امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1498
گیربکساتوماتیک
تعداد دنده4
قدرت موتور (اسب بخار)103
ترمز جلودیسکی
ترمز عقبدیسکی
رینگ (اینچ)15
طول (سانتی‎‏متر)451
عرض (سانتی‎‏متر)175.8
ارتفاع (سانتی‎‏متر)146
حجم باک (لیتر)55
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
گشتاور138
کنترل آب و هوای اتوماتیکدارد
سیستم دسترسی بدون کلیددارد
سانروفدارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
صندلی رانندهبرقی
صندلی سرنشیندستی
تهویه مطبوعدارد
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

50123 نظر

علی
5

سلام خدمت همه دوستان نظر دهنده در خصوص برلیانس من برای 330 ثبت نام کردم دستی آن بلاخره فکر می کنم در مقایسه با ماشین های سمند و پارس و...ماشینی خوبی اباشد اما کسانی که گرفته و استفاده می کنند خوب است یا نه ممنون
15:21  1395/01/16
گزارش
پاسخ دادن
مصطفی شمال
1

باسلام خدمت دوستان
آیا از سال 95 نصب آپشن ها توسط کارخانه انجام میشه ؟و آیا بهترو به صرفه تر هس؟
نمایندگی میگه که خودشون با مبلغ پایینتر انجام میدن
آیا کسی از نرخ نصب آپشنهای کارخانه خبر داره؟
ممنون میشم کمکم کنین
14:07  1395/01/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Hesam Shahrokhi
10

واقعا ماشین خوب و خوشگلیه شنیدم با کیفیت هم هست, منه بیچاره اگه بتونم این لیفان 620 1800 امو بفروشم میخوام یدونه 320 اتومات بگیرم , ولی لیفانه فروش برو نیست ! :(
13:28  1395/01/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: نوید جهرمی
4

اگه فعلا از لیفانت راضی هستی نگه دار. این روزا همه ی بازار خوابیده.
فرصت خوبی برای خرید هست اما برای فروش خیر.
با این افت قیمتی که ممکنه از فروش ماشینت مجبور باشی جبران کنی میتونی با همون پول ی ماشین کارکرده ی دیگه هم بخری.
زیاد غصه نخور عزیز.
گزارش
پاسخ دادن
15:31  1395/01/16

کاربر: Hesam Shahrokhi
3

بله وضعیت بازار که افتضاحه , قیمتو خیلی پایین نذاشتم عجله هم ندارم هروقت رفت بره
گزارش
پاسخ دادن
17:37  1395/01/16

پريا
1

سلام دوستان من برليانس دستي ٣٢٠ ثبت نام كردم تحويل فروردين
موقع تكميل وجه قصد دارم به اتومات تغيير بدم. به نظرتون تغييرش باعث تاخير تحويل ماشين ميشه؟؟؟ چقدر؟؟
12:04  1395/01/16
گزارش
پاسخ دادن
جهرمیt8
0

سلام ثبتنام ابان ماه تحویل ۶۰روزه
تماس گرفتم گفتن له احتمال زیاداردیبهشت
کرمان
گزارش
پاسخ دادن
23:30  1400/12/14

محمدحسن
1

سلام
فکر نکنم دیر تحویل بدهند
گزارش
پاسخ دادن
17:44  1395/01/16

خان
1

سلام دوستان لطفا اگه کسی اطلاعاتی داره خواهشا جواب بدین من ثبت نام 330اتومات تحویل فروردینم با وام 25م سه ساله -الآن میخوام شرایط وامو تغییر بدم به یکساله 20م به نظرتون میشه زمان دعوتنامه انجام داد
10:05  1395/01/16
گزارش
پاسخ دادن
سارا
2

من واممو تغییر دادم به ۲۰ میلیون بدون بهره اما قبل صدور دعوتنامه یه روزه هم تمام شد کارم
گزارش
پاسخ دادن
15:57  1395/01/16

محمد
1

سلام دوست عزیز منم تحویلی بهمن ماه بودم با وام 25 میلیونی یک ساله .دعوت نامه اومد رفتم دیدم واسه 25 میلیون 4 میلیون و 800 هزار تومن سود میگیرن .مسول اونجا اقای خدا کرمی گفتند واسه تبدیل وام 25 تومنی به وام 20 تومنی بدون سود باید یه درخواست بنویسی واسه سایپا که یک هفته طول کشید و قبول کردند ولی تحویل ماشینم افتاد اردیبهشت .ولی بازم ارزش داشت
گزارش
پاسخ دادن
18:27  1395/01/16

سينا
18

من جديده ماشين h330اتومات را تحويل گرفتم تا بحال راضيم و لي نكته اي كه هست هركي به من ميرسه ميگه اينه بريليانس!خيلي تعريفش را شنيدم! و حتي پليس تو صادقيه گفت چون بريليانس داري و من عاشق اين ماشينم جريمه ت نميكنم! ظاهرا تركونده بريليانس! و همه ايراني ها قبولش دارند و تا حالا هم كسي نديدم كه اين ماشين را داشته باشه و ناراضي باشه و همين باعث شد من هم بخرمش!
08:57  1395/01/16
گزارش
پاسخ دادن
hasan
10

اين حرفا رو نزنيد
الانه که دنا سواران و هيولا سواران و بقيه بريزن سرت و شروع کنن به کوبيدن اين ماشين.
گزارش
پاسخ دادن
11:29  1395/01/16

حامد قزوین
10

سلام خدمت تمامی دوستان گلم روزگار بکامتون سالی سرشار از موفقیت رو براتون ارزومندم ماشین به لحاظ کیفت عالی و اشتباه که با ال نود و امثال اون مقایسه بشه ضمن اینکه نصبت به قیمتش باید قضاوت کرد یک راهنمایی خدمتتون میکنم اونم این که دنده اتومات بخرید چون گیربکشس واقعا عالی و کره ای هست اما دنده دشتیش خالص چین هست من از این قضیه کاملا مطمعنم پس فقط آپشن سرتر نیست اینو برای دوستانی گفتم که پرسش داشتن با تشکر از همتون ضمنا اگه کسی در مورد قطع خط تولید برلیانس اطلاعات داره سپاس گذار میشم بگه
از شکیباییتون ممنونم دوستان
سبز باشید و پاینده
03:03  1395/01/16
گزارش
پاسخ دادن
حامد قزوین
2

سلام خدمت تمامی دوستان گلم روزگار بکامتون سالی سرشار از موفقیت رو براتون ارزومندم ماشین به لحاظ کیفت عالی و اشتباه که با ال نود و امثال اون مقایسه بشه ضمن اینکه نصبت به قیمتش باید قضاوت کرد یک راهنمایی خدمتتون میکنم اونم این که دنده اتومات بخرید چون گیربکشس واقعا عالی و کره ای هست اما دنده دشتیش خالص چین هست من از این قضیه کاملا مطمعنم پس فقط آپشن سرتر نیست اینو برای دوستانی گفتم که پرسش داشتن با تشکر از همتون ضمنا اگه کسی در مورد قطع خط تولید برلیانس اطلاعات داره سپاس گذار میشم بگه
از شکیباییتون ممنونم دوستان
سبز باشید و پاینده
02:58  1395/01/16
گزارش
پاسخ دادن
محمد علی
0

ای خدا!!!!
آقای احمد hc میگه صفر تا صد تو هشت ثانیه میزنم آخه مگه میشه
اون آزرا که موتورش 6 سیلندرو 3300 سیسی هست و 24 سوپاپ داره بهترین شتابش 8 ثانیه است اون وقت برلیانس چه طور هشت ثانیه میزنه
00:44  1395/01/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: نوید جهرمی
1

ملت توهم زدن. خیلی جدی نگیرید.
یا نمیدنن شتاب صفر تا صد چیه. یا نمیدونه 8 ثانیه چقدره. توی سرازیری باشه و باد هم پشت سرش باشه نمیتونه این شتابو با این ماشین بزنه.
شتاب توی ایران بین 1-2 ثانیه از شتاب کارخونه ای هم بیشتره.
گزارش
پاسخ دادن
11:52  1395/01/16

حمید
3

سلام. من امروز نشستم پشت 330 اتومات تحویلی اسفندچند نکته حایز اهمیت بود :
مزایا:ترمزهای قوی جنس روکش صندلی خوب و ظاهر زیبای اون . عمق داشبورد و طول مناسب خودرو که نشان از ایمنی خوبش در برخوردهای روبرو بود و فرمون خوش دستو با کیفیتش صندوق جادار و قیافه زیبا
معایب: جلوپنجره برخلاف اونچه فکر می کردم بیکیفیت بودو فلزی نبود. جنس داشبورد متوسطه. رنگ روشن زیر داشبورد و تو دریها زود چرک می شوند. صفحه نمایش کیلومتر شمار اون کوچیکه و دید مناسبیو موقع رانندگی به آدم نمی ده . تعویظ دنده ها موقع شتابگیری جالب نبود و با تاخیر همراه بود و موجب کاهش شتاب خودرو می شد به خصوص در سرعت های بالا. موفق و پیروز باشید.
22:25  1395/01/15
گزارش
پاسخ دادن
محمد mz
1

معایب نداشتن دریچه تهویه مطبوع عقب. نداشتن چراغ مطالعه عقب. صدا دادن داشتبورد قسمت ایر کاندیشن هنگام عبور از دست انداز. قدرت موتور ضعیف. صدا دادن دسته دنده. کوچیک بودن فضای عقب برای آدم قد بلند. و سیستم تهویه مطبوع display نداره
گزارش
پاسخ دادن
23:43  1395/01/15

Hasan
14

مطمنا این ماشین رو نداری. چون اگه داشتی می فهمیدی که سیستم خروجی هوای سرنشین عقب زیر صندلی راننده هست. در مورد صدا هم تمام خودروهای نو در ایران به مرضش دچارن که یا خودت یا نمایندگی برطرف میکنن.
گزارش
پاسخ دادن
00:32  1395/01/16

محمد mz
1

استاد مشخص من این ماشینو ندارم ..شما نه داری نه اطلاعاتی ازش داری.اگه سیستم تهویه عقب داشت حتما تو کاتولوگ میومد.لااقل به خودت زحمت بده یه بار مشخصاتشو بخون.تا الان فقط عکسشو دیدی.در ثانی با این قیمت گزینه های خیلی بهتری هست..
گزارش
پاسخ دادن
01:40  1395/01/16

hasan
12

دوست عزيز انشااله خريدي سرتو بکن زير صندلي راننده حتما مي بيني.
يادشون رفته تو کاتالوگ جهت اطلاع جنابعالي بنويسن. شما به بزرگواري خودت ببخش.
گزارش
پاسخ دادن
08:20  1395/01/16

hasan
8

در ضمن اگر گزينه‌هاي بهتري با اين قيمت هست پس تو اين پيج براي چي مياي پيام ميزاري.
برو پيجي که گزينه‌هاي بهتري هست با اين فيمت.
گزارش
پاسخ دادن
08:27  1395/01/16

محمد mz
1

سلام اقای یزدانی.فرمایشتون رو خوندم و قبول دارم فقط یه نکته ای رو بگم صحبت های من بیشتر جنبه فنی داره و یه حالت بررسی کردن. به هر سلیقه ای باید احترام گذاشت ولی باز میگم حرفایی که من میزنم نقد و بررسی خواهش میکنم از این زاویه نگاه کنید.در مورد سیستم دریچه هوای عقب نه کاتولوگ زده بود و نه تو کلیپ سبقت ازاد بهش اشاره شد من فکر کردم نداره.حق با شماست معذرت میخوام. این ماشین مزایایی هم داره ولی نباید از معایبش چشم پوشی کرد و نباید در موردش اغراق کرد
گزارش
پاسخ دادن
12:55  1395/01/16

مجید
7

آقای محمد mz میدونید مشکل این پیج شما و امثال شما هست که میان اینجا و نظر میدن. من خودم تحویل فروردین اتومات هستم و هر از گاهی به این پیج سر میزنم که نظر اون هایی رو که تا الان تحویل گرفتن و یا سوارش شدن رو مطالعه کنم. ولی متاسفانه امثال شما که تابحال این ماشین رو نداشتین دائم میاین و وقت ملت رو میگیرین به خصوص این دنا (بخون هیولا سوارها)!
خوب مگر مریضین؟!
بزارین چهار نفر که خریدن و باهاش کار کردن بیان نظر بدن نه شما از روی کاتالوگ، کاتالوگش که توی سایت سایپا هست و ماها هم خوندیمش!
گزارش
پاسخ دادن
14:21  1395/01/16

محمد mz
1

مجید جان فکر نمیکنم این پیج ارث پدر کسی باشه.در ضمن من خودم میخوام ماشین بخرم.اطلاعات منم فقط از روی کاتولوگ نیست.سایت ها و ویدیو بررسی این خودرو و همچنین کامنت هایی کسانی که خودشون برلیانس دارن. شما اگه حوصله نداری نیا اینجا خب.
گزارش
پاسخ دادن
15:14  1395/01/16

مجید
2

بنده و امثال بنده حوصله اومدن به اینجا رو داریم ولی حوصله حرف های شما رو نداریم که بدون داشتن اطلاعا صرفا قصد تخریب این ماشین رو دارید
گزارش
پاسخ دادن
16:52  1395/01/16

محمد mz
1

سلام.اقای یزدانی جسارتا با این حرفتون موافق نیستم.اگه قرار بشه 54 میلیون هزینه کنم و بعدش هی بیام روش خرج کنم تا این ماشین ماشین بشه نمیدونم توربو بزارم راه بره نمیدونم هی خرج کنم تا ایراداتش بر طرف شه خب این چه کاریه همون اول یه mvm550 میگیرم تا دیگه تو دردسر نیوفتم با خیال راحت از ماشینی که خریدم استفاده کنم.
گزارش
پاسخ دادن
18:49  1395/01/16

محمد mz
1

این دید شماس که میگی تخریب. برای چی تخریب کنم چی به من میرسه.شما خریدی با بدو خوبش باید بسازی.
گزارش
پاسخ دادن
18:52  1395/01/16

پوريا
1

سلام
داره زير صندليهاي جلو
گزارش
پاسخ دادن
03:31  1395/01/22

کاربر: بابک یزدانی
12

آقا محمد همونطور که دوستمون گفتند دریچه های تهویه برای سرنشین عقب در زیر صندلیهای جلو قرار داره، دقیقأ مشابه خودرو لیفان 820 که به تازگی وارد بازار میشه

کلمه ی "بهتر" یک کلمه نسبی هست، یعنی ممکنه از نظر یک شخص خودرو برلیانس بهتر باشه، از نظر شخصی دیگه خودرو دنا، از نظر دیگری پژو پارس یا ال90 و امثالهم.
کسانی که برلیانس رو خریدند و یا قصد خریدش رو دارند به این نتیجه رسیدند که برلیانس به دلایل مختلف بهتر از سایر گزینه هاست، بالاخره نشستند دو دوتا چهارتا کردند و توی بازاری که 90 درصد افراد از خودرو چینی مینالند، با تحقیقاتی که کردند دیدند این چینی مثل باقیشون کلکسیون ایراد نیست و اون رو انتخاب کردند. خدا رو شکر تابحال هم که من این صفحه رو پیگیری میکنم اکثرأ رضایت دارند از انتخابشون

اینکه شما برلیانس رو نمیپسندید دلیل نمیشه خودرو بدی باشه. خوشبختانه ازش خوب استقبال شده و امیدوارم مدل 530 مخصوصأ گزینه ی دارای توربوشارژر رو هم وارد کنند چون به مراتب بهتر از مدل 330 هست و میتونه جزء خودروهای پرفروش زیر 100میلیون تومان بشه و رقیب خودروهای کره ای و چینی بالاتر از خودش
گزارش
پاسخ دادن
04:53  1395/01/16

کاربر: بابک یزدانی
3

آقا محمد در این مورد که معایبی داره و نباید در مورد خوب بودنش اغراق کرد موافقم و البته عقیده دارم نباید معایب جزئی رو هم زیاد بزرگشون کرد و اونها رو غیر قابل برطرف شدن بیان کرد
برای مثال شتابش شاید برای بعضی ها مقداری کم باشه اما کسی که شتاب بیشتری بخواد میتونه با بنزین سوپر و شمع سوزنی باکیفیت که قیمت بالایی هم نداره، اون رو کمی بهتر کنه و یا حتی اگر شتاب خیلی بیشتری بخواد با چیپ کردن اصولی ecu و نصب توربوشارژر میتونه به شتاب دلخواهش برسه
یا همون چراغ مطالعه عقب که گفتید رو میشه با هزینه خیلی جزئی براش نصب کرد
صداهای جزئی رو میشه با ابر فشرده یا اسپری فوم برطرف کرد

اصل کار هندلینگ و ترمز مناسب، هماهنگی موتور و گیربکس، ظاهر مناسب، راحتی هنگام استفاده و نداشتن عیب فنی ناجور هست که الحمدلله توی این موارد راضی کننده بوده و نیاز به مراجعه ی مکرر به نمایندگی برای رفع عیبهای جور و واجور نداشته ولی با اینحال باید معایب رو هم گفت و اون رو بی عیب ندونست، مثل تمام خودروهای دیگه توی محدوده قیمت خودش که مزایا و معایبی دارند
گزارش
پاسخ دادن
15:14  1395/01/16

کاربر: بابک یزدانی
2

آقا محمد همچین میگید خرج کنم توربو بذارم راه بره هرکی ندونه میگه 0 تا 100 برلیانس بالای 20 ثانیه هست!

قبلش گفتم شتابش خوبه ولی برای بهتر شدنش میشه با یه شمع عوض کردن و استفاده از بنزین سوپر اون رو بهتر کرد، توربو شارژر رو واسه کسی گفتم که شتاب زیر 10 ثانیه میخواد از چنین موتوری.

به دوستان دیگه هم گفتم، انتخاب خودرو بین چند گزینه مناسب موضوعی سلیقه ای هست، ممکنه شما بخاطر یه چراغ مطالعه یا شکل ظاهری یا چند اسب بخار قدرت بیشتر یا هر دلیل دیگه ای برلیانس رو نپسندید، اوی هم که mvm رو نمیگیره مطمئنأ برای خودش دلایلی داره، مثلأ شخصأ از ظاهرش خوشم نمیاد، بخاطر همین یک دلیل قید باقی خوبیهاش رو زدم. یا اونی که دنا رو به برلیانس ترجیح میده برای خودش دلایلی داره ولی شخص من از محصولات و خدمات پس از فروش ایران خودرو دل خوشی ندارم و دنا اگه خیلی عالی هم باشه که نیست بازم سراغش نمیرم.
گزارش
پاسخ دادن
23:34  1395/01/16

ميلاد
1

سلام
بچه ها ميشه كمكم كنيد من برليانس h320 دارم دو ماه خريدم راستش همه چيزش خوبه ولي صندوقم تو دست انداز صدا داره نميدونم از كجاست ؟؟؟ ايا كسي مشكل منو داشته ؟؟؟؟ بنظرتون ببرم نمايندگي درستش ميكنن ؟؟؟
22:13  1395/01/15
گزارش
پاسخ دادن
روح اله
5

صدا از صفحه جدا کننده صندوق و اتاق استو هم.ن صفحه که موقع باز کردن صندوق با طناب ها بالا می ره. راهش هم چسبوندن نمد جهت ثابت موندن اون هست
گزارش
پاسخ دادن
23:50  1395/01/15

محمد
16

والا ما که بدمون نمیاد ایران یه ماشین استاندارد تولید کنه و ما هم با خریدش یه کمکی به اشتغال بکنیم. ولی متاسفانه این اتفاق نمیافته چون سود دولت تو اینه که همون ماشین 20 سال پیش رو هر روز با قیمت بیشتر بدن به مردم وگرنه اگه واقعا دلشون میخواست پیشرفت کنن مثل همین چین از طراحای کشورای دیگه کمک میگرفتن که الان بتونن یه حرفی تو جهان بزنن و مردم با علاقه برن سمت ماشینای داخل نه به زور تعرفه ی بالای گمرک.
درضمن به نظرم اونایی که دنا سوارن و میان تو این پیج تبلیغ دنا میکنن واقعا کار بیهوده ایه. چون مطمئنا هر کس که میخواد ماشین بخره اول یه تحقیق میدانی کرده که به برلیانس رسیده و میاد اینجا که نکات مثبت و منفی همین ماشین رو ببینه. وگرنه کسی که بخواد دنا بخره مطمئنا میره پیج دنا نه اینجا.
21:56  1395/01/15
گزارش
پاسخ دادن
ساسان
3

سلام دیروز سرویس اولیه را انجام دادم روغنی که ریختن روغن شرکت نفت
پارس به سفارش سایپا بود وروی ان نوشته بود مخصوص اریو ،برلیانس ، ال 90 ،می خواستم ببینم این روغن مورد تایید دوستان هست یا نه ممنون ماشین بنده h330اتومات با 2600 کارکرد می باشد
21:45  1395/01/15
گزارش
پاسخ دادن
میلاد
4

خرید مدل دستی اصلا کار درستی نیست این یعنی مهر تایید بر کار خودروساز که هر جور دوست داشتی تولید کن ما مشتری دوآتیشتیم اما وقتی دید کسی استقبالی نکرده اون موقع یا تولید رو متوقف میکنه در اون تیپ یا اینکه آپشن ها رو بصورت اختیاری برای مشتری یا بصورت استاندارد بر روی خودرو اضافه میکنه بنظرم خرید مدل دستی کار درستی نیست
21:39  1395/01/15
گزارش
پاسخ دادن
zahra
1

سلام دوستان
میشه لطف کنید بگید دقیقا دستی و اتومات h330 چ تفاوتی دارن؟؟
و ایا حدود 10 میلیون ک تو قیمت فرق دارن آیا ارزش داره؟؟مرسی
18:48  1395/01/15
گزارش
پاسخ دادن
افشین
2

تقریبا تمامی آپشن های ماشین برداشته شده در مدل دستی ، حتی در رو هم باید با سوئیچ باز کنی ریموت نداره!!!!!!!!!!!!!!! :0
گزارش
پاسخ دادن
19:03  1395/01/15

Si
2

من خودم برای خرید مدل دستی خیلی مصمم هستم و منتظر باز شدن شرایط فروش هستم. من به شخصه با نبود سنسور دنده عقب یا سانروف کنار اومدم ولی اینکه درهارو با سوییچ باید باز کنی کمی بی انصافی از پارس خودرو هست. مگه یه ریموت چقدر هزینه برا کارخونه داره؟
گزارش
پاسخ دادن
20:19  1395/01/15

Hafez
2

جناب اقای یزدانی به نظر من هم نبود این وسایل ده میلیون نمی ارزد بااین توصیف که بیشتر مصرف کننده های دستی نظر دارند که سرعت وشتاب دستی از اتومات بهتر درضمن من امروز رفتم نمایندگی گفتند تا اول اردیبهشت دعوتنامه برای کسی صادر نمیشه
گزارش
پاسخ دادن
22:46  1395/01/15

کاربر: بابک یزدانی
3

سلام
اول از همه گیربکس اونها تفاوت داره که باید ببینید رانندگی با کدوم یکی براتون راحتتر هست
امکانات رفاهی مدل دنده دستی خیلی کمتر هست، تا جایی که حضور ذهن دارم سانروف نداره، آیینه های جانبی دستی هستی، قسمت عملگر تهویه مطبوعش مکانیکی هست، بلندگوهای درب عقب نداره، مه شکن جلو نداره، ریموت کنترل نداره، سنسور دنده عقب نداره، ورود و استارت بی کلید (کیلِس) نداره، ترمزهای عقبش هم بصورت کاسه ای هستند.

با اینحال به نظر من خیلی از این موارد ضروری نیستند و میتونید با هزینه کمتر از 5میلیون تومن خیلی از اونها رو نصب کنید از جمله ورود و خروج بدون کلید که دیگه نیاز به ریموت هم ندارید، آیینه های برقی، مه شکن جلو، بلندگوهای عقب بعلاوه سیستم مولتی مدیا و سنسور و دوربین دنده عقب
گزارش
پاسخ دادن
19:51  1395/01/15

کاربر: بابک یزدانی
2

بله حافظ جان نظر من هم همینه

دیگه ایرانی هستیم و میدونیم اول سال تا بیان دست و پاشون رو جمع کنند یک ماه و عملأ تا اردیبهشت خبری از کار کردن نیست
امیدوارم اینطور نشه و زودتر دعوتنامه ها صادر بشه
گزارش
پاسخ دادن
23:18  1395/01/15

بیطرف
3

سلام دوستان من در خوزستان زندگی میکنم و میتونم از ماشینهای اروندی منطقه ازاد استفاده کنم اینجا اگر بخوای بیشتر از ۳۰ تومن پول بدی خیلی راحت میتونی یک ماشین خوب کره ایی یا ژاپنی بخری اگه هم میخوای در حد ۵۰-۵۵ پول بدی میتونی از ماشینهای امریکایی و اروپایی استفاده کنی پس در کل در خوزستان خریدن برلیانس اصلا به صرفه نیست چون میتونی با این پول برای مثال یک نیو ساناتا یا اسپرتیج یا حتی بی ام دبلیو مدل ۲۰۱۳ یا شورولت کامارو یا دوج سوار بشی برای دوستان خوزستانی در پیج گفتم
17:38  1395/01/15
گزارش
پاسخ دادن
Amir
5

شما حالت خوبه؟

در مناطق آزاد فقط خرید برلیانس عاقلانه نیست؟ بقیه ماشینهای تولید داخل یا چینی مشکلی ندارند؟

برای تخریب چه روشهای جدیدی اختراع شده؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
12:35  1395/01/16

Amir
4

آقای محترم، جناب "محمد MZ"

به شما که کاملا با نقایص و ضعفهای برلیانس (محصول شرکت گمنام پارس خودرو) آشنا هستید و بارها علاقه خود به خودرو پرطرفدار MVM550 (محصول خودروساز خوشنام ام وی ام) را اعلام نموده اید توصیه میکنم وقت گرانبهای خود را در این صفحه تلف ننمایید.

متاسفانه عده ای که علاوه براطلاعات کاتالوگ خودروها، تجربه رانندگی و مالکیت انواع خودرو ها را نیز داشته اند برلیانس را تائید کرده و احتمالا به نصایح دلسوزانه شما توجهی نخواهند کرد.

با سپاس مجدد
گزارش
پاسخ دادن
12:59  1395/01/16

کاربر: بهزاد بیگی
3

خوبی؟!!! سلام برسون !!! :/
گزارش
پاسخ دادن
19:11  1395/01/15

محمد
0

سلام. من برلیانس h330دارم اگر کسی جای حک شدن شماره شاسی و بلده لطفا بگید ممنون
16:40  1395/01/15
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: بابک یزدانی
7

سلام
شماره شاسی رو اطلاع ندارم اما طبق اطلاعات دفترچه، شماره vin داخل محفظه موتور روی دیواره ی پشت موتور یا همون دیواره آتش (فایروال) ، برچسب کلاهک کمک فنر سمت چپ و قسمت بالا سمت راست داشبورد درج شده
گزارش
پاسخ دادن
20:38  1395/01/15

سعید
0

با سلام میشه تو نمایدگی واسه این ماشین صفحه نمایش لمسی نصب کرد ؟؟؟
15:29  1395/01/15
گزارش
پاسخ دادن
سعید
2

بله میشه قیمتش یک میلیون و هفتصد هزار تومان!!
گزارش
پاسخ دادن
18:10  1395/01/15

Majid
1

فیمت یک میلیون ودویست۱۲۰۰۰۰۰تومنه
گزارش
پاسخ دادن
20:18  1395/01/15

hasan
9

باز چندتا از دوستان از پيچ دنا اومدن جهت غرض ورزي و تخريب.
دوستان عزيز.
ماشين و ماشين سواري يه امر سليقه‌اي هست و طرف با توجه به نياز و پولش ماشين خريد مي‌کنه.
يکي پولش 40 ميليونه دنا ميخره
يکي 50 به بالا داره برليانس يا ام وي ام يا جک و... ميخره
و به همين ترتيب پول بيشتر ماشين بهتر
ديگه اومدن اينجا و هي به حرف اين و اون پريدن و توهين کردن و... نداره
زماني که نقد بر يک ماشين وارده که دو سال ماشين کارکرده باشه و با شرايط آب و هوايي ايران جواب بده.
حالا دوستان تخريب چي تا آخر امسال که نتيجه تست ماشين‌ در بياد بسلامت.
15:02  1395/01/15
گزارش
پاسخ دادن
فرزاد
4

جناب اقای حسن.شما اگر میخواین قدرت موتور 206 رو با برلیانس مشخص کنید باید 206 هم وزن برلیانس باشه.اون زمان تفاوتشو میبینید.من خودم 206 دارم که با سبک سازی از جمله برداشتن زاپاس سینی زیر و غیره وزنشو رسوندم 995 کیلو.بذار برلیانس منم بیاد میبینی با همین اتومات بودنش چه جوری شتابشو میرسونم به 12 یا 11 ثانیه.مطمئن باش کلیپاشو اپلود میکنم
13:59  1395/01/15
گزارش
پاسخ دادن
حسن
2

آقای فرزاد

فرمایش شما دارای تناقض است . از یک سو بحث لزوم تساوی وزن و از سوی دیگر افزایش تفاوت وزن با سبک سازی.

اگر مطلب متقن و مستند راجع به عرایض بنده دارید بفرمائید ، در غیر اینصورت الزامی به پاسخ نیست.
گزارش
پاسخ دادن
14:18  1395/01/15

فرزاد
1

جناب حسن شما اصلا خودت نمیدونی چی میگی!!!من توی اون کلیپ
گفتم وزن برلیانس بیشتر از 206 هست که حتی اگرم عقب بیفته یه چیز عادیه!!در ضمن شرایط تست باید معلوم باشه.نوع بنزین و غیره.شما اصلا نمیدونی من چی میگم.بهتون گفتم در مورد اتومات برلیانس واسم توضیح بده و گشتاور و سرعت هر دنده رو بگو اما هیچی نگفتی!!سوال جواب نمیدی فقط بحث رو میپیچونی!!
گزارش
پاسخ دادن
15:42  1395/01/15

احمدHC
5

فرزاد جان من 330 اتو دارم اولش نمیتونستم خوب باهاش شتاب بگیرم ولی الان صفر تا صد رو درعرض 7 یا 8 ثانیه پر میکنم،چرا با زرنگی میخوای بزنی تو سر ماشین،یا نمیدونی،،،،،یا خووووووووب میدونی
گزارش
پاسخ دادن
17:46  1395/01/15

احمد HC
1

بابک جان سلام من توضیح فنی مثل گشتاوردو نیوتونو اسب بخار رو بلد نیستم،آمیانه میگم هر ماشینی یه قلقی داره من این ماشینو تو چین سوار شدم از شنزن تا جوهای باهاش رانندگی کردم مسافتی حدود از تهران تا بابلسر هستش مال یکی از همکارای چینیم بود قلشو خوب بلدم البطه با اینی که خریدم یه فرقهایی داشت،ولی مثل همند،میدونم همتون اتومات سوارید،ولی طریقه شتابش به این صورته که ابتدای حرکت پدال گاز رو همون اول حرکت دقیقا تانصفه فشار بدید درعرض سه ثانیه به35تا 40 میرسی در صدم ثانیه 50 درصد باقیمانده پدال گاز رو 40 درصدشو مجددا فشار بدید دقت کنید اگه به جای 40 در صد تا آخر پدال رو فشار بدید سریع دنده عوض میکنه،باید 10 در صد باقی بمونه 4تا 4/30صدم ثانه زمان گذشته به سرعت50 میرسی وسپس پدال رو تا آخر فشار بدید وقتی تایم میگیری هنوز به 5 ثانیه نرسیده که به سرعت حدود 56/57 میرسی قبل از اینکه خودش دنده عوض کنه پاتو یه دفعه بردار سپس10درصد،درصدم ثانیه فشار بده 30صدم ثانیه به 65 میرسی بعدتصاعدی گاز بده،تو تایم 6 ثانیه 70 تا رفتی،دنده3 روهم اگه درست به3یا4قصمت روی3تا4ثانیه تنظیم کنی به 95 تا 100میرسی.
گزارش
پاسخ دادن
23:28  1395/01/15

کاربر: بابک یزدانی
1

ببخشید پابرهنه میپرم وسط بحثتون

احمد آقا خدایی 8 ثانیه؟؟؟
نمیشه آقا، اصلأ با عقل جور در نمیاد این زمان
اگر بدون تقویت موتور و سبک کردن خودرو به چنین زمانی رسیدید ممنون میشم یه کلیپ شتاب بگیرید و آپلود کنید برامون

اون 11 ثانیه که آقا فرزاد گفتند خیلی ایده آل هست و بیشتر با مشخصات برلیانس مطابقت داره
گزارش
پاسخ دادن
21:20  1395/01/15

کاربر: بابک یزدانی
0

ممنون از توضیحتون
در اصل اینجور که من متوجه شدم یه جورایی موتور رو بطور مداوم به حالت شتاب گرفتن و معکوس دادن میبرید
در حال حاضر که برلیانس ندارم اما توضیحتون رو کپی کردم وقتی تحویل گرفتم و آب بندی شد امتحان میکنم
گزارش
پاسخ دادن
02:02  1395/01/16

کاربر: بابک یزدانی
0

البته من یک احتمال دیگه هم میدم، شاید اون خودرویی که شما سوار شدید مدل H530 از نوع توربوشارژ بوده چون قدرتش حدود 150 اسب بخار و گشتاورش 220 نیوتن متر هست که این زمان برای 0 تا 100 اون خودرو معقول تر به نظر میاد
گزارش
پاسخ دادن
02:14  1395/01/16

ندا
7

سلا به همه دوستان برلیانسی
مخصوصا اقای بابک یزدانی

قبل از عید گفتم گه ماشین من تو سرعت کم ...حدود 20-30 کیلومتر یه لحظه گاز نمی خوره... یعنی پات رو پداله و گاز نمی خوره... باید پا رو از رو گاز برداری و مجدد گاز بدی تا گاز بخوره... البته خیلی کم پیش میاد این مشکل... شاید روزی یه بار...برای همین صبر کردم تا بعد از تعطیلات عید و همراه سرویس اولیه برم نمایندگی و مشکل را برطرف کنم...
الان حدود 3000 تا راه رفته... خواستم بدونم این مشکل برای نفر دیگه ای اتفاق افتاده و یا نه....

ممنون از جواباتون....
13:00  1395/01/15
گزارش
پاسخ دادن
محمدحسن
4

سلام
320 دارم
چنین مشکلی ندارم
گزارش
پاسخ دادن
14:09  1395/01/15

کامران
0

سلام احتمالا ایراد از پدال هست چون پدال برقیه اگه از زیر داشبورد پدالو نگاه کنی ی سوکت داره یکبار سوکتو در بیار دوباره جا بزن
گزارش
پاسخ دادن
22:27  1395/01/25

کاربر: بابک یزدانی
0

سلام ندا خانوم
همچنان این ایراد پیش میاد؟!!
بجز شما ندیدم کسی چنین مشکلی براش پیش اومده
خارج از نوبت نرفتین نمایندگی که دیاگ بزنن؟
گزارش
پاسخ دادن
20:51  1395/01/15

سعید
4

سلام دوستان برليانس سوار و دنا سوار ..ماهمه دوست داریم در عوض پولی که میدهیم ماشین خوبی سوار بشیم که ما رو اذيت نکنه چرا باید تعصب ببيجا رو ماشینی داشته باشیم که داریم باهاش رانندگی میکنیم اگه ماشین معایبی دارد و مزایایی دارد صادقانه بگیم تا کسه دیگه ای که میخواد ماشین بخره تو دورايي قرار نگیرد و بلاهايي که سرماها آمد سر بنده هايه خدا نیاد و ضربه ای که ما از شرکت و محصول مورد نظر خوردیم دیگران نخورن بیاییم صادقانه نقد کنیم نه متعصبانه .امیدوارم همتون سال خوبی داشته باشين و چرخ ماشينهاتون براتون خوب بچرخه
12:57  1395/01/15
گزارش
پاسخ دادن
هدایت
6

با سلام من خودم کارمند نمایندگی سایپا هستم
با توجه به اینکه کیفیت خودروهای داخلی خوب نیست برلیانس و دنا همه حز اونان البته راجب برلیانس اطلاعات ک من میتونم بهتون بدم اینه شرکت برلیانس یکی از شرکت های خوب چینه که ماشینه های بی ام و رو تو چین تولید میکنه و محصولاتشو با الهام از اوناتولید مکنه انتظاری که از یک خودرواتومات با موتور1500دارین نباید زیاد باشه تو ماشین های چینی اکثرا دنده ها تو حالت اتوماتیک بد عوض میشه که تو برلیانس اینجوری نیس من فک کنم ظاهرشم بهتر از دنا باشه ولی کفیتش مخصوصا داشبورد جالب نیس که دنا هم همینجوره سایپا ماشین های با کیفیش رو تو شرکت پارس خودرو که زیرمجموعه خودشه تولید میکنه h320 ,h330داخل پارس خودرو تولید میشه سایپا هم h230 رو میزنه گفتن که موتورش میتوبسی و گیر بکسشم هیوندای ماشین جمع جور خوش دست و خوش فرمونیه یعنی همه چی تو دسترسه وقتی بشینی داخلش متوجه میشی قطعاتش کمه فعلا اگه خریدین خیلی مواظب باشین امکانات سبتا خوبه مخصوصا h 330 اگه واس بیرون از شهر میخاین دنده ای بگیرین ولی اگه تو شهر و مث خودم ماشین اتومات دوس دارین اتومات بگیرین راحترین
11:33  1395/01/15
گزارش
پاسخ دادن
حسن
6

خود بریلیانس میگوید موتور 15M خودم را استفاده میکنم . آنوقت یکی پیدا میشود و میگوید آنها دروغ میگویند و اصلا" نمیفهمند که از موتور میتسوبیشی استفاده میکنند. بقیه مطالب هم که ... .
گزارش
پاسخ دادن
12:16  1395/01/15

فرج
6

دوست عزیز بعید میدانم شما از کارکنان سایپا باشید اول اینکه برلیانس در چین ماشینهای Bmw رو تولید نمیکنه بلکه منتاژ میکنه و بعد اینکه موتور این ماشین میتسوبیشی نیست بلکه ساخت چین میباشد و گیربکس این ماشین برای شرکت هیودای کره میباشد که بروی خود گیربکس هم هک شده لطفا اطلاعات غلط ندهید و بنده خودم یکی از ثبت نامیهای این خودرو هستم در کل ماشین خوبی است
گزارش
پاسخ دادن
13:00  1395/01/15

محمدحسن
4

شما خودتون آقا فرج لطفا دقت کنید
مونتاژ نمیکنه
تمام قطعات مال bmw نیست
گزارش
پاسخ دادن
14:13  1395/01/15

سعيد
10

من حدود دو هزار كيلومتر مسير غرب كشور را با برليانس h330اتومات رانندگي كردم هيچ ايرادي در ماشين نديدم كه گزارش كنم گردنه اسد آباد هم با معكوس هاي به موقعي كه ميداد تقريبا از همه ماشين هاي ديگر پر انرژي تر بالا ميومد دوستان بجاي بحث هاي تكراري لطفا از ايرادات ماشين در سفرهاي نوروز بنويسيد مزايا يا معايب تا از تجربه هم استفاده كنيم
10:16  1395/01/15
گزارش
پاسخ دادن
هوشنگ
3

این هم درگ 206 و برلیانس بیبینید 206 چهجوری غورتش میده من اصلا ا دیدن این ویدیو پشیمون شدم http://www.aparat.com/v/ycAgw
21:57  1395/01/14
گزارش
پاسخ دادن
محمد
22

مطمئنی فیلمو دیدی؟
1 بار 206 جلو افتاد 2 بار برلیانس. ترمز برلیانسم که میگن ضعیفه از 206 که فکر میکردم قویه بهتر عمل کرد و خیالم راحت شد.
در کل ممنون بابت این فیلم منو به انتخابم "برلیانس" مطمئن تر کردی.
گزارش
پاسخ دادن
22:35  1395/01/14

فرزاد
12

دوست عزیز بهتر بود این تست بین 206 و برلیانس 320 بود.چون برلیانس 150 کیلو سنگینتره و 100 سی سی حجم موتورش کمتره.پس این نشون میده عملکردش از 206 خیلی بهتره.ترمزاشم که معلوم بود بهتره.دوست عزیز اومدی تخریب کنی خودتو ضایع کردی
گزارش
پاسخ دادن
23:01  1395/01/14

جواب
4

این فیلمو دیدم فکر کنم زیرش نوشته تست ترمز برلیانس و 206???
درسته یا نه؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
23:12  1395/01/14

محمد mz
1

اولا من در مورد ترمز برلیانس تا الان چیزی نگفتم.شما اگه ادعا دارین برلیانس ماشین پر شتابیه خب درگ کنین بزارین تو آپارات تا همه قانع شن.بعدشم تخریب کردن این ماشین چه سودی برای من داره؟ شما میان از کمپانی من خرید میکنید؟!
بحث میکنیم تا اونی که میخواد ماشین بخره با دید باز تر انتخاب کنه.اونی که خریده دیگه خریده مجبور تعصبی برخورد کنه.
گزارش
پاسخ دادن
02:26  1395/01/15

حسن
1

آقای فرزاد

بنابر کاتالوگ پارس خودرو تفاوت وزن 320 و 330 بین 10 تا 25 کیلو گرم است که قابل صرفنظر است و نباید به آن توجه کنید. در اینجا نکات دیگری مطرح است.

1- برتری عملکرد گیربکس 206 با توجه به نسبت توان دنده های سنگین

2- برتری شتاب اولیه 206

3- وضعیت آیرودینامیکی بهتر 206

4- وزن اضافه بریلیانس حداقل 200 کیلو گرم که اشاره نموده
اید.

در خصوص " خیلی بهتر بودن عملکرد برلیانس " که اشاره کرده اید ، قطعا" یک امر تخصصی است که حداقل بنده و جنابعالی صلاحیت اظهار نظر نداریم. چنانچه این ادعای شما مستند به مدارکی است خوب است آنرا منتشر کنید. پارس خودرو هم حتی یک مدرک تست داخلی خود را هم منتشر نکرده است. حتی مدرکی در خصوص توان موتور اظهار شده و یا منحنی نسبت دور موتور به توان / گشتاور و یا درستی نسبت های خروجی گیربکس در دست نیست. چگونه ادعا کنیم که چنین است و چنان. بیان واقعیات تخریب نیست ، آنچه که تخریب است اغراق است که پس از مدتی نادرستی آن معلوم و همه را دلسرد میکند.
گزارش
پاسخ دادن
08:58  1395/01/15

علیرضا
0

عزیزم برلیانس ۵۳ میلیونه و 206 ۳۳ میلیون:D
گزارش
پاسخ دادن
10:37  1395/01/15

داریوش
3

عجب برلیانس جلو میفته؟؟؟؟؟یعنی تا این حد دارین خودتون توجیح میکنید؟؟؟دوستان این فیلم رو یکی از دوستان بنده گرفته تو چن قسمت مجزا ک بهم وصل شدن اصلا برلیانس جلو نیوفتاد ی بار دوربین یا همون دوربین اسپورت رو رو 206 نصب کردند 206 جلو بود و برلیانس نتونست نزدیکشم بشه بارای بعد دوربین گزاشتن رو برلیانس و اجازه دادن برلیانس جلوتر بره بخاطر شتاب ضعیفتر ک بازم متاسفانه 206 ازش رد کرد برلیانس برخلاف بقیه ی ماشینای چینی خیلی با کیفیته از همه لحاظ حتی موتوری و گیربکس ولی متاسفانه موتورش خیلی خیلی ضعیفه واس این بدنه موتورش بدرد بدنه ی پراید میخوره ن ماشینی ب این سنگینی در کل واس ی رانندگی پیر مردانه عالیه ببخشید اگ بعضی از دوستان با این نظر من ناراحت میشن من واقعیت گفتم
گزارش
پاسخ دادن
11:52  1395/01/15

محمد mz
0

سلام. دقیقا همینطوره. من منبع معرفی میکنم طرف میاد میگه کارشناس سلیقه ای نظر میده.دیگه چی بگم. سایت خودروبانک این ماشین رو بررسی کرد و نوشته شده شتاب اولیه ضعیفی داره و نا امید کننده است
گزارش
پاسخ دادن
12:30  1395/01/15

داریوش
1

اقای یزدانی منم با شما مواقم اگ یکم موتورش قوی تر بود عالی میشد این الانم قیمتش زیاده اونم بخاطر عوارض گمرکیه مطمن باشید این ماشین برلیانس تو ایران با این کیفیت خوب تولید بشه قیمتش بیشتر از 30 ملیون نمیشه
فقط خاک تو سر ایرانخودرو و سایپا ک قد چینی ها عرضه ندارن
حداقل میتونن از چینیها طراحی بدنه بخرن موتورای خودشون رو روش نصب کنن ک ارزونتر بشه اخه واقعا ماشینای داخی خیلی خلی زشتن بغیر دنا ک اونم بد نیست.
گزارش
پاسخ دادن
14:23  1395/01/15

محمد
0

از بازار خبر دارین اصلا؟ قیمت این ماشین 30 میلیون؟ واقعا خیلی جالبه بعضی حرفای دوستان. اگه دنا زیر 25 میلیون بود حرف شما درست بود اینم میشد 30 میلیون.
گزارش
پاسخ دادن
21:33  1395/01/15

کاربر: بابک یزدانی
4

اتفاقأ من دیروز این رو دیدم ولی با اینکه برلیانس 2 بار جلو میفته به نظرم اصلأ ویدئو قابل استنادی نیست، مدت درگ خیلی کوتاهه و راننده ها هماهنگ نیستن و زود ترمز میگیرن

از دوستانی که برلیانس دارند خواهش میکنم از دوستانی که برلیانس دارند و بیشتر از 1000 کیلومتر باهاش رانندگی کردند چندتا درگ اصولی با خودروهای دیگه انجام بدند و توی آپارات آپلود کنند که بقیه هم بدونند برلیانس در چه حد و حدودی هست
گزارش
پاسخ دادن
00:12  1395/01/15

کاربر: بابک یزدانی
5

آقا داریوش ممنون بخاطر توضیحاتتون
متاسفانه چیزی که توی ویدئو دیده میشه اینه که برلیانس جلو میفته و اگر دوستتون این صحبتهایی که شما گفتید رو اونجا نوشته بودند این سؤتفاهم پیش نمیومد که 206 اول حرکت جا میمونه و بعد برلیانس رو رد میکنه.
قسمت اول ویدئو هم که دوربین روی 206 نصب هست، از وسط درگ هست و با توجه به اون دو قسمت بعد این ذهنیت پیش میاد که اول برلیانس جلو افتاده و بعد 206 ازش رد میشه. اگر برلیانس مدل دنده دستی بود نتیجه از این بهتر میشد ولی بازم 206 ازش رد میشه منتها نه به راحتی

در مورد شتاب نسبتأ کم و وزن زیادش هم کاملأ درست میفرمایید، بهتر میبود از موتوری با حدود 10 تا 20 اسب قویتر برای برلیانس استفاده بشه که البته قیمتش بالاتر میرفت و دیگه مثل الان ازش استقبال نمیشد.
اینکه گفتید بدرد رانندگی پیرمردی میخوره به نظرم مقداری بی انصافیه نسبت بهش، شتابش شاید بدرد درگ نخوره اما برای رانندگی شهری و سفر کاملأ جوابگو هست

بازم ممنون بخاطر توضیحاتتون، و همینطور از دوستتون بخاطر تهیه این ویدئو
گزارش
پاسخ دادن
12:49  1395/01/15

کاربر: بابک یزدانی
0

متاسفانه درد مشترک همه ما همینه
اینکه میدونیم بخاطر هیچ و پوچ دلار 3برابر شد یا بهتره بگیم ارزش پول مملکت شد یک سوم چیزی که بود و فقط میتونیم ببینیم و دَم نزنیم
اگر اوضاع همچنان ثابت مونده بود برلیانس رو باید 15میلیون میخریدیم

خدا به همه ما صبر بده
گزارش
پاسخ دادن
23:15  1395/01/15

اعتبار
4

برلیانسو از نزدیک دیدم خوشم نیومد.
هم کوچیکه مخصوصا جای راننده هم خشکه طراحی داخلش.
۵۵ میلیونو یخرده بزارید روش ماشین بهتر بگیرید.
21:02  1395/01/14
گزارش
پاسخ دادن
S5 n اردبیل
0

قبل از عید شماره شاسی بخوره پلاک بشه حتی اگه بعد عید هم تحویل بدن ۱۴۰۰ میخوره
گزارش
پاسخ دادن
13:55  1400/11/24

Hafez
6

شما بااین اعتبار که دارید میتوانید پول چاپ کنید ولی ما نمیتونیم به این مقدارزیاد اعتبار کسب کنیم وپول چاپ کنم بابا شما دیگه کی هستید فکر میکنی این مقدار
پول علف خرسه اگر داشتم لازم نبو د شمابگید
گزارش
پاسخ دادن
22:14  1395/01/14

مقدم
5

برلیانس قشنگه نازه و البته چشم نواز. افت قیمت داره البته واسه بی غما نه- تو نمایندگیا قطعاتش کمه ماشینا خوابیدن خودم دیدم-اگه خدمات و کیفیت قطعات و مثل کیفیت فعلی سپرش خوب و زیاد بشه میشه امیدوار بود پارس خودرو باید دست از تنبلی و خواب برداره و بجنبه.
20:28  1395/01/14
گزارش
پاسخ دادن
جواب
7

واقعا مسخره شده این بحث‌ها ی اضافه دوستانی که این ماشینو دارن خواهشا فکر کنم در مورد موارد فنی ماشین صحبت کنیم
بهتره تاجواب کسانی که نظرهای بی جا راجع به خودرویی که هنوز از نزدیک ندیدن و بدیم اینا احتمالا فرزندان همونایی هستند که دهه شصت میگفتن آدم ماشین آلمانی و آمریکایی رو ول میکنه ماشین ژاپنی سوار میشه؟
البته اونها راجع به ماشین های آمریکایی و آلمانی میگفتن نه ایران خودرو که یه ماشینو بیست و پنج سال با عوض کردن چراغ عقب و جلو به ما مردم میفروشن.
18:40  1395/01/14
گزارش
پاسخ دادن
محمد رضا
3

من هم برلیانس h330 ثبت نام کردم تحویل فروردین ولی دعوت نامه هنوز نیامده خواستم ببینم زمان ارسال دعوت نامه می تونم رنگ خودرو را عوض کنم الان مشکی ثبت نام کرد م . به نظر شما کدام رنگ بهتر است . سایتی است که بفهمیم که دعوت نامه می دهند . ممنون می شوم من راهنمایی کنید
16:54  1395/01/14
گزارش
پاسخ دادن
hf
3

رفیق بهترین رنگ رو انتخاب کردی شک نکن
گزارش
پاسخ دادن
19:23  1395/01/14

ندا
4

سلام دوست عزیز......
من خودم 330 نوک مدادی اسند ماه تحویل گرفتم و کاملا از رنگ اون راضی هستم ...
به نظرم بهترین رنگه ... ولی در کل رنگهای تیره این ماشین از رنگهای روشن اون بهتره... مشکی و نوک مدادی و قهوه ای....
گزارش
پاسخ دادن
08:41  1395/01/15

ندا
5

سلام به همه دوستان....
من 330 اتومات اسفند ماه تحویل گرفتم و حدود 3000 تا باهاش رانندگی کردم....
سواری اون کاملا نرمه و احساس راحتی می کنی...
ترمز اون هم کاملا مناسبه....
در خصوص شتاب اون میشه گفت زمانی که ماشین 5 سرنشین داره و یا صندوق اون پر از وسایله یه مقداری افت می کنه...ولی شرمندت نمی کنه... شتاب اون اون قدر هم نیست که هیجان زدت بکنه...
در جاده کفی زمانی که موتور دور بر میداره شتابش قطعا خیلی خوبه ولی من منظورم تو تمام شرایط جاده ای هست....
در کل به نسبت پولی که پرداخت کردم کاملا راضی هستم

فقط یه سوال از دوستانی که برلیانس دارن.. ماشین من در سرعت پائین ... حدود 20تا 30 کیلومتر و زمانی که زیاد بهش گاز نمی دی در بعضی مواقع گاز نمی خوره... یعنی باید پا رو از روس پدال برداری و مجدد گاز بدی... البته نگران نیستم.. ولی برای گارانتی اول که احتمالا تو ماه اینده باشه حتما به نمایندگی میگم.... خواستم بدونم برای کسی از دوستان هم این مشکل پیش اومده و ایراد از چی بوده؟
گزارش
پاسخ دادن
08:48  1395/01/15

محمد رضا
1

سلام به مخاطبان وست دارم که این خودرو را در کلاس دستی با خودروی دنا ایران خودرو مقایسه کنم. ابتدا از طراحی شروع می کنم. کاملا مشخص است که برلیانس 330 کپی برداری شده از محصولات بی ام دبلیوو می باشد. که البته خیلی ناشیانه این طراحی مخصوصا در جلو و عقب دیده می شود. که همین طراحی ناشیانه در ادغام با ساخت و قالب گیری بی کیفیت تفاوت های زیادی را با محصولات بی ام دبلیو بوجود آورده در حالی که دنا گرچه روی پلتفرم سورن بسته شده اما در جلو و عقب کشیده تر و چهره ای اسپرت تر را دارا می باشد. البته بزرگ بودن دنا این خودرو را به عنوان خودروی خانواده معرفی کرده است. پس در طراحی خارجی به نطر من دنا عملکرد بهتری دارد. حال نوبت طراحی داخلیه که الحق در مقایسه با سایر محصولات ایران خودرو دنا مناسب تر می باشد. فضای مناسب سرنشینان عقب حتی برای افراد بلند قد هم مناسب است. که البته جادار بودن و راحتی در مسافرت نقطه عطفی در خانواده محصولات سمند و علی الخصوص دنا می باشد هرچند که فضای سرنشین جلو تا حدودی محدود شده اما در مقایسه با برلیانس بهتر می باشد . طراحی داشبورد و کیفیت نیز از دیگر برگ
16:35  1395/01/14
گزارش
پاسخ دادن
سعید
13

دوست عزیز نظرتان محترم ولی برادر دوست فابریک من از کارکنان ایران خودرو است و از نواقص شدید دنا برایم گفت مخصوصا داشبورت بی کیفیت که تمامش ساخت چینه اونم از شرکتپهايه کوچیک و تازه تاسیس موتورش که همان ای اف سون که نواقص زیادی دارد برادر این موتور ای اف سون با اون موتور بوش آلمان خیلی فرق دارد و به اون با کیفیتی نیست تازه این موتور خیلی زود داغ میکند و سر سیلندر ميسوزوند ميتونين سری به تعميرگاههاي مجاز ایران خودرو بزنی .دوست عزیز امیدوارم باعث رنجش شما نشده باشم
گزارش
پاسخ دادن
17:21  1395/01/14

احمد
10

عجب مقایسه ای بودددددده....داداش دمت گرم ...ههههههه
گزارش
پاسخ دادن
17:36  1395/01/14

بهزاد
15

اصا خیلی فنی بود مقایسه ت!!
یک کلام میگفتی.عشقم دنا !!! کاملا علمی تر بود :D
گزارش
پاسخ دادن
20:13  1395/01/14

Hasan
12

خخخخ کلی خندیدم از این مقایسه.
به نظرم از سایتی جایی کپی کردی دادا.
ما به نظر شما احترام میزاریم. دنا برازنده شماست. مبارکه
گزارش
پاسخ دادن
20:18  1395/01/14

Hafez
8

محمد رضا جان مبارکتون باشه بترکه چشم بخیل و حسود ما انتخابمونو
کردیم خوب یا بد دیگه مشکل ماست خدتونو نارحت نکنید
گزارش
پاسخ دادن
22:23  1395/01/14

مرتضي
0

دوستان تحويل فروردين خبري نشده؟؟
16:03  1395/01/14
گزارش
پاسخ دادن
Hafez
2

مرتضی جان هنوز تحویل بهمن واسفند مانده تحمل داشته باشید تا،،،،،،،،، خردادماه
گزارش
پاسخ دادن
23:58  1395/01/14

علی
2

سلام نظر شخصیمه
برلیانس از نزدیک مثل اسباب بازی میمونه روح نداره.
16:02  1395/01/14
گزارش
پاسخ دادن
سعید
0

دوستان برليانس پارس خودرو بهتره یا برليانس شرکت سایپا .یا اصلا باهم فرق دارن از نظر کیفیت .ممنون میشم راهنماييم کنید .
14:48  1395/01/14
گزارش
پاسخ دادن
عاشق برلیانس
3

برلیانس ایران خودرو از جفتشون بهتره
میگن کارشناسای bmw هم بعضی وقتا تو خط تولید نظارت دارن روش
گزارش
پاسخ دادن
14:55  1395/01/14

hasan
3

سلام
پارس خودرو کد 300 و 320 توليد ميکنه
و سايپا کد 220 و 230
که با هم تفاوت دارند
گزارش
پاسخ دادن
14:58  1395/01/14

سعید
0

پس کد 330 رو کدوم شرکت تولید ميکنه
گزارش
پاسخ دادن
17:25  1395/01/14

کاربر: بابک یزدانی
4

سلام
از نظر موتوری یکی هستند اما امکانات سری 300 که پارس خودرو میزنه بهتر از 200 هست
ظاهر هم که سلیقه ای هست
گزارش
پاسخ دادن
16:47  1395/01/14

کاربر: بابک یزدانی
2

منظور از سری 300 همون 320 و 330 هست
پارس خودرو این دو مدل رو تولید یا بهتره بگیم مونتاژ میکنه
گزارش
پاسخ دادن
20:22  1395/01/14

برلیانس سوار
4

ماشین خوبیه در کل از پراید کره ای خیلی سرتره...
14:33  1395/01/14
گزارش
پاسخ دادن
جواب برلیانس سوار
5

شما برلیانسو با پراید مقایسه میکنی؟؟؟؟ دوست عزیز میشه بنزو با پیکان مقایسه کرد؟؟؟؟؟
بله هر دو چهار چرخ دارند و هر دو ماشین هستند.
گزارش
پاسخ دادن
14:51  1395/01/14

فرزاد
10

مرسی دوست عزیز.دنا هم از پیکان وانت یه کم بهتره
گزارش
پاسخ دادن
15:07  1395/01/14

علیرضا غلامی
6

دوست من پراید اولش از آمریکا اومده.جهت اطلاع گفتم.فورد این طرح رو زده و بعدا به کره فروخته شد.اما نظرت قشنگ بود حال کردم.مرسی
گزارش
پاسخ دادن
01:13  1395/01/15

قربانی
17

سلام دوستان عزیز
من با ماشین برلیانس اتو330
از بیست و هشتم اسفند مسافرتم رو از تهران شروع و اراک و خرم آباد و کل خوزستان بعد یاسوج و یزد و اصفهان رو گشتم و دوازدهم فروردین تهران بودم.
بی عیب ، بی نقص ، راحت و و کارآمد ترین ماشینی که تا حالا داشتم.
کارکردش از 8400 حالا شده 12200 تا .
با اینکه بعضی شهرها بنزین سوپر نداشتن ولی این ماشین تو هیچی کم نیاورد
امیدوارم سال خوبی برای همه شما عزیزان باشه و از ماشین تون لذت ببرید.
14:25  1395/01/14
گزارش
پاسخ دادن
مجید مقصودیان
2

با سلام واقعا ماشین خوب و عالیه اما در سربالایی کم میاره مسیر تهران تا آستارا رو خیلی خوب و راحت رفتیم اما از آستارا تا اردبیل که سربالایی اذیت کرد
گزارش
پاسخ دادن
16:02  1395/01/14

محمد
5

تو سربالایی سرپایینی باید تیپ ترونیک بذارید.
گزارش
پاسخ دادن
22:39  1395/01/14

قربانی
10

سلام دوستان عزیز
من با ماشین برلیانس اتو330
از بیست و هشتم اسفند مسافرتم رو از تهران شروع و اراک و خرم آباد و کل خوزستان بعد یاسوج و یزد و اصفهان رو گشتم و دوازدهم فروردین تهران بودم.
بی عیب ، بی نقص ، راحت و و کارآمد ترین ماشینی که تا حالا داشتم.
کارکردش از 8400 حالا شده 12200 تا .
با اینکه بعضی شهرها بنزین سوپر نداشتن ولی این ماشین تو هیچی کم نیاورد
امیدوارم سال خوبی برای همه شما عزیزان باشه و از ماشین تون لذت ببرید.
14:22  1395/01/14
گزارش
پاسخ دادن
Si
0

دوستانی که H330 دنده ای دارن لطفا واضح بفرمایید کع در مدل دنده ای برای باز کردن درها باید سوییچ در ماشین رو باز کنیم یا اینکه مثل ماشینای دیگه سمند و پژو با ریموت باز میشه از دور؟
14:10  1395/01/14
گزارش
پاسخ دادن
امین
1

نداره،باید با سویچ باز کنید
گزارش
پاسخ دادن
15:22  1395/01/14

کاربر: بابک یزدانی
0

سلام
ریموت نداره ولی با حدود 700هزار تومن میتونید سیستم ورود و استارت بی کلید رو روش نصب کنید
یکسری دزدگیرها هم سیستم ورود بی کلید دارند و استارت هم با ریموت میشه
گزارش
پاسخ دادن
16:53  1395/01/14

احمد
23

برلیانسیهای محترم وباکلاس عرض سلام من فقط یه چیز بهتون بگم ماشین من 330اتو تو صد تا ماشین روز سیزده میدرخشید این قدر ازم سوال کردن خداوکیلی دیوانه شدم برا هزار نفر توضیح باید بدی در مورد مدل ومشخصات ماشین
13:53  1395/01/14
گزارش
پاسخ دادن
فرزاد
11

الان دنا سوارا میریزن میان زیرش نظر میدن خخخخ.اخه کی به دنا توجه میکنه
گزارش
پاسخ دادن
14:18  1395/01/14

دنا
1

شما همون برو ماشین چینی سوار شو اقا برداشته 4000 ابا ماشین رفته برا دفعه اول بعد انتظار داشته ماشین بعد باشه یا منفجر شه که میاد تعریف میکنه بعد 2 سال کار کرد معلوم میشه دنا بهتره یا برلیانس چینی
گزارش
پاسخ دادن
15:09  1395/01/14

محمد
14

پدرم چندماهه دنا خریده هفته ای یک بار نمایندگیه. دستگیره ها که کم مونده دربیاد از جاش. کروز که یک بار در میون هنگه و گاهی باید 10 بار خاموش روشن کرد تا کار کنه. صدای ضبتو از رو فرمون کم میکنم میره آهنگ بعدی. کمکای عقبم که مثل وانت صدا میده. تازه این اتفاقات برای پدر من افتاده که خیلی خیلی با ماشین مدارا میکنه. در ضمن من با قد 180 واقعا هر دفعه سوار ماشینش میشم پدرم زانوهام درمیاد. اره ایشالاه اگه ماشین پدرم تا 2 سال دیگه دووم بیاره یه مقایسه با برلیانس میکنیم.
گزارش
پاسخ دادن
16:38  1395/01/14

محمد
1

دنا عشقه
گزارش
پاسخ دادن
17:48  1395/01/14

دنا سوار
1

اگه راست بگي پدرت خيلي بد شانسه. نسخه هاي اوليه دنا مشكلاتي دارند و داشتند اما اينطوري كه شما ميگي نيست لطفا ياد بگيريد با تعصب صحبت نكنيد.
گزارش
پاسخ دادن
17:53  1395/01/14

اهورا
3

خو پس برو با عشقت بخواب چرا اینجا هی میگی حوس دشنام کردی مرد فهمیده؟!
گزارش
پاسخ دادن
20:03  1395/01/14

مهدی کرج
0

با سلام به دوستان و تبریک سال نو

ما تحویل فروردینیم فکر کنم خرداد بدن با این حساب دوستمون تحویل اذر بود اواخر اسفند گرفته
13:18  1395/01/14
گزارش
پاسخ دادن
سعید
1

سلام دوستان من بعد از چند ماه تحقیق بین دنا و برليانس تصمیم گرفتم برليانس بگیرم اونم اتوماتیک دوستان دوتا سوال داشتم
1:من پولم نقده باید ثبت نام کنم یا تحویل فوری دارن
2:آیا قطعات برليانس تو بازار وجود دارن و مشکلی از بابت قطعات نداریم البته انشالله هیچ وقت ماشينتون خراب نشه
3:اگه بخوام ثبت نام کنم کجا باید ثبت نام کنم
13:15  1395/01/14
گزارش
پاسخ دادن
فرزاد
11

فعلا شرایط نقد نداره ولی ممکنه باز بذارن.قطعاتش فعلا بیشتر شده که هر چی بگذره بهتر میشه وضعیتش.برای ثبت نام باید به نمایندگی های سایپا مراجعه کنید.بین دنا و برلیانس انتخاب خوبی رو داشتین.چون برلیانس خیلی زیباتر و بهتره.دنا رو هر کاریش کنی واسه سن بالاها خوبه.چون دقیقا مثل سمند میمونه
گزارش
پاسخ دادن
13:48  1395/01/14

سعید
1

مرسی آقا فرزاد از راهنماييتون
میگم مگه برليانس پارس خودرویی نیست .چون به نظرم پارس خودرو بهتر شرکت سایپا است
گزارش
پاسخ دادن
14:41  1395/01/14

saeed
0

اینکه شد 3 تا سوال..
گزارش
پاسخ دادن
17:30  1395/01/14

کاربر: بابک یزدانی
2

سلام
فروش فوری که نداره فعلأ اما اگر پولتون نقد هست توی خود نمایندگیها یا سایتهای فروش خودرو از کسانیکه دعوتنامه براشون صادر شده خریداری کنید که زودتر تحویل بگیرید
گزارش
پاسخ دادن
16:58  1395/01/14

علی اکبر
0

دوستان سلام من از خودرو برلیانس 7 یلی خوشم آمده لا توجه به امکانات آن ولی یک سوال نظرتان را در مورد خودرو h30 کراس اوور که ایران خودرو میخواهد بدهد با قیمت 45 میلیون چیست این بهتره یا برلیانس؟
12:54  1395/01/14
گزارش
پاسخ دادن
hasan
2

دوست عزيز
اون کراس اوور h30 ايرانخودرو مال شرکت دانگ فنگ چين با موتور tu5 داخليه و همين باعث ارزانتر شدن اين ماشينه.
گزارش
پاسخ دادن
14:14  1395/01/14

شمس
11

سلام دوستان گرامی ضمن تبریک سال نو خواستم اطلاعاتی که از سواری برلیانس 330 داشتم را خدمت دوستان قرار بدم.
من با این خودرو 4700 کیلومتر راه رفتم در ایام عید و در شرایط برف و باران به شمال کشور و شهر سرعین و اردبیل رفتم .در یک مسیر 10 ساعت بدون اینکه خودرو را خاموش کنم 670 کیلومتر در شرایط سربالایی تند(گردنه حیران) و سرازیری تند و جاده برفی رانندگی کردم با 5 سرنشین و کلی اسباب و اساس در صندوق عقب که به زور بسته شد. واقعا خودروی خوبی نشان داد با یک باک بنزین 740 کیلومتر با شرایطی که گفتم راه رفتم و جایی را که سمند لیز خورد و نتوانست بیاد من رفتم. در اتوبان هم با سرعت 120 دور موتور کمتر از 3000 یعنی حدود 2700-2800 بود. ایرادی که میتوان گرفت این که کمی تنبل در شتاب گیری هست و انهم بدلیل اتومات بودن و سنگین شدن ماشین توسط خودمان بود و همچنین ترمزهای نسبتا ضعیفش هست. در کل خیلی راضی کننده بود.
12:21  1395/01/14
گزارش
پاسخ دادن
خان
12

سلام دوستان انشااله که تعطیلات به همه خوش گذشته باشه وسال خوبی داشته باشید -هنوز خبری از دعوتنامه فروردین نشده -ضمنا من روز سیزده بدر بیرون رفته بودم یه 330اتومات دیدم با صاحبش صحبت کردم خیلی راضی بود منطقه ما کوهستانی هست(کرمانشاه)میگفت تو سربالایی اصلا کم نمیاره خداییش خیلی تعریف مکرد انشااله همگی زودتر تحویل بگیریم وبه خوبی وخوشی استفاده کنیم
12:10  1395/01/14
گزارش
پاسخ دادن
HN
2

سلام
دوستان از ثبت نام هاى سال٩٤ كسى هست كه هنوز تحويل نگرفته باشه؟؟؟
12:01  1395/01/14
گزارش
پاسخ دادن
قلیج خانی
0

من تحویل نگرفتم از92 تا الان
گزارش
پاسخ دادن
13:35  1395/01/14

فرج
4

یه دروغی بگو که باور کنیم اخه سال92 این ماشین کجا بوده هنوز تولید هم نشده بود
گزارش
پاسخ دادن
13:50  1395/01/14

Hafez
0

برادر عزیز من تحویل بهمنم هنوز دعوتنامه نیامده است
گزارش
پاسخ دادن
14:44  1395/01/14

بريانس سلطان
2

راستيييييي؟؟؟؟ وااااايييي، من الان ميرم پس ميدم، شماهام پس بديد همه ببينيد چقد دير تحويل ميدن، رفته تو سال سووووووم!!!!، بجاش دنا بگيريد، درجا تحويل ميدن، نكه باد كرده رو دست ايرانخودرو:))))))))
دادا سال ٩٢ طراحي هم نشده بودااااااا اين ماشين!!!!
گزارش
پاسخ دادن
16:10  1395/01/14

فرج
2

باسلام ایا از دوستان کسی هست که تحویل فروردین یا اردیبهشت باشد و دعوت نامه برایش امده باشد؟
11:25  1395/01/14
گزارش
پاسخ دادن
ساناز
2

سلام دوستان. كسي هستش كه تحويل اسفند باشه و هنوز ماشينشو تحويل نگرفته باشه؟؟
10:53  1395/01/14
گزارش
پاسخ دادن
سلیم
0

سلام.منم ثبت نام آبان ماه بودم هنوز هیچ ‌خبر از فاکتور نیست.‌چکار کنم
گزارش
پاسخ دادن
20:08  1400/11/20

فرج
0

باسلام معمولا با 1ماه تاخیر تحویل میشود و زمان دعوت نامه میشود دستی را به اتو تغییر داد البته دعوت نامهای دستی گویا دیرتر ارسال میشود زیرا اکثرا اتو ثبت نام کردند و شرکت تمام وقت خود را بروی منتاژ اتمومات گذاشته است
گزارش
پاسخ دادن
13:59  1395/01/14

Hafez
0

ساناز خانم من تحویل بهمنم هنوز دعوتنامه صادر نشده
گزارش
پاسخ دادن
00:33  1395/01/16

علی
5

با سلام خدمت دوستان برلیانسی ،
من حدود یه 8 ماهی میشه این ماشینو گرفتم قبلا هم گفتم ماشین خوبیه ولی خدمات پس از فروشش صفر .
نخرید تا اینا مجبور باشند خدمات بدند ، به هر جا هم زنگ می زنم جواب درست و حسابی نمیدند .
سرتونو درد نیارم تو یک کلمه این پارس خودرو هم دزد از آب در اومد ........

10:39  1395/01/14
گزارش
پاسخ دادن
سارا
1

سلام امیدوارم ایام بکام باشه و تعطیلات رو به خیر و شادی سپری کرده باشین

دو تا سىوال داشتم از خدمتتون
۱. من تحویل اردیبهشت هستم به نطرتون چه موقع دعوت نامه صادر میشه
۲. میشه زمان صدور دعوتنامه دستی رو به اتو تغییر بدم ؟
ممنون
10:36  1395/01/14
گزارش
پاسخ دادن
فرزاد
1

بله میشه دستی رو به اتومات تغییر داد و حتی سریعتر بهتون تحویل میدن.شما اردیبهشت هستید در بدترین حالت خرداد تحویل میدن.چون پارس خودرو خط تولید این خودرو رو 2 برابر کرده از سال جدید به دلیل سفارش زیاد
گزارش
پاسخ دادن
13:52  1395/01/14

ابی
0

سلام خدمت همگی
من قصد خرید برلیانس h330 دستی رو دارم. حقیقتش پولم به اتومات نمیرسه . ممنون میشم راهنماییم کنید که مقرون به صرفه هست یا نه ؟ در ضمن اگه پیشنهاد بهتری دارید عرض کنید .
با تشکر از همه
گزارش
پاسخ دادن
14:43  1395/01/16

سارا
0

ممنون فرزاد خان
گزارش
پاسخ دادن
16:21  1395/01/16

پوریا
2

سلام من تحویل خردادم H330 اتومات فکر میکنید کی تحویل بدن ؟؟؟؟؟
ممنون
10:36  1395/01/14
گزارش
پاسخ دادن
hasan
0

سلام
گويا در سال 94 تاخير زياد بوده و بعضا دوستان تا دو ماه تاخير در تحويل داشتن.
ولي گويا در سال 95 قرار بر اضافه کردن خط توليده و بنده هم از نمايندگي پرسيدم تا الان بالاي 7000 ثبت نامي در ليست اين خودرو هست که تحويل نگرفتن.
چه شود خدا داند
گزارش
پاسخ دادن
14:17  1395/01/14

رضا
1

اقای احمدhcشما که خودتون رو فوق لیسانس ادبیات معرفی میکنید متاسفانه خیلی بی ادب هستیدوبعید میدونم فرد تحصیل کرده ای باشید
10:05  1395/01/14
گزارش
پاسخ دادن
احمد HC
1

اولا سلام،دومم منظورت کدوم پیام من یا کدوم مطلب'دقیقتر کدوم کلمه یا واژهای که بکار بردم هست،لطفا بگو راهنماییت کنم یا بهتره بگم روشنت کنم تا با کلمات آشنا بشی"
گزارش
پاسخ دادن
14:52  1395/01/16


ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
پارسا. 34 نظر
X33 Cross cvt 28 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
😊😊 : اخه شاهین جی با جی ال فقط سانروف فرق داره چرا از خودتون حرف در میارید همشون یه گوهن اون فقط سانروف داره جی ال اون چوس و نداره افتاد حالا از خودتون برای داشتن یه سانروف ماشین بنز نسازین همشون یه پخن در ضمن سانروف فقط روسقفش یه پلاستیک زده زیادم جالب نیست
علی شاهین اسفند : تکمیل وجه کردین؟ بصورت کامل
5252 : سلام امروز توی پیجهای اینستاگرام تصویر فاکتور شاهین جی با تاریخ پذیرش 11 آذر رو دیدم من خودم 11 اذر پرداخت کردم و پذیرش ۱۲ اذر ولی هنوز فکتور نشده
شاهین دنده جی پذیرش۱۱ آذر : شاهین جی دنده پذیرش ۱۱ آذر من فاکتور نشده تا این لحظه لعنت بهشون
تارا دستی ۳۰ es : سلام شرایط بنده دقیقا مثل شماست
شاهین جی ۱۱ آذر : شاهین جی دو ماه خورده ای تاخیر خورده چرا فاکتور نمیکنن؟؟
طاها : سلام کسی خبر داره تو این ماه دعوت نامه شاهین جی میاد یا ن اگر کسی خبر داره اینجا بگه من ۴۰۲ پیش فروش نوشتم قرار بود دعوت نامه اخر هفته اسفند بیاد تا امروز هیچ خبری نشده بخدا خسته شدم
شهابx5 آبان : مبارکت باشه ایشالا بزودی تحویل بگیری منم 13آبان بودم رنگ مشکی خوزستان ولی هنوز خبری نشده
A5 : سلام میشه بگید از مرحله ارسال مدارک تا تحویل چند روز زمان میبره
A5 : سلام مبارک باشه میشه بگید کی فاکتور شدو از زمان صدور پلاک تا تحویل چه قدر زمان برد
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
کوییک : سلام.کوییک تحویل اسفند امروز چراغ تحویل روشن شد.بازهم مرحله ای باقی مونده یا تمامه؟
محمد 19مهر : ما داریم میریم حقمون و بگیریم این سایپا ست که دزده و حق مردم و خورده
اطلس تکمیل وجه 29مهر403 : واقعا متاسم ک هیچ کس نیست صدای مردم ایرانو بشنوه حالااگه غزه و لبنان بود سریع پیگیری میکردن
اطلس تکمیل وجه 29مهر403 : تمام زندگیم به هم ریخته خدااززمین برتون داره که ملت رو خر فرض کردین
خسارت دیده از سایپا : دوستان فردا یادتون نره. خودتون و هرکسی ک دورتون هست باخودتون بیارین
. : پلاک شده ماشینت؟؟؟؟
علی : گفته میتونی بیای حضوری تحویل بگیری،اگر اوکی هستی در سامانه تایید کن تا کارهاش رو انجام بدیم و پیام بدیم که در چه روزی بیای،اگرم نه ده روزی وایس تا مثل بقیه به نوبت پلاک فیزیکی نصب بشه و از نمایندگی بگیری
Sajad : سلام دوستان 207 سقف پانا فوق العاده تحویل خرداد ماه تبدیل ب چی اومده واسش؟؟؟کسی میدونه این تبدیله چیه؟؟ هر کی اطلاع داره یه توضیحی بده لطفا
سعید آریزو5 : دوستان قضیه چیه؟ دیون دولتی مگه قراره چقدر تو مدیران خودرو بره بالا؟!
پانا دستی سفید فولادی 14 خرداد : سلام داستان این تبدیل چیه که برا من اومده