مروری بر قسمت دوم مجموعه گرند تور

 

مروری بر قسمت دوم مجموعه گرند تور

 
پس از بازگشت با شکوه جرمی کلارکسون و دوستان باوفایش به صفحه تلویزیون، علاقه مندان با شور و اشتیاق زیادی منتظر اپیزود دوم از مجموعه گرندتور بودند. این اپیزود با عنوان Operation Desert Stumble (لغزش در عملیات صحرا) در 25 نوامبر پخش شد و همانطور که جرمی از پیش گفته بود چادر برنامه در ژوهانسبورگ دایر شده و مخاطبین حاضر در استودیو آفریقایی بودند.قسمت اول
 
مروری بر قسمت دوم مجموعه گرند تور
مروری بر قسمت دوم مجموعه گرند تور
 
طبق معمول برنامه با شوخی های جالب سه مجری شروع شد و این بار سوژه هایی از آفریقا دست مایه خلق لحظات شاد قرار گرفتند. البته قابل پیش بینی بود که برخی از این شوخی ها بیشتر مناسب بزرگسالان باشد!
 
مروری بر قسمت دوم مجموعه گرند تور
مروری بر قسمت دوم مجموعه گرند تور
 
بعد از این بخش همانند تاپ گیر به معرفی قابلیت های یک اتومبیل خاص پرداخته شد. گزینه انتخاب شده برای این اپیزود، ابر اتومبیل مسابقه ای و مخصوص پیست استون مارتین یعنی ولکان بود. وظیفه معرفی این بار به کلارکسون سپرده شده بود؛ به دلیل ارتفاع بسیار کم خودرو، او با دشواری زیاد سرانجام سوار این خودرو شده و پس از اندکی نحوه راه اندازی و شروع حرکت با آن را یاد گرفت!
 
مروری بر قسمت دوم مجموعه گرند تور
مروری بر قسمت دوم مجموعه گرند تور
 
پس از چند دقیقه هیجان انگیز با ولکان، این اتومبیل به راننده آمریکایی که جانشین استیگ شده سپرده شد تا در پیست اختصاصی برنامه تحت آزمایش قرار گیرد. این ابر اتومبیل با رانندگی وی موفق شد طول 2 کیلومتری پیست گرند تور را با اختلافی زیاد نسبت به رقبا طی کرده و عنوان سریع ترین خودرو در این پیست را کسب کند.
 
مروری بر قسمت دوم مجموعه گرند تور
 
در ادامه اما مهم ترین بخش اپیزود دوم شروع می شود؛ جایی که کلارکسون، هموند و می به اردن رفته و مانور آزادسازی ملکه از دست تروریست ها را برگزار می کنند.
 
مروری بر قسمت دوم مجموعه گرند تور
مروری بر قسمت دوم مجموعه گرند تور
 
از اینجا به بعد برنامه بیشتر حالت طنز به خود می گیرد، طوری که بینندگان عادی نیز به احتمال بسیار از تماشای آن لذت می برند. سکانس های مربوط به این بخش اگر چه ارتباط چندانی به خودرو ندارند، اما آنقدر جذاب و خنده دار هستند که مطمئنا بینندگان را به وجد خواهند آورد.
 
مروری بر قسمت دوم مجموعه گرند تور
مروری بر قسمت دوم مجموعه گرند تور
مروری بر قسمت دوم مجموعه گرند تور
 
صحنه های طراحی شده نیز به قدری هیجان انگیز و پر هزینه هستند که ضمن یادآوری فیلم های آرنولد شوارزنگر و تام کروز و همچنین سری بازی های Call of Duty، بار دیگر بودجه کلان اختصاص یافته توسط آمازون را به بهترین شکل منعکس می کنند.
 
مروری بر قسمت دوم مجموعه گرند تور
مروری بر قسمت دوم مجموعه گرند تور
 
 
نگاهی به اپیزود دوم مجموعه گرند تور نشان می دهد که ظاهرا آمازون بر خلاف بی بی سی آزادی عمل بیشتری به تیم کلارکسون داده است، این آزادی هم در قالب طنز و انفجارهای شدید خود را نشان می دهد که البته ممکن است برای علاقه مندان آتشین خودرو چندان خوشایند نباشد. به هر ترتیب اپیزود دوم نیز همانند اپیزود آغازین گرند تور جذاب و راضی کننده بود، هر چند شاید قسمت اول بیشتر به یک مستند خودرویی شباهت داشت!
 
 
 
 

منبع

دیجیاتو

برچسب : خودرو , گرند تور , تخته گاز , تست خودرو , سوپر خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

1 نظر

کاربر: m&z
4

بهترین برنامه خودرویی تو دنیاست.
16:10  1395/09/07
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
امیر : ما اسفند تکمیل وجه کردیم هنوزم خبری نیست پاسخگو هم نیستن چه باید کرد نمیدونم لطفا عزیزان راهنمایی کنبد
ف : سلام دوستان کسی خبرتارا دنده ای داره ماابان یکجاپولش دادیم تحویل ‌ اول بهمن۴۰۲ بوده کسی اگرتارا دستی خبرداره اطلاع بدین ممنون
J7تاریخ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ : کدوم برگ سبز؟ میگم هیچ کدوم از ما توی این تاریخ بیمه نشدیم ، پلاک نشدیم ! شما پست اشتباه نزدی؟؟
سایناDA : دوستانیکه اطلس زدند ایا قراردادشون اوکی شد؟من زنگ زدم پشتیبانی گفت هرچند درگاه اطلس بازه ولی نباید ثبت نام کنید.ودیگر اینکه فعلا اطلس وبدتر ازان سهند تعداد ثبت نامشون کمه وبازار شون خوب نیست وطبق امارها مردم بیشتر دنبال ساینا یا شاهین هستند.ولی نمیدونم چرا منشی اینجوری گفتند.
j4 مشکی : داداش فرهاد دوستمون میگه هنوز بیمه نشده شما میگی کارت سبز صادر شده؟؟؟؟؟؟ حاجی کامل بخون طرف هنوز اندر خم یک کوچه هست تازه اگر بیمه براش بزنن ممکنه بعد بره پلاک شه بعدش کارت و کارت سبز گیرش بیاد
سایناDA : دوستانیکه ثبت نام کردن میتونن بروند نمایندگی که ثبت نام کردند پرینت قرارداد رو بگیرند(فقط صرفا جهت اطلاع ومحکم کاری) وگرنه اصلا اجباری نیست.
فرهاد : جناب s3black اگر اینجوریه پس چطور برگ سبز صادر شده؟؟
s5 سفید تهران : الان شما پست زدی که یعنی ماشینا زیر سایه بان هست و زیر آفتاب کویری کرمان نیست حاجی؟؟ پس شما عقیده داری این شرکت که هر خط تولیدش خودش میگه روزی 40 تا ماشین تولید میکنه و 9 تا محصول داره با احتساب a7 روزی 360 خودرو تولیدی رو میزاره زیر سایه بان؟ الان 2 ماهی هست خودروی خاصی نفرستاده حداقل باید 10 هزار تا خودرو داشته باشه هر کدومش متوسط 6 متر جا بخواد یعنی الان 6 هکتار سایه بان زده برای خودروها ؟؟؟؟؟ ایران خودرو و سایپا که غولهای خودروساز بودن سقف نداشتن چه برسه کرمان موتور حداقل برو عکسهای هوایی رو ببین روی گوگل ارت درسته جدید نیست فکر کنم برای پارسال هست ولی از بالا کارخانه رو ببین . متوجه میشی سقفی در کار نیست . البته خودت بهتر میدونی چون جزو مجموعه کثیف کرمان موتوری
رشت j7 مشکی : پس اگر اینجوره مگه مریض هستند مارو اذیت میکنند الان دوهفته هست میگن ماشین رسیده پست مدارکو اشتباه برده تهران منتظریم از تهران برگرده تا ماشین و مدارکو تحویل بدیم. برم الان نمایندگی ببینم اصلا ماشین در کار هست یا سرکاریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!
S5 سفید : بازی کثیف و جدید کرمان موتور یکشنبه هفته پیش به من زنگ زدن خودرو میرسه تا آخر هفته و آپشن میخواهی انتخاب کنی؟ کلی شوق و ذوق داشتیم بالاخره بعد از 8 ماه ماشین رسیده هفته قبل رو که پیچاندن که مدارکش نرسیده دیگه امروز صبح رفتم با چوب میخواستم ناقصشون کنم و ماشینو بدون مدارک بکشم بیرون از نمایندگی تازه میگن اشتباه شده مدارک شما با یک ماشین دیگه اومده و مال شما هنوز حمل نشده بیشرفهای دروغگو
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
فوری 1 اسفند : 🧐❤️
پژمان : بنده هم امروز پلاک شد، روی آماده جهت تحویل میچرخه، از نمایندگی پرسیدم گفت 10 روز رو در نظر داشته باشید
محمد607 اتو : بله کلا ماشین هم بگیری خاموشه
تبدیل پژو پارس به سورن پلاس : سلام‌دوستان‌امروز کیا فاکتور شدن
منوچهر : تبدیل نزنید من قبل از عید تبدیل زدم واریز وجه هم کردم امروز تماس گرفتم گفتند سورن هم مشکل تامین قطعه داره تاخیر تحویل داره همون بمونید رو پارس
شایان بهاری : 11675870 فاکتور گردید
علیرضا هژبری : اره پلاک ثبت شد اما صدور اسناد خاموش مونده.
مسعود ساینا اس اتومات : سلام دوستان کسی از وضعیت اتومات خبر نداره
پارس 402 : ؟4723
محمد سورن دوگانه 30دی : سلام مبارکه. چندم فاکتور شدی امروز هم پلاک شد لطفا اعلام کنید