/23

رضا
2

با سلام من گفتم ۵ماه تحویل گرفتم درسفرم به اردستان در ۲ روز پیش که هوای اون منطقه به شدت گرم بود اردکان یزد میبد نایین و اردستان . در مسیر تقریبا ۶۰۰ کیلومتر کولر گرفتم چیزی از کاهش شتاب احساس نکردم . بازم خودتون صلاح میدونید
گزارش
پاسخ دادن
18:14  1395/01/23

اهورا
3

اولا بله صدرصد کسی که اولین ماشینش پراید یا پیکان بوده اولین بارسوار ال نود بشه صددرصد فکر میکنه سوار ماکسیما شده بخاطر نرمی وشتاب دومن من خودم الان یه ماکسیمای 88اتودارم بخاطربزرگی واندازش که همیشه برای پارک کردن تو شهر دچار مشکلم میخوام برلیانس بگیرم از اونجا که سخت کار میکنم برای پولی که میدم حداقل نیازهای شخصی خودم رو از ماشین خواهانم عزیزم.
گزارش
پاسخ دادن
21:16  1395/01/23

اهورا
3

درضمن جناب امیررضا خان اون استنباط شخصی جنابعالی هستش که مقایسه رو به بی احترامی تشبیه میکنی من خودم همسایه بقلی ام هم یه بنز کمپرسور داره وهم اپتیما وهم یکعدد پراید 111
گزارش
پاسخ دادن
21:22  1395/01/23

کاربر: بابک یزدانی
1

سلام
بطور قطع هر خودرویی رو قبل از خرید بهتره سوار شد و اون رو تست کرد، مخصوصأ خودروهایی که تازه وارد بازار شدند وگرنه ممکنه بعدأ از خریدش ناراضی بشیم.
البته با توجه به نوع مصرف و نیازمون از یک خودرو میشه نظرات خریداران قبلی رو ملاکی برای انتخاب قرار بدیم.
شما چه توقعاتی از خودرویی که میخواید بخرید دارید؟
فکر کنم اگر این توقعات رو جایی بنویسید و بعد طبق نظر اونهایی که برلیانس دارند بهشون نمر بدید، حتی بدون امتحان کردن خودرو هم میتونید تصمیم خودتون رو بگیرید
گزارش
پاسخ دادن
01:45  1395/01/23

هامون
1

دوستان کسی سینی زیر موتور نصب کرده؟ به نظرتون نصب بکنم؟ شنیدم یکی دو درجه موتور داغ تر میشه درسته؟
01:24  1395/01/23
گزارش
پاسخ دادن
محسنt8
0

فاکتور کجا بود قربان کرمان شتر درحال دزدیه
گزارش
پاسخ دادن
23:03  1401/04/14

T8F
0

فاکتور نشده
نمیدونم شما چجوری فرمودید ک یک‌هفته اس فاکتور شده و چراغ ارسال مدارکم روشن
گزارش
پاسخ دادن
00:28  1401/04/15

نصیحت
1

اقا مهدی گل درسته من این ماشین ندارم فقط نظر فنی خودم گفتم شاید ی ادم بی اطلاع مطلع کنم من چون قصد خرید دارم ب این سایت ها سر میزنم یکی از گزینه های خریدم برلیانس بود ک با دیدن اطلاعات موتورش ب کل دورش خط کشیدم الانم دارم ب طور کامل درباره دنا و دنای جدید ام وی ام ۵۵۰ بسترن و جیلی تحقیق میکنم قصد خرید تا سقف ۸۰ میلیون دارم ولی. قرار نیس هر ماشین ک گرونتر بودش رو بخرم من دوس دارم واس پولی ک میدم اش بیشتری گیرم بیاد حالا چ پراید باشه چه اپتیما
01:12  1395/01/23
گزارش
پاسخ دادن
ساسان
2

به نظر شما برای برلیانس چراغ زنون بهتره یا های لایت؟
00:21  1395/01/23
گزارش
پاسخ دادن
خرافه پرست
0

دروغ میگی بی ش ر ف
گزارش
پاسخ دادن
11:25  1401/04/13

J4اردیبهشت تهران
0

سلام میارکتون باشه .و خوشبحالتون و دست راستتون رو سر همه مشتریان کرمان خودرو
گزارش
پاسخ دادن
10:54  1401/04/13

سمانه
0

سلام تاریخ فاکتورتون کی بوده
گزارش
پاسخ دادن
14:33  1401/04/13

ساسان
1

من فقط اسمشو شنیدم.حالا نگفتین کدوم؟
گزارش
پاسخ دادن
00:46  1395/01/23

ساسان
10

اسم برلیانس= تپش افتاد قلب.توی خیابون میرم دنبال برلیانس هستم که عظمت این ماشین رو نگاه کنم.
فقط استارتش دکمه ای بود,می شد خود بی ام وه.لایک فراموش نشه...******
گزارش
پاسخ دادن
00:58  1395/01/23

کاربر: بهزاد بیگی
1

های لایت؟ یا هدلایت؟
گزارش
پاسخ دادن
00:34  1395/01/23

کاربر: بابک یزدانی
1

سلام
زنون برای چراغهای لنزدار مناسبه نه چراغهای معمولی مثل برلیانس. هدلایت گزینه خیلی مناسبتری هست
گزارش
پاسخ دادن
01:35  1395/01/23


ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
پارسا. 35 نظر
X33 Cross cvt 28 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
سیاوش : ببخشید ۱۹۰۰تا۲۰۰ هزار
سیاوش : خبر از طرف مدیر ارتباطات سایپا رضا حسینی درچندین سایت منتشر شده درگوگل سرچ کن تسنیم و...بامزمون خبر شگفت انگیز ویا خبرتازه وجذاب برای مشتریان سایپا لطف کن سرچ کن و کامنت بزار
شاهین : آبان ماه نوبت دوم واریزیتون هست که براتون اس ام اس میاد
شاهین : مبارک باشه...الهی که به شادی سوارش بشین
شاهین گی : میگن ۱۱ آذر امروز فاکتور شده ،درسته؟؟
مالک : یکم اسفند همون روز اول تکمیل وجه و سخا هم یکم
ایمر x5 : کرمان موتور دزد و ساسان فیروزی کلاهبردار سود تاخیر نمیده حتی با شکایتم یه سال طول میکشه تا سود تاخیر بده دادگاه مفتح طرف اینا هست چون برای اونا ثبت نام سازمانی میکنه تحویل فوری تا رسانه ای نشه مثل مدیران خودرو و ۴ردا موتور این پول نمیدن امسالم با قطعی برق و کمبود قطعه تحویل ها بالای ۴ماه تاخیر دارن یکیش خود من
شاهین جی : سلام خوش خبرباشید مبارکه الاهی شکر بلاخره تلسم شکست من هم فروش فوری پذیرش ۲۸ آذر هستم هنور فاکتور نشده انشالله زودتر فاکترشیم
متخصص : سلام آبان مرحله دوم تازه واریز میکنید دیگه ماشین چقدر تاخیر بخوره خدا میدونه
مالک : یکم اسفندم هم تکمیل وجه و سخا باهم
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
سعید : با قیمتهای شما خوب بازار آزاد میگرفتم دیگه
رانا پلاس : سلام رانا پلاس کسی اطلاع داره کی شروع به فاکتور میکنن
اا : سلام مدل قدیم 315 دمای آب اکثر مواقع رو 90 وسط هست طبیعیه
مژگان : سلام ماشین های ساینا با چقدر تاخیر داده میشه
پری : سلام من پیش فروش 6ماه ام پی پرداخت204تپمان ریختم بهمن. ماه تحویل تیر ماه سود مشارکت میدم بهمون یانه
پرستو : سلام من پیش فروشم تحویل 30تیرماه واریز مرحله دوم کی برام پیام میاد
میلاد : سلام دنا تحویل 30 اسفند ام هنوز فاکتور نشده دنا اتومات اپشنال سفید
محمد 19مهر : چه یک نفر چه صد نفر هرکس به خاطر حق خودش بیاد که اونجا منتظریم
محمد 19مهر : گلون قارداش خوش گلیب سیز صابا زیق یاخاجایخ سایپانن قاپوسونا
اف ایکس : ای بابا اینا همه شایعه هست به مرگ میگرن که به طب راضی بشی 100 میگن که به 30 راضی بشی