پادکست، ام‌جی 3(شماره 66)

پادکست، ام‌جی 3(شماره 66)

برای اولین بار در ایران به منظور جذاب شدن هرچه بیشتر مطالب خودرویی برای دوستداران کتابهای صوتی، 1Car با همکاری سایت شنوتو (مرجع پادکست‎های صوتی) تصمیم به انتشار پادکست‌هایی با محتوی بررسی خودرو و مطالب آموزنده گرفته ‎است. این پادکست‌ها به طور منظم شنبه‌ها ساعت 20 منتشر می‌شوند و علاقه‌مندان به خودرو می‌توانند آن‌ها را از لینک‌های مربوط دانلود نمایند. شما می‎توانید با مراجعه به صفحه مخصوص به پادکست‎ها از کلیه مطالب مربوطه استفاده کنید.

شما می‎توانید با مراجعه به اطلاعات خودرو تصاویر بیشتر را ملاحظه بفرمایید. همچنین با مراجعه به سایت Shenoto.com می‎توانید به کتاب‌های صوتی و پادکست‌هایی متنوع در زمینه‎های مختلف از جمله کسب و کار، ادبیات و زبان دسترسی داشته باشید.

شایسته است نظرات و پیشنهادات خود را درباره پادکست در قالب کامنت برای ما ارسال نمایید و خودروی مورد نظرتان را برای بررسی‎های آینده به ما معرفی کنید.

 

 مدت زمان 16 دقیقه - حجم فایل 8 مگابایت

دانلود از 1Car   

دانلود از شنوتو

 

پادکست، ام‌جی 3(شماره 66) پادکست، ام‌جی 3(شماره 66)

برچسب : Podcast , پادکست , ام جی 3 , مهدی رحمانی , شنوتو , دانلود پادکست , پادپخش , رادیوی اینترنتی , کتاب صوتی , بررسی , مقایسه






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

4 نظر

Hamed
0

موتور این خودرو با کد SGE از به روزترین ، برترین و پربازده ترین موتور های طراحی شده جنرال موتورز است که هم اکنون در بیش از 10 خودرو جنرال موتورز و سایک نصب می شود و گیربکس آن هم از برترین جعبه دنده های آیسین ژاپن است که در همه سایت های برتر بررسی خودرویی از شتاب و قدرت این ماشین تمجید شده و به بی صدایی این موتور صحه گذاشته شده
شما مطمئنید خودرویی که بررسی کردید سالم بوده
آخه صدای گوش خراش موتور اصلا کاملا برعکسه و لرزش تنها چیزیه که در این ماشین من ندیدم!! اتفاقا فوق العاده آرام و بی صداست
خوندن بررسی های اتوکار ، کاربایر و اتواکسپرس و تجربه استفاده یکساله من از این ماشین کاملا با ضغف هایی که شما گفتید در تناقضه!!!
12:25  1395/06/28
پاسخ دادن
AREF
0

با تجربه چند سال رانندگی این خودرو باید عرض کنم که این مقاله اشتباهات فراوانی در ارزیابی این خودرو داشت که مهمترین آنها :
1/ شتاب اولیه این ماشین فوق العاده است و با تعویض سریع دنده ها با تجربه شخصی با بنزین سوپر و استان شمالی کشور ، شتاب 11.5 را ثبت کردم که بسیار نزدیک به شتاب اعلامی 11 ثانیه کارخانه بود .
2/ ایمنی این ماشین با این همه مواردی هم که خودتان برشمردید و لیست کامل تجهیزات ایمنی ، بسیار بالاست و به دلیل نداشتن محدود کننده سرعت و آلارم هشدار سرعت ، که در نتایج تست Euroncap هم ذکر شده ، ستاره چهارم را از دست داده است..
3/ گفته بود که در سرعت های بالا ، دنده با ضربه عوض می شود که به هیچ وجه اینطور نیست و حتما خودرو مورد آزمایش معیوب بوده است چون به هیچ وجه احساس نمی شود و هیچ لرزش و صدایی هم ندارد .
4/ گفته شده موتور این خودرو در دور بالا در داخل اتاق صدای زیاد و لرزش دارد که این مورد کاملا برعکس تجربه شخصی من است و حتی کسانی که در خودروی من نشسته اند هم از کم صدا بودن داخل خودرو تعجب کرده اند .
5 / برای داشتن یک گیربکس چابک فقط کافی است در مود اسپرت باشد.
12:18  1395/06/28
پاسخ دادن
AREF
0

گیرباکس خودرو ام جی ساخت شرکت آیسان ژاپن (از بزرگترین سازندگان جهان) است و از به روز ترین جعبه دنده های دنیاست .
کلاچ این خودروAMT و سیستم به روزی است که هم اکنون روی بسیاری از خودروهای روز دنیا به دلیل مزیت کم مصرف و کم استهلاک بودن ، نصب می شود .
من خودرو ام جی 3 mg را مدت نسبتا زیادی دارم و از رانندگی با آن و به ویژه سیستم انتقال قدرت اش لذت می برم .
آنچه در کشورمان مغفول مانده ، روش درست استفاده از آن است که متاسفانه آموزش داده نمی شود و مالکین هم ضمائم را مطالعه نمی کنند و کلاچ را می سوزانند و یا موتو الکتریکی جابجا کننده کلاچ و دنده ها را خراب می کنند و عیوب بوجود آمده کلاچ را به کیفیت آن ربط می دهند و ارزیابی می کنند . حتی روش حرکت در سربالایی را هم پس از توقف ، مالکان نمی دانند و تصور می کنند که حتما باید از ترمز دستی استفاده کنند که به هیچ وجه این طور نیست .
به شخصه از کلاچ این خودرو و سیستم تعویض دنده آن بسیار بیشتر از یک خودرو دنده خودکار با گیرباکس اتومات مانند L90 ، لذت میبرم و با آن بسیار راحت تر هستم .
12:17  1395/06/28
پاسخ دادن
کاربر: علیرضا عباسی
0

مرسی بابت پادکستهای زیباتون...
00:49  1395/06/28
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
پاسخ به یاشار قسمت اول : سلام قیمت بازار آزاد اطلس 575 میلیون تومان و قیمت رانا پلاس ارتقا یافته 630 میلیون تومان میباشد ((یعنی اختلاف قیمت حدود 55 میلیون تومان)) . خب حالا معایب و مزایا هر دو خودرو را برسی میکنیم .1- اطلس مزایا : دارای استاندارد های 85 گانه (که شامل دیلایت و اتولایت-کنترل ایستایی در سربالایی-کنترل کشش-کنترل پایداری-سنسور عقب-سنسور باران.) موتور اصلاح شده کم استهلاک M15 تیبا و کوییک که باعث شده سه اسب بخار بیشتر داشته باشه و حدود ده درصد هم کاهش مصرف سوخت داشته باشه (91 اسب‌بخار-گشتاور137 نیوتن‌متر-مصرف ترکیبی6.8 لیتر در صد کیلومتر) دارای مانیتور و دوربین دنده عقب و سانروف (البته سفارشی). معایب :پلتفرم تکراری تیبا که شاسی ضعیفی داره (با نشستن دو نفر بزرگسال در عقب کف خودرو خیلی میاد پایین) طراحی ناهماهنگ در نمای بغل-ترمزهای ضعیف-پیشرانه کم بازده و پرصدا نسبت به حجم آن 1500سی سی و قرارگیری دستگیر در(از داخل) در جای غیر استاندارد که باعث شده در با زور زیاد بسته شود و قیمت بسیار بالا و غیر منطقی اون نسبت به کلاس خودرو . متن طولانی هست ادامه دارد ...
شاهین اتومات : حق بامشتری هست که پیگیر خودروی ثبت نامی خودش باشه
شاهین اتومات : سامانه یکپارچه 6خرداد 402 ثبت نام برای شاهین 20 مهر 402 پیامک اومد برای شاهین اتوماتیک 290میلیون تکمیل وجه کنین دیگه نزدیک یکسال بشه خرداد 403 هنوز از دعوتنامه خبری نیست ارسال نشده ک چقدر دیگه باید واریز وجه کنم واسه شاهین اتومات پذیرش 24 مهر 402
شاهین اتومات : اینکه خودمون میدونیم شاهین پلاس صادر میکنن به روسیه
j7 : سلام ثبت نامتون از کدوم شهر بوده ؟
ستایش : آخه خاک تو سرت اونایی که تو این سایت‌ هستند ماشین نگرفتند و اگر شاهین پلاس بده به همه اونایی که هنوز نگرفتند میده. خدا شفا بده
ستایش : نازیلا ۴ ساله از تهران 😂😂😂😂
حسین : یه مطلبی هم یادم رفت بگم قیمت نیسان سانی در مبادی ورودی با سی اس 55 برابره تقریبا با این اطلاعیه که برای قیمت نیسان سانی مدل 2023 و 2024 دادن اگه سایپا بخواد زور بگه و قیمت رو برای 2024 ها گرونتر و مشابه شرکت جهان نوین قیمت گذاری کنه سی اس 55 مدل 2023 حدود 1500 و مدل 2024 حدود 1565 قیمت گذاری میشه ولی بازم میگم همه باید باهم باشیم و 1565 به نظر غیر قانونی باشه شما نگاه کنید توی بخشنامه نوشته قیمت قطعی در مبادی ورودی، پس نهایت 1500 میتونن بفروشن، و اینکه یه دوستی گفته بود میتونن ندن، اینطور نیست چون نوشته بلوکه کردن پول الزام آور نیست، ما اسممون در اومده و الان براشون الزام آوره دوستانی هم که دنبال سود هستن نگران نباشن، چون الان قیمت بازار برای 2023 هست، اگه 2024 رو گرونتر کنن قطعا روی قیمت بازار 2024 هم تاثیر میذاره من که از خدامه همون 1401 بدن ولی چشمم آب نمیخوره چون کارمند سایپا میگفت شرکت دنبال قیمت جدیده و بعدش پیامک میاد دلایل تاخیر در پیامک: 1. چونه میزنه تا گرونتر تصویب کنه 2. منتظر ماشینها برسن به گمرک تا برای تحویل مجبور نشه جریمه بده
تارا : دوستان از زمان فاکتور شدن تا تحویل ماشین چند روز طول میکشه در بدبینانه ترین حالت؟
نگار : قیمت ها برای افردی که تکمیل وجه کرده اند ثابت می باشد و افزایش قیمت نخواهند داشت
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
رانا بهمن تبدیل به207 : 9 دی بودم
151 : پیش فروش ها از لحظه ایی که تکمیل وجه میکنند شرکت یکماه فرصت داره خودرو را فاکتور کند در غیر اینصورت میرید تو تاخیر خردادی ها فعلا الویت با فوق العاده اسفند هسته بعد از انها نوبت شماست
مهدی : خیر فقط اخرین مرحله یه پیامک تحویل اختیاری حضوری میاد.
اتو سعید : سقف فلز های مشکی اعلام حضور کنن تا چه تاریخی فاکتور شده ؟! من 25 آذر هنوز فاکتور نشدم
امین فوری اسفند : یه دردسر هم داریم پلاک شه
سورن موتور جدید تکمیل وجه 9 بهمن : مبارک باشه.چقدر سود تاخیر تعلق گرفته؟
ابراهیم : سلام این 30 بهمن مگه چقدر ثبت نام داشته که تموم نمیشه ؟!
ساینا تک : باز تولد بازی شد
4552 تحویل 30 بهمن : تکمل وجه 12 دی تحویل سی بهمن تبدیل 5 اردیبشت به 207 امروز فاکتور شد
اسفند : واقعی من شک دارم