کوراندو 2017 وارد بازار شد+قیمت

 

کوراندو 2017 وارد بازار شد+قیمت

 
زمان حضور سانگ یانگ در ایران به ورود یکی از‌ اولین شاسی بلندهای شهری در دهه 80 باز می گردد .موسو با قیمت مناسب ، ظاهر مدرن ، وجود تکنولوژی نسبتا بالا و عدم وجود بازار رقابتی در آن سال ها بسیار محبوب بود
 
جذاب ترین ویژگی موسو که بیشتر از هر چیز راجع به آن صحبت می شود موتورهای آن است که طراحی مرسدس بنز هستند. موتورهای این خودرو گرچه توسط خود سنگ یانگ مونتاژ می شدند اما موتور بنزینی 3.2 لیتر 6 سیلندر و موتور دیزلی 2.9 لیتر 5 سیلندر همان موتورهای به کار رفته در مرسدس W210 E320 و مرسدس G Class بود.
 
کوراندو 2017 وارد بازار شد+قیمت
 
مجموعه تکنولوژی مرسدس و قیمت گذاری رقابتی در بازار ایران و کیفیت خوب سانگ یانگ باعث به وجود آمدن شرایط رقابتی برای این برند کمتر شناخته شده در بازار ایران بوده است و در چند سال اخیر نیز به لطف تغییر روش طراحی، محبوبیت محصولات سنگ یانگ در بازار افزایش قابل توجهی را نشان می دهد.
 
البته این روزها واردات خودروهای مجهز به موتورهای بیش از 2.5 لیتر ممنوع است و کوراندو تنها با موتوری 2.0 لیتری در بازار کشورمان عرضه می شود.
 
با این حال کوراندو قابلیت های مناسبی را در زمینه آفرود ارائه می دهد و از این نظر بیش از سایر کراس اوور های موجود در بازار مورد توجه علاقه مندان به آفرود و طبیعت گردی قرار دارد.
 
کوراندو 2017 وارد بازار شد+قیمت
 
کوراندو در گذشته با ظاهر کاملا جعبه ای شکل و خشک حس رانندگی آفرود را به راننده القا می کرد اما با تغییراتی که در سال های قبل صورت گرفته امروز با شاسی بلند 4 در شهری کوچکی در کلاس نیسان قشقایی و میتسوبیشی ASX رو به رو هستیم با طراحی ظاهری که بیشتر فاکتورهای شهری در آن رعایت شده تا طیف وسیع تری از رانندگان را به خودش اختصاص بدهد.
 
کوراندو 2017 وارد بازار شد+قیمت
 
کوراندو 2017 به همراه موتور 4 سیلند خطی 2000 سی سی با قدرتی معادل 150 اسب بخار در دور موتور 6000 و حداکثر گشتاور 197 نیوتن عرضه خواهد شد که حداقل بر روی کاغذ از بسیاری از رقبا قدرتمند تر ظاهر شده.
 
در مدل 2017 تنها تغییر ظاهری به تعویض رینگ ها به مدل 18 اینچی با رنگ دیاموند کات مربوط می شود.
 
کوراندو 2017 وارد بازار شد+قیمت
 
کوراندو به سیستم فنربندی مولتی لینک برای چرخ های عقب و سامانه کمک به آغاز حرکت در سربالایی HSA، مجهز به سیستم ترمز ضد قفل (ABS) بعلاوه سیستم تقسیم نیروی الکترونیکی ترمز (EBD)، سیستم کنترل پایداری (ESP)، سیستم ضد واژگونی (ARP)، سیستم کنترل سرعت خودرو در شیب (HDC) است .
 
کوراندو 2017 وارد بازار شد+قیمت
 
در بخش امکانات رفاهی کوراندرو 2017 در بالاترین حد ممکن یعنی مدل پرمیوم پلاس شاهد افزوده شدن فرمان برقی (EPS) ،  قفل فرمان برقی (ESCL)  و صندلی های مجهز به گرم کن و سرد کن هستیم .
قیمت پایه سنگ یانگ کوراندو در حال حاضر 136.5 میلیون تومان (بدون احتساب مالیات) اعلام شده است و از این رو به نظر می رسد که با توجه به هزینه های جانبی در نهایت شاهد رسیدن قیمت کوراندو 2017 به حدود 145 الی 150 میلیون تومان در بازار فروش باشیم.
 
محدوده قیمتی ای که کوراندو را مستقیما رو در روی میتسوبیشی ASX، مدل های صفر کیلومتر نسل قبل کیا اسپورتیج، نمونه های دست دوم هیوندای توسان جدید و نیسان جوک توربو قرار می دهد.
 
 
 
 

منبع

دیجیاتو

برچسب : خودرو , بازار خودرو , تولید خودرو , سانگ یانگ , کوراندو , شاسی بلند






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
من : وضعیت من از اسفند ارسال به خودرو ساز هست قبل از عید که تماس میگرفتم میگفتن منتظر پیامک باش الان که تماس گرفتم ... گفت حذف شدی چون پلاک فعال زیر ۵ سال دا ری ... در صورتیکه من پلاک مربوط به ۱۳ سال پیش ... استعلام راهور .. میگه پلاک من از سال ۱۳۹۰ هست ... حالا من چیکار باید بکنم ؟؟؟؟ !!!
J4 : شما ماشین میخرین که استفاده کنین یا ماشین میخرین که سود کنین؟ برای کسی که میخواد استفاده کنه این که قیمت کارخونه و بازار نزدیک باشه بهتره. اگر قیمت کارخونه و بازار محصولات ایران خودرو هم به هم نزدیک بشه دوستانی که به نیت سود کردن ماشین میخرن از بازار خودرو میان بیرون و مصرف کننده واقعی پول به حباب قیمت نمیده
من : من تماس گرفتم سایپا گفت حذف شدی چون پلاک فعال زیر ۵ سال داری در صورتیکه پلاک من مربوط به ۱۳ سال پیش ؟؟!! استعلام پلیس راهور هم میگه مربوط به سال ۱۳۹۰ حالا تکلیف من چی هست ؟؟؟
تارا وی وان پلاس : اقا سعید از v1 پلاس خبر ندارید؟؟
ناشناس : ن فقط با کارتی میتونی بریزی که کارت به نام خودت باشه
ف : خب چه کاریه،۱۰۰ببرن رو قیمت کارخانه.ازاونطرف رو اطلس میشه۱۸۰سودکرد اون ۱۰۰تومنم که انتظارع افزایششو داری رو هم بزار میشه ۲۸۰که با ۴۰۰اطلس میتونی بازار ازاذ بخری
نیما : سلام دوستان واریز مبلغ با کارت ثبت نام کنندهدهست یا با هر کارتی امکانپذیر هست؟
علی : سلام دوستان کسی از حواله دستوری اطلاعی داره راهنمایی کنه
عباس نژاد : https://www.karzar.net/110333 برید امضا کنید
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
پارس : وقتی نمیتونست جواب این همه متقاضیا بدن چرا برا ثبتنام محدودیت نذاشتن که این همه ملتو حیرون خودشون کردن مطمعن باشین که حق با ماست اگر عدالتی باشه که بایدرعایت شه
محمد : اره عجب مردمو گیر اوردن مسخره خوشون کردن
لعنت برسایپا : خدا یا به حق پنج تن آل ابا هرکسی تو ارسال دعوت نامه دست داره که داره مارو از زندگی ناامیدمیکنه داغ بچشو ببینه برای استجاب دعا صلوات بفرستین
الوند : خفته جدید به امید ایزد روال عادی شروع میشه و به مرور خروجی ها بیشتر و روند فاکتور و تخصیص آغاز میشه دیگه نزدیک خرداد هستیم و مدیران از سه ماهه اول سال عقب افتاده که باید جبران کنه البته همه اینا بسته به احتمالات و نظر مدیران رده بالای مدیران داره که در چین چه توافقاتی انجام دادن
207 اتوماتیک سقف فلز تحویل 30 دی : رنگ مشکی چرا فاکتور نمیشه من 24 اذر تکمیل وجه کزدم
امیر : چرا اینقد ظلم میکنن ما میتونیستم دنا ثبتنام کنیم به این قیمت یا تارا اونموقع فکر جیبمون کردیم پارس ثبتنام کردیم اگه میدونستیم که میخوان به این قیمت بدن که دنا ثبتنام میکردیم
پارس سفارشی 4714 : سلام عزیزان اطلاع دارید تا چندم فاکتور کردند پارس Elx??
محسن : من توی سایتش ثبت نام کردم ولی نمیدونم کدوم گزینه هارو برای شکایت از ایران خودرو بزنم؟
17دی تکمیل وتبدیل : دوستان خراسانی یا مشهدی داررریم؟؟
الوند : هر افزایشی اگر قرار باشه داده بشه مدیران همه جوانب رو در نظر میگیره و برای اینکه سهم بازارش رو حفظ کنه و افزایش بده اونقدر افزایش ها نجومی نخواهد بود و افزایش شامل خودروهایی که قبل سال ثبت نام کردن نمیشه فقط مربوط به ثبت نامی های جدید و غیر قطعی سال جدید هست