امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1498
گیربکساتوماتیک
تعداد دنده4
قدرت موتور (اسب بخار)103
ترمز جلودیسکی
ترمز عقبدیسکی
رینگ (اینچ)15
طول (سانتی‎‏متر)451
عرض (سانتی‎‏متر)175.8
ارتفاع (سانتی‎‏متر)146
حجم باک (لیتر)55
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
گشتاور138
کنترل آب و هوای اتوماتیکدارد
سیستم دسترسی بدون کلیددارد
سانروفدارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
صندلی رانندهبرقی
صندلی سرنشیندستی
تهویه مطبوعدارد
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

50123 نظر

bahram
0

عرض سلام و ادب
دوستان یک سوال برام پیش اومده چرا در بعضی مدل های 320 آینه بغل راهنما داره در بعضی ها نه
با تشکر
08:47  1395/01/10
گزارش
پاسخ دادن
حامد قاضی
0

مدل دنده ای این ماشین پایین ترین سطح آپشن را داره و آینه ها فاقد راهنما هست. همچنین تهویه هم دستی. کنترل آینه ها هم دستی و فاقد سانروف وروژکتور جلو و همینطور سنسور دنده عقب هست (البته از آخری مطمئن نیستم)
گزارش
پاسخ دادن
12:43  1395/01/10

حامد قاضی
10

بررسی برلیانس مدل h320 قسمت 1:
بنده یک برلیانس 320 دستی تحویل دی ماه ثبت نام کردم که با تاخیر در 20 بهمن تحویل گرفتم. و پس از تجربه سفر 3000 کیلومتری از شرایط مختلف جاده ای و آب و هوایی این تجربه رو در اختیار دوستان میگذارم.
نکات مثبت: مصرف پایین سوخت 5.1 الی 5.3) با متوسط سرعت 100.
ظرفیت باک یوخت بالا. ارگونومی مناسب دنده . تهویه مطبوع مناسب خصوصا در بخش بخارزدایی شیشه ها. راحتی صندلی ها و فرمان برقی مناسب حساس به سرعت. همینطور فضای بار مناسب با وجود هاچ بک بودن ماشین. شتاب مناسب در جاده های کفی. و شتاب نسبتا مناسب در جاده های دارای شیب که البته نسبت به حجم موتور منطقینیست.نور بسیار خوب چراغ ها خصوصا نور بالا و پرژکتور ها
نکات منفی: کیفیت چسبندگی پایین رنگ سپر و تفاوت فام رنگ سپر با بدنه. محدود بودن لوازم یدکی که البته از فروردین آپشنها توسط پارس خودرو ارائه میشه اما هنوز در زمینه قطعات خصوصا قطعات بدنه خدمات به هیچ وجه راضی کننده نیست.
گزارش
پاسخ دادن
12:53  1395/01/10

حامد قاضی
13

در مورد دوستانی که ماشین های وطنی رو بهتر از ماشین های چینی قلمداد می کندد باید بگم که اولا الان عمده قسمت های ماشین های داخلی چینی هست از نو کیفیت پایین اما برلیانس هم از نظر تکنولوژی ساخت بالاتر هست هم طراحی هم کیفیت.
به عنوان مثال: در این ماشین واشر سر سیلندر حذف شده که نشاندهنده کیفیت و تکنولوژی بالای ساخت هست در تلرانس ها و انطباقات.
دوم اینکه فرمان برقی باعث افزایش راندمان موتور و حذف سیستم هیدرولیک شده و کاهش مصرف هم در پی داره.
سوم استفاده از زنجیر بجای تسمه تایم که باعث هزینه های نگهداری کمتر میشه.
و در مورد ایمنی هم استفاده از ترمزهای عقب دیسکی. لاستیک های 195 و رینگ های با 5 محل اتصال باعث عملکرد بهتر در هنگام ترمز میشه.
در زمینه طراحی هم جای شکی در تناسبات طراحی نیست.
همینطور لازم به ذکر هست در خودرویی مثل دنا حتی اصول ساده ای ایرودینامیک مثل قرار دادن آنتن رادیو در عقب خودرو هنوز اصلاح نشده که واقعا ضعف های ساده اما پیش پا افتاده ای هست که جای سوال داره...
گزارش
پاسخ دادن
13:04  1395/01/10

hn
6

سلام
اين نكته رو هم اضافه كنيد كه موتور ماشين خيلي پايين قرار گرفته و اين خودش باعث افزايش هندلينگ و تعادل ماشين ميشه
گزارش
پاسخ دادن
13:36  1395/01/10

رضا
7

دوستان عزیز اگه برلیانس هم مثل تمام ماشین های وطنی ده پونزده سال کپی میشد قطعا در هر دکون بقالی هم قطعات یدکیش پیدا میشد.
شما از در سوپر مارکتی سر کوچتون هم میتونید لوازم یدکی و مصرفی پراید و سمند و پژو و .... پیدا کنید.
پس تخریب یه خودروی جدید که هنوز با این تولید نه چندان زیاد یکسال نیست به بازار اومده بی انصافیه
گزارش
پاسخ دادن
16:04  1395/01/10

حسین
1

H330 دنده معمولی دارم که آینه ها نیز راهنما دارد حذف یک بوق حذف بلندگوهای درهای عقب وحذف پرژکتور های جلوآپشن نمیشود در مجموع مگر چقدر هزینه دارد که پارس خودرو بعنوان آپشن حذف کرده وقتی برای ماشین را بیمه ثالث و بیمه بدنه و دوسال امداد رایگان در نظر میگیرد چه لزومی دارد تا این اقلام را حذف کند جای شکرش باقی است که شیشه بالابر درهای عقب را برقی گذاشتند همه خریداران حاظر بودند تا هزینه آنرا بدهند تا حذف نشود ظاهرا شنیدم که قرار است امکان درخواست برخی موارد برای خریداران جدید فراهم شود البته ما نیز از طریق نمایندگی موارد لازم را اضافه خواهیم کرد با توجه به سه مسیر مسافرت کوتاه در مرحله آببندی خودرو در مجموع راضی کننده است یقینا پارس خودرو میبایست با توجه به نظرات مشتریان و در جهت تامین رضایت آنان تجدید نظر نماید
گزارش
پاسخ دادن
21:07  1395/01/10

امیررضا
14

سلام تجربه رانندگی با h330اتو بعد از ۱۵۰۰ کیلومتر رانندگی اقآآآ عالیستت حرف نداره هرروز که می گزره بیشتر عاشقش میشم
02:02  1395/01/10
گزارش
پاسخ دادن
اهورا
10

سلام دوستان قبل از اینکه سوالی بپرسم ازدوستانی که صمیمانه همکاری میکنند وجواب سوالها رو میدن تشکر میکنم نکته بعد اینکه چرا ما ایرانیها قبل از خرید هرخودرویی به فکر فروش آن هستیم درصورتی که همه مون میدونیم هرخودرویی که داشته باشیم استهلاک داره ازپراید تا بی ام دبلیوی x8پس زیاد خودتون رو درگیر این حرفها نکیند سوال من از دوستان اینه برای h330اتو چه نوع ومارک روغن موتورپیشنهاد میکنید؟؟ واینکه دوستانی که تجربه روندن با تهویه مطبوع (کولر) رو داشتند بفرمایند آیا ماشین مثل ماشینهای داخلی میخوابه درشتاب اولیه یا نه بازم ممنونم.
01:50  1395/01/10
گزارش
پاسخ دادن
حامد قاضی
0

روغن 10w40 با درجه کیفی sl. ترجیحا روغن های معتبر تولید داخل
گزارش
پاسخ دادن
11:03  1395/01/10

نادر
3

کولر برقی است وهیچ تاثیری در شتاب وقدرت موتور ندارد.
گزارش
پاسخ دادن
11:15  1395/01/10

حسین
10

ببخشید موتورکولر برقی نیست نکته این است که علیرغم اینکه کمپرسور کولر با تسمه از طریق موتور نیروی خود را تامین میکنه ولیکن تاثیری در توان موتور وکاهش آن نداره در برخی از خودرو ها تا کولر روشن میشود در کاهش توان موتور تاثیر گذار است برلیانس از جمله خودروهایی هست که روشن بودن کولر تاثیر در کاهش توان موتور ندارد
گزارش
پاسخ دادن
11:54  1395/01/10

امین
0

مبارک باشه.ان شاءالله چرخش بچرخه و بسلامتی از سفر برگردی و بیشتر از تجربه رانندگی با ماشین مورد علاقه دوستان برلیانسی بگی.
00:14  1395/01/10
گزارش
پاسخ دادن
حمید
14

سلام دوستان عزیزم من اچ 330 اتومات دارم باهاش مسافرت آمدم 1700کار کرده عالی بخدا مصرف سوخت کم شتاب خوب الانم اردبیل هستم آمدم تهران بازم تجربه رانندگی را باشما در ميون ميذارم خداروشکر سفر راحتی با برلیانس داشتم خداروشکر توبرف توبارون راحت بودم
23:57  1395/01/09
گزارش
پاسخ دادن
امیر علی
4

دوستان گرامی اصلا این ماشین معلومه موتورش چیه یا ساخت کجاست؟ اگه موتورش هم ساخت چین باشه دیگه هیچی...
23:18  1395/01/09
گزارش
پاسخ دادن
نادر
3

سلام دوستان هر لحظه بیشتر از لحظه قبل از این ماشین خوشم میاد .از هر لحاظ راضی هستم . فقط امروز متوجه یک چیز جزعی شدم خواسم ببینم که برای بقیه ام همینطور است یا نه. قابی که روی کمربند ایمنی سمت شاگرد بسته شده مناسب جایش نیست و قسمتهای بالاش بصورت دستی بریده شده . مثل اینکه بخواهند قاب سمت چپ را به راست بیاندازند.ممنون میشم کسانی که 330 اتو دارند ماشینشون را با دقت ببینند واطلاع رسانی کنند.
23:13  1395/01/09
گزارش
پاسخ دادن
نادر
0

مرسی از جاش در امده بوده(موقع سیم کشی سیستم)
گزارش
پاسخ دادن
16:39  1395/01/10

امیر
3

دوستان عزیز شاید چینی ماشین خوبی باشه از دید شما
ولی اینو بهتون بگم افت قیمت اولیه بالایی دارند + بازار فروش افتضا
هر چی باشه ماشین ایران خودرو یا سایپا داشته باشی موتورش مرتب باشه 24 ساعت به قیمت میتونی بفروشی من خودم پارس داشتم تازه چند جاش رنگ داشت شب عیدی فروختم 24 ساعت خدا شاهده 24 ساعت
ولی چینی رو رفیقم داشت خواست بفروشه 2 ماه درگیر بود اونم با ضرر فروخت و رفت دنا خرید
من نظرم اینه هر چی باشه داخلی یک سرو گردن بالا تره از چینیه
23:10  1395/01/09
گزارش
پاسخ دادن
فرزاد
9

باشه رفیق.شما داخلی بخر.وقتی خدایی نکرده تصادف کردی زنو بچت تو اتش سوختنو جلو چشمات مردن اون موقع میگی کاش که یه ماشین چینی داشتم نه ماشینی که تولید شده سال 1980 هست.فکر کردی دنا جدیده؟ایران خودرو مردم ایرانو خوب شناخته.با تغییر چراغ سپر داشبرد میلیاردی پول کاسبی میکنه.این مردم واقعا حقشونه
گزارش
پاسخ دادن
23:34  1395/01/09

احمد hc
6

دوست عزیز مگه چینی ماشینه؟تا اونجایی که من میدونم به ظروف شکستنی میگن چینی،اگه منظورت ماشین ساخت چینه اون بهسش یه چیز دیگست،من به چین سفر کردم یه زمانی بهش میگفتن چینی،ولی الان بهش میگن{چین]یعنی یکی از بزرگترین ابر قدرتهای آسیا،با قدمتی دیرین،مردمی خونگرم و زحمت کش،در اسم و رسم ضعیف،اما حریف)
گزارش
پاسخ دادن
23:56  1395/01/09

Hasan
6

دوست عزیز این ماشین مثل پارس شما و دنای دوست شما زود دل ما رو نمیزنه و یا مثل ماشین شما هر روز دم نمایندگی برای رفع عیب نخوابیده و یا موتورش شیر گاو پلنگ نیست. حداقل مشخص شده که تا حدودی اصل و نصب داره و یک مونتاژ کننده خوب داره تولیدش میکنه.
انشااله اجازه بدین بازار دست دومش هم مثل بقیه ماشینها میشه . البته اگر اجازه بدین.
الان بهترین برندها هم در سال اول با افت زیاد مواجهه هستند اینکه جای خود دارد
دوستان دیگر برندها دارن می بینن یه ماشین داره عرصه رو بر اونا تنگ میکنه اینجوری اقدام به تخریب میکنن.
کمی به انتخاب بقیه احترام بزارید و سکوت کنید.
گزارش
پاسخ دادن
00:52  1395/01/10

مجتبی
1

سلام یکی از دوسام وولکس داشت چپ کرد ۴ تا وارو زد ی ژخم کوچیک خودشو خانم و بچه بر نداشت. به درک که افت قیمت داره دوسم با پراید تصادف کرد ۵تا در دم فوت کردن خدایی ایمنی مهمتره یا فروش
گزارش
پاسخ دادن
14:29  1395/01/12

حامد
2

سلام بر دوستان گرامی
من همکارم تازه یه برلیانس 230 خریده بود تو جاده اهر به تبریز تو پیچ 15 درجه رو سرعت 110 میپیچید که بخاطر هندلینگش که زیاد هم خوب نیست چپ کرده که خداروشکر واسه خودش چیزی نشده و جالب اینجاست که میگفت بعد از چپ کردن حدود 5 دقیقه بعد ایربگهاش باز شده اینم ماشین های چینی این سمند و پارس ها بهتر ازین ایرودینامیکشون خوب هستش البته قصدم تخریب این ماشین نیست ها ولی واقعیت رو نوشتم
ممنون از لطفتون

17:54  1395/01/09
گزارش
پاسخ دادن
hasan
9

سلام
خدا رو شکر سالمه
البته اينجا در مورد 320 و 330 بحث ميشه و اولين باره در مورد 230 بحثي مطرح ميشه.
بالاخره با سرعت 110 پيچيدن خطرناکه حالا درجش هر چه بيشتر بدتر.
من خودم سمند داشتم بيشتر از 80 تا تو پيچ مي رفتم ماشين از دستم فرار مي‌کرد.
به دوستتون بگيد گفتن هندلينگش خوبه منظورشون 330 بود نه 230.
بيشتر احتياط کنه
گزارش
پاسخ دادن
18:12  1395/01/09

فرزاد
5

مگه میشه ایربگ 5 دقیقه بعد باز بشه!!!؟؟؟؟؟؟؟تا حالا همچین چیزی تو کل دنیا سابقه نداشته.اگر پارس 405 پراید بود همکارتون تا الان زنده نبود.بره خدا رو شکر کنه
گزارش
پاسخ دادن
23:09  1395/01/09

احمد hc
5

دوست عزیز سلام امید وارم که حال همکارت خوب باشه،ولی تا اونجایی که من میدونم،سنسور عمل کرد ایربک در قصمت جلوی ماشین ویا در صورت داشتن ایربک بیشتر، در پهلوهای ماشین هم سنسور قرار گرفته،بخاطر همین هنگام چپ کردن ایربک عمل نمیکنه،مگر اینکه قبل از واژگونی به جایی برخورد کنه،امید وارم سال خوبی داشته باشید.
گزارش
پاسخ دادن
23:30  1395/01/09

رضا
6

دوست عزیز من تا حالا ندیدم هیچ ماشینی در اثر چپ کردن ایربگش باز بشه.
زبل خان ایربگ جلو فقط مال ضریه از جلو اون هم با سرعت بالاتر از 40 کیلومتر.
حالا نارحت نشو اگه ایربگ کنار پنجره داشت شاید باز میشد!البته اون هم مال ضربه از بغله.
گزارش
پاسخ دادن
01:54  1395/01/10

حمید
0

با عرض سلام وتبریک سال نو آیا این ماشین بیمه بدنه هم داره
15:53  1395/01/09
گزارش
پاسخ دادن
Amir
0

ظاهرا فقط ثبت نامی های تا مهر و آبان 94 بیمه بدنه هدیه داشته اند
گزارش
پاسخ دادن
16:34  1395/01/09

پريا
1

سلام دوستان من تازه با اين سايت اشنا شدم.
من تحويل فروردينم. به نظرتون تو فروردين ميتونم ماشينو بگيرم؟
15:08  1395/01/09
گزارش
پاسخ دادن
مجتبی
6

یکم دیرو زود داره ولی ماشینه خوبیه منم مهر بودم اخر بهمن دادن ولی خدایی بدک نیس
گزارش
پاسخ دادن
15:17  1395/01/09

کاربر: بابک یزدانی
0

سلام
ان شاءلله تا آخر اردیبهشت خودروتون رو تحویل میدند. البته امیدوارم
گزارش
پاسخ دادن
15:14  1395/01/09

جواد
8

به نظر من که برلیانس خیلی عالیه ، آینده خوبی هم داره مخصوصا اینکه پارس خودرو اون رو ساپورت میکنه
14:49  1395/01/09
گزارش
پاسخ دادن
دوستی
0

به نظر شما بریلیانس بهتره یا جیلی یا چانگان ایدو؟
13:59  1395/01/09
گزارش
پاسخ دادن
Hasan
4

هر کدوم به دلت نشست همون ماشین خوبیه.
گزارش
پاسخ دادن
14:15  1395/01/09

حاج عباس
10

هر 3 این ماشینها ماشینهای باکیفتی هستند ولی من برلیانس بخاطر خدمات پس از فروشش در اینده که شرکت پارس خودرو ماشین بی کیفیت تا حالا منتاژ نکرده و قیمت مناسب و ظاهر مناسبش انتخاب کردم
موفق باشی
گزارش
پاسخ دادن
14:49  1395/01/09

کاربر: Hadi3zar
0

سلام دپستان سال نو مبارک
من با 320 اتو یه سفر شمال رفتم خوب بود تو سربالایی و کفی نسبت به موتورش دو تا سوال داشتم از کسانی که اهل فن هستند و ماشینو دارند...؟
1. ماشین تو سربالایی تند روی دور موتور 3600 معکوس از دو به یک برای سبقت گرفتن نکشید ایا طبیعیه؟
2- تو دست انداز های شدید به نظرم خیلی ضربه رو به اتاق منتقل میکنه و صدای بدی میده ایا برای دیگر دوستان هم به این صورته؟
13:15  1395/01/09
گزارش
پاسخ دادن
فرزاد
3

من 206 داشتم تو دس انداز شدید داشبرد میومد تو حلق ادم.خخخ.حتی سوار YF شدم اونتم خشک بود و خیلی ضربه میزد.تنها ماشینی که ضربه نداشت جنسیس 4 در بود
گزارش
پاسخ دادن
13:24  1395/01/09

فرج
1

سلام دوست عزیز ضربه ای که میگید اصلا طبیعی نیست احتمال در سیستم فنر بندی عقب از لوازم330 استفاده کردند چون یه زمانی لوازم فنر بندی عقب320 موجود نبود از 330 استفاده میکردن حتما به نمایندگی سه راه اذری مراجعه کنید اگر از فنر بندی عقب باشد تعویض میکنند لطفا اگر مراجعه کردید نتیجه را هم به دوستان در اینجا اطلاع دهید
گزارش
پاسخ دادن
14:41  1395/01/09

کاربر: آریتاک
10

سلام دوستان یکی از آشناهامون با یکی از مسولین کنترل کیفیت خودرو ایران در مورد برلیانس صحبت کرده بود ایشون گفتن که موقع قرارداد پارس خودرو با برلیانس به شرکت اصلیش تو چین رفتن میگفتن که اونجا کنار خط تولید برلیانس خط تولید بی ام وی بوده با کارشناسای شرکت بی ام وی گفتن که با اطمینان میشه گفت که برلیانس با کیفیت ترین و بهترین شرکت خودرو سازی چین بوده که ما باهاش قرارداد بستیم.
13:03  1395/01/09
گزارش
پاسخ دادن
محسن ک
5

من 15 اسفند 320 اتومات تحویل گرفتم. 1200 تا راه رفتم باهاش. نمیگم عالیه. ولی خوبه. از جک 5 بهتره چون سوار جفتش شدم. ولی ام وی ام رو 550 رو نمیدونم چون تست نکردم. سر اتوبان باکری رو از جنوب به شمال چند بار تخته گاز رفتم. عالی بود. تو پیچ و خم چیتگر باهاش رفتم عالی بود. فقط و وفقط موقعی که گاز میدم و ماشین تحت فشاره(مثلا سربالایی یا هنگام شروع حرکت) یه قر قر کوچولو میکنه که گذاشتم واسه سرویس اولیه. مصرفش نسبت به 206 خودم که قبل از این داشتم و ال90 پدرم بیشتره. تا 140 کیلومتر سرعت هم باهاش رفتم. فقط 500 کیلومتر اول رو مراعات کردم یواش رفتم که تنبل نشه. معکوس کشیدنش خیلی خوبه. راضیم. فقط مونده یه بار باهاش برم روستامون(الموت) اونجا امتحانشو پس بده یعنی دیگه عالیه
12:28  1395/01/09
گزارش
پاسخ دادن
پريا
1

ببخشيد شما تحويل چه ماهي بوديد؟؟
گزارش
پاسخ دادن
15:06  1395/01/09

محسن ک
0

من نقدی گرفتم. تحویل فوری. 12 روز طول کشید.(3 اسفند نوشتم،15 اسفند گرفتم) اگه آشنا داشته باشید و توی نمایندگی های قوی ثبت نام کرده باشید زود میگیرد.
گزارش
پاسخ دادن
12:08  1395/01/14

محسن ک
1

دوستان یادتونه گفتم همه تست ها رو روی 320 انجام دادم فقط مونده برم الموت باهاش تا توی اون جاده تستش کنم. باید بگم در حد خودش خیلی خوب بود.هم روی دستی هم روی اتومات.(خدا رو شکر، نگه میدارمش و چند سالی رو سوار میشم. ایشالا که کیفیت خودش رو حفظ کنه و زود مستحلک نشه
گزارش
پاسخ دادن
12:19  1395/01/14

حاج عباس
1

کسی هست از دوستان تحویل فروردین باشه و براش دعوتنامه فرستاده باشن؟؟؟؟؟
09:54  1395/01/09
گزارش
پاسخ دادن
سید احمد
1

سلام دعوتنامه تحویل فروردین اخر فروردین
گزارش
پاسخ دادن
13:48  1395/01/09

احمد
2

نه هنوز
گزارش
پاسخ دادن
13:50  1395/01/09

احمد
1

باسلام و تبریک عید یه سوال داشتم لطفا راهنمایی کنید من در منطقه کوهستانی زندگی میکنم ایا این ماشین مناسب جاده های کوهستانی است

گزارش
پاسخ دادن
15:45  1395/01/09

Hafez
0

حاجی دیر اومدی میخوای زودبری وایستا باهم بریم مرد مؤمن من تحویل بهمنم هنوز دعوتنامه نیامده شما تازه اومدی میخوای بری بابا ایول یه کمی به فکر ماهم باش
گزارش
پاسخ دادن
22:54  1395/01/09

mrn
0

تحويل بهمن؟؟؟؟
کي واريز وجه داشتي؟
چه مدلي؟
من 330 ثبت نام کردم و تحويل بهمن بودم وسط بهمن دعوت نامه امد 2 اسفند فاکتور شد و 4 اسفند تحويل گرفتم با مدل 95
البته بگم پيگيري هم داشتم از سايپا و پارس خودرو
گزارش
پاسخ دادن
11:05  1395/01/11

Hafez
0

من94/8/4 دوودیعی با بیستوپنج میلیون تحویل بهمنم اما تا حالا هرچی پیگیری کردم کسی جواب نمیده من h330 دستی با رنگ قهوه ای ثبت نام کردم روزی یکدفعه رفتم نمایندگی اما جواب ندادند

گزارش
پاسخ دادن
01:28  1395/01/12

حامد
3

سلام دوستان راستی محصول جدید ایران خودرو h30 رو دیدید قیمتش رو زده 43میلیون برای یه شاسی بلند کم نیست من فکر میکنم کاسه ایی زیر نیم کاسه باشه هر چند محصولات دانگ فنگ افتضاح هستند ولی فکر کنم یه ماشین اشغالو می خوان به مردم بندازن با این حال کسی دیگه دنا نخره نظر شما چیره
04:58  1395/01/09
گزارش
پاسخ دادن
ali77
1

اون که شاسی بلند نیس اونجوری تو عکساشه منم اول وقتی لیفان x50 رو دیدم فکر کردم شاسی بلنده ولی وقتی از نزدیک دیدم بیشتر شبیه هاچ بک بود تا کراس اور .............
گزارش
پاسخ دادن
12:47  1395/01/09

Hasan
1

سلام. ایرانخودرو دانگ فنگ رو با موتور tu5 و گیبربکس خودش میده بیرون. فقط اتاق و داشبورد مال کارخونه مادره. در ضمن این بک هاچ بک شبیه شاسی هست و کمی از 206 بزرگتره.
گزارش
پاسخ دادن
14:07  1395/01/09

مسیح
2

سلام
تان تو اقا حافط
تو سایتهایی که قیمت چند میلیون پایین برای برلیانس کن کارکرد میذارن به یه نکته باید توجه کرد

دوستان تخریب خیلی کم ارایه میکنند برای خودرویی که اصلا وجود نداره و بعد چند روز هم میگن که فروختند
از این کارها زیاد میکنن
که انشالله خدا به راه راست هدایتشون کنه و آدمشون کنهچی قیمتهایدوس
01:52  1395/01/09
گزارش
پاسخ دادن
Mohammad
5

سلام
یادم رفت یک راهنمایی دیگه
روکش صندلی رو خودم نصب کردم ولی متاسفانه دیگه نتونستم صندلیهای عقب رو مثل اولش که قفل بود به بدنه. دوباره قفل کنم به بدنه پشتش
آیا ضخامت روکش اجازه نمیده یا روش دیگه ای داره ؟
ممنون میشم اکه کسی اطلاعی داره راهنمایی کنه
22:48  1395/01/08
گزارش
پاسخ دادن
نادر
4

احتمالا جلوی اون قسمت پشت صندلی که مانند مربع کوچک است ر ا باروکش گرفته ای. اگر اون قسمت برش نداشته باشد صندلی وقلابش چفت نمیشود.
گزارش
پاسخ دادن
01:47  1395/01/09

علی
2

دوستان سلام
من حدود 6 ماهی میشه این ماشینو گرفتم و 11000 تا الان باهاش راه رفتم کلا" از این ماشین راضی هستم ولی از خدمات پس از فروشش نه . الان حدود 5 ماهه که از نمایندگی برای ماشین قطعه در خواست کردیم هنوز که هنوزه نیامده به هر جا هم که فکر کنید چه زنگ و چه مراجعه کردم ولی هیچ نتیجه ای نگرفتم .
اگه از دوستان کسی در این مورد اطلاعی دارند ممنون میشم راهنمائی بکنند البته بارها در اینجا پست گذاشتم
. " متشکرم "
22:22  1395/01/08
گزارش
پاسخ دادن
فرزاد
6

دوست عزیز چی میخوای؟چه قطعه ای؟
گزارش
پاسخ دادن
23:09  1395/01/08

علی
0

مه شکن داخل سپر عقب و جفت کمکهای عقب با فلاشر راهنمای داشبرد ..........
خیلی ممنون میشم راهنمائی کنی . ممنون
گزارش
پاسخ دادن
13:08  1395/01/10

حمید رضا
1

سلام
شما قطعه ای رو که می خوای به نمایندگی در خواست میدهد بعد نمایندگی یه درخواست یه پارس خودرو میده که یه کد کالا و شماره در خواست داره این شماره رو میگیرید خودتون از طریق صدای مشتری سایپا پیگیری میکنید و معمولا از 3 روز تا 10 روز قطعه میاد نمایندگی اگر ماشین توقف داشته باشه در تعمیرگاه به خاطر قطعه روزی 72000 تومان بابت توقف پول میده که شامل حال من شده
گزارش
پاسخ دادن
00:09  1395/01/11

Mohammad
5

سلام
سال نو همگی دوستان مبارک باشه
از دوستان اگه کسی اطلاع داره لطفا راهنمایی کنه
اول اینکه روش غیر فعال کردن قفل شدن دربها تو موقع حرکت
دوم اینکه ماشین فقط تو دست اندازهای نسبتا شدید صدای کوبش بد کمکهای عقب رو داره آیا کمک بهتری هست براش یا نه
خودرو برلیانس H330 اتومات هست تحویلی اواخر اسفند 94
کارکرد حدود 1000
22:21  1395/01/08
گزارش
پاسخ دادن
محمد mz
2

اختلاف قیمت برلیانس اتومات با mvm550 دنده اتوماتیک تقریبا کمه. ولی واقعا 550mvm یه سرو گردن بالاتره. مخصوصا از نظر فنی. چه کاریه که با این پول برلیانس بخریم. قصد تخریب ندارم ولی انصافا با یه بررسی ساده به حرفم میرسین
20:31  1395/01/08
گزارش
پاسخ دادن
نیما
1

درسته ولی سلیقه ای هست
550 سایزش بزرگتر از برلیانسه و موتور قویتر و گیربگس 7 دنده داره cvt که به مراتب از گیربکس 4 دنده بهتره(بعد از 3 سال که تقه های گیربکس های معمولی درامد متوجه تفاوتش میشن)
ولی خیلی ها ماشین دیگری دوست دارند.باید همه به سلیقه هم احترام بزاریم
ضمنا کاش وقتی سوار ماشینی نشدیم از روی خیالبافی نظر ندیم
گزارش
پاسخ دادن
21:10  1395/01/08

Majid
2

مبارکتون باشه
بخرید
گزارش
پاسخ دادن
21:14  1395/01/08

جواب
4

مرسی که قصد تخریب نداری ولی منظورت همون ماشینیه که آمپر آب نداره؟؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
21:22  1395/01/08

فرزاد
4

ظاهر mvm خیلی داغونه
گزارش
پاسخ دادن
21:28  1395/01/08

محمد mz
2

اولا من سوار mvm 550 شدم و یه دور باهاش زدم مال یکی از اقوام بود. فوق العاده سواری نرم و راحتی داره . پس خیال بافی نیست. ولی سوار برلیانس نشدم اما با یه حساب دو دو تا چهارتا میشه فهمید که موتور نسبت به وزن خودرو کم قدرته.در ضمن تو پیج ام وی ام رفتم اکثرا از قدرت و سواری ماشین تعریف میکنن. قطعا هر خودرویی نقاط ضعفی داره ولی تو این رنج قیمت ماشین بهتریه. این نظر من بود میتونی بهش فکر کنی یا حق
گزارش
پاسخ دادن
22:38  1395/01/08

محمد mz
4

این نظر شماست عزیز.
گزارش
پاسخ دادن
22:40  1395/01/08

نیما
4

امپر آب داره..شما سوییچرو گه باز میکنی وضعیتش رو نشون میده...ولی مقل ماشین های قدیمی دارای عقربه نیست چون نیازی نیست.اگر اب جوش بیاد که آلارم جوش آوردن آب شروع میشه و چشمک میزنه
اگر هم دمنای اب نرمال باشه که همه چیز میزونه و نایزی به این نیست که دماشو بدونیم
همونطور که اکقر ماشینا واسه روعن ترمز چراغ دارن که اگه کم بشه الارم میده و نیازی به عقربه و گیج نیست.
ام وی امنمایشگر فاصله با عقب داره که وقتی دنده عقب میگیری مینویسه با مانع عقب جند سانت فاصبه داری و اگه عقب جلو بری عددش کم و زیاد میشه
اپشنای ام وی ام کابردی هستند والبته شما بعدا که سنت قد بده ایشالا میفهمی ماشین سلیقه هست مثل مدل گوشی و یا مدل کفش
تعصب داشتن خنده داره
تولید کننده روکالایی که تولید کرده تعصب داره ولی در جهان سوم مصرف کننده ها احساس تعصب دارن.....
گزارش
پاسخ دادن
23:10  1395/01/08

hasan
6

سلام. مواردی که در مورد mvm فرمودید از نظر فنی درسته. ولی برای خرید یک ماشین باید به تولید کننده هم توجه کرد.
شما ماشینی میخری که توسط پارس خودرو مونتاژ میشه. کیفیت رنگ بالا. مونتاژ خوب و به نسبت بقیه کارخانه ها بهتر و دقیق تر.
همیشه ملاک فنی نخواهد بود. قیافه یک ماشینم هم تاثیر گذاده.
گزارش
پاسخ دادن
23:36  1395/01/08

بابک
3

قیافه که سلیقه ای هست.ضمنا پارس خودرو والا عددی نیست تا جایی که من میدونم.ولی نظر شما محترمه
ولی قیافه 550 رو شما برو ببین تو سایت ها عقب و جلو و داخلشو
خیلی نمرش بالا تر از برلیانسه
ولی در کل سلیقه مهمه و همه به نظر هم باید احترام بزارن
گزارش
پاسخ دادن
23:54  1395/01/08

رضا
12

دوست عزیز اگه یه مقداری با فنون رانندگی آشنا باشی از روی آمپر آب میتونی وضعیت و رفتار موتورو به راحتی کنترل و پیشبینی کنی .اگه قرار باشه رادیات ماشین جوش بیاره و بعدش برای من چراغ آلارم روشن بشه که دیگه کار از کار گذشته و دیگه نیازی به آلارم نیست!
بخدا قسم یکی از دلایلی که mvm550 نگرفتم همین نداشتن آمپر آبش بود.
در ضمن هیچوقت از روی کاغذ و اعداد و ارقام دو دو تا چهار تا روی ماشین نظر ندید باید سوار هر دوتا بشید بعد قدرت و شتابو مقایسه کنید.
اگه صحبت شما در مورد بنز یا بی ام دبلیو بود قطعا اون چیزی که توی مشخصات فنی ماشین قید میکردند تست نکرده قابل قبول بود
ولی برای دو تا ماشین چینی این مورد اصلا صدق نمیکنه!
میپرسید چرا.....؟
من خودم برلیانس H330at دارم قدرت و شتابش و از همه مهمتر مصرفش در عمل خیلی بهتر از اعداد و ارقامیه که تو مشخصات فنیش زدند ولی در مورد mvm550 موضوع دقیقا عکس این قضیه است.
گزارش
پاسخ دادن
00:06  1395/01/09

نژادیان
7

با سلام و احترام،
من سه سال و نیم 530 ام وی ام داشتم 53 هزار تا هم باهاش رفتم و ماه گذشته اون رو فروختم.
از روز اول که اون رو خریدم لنت ترمز می چسبوند و ماشین به زحمت راه می رفت و در سرازیری و دنده خلاص ماشین حرکت نمی کرد.
سر پیچها اگر ماشین سرعت داشت، صدای تق تق بدی از جلوی ماشین می اومد که نمایندگیها نتونستند بفهمند چیه و من با این مشکل ساختم که آخرش یک نمایندگی بدون اینکه ازش بخواهم مشکل را رفع نمود.
یک سال عید مسیج زدن که در تعطیلات عید سرویس می دهیم و تمام شماره ها زنگ زدم و بعد آخرش فهمیدم سر کارم.
کولر ماشین نشتی داشت که فقط نمایندگی مرکزی تونست درست کنه
دگمه های پنل کولر خراب شد که سه – چهار ماه طول کشید که پنل کولر بیاید و من در این مدت تمام نمایندگیها و بازار را گشتم و ساختمان مرکزی هم رفتم و حتی به کمپانی چینی هم میل زدم که هیچ جوابی ندادند.
رنگ ماشین بدترین کیفیتی داره که تا به حال دیدم
قدرت ماشین روی کاغذ عالی است ( حدود 140 اسب ) ولی در عمل می توان گفت هم قدرت ماشین 100 اسب بخاری مثل سمند و پارس است.

ادامه پست بعدی ....
گزارش
پاسخ دادن
00:57  1395/01/09

نژادیان
3

کمکها زیاد نرمند و خیلی راحت نیستند.
هر کی میاد نمایندگی یه لیست داره که خرابیهای ماشین که کم هم نیست یادش نره
صدای موتور زیاد داخل می آید
گیربکس ماشین نیاز به تعمیر در 50 هزار تا پیدا کرد.
اما انصاف نیست خوبیها را نگیم
فضای نسبتا بزرگ فضای داخل و صندوق عقب
فرمان، کلاچ و دنده بسیار نرم و راحت
صندلیهای بسیار راحت
مشکل جلوبندی، موتور و صفحه کلاچ در این مدت نداشتم
با روشن کردن کولر هیچ افت قدرتی در موتور حس نمی کنی ولی تقریبا بادی از دریچه عقب نمی آید و بیشتر دکوری است مانند سمند و بر خلاف کمری
ولی یکی از آشنایانمون که 530 داره ازش راضیه
نمایندگی مرکزی هم وقت دو – سه ماهه می داد که الان بهتر شده
بعضی چیزها را هم می گفتند شامل گارانتی نیست
سوئیچ ماشین گم شد که گفتند کلا سیستم سوئیچها عوض شدند و نمی توانیم سوئیچ یدکی بسازیم و کل سیسمتش را عوض کردند و کل پولش که نزدیک 300 هزار تومن بود رو از من گرفتند.
ظاهرا شبیه هندونه در بسته و همون ماشینهای ایرانی خودمون شانسیه
ادامه پست بعد....
گزارش
پاسخ دادن
01:00  1395/01/09

نیما
1

حامد جان در مورد 530 صحبت نکردیم
صحبت 550 بود..شما قصه تعریف میکنید.ولی نظرت محترمه.و عجیبه ماشین نزدیک 4 سال پدرتودراورد ولی هنوز داشتیش
دوستی هم که درومورد امپر آب صحبت کرد حرفش منطقی نیست.شما مکه برای فهمیدن وضعیت ترمز ها از گیج و عقربه استفاده میکنی؟ماشینی که موتورش درست حسابی باشه جوش نمیاره
شما از کسانی که ماشین درست دارن بپرس جوش نمیارن
شاید شما پراید و پیکان سوار بودی جوش زیاد میاوردن
من سال 79 پژو خریدم.مدل 2000 سی سی
سال 82 یه 206 خریدم
سال 89 یه اس دی و سال 92 یه جیلی
سال 93 پارس اتومات.همون سال پارس ال ایکس
تو همه این ماشینام حز 405 که جوش اورد هیچ کدوم حوش نیاوردن
الانم 550 دارم چند ماهه و راضیم
دست کم از انواع ماشینای ایرانی که داشتم خیلی بهتره
بازم میگم ماشین سلیقه ای هست و 100 درصد برلیانس از هر ماشین ساخت داخلی بهتره
ولی قضیه امپر آبی که فرمودین سه مقدار از رو کم تجربگیه
درمورد 530 هم من 2 تا از همکارام دارن راضین ولی قطعا تولید 4 سال پیش با تولید امثال فرق میکنه...شما هیوندای 15 سال پیش رو میتونی با تولیدات اخیر یکی بدونی؟
روز خوش
گزارش
پاسخ دادن
02:24  1395/01/09

محمد mz
0

خدا رو شکر آفا نیما هست و خودش این ماشین رو داره بهتر میتونه نظر بده و اطلاعات کامل تری داره. به نظرم با این قیمت mvm انتخاب خیلی بهتریه.
گزارش
پاسخ دادن
04:09  1395/01/09

ali-k
2

برادر من شما که ام وی ام داری برو تو پیج خودش از مزایا و معایبش بگو اگر کسی مایل به تحقیق یا خرید باشه حتما میره اونجا و نظرات شما رو مطالعه می کنه لازم نیست اینجا که اکثرا برلیانس دارن و یا قصد خریدش رو دارن خودتو زحمت بدی
یا حق
گزارش
پاسخ دادن
07:54  1395/01/09

ali-k
2

برادر من شما که ام وی ام داری برو تو پیج خودش از مزایا و معایبش بگو اگر کسی مایل به تحقیق یا خرید باشه حتما میره اونجا و نظرات شما رو مطالعه می کنه لازم نیست اینجا که اکثرا برلیانس دارن و یا قصد خریدش رو دارن خودتو زحمت بدی
یا حق
گزارش
پاسخ دادن
08:15  1395/01/09

نیما
1

مرسی از وقتی که برای پاسخگویی گذاشتید بابک جان
هدف از این صحبت ها این هست که همه از تجاربشون بگن
شما گفتی وقتی بدونی دمای موتور تو چه محدوده ای هست روی رانندگیت تاثبر داره.شما چه زمانی میفهمی بحرانی هست.زمانی که دمای اب ماشینت بالا باشه و عقبره تو محدوده قرمز یا بحرانی قرار بگیره.
پس شما علم غیب نداری و از روی دیدن عقربه میفهمی ماشین حوش اورده
و در حالتی که جوش نیاورده که مرتب جشمت به امپر اب نیست.درسته؟
حب در 550 وقتی دمای اب وارد محدودهبحرانی میشه شروع به الازم زدن میکنه.این با دیدن یه عقربه مکانیکی چه فرقی داره؟
ضمنا شما سایت باما رو ببین در قسمت 550 بگرد ببین امشب که من دیدم کلا یه مورد دنده دستی برای فروش گذاشته بودن.و چند تا مورد دیگه مال خسروانی و تبلیغات نمایندگی ها بود.ولی برلیانس رو سرچ کن ببین بالای 20 مورد واسه فروش گذاشتن.
نکته جالب من 550 اتومات خریدم اقساطی خدود 60 میلیون(4 ماه پیش) الان اقساطیشو گذاشته نمایندگی 69 میلیون.
البته من هیچ تعصبی ندارم همه ماشینا برای صاخبشون محترم هست ولی چون دیدم بر خلاف اکثر پیج ها اینجا صحبت فنی میشه پاسخ دادم.روز خوش
گزارش
پاسخ دادن
22:34  1395/01/09

نیما
0

شاید شما پراید سواری هی چشکت نکران امپر آبت باشه
ولی ایشالا به زودی ماشین که سوار شدی(پریاد زیاد به عنوان ماشین قابل مطرح شدن نیست) میبینی که هیچ کسی واقع رانندگی چشمش به امپر اب نیست.
به ماشین درست حسابی هیچ وقت جوش نمیاره
گزارش
پاسخ دادن
12:03  1395/01/10

کاربر: بابک یزدانی
3

آقا نیما جسارت منو ببخشید اینکه میگید حرف دوستمون در مورد کارایی آمپر آب غیرمنطقی هست و اینکه موتوری که خوب باشه جوش نمیاره، مغلطه کردن هست و اصلأ عدم وجود آمپر آب رو توجیه نمیکنه.
اگر اینطور باشه خودروهای لوکس و سوپرلوکس هم نباید آمپر آب داشته باشند چون موتورهاشون چندین برابر بهتر از موتور MVM550 و خودروهای مشابه اون هست.
پیشنهاد میکنم این لینک رو یک نگاه بندازید و خودتون ملاحظه کنید خودروهایی مثل تویوتا، مزدا، بنز، بی.ام.دبلیو، هیوندای، پورشه، پژو و خیلیهای دیگه آمپر آب دارند و یا حتی آمپر دمای روغن دارند، چه بصورت عقربه ای و چه بصورت دیجیتال.

www.incars.ir/InstrumentCluster.aspx

و صحبت جناب نژادیان در مورد تغییر نحوه رانندگی با توجه به دمای آمپر آب کاملأ صحیح هست و این موضوع فقط به اطلاع از جوش آوردن موتور محدود نمیشه، راندمان هر موتور در محدوده دمای خاصی به ماکزیمم خودش نزدیک میشه و وجود آمپر آب به راننده کمک میکنه با اطلاع از دمای موتور نحوه رانندگی خودش رو مدیریت کنه تا قطعات داخلی موتور وارد محدوده دمای بحرانی نشده و آسیب نبینند
گزارش
پاسخ دادن
15:11  1395/01/09

کاربر: علیرضا غلامی
1

دوست عزیز یعنی پارس خودرو شکسته نفسی کرده مشخصاتو کمتر از اون چیزی که هست نوشته!؟این چه حرفیه.
در ضمن اگه mvm رو پارس خودرو مونتاژ میکرد الان همه داشتن ازش تعریف میکردن.حداقل mvm چندین ساله تو ایران تولید داره.
گزارش
پاسخ دادن
18:46  1395/01/09

کاربر: بابک یزدانی
0

راستش در مورد تعداد خودروهای سایت باما، برلیانس حدود یک ماه قبل از عید من دنبال میکردم بالای 130 تا بود و الان رسیده به حدود 20 که البته تعدادیش هم نمایندگیها و نمایشگاهها هستند. در مورد MVM550 اطلاعی ندارم قبل از عید چه تعداد آگهی داشته ولی فکر نکنم از بالای 100 تا آگهی رسیده باشه به 1 آگهی. بالاخره قبل از عید بازار فروش داغه و اکثر خودروها فروش میرند.
هرچند که من نظری در مورد 550 ندارم، شخصأ ظاهرش رو نمیپسندم ولی نمیگم خودرو خوبی نیست چون تاحالا ازش بدی نشنیدم.

گزارش
پاسخ دادن
03:04  1395/01/10

کاربر: بابک یزدانی
0

در مورد دمای آب یا همون دمای موتور هم لزومأ نباید صبر کرد تا دما به حد بحرانی برسه و بعد فکر راهی برای پایین آوردنش کرد.
هر خودرویی توی یک محدوده خاصی از دما بهتر عمل میکنه. بر فرض من الان پراید دارم و میدونم دمای آب کمتر از حد وسط که باشه موتور بهتر دور میگیره یا 206 بهترین دمای کارکرد موتور کمتر از حدود 80 درجه هست و برای همین موقع رانندگی سعی میکنم طوری از گاز و دنده استفاده کنم که دما توی این محدوده باقی بمونه چون دوام موتور هم بیشتر میشه. اصولأ هر راننده ای که به فکر خودرو خودش هست همین روش رو توی رانندگی انجام میده و هر از چند دقیقه نگاهی به آمپر دمای آب میندازه

این کار مصداق "پیشگیری بهتر از درمان" هست و اینکه صبر کنیم تا دمای موتور به مرحله بحرانی برسه و بعد بخوایم کاری کنیم که اون رو پایین بیاریم ممکنه کار از کار بگذره و حداقل یه سرسیلندر روی دستمون بگذاره و مدتی وقت که باید صرف تعمیرگاه بردن خودرو کنیم.
گزارش
پاسخ دادن
03:13  1395/01/10

کاربر: بابک یزدانی
1

همین پرایدی که میگید ماشین نیست رو من دیدم با حدود یک لیتر آب توی موتورش هیچ بلایی سرش نیومده، حتی جوش هم نیاورده

مورد بعد اینکه کسی که به اصطلاح ماشین باز باشه و به فکر سلامت خودرو خودش باشه همیشه یه نگاهش به آمپرها هست و حتی میره برای خودرویی که آمپر دمای روغن نداره سنسور و آمپر دمای روغن نصب میکنه که خوب از خودرو مورد علاقش مراقبت کنه

درسته که دوست دارید کم فروشی شرکت chery رو رفع و رجوع کنید ولی لطفأ حرفهای منطقی بزنید. قبلأ هم گفتم، اگر به وجود آمپر آب و روغن نیازی نبود، خودروسازهای معتبر دنیا زودتر از chery اون رو حذف میکردند
گزارش
پاسخ دادن
17:32  1395/01/10

حامد
3

اینقدر نگران افت قیمت نباشین.افت قیمت واسه اون ادمایی صدق میکنه که ماشینشونو 2 یا 3 ماه میرونن.واسه کسی که 2 یا 3 سال نگهش داره افت نداره که هیج حتی بیشترم میشه.این حرفایی که زدم ثابت شدست.چون هر سال تورم داریم من 2 ساله ال 90 دارم الان میخوام بفروشم .ازش استفاده کردم پس باید ظرر کنم .نه اینطوری نیست الان همون پوله خودشو در میاره.در واقع من وشما ها با این حرفامون باعث افت قیمت میشم.این ماشین تولید بهترین برند خودروساز ایرانی هست.نه مثل مدیران خودرو و کرمان موتور.یه ذره واقع بین باشیم.من شخصن ماشینای پارس خودرو رو استفاده کردم از خدماتش راظیم.اونهایی که میان میگن افت داره .یا چینیه از خود کارکنان ایران خودرو هست که میخواد تخریب کنه.من خودم چشم هر چیو بگیره میخرم کاریم با اینو اون ندارم.دنیییییییا دووووووو روووووووزه.اقایون تخریبچی همه قطعات خودرو سازان ایرانی چییییییینی هست .اگه اینجا امریکا بود حق با شما بود ولی اینجا ایرررررررررررررانه.پس حرف الکی نزنید .اینارو سوار نشیم چیکار کنیم.من تبریزم میتونم با این پول بهترین ماشین منطقه ازاد سوار شم.ولی داخل تبریز .منم اهل مسافرتم.
19:50  1395/01/08
گزارش
پاسخ دادن
حامد
0

اینقدر نگران افت قیمت نباشین.افت قیمت واسه اون ادمایی صدق میکنه که ماشینشونو 2 یا 3 ماه میرونن.واسه کسی که 2 یا 3 سال نگهش داره افت نداره که هیج حتی بیشترم میشه.این حرفایی که زدم ثابت شدست.چون هر سال تورم داریم من 2 ساله ال 90 دارم الان میخوام بفروشم .ازش استفاده کردم پس باید ظرر کنم .نه اینطوری نیست الان همون پوله خودشو در میاره.در واقع من وشما ها با این حرفامون باعث افت قیمت میشم.این ماشین تولید بهترین برند خودروساز ایرانی هست.نه مثل مدیران خودرو و کرمان موتور.یه ذره واقع بین باشیم.من شخصن ماشینای پارس خودرو رو استفاده کردم از خدماتش راظیم.اونهایی که میان میگن افت داره .یا چینیه از خود کارکنان ایران خودرو هست که میخواد تخریب کنه.من خودم چشم هر چیو بگیره میخرم کاریم با اینو اون ندارم.دنیییییییا دووووووو روووووووزه.اقایون تخریبچی همه قطعات خودرو سازان ایرانی چییییییینی هست .اگه اینجا امریکا بود حق با شما بود ولی اینجا ایرررررررررررررانه.پس حرف الکی نزنید .اینارو سوار نشیم چیکار کنیم.من تبریزم میتونم با این پول بهترین ماشین منطقه ازاد سوار شم.ولی داخل تبریز .منم اهل مسافرتم.
19:44  1395/01/08
گزارش
پاسخ دادن
اهورا
0

سلام دوستان آیا میشود درحال حرکت کیربکس را از اتوبه تیپ ترونیک تغییرداد؟یا اینکه حتما باید توقف کرد؟
19:29  1395/01/08
گزارش
پاسخ دادن
پاسخ
0

صد بار این مساله توضیح داده شده اما باز برخی چنین کامنتی میذارن! شکی نیست که کرمان شتر به هیچ عنوان حاضر به پرداخت جریمه دیرکرد طبق قرارداد نیست.ولی بارها توضیح داده شده شکایت به نهادهای منفعل و ناکارآمدی مثل صنعت و معدن ، حمایت از مصرف کننده، بازرسی و ... سودی ندارد و ندارد و ندارد! عزیزان راه درست مراجعه به دادگاه حقوقی و طرح دعاوی بر علیه کرمان شتر و مطالبه جریمه دیرکرد طبق قرارداد و سود مشارکت به دلیل نگهداری مبلغ خودرو و همچنین مطالبه خسارات وارده به دلیل نداشتن خودرو و هزینه دادرسی و اخذ وکیل هستش. چندین نفر از این مسیر تا ریال آخر مطالبات و دریافت کردند.چرا تعلل میکنید در شکایت وقتی صراحتا در مفاد قرارداد ذکر شده ؟! دوستان قویا تاکید میکنم دادگاه و محاکم قضایی در پرونده های به این وضوح هیچ وقت جانبداری از خودرو ساز نمی‌کنند. هیچ کس نمی‌تواند رای قضایی را اجرا نکند. در صورت استنکاف به راحتی میتوانید اقدام به توقیف حساب یا اموال شرکت یا حتی برگ جلب مدیرعامل نمایید.
گزارش
پاسخ دادن
10:15  1400/08/30

ایززدی
0

سلام دوستان 27 آبان اس5 تحویل گرفتم دو ماه از روی بیمه اش گذشته زنگ هم زدم واحد فروش میگن داریم کارش انجام میدیم
فقط درغ میگن. دوستان شماره دیگه اس 5 دارند بیزحمت بفرستن





گزارش
پاسخ دادن
10:17  1400/08/30

فرزاد
2

بله میشه
گزارش
پاسخ دادن
20:42  1395/01/08

علی
2

سلام خدمت اقای اهورا
بله این امکان راحت وجود دارد هیچ نیازی به نگه داشتن نیست.اگر غیر از این بود که خیلی بد می شد. در هر سرعتی که با اتومات هستید با تغییر به تیپ ترونیک همون سرعت با دنده دستی خواهد بود.
خوش باشید و پایدار انشالله
گزارش
پاسخ دادن
23:22  1395/01/08

همایون
0

سلام سال نو بر همگی مبارک . تجربه رانندگی با جک اتو رو براتون می گم شاید مفید باشه براتون . ماشین بعد از ابندی تقریبا از کلیومتر 7000 به بعد قدرت موتور بسیار عالی شده بود و قابل قیاس با اوایل کارکرد ماشین نبود . تقریبا تمام دوستان زیر کلیومتر 5000 هستند . قطعا قدرت موتور ماشین برلیانس از این که هست خیلی بهتر خواهد شد . خودم تحویل اردیبهشت هستم . امیدوارم همگی خوشحال باشند
18:59  1395/01/08
گزارش
پاسخ دادن
علی
5

با سلام- خدمت برلیانس دوست ها و سوارها
خدمتتان عرض کنم که بنده حدود 2000 کیلومتر تو اتوبان تهران- زنجان- اردبیل با برلیانس 320 رفتم تو کفی عالیه تو سربالایی های با شیب کم هم عالیه ودر سر بالایی های با شیب نسبتا تند حدود 10 کیلومتر از ماشین های رده بالای (2000 سی سی به بالا) عقب می افتد. یعنی اگر اونا سربالایی را با سرعت 120 بروند برلیانس با سرعت 100 و دور موتور 4000 بالا می رود. این را نمی شود عیب در نظر گرفت مگر چقدر در جاده های ایران سربالایی با شیب تند است. ولی در کل ماشین قابل قبولیه
البته اگر در سربالایی از تیپ ترونیک استفاده کنی 110 پر می کنه
در کل ماشین نرمیه و هماهنگی بین موتور و گیربکس عالیه
مصرفش در تیپ ترونیک( سربالایی) کمی بالا می رود.
و...
18:34  1395/01/08
گزارش
پاسخ دادن
ﻧﻴﻤﺎ
0

ﺳﻼﻡ. .ﻗﻴﻤﺖ ﭼﺮاﻍ ﺟﻠﻮ. ﻭﻋﻘﺐ ﭼﻨﺪﻩ ﻛﺴﻲ اﻃﻼﻋﺎﺕ ﺩاﺭﻩ ﺩﺭﻣﻮﺭﺩ. ﻗﻂﻌﺎﺕ ش
17:17  1395/01/08
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: بابک یزدانی
0

سایت سایپا یدک ، قسمت قیمت قطعات رو جستجو کنید، قیمتها متفاوت هستند
گزارش
پاسخ دادن
19:43  1395/01/08

محمد از سايپا
3

با سلام وتبريك سال نو باستاني
تجربه 1000 كيلومتر رانندگي در ايام تعطيلات نوروز در مسير تهران -زنجان-طارم- منجيل وبلعكس تا تهران
-هندلينگ مناسب وخوب
-ترمزها خوب با عملكرد مناسب
با توجه به تجربه رانندگي با سمند LX به مدت 8 سال،برليانس در گردنه وسر بالايي داراي شتاب تقريبآ خوب
-عملكرد فرمان در پيچها خوب
-مصرف در حدود 7/5در 100كيلومتر
-نور چراغها بسيار مناسب وقابل تمجيد
16:47  1395/01/08
گزارش
پاسخ دادن
اﻣﻴﻦ
0

ﻗﻴﻤﺖ ﭼﺮاﻍ ﺟﻠﻮ. و ﻋﻘﺐ. اﭺ 3330 ﭼﻨﺪﻩ?
16:26  1395/01/08
گزارش
پاسخ دادن
اﻣﻴﻦ
0

ﺳﻻﻡ ﺩﺭﺳﺖ ﻣﻴﮕﻦ ﺗﻮﻟﻴﺪﺵ ﻣﺘﻮﻗﻒ ﻣﻴﺸﻪ? ﻣﻦ ﺗﻮ ﺩﻭﺭاﻫﻲ ﻣﻮﻧﺪﻡ ﻛﻪ ﺑﺨﺮﻡ ﻳﺎ ﻧﻪ. ﻛﻲ اﻃﻼﻋﺎﺕ ﺩاﺭﻩ
16:17  1395/01/08
گزارش
پاسخ دادن
فرزاد
3

دوست عزیز کی گفته تولیدش متوقف میشه؟؟تا وسط سال فروشش پر شده.خط تولید راه نمیفته که به این زودی متوقف بشه!!حداقل 5 سال تولید داره
گزارش
پاسخ دادن
16:46  1395/01/08

محمد mz
1

سلام. دوستان شتاب این خودرو چطور؟ بنظرم این ماشین اسب بخار و گشتاور خیلی پایینی داره و با توجه به وزنش احساس میکنم خیلی کند واصلا کشش نداره. ای کاش موتور قوی تری داشت. قدرت موتور ام وی ام 315 از این قویتره.
15:22  1395/01/08
گزارش
پاسخ دادن
نیما
2

استاد بزرگوار میشه یه مقاله یا یه لینک از جای معتبر نشون بدی به من مبنی بر اینکه فرمان هیدرولیک روی قدرت موتور تاثیر منفی میذاره؟یعنی شما میگی ماشینی که فرمونش هیدرولیک هست از توان موتور برای فرمان استفاده میشه؟
تا جایی که من میدونم سیستم هیدرولیک یعنی استفاده از روغن
و سیستم فرمان ماشین هم که هیدرولیک باشه هیچ جایی به موتور و میل گاردان مرتبط نیست که موتور نیروش برای فرمان مصرف بشه
من این موضوع را فقط تو پیج برلیانس دیدم و دوست دارم شما منو اگاه کنی با توضیحات و لینک معتبر
گزارش
پاسخ دادن
18:52  1395/01/08

نیما
1

درسته
قانع شدم
آفرین
گزارش
پاسخ دادن
21:17  1395/01/08

کاربر: بابک یزدانی
3

سلام
همچین هم تفاوتی ندارند. MVM315 قدرتش 107 اسب و گشتاورش 140 نیوتن متر هست و برلیانس قدرتش 103اسب و گشتاورش 138 نیوتن متر.
اگر افت قدرت موتور315 بخاطر فرمان هیدرولیک رو هم در مقایسه با فرمان برقی برلیانس که تاثیری در قدر موتور نداره در نظر بگیریم بدون شک برتری با برلیانس هست
گزارش
پاسخ دادن
16:12  1395/01/08

کاربر: بابک یزدانی
2

خدمت آقا نیما:

www.yadbegir.com/new/?p=1698

همون سطر اول و دوم توضیح داده

اگر ظاهر پمپ روغن فرمان هیدرولیک رو هم از نزدیک دیده باشید، روش یک پولی داره که با تسمه به موتور یا بهتر بگم به پولی سر میل لنگ وصل میشه و قدرت مورد نیاز سیستم فرمان هیدرولیک رو تأمین میکنه و بهمین دلیل مقداری از قدرت موتور برای چرخاندن پمپ روغن هیدرولیک استفاده میشه
گزارش
پاسخ دادن
19:35  1395/01/08

Erfan
1

من در مورد برلیانس h330 دو سوال داشتم1ایا سیم کشی کروز کنترل را دارد و فقط با نصب سوییچ کروز کنترل کار میکنه یا باید سیم کشی کنم؟2میخوام ضبط فابریکش رو براش بگیرم کسی آشنا در این مورد داره اگه داره آدرس و شمارش رو بزاره ممنون میشم عبد سوکتاشون یه جور و یکیه؟
14:03  1395/01/08
گزارش
پاسخ دادن
فرزاد
7

خودش سوکت داره رفیق.به صورت فابریکی نصب میشه.دکمه هاش هم رو فرمان نصب میشه
گزارش
پاسخ دادن
14:32  1395/01/08

Erfan
0

من در مورد برلیانس h330 دو سوال داشتم1ایا سیم کشی کروز کنترل را دارد و فقط با نصب سوییچ کروز کنترل کار میکنه یا باید سیم کشی کنم؟2میخوام ضبط فابریکش رو براش بگیرم کسی آشنا در این مورد داره اگه داره آدرس و شمارش رو بزاره ممنون میشم عبد سوکتاشون یه جور و یکیه؟
13:56  1395/01/08
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: بابک یزدانی
6

سلام
میبخشید که دوباره سوالم رو مطرح میکنم، دفعه قبل به اشتباه زیر نظر یکی از دوستان ارسال شد

به نظر شما میشه یک کمپین بین دارندگان خودروهای برلیانس بوجود بیاد که هر وقت قصد فروش خودرو خودشون رو داشتند، قیمت رو به بنگاهدار نسپرند و خودشون با یک افت قیمت معقول قیمت رو مشخص کنند؟ مثل باقی خودروهای پر فروش بازار که سالیانه 1 تا 2 میلیون افت قیمت دارند و نه اینکه به قول Hafez عزیز 6 میلیون افت قیمت برای خودرویی که فقط 6000 کیلومتر استفاده شده

اگر نه، خودتون چه راه حلی به نظرتون میرسه که نگذاریم افت قیمت بی حساب و کتاب خودروهای چینی بر سر برلیانس هم بیاد ؟

همینجا هم از آقا فرزاد و حافظ جان که مرتبه پاسخم رو دادند تشکر میکنم.
به نظرم نباید بگذاریم این خودرو باکیفیت چنین بلایی سرش بیاد و اسیر بازیهای دلالها و بنگاهدارها بشه
12:03  1395/01/08
گزارش
پاسخ دادن
فرزاد
3

متاسفانه هیچ کاری نمیشه کرد.بازار دست یه مشت ادم حرام خور و دلال هست.این مملکت 30 ساله همینه
گزارش
پاسخ دادن
12:22  1395/01/08

سعید
3

سلام پیشنهاد خوبیه
گزارش
پاسخ دادن
12:23  1395/01/08

طاها
3

با سلام
اگر مصرف کننده برای ۴ یا ۵ سال از ماشین استفاده کند و بعد قصد فروش داشته باشد قیمت این ماشین افت نمی کند
تا وقتی که به خودرو نگاه تجملاتی وجود داشته باشد افت قیمت هم هست
اگر به سایت های فروش خودرو نگاه کنید کمتر کارکرده این ماشین برای فروش گذاشته شده است بنابراین از هنگام خرید به فکر فروش نباشید و از اتومبیل خود لذت ببرید
گزارش
پاسخ دادن
12:39  1395/01/08

روح االله
2

اتفاقا نظرخیلی خوبیه
گزارش
پاسخ دادن
14:11  1395/01/08

شهریار
2

سلام اون ماشینی که اقا حافظ گفتند احتمالا یه جاش میلنگید چون با 6 تومن ضرراونم دم دمای عید که اوج خرید وفروش خودروحتی توبازار راکت هستش رودستش موند وگرنه بااین قیمت خود بخربفروشهای گرگ نمایشگاه همون لحظه شکار رو میزدنند.باتشکر
گزارش
پاسخ دادن
14:20  1395/01/08

Hafez
1

اقای یزدانی عزیز پیشنهاد خوبی چون دراین سایت هم خریدار داریم هم کسانی که میخوان بخرند اگر مدیر سایت قبول کنه میشه انجام داد و هرکی بدلیل احتیاج مالی ماشینو میفروشه مجبور به فروش قیمت غیر واقعی نشه ودلال هم خودبه‌خود حذف میشه و فروشنده هم قیمت واقعی رو دریافت میکند
گزارش
پاسخ دادن
15:20  1395/01/08

Hafez
1

شهریار جان من رفتم دیدم معامله چی خریده میدانم خیلی زیر این قیمت هم خریده خدایش هیچ مشکل وخط وخش هم نداشت حدود یک میلیون هم وسایل روش بود توسایت باما خرید خودرو هم گذاشته این منو
یه مقدار نگران می‌کند نظر بدین تا راه حل درستی پیدا کنیم
گزارش
پاسخ دادن
15:27  1395/01/08

روستا از فردیس کرج
2

اینجانب دارنده ۳۳۰ اتوماتیک با حدود ۱۲۰۰ کیلومتر کارکرد هستم.با پیشنهاد کمپین آقای یزدانی کاملا موافقم.خودم هم حداقل ۴ یا ۵ سال ماشبنم رو نگه میدارم و نمی فروشم.
گزارش
پاسخ دادن
17:03  1395/01/08

hasan
2

سلام
به نظر من هستن افرادي که قصد فروش ندارند و به دلايل مختلف و از روي ناچار مجبور به فروش هستند و يا افرادي که اين ماشين رو براي سرعت و ويراژ مي‌خوان و اونا رو ارضاء نميکنه و قصد فروش دارند.
چون اين ماشين هنوز در مرحله سعي و خطاي ذهن مردم جامعه قرار داره و بدليل اينکه نام چيني رو يدک ميکشه ناخودگاه مردم توقع دارند که همچون چيني هاي ديگه افت بالايي براي فروش داشته باشه.
در اين بين بنگاه‌داراها هم سو استفاده لازم رو مي‌برند و با قيمت‌هاي کاذب اقدام به خريد مي‌کنند و باطبع با قيمت پايين تر به فروش مي‌رسونن.
راه حل مقابله با اين قضيه به نظرم ايجاد سايت اختصاصي خريد و فروش برليانس هست.
گزارش
پاسخ دادن
17:15  1395/01/08

کاربر: بابک یزدانی
1

راستش من که متاسفانه هنوز قسمت نبوده برلیانس رو بگیرم و اگر بگیرم هم زیر 5 سال اون رو نمیفروشم ولی وقتی میبینم تندر90 اتوماتیک مدل 91 و 92 رو دارند 5تا6 میلیون کمتر از قیمت نو میفروشند، برام قابل قبول نیست برلیانس که توی مشخصات موتوری و امکانات رفاهی دست کمی از تندر نداره بخواد کمتر از یک سال 6 میلیون بخوره توی سرش.

هرچند که خودم هم بعنوان یک خریدار خیلی راحتتره برام چنین خودرو خوب و راحتی رو با کارکرد کم و اختلاف قیمت زیاد با نمونه صفر کیلومتر بخرم اما امیدوارم مالکان برلیانس زیر بار حرف بیربط بنگاهدارها نرند و بخاطر صِرف اینکه خودرویی چینی هست اون رو مفت نفروشند
گزارش
پاسخ دادن
15:59  1395/01/08

حسین
5

درجه آب ثابت و با تغییر جزیی بود البته ناگفته نماند که نور دهی چراغهای جلو در نور پایین ونور بالا قابل توجه و قابل اطمینان برای راننده است از داشبورد یا صندوق عقب وبخش کمکها و سیستم تعلیق و بخشهای دیگر هیچ گونه سروصدایی مشاهده نشد و در صورت لازم در کمترین زمان و مطمئن سرعت را میشد پایین آورد و خودرو را متوقف کرد .اشکالات بعلت برداشتن یک بوق در نوع گیربکس دستی صدای بوق ناخوشایند است که باید تکمیل شود .بلندگوهای درهای عقب رو برداشتن که باید تکمیل شود این مواردی که اشاره کردم آپشن نمیشود که پارس خودرو حذف کرده واقعا خجالت آور است خوب شد که شیشه های عقب را برقی کرد در حالی که در دفترچه اشاره به دستی دارد
صندوق عقب جادار است ودر آن نرم بسته نمیشود و باید کوبید در مجموع از عملکرد ماشین راضی هستم وتجربه خوبی بود
10:20  1395/01/08
گزارش
پاسخ دادن
حسین
14

تجربه رانندگی در اتوبان تهران قم
H330 دستی
رفت بدون بارندگی با وزش باد و برگشت بارندگی همراه با وزش باد
به لحاظ طراحی آیرودینامیکی بدنه خودرو لذا مقاومت هوا در کمترین حالت و شکافتن هوا با توجه به وزش باد شدید ,ترمز ها در شرایط مناسب ,برف پاک کن ها نرم و بی صدا و فعال با توجه به بارندگی مداوم و شدید ,صدای موتور در سرعت بالا کم و در سرعت پایین قابل تحمل با توجه به اینکه ماشین در مراحل آب بندی بود لذا سرعت بیشتر بین 80_100_120 متغیر بود
فرمان بعلت برقی بودن نرم با قابلیت مانور بالا و در سرعت بالا از چسبندگی مناسب برخودار بود مصرف بنزین حدود صدی 7 بود با توجه به فرم صندلی راننده خسته نمیشود و فرمان نرم نیز در عدم خستگی راننده تاثیر گذار است ,در توقف گاهها نگاه مردم به دنبالش بود و بعضا دور ماشین میچر خیدند و سوال میکردند که این موضوع تا اندازه ای آزار دهنده است گرم کن شیشه عقب و تهویه دستی بخوبی عمل میکرد ند
10:02  1395/01/08
گزارش
پاسخ دادن
ممد
4

بله همه قربون ماشین چینی میرند
ول کنید این چین های اشغالو
گزارش
پاسخ دادن
10:18  1395/01/08

فرزاد
6

به روز امثال شماها همین حرفها رو به خودروهای کره ای میزدند ولی الان ارزوشو دارن
گزارش
پاسخ دادن
11:03  1395/01/08

فرج
7

ممدی جون یه نگاه به اطرافت بنداز همه چیز چینیه حتی اون لباسی که تنته پارچش ازچین داره میاد چین اگه جنس درجه 3 داره جنس درجه 1 هم داره که این خودرو درجه 1.همچین میگی چینی انگار تمام لوازم زندگیت ژاپنی یا المانی.این خودرو ساز اگه بد بود شریک تجاری بی ام و تو چین نمیشد
گزارش
پاسخ دادن
11:46  1395/01/08

hasan
1

دوستان
جواب يه مشت عقد‌ه‌اي رو ندين.
طرف پول نداره تاکسي سوار شه مياد اينجا ميگه چيني نخريد.
آخه يکي نيست بگه به شما چه که چي بخريم چي نخريم
لطف کن اينجا نظر نده
گزارش
پاسخ دادن
18:07  1395/01/08

ممد
1

فرج فکر میکنی که این چینی درجه یک هستش؟؟؟
مطمینم که میگی اره درجه یک هست امثال تو ادمهای زیادی هستند
گزارش
پاسخ دادن
21:23  1395/01/08

فرج
3

ممدی جون فقط تو میفهمی که این چینی کیفیت نداره ای کاش میرفتی به کمپانیBMW میگفتی اخه برلیانس رو شریک تجاری خودش کرده تو چین حالا ضرر هم میکنه.حکایت امثال شماها حکایت اون گربه است که دستش به گوشت نمیرسید میگفت بو میده
گزارش
پاسخ دادن
00:41  1395/01/09

ممد
2

فرج جون تقصیر bmw چیه که تو چین بهتر از این ماشین پیدا نکرده دیگه چیکار کنه بیچاره این ماشین واسه bmw مثل بد و بدتر میمونه واسش...
راستی تو فقط دلتو به این خشک کن که شریک bmw تو چین هستش خخخخخخخخخخخخخخ
گزارش
پاسخ دادن
16:33  1395/01/09

حامد
1

سلام بر دوستان گرامی
من همکارم تازه یه برلیانس 230 خریده بود تو جاده اهر به تبریز تو پیچ 15 درجه رو سرعت 110 میپیچید که بخاطر هندلینگش که زیاد هم خوب نیست چپ کرده که خداروشکر واسه خودش چیزی نشده و جالب اینجاست که میگفت بعد از چپ کردن حدود 5 دقیقه بعد ایربگهاش باز شده اینم ماشین های چینی این سمند و پارس ها بهتر ازین ایرودینامیکشون خوب هستش البته قصدم تخریب این ماشین نیست ها ولی واقعیت رو نوشتم
ممنون از لطفتون
گزارش
پاسخ دادن
16:37  1395/01/09

hasan
6

سلام خدمت دوستای گلم.
اینقدر دنبال افت قیمت نباشید. الان تو بازار هر ماشینی رو ببینید افت قیمت داره. همین دنا مدل 94 با 37 38 میشه پیدا کرد یعنی حدود 4 تا 5 میلیون افت قیمت. هر چی ماشین گرونتر افت قیمت بالاتر. در صمن افت قیمتم کار دلال بازاره نه مشتری. آگهی میزنن با قیمت پایین . زنگ بزنید میگن فروخته شد. دوباره همون ماشینو تو یه سایت دیگه میزارن تا اینجوری قیمت دست دوم رو بشکنن.
ماشین میخری با چشم باز بخر و برای دو سال برنامه ریزی کن نه سه ماه.
قیمت جدید این ماشین در سال جدید قاعدتا بالاتر خواهد بود و مسلما قیمت دست دوم بالاتر خواهد بود. با تولید بیشتر و خرید و فروش بیشتر قیمت دست دوم به تعادل میرسه. در ضمن هنوز مردم اعتماد ندارن به ماشین چینی. به مرور این ماشین طرفدارشو پیدا میکنه و از حملات تخریب چی ها به سلامت عبور میکنه. زیاد به حرف اینایی که میگن قرار تولیدش قطع بشه توجه نکنید.
به زودی مدل v3 با موتور توربو و مدل 530 با موتور 1600 به جمع 330 و 320 اضافه میشه.
اگر پارس خودرو این ماشین تولید نمیکرد هیچوقت نمی خریدم.
01:31  1395/01/08
گزارش
پاسخ دادن
خان
2

باسلام گل گفتی دوست من این قضیه افت قیمت با قیمت ماشین ارتباط مستقیم داره یعنی هرچی قیمت بره بالاتر افت قیمت بیشتره
گزارش
پاسخ دادن
08:30  1395/01/08

مجید
3

ممنون از ارایه تجربه دوستان رانندگی با برلیانس لطفا بقیه دوستان که دارن بدونه تعصب وصادقانه نظر بدن همگی سال خوبی داشته باشین
23:31  1395/01/07
گزارش
پاسخ دادن
حاج عباس
2

دوستانی که در این روزهای سال جدید با برلیانس به مسافرت رفتند از تجربیات رانندگی و شرایط جاده و سر بالایی و غیره را توضیح بدین لطفا.
23:15  1395/01/07
گزارش
پاسخ دادن
اﻣﻴﻦ
0

ﺳﻼﻡ ﺧﻮاﺳﺘﻢ ﺑﺪﻭﻧﻢ. ﻗﻴﻤﺖ ﻗﻂﻌﺎﺗﺶ. ﭼﺠﻮﺭﻳﻪ
21:23  1395/01/07
گزارش
پاسخ دادن
فرزاد
0

نسبت به قیمتش خوبه.ولی ارزان هم نیست
گزارش
پاسخ دادن
00:00  1395/01/08

فرزاد
0

دوستان کسی میدونه فرمان چرمی واسه h320 پارس خودرو سفارشی میذاره یا نه؟
20:08  1395/01/07
گزارش
پاسخ دادن
علی
1

سلام آون حفره ای که زیر تنظیم آینه تو مدل اتومات هست واسه چیه؟
19:35  1395/01/07
گزارش
پاسخ دادن
احمد
1

توی سایت برلیانس، توی اون قسمت چندتا کارت بانکی گذاشتن
گزارش
پاسخ دادن
00:15  1395/01/08

hasan
2

سلام .
جای کارت سوخت و کارتهای بانکی هست
گزارش
پاسخ دادن
01:10  1395/01/08

مهران
6

تجربه 2500 کیلومتر رانندگی با برلیانس


نرم و روان ..سرعت و شتاب مناسب..راحتی صندلی و خستگی کمتر..مصرف بنزین فوق العاده کم..


با کمترین صدا
18:54  1395/01/07
گزارش
پاسخ دادن
پیام
9

تازه از مسافرت با 330 اتو برگشتم.این ماشین فوقلعاده هست.اصلا اذیت نشدم.هیچ مشکلی هم نداشتیم.قبلا سمند داشتم بدبخت بودم از خرابی و پول بنزین
15:45  1395/01/07
گزارش
پاسخ دادن
طاها
9

سلام با این ماشین ۱۱۰۰ کیلومتر رانندگی کردم مصرف بنزین کاهش پیدا کرده شتاب بالا رفته بسیار راضی هستم
فقط تو ترافیک آمپر حرارت دو درجه بالاتر از وسط میره این عادیه
11:44  1395/01/07
گزارش
پاسخ دادن
فرانک
6

اره اکثرا همینطوریه..یک درجه بالاتر کاملن عادیه
گزارش
پاسخ دادن
13:45  1395/01/07

شیر محمد
6

هر خودروی خارجی که اومد توی ایران ، آچار ایرانی بهش خورد تر خورد توش. واقعیتیه. الان دارن این ترمالی رو سر محصولات کیا و خودروهای چینی هم در میارن. هدفشون این هست که مشتری فکر کنه قیمتش با قیمت جهانی زیاد اختلاف نداره ولی اگر باهوش باشی متوجه میشی که خیلی هم گرون برات در میاد از همه قطعاتش دله دزدی میشه . حتی سفارشات ایران رو هم بنا به درخواست خود بازرگانان ایرانی، در کارخانه شان با محصولات بی کیفیت تر جایگزین میکنند. تا وقتی به ایران میرسه چیز مرغوبی دست مشتری نرسه. الان دیگه کم کم به خودروهای خارجی هم نمیشه اعتماد کرد. به همین علت بالا که گفتم. دلمون خوشه خودروی خارجی خریدیم ولی چیزی خریدیم که 45 درصدش با قطعات بی کیفیت تعویض شده و یا دله دزدی توش شده و دستکاری شده. این سودها از لحاظ شرعی هم حرامه ولی کو گوش شنوا؟؟؟ در اسلام بهش میگن "غش " در معامله. یعنی کالایی رو توش دست کاری کنی و چیزی به مشتری بدی که همون چیز اصلی نباشه و توش دست برده باشی. حرامه حراااام.
09:36  1395/01/07
گزارش
پاسخ دادن
فرزاد
5

ساده هستی دوست عزیز.از همه طرف دارن ازت میکشن.کو برق گاز مجانی؟؟همه چیزو از سال دیگه دارن گرونتر میکنن.تحریما همش کشک بود
گزارش
پاسخ دادن
12:16  1395/01/07

amir
0

من میخوام این ماشین بگیرم. به نظر شما این ماشین بگیرم یا جک دستی رو
01:26  1395/01/07
گزارش
پاسخ دادن
فرزاد
5

فقط برلیانس.چون کیفیتش در حد mg هست و خرابی نداره.اونایی که جک دارن اکثرا مشکل دارن.مخصوصا گیربکس
گزارش
پاسخ دادن
09:53  1395/01/07

فرزاد
1

افت قیمت چیز عادی هست.هر چی قیمت بالاتر افتش بیشتر
گزارش
پاسخ دادن
20:15  1395/01/07

Hafez
1

آقای یزدانی سال توتون مبارک شمام مسافرت بودی به سلامتی خبری ازتون نبود این مشکل افت قیمت شده بلای جان ماشین چینی اونم مقصر بنگاهها هستند به
طور وحشنناکی سر مال میزنند تا خودت باورت بشه
نمیدونه چرا، امروز دوستم برام یه اتومات با کارکرد
شش هزار پیداکرده چهل وهشت خودم الان دودل شدم
انصراف بدم ندم این مقدار برای سه ماه کارکرد یه ماشین چینی خیلی زیاده موندم چکارکنم سخته این افت قیمت با این زمان کم
گزارش
پاسخ دادن
22:34  1395/01/07

کاربر: بابک یزدانی
1

سلام
از اونجا که برلیانس داره جای خودش رو پیدا میکنه توی بازار و خوشبختانه برخلاف اکثر خودروهای چینی عیب و ایرادهای ناجور نداره و بهتر از سایر رقبای چینی ظاهر شده (بجز مورد جنس سپر که امیدوارم پارس خودرو براش فکری اساسی کنه) به نظرتون چه کارهایی میشه انجام داد تا جلو افت قیمت خودوهای دست دومش گرفته بشه؟
گزارش
پاسخ دادن
15:49  1395/01/07

کاربر: بابک یزدانی
0

سلام حافظ جان سال نو شما هم مبارک
راستش منم برای همین اون سوال رو پرسیدم. البته به اشتباه زیر نظر دوستمون ارسال شد.
نگرانی منم از همینه که حضرات بنگاهدار بلایی مشابه باقی خودروهای چینی بر سر برلیانس بیارن درحالی که میدونیم برلیانس مثل اونها ایراد و دردسر نداشته تا حالا بجز همون مورد جنس سپر و گمان نکنم ایرادی هم در آینده براش پیش بیاد.

گزارش
پاسخ دادن
11:45  1395/01/08

حاج عباس
0

دوستان رفتم تو سایت ثبت نام اینترنتی برای برلیانس بسته شده بود یعنی ندارن?
00:22  1395/01/07
گزارش
پاسخ دادن
فرزاد
0

ابان؟؟؟باید تیر باشه ها
گزارش
پاسخ دادن
20:17  1395/01/07

فرزاد
0

بعد از 15 فروردین احتمالا باز ثبت نام میکنند
گزارش
پاسخ دادن
20:20  1395/01/07


ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
پارسا. 34 نظر
X33 Cross cvt 26 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
J4 ashkan : سلام و ارادت یک سوال جک j4 ثبت نام آذر رو شنبه باید بریم خداروشکر برای تحویل داشتم فکر میکردم لازمه کارشناس ببرم برای مثلا رنگ؟ دوستان تجربه ای دارن؟!
X5 narges : دوستانی ک پرسیده بودن بابت برگ سبز باید بگم خیر نیومده فقط کارت ماشین فاکتور کارخونه و بیمه نامه دستمه گفتن برگ سبز و پست میکنن
سیا x5 آبان : سلام ‌. باید برای طرح دادخواست هر دعوی مطالبه مالی سه و نیم درصد هزینه دادرسی پرداخت کنید ولی مستند به ماده ۵۱۹ قانون آئین دادرسی مدنی تقاضای محکومیت شرکت به پرداخت خسارات دادرسی هم رو بخواید تا علاوه بر اصل خواسته به پرداخت هزینه ی دادرسی هم شرکت محکوم بشه . نگران این موضوع نباشید
سیامک x5 آبان : عزیزم سه و نیم درصد باید بعنوان تمبر هزینه دادرسی باید برای دادخواست پرداخت کنید ولی با مطالبه مطلق خسارات دادرسی بهمراه خواسته اصلی که همون وجه التزام قراردادی هست نهایتا دادگاه شرکت رو به پرداخت هزینه دادرسی هم مستند به ماده ۵۱۹ قانون آئین دادرسی مدنی محکوم میکنه .به زبان ساده این هزینه دادرسی رو اول پرداخت میکنید ولی دادگاه شرکت رو محکوم میکنه بهتون علاوه بر خسارت تاخیر در تحویل پرداخت کنه . نگران نباشید
تارا اسفند 1403 : سلام اسفند ماه چرا فاکتور نمیشه
چانگان cs55 : ندا جان متاسفانه خودرو های وارداتی باید فقط دستگاه قضایی شکایت کرد ،نمیشه اداره صنعت معدن شکایت و اونجور چون سخت تره پیگیری طول میکشه آدم پشیمون میشه
شاهین پلاس اتومات اسفند : البته تاریخ ثبت سخا هم مهم هستش
محمد : سخا کی بوده؟ شاید به خاطر سخا فاکتور نشدی
S3 : دقیقا حداقل بقیه ثبت نامی ها باز نیمه دوم سال پیشن ما ک خیلی در حقمون ظلم شده معلوم هم نیس کی بدن اصلا بدن
بستان j4 : سلام کسی از مشهد جدیدا جی۴تحویل گرفته؟؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
حسین دوگانه 75 تحویل سی اسفند : مگه خسارت تاخیر ندارین برا چی پول پرداخت میکنید؟
تبریزی : داداش خوبی سایپا کمبود چی داره قطعات
اریزو 5 مدل 403 : اشتباه میکنید داداش نهایتن 1 درصده به خدا همونم هیچکی نمیده
حسین : سلام منم تازه دیروز تبدیل مخزن 75 به 100 زدم و 4500000دیگه پول دادم اما هنوز فاکتور نشدم‌.
ساینا : سلام دوست عزیز مطمئنی هزینه حمل 3100؟؟؟؟
چک کننده : بیا نمایندگی تا چکت بدهم بری نقدش کنی فقط شیرینی ما یادت نره
سورن دوگانه : من موندم
اشتری : دوستان یه کاربری به اسم اوزجان تماس داده بود.البته به صورت رمز نوشته بود.اینجا تماس بدی منتشر نمیکنه.همونو پیدا کنید
حسین دوگانه 75 تحویل سی اسفند : از تکمیل وجه 19 دی تحویلی سی اسفند کسی مونده فاکتور نشده باشه
حسین دوگانه 75 تحویل سی اسفند : سلام دوستان تبدیل از 75 به 100 رو با گوشی میزنید یا از طریق نمایندگی