شما بگویید؛ دنا پلاس یا برلیانس H330؟

 

شما بگویید؛ دنا پلاس یا برلیانس H330؟

اگر در جریان تازه‌ترین اخبار داخلی حوزه خودرو باشید، حتما می‌دانید که موعد تحویل اولین سری دنا پلاس، مردادماه امسال اعلام شد. بنابراین زمان زیادی تا دیدن این محصول جدید ایران‌خودرو در خیابان‌های شهرمان باقی نمانده؛ خودرویی که تنها کمی زرق‌وبرق بیشتری نسبت به مدل دنا پیدا کرده و به لطف امکانات اضافه شده، نظر مشتریان زیادی را به سمت خود جلب کرده است. در رده کلاس خودروهای سدان و گستره قیمتی ۴۵ میلیون‌ تومان، برلیانس H330 نماینده محصول شرکت پارس‌خودرو و سایپا حضور دارد. این اتومبیل چینی، امکانات و مشخصات فنی متوسطی دارد اما به دلیل ظاهر امروزی توانسته نظر نسل جوان و بعضی از خانواده‌های ایرانی را به سمت خود جلب کند. به همین دلیل، امروز قصد داریم نگاهی کلی به این دو خودرو داشته باشیم. در انتهای این مطلب از شما می‌خواهیم که نظرتان را به ما بگویید.
 
قیمت
 
قیمت حدودی دنا پلاس، ۴۶ میلیون تومان است. برلیانس H330 دنده‌ای حدود ۴۵ میلیون تومان قیمت دارد. اگر مشتری به دنبال مدل اتوماتیک این خودرو چینی باشد، باید حدود ۵۵ میلیون تومان هزینه کند. بنابراین برای سنجش دو اتومبیل باید نمونه‌های دنده دستی که تقریبا هم‌قیمت هستند را مورد ارزیابی قرار دهیم.
 
برلیانس H330
 
دنا پلاس
 
 
 
اصالت
 
برلیانس H330 در سال ۲۰۱۳ به بازار عرضه شده اما دنا پلاس قرار است از مرداد ماه در اختیار مشتریان قرار بگیرد. بنابراین اگر مبنا را زمان عرضه قرار دهیم، دنا پلاس اتومبیلی جدیدتر محسوب می‌شود، اما باید در نظر داشته باشیم که طراحی دنا پلاس الهام گرفته از نسخه معمولی دنا بوده و به عنوان فیس‌لیفتی از این خودرو یاد می‌شود. پلت‌فرم دنا پلاس، نسخه ارتقا یافته سمند است و ریشه آن به پلت‌فرم پژو ۴۰۵ باز می‌گردد. بنابراین، با وجود جدید بودن ظاهر دنا پلاس، مبنای طراحی این خودرو قدیمی‌تر از برلیانس است.
 
برلیانس H330
 
دنا پلاس
 
مشخصات فنی
 
برلیانس H330 در دو مدل دنده دستی ۵ سرعته و اتوماتیک ۴ سرعته به بازار عرضه می‌شود، این در حالی است که دنا تنها در مدل دنده دستی ۵ سرعته تولید می‌شود. برلیانس از پیشرانه BM15L بهره می‌برد. این پیشرانه ۴ سیلندر با حجم دقیق ۱۴۹۸ سی‌سی، قادر است حداکثر توان ۱۰۳ اسب‌بخار تولید کند. در حالی که دنا پلاس با بهره جستن از پیشرانه EF7 با حجم دقیق ۱۶۴۶ سی‌سی، می‌تواند ماگزیمم قدرت ۱۱۵ اسب‌بخار تولید کند.
 
مصرف سوخت ترکیبی برلیانس دنده دستی بنا به ادعای سایت سایپا، صدی ۶٫۴ است. به استناد سایت ایران‌خودرو، مصرف سوخت ترکیبی ۷٫۷۴ لیتر به ازای پیمایش ۱۰۰ کیلومتر ذکر شده است. بنابراین دنا پلاس با بهره بردن از پیشرانه‌ای با حجم ۱٫۴۸ لیتر بیشتر، قدرتی معادل ۱۲ اسب‌بخار بیشتر تولید می‌کند. همین ویژگی باعث شده که روی کاغذ، مصرف سوخت این خودرو ۱٫۳ لیتر در هر صد کیلومتر بیشتر شود. این بدین معناست که قدرت بیشتر دناپلاس باعث هزینه بیشتری برای مشتری می‌شود.
 
طراحی
 
بحث از ظاهر اتومبیل شد، بنابراین بد نیست که نگاهی کلی به چهره‌ این دو اتومبیل بیاندازیم. در طراحی خارجی برلیانس H330، خطوط منحنی و سیال زیادی به چشم می‌خورد که ظاهر به‌روزتری از یک اتومبیل را به نمایش می‌گذارد. این در حالی است که دنا پلاس، طراحی شارپ و جعبه‌ای دارد. وجود خطوط نرم در بدنه برلیانس، آیرودینامیک بهتری به این خودرو هدیه می‌دهد تا کم‌ترین مقاومت را در برابر هوا داشته باشد. از طرفی این ویژگی باعث می‌شود تا نسل جوان تمایل بیشتری به ظاهر و شمایل این خودرو داشته باشند اما به‌هرحال موضوع زیبایی، بحث سلیقه‌ای است.
 
برلیانس H330
 
اگر به نمای داخلی دنا پلاس نگاهی بیاندازیم، یاد اصطلاحی می‌افتیم که میان مردم به عنوان داشبورد سوناتایی برای محصولات جدید پژو توسط ایران‌خودرو باب شده است. علت این نام‌گذاری، طراحی بخش میانی داشبورد است که خطوط عمودی موازی که از دریچه‌های هوا می‌گذرد، باعث شده این خودرو را به داشبورد سوناتا مدل نسبت دهند. کابین برلیانس H330 هم‌چون بسیاری از خودروهای چینی مثل ام‌وی‌ام، ساده قلمداد می‌شود.
 
دنا پلاس
 
 
آپشن
 
هنگامی که بحث شیرین آپشن‌های خودرو به میان می‌آید، بیشتر ما ایرانیان توجهمان به مقایسه اتومبیل‌ها جلب می‌شود. در کاتالوگ برلیانس H330 دنده دستی در سایت سایپا، تجهیزاتی مثل سیستم ضدسرقت موتور، تنظیم آینه‌های جانبی به‌طور دستی، کیسه‌های هوای جلو (راننده و سرنشین) و سیستم ترمز ABS و EBD به چشم می‌خورد.
 
مدل دنده اتوماتیک امکانات بیشتری مثل سانروف برقی، سنسور دنده عقب، بسته شدن پنجره‌ها با استفاده از ریموت کنترل، قابلیت تنظیم صندلی راننده در ۸ جهت، قابلیت تنظیم آینه‌های جانبی وبه‌طور برقی و چراغ‌ مه شکن جلو وجود دارد.
 
دنا پلاس امکانات رفاهی متنوعی دارد: ۴ کیسه هوا (راننده، سرنشین جلو و جانبی)، سانروف، صندلی‌های جلو تمام برقی ۸ جهته، دوربین دید عقب، ترمز ضد قفل ABS و EBD، سیستم مالتی مدیا تصویری لمسی با GPS، ایمبولایزر بخشی از امکانات این اتومبیل است. بنابراین امکانات و تجهیزات دنا پلاس در مقایسه با مدل دنده دستی برلیانس H330، بسیار سرتر است.
 
جمع‌بندی
 
با گذر از بحث زبان طراحی این دو خودرو، برلیانس H330 در مقایسه با دنا پلاس، پیشرانه‌ای با حجم، توان و البته، مصرف سوخت کمتری دارد. امکانات رفاهی دنا پلاس بسیار بیشتر از نمونه دستی برلیانس H330 است. بنابراین مشتریان علاقمند برای تهیه برلیانس با امکانات بیشتر، باید سراغ مدل اتوماتیک این خودرو بروند که حدود ۱۰ میلیون تومان گران‌تر است. حتی با هزینه این مبلغ، دنا پلاس از نظر تجهیزات، غنی‌تر از برلیانس ارزیابی می‌شود.
 
شما نظرتان در مورد این دو اتومبیل چیست؟
 
 
 
 
 

منبع

دیجی‌کالا

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

برچسب : خودرو , مقایسه , بررسی , دنا پلاکس , برلیانس H330






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

118 نظر

محسن
0

چین خودش مزخرفه چه برسه به ماشیناش
فقط دنا پلاس عشق منه من عموم دنا پلاس داره خودمم سوار شدم امکانات،ایمنی ، بالا
چیه خودروی چینی
16:36  1399/03/14
پاسخ دادن
عرفان
0

برلیانس 330 بخریم یا دنا توربو اگه میشه درست راهنمایی کنین ممنوت

16:57  1399/03/11
پاسخ دادن
Erteash
0

خودرویی که تولید نشه دبگه بدرد نمیخوره
قطعا مشکل تعمیرکار و قطعه پیدا خواهد کرد
پس دنا
15:57  1398/06/31
پاسخ دادن
کاربر: saeed_r7
2

آقای بنز باز لطفا الکی فتوا نده
ولوو به فاصله زیاد نسبت به رقبا همیشه سرتر بوده و تو نسل فعلی این فاصله رو زیادتر هم کرده
همه اون 6 تا کشنده باید خیال رقابت با ولوو رو دور کنن چون تواناییشو ندارن
ولوو بی رقیب همیشه میتازد
درود بر کمپانی بی رقیب و معظم ولوو.
21:31  1393/06/29

amin
1

آقا چرا الکی از خودت حرف در میاری fh بهترین کشنده دنیا است نیازی به توجیه شما نداره
23:52  1393/07/27

حمید
3

برلیانس طراحی و تکنولوژیش از دنا جدید تره. البته ز ماشن ها روز دنیا بازم فاصله داره. دنده اتوماتیک هم داره که دنا نداره. ایمنی دنا هم اندازه 405 هست. هرکس هم توهم داره و فکر میکنه دنا لامبورگینی و بوگاتیه یه سرچ بکنه عکس های تصادف دنا رو ببینه، مقاومت بدنه اش هیچ فرقی با 405 و پارس نداره.
11:05  1398/06/31
پاسخ دادن
امیر محمد
0

دنا از لحاظ موتو ر وزیبایی و کیفیت از بریلیانس بهتره من دنا رو انتخاب میکنم
20:18  1398/06/30
پاسخ دادن
محمد
0

خرید ماشین چینی اشتباه محضه
خرید هر ماشینی که ef7 روش باشه هم اشتباه محضه
اینها فقط رو کاغذ خوبن
11:57  1397/06/03
پاسخ دادن
علی
9

ماشین چینی و موتور ای اف7 دقیقا فقط رو کاغذ خوبن اما تو عملکرد واقعی خیر
12:03  1398/04/15

کاربر: عرفان348
0


به نظر من اچ 330.
دلیلم اینه که دنا تقریبا همون سمنده منتها با ظاهر بهتر
اما اچ 330 واقعا یک ماشین پیشرفته ست
فرمان برقی سیستمهای هوشمند این ماشین، باعث میشه خیلی متفاوت باشه
موتور میتسیوبیشی مجهر به زنجیر تایم. گیربکس اتوماتیک هیوندای و طراحی بی ام و
11:02  1397/06/03
پاسخ دادن
علی
0

هر چند برلیانس آش دهن سوزی نیست اما از ef7 آشغال خیلی بهتره
10:37  1397/06/03
پاسخ دادن
علی
0

موتور هر دو تو دور پایین واقعا ضعف داره مخصوصا برلیانس دنده اتوماتیک که این ضعف بیشتر به چشم میاد . خود ef7 هم تا دور نگیره حرفی برای گفتن نداره . شتاب اولیه ضعیف از اشتراکات این دو خودرو هست . به نظرم دنا سیستم تعلیق و تعادل بهتری داره اما کابین برلیانس بهتر هست . کولر دنا هم کاملا بهتر از برلیانس هست.
09:15  1397/06/03
پاسخ دادن
مجتبی
0

ای کاش تعرفه خودرو ها خارجی میومد پایین تا مردم لذت ماشین داشتن و ماشین سوار شدن را میبردن تا ببینم اون موقع کسی از این آشغالهای ایران خودرو و سایپا و خودروهای چینی تعریف میکرد این آشغال فروشها خانواده های ایرانی را داغدار کردن ملت تا کی باید چوب این صنعت بیخود را بخوره
13:58  1397/04/02
پاسخ دادن
امیر
0

اخه این چه اخلاقیه بعضیا دارن شما که حتی سوار ماشین دنا نشدین چرا نظر میدین برلیانس هم ماشین خوبیه فقط قطعاتش کمه اقا من ۲۰۶ و پارس و تندر داشتم باور کنین مثل دنا پلاس نداریم تو ماشینای ایرانی موتور کم صدا بسیار نرم خوش استیل صندلیا راحت من ۹ماه دارم تو ماشینای ایرانی فقط بستگی به شانست داره خداییی ماشین خوبیه مصرف بنزینش عالی فقط ۲تا مشکل داره یکی از سرعت ۱۰۰ به بالا صدای باد میاد یکیم گازش برقیه که بعد از مدتی عادت میکنی دوستانی که تردید دارن تو خریدش بخرین انصافا ماشین خوبیه
08:13  1397/03/21
پاسخ دادن
حسین
3

سقف کوتاهشو یادت رفت بگی (:
15:15  1397/04/23

هاکان
0

من ۴ سال برلیانس دستی ۳۳۰ دارم خدایی اه نکفته ۷۴۳۶۱ کیلومتر رفته بدون مشکل اما پسر عموم دنا پلاس خریده خدایی ۳ ماه تموم داره میگه سرعتم بالا ۱۰۰ میر یه مشکل فنی پیدا میکنه در طول ای ۳ ماه باند های عقب پاره شد چراغ ها سوخت چراغ پاین کولر بخدا ۲هفته بعد از خرید سوخت و حالا سانروفش تق تق خیلی زیاد میکنه دنا پلاس اشغاله الان هم دنبال مشتری هست اواخر ۹۶ خرید. قفط برلی برلی برلی
19:19  1397/02/23
پاسخ دادن
سوگمد
0

خوبببببببیب
00:20  1397/01/03
پاسخ دادن
اکبر
0

سری جدید بریلیانس با موتور و گیربکس تقویت شده و مانیتور البته اتوماتیک حرف نداره من گرفتم خیلی خوبه
23:56  1396/12/10
پاسخ دادن
حمید
0

دوستان عزیز منصف باشین طوری صحبت کنین که بقیه بتونند انتخاب کنند من رنو ساندرو معمولی معمولی دنده جی اچ کیو ثبت نام کردم و تحویل گرفتم حدودا 42000000 تومان برام در اومد اپشن هیچی نداره اما خاطر جمع هستم که کیفیت قطعات بالاست نرم و کم مصرف و مهمتر ار همه الان 50 میلیون خریدار داره ول کنین دنا و دنا پلاس و برلیانس چینی رو اینا ماشین نمیشن
08:19  1396/11/28
پاسخ دادن
تیموری
1

اون بخاطر رنگشه
04:18  1396/11/25
پاسخ دادن
مسعود
0

ما که آخرش نفهمیدیم کدوم بهتره ...من که فتم ال نود بخرم
15:45  1396/11/14
پاسخ دادن
سجاد
0

معلومه برلیانس هم از نظر هندلیگ و تعلیق و هم از نظر آپشن و زیبایی
00:36  1396/11/02
پاسخ دادن
ماهان
0

قاط زدیم از این همه تجربیات ضد و نقیض.... منو بگو که می خواستم با پولایی که جمع کردم پراید مدل ۸۵ بفروشم تا یکی از این دوتا را بخرم؟؟ بچسبم به ابن پراید با قطعات اصل کره... خدایا کمکم کن تا ماشین کره ای بخرم.
19:23  1396/09/15
پاسخ دادن
مجید
0

هیچ کدوم بدرد نمیخورن
فقط رنو خوبه
اونم فقط استپ وی
ساندرو
کیفیت عالی
بدون افت قیمت
نظارت رنو فرانسه
17:33  1396/09/02
پاسخ دادن
مهدي
10

برلیانس عالی حداقل روغن کم نمیکند مثل پزو و داشبورتش صدا نمیکند
16:48  1396/07/21
پاسخ دادن
مهدي
18

دنا پلاس یا معمولی همون موتور پزو و سمند ک یکسال کار نکرده شروع ب روغن کم کردن میکند و ایرانخودرو از روئ هم نمیره ک چقدر پرو هستن بعد از این همه سرصدای مردم بخاطر روغن کم کردن هنوز دارند تولید میکنند و نقدی تو پاچه مردم ساده میکنند
برلیانس اگر بی ام و نیست حداقل تیپ خودرو خارجی داره و روغن کم نمیکندداشبورت مثل پارس،صدا نمیکند و همه هم ازش راضی اند فقط مدل h330را بابقيه كار ندارم
براي ما ايراني ها خانواده دار اگر ملاحضه خودرو بکنیم خیلی خوبه وقتی تو جاده 120 بيشتر نميتونيم بريم چرا برلیانس بد باشد وكيفيت بالا اگر ميخاي كار از خودرو بكشي يا پیکان یا تراکتور بخرید
16:45  1396/07/21
پاسخ دادن
علیرضا
8

من 2سال سمند ef7 دارم دور موتورم همیشه رو5 ولی هنوز اخ نگفته،تو ماشینای ایرانی از لحاظ شتاب و دور رو دست ef7هنوز نیومده،با خیلی از ماشینای ایرانیو چینی هم انداختم،کلیپهاشم موجوده که سوووسک شدن
01:37  1396/07/15
پاسخ دادن
علیرضا
11

والا من برلیانس رو بارها با سمندef7 ترکوندم،صدای موتورشم دست کمی از پیکان نداره،برلیانس رو صفر از کارخونه در بیاری بخوای بفروشی10میلیون زیر قیمت میخرن
01:28  1396/07/15
پاسخ دادن
حسن
0

من خودم خیلی تحقیق کردم و در نهایت چون شنیدم پارس خودرو سابقه کیفیش خیلی بهتره و معمولا برندهای خوب رو برای تولید انتخاب می کنه برلیانس رو انتخاب کردم - امیدوارم که پشیمون نشم از انتخابم
17:20  1396/06/12
پاسخ دادن
آقا مجید
9

از لحاظ قیمت واقعا گرون هستند و رعایت حق مصرف کننده نشده. از لحاظ گیرآمدن قطعات و افت کم قیمت دنا خوبه وگرنه جنس خارجی یه چیز دیگست ولو مال پاکستان باشه. دزدی توش نیست.
22:05  1396/06/11
پاسخ دادن
علی
5

دنا پلاس پر شده از قطعات اشغال چینی و هندی
برلیانس که خودشم چینی هست
هرگز این دو گزینه را انتخاب نمیکنم
هر کی داره جفتشو، نوش جونش با خرابی و تعمیرگاه رفتنش خوش بگذره،افت قیمت ماشین چینی اشغال،
پولتونو دور بریزید با این اشغال هایه بزک شده
19:26  1396/06/11
پاسخ دادن
علی
17

شما چیز بهتری با این قیمت سراغ داری؟
03:13  1396/06/13

فرزاد
7

به نظر من دنا یه اشغال بازیافتی هست.من سراتو دارم بمیرم سوار این دنا نمیشم.این دنا واسه یه کارمند بدبخت خوبه
18:39  1396/06/11
پاسخ دادن
علی
33

خوشبحال شما که خوش بختی
شغل شما چیه /
15:54  1396/06/28

کوروش
3

منم سراتو داشتم همینو می گفتم خوشبخت!!!!!!!
13:22  1397/04/23

کاوه
9

بنجلای چینی تو هر مقایسه ای شکست میخورن،همین دنا پلاس ازلحاظ اپشن که تنها مزیت برلیانسه چیزی کم نداره در حالی که مثل برلیانس افت قیمت ماشینای چین رو نداره و قدرتش بیشتره از برلیانس1250کیلویی با گشتاور فقط137، ایمنی شم خیلی بالاتره،قطعاتشم راحت گیر یاد...بین این دو مسلما دنا پلاس
17:24  1396/06/11
پاسخ دادن
شاهين
19

من دنا پلاسو توخيابون ديدم واقعاً خط و خطوطي كه رو بدنه انداختند با پشت ماشين و درها همخوني نداره از دناي عادي هم ضايع تر شده ضايع به تمام معنا من فني هيچ كدوم از اين ماشينارو نميدونم ولي طراحي برليانس چند سر و گردن بالاتر از دنا پلاسه
حداقل خطوط بدنه و سپرها و چراغها هماهنگ و در يك امتداد هستند
15:24  1396/06/11
پاسخ دادن
بیطرف
8

هردو معایب زیادی دارن ولی من بین این دو دنا پلاس رو انتخاب میکنم،هم اتاقش زیباتره،هم کشش قوی تر داره با وزن همانند برلیانس خروجیش115اسب و گشتاور155هست ولی برلیانس خروجی103 وگشتاور137!!!!!! قطعا دناپلاس افت قیمت کمتری هم داره و خدمات پس از فروش بهتر،ایمنیشم از برلیانس بالاتره......
16:27  1396/05/23
پاسخ دادن
علی
11

ماشین چینی در هر مقایسه‌ای شکست میخوره و هیچ جایگاهی نداره
وقتی هیچ ازمون امنیتی را پاس نکرده و وزنش بسار سنگینتر از توان موتورش هست و...
موتور تیبا ۱۵۰۰ برلیانس هم ۱۵۰۰
برلیانس را باید با تیبا مقایسه کرد
الانم کوئیک را دارن میدن، میتونید یه نظرسنجی با برلیانس چینی بزارید، اونجا هم بازم چینی شکست میخوره
14:51  1396/05/23
پاسخ دادن
ali77
16

من یک ساله برلیانس دارم تو این یک سال نشده که کسیو سوار ماشین کنم و اون عاشق ماشین نشه.........ایران خودرو هم ضعف مردم رو فهمیده آپشن های بیخودی میذاره رو ماشین میگه محصول جدید زدیم ....وقتی اون موتور آشغال ef7 روشه مشخصه که هنوز ماشین نشده
14:17  1396/04/21
پاسخ دادن
محمدرضا از کرج
10

معلومه ماشین قبلی شما ef7 بوده و خاطرات خیلی بدی ازش داری
حالا برلیانس رو سوار شو و قدرش بدون مخصوصا که هنوز کسی سواری نشده عاشقش میشن
یه مقدار هم به اعصاب خودت مسلط شو و خاطرات بد گذشته رو فراموش کن
15:15  1396/04/21

بهرام
9

هیچ کدوم ..آردی انتظار یه راننده حرفه ای را بر آورده میکنه
22:11  1396/04/19
پاسخ دادن
Erteash
10

دنا
20:19  1396/04/19
پاسخ دادن
احسان
21

مشخصه که برلیانس بهتره. ما همسایه مون دوساله داره یکبار هم میگه نرفتم نمایندگی . حالا دنا بخر برای ایرادات بی پایانش هر روز باید بری نمایندگی
09:42  1396/04/19
پاسخ دادن
محمدرضا از کرج
11

متاسفانه سواری دنا با سمند با وجود داشتن موتور مشترک ef7 برابری میکنه
باید برای دنا پلاس از موتور ef7 توربو شارژ یا موتور 16 سوپاپ 1800 سی سی استفاده میکردند
وقتی سواری 2 ماشین از نظر فنی یکسان باشه ارزش ماشین با بدنه جدید اصلا به چشم نمیاد
واقعا سیاستهای ایران خودرو یه چیزی شبیه به خود زنی هست
01:07  1396/04/19
پاسخ دادن
کسری
17

به نظر من برلیانس از همه نظر سرتره. دنا اصلا ستاره کیفی نداره ولی برلیانس سه ستاره است. دنا فقط از پژو پرشیا و سمند سرتره
16:22  1396/04/18
پاسخ دادن
مهران
13

دنا عادی دارای 2 ستاره کیفی و دنا پلاس دارای 4 ستاره کیفی است
21:35  1396/04/18

علی
19

دنا پلاس نیومده چطور ستاره کیفی گرفته؟؟؟یکی از مهمترین پارامترهای تعیین کیفبت استانداردهای مونتاژ تیراژ بالاست. این خودرو هنوز وارد بازار نشده شما بهش استاندار کیفی د دادید؟؟؟ واقعا ......
23:54  1396/04/18

به مهران
12

دروغ که کنتور نداره داداش هنچنان رگباری خالی ببند
14:55  1396/04/19

محسن2
5

علی آقا خودرو نیومده بیرون باید ستاره کیفیتش معلوم بشه نه بعدش نمیدونی بدون در مورد حرفهای کسری هم بگم که به قول معروف نش.......ده شب دراز است دوست گرامی حالا صبر کنید کم کم میفهمید که ماشینهای چینی کاردستی بچه دبیرستانیهای چینه و یک بار مصرفه برای فروش که رفتید میفهمید چه کلاهی سرتون رفته
12:49  1396/05/23

ایمان
15

من جفتش رو سوار شدم بدون شک فقط برلیانس
12:04  1396/04/18
پاسخ دادن
مهدی
2

سلام این ماشین چینی ایرانی مزخرف نخرید صبر کنید.......


مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از عرضه خودروی سیتروئن C3 به عنوان اولین محصول مشترک تولیدی سایپا و فرانسه تا پایان سال جاری خبر داد.

مهدی جمالی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در مشارکت با شرکت سیتروئن کار جدیدی در صنعت خودروی ایران صورت گرفته است به‌گونه‌ای که در سایپا کاشان با این شرکت فرانسوی مشارکت کردیم و برنامه‌های مشترک در حال طراحی و اجرا است.

وی با بیان اینکه همکاری مشترک با سیتروئن هم شامل تولید محصولات این شرکت در ایران و هم طراحی و تولید مشترک خودروی جدید خواهد بود، خاطرنشان کرد: در این زمینه خودروی جدیدی با مشارکت سایپا و سیتروئن طراحی و تولید شده و با برند مشترک دو شرکت در ایران عرضه خواهد شد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: طراحی و تولید مشترک با یک خودروساز معتبر بین‌المللی کار جدیدی است که برای اولین بار در صنعت خودروی ایران صورت خواهد گرفت.
11:09  1396/04/18
پاسخ دادن
*
8

قیمت c3 هم تا 6 ماهه دیگه اعلام میشه...
قیمت c3 :میشود 89/900 تومن تحویل 24 ماهه
خخخخخخخخخخخخخخخخخ
برید بخرید
اون محصول مشترک هم پلتفرم پرایده که تو کاشان میخوان باز هم ازش استفاده کنن
سال اینده همه تولیدات سایپا همون موتور 1500 تیبا میه که روی ساینا و تیبا2 وکوییک.استفاده میشه
سایپا برادر دولتیِ ایرانخودرو
13:07  1396/04/19

حسام
10

به نظر من هم برلیانس از همه لحاظ بهتره
10:38  1396/04/18
پاسخ دادن
بهمنش
15

برلیانس واقعا موتور ضعیفی داره و اصلا در حد وزن این ماشین نیست
09:25  1396/04/18
پاسخ دادن
جواد
15

من دوستم برلیانس داره من سوار شدم ار نظر نرمی و هندلینگ خیلی عالیه البته مدل اتوماتیک بود و گیربکس عالی داشت و بدون ضربه دنده عوض میکرد. دنا رو هنوز سوار نشدم بخوام نظر بدم ولی اگه مثل همون سمند باشه که اصلا نمیارزه
08:00  1396/04/18
پاسخ دادن
parsteam
19

از نظر کیفیت این دوتا ماشین هر کدوم چند تا ستاره گرفتن؟ این تو مقاله نبودا؟!!!
دوست من یه دنا معمولی ثبت نام کرده بود اسفند 95 تحویل گرفت،بعد یه مدت اون ولوم کم و زیاد کردن باد کولر مشکل پیدا کرد و فقط روی درجه آخر باد میزد باشدت زیاد!!! و کیت سیستم صوتی روی فرمونشم خراب شد و دیگه کار نمی کرد،البته نمایندگی براش تعویض کرد.سپر جلوشم تو بعضی قسمتا مثلا زیر چراق جلو خیلی با فاصله بود!جوری که انگشت کوچیکه آدم میرفت لاش!!!کلاجشم انقد سفت بود که با چند بار دنده عوض کردن قشنگ پاهات به مرز بی حسی می رسید،که نمایندگی هم گفته بودن بهش همینجوریه نمیشه کاریش کرد!
در کل به نظر من ماشین فرقون باشه ولی کم استهلاک و با کیفیت باشه،معنی نداره شما نزدیک 50 تومن هزینه کنی بعد تحویل گرفتن هم قرار باشه هی بری بزاری نمایندگی که این و درست کنن اونو درست کنن ..
03:47  1396/04/18
پاسخ دادن
محسن
6

من حاضرم یه چشم نداشته باشم ولی یه پارس بهم بدن
00:27  1396/04/18
پاسخ دادن
کاربر: Elantra
41

من حاضرم تمام ثروت و مال و منالم خدا بگیره ولی به سلامتی ام کاری نداشته باشه.
06:54  1396/06/12

محمد
24

من متن این مقایسه که به طرز مشهودی مغرضانه در جهت تبلیغ دنا پلاس نوشته شده رو خوندم. کلا سایت وان کار خیلی وقتها از استانداردهای بیطرفی فاصله میگیره و در جهت سرکوب خودروهای چینی که عملا بعضی از آنها خیلی باکیفیت تر از خودروهای بی کیفیت وطنی هستند گام برمیداره.
امیدوارم در همین راستا از پخش کامنت من امتناع نکنه
23:30  1396/04/17
پاسخ دادن
رامین
7

منبع این مقاله زده شده دیجی کالا، ربطی به وان کار نداره
23:43  1396/04/17

محمدرضا از کرج
8

اتفاقا محمد آقا سایت وان کار در سرکوب کردن دنا پلاس و ماشینهای دارای موتورef7 کاملا پیشتاز و بی رقیب در فضای مجازی هست
00:19  1396/04/18

علی
12

این دیگه سوال نداره برلیانس بهتره
22:37  1396/04/17
پاسخ دادن
حسام
9

تو خودروهای زیر شصت میلیون از نظر کلی برلیانس از همه سرتره
21:55  1396/04/17
پاسخ دادن
رضا
16

ای جااااااااااااان پارس سی سال پیش و تکراری و خز خخخخخ واقعا تا کی ما باید تو خیابان پارس و 405 و سمند و 206 ببنییم سی سال داریم میبینم حالمون بهم خورد نمیشه هم ندید مجبوریم باید ببنیم ماشینی که خود فرانسه دیگه تولید نمیکنه تعطیل شده 20سال پیش ایران هنوز داره تولید میکنه دنا هم که عین همون لوازم برداشته کرده تو قوطی کبریت دنا شده
باز برلیناس یه خوشگلی و شخصیتی چیزی داره
20:45  1396/04/17
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
محمد : یک ماهه که پول واریز کردیم خدا کنه که به موقع بدن گفتن تحویل اسفندماه
کوروش : دوست گرامی بهمین زودی نتیجه نمیده زمان بره ! سازمان حمایت از مصرف کنندگان به کارشناسی میکنه بعد تخلف محرز واقع شد میفرسته اداره تعزیرات اداره تعزیرات یک اداره زیر نظر قوه قضائیه س هیچ گونه تبعیضی هم قائل نیست رای صادره قابل اجراست .حال دوستان همگی از بازرسی کل کشور که فشار و نظارت بر تخلفات ارگانهای و شرکتهای دولتی است قطعا پیگیری و از ایرانخودرو علت تخلف رو باید در کوتاهترین زمان به سازمان ارائه کند که بازرسی ایرانخودرو را موظف و ملزم به جبران خسارت به خریداران میکند
درانتظار اطلس : سلام مبارک باشه ،سود تاخیر رو براتون حساب کردن ؟؟ چقدر شده
محتشم : درود . دوست گرامی مهران از شما سوال دارم ؟واسه تو فروش فوق العاده بودش یکماه بودش یا 90روز کلا چقدر واریز کردی کلا
اطلس - آذر ۱۴۰۳ : مسئله اینه که همین دو سه شب پیش به خاطر افزایش قیمت این نقص پرونده زده شد. قبلش که کوئیک دعوتنامه بجای اطلس زده بوده، نقص پرونده نبود؟؟!!
اکبری : سلام دوست عزیز درسته همه ما منتظر شاهینیم ولی آلان از بهار دیگه پیامک برای واریز شاهین نیومده چطور شما ماشین زیر پاتو و طلاهای خانومت رو فروختی. اینا صد درصد بازم اتومات یا جایگزین میفرستن
جواد : خضریان افزود: برخی مردم از صبح امروز با ارسال مدارکی اثباتی عنوان کرده‌اند که اولویت دریافت خودرو در بهار و تابستان ١۴٠٣ بوده‌اند، اما هنوز پیامک واریز وجه برای آنها ارسال نشده است، گویا با این وضعیت غش در معامله صورت گرفته است و خودروسازان برای اینکه قیمت خودروها را در پاییز افزایش دهند، از ارسال پیامک واریز وجه و تحویل خودرو خودداری می‌کردند. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر اینکه باید ابلاغیه افزایش قیمت خودرو ابطال شود، گفت: باید دولت و وزارت صمت پیگیری کند تا تمام افرادی که اولویت دریافت خودرو تا پاییز ١۴٠٣ بوده‌اند، با همان قیمت قبلی کارخانه خودروی خود را دریافت کنند.
محمد : پس چرا ما فاکتور نشدیم ماهم ۳۰ مردادیم. کدوم شهری شما پرداخت اولیت برج چند بوده
۱۷ اردیبهشت j4 : دوستان من ۲ آبان پلاک شدم ، هنوز تحویل ندادن ، بقیه هم مثل من هستند یا زیادی طول کشیده؟؟؟
علی : اینا فقط فکر منفعت خودشونن از مردم نبودن و نیستند براشون هم مهم نیست و نبوده ک ۲سال مردم منتظر گذاشتند من اشتباه کردی ۲سال منتظر حلبییییییییی موندم.
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
سحر : چه تاریخی پذیرش شدید
سورن دوگانه 30 آبان : سلام سورن دوگانه تحویل 30 آبان کسی پلاک شده؟
رضا ساینا : سایپا دیگه خیالش راحت شد افزایش قیمت داده داره فاکتور میکنه ایران خودرو لیست جدید فرستاد سایپا هم امروز وفردا میفرسته لیست قیمت جدید بعد اون هم هم فاکتور ها شدت میگیره هم دعوتنامه دیماه ارسال میشه
مهیا : اصلا 325 تا حالا نداشتیم
بنده خدا : منم میام آدرس بگین
امیر ساینا85گانه 90 روزه : بچه ها فاکتور شروع شد
خودرو : واقعا خودتون به خودتون کمک کنید تاکی حق خودمونو نگیریم هر چی بشینید به ضرر خودتونه اگر برید منم هستم میام شنبه تلفنی هیچ چیزی حل بشو نیست
زاگرب : بسلامتی چی بوده ماشین
اتو207 : سلام، دوستان محترم سود تاخیر خودرو رو چند روز بعد از تحویل گرفتن خودرو میشه دریافت کرد!
لگن : سلام اگر واقعا بیاید مثل دفعه قبل نکنید من و دونفر دیگه از دوستان که اوناام هستن شنبه میام اگر میاین اعلام کنید 11 بریم