ایرتویا و شرایط فروش جدید محصولات تویوتا و لکسوس 

 

ایرتویا و شرایط فروش جدید محصولات تویوتا و لکسوس

 
در بخشنامه جدید شرکت ایرتویا، شرایط فروش متنوعی ارائه گردیده است که امکان بهره­مندی طیف بیشتری از هموطنان را از محصولات بزرگترین خودروساز دنیا امکان پذیر خواهد نمود.
 
اولین موردی که در بخشنامه جدید ایرتویا به چشم می خورد تحویل فوری خودروهای یاریس هاچ بک، یاریس صندوق دار، کرولا XLI و هایلوکس Basic می باشد.
پرداخت تسهیلات تا سقف۴۰ درصد قیمت خودرو و شرایط متنوع پرداخت با اقساط بلند مدت 18 و ۲۴ ماهه، کوتاه مدت 8 و ۱۰ ماهه نیز از جمله موارد ایجاد شده جهت تسهیل خرید مشتریان گرامی می باشد.
همچنین فروش خودروی پر طرفدار روفور با شرایط متفاوت و تخفیف ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی بابت سود مبالغ پرداخت شده از طرف خریداران در شرایط پیش خرید اعتباری این بخشنامه نیز دیده می شود.
تحویل فوری خودروی لکسوس NX مدل کلاسیک با قیمت بسیار جذاب ۲۹۵ میلیون تومان و در تعداد محدود نیز به عنوان برند لوکس تویوتا در این بخشنامه جای گرفته است.
همینطور فروش مشارکتی خودرو های یاریس، کرولا، پریوس، کمری هیبرید و روفور نیز با حداکثر سود مشارکت ۲۲% در شرایط فروش جدید ایرتویا در نظر گرفته شده است.
ایرتویا و شرایط فروش جدید محصولات تویوتا و لکسوس
 
 
 

منبع

ایرتویا

 

برچسب : خودرو , تویوتا , لکسوس , پیش فروش خودرو , ایرتویا , فروش اقساطی خودرو , بازار خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

1 نظر

امیر(سابق)
6

برخلاف خواسته مسئولین و مقاومت آنها در مورد کاهش قیمت،تنوع محصول و شرایت متنوع فروش به دلیل بالا نگه داشتن درآمد خودشان و محرومیت ایرانی از محصولات روز و با کیفیت جهانی باز هم میبینیم که شرایت بازار مجبورشان کرده که اندکی نرمش بر خلاف میل انجام دهند. ما مردم ایران اگر در مقابل خواسته های نا معقول و ظالمانه خودرو سازها و واردکنندگان از قویترین سلاح خود یعنی نخریدن محصول گران و بی کیفیت مثل سایر مردم دنیا اتحاد داشتیم اتفاقات بسیار خوبی می افتاد. ولییییییییییی
15:42  1395/05/26
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
من : وضعیت من از اسفند ارسال به خودرو ساز هست قبل از عید که تماس میگرفتم میگفتن منتظر پیامک باش الان که تماس گرفتم ... گفت حذف شدی چون پلاک فعال زیر ۵ سال دا ری ... در صورتیکه من پلاک مربوط به ۱۳ سال پیش ... استعلام راهور .. میگه پلاک من از سال ۱۳۹۰ هست ... حالا من چیکار باید بکنم ؟؟؟؟ !!!
J4 : شما ماشین میخرین که استفاده کنین یا ماشین میخرین که سود کنین؟ برای کسی که میخواد استفاده کنه این که قیمت کارخونه و بازار نزدیک باشه بهتره. اگر قیمت کارخونه و بازار محصولات ایران خودرو هم به هم نزدیک بشه دوستانی که به نیت سود کردن ماشین میخرن از بازار خودرو میان بیرون و مصرف کننده واقعی پول به حباب قیمت نمیده
من : من تماس گرفتم سایپا گفت حذف شدی چون پلاک فعال زیر ۵ سال داری در صورتیکه پلاک من مربوط به ۱۳ سال پیش ؟؟!! استعلام پلیس راهور هم میگه مربوط به سال ۱۳۹۰ حالا تکلیف من چی هست ؟؟؟
تارا وی وان پلاس : اقا سعید از v1 پلاس خبر ندارید؟؟
ناشناس : ن فقط با کارتی میتونی بریزی که کارت به نام خودت باشه
ف : خب چه کاریه،۱۰۰ببرن رو قیمت کارخانه.ازاونطرف رو اطلس میشه۱۸۰سودکرد اون ۱۰۰تومنم که انتظارع افزایششو داری رو هم بزار میشه ۲۸۰که با ۴۰۰اطلس میتونی بازار ازاذ بخری
نیما : سلام دوستان واریز مبلغ با کارت ثبت نام کنندهدهست یا با هر کارتی امکانپذیر هست؟
علی : سلام دوستان کسی از حواله دستوری اطلاعی داره راهنمایی کنه
عباس نژاد : https://www.karzar.net/110333 برید امضا کنید
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
207 : دیروز نوشتم که فاکتور شدم تکمیل وجه 26 ام آذر رنگ سفید
صابر : اولویت زمستان را به هیچ کس قیمت قبل ندادن فقط 200 نفر که رفته بودن پیش رییس جمهور کد ملی داده بودن بعلاوه کارکنان ایران خودرو اولویت اول زمستان بودند
ایران آریایی : در جواب پارس ای ال ایکس: فراموشی رمز بزن برات پسورد میاد
ک : سلام خدمت دوستان ،معنی دردست اقدام یعنی چه
مجید تیگو 7 : سلام جناب الوند شب بخیر این دیون دولتی که میفرمایید غیر از افزایش خود مدیران هست یا کلا ماشین ها بین 50 تا 200 میلیون افزایش قیمت میخورن ممنون میشم جواب بدین
ماهان خ : سلام جناب الوند این افزایش مربوط به چه دوره ای است آیا شمال ما که اسفند خرید نقدی کردیم میشه یا نه خواهش میکنم جواب بدین چون نگرانم
Farshid fx : پاسخ به بهمن 22: صدور مجوزها شروع شده و هر بکشنبه یه سری صادر میشه. ترافیک صدور مجوز سنگین هست فعلا
پارس شفارشی1402 : سلام.اقا پارسال برای 4724 پیام واریز آمد. من برای بار اولم بود خودرو از کارخونه میگرفتم.ولی از پر شدن ظرفیت خبری نداشتم.امدم پول جور کنم.گفتن ظرفیت پر شده.این دیگه چه صیغه ای.ادم بره به کی بگه.خسته شدم.
اتو سعید : امروزم گذشت فکر میکنم یه هفته ای شد و کسی جدیدا فاکتور نشده
آپشنال سفید : تکمیل وجه 22دی تاریخ تحویل 23فروردین هنوز فاکتور نشدم