بررسی پژو 2008

 

بررسی پژو 2008

این کراس اوور فرانسوی در سال 2013 میلادی به بازار معرفی شد و نمونه فیس لیفت شده آن در سال 2016 با تغییراتی به ویژه در نمای جلوی ارائه گرديد. فرم مشبک جلوپنجره نمونه فیس لیفت محسوس ترین تغییری است که 2008 جديد نسبت به نسخه اولیه به خود دیده است.
 
 در نمای دیگر، افزایش المان های براق و کرومی و البته شکل چراغ هایی LED عقب از ديگر تغييراتي هستند که اعمال شده است. پلتفرم به‌کار رفته در آن PF1 نام دارد که با خودروی پژو 208 و 301 مشترک است. خودروی مذکور علاوه بر کشور فرانسه در برزیل هم تولید میشود. 2008 با دو پیشرانه بنزینی 1.6 لیتری معمولي و توربو شارژ در اول سال روانه بازار خواهد شد. نمونه 1.6 لیتری چهار سیلندر، توانایی تولید 115 اسب بخار قدرت و نمونه 1.6 ليتري توربو شارژ توانایی تولید 165 اسب بخار قدرت را دارند. موتور تنفس طبیعی با گیربکس پنج سرعته دستی و یا پنج سرعته خودکار روانه بازار خواهد شد در حالی که نمونه توربو شارژ فقط با گیربکس 6 سرعته اتوماتيك عرضه میشود.
 
در داخل اتاق طرح صاف و افقی داشبورد این حس را که در کابینی جادارتر جای گرفته اید تقویت می‌کند. کابین این خودرو با پوششی از چرم آراسته شده و تریم مشکی پیانو و یک صفحه نمایشگر اطلاعات در آن خودنمایی می‌کنند. البته اینها تنها موارد برجسته طراحی آن نیستند، بلکه این کابین از فضایی کافی برای سرنشینان جلو و عقب برخوردار است که همین امر سبب ايجاد یک محیط راحت و کاربردی در آن شده است. نکته کلیدی که در پژو 2008 به چشم می آید راحتی این خودروست و این ويژگي با نوآوری هایی که در کابین آن صورت گرفته کاملا مشهود است؛ از جمله این موارد میتوان به موقعیت مناسب راننده در پشت فرمان و دسترسی آسان او به ابزار و ادوات موجود در داشبورد اشاره نمود.
بررسی پژو 2008
 
همچنين وجود یک صفحه نمایشگر لمسی در بخش میانی کنسول، به شما این امکان را میدهد که به راحتی به اطلاعات موجود در آن دسترسی داشته باشید. سیستم میرورلینک و اپل کارپلی – برای اتصال تلفن همراه به خودرو– هر دو از طریق نمایشگر 7 اینچی لمسی موجود در خودرو قابل دسترسی است. با رفتن به سمت تیپ های گرانتر سطح امکانات افزایش می‌یابد وآپشن هايي همانند سقف پانورامیک و حجم بيشتر استفاده از روکش چرمی در اختيار خريدار قرار ميگيرد. یکی دیگر از آپشن های مهم در 2008 ،سیستم گریپ‌کنترل است که آن را در خودروهای گران قیمت تر از 2008 دیده بودیم. بر اساس این سیستم با انتخاب نوع سطحی که راننده روی آن میراند، خودرو به صورت هوشمند سیستم حرکتی و پایدارکننده مناسب با آن مسیر را انتخاب مينماید. اين محصول از سیستم ترمز فعال شهری، سیستم کمکی پارک و سراشیبی نیز بهره می‌برد.
 
کراس‌اوور خوش‌قیمت
 
با ترکیب نیرومندی، پختگی، کیفیت بالا و طراحی دقیق، پژو 2008 شاسی‌بلند کامپکت، یک تجربه منحصربفرد را به شما پیشنهاد می‌کند.
 
وقتی در صندلیِ راحت ‌ پژو 2008 می‌نشینید، i-Cockpit پژو را در چهارچوبی شیشه‌ای می‌یابید. فضاهای داخلی از طراحی مدرن و متناسبی برخوردارند که با استایل بیرونی ماشین همخوانی دارد. پانل ابزار که مجهز به دریچه‌هایی به شکل چشم‌گربه است، خطوط ایرودینامیک و گرافیکی را به هم می‌پیوندد. همه عناصر به‌کاررفته، نشانه‌هایی از دقتی در خود دارند که در همه جزئیات به‌کاررفته است. از میزان آراستگی قسمت مسافران شگفت‌زده می‌شوید؛ تنظیمات دقیق آن، مواد اولیه را با حسی قوی نمایش می‌دهند که همه از منحصربه‌فردهای نوع خودشان در ماشین‌های SUV هستند.
بررسی پژو 2008
 
طراحی پر شور و شوق
 
پژو 2008 شاسی‌بلند کامپکت یک حضور پرجرأت است. هم نوآورانه است و هم قدرتمند. خصوصیات خودروهای شاسی‌بلند را دارد و با قدرت و نیرومندی آراسته‌شده است. پهنای باله‌ها، خطوط عمودی جلوپنجره و زه‌ها، چهارچوب اصالت طرح بدنه را شکل می‌دهند و هم‌زمان موج خطوط اسپویلرها و تریم صندوق‌عقب به آن شکوه می‌بخشند. فناوری‌های متنوع موجود مانند ، اتصال‌های دیجیتال و امنیت، با حس شما ترکیب می‌شوند تا تجربه رانندگی منحصربه‌فرد و مسحورکننده‌ای خلق کنند.
 
بررسی پژو 2008
 
ماجراجوی جاده‌ها
 
پژو 2008 جدیدِ شاسی‌بلند، با ظاهر پویایش شما را ترغیب می‌کند به سراغ ماجراجویی بروید. ظاهرقدرتمند و شخصیت پژو 2008 جدید شاسی‌بلند، مدیون چراغ‌های عقب « قرمز  مات » جدیدی است که از مدل GTi 308 وام گرفته‌شده است. جزئیات این خودرو، پشتوانه توانایی آن برای مواجهه با هر چیزی در انواع جاده‌ها است. فاصله بیشتر از زمین، نوار آب‌بندی پنجره، سازه سقف، تریم صندوق‌عقب و اسپویلرها، همه گواهی بر هویت باصلابتش هستند.
 
بررسی پژو 2008
 
پیمان پژو ۲۰۰۸ با شما
 
وزن کمتر به نسبت رقبا و تقسیم درست آن، دو نقطه قوت پژو 2008 هستند. موتور THP165 را هم باید به این قابلیت‌ها افزود که برای هر نوع استفاده‌ای طراحی‌شده‌اند و با آن به قدرت بالاتر در دور موتور پایین و کنترل بالای مصرف سوخت و تولید دی‌اکسیدکربن می‌رسید. همچنین با جعبه‌دنده شش سرعته AT6 III ، تعویض دنده‌های آن به سرعت ، راحتی و نرمی انجام می‌شود.
 
رانندگی جذاب و هیجان‌انگیز، طراحی باوقار و کیفیت بی‌کم‌وکاست، پیمان پژو با شما هستند و دلیل بخشی از احساسی که هر خودروی پژو برمی‌انگیزد. پژو 2008 جدید شاسی‌بلند که در میان شاسی‌بلندهای کوچک یا کامپکت منحصربه‌فرد است، تجسم این ارزش‌هاست. بگذارید توسط طراحی دقیق و قدرت این خودرو مسحور شوید.
بررسی پژو 2008
 
* نمای ظاهری چشمگیر
 
- چراغ‌های پیشرفته مشکی کروم
- چراغ‌های عقب 3D LED با طراحی الهام گرفته شده از پنجه شیر
- اگزوز اسپرت
- گارد زیرین اسپرت جلو و عقب
بررسی پژو 2008
* فناوری TPH
 
- کسب عنوان موتور سال برای 8 سال پیاپی
- 163 اسب بخار در دور موتور 6000
- 240 نیوتن متر گشتاور در دور موتور 1400
- فناوری توربوشارژ TWIN SHIFT
- وزن کمتر برای چابکی بیشتر
- گیربکس اتوماتیک 6 سرعته با فناوری QUICK SHIFT
 
بررسی پژو 2008
 
* تجربه رانندگی با فناوری I-COCKPIT
 
- فرمان کوچک و اسپرت
- صفحه نمایش 7 اینچی لمسی
- دوربین عقب
 
از پژو 2008 نباید انتظار یک خودروی شاسی بلند تمام عیار را داشته باشد زیر ابعاد آن طول /عرض/ ارتفاع: (4159/1740/1556) میلی‌متر و فاصله بین دو محور جلو و عقب: 2538 میلی‌متر است. یعنی حدودا در ابعاد لیفان ایکس 50 ...
 
 
 
 

منبع

ایران جیب


با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

برچسب : خودرو , بررسی پژو 2008






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

14 نظر

امير محمد
0

مصرف سوختش چقده
19:18  1396/02/20
پاسخ دادن
شهرام
1

دوستان گول برند ماشینو نخورید یه دختری هست ازخانواده پولدار وسرشناس قیافش مثل انترمیری خواستگاریش هم وزنش طلا مهریه میکنن یه دختری هست نجیب وخشکل ازخانواده پایین میری خواستگاریش 14تاسکه مهریه میکنن حالا حکایت ماشین برند دارقیمت بالا باماشین غیربرند قیمت پایین
10:28  1396/02/01
پاسخ دادن
کارشناس مکانیک
7

پژو به دلیل ضرر و زیان های سال های اخیر دنباله رو ی خودروسازهای چینی شده و برخلاف ظاهر زیبا به شدت از کیفیت خودروهاش کم شده ضمن اینکه پژو از قبل هم به عنوان خودروهایی پر استهلاک شناخته میشده حالا استهلاک زیاد در کنار مونتاژ ایرانخودرو و ابعاد کوچک در حد ساندرو مسلما نمیتونه رقابت کنه با داستر یا کپچر با کیفیت مگر با قیمت های بسیار پایین تر
14:45  1396/01/30
پاسخ دادن
کارشناس مکانیک
4

پژو به دلیل ضرر و زیان های سال های اخیر دنباله رو ی خودروسازهای چینی شده و برخلاف ظاهر زیبا به شدت از کیفیت خودروهاش کم شده ضمن اینکه پژو از قبل هم به عنوان خودروهایی پر استهلاک شناخته میشده حالا استهلاک زیاد در کنار مونتاژ ایرانخودرو مسلما نمیتونه رقابت کنه با کپچر یا داستر با کیفیت مگر با قیمت های بسیار پایین تر
14:42  1396/01/30
پاسخ دادن
نکته بین
6

سلام. دوستانی که هی شاسی بلند شاسی بلند میگن احتمالا این ماشینو از نزدیک ندیدند. من سوار هم شدم . در اصل یه هاچ بگ هست که دارن به زور به اسم شاسی بلند و کراس اور جا میزنن. با توجه به اینکه مونتاژ داخل هست و هزینه گمرک و مالیات و ... ندارد و با توجه به اینکه سانروف و سقف پانوراما ندارد و با توجه به قیمت خودروهای وارداتی مثل رنو کپچر که قیمت جهانیش از 2008 بالا تره قیمت فروش 2008 باید کمتر از 70 میلیون باشد. ولی زهی خیال باطل. مگه با این سودها قناعت میکنند. هنوز قیمتش مشخص نیست. ولی دیگه خرید این ماشین بالای 90 میلیون به نظر من کار عاقلانه ای نیست و بیشتر از 90 به هیچ وجه نمی ارزه.
12:09  1396/01/30
پاسخ دادن
کاربر: رضا از مشهد
6

اگر مدل فولش تا 90 تومن باشه مي تونه موفق باشه (كه بعيد مي دونم با توجه به قيمت I20 مونتاژ اينقدر باشه !) بره بالاي 100 محكوم به شكسته بالاي 100 تومن ميشه ماشين هاي وارداتي گرفت كه به مراتب كيفيت بالاتري دارند و حداقل درگير مشكلات عديده ي خودروهاي مونتاژي نيستند
18:31  1396/01/28
پاسخ دادن
hi
6

تا پول 4 تا 206 رو ازتون نگیرن بابتش اینو بیرون نمیدن. 120 پول میدی به صندلی پارچه ای و 1/5 متر ارتفاع به اسم شاستی! بلند...
راستی رینگ 15 و سانروف نداشته رو کجای دلمون بذاریم. فقط یه موتور قوی داره مثله نیسان آبی
15:16  1396/01/28
پاسخ دادن
حسین
8

من واقعا نمیدونم این بعضیا با اروپایی اروپایی کردن فکر می کنن که دیگه ماشینشون خراب نمی شه من 5 سال ال 90 داشتم دو سالم هست جک جی 5 دستی دارم ال 90 کم خراب نشد کمم اذیت نکرد بدترینش بنظر من سوختن پمپ بنزین تو مسافرت بود حداقل 6 بار نیاز به تعمیر پیدا کرد و بلاخره هزینه بر و معطل کننده بود پژو که از نظر سرویس و خرابی تو دنیا معروفه و معروفه که ماشین را ارزون می فروشه و بعدتو سرویس و نگهداری بقیه پولش را می گیره جک دستی هم که 48 خریدم تا حالا دو بار سرویس بردمش خداییش تا حالا اذیت نکرده اینم باید بگم کیفیت و شرایط رانندگی تو شمال و جنوب کشور و شرق و غرب کشور و تهران بخاطر آب و هوا ، کیفیت جاده ها و ترافیک شهری خیلی تو استهلاک اثر داره مثلا خانواده رنو واقعا برای جاهای گرم دارای کولر ضعیف و نامناسبی هست و بیشتر برای آب و هوای اروپا درنظر گرفته شده است.
12:42  1396/01/28
پاسخ دادن
محمد حسین
3

سلام. 2008 بسیار ماشین خوبی هستش.
1 قدرت بسیار بالا
2 طراحی روز دنیا
3 امکانات فول
4 خدمات پس از فروش خوب {ایرانخودرو}
5 قیمت مناسب {در حال حاضر}
22:15  1396/01/27
پاسخ دادن
غفور
12

آشغاله من یه جک اس 5 دارم لاستیکشم با این عوض نمیکنم.
08:31  1396/01/28

علی
14

غفور جون تو لاستیک ماشین بنجل چینیتو واسه خودت نگه دار و در مورد ماشین اروپایی صحبت نکن
11:05  1396/01/28

کیان
4

داستر خیلی ازش سر تره و دوام بیشتری داره
11:42  1396/01/30

فرامرد
2

سلام
قیمت تو ایران چند؟
16:52  1396/01/27
پاسخ دادن
محمد حسین
2

سلام.در حال حاضر 100 ولی به علت قدرت بالا تا 120 میلیون تومان هم افزایش پیدا خواهد کرد.
22:07  1396/01/27

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
B : سلام تحویل۱۵ مهر کسی خبر داره کی فاکتور میشه
سلام جناب خوب هستین قربان : چه خبر خانواده خوبن سلامتی والده محترم خانم بچه ها راستی چکار کردین وام جور شد؟ اقساطی که سنگین نیست؟ حالا مدارکش میفرستم واست ممنون میشم رفتید مدارک منم تحویل بدین شاید تا قبل از عید نوبت ما هم شد با نیت خیرتون منم خبر سلامتی چی بگم والا همش گرفتار تعمیرات و بازسازی خونم هرچی پس انداز بود خرج کردم واسه نوسازی خونه حالا اگه بشه تا قبل از عید تموم بشه زنده باشی سلام برسونید تشریف بیارید خوشحال میشیم شبتون بخیر خدانگهدار
T8امیر : سلام ۱۵ آبان پلاک شد مدارک ماشینم رسید دستم ولی خدشه تحویل ندادن نمایندی رستمی شیراز
محیا : سلام چطورشما۲ابان شاسی شدید و الان تحویل گرفتید ومن ۲۳مهر پلاک شدم هنو تو مرحله ی حمل هست ؟تی۸مشکی ثبت نام ۲۵خرداد
X5 اردیبهشت : با سلام ثبت نام اردیبهشت هنوز تو تکمیل وجه مونده من نمیدونم چه فرقی هست که بعضیها میگم ما تحویل هم گرفنیم
حسین... : بازهم یک شیرین کاری بی مزه از مزدوران وجیره خوران سایپا! پس شما آشغالهای مواجب بگیر سایپا که سالی چند بار ماشینهای متفاوت از شرکتتون میگیرین بعداز فروش لباسای خودتون و خانوادتون چی چی تون را خرج تهیه پیش پرداخت ماشینتون میکنید؟
مهسا : دوستان خبری از دعوتنامه آذر ماه ندارید؟؟؟؟؟؟؟؟
ناصر محب نژاد : J4سفید ثبت نام۱۸ اردیبهشت از نمایندگی سلیمانی پور از شهر ری ۶اردیبهشت شاسی ۲۸ارسال مدارک وامروز هم کارت ماشین رافرستادن ماشینو کی تحویل میدن خدا میدونه خسته شدیم
حسین : روزی ۷۵۰ هزار تومان
Mr.p : کسی هست تحویل گرفته باشه از 90 روزه ها
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
ایران خودرو : حدود 350 میلیون
حمید33 : سلام 33اتومات قرارداد 2/29 وام و ریختن مدارک اومده.تاریخ تحویل سیستمی 16 مهر بود.که فعلا خبری نیست
رانا : منم تحویل 4بهمن بودم الان شدم 30 بهمن . امروز هم دعوتنامه تکمیل وجه اومد واسم
یاسین : سلام پیام واریز براتون اومد چقدر بوده
سورن دوگانه : سلام ، فاکتور شدم ولی پلاک نشده چند روز طول میکشه پلاک بشه؟
محمد رحیمی : سلام بعد از فاکتور چند روز طول می کشه پلاک شه
قاسم رشیدی : من لیفان 620 1600خریدم بیشتر از 200کیلو بار میزنم داخلش عقب ماشین رو زمین می‌خوابه دلیلش چیه
نیما : سلام برداران وحواله داران عزیزیه تجمع بذاریم سازمان استاندارد که بهانه ایرانخودروتمام بشه مطمئنم ربطی به سازمان استاندارد نداره فقط ما بایدازطرف سازمان استاندارد پیگیری یاتماس بگیریم
حمید x33 cross : پاسخ به مهساfx من تایید لیزینگ 7 تیر تحویلی 17 شهریور مدارکم مشکلی نداره پس چرا وام منو نمیریزه بانک سگ مال شمارو ریخته عجب گیری افتادیم
X33 cvt : سلام دوستان ، کسایی که x33 cvt تاریخ قراردادشون بین اردیبهشت تا خرداد بوده تحویل گرفتن؟ من تقریبا تاریخهای ثبت نامهارو بررسی کردم و از خرداد تا مرداد ثبت نام ایکس33 نبوده . میخوام ببینم اونایی که قبل خرداد ثبت نام کردن تحویل گرفتن؟ میخوام ببینم کی نوبت میرسه به ثبت نامی های بعد مرداد . من تاریخ قراردادم 6شهریور1403 هست و تحویل سیستمی 18دی و همه مدارک هم اومده