رفوزه‌های خودرویی در سال 95

 

رفوزه‌های خودرویی در سال 95

 
در سالی که گذشت اعلام شد که شرکتهای آلفا موتور، مرتب خودرو، نیرو خودرو آسیا، کاریزان خودرو، پیشرو شتاب، ماد خودرو دیزل و آکیا خودرو در ارزیابی‌ خدمات پس از فروش خودروها در ایران مردود شده‌اند.
 
به گزارش ایسنا، هر سال عملکرد خودروسازان و واردکنندگان خودرو در حوزه خدمات پس از فروش ارزیابی شده و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو براساس امتیاز دریافتی، در رتبه‌های ۱ تا ۴ رده‌بندی می‌شوند.
 
اواسط سال ۱۳۹۵ نیز مانند هر سال شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گزارش ارزیابی وضعیت خدمات پس از فروش شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو در ایران مربوط به دوره عملکردی سال ۱۳۹۴ را منتشر کرد.
 
براساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از وضعیت خدمات پس از فروش خودرو در طول سال ۱۳۹۴، هفت شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودروهای سبک و سنگین نتوانستند حداقل امتیاز لازم را کسب کنند و با قرارگیری در رتبه چهارم خدمات، مردود شناخته شدند.
 
در این زمینه در حوزه خدمات پس از فروش خودروهای سبک؛ شرکت‌های آلفا موتور (خدمات پس از فروش آلفا رومئو)، مرتب خودرو و نیرو خودرو آسیا (خدمات پس از فروش دیار خودرو) مردود شناخته شدند. در حوزه خدمات پس از فروش خودروهای سنگین نیز شرکت‌های کاریزان خودرو، پیشرو شتاب (خدمات پس از فروش پیشرو دیزل آسیا)، ماد خودرو دیزل و آکیا خودرو نیز نتوانستند حداقل امتیاز لازم را کسب کنند و مردود شدند.
 
اعلام مردودی هفت شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو در ایران (مربوط به سال عملکردی ۱۳۹۴) در سال ۹۵ در حالی روی داد که به گفته محسن سلیمی - مدیر مهندسی بازرسی خدمات شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران - طبق قانون، شرکت‌هایی که عملکرد آنها براساس ارزیابی‌ها مردود شناخته شده باید در بازه زمانی مشخص برنامه خود را برای اصلاح عملکرد و ارتقای سطح خدمات به وزارت صنعت، معدن و تجارت ارائه کرده و پس از آن دوباره عملکرد آنها مورد بررسی قرار می‌گیرد.
 
در این شرایط باید منتظر ارائه گزارش جدید ارزیابی خدمات پس از فروش خودرو در سال ۱۳۹۶ ماند تا مشخص شود شرکت‌های یاد شده تا چه حد توانسته‌اند خدمات پس از فروش خود را با دستورالعمل‌های مصوب تطبیق داده و از وضعیت مردودی خارج شوند.
 
در هر حال کارشناسان به مصرف‌کنندگان توصیه می‌کنند هنگام خرید خودرو علاوه بر ظاهر و قیمت، به وضعیت خدمات پس از فروش آن نیز توجه کرده و از خرید خودروهایی که فاقد شبکه خدمات پس از فروش مناسب و مورد تایید مراجع رسمی هستند، خودداری کنند.
 
 
 
 

منبع

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , رفوزه






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

3 نظر

کاربر: نوید جهرمی
2

اینا که نمایندگی نیستن. یه عده دلالن که دارن سر یه سفره میخورن.
اگر واقعا نماینده کمپانی مادر بشن و مجور ب رعایت استانداردهای جهانی و مشتری مداری، این اوضاع بیخودی پیش نمیاد و دودی تو چشم مشتری نمیره.
17:02  1395/12/25
پاسخ دادن
کاربر: امیر(سابق)
9

7خودروساز مردود شدند و بقیه خودروسازها هم نمره قبولی نگرفتند. تنها کاری که توانستند بدرستی انجام دهند قتل عام مردم ایران و گرانفروشی با شریک قدرتمند خود یعنی دولت بوده است
21:40  1395/12/24
پاسخ دادن
علي
8

گويا ايرتويا هم جزو مردودي ها بوده و امتياز ضعيف رو كسب كرده
14:05  1395/12/24
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
مهسا : دوستان خبری از دعوتنامه آذر ماه ندارید؟؟؟؟؟؟؟؟
ناصر محب نژاد : J4سفید ثبت نام۱۸ اردیبهشت از نمایندگی سلیمانی پور از شهر ری ۶اردیبهشت شاسی ۲۸ارسال مدارک وامروز هم کارت ماشین رافرستادن ماشینو کی تحویل میدن خدا میدونه خسته شدیم
حسین : روزی ۷۵۰ هزار تومان
Mr.p : کسی هست تحویل گرفته باشه از 90 روزه ها
عارف : واقعا مرسی که اسباب شادی ما رو فراهم میکنی😅😅😅😅😅😂😂😂
رضا : امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس چه ارتباطی به وزارت صمت و اَبَر کمپانی سایپا داره؟
محمد : یک ماهه که پول واریز کردیم خدا کنه که به موقع بدن گفتن تحویل اسفندماه
کوروش : دوست گرامی بهمین زودی نتیجه نمیده زمان بره ! سازمان حمایت از مصرف کنندگان به کارشناسی میکنه بعد تخلف محرز واقع شد میفرسته اداره تعزیرات اداره تعزیرات یک اداره زیر نظر قوه قضائیه س هیچ گونه تبعیضی هم قائل نیست رای صادره قابل اجراست .حال دوستان همگی از بازرسی کل کشور که فشار و نظارت بر تخلفات ارگانهای و شرکتهای دولتی است قطعا پیگیری و از ایرانخودرو علت تخلف رو باید در کوتاهترین زمان به سازمان ارائه کند که بازرسی ایرانخودرو را موظف و ملزم به جبران خسارت به خریداران میکند
درانتظار اطلس : سلام مبارک باشه ،سود تاخیر رو براتون حساب کردن ؟؟ چقدر شده
محتشم : درود . دوست گرامی مهران از شما سوال دارم ؟واسه تو فروش فوق العاده بودش یکماه بودش یا 90روز کلا چقدر واریز کردی کلا
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
مهدی : امیر اگر 170 پیش داده باشی حدودی باید 205 دیگه جور کنی
ساناز : برا منم نیومده شما پرداختی اولتون چند بود؟
مهسا X33 اتومات : سلام دوستان. ایکس 33 اتومات تا چه تاریخی تحویل دادند؟ آیا کسی تاریخ سیستمی شهریور ماه تحویل گرفته؟
رسول : سلام لطفاشماره پذیرش بزارید
امیر ساینا85گانه 90 روزه : من خودم 8مهر هستم هنوز فاکتور نشدم اما امروز خودم تو کانالها دیدم بچه های 24 شهریور فاکتور شدن
تیگو 7 پرمیوم .کرمانشاه : سلام تاریخ قرار داد 20 شهریور تاریخ تایید لیزینگ بانک صادرات 8 مهرماه تاریخ 28 ابان وامم واریز کردن و الان تمام مراحل انجام شده و همه مراحل وضعیت خودرو سبز هست جز تحویل خودرو حتی پلاک هم شده کارت ماشین هم تحویل پست دادن دوستان چقدر زمان میبره خودرو رو تحویل بدن ممنون میشم اطلاع بدین
محمد رصاناصرزاده : سلام در جواب سوال شما باید عرض کنم دیگر حوصله ای نمانده که از این شرکت شیاد ودزدگلایه وشکوه کنیم ومتوجه شدم که پشت این شرکت شیاد افراد رده بالای قوی هستند این شکایت ها وحرفها به جایی نمیرسد
207 tu3 : آخرین روز پرداخت کن که نیمه دوم بهمن فاکتور و مدل 404 بشه
یعقوب : سلام‌دوستان انگار همه موافق گرانی خودرو شدن چون همه به فکر فاکتور شدن و رنگ خودرو ....هستن ؟ یه عده به خاطر همه تلاش میکنن ولی یه عده ی دیگه فقط به فکر خودشان هستن واقعا که
پارسا : باسلام و احترام دیروز آماده برای صدور فاکتور برای من بروز رسانی شد به 1403/0830 تبدیل شد ، بنظرتون چقدر دیگ فاکتور مبشه؟